Мапа порталу

За дорученням мера Миколаєва Олександра Сєнкевича проаналізовано, як посадовці відпрацьовують звернення городян у групі Contact Center при Миколаївській міській раді (Аналітика)

Фахівці департаменту міського голови прослідкували за ефективністю роботи підрозділів міської ради і комунальних підприємств та з’ясували, які звернення та проблеми лишилися без реакції.

Інформаційний звіт представила  керівник департаменту Юлія Литвинова під час апаратної наради, яка відбулась у понеділок, 12 серпня.

Відповідно до аналітики, зацікавленість миколаївців у прямому зв’язку з органами влади та міськими комунальними службами досить висока - з моменту створення групи до неї долучилися майже 15,5 тисяч городян. У середньому, за місяць розміщується 900 дописів, з них 600 відноситься до компетенції міської ради. 

Більшість проблемних питань присвячена стану благоустрою міста. Тому вони повинні бути оперативно відпрацьовані департаментом ЖКГ, колцентр при Миколаївській міській раді, адміністраціями районів.

Як повідомила Юлія Литвинова, станом на червень, 79 звернень безпосередньо стосувалися департаменту ЖКГ. З них 23 залишилися поза увагою та не були відпрацьовані. Колцентр при Миколаївській міській раді не відповів на 3 повідомлення з 33. Якісний та оперативний зворотній зв’язок з городянами налагодила адміністрація Інгульського району. 

- Там 55 звернень за місяць, тільки 4 не відпрацьовані. Далі йде адміністрація Заводського району - 50 звернень, 15 не відпрацьованих. Складна ситуація у адміністрації Центрального району - з 47 звернень 29 залишилися без уваги взагалі. У адміністрації Корабельного району, хоча там всього 14 звернень,  вони всі відпрацьовані. Швидко відповідають на запити городян управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення, ОКП “Миколаївоблтеплоенерго”, відділ стандартизації та впровадження електронного врядування, КП “Міський інформаційно-обчислювальний центр” та департамент енергетики, - зазначила  Юлія Литвинова. - Взагалі не реагують на повідомлення городян управління архітектури, земельних ресурсів, КП “Ритуальна служба”, управління капітального будівництва. 

До роботи групи залучається все більше офіційних структур, що не є комунальними та не підпорядковані міській владі. Так, з початку 2019 року активними учасниками контакт-центру стали ПАТ “Миколаївгаз”, Поліція Миколаївської області, Державна Державна фіскальна служба тощо.

Адміністрація групи звертає особливу увагу на підвищення якості та оперативності відпрацювання питань громадян. Для цього систематично фахівці департаменту збирають аналітичну інформацію, яка за дорученням міського голови буде розміщуватись у відкритому доступі.

 

Посилання на сторінку Contact Center: https://bitly.su/qXZlh

 

IMAGE FOLDER (/files/2019/8_2019/12082019_2)

 

 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: