Досвід Італії: миколаївцям розкажуть, як привернути аудиторію в музей
Агенція розвитку Миколаєва разом з Платформою MY ART проведуть онлайн-лекцію «Як привернути аудиторію в музей? Досвід Італії». Це лекція онлайн-лекторію, що проходить в рамках проекту з оцифрування графічної колекції Миколаївського обласного художнього музею ім. В.В. Верещагіна.
Лекція відбудеться у вівторок, 4 серпня, о 19:00 на каналі організаторів у YouTube.
«Як вам ідея - потрапити на джазовий концерт до краєзнавчого музею? Чи залишити дитину у дитячій кімнаті під наглядом мистецтвознавців у найстарішому палаці міста? А може хочете дізнатись парочку лайфхаків, як йдучи по вулиці зайти в музей, навіть цього не помітивши? Про цікаві, нетипові, неординарні методи залучення аудиторії до класичних музеїв поговоримо під час нашого онлайн лекторію з Олександрою, яка проживає в Італії, вивчає сучасне мистецтво та досліджує культурні особливості Сицилії», - кажуть організатори.
Спікер – Олександра Бобохіна, співзасновниця маркетингового агентства SBAM studio та студентка Accademia di belle arti di Palermo.
Реєстрація на подію обов'язкова за посиланням: https://bit.ly/museum_mykolaiv_2
Посилання на подію в Facebook: https://www.facebook.com/events/339539487443887/
Проект реалізується за підтримки Українського культурного фонду.
Агенція розвитку Миколаєва