![]()
МИКОЛАЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
04 грудня 2025 Миколаїв № 623р
Про створення робочої групи по співпраці з
Представництвом Дитячого фонду Організації Об’єднаних Націй (ЮНІСЕФ)
в Україні з питань ґендерно-орієнтованого бюджетування
З метою врахування гендерних аспектів в бюджетному процесі Миколаївської міської територіальної громади, керуючись п.п. 19, 20 ч. 4 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
1. Створити робочу групу по співпраці з Представництвом Дитячого фонду Організації Об’єднаних Націй (ЮНІСЕФ) в Україні з питань ґендерно-орієнтованого бюджетування та затвердити її склад (додається).
2. Затвердити Положення про робочу групу по співпраці з Представництвом Дитячого фонду Організації Об’єднаних Націй (ЮНІСЕФ) в Україні з питань ґендерно-орієнтованого бюджетування (додається).
3. Голові робочої групи по співпраці з Представництвом Дитячого фонду Організації Об’єднаних Націй (ЮНІСЕФ) в Україні з питань ґендерно-орієнтованого бюджетування забезпечити координацію діяльності робочої групи.
4. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника міського голови Петрова А.Л.
Міський голова О. СЄНКЕВИЧ
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження міського голови
від 04 грудня 2025
№ 623р
СКЛАД
робочої групи по співпраці з Представництвом Дитячого фонду Організації Об’єднаних Націй (ЮНІСЕФ) в Україні з питань ґендерно-орієнтованого бюджетування
Голова робочої групи | |
Петров | - заступник міського голови |
Заступник голови робочої групи | |
Святелик | - директор департаменту фінансів Миколаївської міської ради |
Секретар робочої групи | |
Якобчук | - начальник бюджетного відділу департаменту фінансів Миколаївської міської ради |
Члени робочої групи | |
Бондарь | - провідний економіст – начальник планового відділу централізованої бухгалтерії управління освіти Миколаївської міської ради |
Зільєва | - провідний спеціаліст відділу учбово-спортивної та організаційної роботи управління у справах фізичної культури і спорту Миколаївської міської ради |
Копняєва | - начальник відділу фінансів програм та установ соціально-культурної сфери департаменту фінансів Миколаївської міської ради |
Кузьменко | - провідний спеціаліст відділу фінансів програм та установ соціально-культурної сфери департаменту фінансів Миколаївської міської ради |
Прокопишена | - головний спеціаліст відділу по роботі з інститутами громадянського суспільства управління молодіжної політики Миколаївської міської ради |
Садовська | - заступник начальника з фінансово-економічних питань управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради |
Тертиця | - головний спеціаліст відділу виховної роботи управління освіти Миколаївської міської ради |
Тимченко | - головний спеціаліст відділу культурно-мистецької роботи управління з питань культури та охорони культурно спадщини Миколаївської міської ради |
Цололо | - програмний спеціаліст ЮНІСЕФ (за погодженням) |
Цюпа | - національна консультантка ЮНІСЕФ із дитино-центричного бюджетування (за погодженням) |
Чорна | - заступник директора – начальник управління фінансово-господарського забезпечення департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради |
Чуприна | - начальник фінансово-економічного відділу управління у справах фізичної культури і спорту Миколаївської міської ради |
Шинкарук | - головний спеціаліст служби у справах дітей Миколаївської міської ради |
_________________________________________________
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження міського голови
від 04 грудня 2025
№ 623р
ПОЛОЖЕННЯ
про робочу групу по співпраці з Представництвом Дитячого фонду Організації Об’єднаних Націй (ЮНІСЕФ) в Україні з питань ґендерно-орієнтованого бюджетування
- Загальні положення
1.1. Робоча група по співпраці з Представництвом Дитячого фонду Організації Об’єднаних Націй (ЮНІСЕФ) в Україні з питань ґендерно-орієнтованого бюджетування (далі — робоча група) є консультативно-дорадчим органом, який здійснює координацію роботи щодо застосування ґендерно-орієнтованого бюджетування в Миколаївській міській територіальній громаді, проведення аналітики, надання фахових рекомендацій та пропозицій з питань застосування ґендерного підходу в бюджетному процесі.
1.2. Робоча група у своїй діяльності керується Конституцією України, Бюджетним кодексом України, Законом України «Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків», іншими законами України, постановами Верховної Ради України, указами та розпорядженнями Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства фінансів України, рішеннями Миколаївської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, а також цим Положенням.
- Основні завдання робочої групи
2.1. Оперативна координація в Миколаївській міській територіальній громаді заходів з питань ґендерно-орієнтованого бюджетування.
2.2. Сприяння застосуванню в Миколаївській міській територіальній громаді державної політики з питань ґендерної рівності та гендерно-орієнтованого бюджетування.
2.3. Сприяння врахування ґендерних аспектів на усіх стадіях бюджетного процесу та висвітлення у відповідних бюджетних документах цілеспрямованості на забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків.
2.4. Організація проведення ґендерного аналізу місцевих програм розвитку, бюджетних програм та координація між виконавчими органами Миколаївської міської ради, головними розпорядниками, розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня, відповідальними виконавцями програм, одержувачами бюджетних коштів, підприємствами, установами, організаціями, що залучаються до проведення аналізу.
2.5. Організація проведення моніторингу ґендерно чутливих програм з точки зору зменшення ґендерних розривів, усунення ґендерної дискримінації, забезпечення потреб, задоволення інтересів жінок і чоловіків та/або їх груп у процесі їх реалізації .
2.6. Участь у проведенні ґендерного бюджетного аналізу, в обговоренні висновків за результатами ґендерного аналізу бюджетних програм, здійснених розпорядниками бюджетних коштів, з метою забезпечення їх відповідності принципам ґендерної рівності та потребам жінок і чоловіків громади.
2.7. Погодження рішень за результатами ґендерного аналізу, що стосуються врахування ґендерних аспектів у процесі планування, виконання та звітування про виконання програм, а також у формуванні пропозицій щодо подальших кроків з ґендерно-орієнтованого бюджетування.
2.8. Підтримка ініціатив щодо проведення обміну досвідом стосовно результатів ґендерного бюджетного аналізу за наслідками роботи фахівців/нь виконавчих органів Миколаївської міської ради, підприємств, установ, організацій.
- Основні обов’язки робочої групи
3.1. Аналіз й узагальнення стану роботи виконавчими органами Миколаївської міської ради, закладів і установ, на які покладено обов’язки з реалізації ґендерно-орієнтованого бюджетування як одного з основних компонентів ґендерної політики.
3.2. Здійснення ґендерного аналізу місцевих програм розвитку та бюджетних програм.
3.3. Забезпечення підготовки, проведення конференцій, нарад, семінарів із питань, що належать до сфер і напрямів діяльності робочої групи.
3.4. Ухвалення в межах своєї компетенції пропозицій (рекомендацій), необхідних для координації діяльності виконавчими органами Миколаївської міської ради у сфері ґендерно-орієнтованого бюджетування.
3.5. Підготовка письмових фахових рекомендацій, аналітичних довідок та пропозицій щодо удосконалення нормативно-правових актів у сфері ґендерно-орієнтованого бюджетування, а також щодо врахування висновків за результатами ґендерного аналізу бюджетних програм.
3.6. Участь в обговоренні висновків та пропозицій, підготовлених за результатами ґендерного аналізу програм, а також у формуванні рекомендацій щодо прийняття рішень за його результатами.
- Робоча група має право:
4.1. Одержувати в установленому законодавством порядку інформацію від зацікавлених сторін, необхідну для виконання покладених на неї завдань.
4.2. Заслуховувати на своїх засіданнях звіти представників виконавчих органів Миколаївської міської ради, розпорядників бюджетних коштів, підприємств, установ, організацій з питань ґендерно-орієнтованого бюджетування.
4.3. Утворювати в разі потреби консультаційні, експертні та робочі підгрупи для виконання завдань у сфері ґендерно-орієнтованого бюджетування.
4.4. Організовувати та проводити наради, конференції, семінари за участю зацікавлених сторін.
4.5. Запрошувати за потреби до участі в засіданнях робочої групи інших осіб, які не є її членами.
- Організація діяльності робочої групи
5.1. Робоча група створюється розпорядженням міського голови у складі голови, заступника голови, секретаря та членів робочої групи.
5.2. Робочу групу очолює заступник міського голови. Голова робочої групи організовує її роботу, ухвалює рішення щодо проведення засідань, здійснює головування на засіданнях, дає доручення членам робочої групи.
На час відсутності голови робочої групи його обов’язки виконує заступник.
5.3. Секретар робочої групи забезпечує ведення та оформлення протоколів засідань робочої групи, оперативне інформування членів робочої групи щодо організаційних питань її діяльності, забезпечує підготовку матеріалів для розгляду на засіданнях робочої групи.
У разі відсутності секретаря, його обов’язки виконує один із членів Комісії, що визначається головуючим на засіданні.
5.4. Персональний склад робочої групи ухвалюється розпорядженням міського голови.
5.5. Організаційною формою діяльності робочої групи є засідання, які проводяться за потреби в онлайн, офлайн та у змішаному режимі (окремі члени робочої групи можуть приєднуватися до офлайн-засідань у режимі онлайн).
5.6. Засідання робочої групи проводить її голова або за дорученням голови його заступник. У разі відсутності голови та його заступника головуючий обирається з числа присутніх членів робочої групи. Позачергові засідання проводять у разі потреби. Ініціювати позачергові засідання може член робочої групи через подання голові робочої групи відповідного звернення з обґрунтуванням цієї потреби.
5.7. Засідання відбуваються у відповідності із порядком денним, який розглядають та затверджують на засіданні робочої групи.
5.8. Зміни до переліку питань, попередньо визначених порядком денним засідання, вносять за пропозицією будь-якого члена робочої групи й ухвалюють за допомогою відкритого голосування на початку засідання.
5.9. На своїх засіданнях робоча група розробляє пропозиції (рекомендації) з питань, що належать до її компетенції, які мають рекомендаційний характер і можуть бути реалізовані через надання відповідних доручень міським головою.
5.10. Пропозиції (рекомендації) робочої групи ухвалюють відкритим голосуванням простою більшістю голосів, присутніх на засіданні її членів. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні.
5.11. Пропозиції (рекомендації) робочої групи оформлюють протоколом, який підписують голова робочої групи (у разі його відсутності — заступник голови) та її секретар.
5.12. Робоча група здійснює контроль за виконанням своїх рішень і розглядає на кожному засіданні стан їх виконання.
_______________________________________
ОПУБЛІКОВАНО 08.12.2025