Мапа порталу

На «Миколаївводоканалі» пояснили, чому по поверненню після евакуації у деяких містян виникає борг за воду і що з цим робити

До Миколаєва продовжують повертатися мешканці, які були змушені залишити власні домівки через військову агресію росії. Однак після повернення людей починає турбувати питання, чому в їхніх щомісячних платіжках виникає борг за спожиту воду.

На КП «Миколаївводоканал» пояснюють: заборгованість з'являється через те, що, залишивши свої оселі, деякі містяни припиняють передавати дані лічильника.

Про це йдеться у сюжеті на ТРК «МАРТ».

За словами начальниці абонентського відділу «Миколаївводоканалу» Наталі Боровик, кожен місяць абоненти повинні передавати показники лічильника. А виконавець послуг має періодично, але не менше одного разу на рік виконувати зняття контрольних показників.

«Якщо абонент не передав показники, то виконавець послуг враховує середньодобове споживання за останні 12 місяців», - зазначила Наталя Боровик.

Виправити ситуацію дуже просто. Для цього достатньо надіслати показники споживання води. Тоді підприємство зробить перерахунок.  

«Для цього необхідно надати довідку про статус ВПО, паспорт, ідентифікаційний номер та довідку «Миколаївобенерго» про неспоживання електроенергії», - повідомила Наталя Боровик.

На підприємстві також нагадують, що наразі містяни заборгували близько 237 млн грн. за послуги з водопостачанян. Тим, хто не може сплатити всю суму  одразу, пропонується укласти договір реструктуризації. Це дасть змогу виплачувати борг частинами. Такий договір можна оформити, відвідавши підприємство.

«При собі необхідно мати паспорт, ідентифікаційний номер», - каже начальниця абонентського відділу.

 

 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: