МИКОЛАЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Миколаїв
від 23 липня 2024 № 207р
Про затвердження Плану першочергових
заходів для мінімізації корупційних ризиків
в роботі МКП «Миколаївводоканал» на 2024-2025 роки
З метою забезпечення належної реалізації рекомендацій з мінімізації корупційних ризиків в діяльності МКП «Миколаївводоканал» після проведеної оцінки доброчесності, на підставі п.п. 19, 20 ч. 4 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
1. Затвердити План першочергових заходів для мінімізації корупційних ризиків в роботі МКП «Миколаївводоканал» на 2024-2025 роки в рамках співпраці з Антикорупційною ініціативою ЄС за підсумками проведеної оцінки доброчесності (далі – План, додається).
2. Зобов’язати генерального директора МКП «Миколаївводоканал» Дуденка Б.Л. щомісячно, до 7 числа наступного за звітним місяця, через систему електронного документообігу АСКОД звітувати заступнику міського голови Андрієнку Ю.Г. та департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради про прогрес виконання Плану за формою, яка додається.
3. Зобов’язати позаштатну радницю міського голови Мінчеву Ю.В. щоквартально проводити оцінку доброчесності виконання Плану та інформувати міського голову Сєнкевича О.Ф. і міжнародних партнерів МКП «Миколаївводоканал» про результати оцінки доброчесності.
4. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.
Міський голова О. СЄНКЕВИЧ
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження міського голови
від 23 липня 2024
№ 207р
ПЛАН
першочергових заходів для мінімізації корупційних ризиків в роботі МКП «Миколаївводоканал»
на 2024-2025 роки в рамках співпраці з Антикорупційною ініціативою ЄС за підсумками проведеної оцінки доброчесності
Індикатор | Рекомендації | Конкретні заходи | Очікувані результати | Період виконання | Відповідальні |
1.1. Затверджена організаційна структура підприємства та документи про внутрішні служби, відділи | 1. Розробити функціональні політики з описами внутрішніх бізнес-процесів та визначенням відповідальних за виконання певних етапів | 1. Призначити відповідального, підготувати й затвердити план-графік та бюджет робіт. 2. Провести докладний аналіз всіх внутрішніх процесів, які безпосередньо впливають на ефективність функціонування підприємства. 3. Для кожного ключового процесу оновити/розробити політику, яка описує умови, кроки виконання, використовувані ресурси, критерії успішності та відповідальних працівників за її виконання. 4. Забезпечити навчання персоналу з метою підвищення їх компетентності в частині внутрішніх процесів та виконання відповідних завдань | Чітке визначення процесів та відповідальних осіб підвищує ефективність роботи МКП завдяки зменшенню витрат на виконання завдань, дозволяє підприємству бути більш гнучким та адаптивним до змін на ринку, покращує процес управління ризиками | 3 місяці | Генеральний директор, керівники структурних підрозділів МКП «Миколаївводо-канал» (далі – МКП), юридичний відділ, відділ кадрів |
2.7. Надання додаткових (неліцензійних) послуг | Вдосконалити систему управління наданням додаткових послуг для ефективного контролю за обсягами і термінами надання таких послуг та збільшення доходів МКП | 1. Оновити тарифи на додаткові послуги із забезпеченням доцільного рівня рентабельності. 2. На інформаційних ресурсах МКП (офіційному сайті, сторінках в соцмережах, інформаційних стендах в МКП, кабінеті споживача) забезпечити наявність актуальної інформації про перелік додаткових послуг, їх тарифів, порядок отримання та шаблони необхідних для отримання документів (форму заяви, шаблони договорів). Важливо, щоб інформація знаходилася у зручному доступі, наприклад, була зафіксована у панелі меню на вебсайті, у закріплених повідомленнях на сторінках в соцмережах тощо. 3. Налагодити документальне оформлення надання додаткових щодо послуг в реєстрі | МКП щорічно оновлює тарифи на додаткові послуги. Всі додаткові послуги є рентабельними.
Споживачам доступна актуальна інформація про перелік, тарифи та порядок отримання додаткових послуг на всіх інформаційних ресурсах МКП.
Додаткові послуги надаються виключно при укладенні відповідних договорів. МКП зберігає договори та супутню документацію відповідно до вимог чинного законодавства. МКП веде електронний реєстр договорів на додаткові послуги, надані споживачам | 3 місяці | Генеральний директор,
директор комерційний,
відділ обслуговування юридичних осіб,
група обліку |
5.2. Забезпечення ключових інститутів корпоративного управління для підтримки сталої діяльності підприємства та окреслення основних ролей та обов’язків між ними | 2. Створити наглядову раду із належними функціоналом | 1. Ухвалити дорожню карту впровадження корпоративного врядування на МКП. 2. Прийняти рішення про утворення Ради на МКП та зафіксувати його у відповідних рішеннях міської ради. 3. Розробити проєкт Положення про Раду (далі – Положення) та Порядок конкурсного відбору кандидатів на посаду незалежного члена ради (далі – Порядок). Положення про Раду має описувати, зокрема, правовий статус органу, компетенцію і функції членів ради, склад ради та організацію роботи ради. 4. Затвердити Положення та Порядок. 5. Делегувати представника міського голови до складу Ради. 6. Конкурсна комісія проводить конкурсний відбір незалежних членів Ради. 7. Сформувати та затвердити персональний склад Ради, умови оплати праці голови та членів Ради | Створення, затвердження та впровадження Положення. Формування повноцінно функціональної, укомплектованої, наділеної належними повноваженнями Ради, до складу якої входить більшість незалежних членів. Рада ефективно контролює та спрямовує діяльність керівника підприємства. Рада функціонує відповідно до найкращих міжнародних практик корпоративного управління. Власник здійснює регулярну оцінку ефективності функціонування Ради | 7 місяців | 1-5. Миколаївська міська рада 6. Конкурсна комісія 7. Миколаївська міська рада |
5.5. Контрольне середовище – зовнішній аудит (ЕА) | 3. Відновити проведення перевірок фінансової звітності незалежним аудитором та публікувати аудиторські звіти у відкритому доступі | 1. Визначити та закріпити критерії та процес відбору зовнішнього аудитора. 2. Відновити практику проведення зовнішнього незалежного аудиту фінансової звітності МКП на щорічній основі. 3. Публікувати результати перевірок, проведених зовнішнім незалежним аудитором та державними органами на офіційному вебсайті підприємства. 4. За результатами аудиторських висновків проводити коригувальні дії у діяльності із фіксацією у внутрішній документації підприємства здійснених заходів. 5. Проводити моніторинг виконання плану коригувальних дій, сформованого на основі аудиторських висновків. | Процес відбору зовнішнього аудитора закріплений у внутрішній документації. Перевірки фінансової звітності зовнішнім аудитором здійснюються щорічно, забезпечується відкритий доступ до результатів перевірок. Підприємство впроваджує коригуючі заходи відповідно до виявлених недоліків | 6 місяців | Відповідальна особа з питань координації процесу відновлення практики проведення зовнішнього аудиту та моніторингу виконання коригувальних дій, генеральний директор, бухгалтерія МКП |
5.6. Контрольне середовище – функція внутрішнього аудиту (IA) | 4. Удосконалити середовище внутрішнього аудиту | 1. Призначити відповідальну особу за загальний процес формування функції. Підготувати і затвердити план-графік і бюджет завдань зі створення функції. 2. Розробити та затвердити внутрішні документи (положення та наказ), які визначають основи діяльності підрозділу внутрішнього аудиту: передбачити положення про обов’язки, права та завдання підрозділу, організаційну незалежність підрозділу та неможливість працівників підрозділу суміщати обов’язки з іншими посадами на підприємстві. Врахувати у внутрішніх документах можливість розширення переліку об’єктів внутрішнього аудиту, у тому числі через включення оцінки внутрішніх контролів і фінансової звітності МКП. 3. Сформувати та затвердити персональний склад підрозділу внутрішнього аудиту, призначити керівника підрозділу – головного внутрішнього аудитора. 4. Внести зміни до штатного розпису та організаційної структури підприємства | Підрозділ внутрішнього аудиту є незалежним, функціонує відповідно до рекомендацій Порядку здійснення внутрішнього аудиту та утворення підрозділів внутрішнього аудиту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.09.2011 № 1001, а також положень міжнародних стандартів із корпоративного управління внутрішнього аудиту (Global Internal Audit Standards). Діяльність підрозділу регламентована внутрішніми положеннями. Перевірки служби внутрішнього аудиту проводяться відповідно до плану на постійній основі | 6 місяців | 1. Директор МКП, відповідальна особа з питань формування функції 3. Відповідальна особа з питань формування функції, директор МКП 4. Генеральний директор, відділ кадрів МКП |
5.10. Високі стандарти прозорості та розкриття інформації встановлено щодо всіх суттєвих питань, включаючи фінансовий стан і нефінансові результати | 5. Сформувати підхід до розкриття фінансової та нефінансової інформації | 1. Послідовно формувати та публікувати на вебсайті МКП фінансову та нефінансову звітність. Нефінансова інформація щодо діяльності МКП може включати статут та структуру підприємства, стратегію розвитку підприємства, вплив на навколишнє середовище, корисну інформацію для споживачів, наприклад про раціональне використання водних ресурсів тощо. 2. Відновити практику проведення верифікації фінансової звітності незалежним аудитором на регулярній основі та публікувати відповідні матеріали на офіційному вебсайті МКП | Підприємство розробляє послідовну та зведену звітність, регулярно публікує квартальні та щорічні результати своєї діяльності Підприємство залучає до перевірки фінансової інформації незалежного зовнішнього аудитора (обраного Радою у разі її утворення). МКП публікує суттєву інформацію щодо всіх важливих для власника та громадськості питань | 1. 3 місяці 2. На постійній основі | Генеральний директор, прес-секретар МКП, юридичний відділ |
7.1. Рентабельність | 6. Впровадити систему моніторингу та аналізу фінансових показників діяльності для підвищення якості фінансового планування | 1. Визначити ключові фінансові показники, які разом комплексно відображають фінансовий стан МКП (наприклад, рентабельність, ліквідність, платоспроможність тощо) та їх цільові значення, враховуючи нормативи, галузеві бенчмарки та МКПЕ стратегії МКП.
2. Розробити форму звітності.
3. Передбачити автоматизацію розрахунку фінансових показників та визначення їх відповідності встановленим цільовим значенням (наприклад, використовуючи програмне рішення для автоматизації контролю виконання фінансового плану).
4. Звітувати за результатами контролю керівництву МКП та профільному заступнику міського голови | МКП проводить моніторинг та аналіз фінансових показників
Керівництво ознайомлене зі звітом про фінансовий стан МКП, підготовлений за результатами моніторингу, та вживає вчасні коригуючі заходи для забезпечення належного рівня фінансової спроможності МКП | 1-2. 2 місяці
3. 6 місяців
4. На постійній основі | Фінансовий директор,
генеральний директор |
8.1. Облік майна комунального підприємства | 7. Встановити порядок та форму ведення переліку/реєстру об’єктів майна, що знаходиться в комунальній власності | 1. Розробити порядок/реєстр, затверджений рішенням (наказом) генерального директора МКП, у якому: 1) визначити форму ведення порядку/реєстру; 2) затвердити процедури щодо актуалізації інформації про майно в порядку/реєстрі; 3) визначити періодичність оновлення інформації в порядку/реєстрі; 4) призначити відповідальну особу за ведення порядку/ реєстру. 2. Вести порядок/реєстр та вносити комплексну інформацію про об’єкти майна (адреса, площа, інформація про правовстановлюючі документи, вид речового права тощо) | Створення та ведення вичерпного переліку/реєстру майна МКП, який регулярно оновлюється та зберігає детальну фактичну та юридичну інформацію про майно | 6 місяців | Генеральний директор, бухгалтерія, юридичний відділ |
8.5. Передача в оренду, інші види користування та відчуження майна підприємства | 9. Затвердити політику обрання майна МКП, яке може бути передано в оренду | 1. Призначити відповідального за передачу майна в оренду, підготувати й затвердити план-графік та бюджет робіт. 2. Затвердити політику обрання об’єктів/площ, які можуть бути передані в оренду та затвердити рішенням (наказом) генерального директора МКП | Мінімізація корупційних ризиків в процедурі передачі майна МКП в оренду та обрання орендарів | 3 місяці | Виконавчий орган міської ради, який відповідає за управління комунальним майном, генеральний директор, бухгалтерія, юридичний відділ |
| 10. Здійснювати передачу майна МКП в оренду відповідно до положення, затвердженого міською радою | 1. Виконувати вимоги та процедуру передачі майна в оренду відповідно до положення, затвердженого міською радою. 2. Застосовувати відкритий конкурс для претендентів на роль орендаря стосовно як мінімум 2 об’єктів протягом 6 місяців | Мінімізація корупційних ризиків в процедурі передачі майна МКП в оренду та обрання орендарів | 6 місяців та на постійній основі | Генеральний директор, бухгалтерія, юридичний відділ |
9.1. Застосування процедур закупівель | Для цілей мінімізації корупційних ризиків, рекомендуємо уникати використання закупівель без використання електронної системи та розглянути можливість проведення конкурентних закупівель за порогами нижчими, ніж передбачає чинне законодавство | 1. Дотримуватись встановлених управляючим органом процедур закупівель. 2. Уникати використання закупівель без використання електронної системи. 3. Запровадити систему контролю за виконанням договорів:
| Зниження відсоткового співвідношення закупівель за прямими договорами до тендерних закупівель. Мінімізація корупційних ризиків при проведенні публічних закупівель | Протягом всього часу | Уповноважена особа з питань публічних закупівель (провідний фахівець з публічних закупівель), юридичний відділ, директор МКП, ЧМР |
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження міського голови
від 23 липня 2024
№ 207р
ЗВІТНІСТЬ
про стан виконання Плану першочергових заходів для мінімізації корупційних ризиків в роботі МКП «Миколаївводоканал»
на 2024-2025 роки в рамках співпраці з Антикорупційною ініціативою ЄС за підсумками проведеної оцінки доброчесності
за _________________ 2024-2025
Рекомендації | Конкретні заходи | Очікувані результати? | Період виконання | Статус виконання | Підтверджуючі документи | Нотатки, коментарі |
Індикатор 1.1. Затверджена організаційна структура підприємства та документи про внутрішні служби, відділи | ||||||
1. Розробити функціональні політики з описами внутрішніх бізнес-процесів та визначенням відповідальних за виконання певних етапів | 1. Призначити відповідального, підготувати й затвердити план-графік та бюджет робіт. 2. Провести докладний аналіз всіх внутрішніх процесів, які безпосередньо впливають на ефективність функціонування підприємства. 3. Для кожного ключового процесу оновити/розробити політику, яка описує умови, кроки виконання, використовувані ресурси, критерії успішності та відповідальних працівників за її виконання. 4. Забезпечити навчання персоналу з метою підвищення їх компетентності в області внутрішніх процесів та виконання відповідних завдань | Чітке визначення процесів та відповідальних осіб підвищує ефективність роботи МКП завдяки зменшенню витрат на виконання завдань, дозволяє підприємству бути більш гнучким та адаптивним до змін на ринку, покращує процес управління ризиками | 3 місяці |
|
|
|
Індикатор 2.7. Надання додаткових (неліцензійних) послуг | ||||||
Вдосконалити систему управління наданням додаткових послуг для ефективного контролю за обсягами і термінами надання таких послуг і збільшення доходів МКП | 1. Оновити тарифи на додаткові послуги із забезпеченням доцільного рівня рентабельності. 2. На інформаційних ресурсах МКП (офіційному сайті, сторінках в соцмережах, інформаційних стендах в МКП, кабінеті споживача) забезпечити наявність актуальної інформації про перелік додаткових послуг, їх тарифів, порядок отримання та шаблони необхідних для отримання документів (форму заяви, шаблони договорів). Важливо, щоб інформація знаходилася у зручному доступі, наприклад, була зафіксована у панелі меню на вебсайті, у закріплених повідомленнях на сторінках в соцмережах тощо. 3. Налагодити документальне оформлення надання додаткових щодо послуг в реєстрі | МКП щорічно оновлює тарифи на додаткові послуги. Всі додаткові послуги є рентабельними.
Споживачам доступна актуальна інформація про перелік, тарифи та порядок отримання додаткових послуг на всіх інформаційних ресурсах МКП.
Додаткові послуги надаються виключно при укладенні відповідних договорів. МКП зберігає договори та супутню документацію відповідно до вимог чинного законодавства. МКП веде електронний реєстр договорів на додаткові послуги, надані споживачам | 3 місяці |
|
|
|
Індикатор 5.2. Забезпечення ключових інститутів корпоративного управління для підтримки сталої діяльності підприємства та окреслення основних ролей та обов’язків між ними | ||||||
2. Створити наглядову раду із належними функціоналом | 1. Ухвалити дорожню карту впровадження корпоративного врядування на МКП 2. Прийняти рішення про утворення Ради на МКП та зафіксувати його у відповідних рішеннях міської ради. 3. Розробити проєкт Положення про Раду (далі – Положення) та Порядок конкурсного відбору кандидатів на посаду незалежного члена ради (далі – Порядок). Положення про Раду має описувати, зокрема, правовий статус органу, компетенцію і функції членів ради, склад ради та організацію роботи ради. 4. Затвердити Положення та Порядок. 5. Делегувати представника міського голови до складу Ради. 6. Конкурсна комісія проводить конкурсний відбір незалежних членів Ради. 7. Сформувати та затвердити персональний склад Ради, умови оплати праці голови та членів Ради | Створення, затвердження та впровадження Положення. Формування повноцінно функціональної, укомплектованої, наділеної належними повноваженнями Ради, до складу якої входить більшість незалежних членів. Рада ефективно контролює та спрямовує діяльність керівника підприємства. Рада функціонує відповідно до найкращих міжнародних практик корпоративного управління. Власник здійснює регулярну оцінку ефективності функціонування Ради | 7 місяців |
|
|
|
Індикатор 5.5. Контрольне середовище - зовнішній аудит (ЕА) | ||||||
3. Відновити проведення перевірок фінансової звітності незалежним аудитором та публікувати аудиторські звіти у відкритому доступі | 1. Визначити та закріпити критерії та процес відбору зовнішнього аудитора. 2. Відновити практику проведення зовнішнього незалежного аудиту фінансової звітності МКП на щорічній основі. 3. Публікувати результати перевірок, проведених зовнішнім незалежним аудитором та державними органами на офіційному вебсайті підприємства. 4. За результатами аудиторських висновків проводити коригувальні дії у діяльності із фіксацією у внутрішній документації підприємства здійснених заходів. 5. Проводити моніторинг виконання плану коригувальних дій, сформованого на основі аудиторських висновків | Процес відбору зовнішнього аудитора закріплений у внутрішній документації. Перевірки фінансової звітності зовнішнім аудитором здійснюються щорічно, забезпечується відкритий доступ до результатів перевірок. Підприємство впроваджує коригуючі заходи відповідно до виявлених недоліків | 6 місяців |
|
|
|
Індикатор 5.6. Контрольне середовище – функція внутрішнього аудиту (IA) | ||||||
4. Удосконалити середовище внутрішнього аудиту | 1. Призначити відповідальну особу за загальний процес формування функції. Підготувати і затвердити план-графік і бюджет завдань зі створення функції. 2. Розробити та затвердити внутрішні документи (положення та наказ), які визначають основи діяльності підрозділу внутрішнього аудиту: передбачити положення про обов’язки, права та завдання підрозділу, організаційну незалежність підрозділу та неможливість працівників підрозділу суміщати обов’язки з іншими посадами на підприємстві. Врахувати у внутрішніх документах можливість розширення переліку об’єктів внутрішнього аудиту, у тому числі через включення оцінки внутрішніх контролів і фінансової звітності МКП. 3. Сформувати та затвердити персональний склад підрозділу внутрішнього аудиту, призначити керівника підрозділу – Головного внутрішнього аудитора. 4. Внести зміни до штатного розпису та організаційної структури підприємства | Підрозділ внутрішнього аудиту є незалежним, функціонує відповідно до рекомендацій Порядку здійснення внутрішнього аудиту та утворення підрозділів внутрішнього аудиту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.09.2011 № 1001, а також положень міжнародних стандартів із корпоративного управління внутрішнього аудиту (Global Internal Audit Standards). Діяльність підрозділу регламентована внутрішніми положеннями. Перевірки служби внутрішнього аудиту проводяться відповідно до плану на постійній основі | 6 місяців |
|
|
|
Індикатор 5.10. Високі стандарти прозорості та розкриття інформації встановлено щодо всіх суттєвих питань, включаючи фінансовий стан і нефінансові результати | ||||||
5. Сформувати підхід до розкриття фінансової та нефінансової інформації | 1. Послідовно формувати та публікувати на вебсайті МКП фінансову та нефінансову звітність. Нефінансова інформація щодо діяльності МКП може включати статут та структуру підприємства, стратегію розвитку підприємства, вплив на навколишнє середовище, корисну інформацію для споживачів, наприклад про раціональне використання водних ресурсів тощо. 2. Відновити практику проведення верифікації фінансової звітності незалежним аудитором на регулярній основі та публікувати відповідні матеріали на офіційному вебсайті МКП | Підприємство розробляє послідовну та зведену звітність, регулярно публікує квартальні та щорічні результати своєї діяльності. Підприємство залучає до перевірки фінансової інформації незалежного зовнішнього аудитора (обраного Радою у разі її утворення). МКП публікує суттєву інформацію щодо всіх важливих для власника та громадськості питань | 1. 3 місяці 2. На постійній основі |
|
|
|
Індикатор 7.1. Рентабельність | ||||||
6. Впровадити систему моніторингу та аналізу фінансових показників діяльності для підвищення якості фінансового планування | 1. Визначити ключові фінансові показники, які разом комплексно відображають фінансовий стан МКП (наприклад, рентабельність, ліквідність, платоспроможність тощо) та їх цільові значення, враховуючи нормативи, галузеві бенчмарки та МКПЕ стратегії МКП. 2. Розробити форму звітності.
3. Передбачити автоматизацію розрахунку фінансових показників та визначення їх відповідності встановленим цільовим значенням (наприклад, використовуючи програмне рішення для автоматизації контролю виконання фінансового плану).
4. Звітувати за результатами контролю керівництву МКП та профільному заступнику міського голови. | МКП проводить моніторинг та аналіз фінансових показників
Керівництво ознайомлене зі звітом про фінансовий стан МКП, підготовлений за результатами моніторингу, та вживає вчасні коригуючі заходи для забезпечення належного рівня фінансової спроможності МКП | 1-2. 2 місяці
3. 6 місяців
4. На постійній основі |
|
|
|
Індикатор 8.1. Облік майна комунального підприємства | ||||||
7. Встановити порядок та форму ведення переліку/реєстру об’єктів майна, що знаходиться у комунальній власності | 1. Розробити порядок/реєстр, затверджений рішенням (наказом) генерального директора МКП, у якому: 1) визначити форму ведення порядку/реєстру; 2) затвердити процедури щодо актуалізації інформації про майно в порядку/реєстрі; 3) визначити періодичність оновлення інформації в порядку/реєстрі; 4) призначити відповідальну особу за ведення порядку/ реєстру. 2. Вести порядок/реєстр та вносити комплексну інформацію про об’єкти майна (адреса, площа, інформація про правовстановлюючі документи, вид речового права тощо) | Створення та ведення вичерпного переліку/реєстру майна МКП, який регулярно оновлюється та зберігає детальну фактичну та юридичну інформацію про майно | 6 місяців |
|
|
|
Індикатор 8.5. Передача в оренду, інші види користування та відчуження майна підприємства | ||||||
9. Затвердити політику обрання майна МКП, яке може бути передано в оренду | 1. Призначити відповідального за передачу майна в оренду, підготувати й затвердити план-графік та бюджет робіт. 2. Затвердити політику обрання об’єктів/площ, які можуть бути передані в оренду та затвердити рішенням (наказом) Генерального директора МКП | Мінімізація корупційних ризиків в процедурі передачі майна МКП в оренду та обрання орендарів | 3 місяці |
|
|
|
10. Здійснювати передачу майна МКП в оренду відповідно до положення, затвердженого міською радою | 1. Виконувати вимоги та процедуру передачі майна в оренду відповідно до положення, затвердженого міською радою. 2. Застосовувати відкритий конкурс для претендентів на роль орендаря стосовно як мінімум 2 об’єктів протягом 6 місяців | Мінімізація корупційних ризиків в процедурі передачі майна МКП в оренду та обрання орендарів | 6 місяців та на постійній основі |
|
|
|
Індикатор 9.1. Застосування процедур закупівель | ||||||
Для цілей мінімізації корупційних ризиків рекомендуємо уникати використання закупівель без використання електронної системи та розглянути можливість проведення конкурентних закупівель за порогами нижчими, ніж передбачає чинне законодавство | 1. Дотримуватись встановлених управляючим органом процедур закупівель. 2. Уникати використання закупівель без використання електронної системи. 3. Запровадити систему контролю за виконанням договорів:
| Зниження відсоткового співвідношення закупівель за прямими договорами до тендерних закупівель. Мінімізація корупційних ризиків при проведенні публічних закупівель | Протягом всього часу |
|
|
|
ОНОВЛЕНО 31.07.2024