Мапа порталу

Департамент ЖКГ, Служба автодоріг, підрядник та балансоутримувач: у Миколаєві провели спільну нараду щодо аварійного розведення Інгульського мосту

Не шукати винних, оперативно й злагодженно працювати над вирішенням проблеми закликав міський голова Олександр Сєнкевич. 

- Сьогодні Миколаїв розпочав свій день з неприємної новини - відбулось самовільне розведення Інгульського мосту. Одразу ситуацію під свій контроль взяли відповідні служби, КП “ЕЛУ Автодоріг” швидко закрило міст. Можна довго розбиратися в причинах. Але я хочу висловити вдячність всім, хто долучився до вирішення проблеми і відновив рух на цій ділянці. - прокоментував Олександр Сєнкевич у своєму відеозверненні в соціальних мережах.

Міський голова зазначив, що аварія на Інгульському мосту могла статися через проблеми комунікації між міськими, обласними та державними службами. Страждають від цього, насамперед, миколаївці.

- Треба виробити план, щоб в майбутньому такого не відбувалося. І ремонт доріг, і ремонт мостів потрібно робити узгоджено і за планом, - сказав Олександр Сєнкевич. - Проблем щодня все більше: фури, які блокують проїзд в місто, робота портів, не узгоджена з міською радою. Насамперед, страждають від цього миколаївці, - сказав мер.

За дорученням міського голови в департаменті житлово-комунального господарства відбулася оперативна нарада за участі директора департаменту Сергія Коренєва, представника Служби автомобільних доріг Дениса Блошенка, керівників підприємства-підрядника "Миколаївавтодор", що виконує ремонт покриття розвідної частини мосту, Сергія Шульгача, та балансоутримувача мосту КП «ЕЛУ автодоріг» Віталія Шевченка. 

- Аварійна ситуація виникла внаслідок зняття асфальтового покриття. Такий висновок фахівці зробили під час спільної наради, — прокоментував Сергій Коренєв. - Ми це питання озвучували неодноразово: недостатня кількість асфальтового покриття може викликати ризик аварійного розведення Інгульського мосту. Саме це і сталося: внаслідок ремонтних робіт, коли зняли асфальт, противага спрацювала, гідроциліндри не витримали навантаження та відбулося часткове відкриття розвідного механізму. На розвідну частину має бути укладено 120 тонн асфальту. Ми бачимо деякі коментарі, що раніше не було ніякого асфальту, однак, навіть фото з відкриття Інгульського мосту свідчать про протилежне — покриття на розвідній частині було від початку.

Стосовно листування зі Службою автомобільних доріг. 26 червня до виконкому міської ради надійшов лист щодо проведення робіт із поточного ремонту. Це була п’ятниця, потім три вихідних, та САД вже приступила до роботи.

За словами посадовця, початок ремонту все ж є позитивним моментом. Відповідь на листа Служби автодоріг  департамент ЖКГ  погоджуватиме після  надання проєкту організації будівництва. Підряднику необхідно дуже ретельно ознайомитися з технологічним регламентом роботи мосту, встановити всі так звані реперні точки, щоби розуміти порядок виконання робіт. На цей час такої інформації в департаменті ЖКГ немає. Про це також йшлося на оперативній нараді. Домовилися, що інформація буде надана невідкладно.

Так само досягнуто домовленості про проведення організаційних нарад двічі на тиждень із залученням підрядника «Миколаївавтодор», субпідрядника «Сучасна транспортна інфраструктура» (м. Київ), що виконуватиме підготовчі роботи для вкладання асфальтового покриття, та представників технічного нагляду.

Окрім того, важливим аспектом є наявність календарного плану робіт. Оскільки це пов’язано з рухом транспорту через міст, має бути відпрацьована схема організації руху. Як стало відомо під час наради, така схема є, однак до департаменту, знову ж таки, її не надано. На час ремонту покриття мостового переходу треба організувати посилене патрулювання поліції, щоб забезпечити безпеку руху. За інформацією підрядника, ремонт триватиме від 30 до 45 діб. Рух транспорту мостом буде частково обмежено.

- Обговорювали також необхідність службового розслідування безпосередньо на підприємстві «ЕЛУ автодоріг». За фактом розслідування буде визначено необхідність залучення представника незалежної експертної організації, щоби опрацювати ситуацію з аварійним розведенням мосту — сталася вона зі зрозумілих наразі причин, чи спрацювали якісь додаткові важелі, - сказав Сергій Коренєв.

Планують залучити фахівців і до вивчення стану гідроциліндрів — саме ці механізми забезпечують необхідний тиск на розвідну частину. Аварійне розведення могло негативно вплинути на їх стан.

Відділ інформаційного забезпечення департаменту міського голови

IMAGE FOLDER (/files/2020/7_2020/03072020)

 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: