Завжди на зв'язку: Контакт-центр для миколаївців
Як відпрацьовано заявки містян з 1 до 7квітня 2024 року
За минулий тиждень до міського Контакт-центру надійшло 127 нових звернень від миколаївців.
Питання стосувалися проблемних питань комунальної сфери: водопостачання та каналізації, благоустрою, пасажирських перевезень, вивозу сміття, ремонту доріг? внутрішньоквартальних проїздів, житлового фонду тощо.
Фахівці Контакт-центру оперативно передають заявки комунальним підприємствам, установам та організаціям для подальшого відпрацювання. Єдина система автоматично відстежує строки розгляду та зберігає інформацію. Виконані заявки закривають тільки після погодження з заявником.
За тиждень комунальники виконали 168 заявок.
Відпрацьовано:
35 звернень у сфері благоустрою;
відпрацьовано 33 заявки щодо опалення;
24 звернень щодо аварійних ситуацій у сфері водопостачання та водовідведення;
17 - щодо проблемних питань в житловому фонді;
прибрано 12 аварійних дерев;
10 - щодо відкритих чи пошкоджених колодязів підземних комунікацій;
8 заяв про стан доріг та проїздів;
7 заявок щодо несанкціонованих сміттєзвалищ;
7 заяв з питань пасажирських перевезень
7 – щодо електропостачання
8 – інші питання.
Як подати заявку
1. Телефонуйте за номерами:
+38 (0512) 751 588
+38 (0512) 533 588
+38 (095) 003 1588
+38 (093) 170 1588
2. Особистий кабінет на порталі callcenter.mkrada.gov.ua (єдина автоматизована система «Контакт Центр»). Потрібно зареєструватися. Також можна увійти, використовуючи свій акаунт в соціальній мережі “Фейсбук”.
3. Пишіть у групу «Contact Center при Миколаївській міській раді» в соціальній мережі Facebook
Контакт-центр працює 24/7 без вихідних та святкових днів. Приймає інформацію зручним для вас шляхом та обов'язково надає зворотній зв'язок заявнику. Звернення залишається на контролі до повного виконання робіт та підтвердження факту виконання з вашого боку.