Мапа порталу

Завжди на зв'язку: Контакт-центр для миколаївців

Як відпрацьовано заявки містян з 1 до 7квітня 2024 року

За минулий тиждень до міського Контакт-центру надійшло 127 нових звернень від миколаївців.

Питання стосувалися проблемних питань комунальної сфери: водопостачання та каналізації, благоустрою, пасажирських перевезень, вивозу сміття, ремонту доріг? внутрішньоквартальних проїздів, житлового фонду тощо.

Фахівці Контакт-центру оперативно передають заявки комунальним підприємствам, установам та організаціям для подальшого відпрацювання. Єдина система автоматично відстежує строки розгляду та зберігає інформацію. Виконані заявки закривають тільки після погодження з заявником.

За тиждень комунальники виконали 168 заявок.

Відпрацьовано:

35 звернень у сфері благоустрою;

відпрацьовано 33 заявки щодо опалення;

24 звернень щодо аварійних ситуацій у сфері водопостачання та водовідведення;

17 - щодо проблемних питань в житловому фонді;

прибрано 12 аварійних дерев;

10 - щодо відкритих чи пошкоджених колодязів підземних комунікацій;

8 заяв про стан доріг та проїздів;

7 заявок щодо несанкціонованих сміттєзвалищ;

7 заяв з питань пасажирських перевезень

7 – щодо електропостачання

8 – інші питання.

Як подати заявку

1. Телефонуйте за номерами: 

+38 (0512) 751 588

+38 (0512) 533 588

+38 (095) 003 1588

+38 (093) 170 1588

2. Особистий кабінет на порталі callcenter.mkrada.gov.ua (єдина автоматизована система «Контакт Центр»). Потрібно зареєструватися. Також можна увійти, використовуючи свій акаунт в соціальній мережі “Фейсбук”.

3. Пишіть у групу «Contact Center при Миколаївській міській раді» в соціальній мережі Facebook 

Контакт-центр працює 24/7 без вихідних та святкових днів. Приймає інформацію зручним для вас шляхом та обов'язково надає зворотній зв'язок заявнику. Звернення залишається на контролі до повного виконання робіт та підтвердження факту виконання з вашого боку.


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: