Послуги для миколаївців стають доступнішими: до Реєстру територіальної громади підключено МКП “Миколаївводоканал”
Відтепер комунальне підприємство "Миколаївводоканал" повноцінно працює з Реєстром територіальної громади м.Миколаєва. Це означає, що абонентам не потрібно звертатися в центр надання адміністративних послуг (ЦНАП), щоб отримати так звану довідку форми №3 (про склад сім'ї), необхідну для оформлення субсидії та інших видів соціальних допомог.
Миколаїв став четвертим містом в Україні, де запроваджено такий сервіс.
З цієї нагоди, сьогодні, 3 червня, на підприємстві відбувся брифінг за участі міського голови Олександра Сєнкевича, керівника МКП "Миколаївводоканал" Бориса Дуденка, директора департаменту з надання адміністративних послуг Дмитра Лазарєва, директора КП "Міський інформаційно-обчислювальний центр" Євгена Богаченка.
Олександр Сєнкевич зазначив, що даний проект є пілотним. Його мета - мінімізувати витрати часу та зусиль відвідувачів, значно спростити процедуру надання послуг та зробити їх однаково доступними для всіх миколаївців.
- Всім відомо, що при оформленні субсидій та інших соціальних допомог, громадянам треба взяти довідку про склад сім'ї, яку надають в ЦНАПі. І великі черги там виникали саме через великий попит на інформацію про реєстрацію. З метою наближення адміністративних послуг до громадян, покращення їх якості, міська влада вирішила створити відповідний Реєстр. Таким чином ми хочемо ліквідувати бюрократичну тяганину на комунальних підприємствах, і нарешті закінчити з чергами.
Використовуючи можливості Реєстру, уповноважені працівники МКП “Миколаївводоканал” в режимі онлайн будуть отримувати актуальну інформацію про реєстрацію місця проживання особи та формуватимуть витяги для надання різного роду послуг, не відсилаючи громадян в центр надання адміністративних послуг.
Дмитро Лазарєв нагадав, що Реєстр необхідно постійно оновлювати, і це повинні робити самі городяни, звертаючись в ЦНАП. Така ситуація відбувається тому, що електронна база даних формувалася на основі реєстру виборців, куди не увійшли громадяни до 18 років. Сьогодні в Україні функціонує 36 різних реєстрів, не пов’язаних між собою. І єдиної синхронізованої мережі поки що немає.
- Діти, які за станом на квітень 2016 не досягли 18 років і не були виборцями, не потрапили до цього Реєстру. Щоб внести їх дані, необхідно актуалізувати інформацію. Кожен громадянин повинен бути зацікавлений у тому, аби інформація про нього була оновленою. Тоді у майбутньому не виникатиме проблем з довідками.
Борис Дуденко подякував розробнику програмного забезпечення для впровадження сервісу - комунальному підприємству "Міський інформаційно-обчислювальний центр", відзначивши, що стабільна робота Реєстру значно скоротить час обробки документації абонентів.
Він також розповів, що МКП "Миколаївводоканал" вживає усіх заходів для максимального спрощення надання послуг населенню. Кожен абонент вже заразможе на сайті підприємства утворити особистий кабінет, а у планах на майбутнє - запустити чат-боти у Viber та Telegram для оплати послуг в режимі онлайн. Наразі укладено угоду на розробку програмного забезпечення, сервіс може бути запроваджений вже з наступного місяця. Також незабаром буде створено спеціальний QR-код для смартфону з прямим посиланням на особистий кабінет. У подальшому він буде надрукований в усіх платіжках, які надходять миколаївцям.
Під час брифінгу кожен з присутніх міг особисто перевірити, як працює Реєстр. Такою можливістю скористалися представники ЗМІ.
- Незабаром маємо намір відкрити доступ до Реєстру працівникам інших сфер і установ. Реорганізація системи надання адміністративних послуг на місцевому рівні триває. Вона повинна бути прозорою, доступною та сервісно-орієнтованою, - резюмував Олександр Сєнкевич.