Мапа порталу



МИКОЛАЇВСЬКА МІСЬКА РАДА

 

РІШЕННЯ

 

Миколаїв  

від 26 вересня 2024                                                                                № 37/26

 

Про затвердження Порядку функціонування комплексу
по сортуванню побутових відходів у м. Миколаєві 



З метою відвернення негативного впливу побутових відходів на навколишнє природне середовище та здоров’я мешканців міста Миколаєва, враховуючи Розпорядження Кабінету Міністрів України від 08.11.2017 № 820-р «Про схвалення Національної стратегії управління відходами в Україні до 2030 року», ГБН В.2.2-35077234-001:2011 «Будинки і споруди. Підприємства сортування та перероблення твердих побутових відходів. Вимоги до технологічного проектування», враховуючи лист АМКУ від 14.08.2024 № 14734/02.02.01-17/14/24, положення, що викладені у Схемі санітарного очищення міста Миколаєва, що передбачають створення об’єкта поводження з побутовими відходами, відповідно до техніко-економічних показників, визначених в техніко-економічному обґрунтуванні по об’єкту: «Нове будівництво комплексу з оброблення побутових відходів у місті Миколаєві», розроблених ДП «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства», керуючись ст.ст. 11, 26, 36 Законів України «Про управління відходами», ст.ст. 25, п. 38 ч. 1 ст. 26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Затвердити Порядок функціонування комплексу по сортуванню побутових відходів у м. Миколаєві (додається).

2. Департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради вжити заходів щодо оголошення конкурсу з визначення суб?єкта сортування відходів, утворених у місті Миколаєві, протягом 10 днів з моменту прийняття цього рішення.

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань житлово-комунального господарства, комунальної власності, благоустрою міста, промисловості, транспорту, енергозбереження, зв'язку, інформаційних технологій та діджиталізації (Іванова), заступника міського голови Андрієнка Ю.Г.



Міський голова                                                                                           О. СЄНКЕВИЧ

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення міської ради

від 26 вересня 2024

№ 37/26

 

ПОРЯДОК

функціонування комплексу по сортуванню побутових відходів у м. Миколаєві 

 

1. Загальні положення

 

1.1. Порядок функціонування комплексу по переробці та сортуванню побутових відходів у м. Миколаєві (далі – Порядок) розроблено на основі Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про управління відходами», а також Розпорядження Кабінету Міністрів України від 08.11.2017 № 820-р «Про схвалення Національної стратегії управління відходами в Україні до 2030 року», ГБН В.2.2-35077234-001:2011 «Будинки і споруди. Підприємства сортування та перероблення твердих побутових відходів. Вимоги до технологічного проектування».

1.2. Порядок має на меті реалізувати механізми сортування побутових відходів (далі – ПВ) у м. Миколаєві у відповідності до вимог діючого законодавства. 

1.3. Необхідність функціонування комплексу по переробці та сортуванню ПВ обумовлюється наступним.

У м. Миколаєві проживає до 0,5 млн. людей. Існуючі звалища переповнені, екологічно небезпечні, державний регістр має лише один сертифікований міський полігон ПВ в с. Весняне Миколаївського району Миколаївської області. Решта звалищ носять стихійний характер, не ліцензовані, на них не виконуються санітарні норми. Коштів на будівництво нових полігонів ні в державному, ні в місцевому бюджетах не виділяються. Більшість цих проблем можна вирішити за допомогою відповідного комплексу по сортуванню ПВ.

Технологія сортування відходів має цілий ряд істотних переваг в порівнянні з існуючою технологією захоронення ПВ, у тому числі: сортування сміття, що надходить для захоронення, з виділенням корисних фракцій (папір, картон, текстиль, пластик, склобій, металобрухт).

Переробка ПВ повинна здійснюватися за допомогою їх сортування і подальшого перетворення в стоси високої щільності для їх відправки на рециклювальні підприємства. Переробка ПВ являє собою альтернативний спосіб обробки ПВ після їх простого захоронення.

Реалізація даного проєкту дозволить знизити навантаження на полігон та значно збільшити термін експлуатації полігону ПВ, а також забезпечити повторне використання «корисного» сміття після сортування на відповідних підприємствах.

 

2. Основні терміни та скорочення, їх визначення (розшифровка)

 

2.1. У цьому Порядку наведені терміни вживаються у наступному значенні:

1) рециклювання - будь-які технологічні операції, пов'язані зі зміною фізичних, хімічних або біологічних властивостей відходів, з метою підготовки їх до екологічно безпечного зберігання, перевезення, утилізації чи видалення;

2) «Корисне» сміття – відходи, як після здійснення операцій із сортування (одного із видів відновлення відходів) стають корисною сировиною, яку можливо використовувати для відповідних цілей;

3) «хвости» - залишки відходів після здійснення операцій із сортування (одного із видів відновлення відходів), як підлягають видаленню шляхом їх захоронення;

4) ПВ – побутові відходи;

5) ВГС (ВГВ) – великогабаритне сміття (великогабаритні відходи);

6) суб’єкт сортування відходів – суб’єкт господарювання, визначений на конкурсних засадах, який в результаті конкурсного відбору отримав право на укладення договору з КП «Миколаївкомунтранс» на сортування побутових відходів, які поставляються суб’єкту сортування відходів комунальним підприємством «Миколаївкомунтранс». Суб’єкт сортування відходів обирається відповідно до Положення про конкурсний комітет з визначення суб’єкта сортування відходів утворених у місті Миколаєві (додаток 1 до цього Порядку) і з урахуванням Умов проведення конкурсу з визначення суб’єкта сортування відходів, утворених у м. Миколаєві (додаток 2 до цього Порядку).

Суб’єкт сортування відходів обраний за результатами конкурсу має право на власний розсуд укладати інші договори з будь-якими суб’єктами у сфері управління відходами;

7) комплекс - комплекс по сортуванню побутових відходів продуктивністю 170 000 тонн на рік у м. Миколаєві.

2.2. Інші терміни вживаються у значенні, передбаченому Законом України «Про управління відходами» та іншими діючими нормативними документами України.

 

3. Примірна технологія функціонування Комплексу

 

3.1. Несортовані відходи зважуються на ваговому комплексі. Ваговий комплекс – це автомобільні стаціонарні ваги вантажопідйомністю 80 тонн та довжиною 22 м на цифрових датчиках стандартної точності. Ваги використовуються для статичного зважування великогабаритних транспортних засобів, різноманітних фур та вантажного транспорту з причепами та без, тобто для визначення ваги автомобіля з вантажем.

3.2. Далі відходи вивантажуються на майданчику перед приймальними бункерами Комплексу для зовнішнього огляду та подальшого переміщення в приймальні бункери. Подача у приймальні бункери відбувається навантажувачем або вручну. 

3.3. Бункер – це забетонований приямок розміром 8,0×2,8×1,4 м з дренажною системою, в якому розміщена металева зварна конструкція розмірами 6,0×2,8×1,4 м, обладнана приводом – мотор-редуктором потужністю 7,5 кВт та швидкістю обертання 30 об/хв. 

У завантажувальному бункері влаштовано стрічковий конвеєр з армованою стрічкою. Відвід рідких відходів з приймальних бункерів влаштовано з дренажних приямків розмірами в плані 500×500 мм зануреними дренажними насосами.

3.4. Із завантажувального бункера сировина потрапляє на завантажувальні транспортери для переміщення відходів у вертикальній площині. Завантажувальний транспортер - зварна металева конструкція, транспортувальна складова влаштована з прорезиненої профільованої стрічки для уникнення спадання матеріалу через дію сили тяжіння. Привод транспортера – мотор-редуктор потужністю 5,5 кВт та швидкістю обертання 90 об/хв. Довжина стрічкового транспортера – 9,0 м, ширина стрічки транспортера - 1,0 м, довжина стрічки транспортера - 19,0 м. Висота подачі відсортованого матеріалу – 4,0 м.

3.5. За допомогою завантажувального транспортера сировина подається в сепаратор барабанного типу (грохот), призначений для просіювання біовідходів. Сепаратор встановлюється після кабіни для попереднього відбору та для відсіву дрібної органічної та інертної фракції (0-50 мм). Сепаратор являє собою металеву конструкцію барабанного типу з внутрішнім двозахідним шнеком, обшитий металевою сіткою вічками 50×50 мм, облаштований на металевій рамі. На внутрішній частині сепаратора також розміщені ножі та гаки для розриву поліетиленових пакетів. При обертанні барабана матеріал проходить через весь сепаратор: дрібні відходи відсіюються і падають вниз через бункер відводу, а решта поступають на основний транспортер сортувальної кабіни, пакети, мішки повинні розриватися у барабані. Привод сепаратора – мотор-редуктор потужністю 7,5 кВт та швидкістю обертання 40 об/в. Частота обертання до 9,1 хв-1.

3.6. Після просіювання в сепараторі барабанного типу (просіюється дрібна (органічна-інертна) фракція <50 мм). Дрібна фракція «хвости» просипається в бункер-лійку, що розміщується під барабаном, та потрапляє на конвеєр, який транспортує хвости або за межі приміщення, або в контейнер під мульти-ліфт). Конвеєр стрічковий похилий для видалення відходів з-під барабана – це стійка металева конструкція, що знаходиться під сортувальним барабаном і призначений для видалення дрібної фракції. Привод конвеєра – мотор-редуктор потужністю 5,5 кВт та швидкістю обертання 30 об/хв. Довжина горизонтальної частини транспортера – 9,0 м; довжина похилої частини транспортера – 3,0 м. Ширина стрічки транспортера 1,2 м; довжина стрічки – 26,0 м. Висота викиду відсортованого матеріалу – 5,0 м. 

3.7. Далі відходи подаються на горизонтальний конвеєр стрічковий для видалення відходів з-під барабана. Горизонтальний конвеєр – це стійка металева конструкція знаходиться під сортувальним барабаном. Конвеєр призначений для видалення дрібної фракції. Привод конвеєра – мотор-редуктор потужністю 5,5 кВт та швидкістю обертання 30 об/хв.

Розміри конвеєра горизонтального: 

- довжина горизонтальної частини транспортера - 9,0 м;

- ширина стрічки транспортера з прорезиненою поверхнею – 1,2 м;

- довжина стрічки транспортера - 26,0 м.

3.8. Після барабанного сепаратора для відбору ресурсоцінної сировини облаштована кабіна з сортувальним транспортером (стаціонарна кабіна) для ручного відсортування 6-12 фракцій вторинної сировини, включаючи папір, пластик, деревину, шкіру, скло, алюміній (пивна банка) i інше. Кабіна встановлена на зварній металевій конструкції (каркасу) на вертикальних металевих опорах.

Розміри конструкції:

- довжина – 12,0 м;

- ширина – 4,0 м;

- висота – 2,5 м;

- нижня висота – 3,0 м.

Кількість сортувальних постів – 8 місць. Кабіна обладнана витяжною та притяжною вентиляцією потужністю 5 кВт, системою знезараження кабіни та вхідних відходів, опалювальною системою, освітленням, кнопками вмикання/вимикання біля кожного посту, а також кнопками аварійного вимкнення руху транспортерної стрічки, розташованими також біля кожного робочого місця.

Під кожним постом обладнані лійки для подачі матеріалу на транспортер або в контейнер. Сортувальний транспортер знаходиться всередині кабіни, по ньому проходить матеріал від завантажувального транспортера через всю сортувальну кабіну до виходу з кабіни. Конструкція транспортеру – металева зварна. Привод транспортеру – мотор-редуктор потужністю 11 кВт та швидкістю обертання 40 об/хв. Довжина стрічкового транспортера – 18,0 м; ширина стрічки транспортера – 1,2 м; довжина стрічки транспортера – 40,0 м. Швидкість руху транспортера - 0,1-0,3 м/с.

3.9. У кінці лінії, під сортувальним транспортером кабіни, розташований конвеєр для залишків. Це зварна металева конструкція з розміщеним на ній сортувальним транспортером. Привод транспортеру – мотор-редуктор потужністю 11 кВт та швидкістю обертання 40 об/хв. Швидкість руху конвеєра 0,1-0,3 м/с. Довжина стрічкового транспортера – 18,0 м; ширина стрічки транспортера – 1,2 м; довжина стрічки транспортера – 40,0 м. Відібрані фракції вкидаються в бункер, переміщується вторсировина в секції під кабінами, після чого, почергово фракції потрапляють на поздовжній транспортер для вторсировини і повздовжнім транспортером транспортуються на пресування до пресу.

3.10. Поздовжній транспортер для сировини (до пресу) розташовується в забетонованому приямку розміром 11,0×2,0×1,0 м з дренажною системою і призначений для почергової подачі сировини до канального пресу. Поздовжній транспортер для сировини – це зварна металева конструкція. Привод – мотор-редуктор потужністю 11,0 кВт та швидкістю обертання 90 об/хв.

Розміри конструкції:

- довжина горизонтальної частини – 9,0 м;

- довжина похилої частини – 6,0 м;

- ширина стрічки – 1,0 м;

- висота викидання відсортованого матеріалу – 3,0 м.

Прес встановлюється після повздовжнього транспортера.

3.11. Відсортовані відходи пресуються у тюки розмірами 1020×1250×(1200) (h) мм. Тюки навантажувачем транспортуються на майданчик тимчасового зберігання відсортованих відходів.

3.12. Дрібна фракція з-під сепаратора барабанного типу через бункер надходить на завантажувальний стрічковий транспортер з прорезиненою стрічкою (транспортерна стрічка з рифленою поверхнею) і подається назовні для навантаження вантажного автомобіля.

3.13. Стрічковий магнітний сепаратор встановлюється після сортувального транспортера для відбору магнітної сировини з ПВ, кріпиться на регулювальних ланцюгах і переміщує відібраний матеріал в контейнер. Конструкція сепаратора - стрічковий постійний магніт для відокремлення металевих включень із загальної маси ПВ. Привод сепаратора – мотор-редуктор потужністю 2,2 кВт та швидкістю обертання 90 об/хв. Довжина стрічкового магнітного сепаратора – 2,3 м; ширина – 1,0 м; висота – 0,3 м.

3.14. З двох транспортерів кабіни залишки ПВ потрапляють на похилий транспортер для залишків, переміщуються у контейнери для подальшого транспортування до місця захоронення (на полігон).  

 

4. Інфраструктура Комплексу. Технічні та виробничі вимоги до Комплексу

 

4.1. Суб’єкт сортування відходів повинен мати у власності (іншому праві користування) земельну ділянку, придатну для забезпечення сортування побутових відходів (далі – Територія ділянки).

Територія ділянки повинна становити не менше 2,3 га. На обгородженій парканом території повинні бути розташовані виробничі площі, у т.ч.:

- адміністративно-побутові приміщення із забезпеченням всіх норм санітарно-побутового обслуговування персоналу;

- ваговий комплекс;

- ділянка сортування;

- майданчик для розвантаження і зберігання ПВ.

4.2. Виробнича територія повинна бути забезпечена:

- електроживленням – до 180 кВт;

- водопроводом;

- окремими виїздами і прохідною;

- каналізацією і дренажем стоків від сортування відходів (можливо влаштованих локальним способом і спеціальним автотранспортом вивозити на очисні споруди);

- теплопостачанням (твердопаливний котел і закільцьована тепломережа або конвектори в адміністративно-побутовому корпусі);

- телефонним зв'язком;

- системою пожежного захисту;

- системою охоронної сигналізації;

- асфальтовою територією з під'їзними шляхами, що забезпечують можливість під'їзду великотоннажного автотранспорту;

- ваговою для зважування автотранспорту з сировиною і готовою продукцією.

 

4.3. Комплекс повинен включати:

- ваговий комплекс (1 од.);

-  приймальний бункер зі стрічковим конвеєром (2 од.);

-  транспортер (2 од.);

- сепаратор барабанного типу (2 од.);

- конвеєр стрічковий похилий для видалення відходів з-під сепаратора
(1 од.);

- конвеєр стрічковий горизонтальний для видалення відходів з-під
сепаратора (1 од.);

- кабіна з сортувальним транспортером (2 од.);

- конвеєр для залишків (хвостів) (1 од.);

- поздовжній транспортер для вторсировини (до преса) (1 од.);

- стрічковий магнітний сепаратор для чорних металів (2 од.);

- горизонтальний електрогідравлічний пакетувальний прес HSM HL4812
15 kW (1 од.).

 

4.4. Технічні вимоги до Комплексу

 

№ з/п

Назва позиції (кількість)

Характеристика

1.

Потужність комплексу

не менше 170 000 тон ПВ на рік

2.

Загальна споживна потужність

до 180 кВт  

3.

Продуктивність

не менше 30 тон ПВ на годинну 

4.

Рік випуску обладнання

не пізніше 2023 року

5.

Необхідне обладнання: 


- ваговий комплекс (1 од.)

 

 

- приймальний бункер зі стрічковим конвеєром (2 од.)

 




- завантажувальний транспортер
(2 од.)







- сепаратор барабанного типу
(2 од.)  







- конвеєр стрічковий похилий для видалення відходів з-під сепаратора (1 од.) 









- конвеєр стрічковий горизонтальний для видалення відходів з-під сепаратора (1 од.)








- кабіна з сортувальним транспортером (2 од.)

















 

 

- конвеєр для залишків (хвостів)
(1 од.)






- поздовжній транспортер для вторсировини (до преса) (1 од.)







- стрічковий магнітний сепаратор для чорних металів (2 од.)


 

 

 

- горизонтальний електрогідравлічний пакетувальний прес   (1 од.)

примірка характеристика необхідного обладнання:


- автомобільні стаціонарні ваги на 80 тонн довжиною не менше 22 метрів на цифрових датчиках стандартної точності;


- виготовлений на основі зварної металевої конструкції, розміром 6,0х2,8х1,4 (довжина х ширина х глибина), обладнаний приводом – мотор-редуктором потужністю 7,5 кВт та швидкістю обертання 30 об/хв.;


- виготовлений на основі зварної металевої конструкції, транспортувальна складова влаштована з прорезиненої профільованої стрічки, обладнаний  приводом транспортера – мотор-редуктор потужністю 5,5 кВт та швидкістю обертання 90 об/хв., довжина стрічкового транспортера не меньше – 9,0 м;


- металева конструкція барабанного типу з внутрішнім двозахідним шнеком, обшитий металевою сіткою вічками 50×50 мм, облаштований на металевій рамі. На внутрішній частині сепаратора розміщені ножі та гаки для розриву поліетиленових пакетів.  Привод сепаратора – мотор-редуктор потужністю 7,5 кВт та швидкістю обертання 40 об/в. Частота обертання до 9,1 хв-1.;


- виготовлений на основі зварної металевої конструкції,
довжина горизонтальної частини транспортера – 9,0 м, довжина похилої частини транспортера – 3,0 м, ширина стрічки транспортера 1,2 м, довжина стрічки – 26,0 м, висота викиду відсортованого матеріалу – 5,0 м. Привод конвеєра – мотор-редуктор потужністю 5,5 кВт та швидкістю обертання 30 об/хв.



- виготовлений на основі зварної металевої конструкції, довжина горизонтальної частини транспортера - 9,0 м, ширина стрічки транспортера з прорезиненою поверхнею – 1,2 м, довжина стрічки транспортера 26,0 м. Привод конвеєра – мотор-редуктор потужністю 5,5 кВт та швидкістю обертання 30 об/хв.;

 

зварна металева конструкція розміром: довжина – 12,0 м, ширина – 4,0 м, висота – 2,5 м, нижня висота – 3,0 м. 

Кабіна обладнана витяжною та
притяжною вентиляцією потужністю 5 кВт, системою знезараження кабіни та
вхідних відходів, опалювальною системою, освітленням, кнопками
вмикання/вимикання біля кожного посту, а також кнопками аварійного вимкнення руху транспортерної стрічки, розташованими також біля кожного робочого місця.

Привод транспортеру – мотор-редуктор потужністю 11 кВт та швидкістю обертання 40 об/хв. Довжина стрічкового транспортера – 18,0 м; ширина стрічки транспортера – 1,2 м; довжина стрічки транспортера – 40,0 м.
Швидкість руху транспортера - 0,1-0,3 м/с;


- зварна металева конструкція з розміщеним на ній сортувальним транспортером. Привод транспортеру – мотор-редуктор потужністю 11 кВт та швидкістю обертання 40 об/хв. Швидкість руху конвеєра  -0,1-0,3 м/с. Довжина стрічкового транспортера – 18,0 м; ширина стрічки транспортера – 1,2 м; довжина стрічки транспортера – 40,0 м;


- зварна металева конструкція, розміри: довжина горизонтальної частини – 9,0 м, довжина похилої частини – 6,0 м, ширина стрічки – 1,0 м, висота викидання відсортованого матеріалу – 3,0 м.

Привод – мотор-редуктор потужністю 11,0 кВт та швидкістю обертання 90 об/хв.;


- стрічковий постійний магніт для відокремлення металевих включень із загальної маси ПВ.
Привод сепаратора - мотор-редуктор потужністю 2,2 кВт та швидкістю обертання 90 об/хв. Довжина стрічкового магнітного сепаратора – 2,3 м; ширина – 1,0 м; висота – 0,3 м;


- сила тиску, кН – 480,

продуктивність при 20 кг/м³, т - 2,6,

потужність мотору, кВт – 22, 

час циклу пресування, с – 25.

 

 

5. Продуктивність лінії

 

5.1. Продуктивність Комплексу повинен відповідати таким показникам:

Загальний об’єм ПВ - 170 000 тонн / рік,

Не менше 30 тонн ПВ на годину.

Кількість робочих днів: 365 робочих днів / рік.

________________________________________________

 

 

Додаток 1 до Порядку

функціонування комплексу

по сортуванню побутових відходів

у м. Миколаєві

 

ПОЛОЖЕННЯ

про конкурсний комітет з визначення суб’єкта сортування відходів, утворених у місті Миколаєві 

 

1. Конкурсний комітет з визначення суб’єкта сортування відходів, утворених у м. Миколаєві (далі – конкурсний комітет), створюється з метою вибору на конкурсних засадах суб’єкта господарювання, який в результаті конкурсного відбору отримає право на укладення договору з КП «Миколаївкомунтранс» на сортування побутових відходів, які будуть поставлятися суб’єкту сортування відходів комунальним підприємством «Миколаївкомунтранс» (суб’єкт сортування відходів обраний за результатами конкурсу має право на власний розсуд укладати і інші договори з будь-якими суб’єктами у сфері управління відходами).

У своїй роботі конкурсний комітет керується Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про управління відходами», а також Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 08.11.2017 № 820-р «Про схвалення Національної стратегії управління відходами в Україні до 2030 року», ГБН В.2.2-35077234-001:2011 «Будинки і споруди. Підприємства сортування та перероблення твердих побутових відходів. Вимоги до технологічного проектування», іншими законодавчими та нормативно-правовими актами і цим Положенням.

2. Основні функції, що покладаються на конкурсний комітет:

- публікація оголошення про конкурс;

- підготовка матеріалів для проведення конкурсу;

- проведення роз’яснень щодо оформлення документів для участі в конкурсі;

- прийом документів на участь у конкурсі;

-  наліз та оцінка відповідності конкурсних пропозицій претендента умовам конкурсу;

- визначення переможця конкурсу;

- підготовка матеріалів для подальшого встановлення відносин між організатором і переможцем конкурсу;

- підготовка інших документів.

3. Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради є організатором Конкурсу з визначення суб’єкта сортування відходів утворених у м. Миколаєві (далі - Конкурсу / конкурсного відбору).

Персональний склад конкурсного комітету затверджується організатором конкурсу. До складу конкурсного комітету на паритетних засадах входять представники організатора конкурсу, територіального органу Держпродспоживслужби в Миколаївській області, підприємств-надавачів послуг із управління відходами (в частині послуги із збирання та перевезення побутових відходів), органів виконавчої влади у сфері житлово-комунального господарства, власників (або їх об?єднань) багатоквартирних житлових будинків, а також, з метою виконання функції громадського контролю, до складу конкурсного комітету включаються представники громадських організацій або громадских рад при виконавчих органах Миколаївської міської ради (із дотриманням вказаної вище засади паритетності).

Голова, заступник голови та секретар конкурсного комітету обираються на першому засіданні комітету. Голова та заступник голови обираються безпосередньо зі складу конкурсного комітету. Секретар конкурсного комітету може бути обраний за пропозицією організатора конкурсу не зі складу конкурсного комітету. У такому випадку секретар комітету має статус члена комітету без права голосу.

4. Голова конкурсного комітету забезпечує виконання функцій, що покладаються на конкурсний комітет.

5. До складу конкурсного комітету не можуть входити представники суб’єктів господарювання, які є претендентами.

6. Рішення про оголошення конкурсу приймає організатор конкурсу власним розпорядчим документом з одночасним затвердженням умов Конкурсної документації (з урахуванням Порядку функціонування комплексу по сортуванню побутових відходів у м. Миколаєві).

Конкурсна документація повинна включати в себе:

1) найменування та місцезнаходження організатора конкурсу;

2) підстава для проведення конкурсу;

3) способи, місце та кінцевий строк подання конкурсних пропозицій;

4) способи і місце отримання конкурсної документації учасниками

5) місце і час проведення конкурсу, прізвище та посада, номер телефону контактної особи;

6) перелік критеріїв оцінки конкурсних пропозицій;

7) перелік документів, необхідних для участі в конкурсі;

8) вимоги до конкурсних пропозицій учасників;

9) умови проведення конкурсу з визначення суб’єкта сортування відходів, утворених у м. Миколаєві.

Оголошення про конкурс публікується на офіційному сайті Миколаївської міської ради та в друкованих медіа не пізніше ніж за 30 календарних днів до початку конкурсу та повинно містити таку інформацію:

1) найменування та місцезнаходження організатора конкурсу;

2) підстава для проведення конкурсу;

3) способи, місце та кінцевий строк подання конкурсних пропозицій;

4) способи і місце отримання конкурсної документації учасниками;

5) місце і час проведення конкурсу, прізвище та посада, номер телефону контактної особи;

6) перелік критеріїв оцінки конкурсних пропозицій.

 

7. Члени конкурсного комітету:

- беруть участь в обговоренні, розгляді, оцінці та порівнянні конкурсних пропозицій претендентів і забезпечують прийняття рішення з визначення суб’єкта сортування відходів утворених у м. Миколаєві;

- мають право на ознайомлення з усіма матеріалами, що стосуються проведення оцінки пропозицій претендентів, а також на відображення своєї окремої думки у протоколі засідання комітету на підставі інформації, що підтверджена документально та врахування якої не порушуватиме процедуру проведення конкурсу;

- зобов’язані дотримуватися норм чинного законодавства України та цього Положення, об’єктивно та неупереджено розглядати конкурсні пропозиції претендентів;

- здійснюють інші дії, необхідні для проведення конкурсу.

8. Конкурс проводиться у визначені в оголошенні про конкурс дату, час та місце. За рішенням голови конкурсного комітету (або, за його відсутності, заступника голови конкурсного комітету) конкурс може бути перенесено на іншу дату та час, про що публікується оголошення на офіційному сайті Миколаївської міської ради не пізніше ніж за 5 днів до такої дати конкурсу та письмово повідомляються про це претенденти, які повідомили про свій намір взяти участь у конкурсному відборі.

9. Неявка на конкурс будь-якого претендента не є перешкодою для проведення конкурсу.

10. До участі в конкурсі не допускаються підприємства (організації), які не відповідають Умовам проведення конкурсу з визначення суб’єкта сортування відходів утворених у м. Миколаєві (додаток 2 до Порядку), а їх конкурсні пропозиції не розглядаються конкурсним комітетом. Інформація про невідповідність поданої учасником пропозиції Умовам проведення конкурсу з визначення суб’єкта сортування відходів, утворених у м. Миколаєві, із зазначенням, у чому саме полягає невідповідність, заноситься до протоколу засідання конкурсного комітету.

11. Претендентам надається право на обґрунтування запропонованих ними конкурсних пропозицій у письмовому вигляді.

12. Під час розгляду конкурсних пропозицій конкурсний комітет, у разі потреби, може залучати без права голосу, в ролі експертів чи консультантів працівників структурних підрозділів виконавчого комітету міської ради, інших виконавчих органів міської ради, які володіють спеціальними знаннями у тій чи іншій галузі знань, і які, на думку членів конкурсного комітету, можуть надати інформацію, необхідну для всебічного, повного та об’єктивного вирішення питання, що знаходиться на розгляді конкурсного комітету.

13. Конкурсний комітет оцінює конкурсні пропозиції за кожним критерієм, перелік яких визначений Критеріями оцінки конкурсних пропозицій, та за результатами такої оцінки нараховує певну кількість балів в межах визначеного діапазону балів.

 

Критерії оцінки конкурсних пропозицій

 

№ з/п

Критерій оцінки конкурсної пропозиції

Порядок оцінки

Кількість балів, до:

Примітка

1.

Наявність обладнання, що відповідає технічним вимогам до Комплексу згідно п. 4.1. Порядку



Відсутність обладнання – 0 балів.

Наявне все обладнання – 5 балів.

Часткова наявність обладнання – від 1 до 4 балів (залежно від кількості наявного обладнання або документів наданих учасником конкурсу, що підтверджують факт замовлення (поставлення) відповідного обладнання). У даному випадку оцінювання відбувається пропорційно від кількості наявного обладнання з урахуванням співвідношення пропозицій учасників по відношенню один до одного.


5 балів

Наявність обладнання повинна бути підтверджена всіма необхідними первинними документами (інвентаризаційний опис, накладні, договори тощо)

2.

Надання для оцінки технічної документації, яка передбачає сортування ПВ (власної концепції функціонування Комплексу або інвестиційної програми)



Відсутність власної концепції функціонування Комплексу або інвестиційної програми – 0 балів.

У залежності від рівня запропонованої концепції або інвестиційної програми і з  урахуванням співвідношення пропозицій учасників по відношенню один до одного оцінка може бути до 10 балів.

При цьому, перевага надається концепції або інвестиційної програми, яка передбачає сортування ПВ в сировинний продукт, який може бути використаний в інших виробничих процесах.



10 балів

Наявність концепції повинна бути підтверджена відповідним документом із обґрунтуванням та детальним описом всього процесу сортування

3.

Строки для запровадження повноцінного функціонування Комплексу 

від 14 до 18 місяців

від 10 до 14 місяців

до 10 місяців

2 балів

6 балів

10 балів

Зазначений критерій повинен бути підтверджений відповідним гарантійним листом

4.

Відсоток винагороди* від отриманого доходу

10%


11-19%


20% і більше

4 бали

від 5 до 9 балів

10 балів

Зазначений критерій повинен бути підтверджений відповідним гарантійним листом

5.

Наявність досвіду впровадження та реалізації проєктів щодо поводження з відходами (за виключенням збору, перевезення та захоронення ПВ) в Україні

Відсутність відповідного досвіду – 0 балів


Наявність досвіду – 10 балів


10 балів

Зазначений критерій повинен бути підтверджений відповідними підтверджуючими документами (договори, угоди, листи-відгуки тощо)

6.

Наявність земельної ділянки у власності (іншому праві користування) учасника конкурсного відбору придатного для здійснення заходів із сортування побутових відходів

Відсутність відповідної земельної ділянки – 0 балів


Наявність відповідної земельної ділянки – 20 балів

20 балів

Зазначений критерій повинен бути підтверджений відповідними правовстановлюючими документами (витяг, акти, свідоцтва, договори тощо) 

7. 

Можливість встановлення обладнання для електроживлення Комплексу, що дозволить повністю/частково відмовитись від зовнішніх централізованих мереж електрозабезпечення

Перевага надається конкурсній пропозиції, що містить у собі гарантійне підтвердження щодо можливості встановлення обладнання для електрозабезпечення власних потреб об’єкта конкурсу, з використанням відновлювальних джерел енергії

10 балів

Зазначений критерій повинен бути підтверджений відповідним гарантійним листом, а також описом системи, яка буде встановлена учасником

 

*Винагорода – це сума грошових коштів, яка щомісячно буде направлятися на розрахунковий рахунок КП «Миколаївкомунтранс» із призначенням платежу: «Для потреб з утримання міського полігону твердих побутових відходів». Відсоток винагороди вираховується від суми фактично отриманого доходу суб’єктом сортування відходів, за продаж всього об’єму відсортованих побутових відходів за поточний місяць функціонування Комплексу.

14. Пропозиція претендента в частині строків запровадження функціонування та експлуатації Комплексу не може бути більшою за 18 місяців.

15. Пропозиція претендента щодо розміру винагороди (яка в подальшому буде перерахована на розрахунковий рахунок КП «Миколаївкомунтранс» для потреб з утримання міського полігону твердих побутових відходів) від функціонування Комплексу, не може бути меншою за 10 відсотків.

16. Конкурсні пропозиції претендентів, що не відповідають приписам п.п. 14, 15 цього Положення, не розглядаються конкурсним комітетом, про що зазначається в протоколі засідання конкурсного комітету.

17. Переможцем конкурсу визначається претендент, який за оцінкою конкурсного комітету найбільше відповідає критеріям оцінки конкурсних пропозицій, визначеним в п. 13 цього Положення, та набрав найбільшу кількість балів за результатами оцінки конкурсних пропозицій.

18. Переможцем конкурсу не може бути визначений претендент, який за результатами оцінки конкурсних пропозицій набрав менше 40 балів. 

19. Рішення про результати конкурсу приймається конкурсним комітетом на закритому засіданні в присутності не менш як половини його складу, у тому числі голови конкурсного комітету або його заступника, простою більшістю голосів.

У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсного комітету (або, за його відсутності, голос заступника голови конкурсного комітету).

20. Рішення конкурсного комітету протягом 10 днів оформляється протоколом, який підписується всіма членами комітету. Після підписання протокол конкурсного комітету публікується на офіційному сайті Миколаївської міської ради.

21. Якщо у конкурсі взяв участь тільки один претендент, переможцем конкурсу може бути визнаний цей претендент, якщо його конкурсна пропозиція відповідає приписам п.п. 14, 15 цього Положення та за результатами оцінки набрала 40 або більше балів. 

22. Протокол засідання конкурсного комітету про визначення переможця конкурсу повинен містити:

- назву об’єкта конкурсу;

- найменування претендентів;

- аналіз та оцінка конкурсних пропозицій претендентів;

- результати голосування членів конкурсного комітету;

- рішення конкурсного комітету про визначення переможця конкурсу;

- розмір винагороди (яка в подальшому буде перерахована на розрахунковий рахунок КП «Миколаївкомунтранс» для потреб з утримання міського полігону твердих побутових відходів) від функціонування Комплексу;

- строки запровадження функціонування Комплексу.

23. На підставі рішення конкурсного комітету щодо визначення переможця конкурсу Миколаївська міська рада, протягом 3 місяців з моменту опублікування рішення конкурсного комітету щодо визначення переможця конкурсу на офіційному сайті Миколаївської міської ради, приймає рішення про визначення суб’єкта сортування відходів, який має право на укладення договору з КП «Миколаївкомунтранс» на сортування побутових відходів, які поставляються суб’єкту сортування відходів комунальним підприємством «Миколаївкомунтранс», або про відмову у визначенні такої особи. 

24. Підставою для укладання договору про запровадження функціонування комплексу по сортуванню побутових відходів у м. Миколаєві є відповідне рішення Миколаївської міської ради. 

Не пізніше ніж через 10 днів з моменту набрання чинності рішення   Миколаївської міської ради про визначення суб’єкта сортування відходів, який має право на укладення договору з КП «Миколаївкомунтранс» на сортування побутових відходів, які поставляються суб’єкту сортування відходів комунальним підприємством «Миколаївкомунтранс», укладається договір про запровадження функціонування комплексу по сортуванню побутових відходів у м. Миколаєві (далі - Договір) відповідно до форми, що додається (додаток 1 до цього Положення).

У подальшому в процесі господарської діяльності Суб’єкт сортування відходів обраний за результатами конкурсу має право на власний розсуд укладати і інші договори з будь-якими суб’єктами у сфері управління відходами.

25. Умови Договору щодо розміру винагороди від функціонування Комплексу та строків запровадження функціонування та експлуатації Комплексу визначаються на підставі розміру винагороди та строку, які запропоновані в конкурсній пропозиції претендентом, що визначений переможцем конкурсу, та які зазначені в протоколі засідання конкурсного комітету про визначення переможця конкурсу.

26. Конкурс вважається таким, що не відбувся, у разі, якщо:

- протягом встановленого строку не надійшло жодної конкурсної пропозиції;

- усі подані конкурсні пропозиції не відповідають умовам конкурсу та/або приписам п.п. 14, 15 цього Положення;

- жоден претендент за результатами оцінки конкурсних пропозицій не набрав 40 або більше балів;

- переможець конкурсу відмовився від укладення договору.

Якщо конкурс вважається таким, що не відбувся з підстав, зазначених в даному пункті, конкурсний комітет проводить новий конкурс.

27. Результати конкурсу та рішення Миколаївської міської ради про визначення суб’єкта сортування відходів, який має право на укладення договору з КП «Миколаївкомунтранс» на сортування побутових відходів, які поставляються суб’єкту сортування відходів комунальним підприємством «Миколаївкомунтранс», можуть бути оскаржені у порядку, встановленому чинним законодавством.

_____________________________________________________________

Додаток 2 до Порядку

функціонування комплексу

по сортуванню побутових

відходів у м. Миколаєві

 

УМОВИ

проведення конкурсу з визначення суб’єкта сортування відходів

 утворених у м. Миколаєві

 

1. У конкурсі можуть брати участь підприємства (організації), які відповідають наступним умовам проведення конкурсу:

1) подали у визначений термін заяви та відповідні документи на участь у конкурсі;

2) подали всі документи, які необхідні для оцінки критеріїв (із наданням підтверджуючих документів), що передбачені п.п. 13, 14 та 15 Положення про конкурсний комітет з визначення суб’єкта сортування відходів у місті Миколаєві;

3) подали лист-гарантію щодо зобов’язання реалізувати запровадження функціонування комплексу по сортуванню  побутових відходів у м. Миколаєві у строки, що передбачені конкурсною пропозицією Учасника.

 

2. До участі в конкурсі не допускаються підприємства (організації):

1) якщо вони та їх конкурсна пропозиція не відповідають критеріям, що визначені в п. 1 цих Умов;

2) визнані банкрутами або щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (крім тих, стосовно яких проводиться процедура санації), або які перебувають у стадії ліквідації;

3) подали на розгляд документи, оформлені неналежним чином або не в повному обсязі, або такі, що містять недостовірну інформацію;

4) щодо яких прийнято рішення про припинення діяльності;

5) відомості про керівника, засновника (засновників), кінцевого бенефіціарного власника (контролера) підприємства (організації) внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення;

6) мають заборгованість зі сплати податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів.

__________________________________________

 

 

 

Додаток до Положення про

конкурсний комітет з визначення

суб’єкта сортування відходів у

місті Миколаєві

 

 

ДОГОВІР №

про запровадження функціонування комплексу по сортуванню  побутових відходів у м. Миколаєві

 

м. Миколаїв                                                   «____» ____________ 20___ р.

 

Комунальне підприємство «Миколаївкомунтранс» (у подальшому – «Замовник»), в особі __________________________________, який діє на підставі _______________________________, з однієї сторони, та __________________________ (у подальшому – «Виконавець»), в особі _____________________________, який діє на підставі _____________________________, з другої сторони, у подальшому разом іменовані «Сторони», а кожен окремо «Сторона» на виконання рішення Миколаївської міської ради від ________ №___ «Про визначення суб’єкта сортування відходів, який має право на укладення договору з КП «Миколаївкомунтранс» на сортування побутових відходів, які поставляються суб’єкту сортування відходів комунальним підприємством «Миколаївкомунтранс», уклали цей Договір про наступне (далі – Договір):

 

1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

1.1. Відповідно до умов цього Договору Виконавець забезпечує запровадження функціонування комплексу по сортуванню  побутових відходів у м. Миколаєві, а Замовник зобов’язується забезпечити Виконавця  побутовими відходами для можливості їх подальшого сортування.

1.2. Виконавець протягом визначених в Договорі строків зобов’язується:

- впровадити функціонування Комплексу відповідно до Порядку функціонування комплексу по переробці та сортуванню  побутових відходів у м. Миколаєві, що затверджений рішенням Миколаївської міської ради …………………..  (далі – Порядок);

- забезпечити експлуатацію Комплексу відповідно до Порядку;

- забезпечити дотримання всіх вимог Порядку, а також конкурсної пропозиції Виконавця, наданої в рамках проведення конкурсу на виконання вимог Порядку.

1.3. Полігон твердих побутових відходів перебуває у постійному користуванні Замовника на підставі Державного акта на право постійного користування земельною ділянкою Серії ЯЯ № 080031 від 30.06.2005, виданого на підставі розпорядження Миколаївської районної державної адміністрації від 04.03.2005 № 51-р. Кадастровий номер земельної ділянки 4824280400:13:000:0001.

 

2.  ОБОВ’ЯЗКИ ТА ПРАВА ВИКОНАВЦЯ

2.1. Виконавець зобов’язаний:

2.1.1. Забезпечити неухильне виконання Порядку та зобов’язань, встановлених цим Договором.

2.1.2. Забезпечити впровадження функціонування Комплексу протягом __________________ з моменту підписання Сторонами цього Договору у повній відповідності із вимогами, що передбачені Порядком та конкурсною пропозицією Виконавця.

2.1.3. Повідомити Замовника та департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради про дату початку функціонування Комплексу у строк не пізніше ніж за 10 (десять) робочих днів до запланованої початку функціонування Комплексу, шляхом направлення відповідних письмових повідомлень засобами поштового зв’язку з повідомленнями про вручення поштового відправлення.

2.1.4. Забезпечити належну експлуатацію Комплексу* протягом ______________ років, з моменту початку функціонування Комплексу, але не більше ____________________ років, з моменту підписання цього Договору, у повній відповідності із вимогами, що передбачені Порядком та конкурсною пропозицією Виконавця.

*Примітка: під належною експлуатацією Комплексу слід розуміти повноцінне функціонування Комплексу відповідно до Порядку та конкурсної пропозиції Виконавця з обов’язковим дотримання Виконавцем строків перерахування Винагороди Замовнику, встановлених цим Договором, у розмірі встановленому Положенням про конкурсний комітет з визначення суб’єкта сортування відходів, утворених у місті Миколаєві, що затверджене рішенням Миколаївської міської ради ____________________ та конкурсною пропозицією Виконавця. 

2.1.5. Забезпечити сортування всього об’єму побутових відходів, що надходить на територію міського полігону в межах продуктивності Комплексу.

2.1.6. Забезпечити складування відсортованих побутових відходів окремо від прийнятих до Комплексу побутових відходів.

2.1.7. Забезпечити облік кількості побутових відходів, які були відсортовані (розсортовані) за кожен звітний період* із обов’язковим обліком видів відходів відповідно до їх фізико-хімічних властивостей, технічних складових, енергетичної цінності, товарних показників тощо;

*Примітка: під звітним періодом відповідно до умов цього Договору слід розуміти окремий календарний день, тиждень, місяць, квартал, півріччя, рік протягом функціонування Комплексу.

2.1.8. Забезпечити облік кількості реалізованих відсортованих (розсортованих) побутових відходів за кожен звітний період* із обов’язковим обліком реалізованих видів відходів відповідно до їх фізико-хімічних властивостей, технічних складових, енергетичної цінності, товарних показників тощо;

*Примітка: аналогічна примітці до п. 2.1.7 Договору.

2.1.9. Направляти на адресу департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради та Замовника щомісячні звіти з інформацією, передбаченою п.п. 2.1.7., 2.1.8. цього Договору у строк, що не перевищує 5 робочих днів після завершення кожного календарного місяця функціонування Комплексу. До щомісячного звіту, який направляється на адресу Замовника, Виконавець зобов’язаний долучити завірені копії первинної документації, які підтверджують інформацію зазначену у звітах.

2.1.10. Забезпечити безперешкодний доступ працівників виконавчих органів Миколаївської міської ради та представників Замовника до Комплексу для перевірки та контролю Виконавця на предмет функціонування Комплексу відповідно до Порядку та конкурсної пропозиції Виконавця.

2.1.11. За власний рахунок переміщати (вивозити) залишки відсортованих побутових відходів з зони розміщення Комплексу на зону захоронення у місця за вказівкою представників Замовника та з обов’язковим дотриманням порядку захоронення побутових відходів на міському полігоні, у відповідності до вимог діючого законодавства.

2.1.12. Забезпечити здійснення благоустрою прилеглої до Комплексу території, а саме: ______________________________ (відповідно до конкурсної пропозиції Виконавця).

2.1.13. Забезпечити встановлення обладнання для електроживлення Комплексу, що дозволить повністю/частково* відмовитись від зовнішніх централізованих мереж електрозабезпечення, а саме: ___________ (із конкурсної пропозиції Виконавця).

Примітка*: 

- у разі забезпечення Виконавцем встановлення обладнання для електроживлення Комплексу, що дозволяє повністю відмовитись від зовнішніх централізованих мереж електрозабезпечення, Виконавець за власний рахунок проводить обслуговування побудованої електричної підстанції та лінії електропередач, здійснює оплату за спожиту електроенергію;

- у разі неможливості забезпечення Виконавцем встановлення обладнання для електроживлення Комплексу, що дозволить повністю відмовитись від зовнішніх централізованих мереж електрозабезпечення, Виконавець не пізніше 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання вимоги Замовника відшкодовує (компенсує) Замовнику у повному обсязі витрати, пов’язані зі збільшенням потужності електроустановок Виконавця. Вартість обладнання, матеріалів та робіт, необхідних для прокладки електричних мереж для електроживлення Комплексу сплачуються Виконавцем. 

2.1.13. Забезпечити дотримання вимог природоохоронного законодавства при виконанні вимог цього Договору, зокрема, але не обмежуючись забезпечити контроль за станом підземних вод, водойм, атмосферного повітря, ґрунтів і рослин та шумовим забрудненням у зоні можливого негативного впливу місця провадження господарської діяльності, проводити оцінку впливів функціонування Комплексу на навколишнє природне середовище та нести повну відповідальність за перевищення гранично допустимих показників.

2.1.14. Забезпечити в’їзд та виїзд транспортних засобів, що в’їжджають/виїжджають на/з територію/ї полігону побутових відходів для транспортування відсортованих відходів, через КПП та контрольно-дезінфікуючу зону Замовника.

2.1.15. Забезпечити проходження дозиметричного контролю згідно з вимогами основних санітарних правил забезпечення радіаційної безпеки України усіх побутових відходів, що надходять на Комплекс для їх сортування. 

2.1.16. Забезпечити неухильне додержання та виконання вимог пожежної безпеки протягом всього часту функціонування Комплексу, а також протягом часу з моменту підписання цього Договору до дати початку функціонування Комплексу.

2.1.17. Забезпечити неухильне дотримання норм з охорони праці.

2.1.18. Вжити заходи щодо працевлаштування працівників для функціонування та обслуговування Комплексу.

2.1.19. Перераховувати на розрахунковий рахунок Замовника винагороду (грошові кошти) із призначенням платежу: «Для потреб з утримання міського полігону побутових відходів» у розмірі _____ % від суми фактично отриманого доходу Виконавцем, за продаж всього об’єму відсортованих побутових відходів за поточний місяць функціонування Комплексу, у строк, що не перевищує 5 робочих днів після завершення відповідного календарного місяця функціонування Комплексу (відсоток визначається на рівні, що запропонований у конкурсній пропозиції Виконавця).

2.1.18. Укласти всі договори, які необхідні для безперебійного функціонування Комплексу. Забезпечити вчасне переукладання (укладання) відповідних договорів, які забезпечуватимуть безперебійне функціонування та належну експлуатацію Комплексу.

2.1.19. Забезпечити утримання території, на якій розташований Комплекс та його складові частини, у належному санітарному стані, допуск представників / працівників виконавчих органів Миколаївської міської ради з метою перевірки дотримання вимог Правил благоустрою, які діють на території міста Миколаєва на момент відвідування Комплексу відповідними представниками / працівниками виконавчих органів Миколаївської міської ради.

2.1.20. Безперешкодно надавати на запит відповідних виконавчих органів Миколаївської міської ради всієї необхідної для таких органів інформації, стосовно осіб, які є відповідальними за дотримання вимог природоохоронного законодавства на території Комплексу, а також Правил благоустрою, які діють на території міста Миколаєва на момент отримання відповідного запиту від вказаних органів (їх посадових осіб).

2.1.21. Безперешкодно надавати на запит департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради та Замовника будь-яку інформацію, що стосується функціонування Комплексу.

2.1.22. Забезпечити унеможливлення несанкціонованого потрапляння осіб на місце функціонування Комплексу.

2.1.23. Забезпечити суворе дотримання пропускного режиму на міському полігоні побутових відходів.

2.1.24. Забезпечити недопущення порушення (загрози порушення) нормальної роботи міського полігону побутових відходів та його балансоутримувача - КП «Миколаївкомунтранс».

2.1.25. Провести монтаж / демонтаж Комплексу, його окремих складових, а також виконання інших робіт для належного функціонування Комплексу за власні кошти.

2.2. Виконавець має право:

2.2.1. Сприяти Замовнику у виконанні зобов’язань за Договором.

2.2.2. Отримувати дохід від функціонування Комплексу.

2.2.3. Отримувати всю необхідну інформацію для функціонування Комплексу, відповідно до умов цього Договору.

2.2.4. За рахунок власних коштів, забезпечити охорону Комплексу.

2.2.5. Ініціювати внесення змін до Договору.

2.2.6. Вести самостійно, без втручання Замовника свою господарську діяльність, не пов’язану з предметом даного Договору.

2.3. Право на здійснення капітальної забудови на території міського полігону побутових відходів Виконавцю за цим Договором не надається.

 

3. ОБОВ’ЯЗКИ ТА ПРАВА ЗАМОВНИКА

3.1. Замовника зобов’язаний:

3.1.1. Сприяти у виконанні Виконавцем його зобов’язань за цим Договором;

3.1.2. Надавати Виконавцю інформацію нормативно-організаційного характеру для організації роботи із захоронення на міському полігоні побутових відходів залишків відсортованих побутових відходів.

3.1.3. Забезпечити передання Виконавцю, не раніше дати початку функціонування Комплексу, визначеної у повідомленні Виконавця, всього обсягу нерозділених побутових відходів, що ввозяться на міський полігон побутових відходів (але не більше обсягу продуктивності Комплексу) для проведення робіт по їх сортуванню, шляхом доставки з вивантаженням побутових відходів до завантажувального бункера Комплексу або до накопичувальної технологічної площадки перед ним, з метою забезпечення потужності Комплексу.

3.2. Замовник має право:

3.2.1. Вимагати від Виконавця дотримання та виконання вимог Порядку та зобов’язань, встановлених цим Договором, а також дотримання зобов’язань Виконавця, які ним були взяті на себе у поданій конкурсній пропозиції;

3.2.2. Вимагати від Виконавця виконання додаткових завдань, що є уточненням до основного зобов’язання та не вимагають залучення додаткових фінансових витрат Виконавця;

3.2.3. Вимагати від Виконавця забезпечення сортування всього об’єму побутових відходів, що надходить на міський полігон побутових відходів та доставляються з вивантаженням до завантажувального бункера Комплексу або до накопичувальної технологічного майданчика перед ним в межах продуктивності Комплексу.

3.2.4. Не виконувати зобов’язань, визначених п. 3.1.3 цього Договору, до моменту отримання від Виконавця повідомлення про дату початку функціонування Комплексу.

3.2.5. На вчасне і в повному обсязі отримання винагороди, згідно з умовами цього Договору.

3.2.6. Проводити перевірку діяльності Виконавця за Договором.

3.2.7. Ініціювати внесення змін до Договору. 

3.2.8. На отримання звітів з інформацією та завірених належних чином копій документів, передбачених п.п. 2.1.7, 2.1.8, 2.1.9 цього Договору.

 

4. ТЕРМІНИ ВИКОНАННЯ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ ЗА ДОГОВОРОМ

4.1. Впровадження функціонування Комплексу забезпечується Виконавцем протягом __________________ з моменту підписання Сторонами цього Договору;

4.2. Безперебійне функціонування Комплексу забезпечується Виконавцем протягом ______________ років, з моменту початку функціонування Комплексу, але не більше ____________________ років, з моменту підписання цього Договору.

4.3. Умовою безперебійного функціонування Комплексу протягом строків, встановлених п. 4.2 цього Договору, є дотримання Виконавцем Порядку та його конкурсної пропозиції з обов’язковим дотримання Виконавцем строків перерахування Винагороди Замовнику, встановлених цим Договором, у розмірі, встановленому Положенням про конкурсний комітет з визначення суб’єкта сортування відходів, утворених у місті Миколаєві, що затверджене рішенням міської ради ______________, конкурсною пропозицією Виконавця та розділом 6 цього Договору.

4.4. Строки, встановлені п.п. 4.1, 4.2 цього Договору, перенесенню (відстроченню) не підлягають.

 

5. ПОРЯДОК ФУНКЦІОНУВАННЯ КОМПЛЕКСУ. 

КОНТРОЛЬ ЗА ЕКСПЛУАТАЦІЄЮ КОМПЛЕКСУ

5.1. Функціонування Комплексу здійснюється відповідно до Порядку функціонування комплексу по переробці та сортуванню побутових відходів у м. Миколаєві, що затверджений рішенням міської ради _________________.

5.2. Перевірка та контроль Виконавця на предмет функціонування та експлуатації Комплексу відповідно до Порядку та конкурсної пропозиції Виконавця здійснюється департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради та Замовником, в особі уповноважених представників, шляхом безперешкодного доступу у будь-який час до місця розміщення Комплексу та/або шляхом направлення Виконавцю запитів на отримання будь-якої інформації, що стосується функціонування Комплексу.

5.3. Перевірка та контроль Виконавця на предмет дотримання природоохоронного законодавства, вимог законодавства про працю, пожежної безпеки, охорони праці, санітарних норм та правил здійснюється компетентними органами державної влади та органами місцевого самоврядування.

 

6. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ МІЖ СТОРОНАМИ

6.1. Відповідно до Порядку Виконавець зобов’язаний щомісячно сплачувати на розрахунковий рахунок Замовника винагороду у розмірі _____ % від суми фактично отриманого доходу Виконавцем, за продаж всього об’єму відсортованих побутових відходів за поточний місяць функціонування Комплексу.

6.2. Розмір винагороди у сумі, що визначений п. 6.1. цього Договору нараховується Замовником та сплачується Виконавцем щомісячно починаючи з першого дня доставки з вивантаженням* нерозділених побутових відходів до завантажувального бункера Комплексу або до накопичувальної технологічного майданчика перед ним у строк, що не перевищує 5 робочих днів після завершення відповідного календарного місяця функціонування Комплексу.

Примітка*: першим день доставки з вивантаженням* нерозділених побутових відходів до завантажувального бункера Комплексу або до накопичувальної технологічного майданчика перед ним визначається датою початку функціонування Комплексу, визначеною у відповідному повідомленні Виконавця, адресованому Замовнику не пізніше ніж за 10 (десять) робочих днів до запланованої дати початку функціонування Комплексу.

6.3. Усі взаєморозрахунки за цим Договором проводяться у національній валюті України – гривня,  шляхом безготівкового перерахунку суми винагороди, визначеної п. 6.1 цього Договору на розрахунковий рахунок Замовника, зазначений в реквізитах цього Договору.

6.4. Платіжні документи за цим Договором оформлюються згідно з умовами чинного законодавства України, з дотриманням усіх вимог, які зазвичай ставляться до змісту і форми таких документів, з обов’язковим зазначенням Виконавцем при здійсненні платежу його призначення з наступним формулюванням «Для потреб з утримання міського полігону твердих побутових відходів»

6.5. У разі зміни вказаних у цьому Договорі адреси та/або банківських реквізитів однієї із Сторін, остання зобов’язана повідомити іншу Сторону про відповідні зміни офіційним листом протягом трьох календарних днів.

 

7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

7.1. У разі порушення своїх зобов’язань за цим Договором Сторони несуть відповідальність згідно із чинним законодавством України. Порушенням зобов’язання за цим Договором вважається невиконання або неналежне виконання умов Договору та Порядку, а також пропозиції Виконавця (стосовно Виконавця).

7.2. У випадку порушення строків перерахування суми винагороди, встановлених п. 6.2 цього Договору, Виконавець сплачує Замовнику пеню в розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла в період, за який нараховується пеня, за кожний день прострочення від суми простроченого платежу.

7.3. Виконавець несе ризик випадкового знищення та випадкового пошкодження обладнання, необхідного для функціонування та експлуатації Комплексу та Комплексу в цілому. 

7.4. Виконавець у повному обсязі відповідає за дії/бездіяльність свого персоналу, агентів та представників, пов’язані з порушенням умов даного Договору та Порядку.

7.5. Виконавець несе відповідальність за порушення санітарних, екологічних, протипожежних та інших норм, що передбачені діючим законодавством України, які призвели до погіршення екологічного стану навколишнього середовища, або нанесли шкоду майну Замовника.

7.6. Виконавець за псування властивостей земельної ділянки, на якій буде розташовано Комплекс, відшкодує Замовнику всі витрати на відновлення первісного стану зазначеної земельної ділянки.

7.7. Замовник не несе відповідальності по зобов’язаннях Виконавця.

7.8. За порушення умов даного Договору та порядку винна Сторона відшкодовує спричинені цим збитки, у тому числі втрачену вигоду, в порядку, передбаченому чинним законодавством.

7.9. У випадку порушення вимог цього Договору та Порядку до винної Сторони може бути застосовано оперативно-господарські санкції, передбачені ст. 236 ГК України.

 

8. РОЗВ’ЯЗАННЯ СПОРІВ

8.1. Сторони встановлюють, що всі суперечки і розбіжності, які можуть виникнути по даному Договору, будуть вирішуватись шляхом переговорів.

8.2. Якщо Сторони не дійдуть згоди, спір буде розв’язуватися у відповідності до законодавства України в господарському суді.

 

9. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ

9.1. Сторони звільняються від відповідальності за часткове або повне невиконання зобов’язань по Договору, якщо це невиконання є наслідком дії непереборної сили, надалі – форс-мажорні обставини.

9.2. Під форс-мажорними обставинами у даному Договорі слід розуміти будь-які обставини зовнішнього впливу, що виникли після набрання чинності цим Договором незалежно від волі і бажання Сторін, та які неможливо було передбачити та уникнути, включаючи стихійні явища природного характеру (землетруси, повені, урагани тощо), впливи техногенного та антропогенного походження (вибухи, пожежі, вихід з ладу машин, обладнання тощо), обставини суспільного життя (воєнні дії, громадянські заворушення, страйки, бойкоти, епідемії, епізоотії, блокади, ембарго, міжнародні санкції), а також набрання чинності актів органів державної влади чи місцевого самоврядування, які спричиняють неможливість виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором або перешкоджають їх своєчасному виконанню.

9.3. Якщо кожне з таких обставин вплине на виконання Сторонами своїх зобов’язань у строк, встановлений в Договорі, то цей строк відповідно продовжується на час дії відповідної обставини, або Сторони приймають інше рішення по подальшому виконанню умов Договору.

9.4. Достатнім доказом наявності та строку дії форс-мажорних обставин є документ, виданий Торгово-промисловою палатою України або іншим державним компетентним органом.

9.5. Сторона, для якої створилась неможливість виконання обов’язків по Договору у зв’язку з форс-мажорними обставинами, зобов’язана проінформувати іншу Сторону не пізніше 5 (п’яти) календарних днів із моменту їх виникнення або припинення в письмовій формі і зробити все можливе для максимального попередження негативного впливу форс-мажорних обставин на виконання зобов’язань за цим Договором. Несвоєчасне повідомлення про виникнення форс-мажорних обставин позбавляє відповідну Сторону права посилатися на ці обставини.

9.6. Після припинення дії форс-мажорних обставин строк виконання зобов’язань по Договору відновлюється.

Якщо форс-мажорні обставини тривають протягом двох місяців поспіль і немає ознак їх припинення, кожна із Сторін цього Договору вправі достроково розірвати цей Договір шляхом відправлення іншій Стороні повідомлення про це не менш ніж за 10 (десяти) календарних днів, що передують вказаному Стороною у повідомленні дню, з якого Договір вважатиметься розірваним.

 

10. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ. УМОВИ ЗМІНИ, ПРИПИНЕННЯ ДІЇ ДОГОВОРУ

10.1. Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до _______________.

10.2. Умови цього Договору можуть бути змінені за взаємною згодою Сторін у формі додаткових угод. Усі додаткові угоди та додатки до цього Договору є його невід’ємною частиною.

10.3. Договір може бути розірваний за взаємною згодою Сторін.

10.4. Сторони домовились, що цей Договір може бути у будь-який час достроково розірвано в односторонньому порядку з ініціативи Замовника у випадках:

- порушення Виконавцем Порядку, умов Договору та договірних зобов’язань;

- істотної зміни обставин, якими Сторони керувалися під час укладання Договору*.

Примітка*: істотною зміною обставин, якими Сторони керувалися під час укладання Договору є зміни економічної ситуації у країні, безперспективності та недоцільності функціонування Комплексу, а також неможливість здійснення Виконавцем своєї діяльності на принципах самоокупності та самофінансування.

Договір буде вважатися достроково розірваним в односторонньому порядку з дати направлення Замовником Виконавцю на адресу, зазначену в цьому Договорі письмового повідомлення про його дострокове розірвання. Письмове повідомлення Замовника про дострокове розірвання Договору в односторонньому порядку направляється на адресу Виконавця не пізніше ніж за 10 календарних днів до бажаної дати розірвання.

У разі дострокового розірвання цього Договору в односторонньому порядку з ініціативи Замовника, Виконавець зобов’язаний не пізніше 60 (шістдесяти) календарних днів з дати дострокового розірвання Договору провести роботи з демонтажу Комплексу та приведення земельної ділянки, на якій розташовано Комплекс у первісний стан, при цьому витрати на проведення вказаних робіт несе Виконавець.

 

11. ІНШІ УМОВИ

11.1. Порядок функціонування комплексу по переробці та сортуванню побутових відходів у м. Миколаєві, що затверджений рішенням Миколаївської  міської ради _____________, та конкурсна пропозиція Виконавця подана в рамках реалізації Порядку є обов’язковими до виконання та дотримання останнім.

11.2. У випадках, не передбачених цим Договором, Сторони керуються нормами чинного законодавства України.

11.3. Після підписання Сторонами цього Договору всі попередні переговори за ним, листування, попередні договори, протоколи про наміри та будь-які інші усні або письмові домовленості з питань, що так чи інакше стосуються цього Договору, втрачають юридичну силу.

11.4. Сторони не мають право передавати свої права та обов’язки по даному Договору третім особам. 

11.5. Будь-які офіційні письмові повідомлення, якими Сторони обмінюються під час виконання цього Договору, а також з метою його зміни, розірвання, викладаються у письмовій формі, підписуються уповноваженими представниками Сторін, скріплюються печаткою та передаються уповноваженому представнику другої Сторони особисто (з відміткою на копії про отримання) або надсилаються рекомендованою поштою/службою кур’єрської доставки. Підтвердженням відправки (надсилання) та/або отримання такого офіційного письмового повідомлення є:

- зазначення дати отримання, особистий підпис та прізвище представника Сторони на копії документа та надпис «отримано», в разі передачі документа особисто;

-квитанція про відправку та/або квитанція про вручення повідомлення у разі надсилання рекомендованим листом через поштову службу;

-квитанція про відправку та/або квитанція про вручення повідомлення, та/або витяг з реєстру кур’єрських доставок, та/або офіційний лист-підтвердження від кур’єрської служби доставки у разі, якщо залучалась кур’єрська служба доставки.

11.6. Цей Договір складений у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, - по одному примірнику для кожної із Сторін.

 

12. РЕКВІЗИТИ СТОРІН

 

ЗАМОВНИК:

 

 

 

Комунальне підприємство «Миколаївкомунтранс»

Юридична адреса:

54034, м. Миколаїв, вул. Кузнецька

(Скороходова), 199

п/р UA743266100000026001053215180 

в МРУ АТ КБ «ПРИВАТБАНК»,

МФО 326610

ЄДРПОУ 32459822 

Св. платника ПДВ 100266710

ІПН 324598214013

 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 

КП «Миколаївкомунтранс»

 
 

Директор

 
   

 

ОНОВЛЕНО 04.10.2024


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: