Мапа порталу

Новий телефон відділу обробки звернень громадян "Колцентр 1588"

Звертаємо вашу увагу, що з 8 квітня повідомити про аварійну або іншу ситуацію в Миколаєві, що потребує вирішення, можна буде за новим номером телефону (0512) 751 588. Крок вимушений, пов’язаний зі змінами номерного фонду оператору.

На старій лінії на перший час буде включено переадресацію.
Нагадаємо, що телефон – то не єдиний спосіб зв’язку зі "Колцентром 1588".
Окрім цього, "Колцентр 1588" працює і в мережі Інтернет https://callcenter.mkrada.gov.ua/ та за іншими номерами:
(0512) 533 588
(095) 003 1588
(093) 170 1588
(067) 460 1588
Також можна завантажити на мобільний телефон однойменний додаток, зареєструватися та мати змогу повідомляти відповідні служби про міські проблеми, та заразом відслідковувати прогрес у їхньому вирішенні.
 
інформація Департаменту ЖКГ

знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: