Якісний та зручний сервіс для пацієнтів: у ЦПМСД №4 запрацював сучасний колл-центр
Сучасний колл-центр відкрили в ЦПМСД №4 міста Миколаєва (вул. Адміральська, 6).
Заклад взяв участь у спільному проєкті Світового Банку та Міністерства охорони здоров’я України "Поліпшення охорони здоров’я на службі у людей", що реалізується за технічної підтримки компанії Binotel. Загалом можливостями проєкту скористалися 50 закладів охорони здоров'я України.
Як зазначають у закладі, в період карантинних обмежень зіштовхнулися з гострою необхідністю ефективної та упорядкованої комунікації між медичним закладом та пацієнтами. Зростання кількості вхідних дзвінків несло суттєве навантаження на персонал, водночас пацієнти не отримували інформацію вчасно.
Наприкінці березня 2020 року відбувся перший онлайн вебінар у рамках проєкту. ЦПМСД №4 отримав технічну підтримку, до Миколаєва надіслали обладнання для IP-телефонії.
Було передбачено індивідуальні консультації керівників щодо налаштування роботи колл-центру з огляду на профіль медичного закладу, підготовка комунікаційних протоколів та алгоритмів спілкування з пацієнтами, технічних та юридичних аспектів провадження діяльності.
Сучасний колл-центр в тестовому режимі запрацював 12 травня поточного року.
Миколаївцям пропонують звертатися до ЦПМСД №4 за телефонами:
0443336910 - дзвінки зі стаціонарного телефону БЕЗКОШТОВНІ, з мобільного в межах Вашого тарифного плану;
0800504988 - дзвінки БЕЗКОШТОВНІ
0512-37-25-28 - дзвінки зі стаціонарного телефону БЕЗКОШТОВНІ, з мобільного в межах Вашого тарифного плану.
Обладнання, що надала компанія Binotel, дозволяє зберігати записи всіх телефонних розмов з пацієнтами та історію викликів. Забезпечено дуже простий, але інформативний програмний інтерфейс для прийому зростаючої кількості дзвінків та збереження всіх даних про пропущені дзвінки (навіть у неробочий час та коли всі оператори зайняті).
Безкоштовно обладнано робочі місця співробітників реєстратур та колл-центрів сучасними IP-телефонами та/або гарнітурами, забезпечено можливість одночасно по одному номеру приймати декілька звернень пацієнтів за допомогою багатоканальності.
16 червня підведено проміжні результати реалізації проєкту та окреслено подальший напрямок роботи у рамках ініціативи МОЗ та Світового Банку. Медичним закладам, що відкривають сучасні колл-центри, продовжать надавати технічну підтримку. Все це абсолютно безкоштовно.
За інформацією ЦПМСД №4