Щодо організації роботи центрів надання адміністративних послуг у період дії карантину
Шановні миколаївці!
З метою запобігання поширенню на території міста Миколаєва гострої респіраторної хвороби COVID-19, створення безпечних умов праці для працівників департаменту та враховуючи методичні рекомендації Мінцифри щодо організації роботи центрів надання адміністративних послуг у період дії карантину, нагадуємо вам про можливість отримати деякі послуги онлайн, не виходячи з дому.
Надаємо корисні посилання для оформлення певних адміністративних послуг онлайн:
– https://e.land.gov.ua/services – послуги Держгеокадастру (надання відомостей з ДЗК у формі витягу з ДЗК про земельну ділянку; надання довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями; видача витягу зтехнічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки та багато інших);
– https://diia.gov.ua/ – послуги, які користуються попитом серед юридичних та фізичних осіб-підприємців (реєстрація ФОП; зміна видів економічної діяльності; припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця; реєстрація створення юридичної особи на підставі модельного статуту; перехід юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту; витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, громадських формувань; видача будівельного паспорта та багато інших);
– https://online.minjust.gov.ua/information/ інформація з електронних реєстрів державної влади (інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та інше).
Бережіть себе та будьте здорові!