МИКОЛАЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
РІШЕННЯ
Миколаїв
від 28 листопада 2024 № 39/10
Про затвердження Програми відпочинку дітей,
які потребують особливої соціальної уваги та
підтримки, на 2025-2027 роки
З метою створення сприятливих умов для якісного відпочинку та оздоровлення дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, керуючись Законом України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», п. 22 ч. 1 ст. 26, ч. 1 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Програму відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, на 20252027 роки (далі – Програма, додається).
2. Службі у справах дітей Миколаївської міської ради щороку до 20 січня року, наступного за звітним, надавати міській раді інформацію про хід виконання Програми.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійні комісії міської ради: з питань прав людини, дітей, сім’ї, законності, гласності, антикорупційної політики, місцевого самоврядування, депутатської діяльності та етики (Кісельову), з питань економічної і інвестиційної політики, планування, бюджету, фінансів та соціально-економічного розвитку, підприємництва, наповнення бюджету та використання бюджетних коштів (Панченка), заступника міського голови Петрова А.Л.
Міський голова О. СЄНКЕВИЧ
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення міської ради
від 28 листопада 2024
№ 39/10
ПРОГРАМА
відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки,
на 2025-2027 роки
1. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки
Пріоритетними у діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування є заходи, спрямовані на збереження та зміцнення фізичного і психічного здоров’я дітей, у тому числі шляхом організації якісного дитячого відпочинку.
Одним із найважливіших завдань у сфері соціального захисту дітей є реалізація їх права на відпочинок, охоплення організованими формами відпочинку дітей, що потребують особливої соціальної уваги та підтримки, відповідно до статті 1 розділу 1 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей».
Права дитини на відпочинок і дозвілля визначені Конвенцією ООН про права дитини, що ратифікована Україною в 1991 році, Законом України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», Програмою відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, на 2025-2027 роки.
Відповідно до абз. 4 частини 1 статті 7 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» із бюджету Миколаївської міської територіальної громади надається фінансування на проведення заходів (надання послуг) з оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки. За останні роки відбувається тенденція збільшення переліку категорій дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки.
З лютого 2022 року після повномасштабного вторгнення Російської Федерації в Україну нагальною потребою стало надання відпочинкових послуг дітям осіб, визнаних учасниками бойових дій відповідно до пунктів 1924 частини першої статті 6 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичній операції у період її проведення, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, у заходах, необхідних для забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави у зв’язку з військовою агресією Російською Федерацією проти України; дітям, один із батьків яких загинув (пропав безвісти) у районі проведення антитерористичних операцій, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, бойових дій чи збройних конфліктів або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних у районі проведення антитерористичних операцій, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, бойових дій чи збройних конфліктів, а також дітям загиблих (померлих) осіб, визначених у частині першій статті 10-1 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»; дітям, зареєстрованим як внутрішньо переміщені особи.
У першочерговому порядку послугами з відпочинку забезпечуються діти осіб, визнаних учасниками бойових дій відповідно до пунктів 19-24 частини першої статті 6 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»; діти, один із батьків яких загинув (пропав безвісти) у районі проведення антитерористичних операцій, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, бойових дій чи збройних конфліктів або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних у районі проведення антитерористичних операцій, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, бойових дій чи збройних конфліктів, а також діти загиблих (померлих) осіб, визначених у частині першій статті 101 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».
Кількість дітей зазначеної категорії, які потребують відпочинку, з кожним роком зростає та збільшується кількість дітей, яким надано відпочинкові послуги.я
Кількість дітей осіб, визнаних учасниками бойових дій відповідно до п.п. 19-24 ч. 1 ст. 6 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» | |||
рік | у 2022 році | у 2023 році | у 2024 році |
кількість дітей | - | 2498 | 2522 |
Надано відпочинкові послуги дітям осіб, визнаних учасниками бойових дій відповідно до п.п. 19-24 ч. 1 ст. 6 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», за рахунок бюджету Миколаївської міської територіальної громади | |||
рік | у 2022 році | у 2023 році | у 2024 році |
кількість дітей | - | 128 | 144 |
На жаль, збільшується кількість наданих послуг дітям загиблих (померлих) осіб, визначених у частині першій статті 101 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», так у 2023 році дітям зазначеної категорії надано 8 відпочинкових послуг, у 2024 році – 9 відпочинкових послуг. Потреба у кількості надання відпочинкових послуг дітям зазначеної категорії складала 172 послуги.
Зростає кількість дітей, зареєстрованих у м. Миколаєві як внутрішньо переміщені особи. Так, за інформацією управління освіти Миколаївської міської ради кількість дітей цієї категорії, які бажають отримати відпочинкові послуги за рахунок бюджету Миколаївської міської територіальної громади, на 2024 рік складала 1428 осіб. Отримали відпочинкові послуги 48 дітей.
Збільшується кількість таких категорій дітей, як діти батьків-вихователів або прийомних батьків, які проживають в одному дитячому будинку сімейного типу або в одній прийомній сім’ї; діти, взяті на облік службами у справах дітей як такі, що перебувають у складних життєвих обставинах; діти, одному з батьків яких встановлено інвалідність І або ІІ групи. Відповідно відбувається зростання потреби у наданні послуг з відпочинку.
В Україні залишаються актуальними проблеми стану здоров’я дітей.Зберігається тенденція до погіршення здоров’я дітей, обумовлена негативними факторами соціально-економічного, екологічного та психоемоційного характеру. Вплив постійно діючих факторів ризику, в тому числі стресових перевантажень, зокрема у шкільному віці, призводить до порушення механізму саморегуляції фізіологічних функцій і сприяє розвитку у дітей хронічних захворювань. Щорічно серед дітей усіх вікових категорій збільшується рівень захворюваності і поширеності хвороб. Все частіше під час обов’язкових медичних оглядів медики виявляють хронічні захворювання, що підвищує з кожним роком кількість дітей, які перебувають на диспансерному обліку.
Кількість дітей, які перебувають на диспансерному обліку | |||
рік | у 2022 році | у 2023 році | у 2024 році |
кількість дітей | 1429 | 1593 | 1961 |
Загрозою для здорового способу життя дітей є вплив постійно діючих факторів ризику, незадовільна екологічна ситуація, стресові перевантаження, зокрема у шкільному віці, які спричиняють зниження імунітету та розвитку у дітей хронічних захворювань, що загострює проблему можливої дитячої інвалідності.
Залишається високим рівень інвалідності серед дітей, що є одним із найбільш несприятливих явищ у комплексі характеристик стану здоров’я та соціального благополуччя населення.
Головною метою проведення відпочинкових заходів для дітей з інвалідністю є не тільки зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей, а також соціалізація в суспільство.
Кількість дітей з інвалідністю віком до 18 років за відсутності медичних протипоказань та здатних до самообслуговування | |||
рік | у 2022 році | у 2023 році | у 2024 році |
кількість дітей | 534 | 574 | 728 |
Надано відпочинкові послуги дітям з інвалідністю за рахунок бюджету Миколаївської міської територіальної громади | |||
рік | у 2022 році | у 2023 році | у 2024 році |
кількість дітей | - | 10 | 11 |
У такій складній ситуації політика міської влади спрямовується на підвищення рівня здоров’я дитячого населення. Адже саме в дитячому віці якісно організований відпочинок та оздоровлення – той позитивний чинник, що впливатиме на формування здоров’я людини в майбутньому.
Поліпшення стану здоров’я дітей, відновлення їх життєвих сил, створення умов для продовження виховного процесу та розвитку творчих здібностей забезпечується шляхом організації відпочинку дітей в канікулярний період або за потребою, на безпечних ділянках узбережжя Чорного моря, в гірських районах (районах, в яких розташовані населені пункти, віднесені до категорії гірських) або інших районах, не заборонених законодавством України.
Надано відпочинкові послуги за рахунок бюджету Миколаївської міської територіальної громади | |||
рік | у 2022 році | у 2023 році | у 2024 році |
кількість дітей | - | 932 | 515 |
обсяг фінансування | 13 млн 747 тис. 102 грн | 13 млн. 866 тис. 028,8 грн | 8 млн. 500 тис. грн |
Фінансування послуг з відпочинку дітей за останні роки не задовольняє реальних потреб дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки.
У 2022 році, у зв’язку з повномасштабним вторгненням та військовою агресією Російської Федерації проти України, не оголошувались відкриті електронні торги через систему «ProZorro» та не реалізовувались кошти бюджету Миколаївської міської територіальної громади на закупівлю відпочинкових послуг.
Пріоритетними завданням міської влади є реалізація права кожної дитини, яка потребує особливої соціальної уваги та підтримки, на якісний, безпечний відпочинок. З метою посилення безпекових факторів закупівля відпочинкових послуг здійснюються у закладах оздоровлення та відпочинку вищої категорії, які розташовані в гірських районах (районах, в яких розташовані населені пункти, віднесені до категорії гірських) та території, в яких наявні захисні споруди (укриття).
Відповідно до інформації управління освіти Миколаївської міської ради кількість дітей пільгових категорій, які бажають отримати відпочинкові послуги за рахунок бюджету Миколаївської міської територіальної громади, щороку збільшується: у 2022 році – 9787 дітей (родини з дітьми виїжджали під час евакуації з міста), у 2023 році – 10697 дітей (показник постійно змінюється, родини з дітьми повертаються з евакуації), у 2024 році - 12732 дитини, у 2025 році – 16242 дитини.
З метою виконання стратегічного завдання міської влади щодо реалізації права дітей пільгових категорій на відпочинок і охоплення більшої кількості дітей відпочинком проводиться закупівля відпочинкових послуг. Відповідно до частини першої статті 1 розділу 1 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» відпочинкова зміна – період перебування дитини в дитячому закладі оздоровлення та відпочинку не менше 14 днів.
Відпочинкові послуги придбані за рахунок бюджету Миколаївської міської територіальної громади, надаються безоплатно, за попередньо визначеним розподілом, затвердженим розпорядженням міського голови.
Дитячі заклади з оздоровлення та відпочинку, які надають відпочинкові послуги, включають заходи, спрямовані на організацію дозвілля дітей з дотриманням періоду активного та пасивного відпочинку, проведення заходів з психологічної підтримки дітей, організацію раціонального харчування та забезпечення відповідними до вимог умовами проживання.
На території дитячих закладів оздоровлення та відпочинку забезпечується захист (охорона) життя відпочивальників під час повітряної тривоги, перебування в укриттях, яке (які) обов’язково наявні на території дитячого закладу.
Нагальною є проблема організації виховного процесу, освітнього процесу під час навчального року та дозвілля в закладах оздоровлення та відпочинку. З метою вдосконалення роботи в цьому напрямку необхідно забезпечити дитячі заклади оздоровлення та відпочинку мережею Wi-Fi зі сталим, швидкісним та потужним інтернет-зв’язком, сучасною методикою проведення змістовного дозвілля, вжити заходів щодо поліпшення виховної, культурно-масової та фізкультурно-спортивної роботи з дітьми під час канікул або в інший період за умови, якщо надавачі відпочинкових послуг сприятимуть проходженню дітьми освітнього процесу.
Комплексне розв’язання цих проблем і завдань можливе шляхом затвердження Програми відпочинку дітей на 2025-2027 роки (далі – Програма), що спрямована на реалізацію права кожної дитини, яка потребує особливої соціальної уваги та підтримки на відпочинок, відновлення фізичного і психічного стану здоров’я дітей, зайнятості у канікулярний період, створення виховного процесу та розвитку творчих здібностей.
2. Мета Програми
Метою Програми є:
- реалізація конституційного права дитини на відпочинок;
- збільшення охоплених доступними, якісними та безпечними послугами з відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки;
- створення сприятливих умов для зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей шляхом належної організації відпочинку;
- підвищення якості та доступності послуг з відпочинку для більшої кількості дітей міста;
- створення умов для збереження мережі діючих дитячих закладів оздоровлення та відпочинку.
3. Шляхи та способи розв’язання проблеми
Основними шляхами і засобами розв’язання проблеми є:
- забезпечення та створення оптимальних сприятливих умов для відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки міста;
- забезпечення доступності відпочинкових послуг для різних пільгових категорій дитячого населення;
- підтримка заходів щодо організації відпочинку дітей;
- збереження та розвиток мережі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку;
- інформаційне, методичне забезпечення щодо відпочинку дітей;
- забезпечення доступності відпочинкових послуг для різних категорій дитячого населення;
- фінансування та матеріально-технічне забезпечення відпочинку дітей;
- співпраця органів виконавчої влади, профспілкових організацій, підприємств, установ, організацій усіх форм власності щодо організації відпочинку дітей міста.
4. Перелік завдань і заходів Програми та результативні показники
4.1. Перелік завдань і заходів зазначено у додатку 2 до Програми, це конкретні заходи, які планується здійснити протягом 2025-2027 років і які забезпечать досягнення мети Програми.
4.2. Результативні показники виконання Програми.
Результативні показники виконання Програми – це кількісні та якісні показники (економічні, соціальні та інші), яких передбачається досягти в результаті виконання Програми та які підтверджуються даними бухгалтерської та іншої звітності і на підставі яких здійснюється оцінка ефективності використання коштів бюджету Миколаївської міської територіальної громади на виконання Програми, аналіз досягнутих результатів та витрат. Система вибраних показників, зазначених у таблицях підпункту 4.2.1, використовується для відстеження динаміки кількості дітей, охоплених заходами з відпочинку, з розбивкою за роками та у порівнянні з попереднім роком.
4.2.1. Результативні показники, яких передбачено досягти в результаті виконання завдань і заходів.
№ з/п | Назва показника | Одиниця виміру | 2025 | 2026 | 2027 |
Показник витрат | |||||
1. | Фінансування для забезпечення відпочинком дітей (основне фінансування) | тис. грн | 20 465, 296 | 24 729, 136 | 28 449 ,544 |
1.1. | Фінансування для забезпечення відпочинком дітей (за умови виділення додаткового фінансування при перегляді/розгляді бюджету на відповідний період) | тис. грн | 22 399 ,634 | 26 864 ,640 | 30 711, 034 |
Показник продукту | |||||
2. | Кількість дітей, які потребують послуги з відпочинку | осіб | 1058 | 1158 | 1258 |
2.1. | Кількість дітей, які потребують послуги з відпочинку (за умови виділення додаткового фінансування при перегляді/розгляді бюджету на відповідний період) | осіб | 1158 | 1258 | 1358 |
3. | Кількість придбаних відпочинкових послуг | од. | 1058 | 1158 | 1258 |
3.1. | Кількість придбаних відпочинкових послуг за умови виділення додаткового фінансування при перегляді/розгляді бюджету на відповідний період) | од. | 1158 | 1258 | 1358 |
Показники ефективності | |||||
4. | Середні витрати на відпочинок однієї дитини | грн | 19 343,38 | 21 355,04 | 22 614,9 |
5. | Середня вартість одного дитино/дня | грн | 1 381,67 | 1525,36 | 1 615,35 |
6. | Середня вартість однієї відпочинкової послуги | грн | 19 343,38 | 21 355,04 | 22 614,9 |
Показники якості | |||||
7. | Питома вага дітей, охоплених відпочинком, від загальної кількості дітей у місті, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки | % | 7,1 | 7,7 | 8,3 |
8. | Динаміка кількості дітей, охоплених послугами з відпочинку ( від запланованих показників Програми) | % | 100 | 100 | 100 |
5. Координація та контроль за ходом виконання Програми
Організацію управління та контролю за виконанням Програми здійснює служба у справах дітей Миколаївської міської ради.
Виконавці, визначені в Програмі, щороку до 10 грудня звітного року подають службі у справах дітей Миколаївської міської ради інформацію про стан виконання заходів Програми.
Служба у справах дітей Миколаївської міської ради щороку до 20 грудня надає узагальнену інформацію постійним комісіям міської ради, до компетенції яких відноситься питання відпочинку дітей м. Миколаєва..
6. Фінансове забезпечення виконання Програми
Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів бюджету Миколаївської міської територіальної громади, коштів підприємств, установ, організацій, професійних спілок та фондів, а також добровільних внесків юридичних та фізичних осіб та інших джерел, не заборонених законодавством.
Обсяги фінансування уточнюються щороку під час підготовки проєкту бюджету Миколаївської міської територіальної громади на відповідний рік у межах видатків, передбачених головним розпорядником бюджетних коштів, відповідальним за виконання завдань і заходів Програми.
Виконання Програми проводиться щорічно, виходячи з фінансових можливостей бюджету Миколаївської міської територіальної громади в межах затверджених бюджетних призначень.
Додатки до Програми:
1. Паспорт Програми відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, на 20252027 роки.
2. Перелік завдань і заходів Програми відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, на 20252027 роки.
__________________________________________________
Додаток 1
до Програми
ПАСПОРТ
Програми відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, на 2025-2027 роки
1. Програму затверджено рішенням міської ради від ___________ № ______.
2. Ініціатор – служба у справах дітей Миколаївської міської ради.
3. Розробник Програми – служба у справах дітей Миколаївської міської ради.
4. Відповідальний виконавець – служба у справах дітей Миколаївської міської ради.
5. Співвиконавці:
5.1. Виконавчий комітет Миколаївської міської ради.
5.2. Департамент праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради.
5.3. Управління освіти Миколаївської міської ради.
5.4. Управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради.
5.5. Управління з питань культури та охорони культурної спадщини Миколаївської міської ради.
5.6. Управління у справах фізичної культури і спорту Миколаївської міської ради.
5.7. Управління молодіжної політики Миколаївської міської ради.
5.8. Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Миколаївської міської ради.
5.9. Адміністрації районів Миколаївської міської ради.
5.10. Миколаївський міський центр соціальних служб Миколаївської міської ради.
5.11. Головне управління Національної поліції в Миколаївській області (за узгодженням).
5.12. Організації усіх форм власності: благодійні, релігійні, громадські та інші (за узгодженням).
6. Термін виконання – 2025-2027 роки.
7. Обсяги та джерела фінансування.
Джерела фінансування | Обсяг фінансування | У тому числі за роками | ||
тис. грн | 2025 | 2026 | 2027 | |
Бюджет Миколаївської міської територіальної громади (обсяг основного фінансування) | 73 643,976 | 20 465,296 | 24 729,136 | 28 449,544 |
Бюджет Миколаївської міської територіальної громади (обсяг необхідного додаткового фінансування) | 6 331,332 | 1 934,338 | 2 135,504 | 2 261,490 |
ВСЬОГО* | 79 975,308 | 22 399,634 | 26 864,640 | 30 711,034 |
*за умови виділення додаткового фінансування при перегляді/розгляді бюджету Миколаївської міської територіальної громади на відповідний період або з інших джерел , не заборонених законодавством.
Обсяги фінансування можуть корегуватися у межах бюджетного періоду без внесення змін до даної таблиці
_________________________________________________
Додаток 2
до Програми
ПЕРЕЛІК
завдань і заходів Програми відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, на 20252027 роки
№ з/п | Назва напрямку діяльності (пріоритетні завдання) | Перелік завдань і заходів Програми | Строк виконання заходу | Виконавці | Орієнтовні обсяги фінансування (тис.грн) | Очікуваний результат | |||
Всього | У тому числі за роками | ||||||||
2025 | 2026 | 2027 | |||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
1. | Забезпечення доступності відпочинкових послуг дітям, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки | Сприяти організації та координації надання відпочинкових послуг | Щороку | Виконком Миколаївської міської ради, служба у справах дітей ММР, управління освіти ММР, управління охорони здоров’я ММР, департамент праці та соціального захисту населення ММР, управління з питань культури та охорони культурної спадщини ММР, управління у справах фізичної культури і спорту ММР, адміністрації районів ММР, організації усіх форм власності | Бюджет Миколаївської міської територіальної громади | - | - | - | Забезпечення доступності відпочинкових послуг та адресності надання відпочинкових послуг дітям, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки |
інші джерела | - | - | - | ||||||
2. | Інформаційне, методичне забезпечення відпочинку | 2.1. Сприяти проведенню організації змістовного дозвілля у сфері національно-патріотичного виховання, відродження українських традицій, з питань популяризації здорового способу життя та запобігання негативним явищам у період відпочинку дітей. Здійснювати видання інформаційного матеріалу та проведення майстер-класів | Постійно протягом відпочин-кового сезону | Служба у справах дітей ММР, управління освіти ММР, управління молодіжної політики ММР, управління охорони здоров’я ММР, департамент праці та соціального захисту населення ММР, управління з питань культури та охорони культурної спадщини ММР, управління у справах фізичної культури і спорту ММР, адміністрації районів ММР, Миколаївський міський центр соціальних служб ММР, організації усіх форм власності | Бюджет Миколаївської міської територіальної громади | - | - | - | Впровадження інноваційних форм змістовного дозвілля, підвищення рівня патріотичної свідомості та правових знань, пропаганди здорового способу життя |
інші джерела | - | - | - | ||||||
2.2. Здійснювати інформаційно-консультативну, методичну, рекламну роботу щодо організації відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки | Постійно протягом відпочин-кового сезону | Служба у справах дітей ММР, управління освіти ММР, управління молодіжної політики ММР, управління охорони здоров’я ММР, департамент праці та соціального захисту населення ММР, управління з питань культури та охорони культурної спадщини ММР, управління у справах фізичної культури і спорту ММР, адміністрації районів ММР, Миколаївський міський центр соціальних служб ММР, організації усіх форм власності | Бюджет Миколаївської міської територіальної громади | - | - | - | Впровадження інформаційних, рекламних засобів пропаганди відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки | ||
інші джерела | - | - | - | ||||||
3. | Підтримка заходів щодо організації відпочинку дітей | 3.1. Здійснювати контроль за виконанням в установленому порядку перевезення дітей автобусним та іншими видами транспорту до місць відпочинку та у зворотному напрямку | Постійно протягом відпочин-кового сезону | Виконком Миколаївської міської ради, служба у справах дітей ММР, Головне управління Національної поліції в Миколаївській області (за узгодженням) | Бюджет Миколаївської міської територіальної громади | - | - | - | Створення безпечних умов під час перевезення організованих груп дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки |
інші джерела | - | - | - | ||||||
інші джерела | - | - | - | ||||||
3.2. Забезпечити якісними медичними послугами дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки | Постійно | Управління охорони здоров’я ММР | Бюджет Миколаївської міської територіальної громади | - | - | - | Надання якісних медичних послуг
| ||
інші джерела | - | - | - | ||||||
4. | Фінансування для забезпечення відпочинком дітей | 4.1. Забезпечувати закупівлю відпочинкових послуг та надавати відпочинок дітям, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, визначених Законом України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» безкоштовно за рахунок бюджету Миколаївської міської територіальної громади | Щороку | Виконком Миколаївської міської ради, служба у справах дітей ММР | Всього 79 975,308 з бюджету Миколаївської міської територіальної громади (за умови виділення додаткового фінансування при перегляді/ розгляді бюджету на відповідний період), у тому числі: | 22 399,634 | 26 864,640 | 30 711,034 | |
73 320,867 бюджет Миколаївської міської територіальної громади (обсяг основного фінансування) | 20407,266 | 24622,361 | 28 291,240 | Забезпечення закупівлі відпочинкових послуг згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом проведення відкритих електронних торгів через систему ProZorro. Збільшення кількості дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки міста, охоплених організованими формами відпочинку | |||||
6 331,332 бюджет Миколаївської міської територіальної громади (обсяг необхідного додаткового фінансування) | 1 934,338 | 2 135,504 | 2 261,490 | ||||||
4.2. Забезпечувати відпочинком дітей, які потребують особливих умов для оздоровлення, – дітей з особливими фізичними та психічними потребами, які не можуть перебувати в закладах оздоровлення та відпочинку самостійно, потребують індивідуального догляду та створення спеціальних умов, визначених Законом України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» | Щороку | Виконком Миколаївської міської ради, служба у справах дітей ММР, управління охорони здоров’я ММР, департамент праці та соціального захисту ММР | 323,109 бюджет Миколаївської міської територіальної громади (обсяг основного фінансування) | 58,030 | 106,775 | 158,304 | Забезпечення направлення дітей, які потребують особливих умов для оздоровлення, для отримання відпочинкових послуг | ||
4.3. Забезпечувати перебування разом з дітьми, які потребують особливих умов для оздоровлення, у закладах оздоровлення та відпочинку осіб, а саме батьків інших законних представників соціальних працівників тощо | Щороку | Організації усіх форм власності: благодійні, релігійні, громадські та інші (за узгодженням) | Інші джерела | - | - | - | Проведення заходів щодо організації перебування разом з дітьми у закладах оздоровлення та відпочинку осіб, а саме батьків, інших законних представників, соціальних працівників , тощо | ||
5. | ВСЬОГО | Всього 79 975,308 з бюджету Миколаївської міської територіальної громади (за умови виділення додаткового фінансування при перегляді/ розгляді бюджету на відповідний період), у тому числі: | 22 399,634 | 26 864,640 | 30 711,034 | ||||
73 643,976 бюджет Миколаївської міської територіальної громади (обсяг основного фінансування) | 20 465,296 | 24 729,136 | 28 449,544 | ||||||
6 331,332 бюджет Миколаївської міської територіальної громади (обсяг необхідного додаткового фінансування) | 1 934,338 | 2 135,504 | 2 261,490 | ||||||
Інші джерела | - | - | - |
ОНОВЛЕНО 20.12.2024