Олександр Сєнкевич провів онлайн-зустріч із очільником муніципалітету району Нілюфер Тургаєм Ердемом
Миколаївський міський голова Олександр Сєнкевич провів зустріч у режимі відеоконференції з очільником муніципалітету району Нілюфер (Бурса, Туреччина) Тургаєм Ердемом. Нагадаємо, що цьогоріч виповнилося 20 років із дня укладання Договору про співпрацю між меріями району Нілюфер та міста Миколаєва.
До online заходу приєдналися перший заступник Миколаївського міського голови Віталій Луков, директор департаменту міського голови Юлія Литвинова, директор департаменту економічного розвитку Тетяна Шуліченко, з боку партнерів — представники мерії району Нілюфер.
Сторони обмінялися привітаннями та обговорили перспективні напрямки розвитку партнерських відносин. Як зазначив мер міста-побратима Тургай Ердем, метою співпраці є посилення економічного потенціалу міст, що передбачає взаємодію в різних напрямках — від туристичної сфери до галузей енергетики, економіки, промисловості.
У свою чергу, Олександр Сєнкевич підтвердив наміри щодо поглиблення двостороннього співробітництва.
Пандемія коронавірусу внесла корективи в різні сфери нашого життя та показала, наскільки важливою є взаємна допомога та підтримка. Сьогодні поруч зі мною фахівці, які надалі безпосередньо працюватимуть над реалізацією наших спільних проєктів. Уже маємо напрацьовані пропозиції, аби наша дружба і співпраця були не лише на папері, а й у реальних справах, — каже мер.
Туризм, культура, освіта та спорт, налагодження коопераційних зв’язків між містами із залученням суб’єктів підприємницької діяльності, обмін досвідом у впровадженні інвестиційних проєктів, у тому числі, у сфері енергетики та альтернативних джерел енергії — серед основних напрямків для подальшого розвитку взаємовигідних відносин між Нілюфер та Миколаєвом, - озвучила директор департаменту економічного розвитку Тетяна Шуліченко.
Сторони домовилися про обмін більш детальним пропозиціями та проєктами вже в найближчий час.
Онлайн-зустріч підготовано
департаментом міського голови Миколаївської міської ради