Мапа порталу

Сучасний, яскравий та позитивний: у Миколаєві презентували бренд міста - подарунок городянам від платформи «МрійДій»

Масштабна презентація відбулася 9 вересня в кінотеатрі «Мультиплекс». У заході взяли участь представники бізнесу, депутати міськради, посадовці та чимало небайдужих, ініціативних городян.

За словами керівника громадської організації «МрійДій» Максима Бревди, ідея подарувати місту новий бренд виникла півроку тому.

- Це бренд для просування та популяризації нашого міста. Має бути єдиний гарний стиль. Ми прагнемо, аби наша молодь розуміла, що живе в цьому місті і несе часточку рідного міста в собі. Власні бренди вже зробили багато великих міст – Львів, Одеса, Харків, Івано-Франківськ, Київ та інші. Сьогодні ми презентуємо результати тримісячної роботи в Миколаєві компанії Brendari (м.Івано-Франківськ), - сказав Максим Бревда.

Представники студії графічного дизайну Brendari Євген Єфименко та Микола Шкварок детально розповіли, як народжувався новий образ Миколаєва.

Логотипом нашого міста стали білосніжні вітрила, що надимає вітер. «Ми рухаємось в майбутнє на повних вітрилах, і завжди – на хвилі», - прозвучало у відеопрезентації. Як пояснили розробники, гасло «місто на хвилі» обрали через те, що Миколаїв у буквальному сенсі місто на воді, а в переносному значенні – місто не стоїть на місці, стрімко рухається вперед, розвивається та перемагає.

Дизайнери створили знак, який утворюється двома вітрилами та виглядає, як буква М. Вгорі ж майорить прапор, що показує стрімкий подих попутного вітру. На основі знаку вибудувана вся графічна система.

Розробники підготували кілька версій  логотипу. Так, муніципальний передбачено для використання органами місцевого самоврядування з метою розвитку туристичної галузі, популяризації та ідентифікації міста серед інших населених пунктів України. Є версія англійською мовою, де слоган міста звучить як «City on the wave». До речі, у створенні шрифту брав участь знаний в Україні дизайнер Кирило Ткачов.     

-  Основою кольорової гами завжди залишається синій фон, - пояснюють Євген Єфименко та Микола Шкварок. – Це вода, що оточує місто. Допоміжний – рожевий, нагадує про схід і захід сонця над водою. Логотип - білого кольору.

Фахівці підготували чимало зразків використання бренду для сувенірної продукції: футболки, чашки, ручки, кепки, бавовняні екологічні торбинки тощо. Гарно виглядає новий логотип на малих архітектурних формах, зовнішній рекламі, та навіть таких несподіваних носіях, як вітрила. До речі, фірмові кольори можна комбінувати на будь-який смак. А сам логотип може бути об’ємним, виготовленим з каменю чи металу.

Майнові права на новий бренд Миколаєва належать громадській організації «МрійДій». За словами організатора платформи, вони готові передати права місту, якщо міська рада затвердить його в якості офіційного бренду.

Ознайомившись із презентацією, мер Миколаєва Олександр Сєнкевич подякував компанії Brendari та зазначив, що новий бренд міста йому дуже сподобався.

-  У нас із минулого залишився стереотип – не слід виділятися. Насправді, ми маємо вибратися з цієї сірості, адже наше мислення впливає й на наше життя. Для логотипу обрано чудові яскраві кольори, зображено два напнуті вітром вітрила, що означає, що ми рухаємося вперед. Ми дуже довго стояли в гавані. Час показувати своє місто, а попутний вітер допоможе Миколаєву стати справжнім «містом на хвилі», - вважає міський голова.    

Одразу після презентації на сайті «МрійДій» з’явилися файли з оригінальним зображенням логотипу, який є вільним для використання.

 Відділ інформаційного забезпечення департаменту міського голови

 

 

IMAGE FOLDER (/files/2019/9_2019/10092019_1)

 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: