Мапа порталу

Завжди на зв'язку: Контакт-центр для миколаївців

Як відпрацьовано заявки містян з 11 до 17 грудня 2023 року

За минулий тиждень до міського Контакт-центру надійшло 166 нових звернень від миколаївців.

Питання стосувалися проблемних питань комунальної сфери: витоків на мережах водогону, аварійних дерев, відсутності освітлення чи опалення, стихійних звалищ  тощо.

Фахівці Контакт-центру оперативно передають заявки комунальним підприємствам, установам та організаціям для подальшого відпрацювання. Єдина система автоматично відстежує строки розгляду та зберігає інформацію. Виконані заявки закривають тільки після погодження з заявником.

За тиждень комунальники виконали 496 заявок - включно з тими, що надійшли за минулий період. 

Відпрацьовано:

  • 164 звернення щодо аварійних ситуацій у сфері водопостачання та водовідведення;
  • 81 звернення у сфері благоустрою;
  • прибрано 102 аварійні дерева/гілки;
  • відпрацьовано 48 заявок щодо опалення;
  • 24 заявки щодо несанкціонованих сміттєзвалищ;
  • 16 заяв про стан доріг та проїздів;
  • 13 - щодо проблемних питань в житловому фонді;
  • 37 - щодо відкритих чи пошкоджених колодязів підземних комунікацій;
  • 5 - з налагодження електропостачання.

Також інші питання.

Як подати заявку

  1. Телефонуйте за номерами: 

+38 (0512) 751 588

+38 (0512) 533 588

+38 (095) 003 1588

+38 (093) 170 1588

  1. Особистий кабінет на порталі callcenter.mkrada.gov.ua (єдина автоматизована система «Контакт Центр»). Потрібно зареєструватися. Також можна увійти, використовуючи свій акаунт в соціальній мережі “Фейсбук”.

  1. Пишіть у групу «Contact Center при Миколаївській міській раді» в соціальній мережі Facebook 

Контакт-центр працює 24/7 без вихідних та святкових днів. Приймає інформацію зручним для вас шляхом та обов'язково надає зворотній зв'язок заявнику. Звернення залишається на контролі до повного виконання робіт та підтвердження факту виконання з вашого боку.

 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: