Завжди на зв'язку: Контакт-центр для миколаївців
Як відпрацьовано заявки містян з 11 до 17 грудня 2023 року
За минулий тиждень до міського Контакт-центру надійшло 166 нових звернень від миколаївців.
Питання стосувалися проблемних питань комунальної сфери: витоків на мережах водогону, аварійних дерев, відсутності освітлення чи опалення, стихійних звалищ тощо.
Фахівці Контакт-центру оперативно передають заявки комунальним підприємствам, установам та організаціям для подальшого відпрацювання. Єдина система автоматично відстежує строки розгляду та зберігає інформацію. Виконані заявки закривають тільки після погодження з заявником.
За тиждень комунальники виконали 496 заявок - включно з тими, що надійшли за минулий період.
Відпрацьовано:
- 164 звернення щодо аварійних ситуацій у сфері водопостачання та водовідведення;
- 81 звернення у сфері благоустрою;
- прибрано 102 аварійні дерева/гілки;
- відпрацьовано 48 заявок щодо опалення;
- 24 заявки щодо несанкціонованих сміттєзвалищ;
- 16 заяв про стан доріг та проїздів;
- 13 - щодо проблемних питань в житловому фонді;
- 37 - щодо відкритих чи пошкоджених колодязів підземних комунікацій;
- 5 - з налагодження електропостачання.
Також інші питання.
Як подати заявку
Телефонуйте за номерами:
+38 (0512) 751 588
+38 (0512) 533 588
+38 (095) 003 1588
+38 (093) 170 1588
Особистий кабінет на порталі callcenter.mkrada.gov.ua (єдина автоматизована система «Контакт Центр»). Потрібно зареєструватися. Також можна увійти, використовуючи свій акаунт в соціальній мережі “Фейсбук”.
Пишіть у групу «Contact Center при Миколаївській міській раді» в соціальній мережі Facebook
Контакт-центр працює 24/7 без вихідних та святкових днів. Приймає інформацію зручним для вас шляхом та обов'язково надає зворотній зв'язок заявнику. Звернення залишається на контролі до повного виконання робіт та підтвердження факту виконання з вашого боку.