Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКА_МІСЬКА_РАДА


РІШЕННЯ

№ 11/6 від 2007-03-02

Про внесення змін та доповнень до Положень про департаменти, управління, відділи та інші виконавчі органи Миколаївської міської ради (СКАСУВАТИ ПОЛОЖЕННЯ ПРО ВІДДІЛ ПО ЗАБЕЗПЕЧ. РОБОТИ АДМІН. КОМІСІЇ №50/6 ВІД 13.10.10) (ВТР. ЧИН. №5/3 ВІД 21.04.11)


СКАСУВАТИ ПОЛОЖЕННЯ ПРО ВІДДІЛ ПО ЗАБЕЗПЕЧ. РОБОТИ АДМІН. КОМІСІЇ
ВТР. ЧИН.
Керуючись п.4 ст.54 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада
 
ВИРІШИЛА:
 
1. Затвердити Положення про відділ по забезпеченню роботи адміністративної комісії при виконавчому комітеті Миколаївської міської ради (додається).
 
2. Внести в Положення про департамент житлово-комунального господарства, затверджене рішенням міської ради від 23.06.06 № 2/4 „Про затвердження Положень про департаменти, управління, відділи та інші виконавчі органи Миколаївської міської ради”, зміни.
2.1. Доповнити пункт 4.10. абзацем 2 такого змісту:
«Утворює комісії по обстеженню зелених насаджень та приймає рішення щодо їх знесення, обрізки або пересадки».
 
3. Внести в Положення про адміністрацію Ленінського району виконкому Миколаївської міської ради, Положення про адміністрацію Центрального району виконкому Миколаївської міської ради, Положення про адміністрацію Заводського району виконкому Миколаївської міської ради, Положення про адміністрацію Корабельного району виконкому Миколаївської міської ради, затверджені рішенням міської ради від 23.06.06 № 2/4 „Про затвердження Положень про департаменти, управління, відділи та інші виконавчі органи Миколаївської міської ради”, зміни.
3.1. Пункт 3.1.6. після слів „виборчих комісій” доповнити словами  „розташування виборчих дільниць, їх технічного обладнання”.
3.2. Розділ 3.1. „У галузі соціально-економічного і культурного розвитку, планування й обліку” доповнити пунктами такого змісту:
„3.1.12. Розміщення на договірних засадах заявок на виробництво продукції, виконання робіт (послуг),необхідних для жителів району, на підприємствах, в установах і організаціях, згідно з чинним законодавством.
3.1.13. Участь у розгляді й погодженні планів підприємств, установ та організацій, що не належать до комунальної власності міста, виконання яких може викликати соціальні, демографічні, екологічні та інші негативні наслідки, підготовка висновків щодо них і  внесення пропозицій до відповідних органів”.
3.3. Пункт 3.2.4. після слів „соціальний розвиток” доповнити словами „та благоустрій”.
3.4. У розділі 3.3. «У галузі побутового та торговельного обслуговування, громадського харчування, транспорту і зв’язку» викласти у новій редакції такі пункти:
«3.3.1. Здійснення на території району контролю за додержанням законодавства щодо захисту прав споживачів, рішень міської ради, виконкому міської ради та розпоряджень міського голови з питань організації торгівлі, громадського харчування та послуг населенню.
3.3.3. Участь представника адміністрації району в роботі Конкурсної комісії по перевезенню пасажирів автотранспортом у м. Миколаєві. Здійснення контролю на території району за дотриманням договірних зобов’язань переможцями конкурсу.
3.3.5. Обов’язкове погодження в установленому порядку заяв на розміщення АЗС, автостоянок, кіосків, павільйонів, зупинкових комплексів, ринків та інших об’єктів виробництва, торгівлі, громадського харчування і побутового обслуговування на території району. Погодження заяв на відведення земельних ділянок для розміщення об’єктів підприємницької діяльності».
3.5. У розділі 3.4. «У галузі житлово-комунального господарства» викласти у новій редакції такі пункти:
„3.4.1.Участь у формуванні планів робіт по утриманню ЖКГ на території району.
3.4.2. Координація та контроль за виконанням підприємствами всіх форм власності робіт на території району по галузі ЖКГ.
3.4.4. Організація та контроль за дотриманням Правил благоустрою на території району.
3.4.5. Сприяння створенню органів самоорганізації населення на території району.
3.4.6. Підготовка та видача документів на знесення дерев на території району згідно із діючим законодавством.
3.4.8. Впровадження на території району державних та загальноміських програм по галузі житлово –  комунального господарства.
3.4.9. Погодження контрактів з керівниками житлово - комунальних підприємств міської комунальної власності, які діють на території району.
3.4.10. Сприяння газифікації, прокладенню мереж водопостачання, якісного енергозабезпечення, будівництва доріг на території  існуючого житлового фонду приватного сектору району.
3.4.11. Координація робіт по підготовці об’єктів усіх форм власності, розташованих на території району до роботи в осінньо-зимовий період, ліквідація наслідків надзвичайних ситуацій та стихійних явищ.
3.4.17. Організація покосу трави зелених зон на прилеглих територіях.”
3.6. Пункт 3.4.18. скасувати.
3.7. Пункт 3.5.11. викласти у новій редакції: 
„3.5.11. Організація та проведення спортивно-масових і фізкультурно-оздоровчих заходів від районного до міжнародного рівнів”.
3.8. Розділ 3.5. „У галузі освіти, охорони здоров'я, культури, фізкультури і спорту” доповнити пунктами такого змісту:
„3.5.14. Контроль за дотриманням вимог Закону України «Про фізичну культуру і спорт» всіма підприємствами, установами і організаціями району, незалежно від форм власності, в яких проводиться фізкультурно-оздоровча та спортивна робота.
3.5.15. Підтримка діяльності спортивних та фізкультурно-оздоровчих установ і організацій району.
3.5.16. Участь у розробленні міських комплексних програм розвитку фізичної культури і спорту, окремих видів спорту та розробка аналогічних районних програм.
3.5.17. Визначення пріоритетних видів спорту в районі та підтримка їх розвитку.
3.5.18. Підтримка діяльності установ та організацій, в яких проводиться фізкультурно-оздоровча та спортивна робота серед інвалідів.
3.5.19. Сприяння ефективній роботі центрів дозвілля в мікрорайонах району.
3.5.20. Робота літніх агітаційних майданчиків”.
3.9. Пункт 3.8.4. викласти у новій редакції:
„3.8.4. Організація роботи комісій і служб:
- адміністративної; 
- у справах неповнолітніх;    
- спостережної;
- по призову громадян на строкову службу;
- комісії по торгівлі;
- по введенню до експлуатації житлових та інших будівель після закінчення будівництва;
- по обстеженню аварійних та сухих дерев на внутрішньоквартальних та дворових територіях;
- по контролю за організацією робіт з утримання, благоустрою та санітарного очищення території району;
- по техногенній безпеці та надзвичайним ситуаціям;
- по підготовці до осінньо-зимового періоду об’єктів соціально-культурного та побутового призначення;
- з питань легалізації зайнятості населення;
- інших, необхідних для здійснення повноважень”.
 
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови Яблоновську Т.О.


Міський головаВ.Д. Чайка


Затверджено
рішенням міської ради
від 2 березня 2007
№11/6




П О Л О Ж Е Н Н Я
про відділ по забезпеченню роботи адміністративної комісії
при виконавчому комітеті Миколаївської міської ради



 
1. Загальні положення
 
1.1. Відділ по забезпеченню роботи адміністративної комісії при виконавчому комітеті Миколаївської міської ради (далі - відділ) створюється  міською радою і є її виконавчим органом.
1.2. Відділ є підзвітним і підконтрольним міській раді, підпорядкованим виконкому міської ради, міському голові   та   заступнику міського голови.
1.3. Відділ очолює начальник, що призначається на посаду і звільняється з посади міським головою.
1.4. Працівники відділу призначаються на посади і звільняються з посад у встановленому порядку за поданням начальника відділу.
1.5. Структура відділу, чисельність його працівників та положення про відділ затверджуються міською радою у встановленому порядку.
1.6. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Кодексом України про адміністративні правопорушення, законами України, Положенням про адміністративні комісії Української РСР, затвердженим Указом Президії Верховної Ради Української РСР від 9 березня 1988 р. № 4430-XI, постановами  Верховної Ради України, Указами і Розпорядженнями Президента   України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України,  нормативно-правовими актами органів та посадових осіб місцевого самоврядування, Положенням про відділ по забезпеченню роботи адміністративної комісії при виконавчому комітеті Миколаївської міської ради та  іншими нормативними актами.
 
2. Мета
 
Основною метою відділу є організація та забезпечення роботи адміністративної комісії при виконавчому комітеті Миколаївської міської ради, спрямованої на неухильне додержання та виконання вимог діючого законодавства України, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі точного і неухильного додержання Конституції і законів України, поваги до прав, честі і гідності інших громадян, до правил співжиття. 
 
3. Основні функції та  завдання
 
Відділ по забезпеченню роботи адміністративної комісії при виконавчому комітеті Миколаївської міської ради:
3.1. Здійснює підготовку документів щодо утворення адміністративної комісії при виконавчому комітеті Миколаївської міської ради, що діє на строк повноважень ради, і подає їх на розгляд виконкому Миколаївської міської ради.
3.2. Здійснює організаційне та технічне забезпечення діяльності адміністративної комісії при виконавчому комітеті Миколаївської міської ради.
3.3. Здійснює прийом протоколів про адміністративні правопорушення, службової кореспонденції та листів громадян, що надходять на адресу комісії, готує документи і доповідає голові комісії або його заступнику про них разом із пропозиціями щодо їх розгляду.
3.4. Заводить по кожному протоколу про адміністративні правопорушення окрему справу.
3.5. Забезпечує якісне опрацювання отриманих протоколів про адміністративні правопорушення, витребовує необхідні додаткові матеріали та здійснює підготовку до розгляду справ про адміністративні правопорушення на комісії.
3.6. Забезпечує своєчасний розгляд справ, присутність осіб, які притягаються до адміністративної відповідальності.
3.7. Веде по справах, що розглядаються адміністративною комісією, протоколи засідань комісії, опрацьовує документи, що входять за підписом голови комісії, або його заступника.
3.8. Звертає до виконання постанови про накладення адміністративних стягнень і контролює їх виконання.
3.9. Надсилає постанови про накладення штрафу для примусового виконання до відділу державної виконавчої служби у разі несплати правопорушниками штрафу у строк, установлений Кодексом України про адміністративні правопорушення.
3.10. Готує документи по скаргах на постанови по справах про адміністративні правопорушення і подає їх до виконавчого комітету міської ради або до суду.
3.11. Представляє, у межах повноважень, адміністративну комісію при виконавчому комітеті Миколаївської міської ради у суді при розгляді скарг на постанови по справах про адміністративні правопорушення.
3.12. Через відділ по роботі із ЗМІ доводить до відома населення міста інформацію про результати розгляду адміністративною комісією при виконавчому комітеті міської ради справ про адміністративні правопорушення в місті.
3.13. Веде діловодство адміністративної комісії, облік розглянутих справ про адміністративні правопорушення, забезпечує зберігання цих справ.
3.14. Забезпечує дотримання законодавства при підготовці справ до розгляду, розгляді звернень юридичних осіб, громадян до голови, його заступника та членів комісії.
3.15. Забезпечує здійснення заходів щодо підвищення рівня правової культури і правової підготовки членів адміністративної комісії;
3.16. Здійснює організацію співпраці з адміністративними комісіями при  адміністраціях районів міста, надає їм методичну допомогу в межах своєї компетенції, одержує від них статистичні звіти та іншу інформацію на вимогу міського голови, керівництва виконкому міської ради, голови адміністративної комісії при виконавчому комітеті Миколаївської міської ради, його заступника, узагальнює її та подає на розгляд керівництва.
3.17. За дорученням керівництва здійснює координацію роботи адміністративних комісій при  адміністраціях районів міста.
3.18. Вживає заходів щодо узагальнення практики розгляду справ у межах міста та внесення у відповідний орган пропозицій про вжиття заходів щодо усунення причин та умов, що сприяли вчиненню адміністративних правопорушень.
3.19. За дорученням керівництва готує і надсилає статистичні звіти про розгляд справ про адміністративні правопорушення до відповідних державних органів за їхніми запитами.
3.20. За дорученням керівництва розглядає листи та скарги громадян з питань адміністративних правопорушень, а також надає відповіді на їхні усні звернення.
3.21. Надає методичну допомогу управлінням, відділам, іншим виконавчим органам міської ради з питань, що належать до компетенції відділу.
3.22. Забезпечує вирішення організаційних питань щодо участі у заходах, які проводяться іншими органами виконавчої влади та стосуються закріпленої сфери діяльності. 
3.23. Виконує інші функції, які випливають з покладених на нього завдань. 
 
4. Права
 
Відділ має право:
4.1. Одержувати у встановленому порядку у відповідних державних органів влади та органів місцевого самоврядування, їхніх посадових осіб, підприємств, установ, організацій різних форм власності, громадян необхідні документи, статистичні та оперативні дані, звіти, які необхідні для виконання покладених на відділ функцій та завдань.
4.2. Витребувати у відповідних організацій необхідні додаткові матеріали, які стосуються справ, що розглядаються адміністративною комісією.
4.3. Залучати фахівців інших структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради, підприємств, установ та організацій за згодою їхніх керівників для розгляду питань, що стосуються діяльності адміністративної комісії при виконавчому комітеті Миколаївської міської ради та необхідні для виконання покладених на відділ функцій та завдань.
4.4. Брати учать у нарадах та інших заходах при розгляді питань, які входять до його компетенції, і приймати в межах своїх повноважень рішення.
4.5. Взаємодіяти з відділами, управліннями, іншими виконавчими органами міської ради при вирішенні питань, що належать до компетенції відділу.
 
5. Начальник відділу
 
5.1. Начальник відділу керує діяльністю відділу й несе відповідальність за своєчасне і якісне виконання поставлених перед відділом завдань і здійснення ним своїх функцій.
5.2. Виконує функції відповідального секретаря  адміністративної  комісії.
5.3. Вирішує організаційні питання проведення засідань адміністративної комісії.
5.4. Разом з головою адміністративної комісії підписує протоколи і постанови адміністративної комісії по справах про адміністративні правопорушення.
5.5. Вносить на розгляд керівника проекти документів з питань, що належать до компетенції відділу.
5.6. Забезпечує виконання доручень керівника відповідно до планів діяльності відділу та виконавчого комітету Миколаївської  міської ради.
5.7. Надає керівнику згідно із законодавством пропозиції щодо призначення, звільнення з посад та переміщення працівників відділу, заміщення вакантних посад.
5.8. Визначає завдання, права та  обов'язки працівників відділу.
5.9. Забезпечує підготовку і подає на затвердження у встановленому порядку положення про відділ та посадові інструкції працівників.
5.10. Несе відповідальність за стан трудової та виконавчої дисципліни у відділі.
5.11. Подає керівнику пропозиції щодо заохочень та застосування до працівників відділу дисциплінарних стягнень згідно з трудовим законодавством.
 
6. Критерій оцінки роботи відділу
 
Критерієм оцінки роботи відділу є якісне та своєчасне виконання  покладених на відділ  завдань і функціональних обов'язків.
 ___________________________________________________

знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: