Мапа порталу

Завжди на зв'язку: Контакт-центр для миколаївців

Минулого тижня, з 1 до 7 січня, до міського Контакт-центру звернулися 128 миколаївців. Містяни повідомляли про проблемні ситуації в комунальній сфері. Фахівці Контакт-центру реєструють заявки та передають на виконання відповідальним підрозділам та комунальним службам. Звернення залишається на контролі до повного виконання робіт та підтвердження факту виконання.

Інформуємо про відпрацювання звернень: 

Благоустрій - 33 заявки. Виконано 30. Найбільш актуальним було питання щодо відновлення вуличного освітлення.

Несанкціоновані сміттєзвалища - 22 заявки. Відпрацьовано 15.

Водопостачання - 21 звернення. Виконано 30, враховуючи ті, що надійшли за попередні періоди.

Аварійні дерева - 12. Відпрацьовано 17 заяв, включно з тими, що надійшли раніше.

Житловий фонд - 10 заяв. Відпрацьовано 7.

Транспорт - 6. Таку ж кількість виконано.

Стан доріг/ проїздів - надійшло 6 заяв. Відпрацьованих - 12, враховуючи подані раніше.

Нагадуємо, Контакт-центр працює 24/7 без вихідних та святкових днів. Приймає інформацію зручним для вас шляхом та обов'язково надає зворотній зв'язок заявнику. 

Як подати заявку

  1. Телефонуйте за номерами: 

+38 (0512) 751 588

+38 (0512) 533 588

+38 (095) 003 1588

+38 (093) 170 1588

  1. Особистий кабінет на порталі callcenter.mkrada.gov.ua (єдина автоматизована система «Контакт Центр»). Потрібно зареєструватися. Також можна увійти, використовуючи свій акаунт в соціальній мережі “Фейсбук”.
  1. Пишіть у групу «Contact Center при Миколаївській міській раді» в соціальній мережі Facebook 

знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: