Мапа порталу

Міський голова Олександр Сєнкевич планує ввести на півроку мораторій на розміщення нових рекламних конструкцій

У Миколаєві оголосять мораторій на розміщення нової зовнішньої реклами строком на півроку. Про це сьогодні, 25 грудня, повідомив міський голова Олександр Сєнкевич в ході засідання виконкому.

- У процесі роботи із зовнішньою рекламою попередні керівники міста використовували тактику невтручання або політичного відмовчування, - пояснив мер. - Це означає, що добросовісні і недобросовісні оператори рекламного бізнесу, подаючи запит на розміщення конструкцій, розміщували їх за принципом «мовчазної згоди». Поки питання знаходилося на розгляді, конструкції вже стояли. І це було законно, тому що для відмови не було законних підстав. Папери лежали пачками у відділі реклами, а в результаті всього цього місто не отримувало грошей, тому що договори не укладені.

Щоб розрубати цей «гордіїв вузол», Миколаївський міський голова прийняв рішення: всі заявки, які знаходяться в законному полі, будуть дозволені строком на шість місяців. Коли офіційний термін дії дозволу закінчується, рекламні конструкції будуть демонтувати на законних підставах.

Крім того, мер підпише розпорядження про введення мораторію на півроку на розміщення нових рекламних конструкцій у місті. За цей час разом з операторами рекламного бізнесу, громадськістю, фахівцями управління містобудування та архітектури будуть розроблені правила, що визначають зони розміщення реклами в місті, єдиний архетип для всіх рекламних конструкцій, процедура демонтажу. Також буде обговорено питання соціальної відповідальності власників рекламного бізнесу.

Олександр Сєнкевич додав, що дане рішення буде винесено вже на найближче засідання виконкому міської ради, а потім - на чергову сесію.

 

IMAGE FOLDER (/files/News/reklamamoratoriy)

 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: