Завжди на зв'язку: Контакт-центр для миколаївців
Як відпрацьовано заявки містян з 15 до 21 січня 2024 року
За минулий тиждень до міського Контакт-центру надійшло 136 нових звернень від миколаївців.
Питання стосувалися проблемних питань комунальної сфери: благоустрою, водопостачання та каналізації, ремонту доріг та внутрішньоквартальних проїздів, стихійних звалищ тощо.
Фахівці Контакт-центру оперативно передають заявки комунальним підприємствам, установам та організаціям для подальшого відпрацювання. Єдина система автоматично відстежує строки розгляду та зберігає інформацію. Виконані заявки закривають тільки після погодження з заявником.
За тиждень комунальники виконали 185 заявок.
Відпрацьовано:
- 40 звернень щодо аварійних ситуацій у сфері водопостачання та водовідведення;
- 28 звернень у сфері благоустрою;
- прибрано 28 аварійних дерев/гілок;
- відпрацьовано 17 заявок щодо опалення;
- 14 - щодо відкритих чи пошкоджених колодязів підземних комунікацій;
- 14 заявок щодо несанкціонованих сміттєзвалищ;
- 13 заяв про стан доріг та проїздів;
- 8 звернень щодо стану екології;
- 10 - щодо проблемних питань в житловому фонді;
- 4 заяви щодо роботи транспорту;
- 4 звернення з налагодження електропостачання;
- 3 – інші питання.
Як подати заявку
Телефонуйте за номерами:
+38 (0512) 751 588
+38 (0512) 533 588
+38 (095) 003 1588
+38 (093) 170 1588
Особистий кабінет на порталі callcenter.mkrada.gov.ua (єдина автоматизована система «Контакт Центр»). Потрібно зареєструватися. Також можна увійти, використовуючи свій акаунт в соціальній мережі “Фейсбук”.
Пишіть у групу «Contact Center при Миколаївській міській раді» в соціальній мережі Facebook
Контакт-центр працює 24/7 без вихідних та святкових днів. Приймає інформацію зручним для вас шляхом та обов'язково надає зворотній зв'язок заявнику. Звернення залишається на контролі до повного виконання робіт та підтвердження факту виконання з вашого боку.