Мапа порталу

В мерії Миколаєва відбулась нарада щодо вирішення проблеми хаотичного паркування великовантажного транспорту

Сьогодні, 17 лютого, в мерії Миколаєва відбулась нарада за участі заступників міського голови Юрія Андрієнка та Юрія Степанця, представників управління патрульної поліції в Миколаївській області, державного підприємства «Адміністрація морських портів України», стивідорних компаній та містян. Під час заходу обговорили ситуацію, пов’язаною з хаотичним паркуванням на дорогах Миколаєва великовантажних автомобілів, що прямують в порти.

Нагадаємо, що через ускладнення проблеми вчора містяни, які проживають по вул. Залізничній, вимушені були вийти на акцію протесту.

Юрій Андрієнко проінформував, що нарада проводиться за дорученням мер Олександра Сєнкевича. Її мета – знайти вирішення проблеми, виходячи, в першу  чергу, з інтересів миколаївців.

Проблема хаотичного курсування та паркування великовантажного транспорту – не нова. Для її вирішення міська влада, виходячи із своїх повноважень, ініціювала реалізацію низку заходів.

- У свій час виконкомом міської ради було ухвалено рішення, яким визначено шляхи в’їзду в Миколаїв великовантажного транспорту, час його в’їзду. Зокрема, у часи пік вантажному транспорту заборонено в’їзд до міста. Також нами було встановлено відповідні дорожні знаки – за маршрутом курсування такого транспорту встановили понад 200 знаків, якими, крім іншого, введено заборону на паркування вантажівок. Рішенням виконкому міської ради також були визначені місця відстою великовантажних автомобілів. На превеликий жаль, це рішення не виконується. Більш того, не дотримуються елементарні правила дорожнього руху та норми щодо ваги вантажівок, - сказав Юрій Степанець.

Перевантажені автомобілі, що хаотично паркують в місті, просто знищують дорожню інфраструктуру та є джерелом скарг городян.  Зокрема, до мерії надходили численні скарги миколаївців, що проживають по вул. 1 Слобідська, вул. 3 Слобідська, вул. Заводська. Тому на одній з останніх нарад за участі представників ДП «Адміністрація морських портів України», стивідорних компаній було запропоновано організувати в’їзд вантажівок до Миколаївського морпорту через прохідну біля нафтобази. Однак це мало бути зроблено за кількох умов. Перша і чи не найголовніша умова – диспетчеризація руху великовагового транспорту. Це мало б вирішити проблему хаотичного паркування вантажівок. Крім того, для водіїв мали дотримуватися санітарних норм.

- Проте основні умови не були витримані. Хоча в еру стрімкого розвитку інформаційних технологій вирішити питання диспетчеризації зовсім нескладно, - зазначив Юрій Андрієнко. – Я глибоко переконаний, що виконання зазначених умов дало б позитивний результат як для городян, так і для стивідорних компаній.

 Начальник управління патрульної поліції в Миколаївській області Віталій Данила також вважає, що без впровадження диспетчерського контролю проблему не вирішити.

- Без диспетчеризації результату не буде, - сказав Віталій Данила, зазначивши, що співробітники патрульної поліції жорстко будуть реагувати на відстій великовантажного транспорту в місті та штрафувати порушників правил дорожнього руху.

У свою чергу, перший заступник начальника Миколаївського філіалу ДП «Адміністрація морських портів України» Сергій Єрьоменко підкреслив, що в компетенцію АМПУ не входить питання диспетчеризації.

- Ми чудово розуміємо ваші повноваження та можливості. Проти ви є керівництвом морського порту. І саме ви маєте брати участь у вирішенні цього питання, - підкреслив Юрій Андрієнко.

На жаль, представниками стивідорних компаній жодних пропозицій щодо вирішення проблеми висловлено не було.

Після тривалого обговорення  було ухвалено рішення провести на базі Миколаївського морського порту ще одну нараду. В мають взяти участь миколаївці, міська влада, представники ДП «Адміністрація морських портів України», стивідорних компаній, уповноважених на ухвалення необхідних рішень. 

 

Відділ інформаційного забезпечення

департаменту міського голови

IMAGE FOLDER (/files/2020/2_2020/170220)

 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: