МИКОЛАЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
РІШЕННЯ
Миколаїв
від 27 червня 2024 № 34/1
Про затвердження Програми розвитку електрозарядної
інфраструктури Миколаївської міської територіальної
громади на 2024-2028 роки
З метою забезпечення розвитку електрозарядної інфраструктури Миколаївської міської територіальної громади, стимулювання використання транспортних засобів, оснащених електричними двигунами, скорочення викидів забруднюючих речовин в атмосферу та зменшення залежності економіки України від імпорту енергоресурсів, відповідно до Законів України «Про дорожній рух», «При ринок електричної енергії», «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку», «Про регулювання містобудівної діяльності», Господарським кодексом України та на виконання ч. 4 ст. 5 Закону України «Про деякі питання використання транспортних засобів, оснащених електричними двигунами, та внесення змін до деяких законів України щодо подолання паливної залежності і розвитку електрозарядної інфраструктури та електричних транспортних засобів», керуючись п.п. 22, 56 ч. 1 ст. 26, ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
- Затвердити Програму розвитку електрозарядної інфраструктури Миколаївської міської територіальної громади на 2024-2028 роки (додається).
2. Департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради надавати міській раді інформацію про хід виконання Програми щорічно до 10 лютого.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійні комісії міської ради: з питань економічної і інвестиційної політики, планування, бюджету, фінансів та соціально-економічного розвитку, підприємництва, наповнення бюджету та використання бюджетних коштів (Панченка), з питань житлово-комунального господарства, комунальної власності, благоустрою міста, промисловості, транспорту, енергозбереження, зв’язку, інформаційних технологій та діджиталізації (Іванова), заступника міського голови Андрієнка Ю.Г.
Міський голова О. СЄНКЕВИЧ
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення міської ради
від 27 червня 2024
№ 34/1
ПРОГРАМА
розвитку електрозарядної інфраструктури
Миколаївської міської територіальної громади на 2024-2028 роки
- Загальні положення
1.1. Нормативно-правова база
Для переходу європейського континенту до кліматичної нейтральності та розвитку справедливого суспільства, на початку 2020 року Європейська Комісія затвердила пакет системних політичних рішень – Європейський зелений курс (The European Green Deal). Це стало першим кроком до закріплення на законодавчому рівні ефективного споживання ресурсів, озеленення інвестицій, скорочення викидів парникових газів та справедливої трансформації для сталого розвитку і збереження довкілля. Амбіції Європейського зеленого курсу також поширюються на Україну, як частину європейського континенту. З метою посилення реагування на наслідки змін клімату і досягнення цілей сталого низьковуглецевого розвитку всіх галузей економіки, Урядом нашої країни розпочато процес виконання ратифікованих міжнародних документів щодо протидії зміні клімату та поліпшення якості атмосферного повітря.
Законом України «Про Основні засади (стратегію) державної екологічної політики України на період до 2030 року», який набрав чинності із 01 січня 2020 року, визначено, що забруднення атмосферного повітря у нашій державі є однією з найгостріших екологічних проблем. Основними забруднювачами та джерелами викидів парникових газів є підприємства теплоенергетики, добувної і переробної промисловості та автотранспорт. Інструментами реалізації державної екологічної політики визначено: проведення стратегічної екологічної оцінки документів державного планування; екологічний аудит, екологічна сертифікація та маркування продукції; впровадження науково обґрунтованих та безпечних для навколишнього природного середовища і здоров’я населення вимог до процесів, товарів та послуг, які відповідатимуть європейським нормам/вимогам; екологічна модернізація промислових підприємств тощо.
Національною транспортною стратегією України на період до 2030 року передбачено перехід на екологічно чистий та енергоефективний транспорт. Положення стратегії передбачають насамперед розвиток громадського електротранспорту і велосипедної інфраструктури в містах України, заміна транспорту з вуглеводневими викидами на «зелений» транспорт, запровадження маркування транспорту відповідно до рівня екологічної небезпеки, стимулювання розвитку альтернативних видів авіаційного палива. Крім того, Планом заходів із реалізації Національної транспортної стратегії України на період до 2030 року (затверджено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 07.04.2021 № 321-р) задекларовано законодавче стимулювання виробництва електромобілів в Україні та створення національної мережі швидкісних електрозарядних станцій.
З 01 січня 2022 року набули чинності Закони України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо стимулювання розвитку галузі електричного транспорту в Україні» та «Про внесення змін до Митного кодексу України щодо стимулювання розвитку галузі електричного транспорту в Україні». Основна мета вказаних законодавчих актів – створення сприятливих умов для залучення інвестицій у виробництво електромобілів, зарядних пристроїв, комплектуючих виробів до них, а також стимулюванні попиту на автобуси, легкові та вантажні автомобілі, оснащені електричними двигунами.
23 березня 2023 року набув чинності Закон України «Про деякі питання використання транспортних засобів, оснащених електричними двигунами, та внесення змін до деяких законів України щодо подолання паливної залежності і розвитку електрозарядної інфраструктури та електричних транспортних засобів», який спрямований на створення умов для використання транспортних засобів, оснащених електричними двигунами, розвиток інфраструктури зарядних станцій, а також зменшення залежності України від імпорту енергетичних ресурсів та сприяння економічній вигоді у зв’язку із меншою вартістю електроенергії порівняно з іншими видами палива. На виконання вказаного Закону були внесені зміни до ряду інших, відповідних нормативно-правових актів, зокрема і до Закону України «Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку», в частині надання права об’єднанням облаштовувати на прибудинкових територіях місця для стоянки та зберігання транспортних засобів, які обладнані станціями зарядки електромобілів, для заряджання систем акумулювання електричної енергії (акумуляторних батарей) електромобілів. Також згідно з п. 4 ст. 5 вказаного Закону органам місцевого самоврядування необхідно розробити та затвердити власні програми розвитку електрозарядної інфраструктури з метою облаштування комунальних об’єктів необхідною договірною потужністю та станціями зарядки електромобілів.
1.2. Аналіз поточної ситуації
У місті Миколаєві розвинений транспортний комплекс, що зумовлює наявність значного потоку великовантажного транспорту. Крім того, через місто проходить автомобільний шлях міжнародного значення М-14, що призводить до збільшення потоку транзитного транспорту.
Від пересувних джерел до атмосферного повітря надходять в середньому в 3,5 - 4 рази більші об’єми викидів, ніж від стаціонарних об’єктів.
На території міста Миколаєва дослідження стану атмосферного повітря регулярно проводяться структурним підрозділом Миколаївського обласного центру з гідрометеорології Комплексною лабораторією спостережень за забрудненням природного середовища на 4 стаціонарних постах за наступними показниками: вміст пилу, діоксиду сірки, оксиду вуглецю, діоксиду азоту, оксиду азоту, фтористого водню, формальдегіду.
Річний хід середньомісячних концентрацій пилу, діоксиду сірки, оксиду вуглецю, діоксиду азоту, оксиду азоту, фтористого водню був достатньо рівномірний по всіх пунктах спостережень та знаходився в межах встановлених граничнодопустимих концентрацій (ГДК). Незначне перевищення ГДК стабільно спостерігалась лише по формальдегіду.
При цьому, індекс забруднення атмосфери в цілому по місту у 2023 році коливався від 7,96 до 12,69.
За даними Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України, станом на 01 березня 2024 року в Україні було зареєстровано 92 082 електромобілі. Українська зарядна мережа налічувала 3 244 станції, з яких 1 835 – швидкісні (потужність понад 22 кВт). Мережа електрозарядних станцій переважно розміщена на міських територіях. При цьому, виробники електромобілів і дилери також неодноразово заявляють, що для розвитку електротранспорту в Україні повинна бути відповідна інфраструктура, в першу чергу – зарядні станції.
У зв’язку зі стимулюючими нормами не лише Закону України «Про деякі питання використання транспортних засобів, оснащених електричними двигунами, та внесення змін до деяких Законів України щодо подолання паливної залежності і розвитку електрозарядної інфраструктури та електричних транспортних засобів», але й усіх вищезгаданих, логічно очікувати збільшення кількості електромобілів у громаді та зростання їх популярності серед населення. Відповідно, основними проблемами, на вирішення яких необхідно зосередити зусилля міській владі, підприємствам, установам та організаціям різних форм власності, об’єднанням співвласників багатоквартирних будинків, протягом наступних 5 років є: створення мережі електрозарядних станцій як у місті, так і між населеними пунктами міської громади, облаштування місць для паркування та автостоянок станціями зарядки електротранспорту.
2. Визначення мети Програми
Метою Програми розвитку електрозарядної інфраструктури Миколаївської міської територіальної громади на 2024-2028 роки (далі – Програма) є розбудова електрозарядної інфраструктури Миколаївської міської територіальної громади, покращення екологічної ситуації, створення сприятливих умов для збільшення кількості користувачів та власників транспортних засобів із електричними двигунами.
3. Засоби розв’язання проблеми
Програма включає спектр заходів для сприяння до максимального переходу на використання електричних транспортних засобів. Ключовим елементом для розвитку мережі зарядних станцій є фінансування з різних джерел (приватні інвестиції, кошти місцевих бюджетів, державні фінансові програми тощо) будівництва нових станцій зарядки електротранспорту як у густонаселених районах міста, так і на дорогах міжміського сполучення. Важливим аспектом при цьому є забезпечення сумісності між різними моделями електромобілів та зарядними станціями.
Важлива роль у досягненні визначеної мети також належить навчанню/освіті населення щодо переваг використання електротранспортних засобів, а також навчанню спеціалістів, які займаються обслуговуванням та ремонтом електромобілів. Тому, одним із заходів Програми є сприяння дослідженням та розвитку нових технологій в галузі електротранспорту, у тому числі фінансуванню дослідницьких проєктів, налагодженню партнерства із університетами та приватними компаніями, а також створення інкубаторів для стартапів, які працюють у сфері електротранспорту.
Збільшення використання електрокарів населенням громади вплине на зменшення викидів парникових газів та інших шкідливих для здоров’я речовин, а також зменшить інтенсивність шумового навантаження (тиску), що призведе до зменшення негативних фізіологічних і психологічних наслідків на нервову систему, сон, емоції та працездатність.
Порядок про встановлення станцій зарядки електротранспорту на території Миколаївської міської територіальної громади затверджується рішенням виконавчого комітету Миколаївської міської ради.
4. Перелік завдань та заходів Програми.
Результативні показники
Розвиток мережі зарядних станцій для електротранспорту є потужним засобом для покращання екологічної ситуації, енергетичної незалежності та підвищення рівня комфорту проживання у громаді. Для популяризації в глобальних масштабах переваг користування електротранспортом, у першу чергу, необхідно створити розвинуту мережу зарядної інфраструктури, яка б дозволяла власникам електромобілів комфортно пересуватися як у місті, так і на міжміському сполученні.
Механізм моніторингу та оцінки ефективності запланованих заходів полягає у щорічній оцінці якості повітря, отриманню даних про кількість діючих електрозарядних станцій, кількість зареєстрованих електромобілів та автомобілів із гібридними двигунами у Миколаївській міській територіальній громаді. На основі отриманих результативних показників здійснюється оцінка прогресу розвитку електрозарядної інфраструктури, визначаються проблемні аспекти та вносяться відповідні корективи до Програми.
Перелік завдань, заходів та результативні показники Програми наведено у додатках 2, 3.
5. Фінансове забезпечення Програми
Фінансування заходів Програми в процесі їх реалізації здійснюється за рахунок коштів міського бюджету Миколаївської міської територіальної громади (у межах коштів, передбачених на відповідний бюджетний рік) та не заборонених законодавством позабюджетних коштів.
Конкретний обсяг фінансування заходів Програми за рахунок коштів бюджету Миколаївської міської територіальної громади затверджується щорічно міською радою в складі видатків бюджету Миколаївської міської територіальної громади. Обсяг бюджетних коштів визначається щороку, виходячи з фінансової можливості бюджету. Обсяги фінансування завдань та заходів зазначені у додатку 2.
Надання та використання коштів, затверджених в кошторисі головного розпорядника, здійснюється згідно з чинним законодавством.
6. Координація та контроль за ходом виконання Програми
Виконання Програми забезпечується усіма її учасниками, визначеними у Паспорті. Співвиконавці Програми щорічно до 20 січня надають до департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради інформацію про виконання заходів Програми за рік, що минув.
Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради до 10 лютого надає узагальнену інформацію про хід виконання Програми постійним комісіям міської ради: з питань житлово-комунального господарства, комунальної власності, благоустрою міста, промисловості, транспорту, енергозбереження, зв’язку, інформаційних технологій та діджиталізації, з питань економічної і інвестиційної політики, планування, бюджету, фінансів та соціально-економічного розвитку, підприємництва, наповнення бюджету та використання бюджетних коштів.
Впродовж терміну дії Програми можуть вноситися зміни і доповнення з метою дотримання диференційованого підходу до виконання основних заходів.
7. Додатки до Програми
Додаток 1. Паспорт Програми
Додаток 2. Перелік заходів Програми розвитку електрозарядної інфраструктури Миколаївської міської територіальної громади на 2024-2028 роки
Додаток 3. Результативні показники Програми розвитку електрозарядної інфраструктури Миколаївської міської територіальної громади на 2024-2028 роки
_________________________________________________________
Додаток 1
до Програми
ПАСПОРТ
Програми розвитку електрозарядної інфраструктури Миколаївської
міської територіальної громади на 2024 - 2028 роки
- Програму затверджено рішенням міської ради від __________ № _____.
2. Ініціатор Програми: департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради.
3. Розробник Програми: департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради.
4. Відповідальний виконавець: департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради.
5. Співвиконавці: виконавчі органи Миколаївської міської ради, комунальні підприємства, надавачі житлових послуг, КСМЕП, управління транспортного комплексу, зв’язку та телекомунікацій Миколаївської міської ради, департамент архітектури та містобудування Миколаївської міської ради, КУ ММР «Агенція розвитку Миколаєва»
6. Термін дії Програми: І етап – 2024-2025 роки, ІІ етап 2026-2028 роки
7. Обсяги фінансування: 6250,0 тис. грн (за рахунок коштів бюджету Миколаївської міської територіальної громади)*
Всього по Програмі |
2024-2028 | Фінансування за роками, тис. грн | ||||
І етап | ІІ етап | |||||
2024 | 2025 | 2026 | 2027 | 2028 | ||
Всього, у т.ч. | 6250,0 | 850,0 | 1350,0 | 1350,0 | 1350,0 | 1350,0 |
Бюджет Миколаївської міської територіальної громади | 5450,0 | 690,0 | 1190,0 | 1190,0 | 1190,0 | 1190,0 |
Інші джерела фінансування | 925,0 | 185,0 | 185,0 | 185,0 | 185,0 | 185,0 |
*Конкретні обсяги фінансування Програми за рахунок коштів бюджету Миколаївської міської територіальної громади визначаються рішенням Миколаївської міської ради у межах бюджетних асигнувань.
Додаток 2
до Програми
ПЕРЕЛІК ЗАХОДІВ
Програми розвитку електрозарядної інфраструктури Миколаївської міської територіальної громади
на 2024-2028 роки
№ з/п | Перелік заходів Програми | Виконавці
| Термін виконання | Фінансування по роках, тис.грн. | |||||
І етап | ІІ етап | ||||||||
Всього по Програмі | 2024 | 2025 | 2026 | 2027 | 2028 | ||||
1. | Розробка порядку надання в тимчасове користування окремих елементів благоустрою комунальної власності для встановлення станцій зарядки електротранспорту | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради | 2024
| Всього, у т.ч. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
бюджет Миколаївської міської територіаль-ної громади | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||
Інші джерела фінансування | 25 | 25 | 25 | 25 | 25 | ||||
2. | Облаштування на прибудинкових територіях місць для стоянки та зарядки електромобілів, а також станцій зарядки електротранспорту | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради, надавачі житлових послуг та комунальні підприємства | 2024-2028
| Всього, у т.ч. | 50,0 | 50,0 | 50,0 | 50,0 | 50,0 |
бюджет Миколаївської міської територіаль-ної громади | 50,0 | 50,0 | 50,0 | 50,0 | 50,0 | ||||
Інші джерела фінансування | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||
3. | Позначення паркомісць, призначених для обслуговування транспортних засобів з електродвигуном, спеціальними дорожніми знаками, розміткою, таблицями тощо | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради, КСМЕП | 2024-2028
| Всього, у т.ч. | 50,0 | 50,0 | 50,0 | 50,0 | 50,0 |
Бюджет Миколаївської міської територіаль-ної громади | 50,0 | 50,0 | 50,0 | 50,0 | 50,0 | ||||
Інші джерела фінансування | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||
4. | Планування розміщення об’єктів станції зарядки електротранспорту при розробці та затверджені містобудівної документації | Виконавчі органи Миколаївської міської ради | 2024-2028 | Всього, у т.ч. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
бюджет Миколаївської міської територіаль-ної громади | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||
Інші джерела фінансування | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||
5. | Різностороннє сприяння суб'єктам господарської діяльності, що мають у власності зарядні станції, у розширенні їх мережі | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради, департамент архітектури та містобудування Миколаївської міської ради | 2024-2028 | Всього, у т.ч. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
бюджет Миколаївської міської територіаль-ної громади | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||
Інші джерела фінансування | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||
6. | Розробка порядку нарахування оплати за тимчасове користування окремими елементами благоустрою комунальної власності для розміщення станцій обслуговування електромобілів, що передбачає пільгові умови (терміни) для розвитку | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради спільно з іншими виконавчими органами Миколаївської міської ради | 2024 | Всього, у т.ч. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
бюджет Миколаївської міської територіаль-ної громади | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||
Інші джерела фінансування | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||
7. | Розрахунок оптимальної кількості елементів електрозарядної інфраструктури та їх локалізації на території громади | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради, виконавчі органи Миколаївської міської ради | 2024-2025 | Всього, у т.ч. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
бюджет Миколаївської міської територіаль-ної громади | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||
Інші джерела фінансування | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||
8. | Створення та постійне оновлення інтерактивної мапи/мобільного додатку розташування елементів електрозарядної інфраструктури на території громади | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради, виконавчі органи Миколаївської міської ради | 2025–2028 | Всього, у т.ч. | 60,0 | 60,0 | 60,0 | 60,0 | 60,0 |
бюджет Миколаївської міської територіаль-ної громади | 30,0 | 30,0 | 30,0 | 30,0 | 30,0 | ||||
Інші джерела фінансування | 30,0 | 30,0 | 30,0 | 30,0 | 30,0 | ||||
9. | Збір та обробка статистичних даних щодо кількості зареєстрованих транспортних засобів з електричними двигунами | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради | 2024–2028 | Всього, у т.ч. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
бюджет Миколаївської міської територіаль-ної громади | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||
Інші джерела фінансування | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||
10. | Створення можливості проходження максимальної кількості процедур, необхідних для облаштування та експлуатації електрозарядної інфраструктури, в режимі онлайн | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради, виконавчі органи Миколаївської міської ради | 2024–2028 | Всього, у т.ч. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
бюджет Миколаївської міської територіаль-ної громади | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||
Інші джерела фінансування | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||
11. | Сприяння дослідженням та розвитку нових технологій в галузі електротранспорту, налагодженню партнерства із університетами та приватними компаніями, а також створення інкубаторів для стартапів, які працюють у сфері електротранспорту | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради, КУ ММР «Агенція розвитку Миколаєва» | 2024–2028 | Всього, у т.ч. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
бюджет Миколаївської міської територіаль-ної громади | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||
Інші джерела фінансування | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||
12. | Уніфікація комунікаційних інтерфейсів та способів розрахунку за послуги електрозарядної інфраструктури, електронне управління чергою на станціях зарядки електротранспорту | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради, виконавчі органи Миколаївської міської ради, комунальні підприємства, КУ ММР «Агенція розвитку Миколаєва» | 2024–2028 | Всього, у т.ч. | 60,0 | 60,0 | 60,0 | 60,0 | 60,0 |
бюджет Миколаївської міської територіаль-ної громади | 30,0 | 30,0 | 30,0 | 30,0 | 30,0 | ||||
Інші джерела фінансування | 30,0 | 30,0 | 30,0 | 30,0 | 30,0 | ||||
13. | Облаштування на паркувальних майданчиках та місцях для паркування машиномісць виключно для транспортних засобів, оснащених електричними двигунами | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради, КСМЕП, управління транспортного комплексу, зв’язку та телекомунікацій Миколаївської міської ради | 2024–2028 | Всього, у т.ч. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
бюджет Миколаївської міської територіаль-ної громади | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||
Інші джерела фінансування | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||
14. | Придбання та використання електротранспорту у міському комунальному господарстві, встановлення станцій зарядки електротранспорту на території та в зоні діяльності комунальних підприємств | Виконавчі органи Миколаївської міської ради, комунальні підприємства | 2025–2028 | Всього, у т.ч. | 500,0 | 1000,0 | 1000,0 | 1000,0 | 1000,0 |
бюджет Миколаївської міської територіаль-ної громади | 500,0 | 1000,0 | 1000,0 | 1000,0 | 1000,0 | ||||
Інші джерела фінансування | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||
15. | Облаштування (у разі можливості) станцій зарядки електротранспорту альтернативними джерелами накопичення енергії | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради, комунальні підприємства | 2025–2028 | Всього, у т.ч. | 130,0 | 130,0 | 130,0 | 130,0 | 130,0 |
бюджет Миколаївської міської територіаль-ної громади | 30,0 | 30,0 | 30,0 | 30,0 | 30,0 | ||||
Інші джерела фінансування | 100,0 | 100,0 | 100,0 | 100,0 | 100,0 | ||||
16. | Постійний контроль за рівнем забруднення атмосферного повітря у м. Миколаєві | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради | 2024-2028 | Всього, у т.ч. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
бюджет Миколаївської міської територіаль-ної громади | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||
Інші джерела фінансування | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||
17. | Оприлюднення на сайті ММР аналізу динаміки та роз'яснення результатів дослідження атмосферного повітря, що проводиться Миколаївськиим обласним центром з гідрометеорології на стаціонарних постах, з точки зору впливу на ці показники транспортних засобів, обладнаних двигунами внутрішнього згорання | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради | 2024-2028 | Всього, у т.ч. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
бюджет Миколаївської міської територіаль-ної громади | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||
Інші джерела фінансування | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||
18. | Налагодження співпраці із банківськими установами щодо популяризації «гнучких» кредитів на придбання електроавтомобілів | Виконавчі органи Миколаївської міської ради, комунальні підприємства, КУ ММР «Агенція розвитку Миколаєва» | 2024–2028 | Всього, у т.ч. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
бюджет Миколаївської міської територіаль-ної громади | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||
Інші джерела фінансування | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||
19. | Обмін найкращими практиками, технологіями та стандартами у сфері електрозарядної інфраструктури із містами України та закордонними містами | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради, виконавчі органи Миколаївської міської ради | 2024–2028 | Всього, у т.ч. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
бюджет Миколаївської міської територіаль-ної громади | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||
Інші джерела фінансування | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||
21. | Залучення грантових коштів та коштів міжнародної технічної допомоги на розвиток електрозарядної інфраструктури | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради, виконавчі органи Миколаївської міської ради, КУ ММР «Агенція розвитку Миколаєва» | 2024–2028 | Всього, у т.ч. | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
бюджет Миколаївської міської територіаль-ної громади | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||
Інші джерела фінансування | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||
| Всього по Програмі |
|
| Всього, у т.ч. | 850,0 | 1350,0 | 1350,0 | 1350,0 | 1350,0 |
бюджет Миколаївської міської територіаль-ної громади | 690,0 | 1190,0 | 1190,0 | 1190,0 | 1190,0 | ||||
Інші джерела фінансування | 185,0 | 185,0 | 185,0 | 185,0 | 185,0 |
____________________________________________________________________________________
Додаток 3
до Програми
РЕЗУЛЬТАТИВНІ ПОКАЗНИКИ
Програми розвитку електрозарядної інфраструктури Миколаївської міської територіальної громади
на 2024-2028 роки
№ | Назва показника | Одиниці виміру | 2024 рік | 2025 рік | 2026 рік | 2027 рік | 2028 рік |
1. | Облаштування на прибудинкових територіях місць для стоянки та зарядки електромобілів, а також станцій зарядки електротранспорту |
|
|
|
| ||
Показник затрат |
|
|
|
|
|
| |
Обсяг видатків | тис. грн | 50,0 | 50,0 | 50,0 | 50,0 | 50,0 | |
Показник продукту |
|
|
|
|
|
| |
Кількість облаштованих місць для стоянки на прибудинкових територіях місць та зберігання електромобілів та станцій зарядки електротранспорту | од | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | |
Показник ефективності |
|
|
|
|
| ||
Середні видатки на виконання 1 заходу | тис. грн | 5,0 | 5,0 | 5,0 | 5,0 | 5,0 | |
Показник якості |
|
|
|
|
|
| |
Відсоток виконання заходів до плану на рік | % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | |
2. | Позначення паркомісць, призначених для обслуговування транспортних засобів з електродвигуном, спеціальними дорожніми знаками, розміткою, таблицями тощо |
|
|
|
|
| |
Показник затрат |
|
|
|
|
| ||
Обсяг видатків | тис. грн | 50,0 | 50,0 | 50,0 | 50,0 | 50,0 | |
Показник продукту |
|
|
|
|
| ||
Кількість позначених паркомісць, призначених для обслуговування транспортних засобів з електродвигуном, спеціальними дорожніми знаками, розміткою, таблицями тощо | од. | 25 | 25 | 25 | 25 | 25 | |
Показник ефективності |
|
|
|
|
| ||
Середні видатки на виконання 1 заходу | тис. грн | 2,0 | 2,0 | 2,0 | 2,0 | 2,0 | |
Показник якості |
|
|
|
|
|
| |
Відсоток виконання заходів до плану на рік | % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | |
3. | Створення та постійне оновлення інтерактивної мапи/мобільного додатка розташування елементів електрозарядної інфраструктури на території громади |
|
|
|
| ||
Показник затрат |
|
|
|
| |||
Обсяг видатків | тис. грн | 30,0 | 30,0 | 30,0 | 30,0 | 30,0 | |
Показник продукту |
|
|
|
|
| ||
Створення та оновлення інтерактивної мапи/мобільного додатку розташування елементів електрозарядної інфраструктури на території громади | од. | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |
Показник ефективності |
|
|
|
|
| ||
Середні видатки на виконання 1 заходу | тис. грн | 30,0 | 30,0 | 30,0 | 30,0 | 30,0 | |
Показник якості |
|
|
|
|
|
| |
Відсоток виконання заходів до плану на рік | % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | |
4. | Уніфікація комунікаційних інтерфейсів та способів розрахунку за послуги електрозарядної інфраструктури, електронне управління чергою на станціях зарядки електротранспорту |
|
|
|
|
|
|
Показник затрат |
|
|
|
|
|
| |
Обсяг видатків | тис. грн | 30,0 | 30,0 | 30,0 | 30,0 | 30,0 | |
Показник продукту |
|
|
|
|
|
| |
Кількість запланованих заходів щодо уніфікації комунікаційних інтерфейсів та способів розрахунку за послуги електрозарядної інфраструктури, електронне управління чергою на станціях зарядки електротранспорту | од. | 30 | 30 | 30 | 30 | 30 | |
Показник ефективності |
|
|
|
|
|
| |
Середні видатки на виконання 1 заходу | тис. грн | 1000,0 | 1000,0 | 1000,0 | 1000,0 | 1000,0 | |
Показник якості |
|
|
|
|
|
| |
Відсоток виконання заходів до плану на рік | % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | |
5. | Придбання та використання електротранспорту у міському комунальному господарстві, встановлення станцій зарядки електротранспорту на території та в зоні діяльності комунальних підприємств |
|
|
|
|
|
|
Показник затрат |
|
|
|
|
|
| |
Обсяг видатків | тис. грн | 500,0 | 1000,0 | 1000,0 | 1000,0 | 1000,0 | |
Показник продукту |
|
|
|
|
|
| |
Придбано електротранспорту у міському комунальному господарстві, встановлено станцій зарядки електротранспорту на території та в зоні діяльності комунальних підприємств | од. | 1 | 2 | 2 | 2 | 2 | |
Показник ефективності |
|
|
|
|
|
| |
Середні видатки | тис. грн | 500,0 | 500,0 | 500,0 | 500,0 | 500,0 | |
Показник якості |
|
|
|
|
|
| |
Відсоток виконання заходів до плану на рік | % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | |
6. | Облаштування (у разі можливості) станцій зарядки електротранспорту альтернативними джерелами накопичення енергії |
|
|
|
|
|
|
Показник затрат |
|
|
|
|
|
| |
Обсяг видатків | тис. грн | 30,0 | 30,0 | 30,0 | 30,0 | 30,0 | |
Показник продукту |
|
|
|
|
|
| |
Облаштувано (у разі можливості) станцій зарядки електротранспорту альтернативними джерелами накопичення енергії | од. | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | |
Показник ефективності |
|
|
|
|
|
| |
Середні видатки на 1 заходу | тис. грн | 3,0 | 3,0 | 3,0 | 3,0 | 3,0 | |
Показник якості |
|
|
|
|
|
| |
Відсоток виконання заходів до плану на рік | % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 |
ОНОВЛЕНО 31.07.2024