Завжди на зв'язку: Контакт-центр для миколаївців
Минулого тижня, з 1 до 7 січня, до міського Контакт-центру звернулися 128 миколаївців. Містяни повідомляли про проблемні ситуації в комунальній сфері. Фахівці Контакт-центру реєструють заявки та передають на виконання відповідальним підрозділам та комунальним службам. Звернення залишається на контролі до повного виконання робіт та підтвердження факту виконання.
Інформуємо про відпрацювання звернень:
Благоустрій - 33 заявки. Виконано 30. Найбільш актуальним було питання щодо відновлення вуличного освітлення.
Несанкціоновані сміттєзвалища - 22 заявки. Відпрацьовано 15.
Водопостачання - 21 звернення. Виконано 30, враховуючи ті, що надійшли за попередні періоди.
Аварійні дерева - 12. Відпрацьовано 17 заяв, включно з тими, що надійшли раніше.
Житловий фонд - 10 заяв. Відпрацьовано 7.
Транспорт - 6. Таку ж кількість виконано.
Стан доріг/ проїздів - надійшло 6 заяв. Відпрацьованих - 12, враховуючи подані раніше.
Нагадуємо, Контакт-центр працює 24/7 без вихідних та святкових днів. Приймає інформацію зручним для вас шляхом та обов'язково надає зворотній зв'язок заявнику.
Як подати заявку
- Телефонуйте за номерами:
+38 (0512) 751 588
+38 (0512) 533 588
+38 (095) 003 1588
+38 (093) 170 1588
- Особистий кабінет на порталі callcenter.mkrada.gov.ua (єдина автоматизована система «Контакт Центр»). Потрібно зареєструватися. Також можна увійти, використовуючи свій акаунт в соціальній мережі “Фейсбук”.
- Пишіть у групу «Contact Center при Миколаївській міській раді» в соціальній мережі Facebook