Увага! Ряд підприємств переходять на особливий режим роботи, який передбачає дистанційне консультування громадян
З 12 березня Урядом України введено карантин, щоб запобігти розповсюдженню коронавірусу. МОЗ рекомендує уникати людних місць та дотримуватись дистанції не менш ніж 1,5 метра від інших людей. Оскільки є загроза захворювання та поширення вірусу, з 16 березня до 3 квітня 2020 року, МКП "Миколаївводоканал", ОКП "Миколаївоблтеплоенерго", ПрАТ "Миколаївська ТЕЦ" та АТ "Миколаївгаз" переходять на особливий режим роботи. Він передбачає консультування громадян в режимі онлайн, дистанційну форму роботи зі зверненнями громадян та посилену обробку запитів.
МКП "Миколаївводоканал"
Телефони абонентського відділу:
- 70-98-44,
- 58-18-48,
- 30 -00-95,
- 67-09-52,
- 70-95-25,
- 24-11-52.
Подати заявку на опломбування/розпломбування лічильника ви можете, як у телефонному режимі так і на електронну пошту: E-mail: [email protected]
Історію нарахувань та оплат можна переглянути в особистому кабінеті споживача за посиланням також передбачена функція онлайн оплати декількома платіжними системами.
Особистий кабінет: http://cpp.vodokanal.mk.ua
Також можна скористуватися мобільним додатком Viber-bot
ОКП "Миколаївоблтеплоенерго"
Обслуговування здійснюватиметься у телефонному режимі за номерами телефонів та за допомогою електронної пошти.
Абонентський відділ (населення):
46-51-30, 46-37-25, 0957617399 – довідкова
46-37-51 фахівці по пільгах та субсидіях
46-51-25 фахівці з питань нарахувань
Відділу збуту енергії по роботі з юридичними особами:
0504908960
0993667529
Відділ контролю збуту енергії (питання за тепловими лічильниками):
0500284398
0504935248
Відділ по роботі із заборгованістю: 0992135950, 0504908959, 0993667529
Служба теплових мереж : 727526
Аварійно-диспетчерська служба: 0958221166 цілодобово.
Історію нарахувань та оплат можна переглянути в особистому кабінеті споживача за посиланням: http://nikoblteplo.com.ua/teplo-user/
Електронна пошта підприємства: [email protected]
Надання звітних відомостей споживання теплової енергії за тепловими лічильниками: [email protected]
Прийом абонентів з невідкладних питань, буде здійснюватися лише за попереднім записом за телефоном: 22-11-49
ПрАТ "Миколаївська ТЕЦ"
Телефони абонентського відділу: 67-09-20; 67- 09-22; для юридичних осіб-67-09-29.
Передача відомостей споживання теплової енергії з аберезень місяць- 67-09-28; [email protected]
Сайт підприємства та сторінка Facebook працюють в звичайному режимі. Важливі новини, історію нарахувань та оплат можна переглянути в особистому кабінеті споживача на нашому сайті http://www.ntec.mk.ua,де також також передбачена функція онлайн оплати за послуги.
Прийом абонентів з невідкладних питань буде здійснюватися лише за попереднім записом. Телефони для запису вказані вище, зверніть увагу, що надсилаючи запит про особистий прийом ОБОВ’ЯЗКОВО вкажіть контактний телефон та питання з яким вам необхідно завітати до абонентського відділу підприємства.
АТ "Миколаївгаз"
Фахівці Центрів обслуговування здійснюватимуть консультації в телефонному режимі за номерами тел. (0512) 777-104 або (067) 65-70-104.
Прийом клієнтів, яким необхідно відвідати ЦОК або дільницю з невідкладних питань, буде здійснюватися лише за попереднім записом.
Телефони районних відділень АТ "Миколаївгаз" ви можете знайти на офіційному сайті компанії за посиланням: https://mk.104.ua/…/busi…/id/kontakti-pat-mikolajivgaz-20661
Є можливість отримати всю інформацію за особовим рахунком та здійснити оплату за послуги газопостачання та розподілу газу за допомогою дистанційних онлайн - сервісів:
- особистий кабінет на сайті 104.ua
- http://bit.ly/cabinet104
- мобільний додаток 104Mobile для Android
- http://bit.ly/104Android
- мобільний додаток 104Mobile Light для iPhone
- http://bit.ly/104iPhone
- чат-бот «7104ua» у Viber
- http://bit.ly/7104uaViber
- контакт центр
- http://bit.ly/104call-center
У Контакт-центрі також доступна функція зворотного дзвінка – Callback. Ви можете залишити заявку, й оператори швидко зв'яжуться з вами.
Бережіть себе та близьких!