Мапа порталу

ВИКОНАВЧИЙ_КОМІТЕТ


РІШЕННЯ

№ 75 від 2000-02-25

Про роботу зі зверненнямигромадян у міськ- та райвиконкомахміської ради в 1999 році



Заслухавши та обговоривши інформацію завідуючої прийомною
зі скарг і звернень громадян Фоміної В.І. з даного питання,
виконком міської ради відзначає, що протягом минулого року до
міськ- та райвиконкомів надійшло і було розглянуто 13258 пись-
мових звернень, кількість звернень на особистому прийомі скла-
ла 3968. Всього до органів місцевого самоврядування звернулось
близько 36 тисяч громадян. Найчастіше звертались жителі міста
із соціальних питань (37,7%), житлово-комунальних (19,4%) та
житлових (12,9%). Близько 40% звернень надійшло від слабозахи-
щених верств населення. Райвиконкоми, управління та відділи
міськвиконкому вживають заходів щодо поліпшення роботи зі
зверненнями громадян. 28,5% звернень, які надійшли до міськви-
конкому, вирішено позитивно. Працівники своєчасно консультують
усіх громадян, які звертаються до міськ- та райвиконкомів;
вдосконалюється комп´ютерна програма "Звернення громадян"; з
питань роботи зі зверненнями громадян проводились наради, нав-
чання.
Разом з тим, складність економічної ситуації не дає змоги
поліпшити становище у житловому та комунальному господарстві.
За браком коштів протягом певного часу лишаються невирішеними
проблеми ремонту будинків і квартир, опалення та водопостачан-
ня, капітального будівництва та інші, з якими громадяни звер-
таються по декілька разів до різних органів виконавчої влади.
Слід відмітити, що значно збільшилась кількість звернень, які
надійшли на розгляд з вищих органів державної влади (20,5%
проти 12,1% в 1998 році). У них громадяни порушують, в основ-
ному, соціальні, житлові та комунально-побутові питання.
Недостатнім залишається рівень виконавчої дисципліни в
райвиконкомах, управліннях і відділах міськвиконкому. Мають
місце порушення терміну розгляду звернень громадян у житло-
во-комунальних підприємствах міста, підприємствах транспорту,
зв´язку, міських електромереж та інш. Виконком міської ради

ВИРІШИВ:

1. Інформацію завідуючої прийомною зі скарг і звернень
громадян Фоміної В.І. взяти до відома.
2. Райвиконкомам, керівникам управлінь і відділів
міськвиконкому вжити заходів щодо поліпшення роботи зі звер-
неннями громадян, всебічного та вчасного розгляду звернень.
Щомісяця на своїх апаратних нарадах аналізувати стан виконав-
чої дисципліни.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на зас-
тупника міського голови з питань діяльності виконавчих органів
ради Бугаєнко Т.І.

Перший заступник міського голови
з питань діяльності М.В.Балакірев
виконавчих органів ради

Керуючий справами виконкому В.Є.Широков








знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: