Бренд «Місто на хвилі» належатиме місту
Незабаром вже буде готова документація по передачі Миколаївській міській раді прав на бренд «Місто на хвилі». Її готують департамент економіки ММР і платформа «МрійДій» - про це повідомив під час апаратної наради один із співзасновників платформи Максим Бревда. У вересні минулого року учасники «МрійДій» на день міста презентували розроблений івано-франківськими дизайнерами бренд Миколаєва. З того часу він став вже доволі відомим. Чимало міських служб вже використали його під час участі в різних форумах, фестивалях, змаганнях, будь-яких представницьких заходах за межами Миколаєва.
Максим Бревда розповів, що сьогодні роботи по формуванню бренд-буку повністю завершені.
- Він вже повний. Розроблено, як його можна використовувати, з якою метою. Є муніципальна, рекламна, сувенірна символіка. Кольори, мова. Ми зібрали все. Хотілося б, щоб усі міські служби мали його під рукою і могли використовувати за необхідності. Хотілося також, щоб було закладене хоча б мінімальне фінансування для виготовлення необхідної брендованої продукції.
Бренд міста покликаний сприяти формуванню іміджу туристичного Миколаєва. Адже сьогодні місто ще тільки починає розвивати цю галузь. Минулого року в області була створена туристична рада, до якої ввійшли і представники Миколаєва, зокрема, громадської туристичної ради. В місті існує чимало цікавих маршрутів, вже є певна кількість традиційних заходів, які можуть приваблювати гостей зі всієї України. І сувенірна продукція з брендом «Місто на хвилі» тільки допомагатиме людям зберігати добрі спогади про зустріч з Миколаєвом. Також Максим Бревда звернувся із проханням до міської влади.
- Хотів би просити вас підтримати створення туристично-інформаційного центру. Аналогічні є в різних містах України. Хотілося б, щоб і у нас він у цьому році запрацював.
Варто зазначити, що в місті зараз триває робота по створенню такого центру. Розглядається питання виділення приміщення для його розміщення. Миколаївський міський голова Олександр Сєнкевич також закликав всіх присутніх у розвитку цього питання рухатися уперед.
- Сьогодні практично всі мають смартфони. Думаю, створення ТІЦу зведеться до інформаційної панелі, з якої можна буде отримувати будь-яку цікаву для вас інформацію. Якщо ми говоримо про паперові матеріали, наприклад, карту міста, то існують QR-коди. Скануєш його, і у тебе в телефоні вже є карта, на якій можна побачити все, впритул до того, де можна зарядити свій мобільний телефон в місті. Давайте рухатися не назад, а вперед, у напрямку до еволюції туристичної, - закликав мер.
Варто зазначити, після передачі бренд-буку мерії, його зможе використовувати будь-хто, навіть з підприємницькою метою. Важливо, аби розроблені зображення не були спотворені. Тому автори проекту звертаються до всіх, хто буде це робити, з проханням дотримуватися інструкції по використанню. Додамо, в бренд-буці навіть вже є іконка для мобільного додатку.
Відділ інформаційного забезпечення департаменту міського голови