Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКА_МІСЬКА_РАДА


РІШЕННЯ

№ 9/54 від 2006-12-22

Про визнання такими, що втратили чинність, рішень міської ради від 20.07.04 № 22/15 та від 11.07.05 № 34/41 та внесення змін до Положення про управління земельних ресурсів, затвердженого рішенням міської ради від 23.06.06 № 2/4 (ВН. ЗМІН №10/4 ВІД 31.01.07) (ВН. ЗМІН ТА ДОП. №18/49 ВІД 30.11.07)


ВН.ЗМІН
ВН. ЗМІН ТА ДОП.
На виконання рішення міської ради від 01.06.06 № 1/18 «Про затвердження структури Миколаївської міської ради та її виконавчих органів», керуючись п. 4 ст. 54, ч. 1 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
 
 ВИРІШИЛА:
 
1. Визнати такими, що втратили чинність, рішення міської ради від 20.07.04 № 22/15 “Про затвердження Положення про управління земельних ресурсів” та рішення міської ради від 11.07.05 № 34/41 “Про внесення змін до Положення про управління земельних ресурсів”.
 
2. Внести зміни до Положення про управління земельних ресурсів, затвердженого рішенням міської ради від 23.06.06 № 2/4, виклавши його в новій редакції (додається).
 
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови Яблоновську Т.О.


Міський головаВ.Д. Чайка
Затверджено

Затверджено
рішенням міської ради
від 22 грудня 2006
№9/54




П о л о ж е н н я
про управління земельних ресурсів



1. Загальні положення
 
1.1. Управління земельних ресурсів (далі - управління) створюється міською радою і є її виконавчим органом.
 
1.2. Управління підзвітне та підконтрольне міській раді, підпорядковується виконкому міської ради, міському голові та заступнику міського голови – головному архітектору міста, начальнику головного управління містобудування та архітектури.
 
Управління очолює начальник, який призначається на посаду й звільняється з посади міським головою.
 
1.3. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні” та іншими законами України, постановами Верховної Ради України, Указами і Розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, наказами Держкомзему України, що стосуються впровадження методичних, нормативних розробок і звітності, рішеннями міської ради та її виконкому, розпорядженнями міського голови, а також цим Положенням.
 
1.4. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в установах банків, печатку із зображенням Державного герба України і  своїм найменуванням, штампи і бланки зі своїм найменуванням.
 
1.5. Управління утримується за рахунок коштів міського бюджету, штатний розпис та кошторис на утримання апарату затверджується міським головою.
 
1.6. Місцезнаходження управління: 54027, Україна, м. Миколаїв,                 вул. Адміральська, 20.
 
2. Структура управління
 
Склад управління:
 
Начальник управління.
 
Головні спеціалісти – 2 особи.
            Водій – 1 особа.
 
Відділ земельних відносин:
 
- начальник відділу;
- заступник начальника відділу;
- головні спеціалісти - 5 осіб;
- спеціаліст І категорії - 1 особа.
 
Відділ оформлення правових документів і справляння плати за землю:
 
- начальник відділу;
- головні спеціалісти – 2 особи;
- спеціалісти I категорії – 2 особи.
 
Відділ землеустрою:
 
- начальник відділу;
- головний спеціаліст - 1 особа;
спеціалісти 1 категорії - 2 особи.
 
Юридичний відділ:
 
- начальник відділу;
- головний спеціаліст – 1 особа.
 
Відділ бухгалтерського обліку, звітності та планування:
 
- начальник відділу;
- головний спеціаліст – 1 особа.
 
 
3. Основна мета
 
Основною метою діяльності управління є здійснення регулювання  земельних відносин на території міста Миколаєва, забезпечення проведення земельної реформи, раціональне використання та охорона земель на території міста, координація діяльності місцевих землевпорядних органів.
            4. Основні завдання і функції управління
 
4.1. Основними завданнями управління є:
 
- регулювання земельних відносин у місті;
 
- проведення земельної реформи, створення умов для рівноправного розвитку всіх форм власності на землю, роздержавлення й приватизація земель;
 
- справляння плати за землю;
 
- реєстрація суб’єктів права власності на землю; реєстрація права користування землею і договорів на оренду землі; видача документів, що посвідчують право власності й право користування землею;
 
- організація і здійснення землеустрою, погодження проектів землеустрою.          
 
4.2. Управління відповідно до статті 33 Закону України  “Про місцеве самоврядування в Україні” здійснює у сфері регулювання земельних відносин:
 
а) власні (самоврядні) повноваження:
 
- підготовку і внесення на розгляд міської ради пропозицій щодо встановлення ставки земельного податку, розмірів плати за користування земельними ресурсами, вилучення (викупу), а також надання під забудову та для інших потреб земель, що перебувають у власності територіальних громад;
 
- справляння плати за землю;
 
б) делеговані повноваження:
 
- контроль за дотриманням земельного законодавства;
 
- реєстрацію суб’єктів права власності на землю;
 
- реєстрацію права користування землею і договорів на оренду землі;
 
- видачу документів, що посвідчують право користування землею;
 
- координацію діяльності місцевих органів земельних ресурсів;
 
- підготовку висновків щодо надання або вилучення в установленому законом порядку земельних ділянок, що проводиться органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування;
 
- організацію і здійснення землеустрою, погодження проектів землеустрою;
 
- контроль за впровадженням заходів, передбачених документацією із землеустрою.
 
4.3. Крім того, управління, відповідно до покладених на нього завдань, виконує такі функції:
 
- створення та ведення автоматизованої бази даних міського земельного кадастру для інформаційної підтримки здійснення землеустрою;
 
- забезпечення органів державного управління, податкової адміністрації, банків, юридичних та фізичних осіб інформацією, матеріалами оцінки земель, необхідними для встановлення земельного податку або орендної плати за землю та інших цілей;
 
- розроблення та подання на затвердження міською радою проектів нормативних актів з питань управління, користування та відчуження земель комунальної власності територіальної громади міста, інших питань, що є компетенцією управління;
створення в місті максимально сприятливих умов для розвитку  підприємницької діяльності.
 
 
5. Права та обов’язки управління
 
5.1. Управління має право:
 
- вносити на розгляд міської ради пропозиції щодо передачі земельних ділянок у власність громадянам та юридичним особам, надання земельних ділянок у користування, вилучення та викупу земельних ділянок для суспільних потреб відповідно до Земельного кодексу України;
 
- вносити на розгляд міської ради пропозиції щодо припинення права власності або користування землею у випадках, передбачених Земельним кодексом України;
 
- вносити на розгляд міської ради пропозиції щодо продажу земельних ділянок  несільськогосподарського призначення та  права оренди земельних ділянок для здійснення підприємницької діяльності;
- готувати пропозиції щодо вдосконалення регулювання земельних відносин,  контролю за використанням і охороною земель, а також організації і здійснення землеустрою;
 
- здійснювати  реєстрацію державних актів на право власності на землю та права користування землею, договорів оренди земельних ділянок і забезпечувати їх видачу;
 
- здійснювати контроль за впровадженням заходів, передбачених документацією із землеустрою;
 
- організовувати в установленому порядку землевпорядні роботи;
 
сприяти проведенню земельних аукціонів та конкурсів;
 
- контролювати додержання суб'єктами господарювання встановлених вимог щодо виконання земельно-кадастрових та землевпорядних робіт, нормативної та експертної грошової оцінки земельних ділянок;
 
- організовувати розгляд звернень громадян з питань, що належать до його компетенції, забезпечувати в межах повноважень, визначених законодавством, виявлення та усунення причин, що породжують скарги громадян;
 
- готувати проекти договорів оренди землі та купівлі-продажу земельних ділянок;
 
- контролювати виконання умов договорів оренди землі та вносити зміни до них;
 
- отримувати безкоштовно від органів державної виконавчої влади, виконавчих органів міської ради, підприємств, установ і організацій інформацію, документи, матеріали, необхідні для виконання покладених на управління завдань;
 
- залучати на договірних засадах спеціалістів органів державної влади, підприємств, установ і організацій (за погодженням з керівниками) для розгляду питань, що відносяться до компетенції управління;
 
- брати участь у роботі комісій по вибору земельних ділянок для розміщення об’єктів та з інших питань, пов’язаних із вилученням (викупом) земель;
 
- забезпечувати складання планово-картографічних матеріалів у растровому та цифровому вигляді для ведення автоматизованої інформаційної бази даних;
 
- сприяти підготовці та перепідготовці спеціалістів, забезпечувати підвищення кваліфікації працівників управління для виконання покладених на нього завдань, організовувати навчання з питань земельного законодавства;
 
- при виконанні покладених на нього завдань взаємодіяти з постійною комісією міської ради з питань регулювання земельних відносин та постійною комісією з питань архітектури, будівництва та охорони історико-культурної спадщини, іншими органами відповідно до їх компетенції.      
 
5.2. Управління зобов’язане:
 
- надавати інформацію міській раді про хід здійснення земельної реформи в м. Миколаєві;
 
- звітувати про результати своєї діяльності перед міською радою.
 
 
6. Начальник управління:
 
- здійснює керівництво діяльністю управління, діє без доручення від імені управління, представляє його в усіх установах та організаціях;
- несе персональну відповідальність за виконання покладених на управління завдань і здійснення ним своїх функцій;
 
-  визначає ступінь відповідальності керівників структурних підрозділів управління;
 
- розробляє структуру і штатний розпис управління в межах граничної чисельності та фонду оплати праці і подає для затвердження відповідно міській раді та міському голові;
 
- видає в межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання;
 
- затверджує функціональні обов’язки працівників управління;
 
- розподіляє обов’язки між працівниками управління, розробляє посадові інструкції;
 
- у межах своєї компетенції дає вказівки працівникам управління;
- підписує  документи від імені управління з питань, що входять до його компетенції;
 
- розпоряджається майном, закріпленим за управлінням, згідно з чинним законодавством;
 
- розпоряджається коштами в межах затвердженого єдиного кошторису доходів і видатків на утримання управління;
 
- розробляє положення про відділи управління;
 
- згідно з діяльністю, яку виконує управління, відкриває й закриває в установах банків розрахункові та інші рахунки, згідно з діючими положеннями і нормативними актами здійснює з ними операції, підписує фінансові документи;
 
- здійснює контроль за діяльністю підпорядкованих йому відділів управління;
 
- забезпечує в установленому порядку розгляд пропозицій і звернень громадян, здійснює особистий прийом громадян і представників підприємств, організацій, установ;
 
- забезпечує дотримання фінансової, облікової, трудової дисципліни;
 
- у межах своїх повноважень розробляє та подає на затвердження міської ради проекти нормативних актів з питань, що є компетенцією управління.
 
 
7. Майно та фінансування діяльності управління
 
7.1. Майно управління складає закріплені за ним на праві оперативного управління основні фонди та обігові кошти, фінансові ресурси, які відображені в його самостійному балансі.
 
7.2. Управління утримується за рахунок коштів місцевого бюджету, коштів спеціального фонду.
 
7.3. При затвердженні кошторису витрат передбачається надання коштів на такі цілі:
 
- технічне обладнання, організацію роботи управління, службові відрядження, підвищення кваліфікації та перепідготовку спеціалістів управління;
- оплату послуг експертних та інших організацій, експертних та інших досліджень, консультаційних послуг;
 
- оплату праці та преміювання працівників управління.
 
 
8. Ліквідація управління
 
8.1. Ліквідація управління здійснюється міською радою в порядку, встановленому чинним законодавством України.
 
8.2. Зміни й доповнення до Положення про управління затверджуються міською радою.
 
 
9. Критерій оцінки роботи управління
 
Критерієм оцінки роботи управління є якісне й своєчасне виконання ним функцій і завдань, які покладені на нього чинним законодавством і цим Положенням.
 
 
 
П О Л О Ж Е Н Н Я
про відділ земельних відносин
 
 
1. Загальні положення
 
1.1. Відділ земельних відносин управління земельних ресурсів (далі-відділ) входить до складу управління.
 
Відділ підзвітний та підконтрольний міській раді, підпорядкований виконкому міської ради, міському голові, заступнику міського голови – головному архітектору міста, начальнику головного управління містобудування та архітектури та начальнику управління земельних ресурсів.
 
1.2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, Указами і Розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, наказами Держкомзему України, що стосуються впровадження  методичних, нормативних розробок і звітності, рішеннями міської ради і її виконкому, розпорядженнями міського голови, а також цим Положенням.
 
1.3. Відділ утримується за рахунок коштів місцевого бюджету, коштів спеціального фонду. Загальна чисельність, фонд оплати праці працівників і структура відділу затверджуються міською радою.
 
 
2. Основна мета
 
2.1. Основною метою діяльності відділу є забезпечення  проведення земельної реформи, роздержавлення і приватизація земель, створення умов для рівноправного розвитку всіх форм власності на землю.
 
 
3. Внутрішня структура відділу
 
3.1. Склад відділу:
 
- начальник відділу;
- заступник начальника відділу;
- головні спеціалісти - 5 осіб;
- спеціаліст І категорії – 1 особа.
 
 
4. Основні функції й завдання відділу
 
4.1. Регулює земельні відносини у місті.
 
4.2. Здійснює роботу по проведенню земельної реформи, спрямованої на приватизацію і роздержавлення земель, створення умов для рівноправного розвитку всіх форм власності на землю.
 
4.3. Готує для подання міській раді або виконкому пропозиції згідно з основними напрямками державної політики по регулюванню земельних відносин і проведенню земельної реформи в місті.
 
4.4. Готує пропозиції міській раді і виконкому щодо передачі земельних ділянок у власність, надання в користування, вилучення, а також щодо попереднього погодження місць для розташування об’єктів.
 
4.5. Забезпечує підготовку матеріалів для видачі державних актів та інших документів на право власності на землю і право користування землею.
 
4.6. Надає консультативну допомогу громадянам, підприємствам, установам і організаціям з усіх питань земельних відносин.
 
4.7. Бере участь у підготовці проведення земельних торгів.
4.8. Контролює хід виконання робіт по землеустрою, приймає документацію проектно-вишукувальних і землевпорядних робіт.
 
4.9. Готує матеріали для підготовки проектів рішень міської ради та її виконкому.
 
4.10. Готує проекти рішень  міської  ради  та її виконкому з питань землекористування та інших питань, що відносяться до компетенції відділу.
 
4.11. Забезпечує розгляд в установленому порядку пропозицій і звернень  юридичних осіб та громадян, здійснює прийом громадян і представників юридичних осіб.
 
 
5. Права
 
Відділ має право:
 
5.1. Готувати для подання міській раді, виконкому пропозиції щодо припинення права власності або користування землею у випадках, передбачених Земельним кодексом України.
 
5.2. Контролювати дотримання вимог земельного законодавства та Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»  проектними організаціями і установами при розробці проектів відведення земельних ділянок та технічної документації по земельно-кадастровій інвентаризації.
 
5.3. Одержувати безкоштовно від місцевих органів державної виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, юридичних осіб та громадян документи, матеріали та інформацію, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
 
5.4. При вирішенні питань у межах своєї компетенції взаємодіяти з іншими відділами управління, а також з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, юридичними особами та громадянами.
 
 
6. Начальник  відділу
 
6.1. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою.
 
6.2. Начальник відділу несе персональну відповідальність за виконання обов’язків, передбачених посадовою інструкцією, за виконання ним  функцій і завдань, які покладені на нього Положенням про управління земельних ресурсів та цим Положенням, за належне виконання внутрішнього розпорядку, трудової дисципліни, техніки безпеки, виробничої санітарії; установлює ступінь відповідальності працівників відділу.
 
6.3. Розподіляє обов’язки між працівниками відділу, розробляє та затверджує посадові інструкції за погодженням з начальником  управління.
 
6.4. Організовує і контролює роботу працівників відділу.
 
6.5. Готує пропозиції начальнику управління щодо службового переміщення, структури відділу, кадрових питань,  притягнення до дисциплінарної відповідальності згідно з чинним законодавством.
 
6.6. Готує пропозиції начальнику управління щодо службового переміщення, дострокового підвищення рангу посадової особи місцевого самоврядування, відряджень, готує пропозиції про притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників згідно з Кодексом законів про працю в Україні.
 
6.7. У разі відсутності начальника управління виконує його посадові функціональні права та обов’язки.
 
 
7. Критерій оцінки роботи відділу
 
Критерієм оцінки роботи відділу є якісне і своєчасне виконання ним функцій і завдань, які покладені на нього чинним законодавством і цим Положенням.
 
 
 
П О Л О Ж Е Н Н Я
про відділ оформлення правових
документів і справляння плати за землю
 
  
1. Загальні положення      
 
1.1. Відділ оформлення правових документів і справляння плати за землю управління земельних ресурсів (далі – відділ) входить до складу управління.
 
Відділ підзвітний та підконтрольний міській раді, підпорядкований виконкому міської ради, міському голові, заступнику міського голови – головному архітектору міста, начальнику головного управління містобудування та архітектури та начальнику  управління земельних ресурсів.
 
1.2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України,  Указами і Розпорядженнями  Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, наказами Держкомзему України, що стосуються впровадження методичних, нормативних розробок і звітності, рішеннями міської ради і її виконкому, розпорядженнями міського голови, а також цим Положенням.
 
1.3. Відділ утримується за рахунок коштів місцевого бюджету, коштів спеціального фонду. Загальна чисельність, фонд оплати праці працівників і структура відділу затверджуються міською радою.
 
 
2. Основна мета
     
2.1. Основною метою діяльності відділу є  оформлення та реєстрація договорів оренди землі та справляння плати за землю.
 
 
3. Внутрішня структура відділу
 
- начальник  відділу;
- головні спеціалісти - 2 особи;
- спеціалісти I категорії - 2 особи.
 
 
4. Основні функції та завдання відділу
 
4.1. Сприяння виконанню законів України та інших законодавчих актів у галузі  проведення земельної реформи та плати за землю.
 
4.2. Оформлення договорів оренди та суборенди земельних ділянок.
 
4.3. Проведення державної реєстрації договорів  оренди та суборенди земельних ділянок.
 
4.4. Здійснення справляння плати за землю:
 
- підготовка проектів та оформлення договорів оренди або суборенди землі;
 
- підготовка листів щодо спонукання до своєчасного укладання договорів оренди землі;
 
- контроль за своєчасним внесенням орендної плати за землю;
 
- підготовка листів щодо спонукання сплати за оренду землі у разі виявлення заборгованості більш ніж за три місяці оренди;
 
- підготовка інформації стосовно систематичної несплати за оренду землі для вирішення питань про вилучення земельних ділянок, або звернення до суду з питань щодо спонукання  сплати за оренду землі;
 
- сприяння створенню системи інформації, необхідної для здійснення контролю за сплатою за землю.
 
4.5. Здійснення роботи щодо ведення бази з обліку та контролю за орендною платою за землю в електронному вигляді:
 
- виконання розрахунків орендної плати за землю;
 
- введення в базу інформації, яка стосується  договорів тимчасового користування та оренди землі, тобто інформації про землекористувачів та орендарів, підстав для укладання договорів оренди, строку дії договорів, цільового використання земельних ділянок, їх адрес, розрахунків орендної плати за землю та інше;
 
- корегування бази, тобто введення інформації про додаткові угоди до договорів оренди, договори суборенди землі, а також про розірвання договорів.
 
4.6. Розгляд заяв та скарг громадян, клопотань підприємств, установ й   організацій, які стосуються договорів оренди землі  та плати за землю.
 
4.7. Проведення прийому громадян і представників підприємств, установ,  організацій.
 
4.8. Виконання інших доручень начальника управління.
 
            5. Права 
 
Відділ має право:
 
5.1. Контролювати дотримання вимог земельного законодавства й Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”.
5.2. Отримувати безкоштовно від органів державної виконавчої влади, виконавчих органів міської ради, підприємств, установ й організацій інформацію, документи, матеріали, необхідні для виконання покладених на відділ завдань.
 
 
6. Начальник відділу
 
6.1. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою.
 
6.2. Начальник відділу несе відповідальність за виконання обов’язків, передбачених посадовою інструкцією, за виконання функцій і завдань, які покладені на нього Положенням про управління земельних ресурсів та цим Положенням, за належне виконання внутрішнього розпорядку, трудової дисципліни, техніки безпеки, виробничої санітарії, установлює ступінь відповідальності працівників відділу.
 
6.3. Організовує та контролює роботу відділу.
 
6.4. Готує пропозиції начальнику управління щодо службового переміщення, дострокового підвищення рангу посадової особи місцевого самоврядування, відряджень, готує пропозиції про притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників відповідно до чинного законодавства України.
 
6.5. Розподіляє обов’язки між працівниками відділу, розробляє посадові інструкції за погодженням з начальником управління.
 
 
7. Критерій оцінки роботи відділу
Критерієм оцінки роботи відділу є якість і своєчасність виконання ним функцій і завдань, які покладені на нього чинним законодавством і цим Положенням.
 
П О Л О Ж Е Н Н Я
про юридичний відділ
 
1. Загальні положення
 
1.1. Юридичний відділ управління земельних ресурсів (далі - відділ) входить до складу управління земельних ресурсів.
Відділ підзвітний та підконтрольний міській раді, підпорядкований виконкому міської ради, міському голові, заступнику міського голови – головному архітектору міста, начальнику головного управління містобудування та архітектури та начальнику  управління земельних ресурсів.
 
1.2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, Указами і Розпорядженнями Президента України,  постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, наказами Держкомзему України, що стосуються впровадження методичних, нормативних розробок і звітності, рішеннями міської ради і її виконкому, розпорядженнями міського голови, а також цим Положенням. З питань організації та методики ведення правової роботи відділ керується рекомендаціями Міністерства юстиції України.
 
1.3. Відділ утримується за рахунок коштів місцевого бюджету, коштів спеціального фонду. Загальна чисельність, фонд оплати праці працівників і структура відділу затверджуються міською радою.
 
2. Основна мета
 
2.1. Основною метою діяльності відділу є організація та забезпечення правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне додержання та виконання вимог діючого законодавства України  управлінням земельних ресурсів.
 
3. Внутрішня структура відділу
 
- начальник відділу;
- головний спеціаліст – 1 особа.
           
4. Основні функції і завдання відділу
 
4.1. Веде претензійну і позовну роботу та представляє міську раду й виконком у  суді, господарському суді при розгляді справ, пов’язаних з регулюванням земельних відносин з усіма правами, наданими чинним законодавством; дає консультації, висновки, пояснення як письмові, так і усні щодо питань регулювання земельних відносин.
 
4.2. Перевіряє на відповідність діючому законодавству України проектів рішень міської ради та її виконкому з питань, що належать до компетенції  управління, візує їх.
 
4.3. Бере участь, у межах своєї компетенції, у засіданнях постійної комісії з питань регулювання земельних відносин, з питань архітектури, будівництва та охорони історико-культурної спадщини і погоджувальної комісії міської ради щодо питань регулювання земельних відносин.
 
4.4. Консультує з питань регулювання земельних відносин депутатів міської ради та працівників виконкому міської ради.
 
4.5. У разі необхідності вносить керівництву пропозиції про приведення актів органів та посадових осіб місцевого самоврядування у відповідність із законодавством.
 
4.6. У межах своєї компетенції бере участь у розгляді питань щодо земельних відносин та оформлення правових документів на земельні ділянки.
 
4.7. Згідно з дорученням керівників готує відповіді на заяви громадян і клопотання підприємств, установ і організацій.
 
4.8. Організовує правове навчання спеціалістів управління та бере участь у здійсненні заходів з правового навчання населення міста відповідно до затверджених планів.
 
4.9. Розробляє та подає на затвердження міської ради проекти нормативних актів з питань управління, користування та відчуження земель комунальної власності територіальної громади міста, інших питань, що відносяться до компетенції відділу.
 
5. Права
 
Відділ має право:
 
5.1. Контролювати дотримання вимог земельного законодавства та Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” при вирішенні питань з регулювання земельних відносин.
 
5.2. Одержувати безкоштовно від місцевих органів державної виконавчої ради, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій документи, матеріали та інформацію, необхідні для виконання покладених на нього  завдань.
 
5.3. При вирішенні питань у межах своєї компетенції взаємодіяти з іншими відділами управління, а також з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, судовими органами, підприємствами, організаціями та об’єднаннями громадян.
5.4.  Брати участь у засіданнях виконкому міської ради, пленарних засіданнях міської ради, нарадах та ін.
 
6. Начальник відділу
 
6.1. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою.
 
6.2. Начальник відділу несе відповідальність за виконання обов’язків, передбачених посадовою інструкцією, за виконання ним функцій і завдань, які покладені на нього Положенням про управління земельних ресурсів та цим Положенням, за належне виконання внутрішнього розпорядку, трудової дисципліни, техніки безпеки, виробничої санітарії; установлює ступінь відповідальності працівників відділу.
 
6.3. Організовує і контролює роботу відділу.
 
6.4. Готує пропозиції начальнику управління щодо службового переміщення, дострокового підвищення рангу посадової особи місцевого самоврядування, відряджень, структури відділу, про притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників відповідно до чинного законодавства України.
 
6.5. Розподіляє обов’язки між працівниками відділу, розробляє та затверджує посадові інструкції за погодженням з начальником управління.
 
7. Критерій оцінки роботи відділу
 
Критерієм оцінки роботи відділу є якість і своєчасність виконання ним функцій і завдань, які покладені на нього чинним законодавством і цим Положенням.
 
П О Л О Ж Е Н Н Я
про відділ землеустрою
 
            1. Загальні положення
 
1.1. Відділ землеустрою управління земельних ресурсів (далі-відділ) входить до складу управління земельних ресурсів.
 
Відділ підзвітний та підконтрольний міській раді, підпорядкований виконкому міської ради, міському голові, заступнику міського голови – головному архітектору міста, начальнику головного управління містобудування та архітектури та начальнику управління земельних ресурсів.
 
1.2. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Земельним кодексом України, законами України, постановами Верховної Ради України, Указами і Розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, наказами Держкомзему України, що стосуються впровадження  методичних, нормативних розробок і звітності, рішеннями міської ради і її виконкому, розпорядженнями міського голови, а також цим Положенням.
 
1.3. Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету, коштів спеціального фонду. Загальна чисельність, фонд оплати праці працівників і структура відділу затверджуються міською радою. 
 
            2. Основна мета
 
2.1. Основною метою діяльності відділу є забезпечення організації та здійснення  землеустрою, які спрямовані на регулювання земельних відносин на території міста Миколаєва.
 
3. Внутрішня структура відділу:
 
- начальник відділу;
головний спеціаліст – 1 особа;
спеціалісти 1 категорії – 2 особи.
 
 
4. Основні функції відділу:
 
4.1. Створення та ведення автоматизованої бази даних  міського земельного кадастру для інформаційної підтримки здійснення землеустрою.
 
4.2. Здійснення реєстрації суб’єктів права власності на землю та права постійного користування землею, видача державних актів на право власності на землю та право постійного користування землею.
 
4.3. Організація підготовки та проведення продажу земельних ділянок у власність та продажу права оренди.
 
4.4. Реєстрація договорів купівлі – продажу земельних ділянок та купівлі – продажу права оренди.
 
4.5. Здійснення контролю за впровадженням заходів, передбачених документацією із землеустрою. 
 
4.6. Забезпечення органів державного управління, податкової адміністрації, банків, юридичних та фізичних осіб інформацією, необхідною для правового та економічного регулювання земельних відносин.
 
4.7. Виконання розрахунків грошової оцінки для об’єктів комунальної власності міста.
 
4.8. Координація діяльності місцевих органів земельних ресурсів.
 
4.9. Консультування з питань регулювання земельних відносин депутатів міської ради, працівників виконкому, громадян та юридичних осіб.
 
4.10. У межах своєї компетенції бере участь у розгляді питань щодо регулювання  земельних відносин та оформлення правових документів на земельні ділянки.
 
4.11. Розробляє та подає на затвердження міської ради проекти нормативних актів з питань у межах компетенції відділу.
 
 
5. Права
 
Відділ має право:
 
5.1. Контролювати дотримання вимог земельного законодавства і Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”.
 
5.2. Отримувати безкоштовно від органів державної виконавчої  влади, міської ради, підприємств, установ та організацій інформацію, документи, матеріали для виконання покладених на відділ завдань.
 
5.3. Відділ, при виконанні покладених на нього завдань, взаємодіє з Миколаївським управлінням земельних ресурсів Держкомзему, іншими органами відповідно до їх компетенції.
 
6. Начальник відділу
 
6.1. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою.
 
6.2. Начальник відділу несе відповідальність за виконання обов’язків, передбачених посадовою інструкцією, за виконання відділом функцій і завдань, які покладені на нього Положенням про управління земельних ресурсів та цим Положенням, за належне виконання внутрішнього розпорядку, трудової дисципліни, техніки безпеки, виробничої санітарії; установлює ступінь відповідальності працівників відділу.
 
6.3. Розподіляє обов’язки між працівниками відділу. Дає, в межах своєї компетенції, вказівки працівникам відділу.
 
6.4. Готує пропозиції начальнику управління щодо службового переміщення, дострокового підвищення рангу посадової особи місцевого самоврядування, відряджень, структури відділу, готує пропозиції про притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників відповідно до чинного законодавства України.
 
7. Критерії оцінки роботи відділу
 
Критерієм оцінки роботи відділу є якість і своєчасність виконання ним функцій і завдань, які покладені на нього чинним законодавством і цим Положенням.
 
П О Л О Ж Е Н Н Я
про відділ бухгалтерського обліку,
звітності та планування
 
1. Загальні положення
 
1.1. Відділ бухгалтерського обліку, звітності та планування управління земельних ресурсів (далі - відділ) входить до складу управління земельних ресурсів.
 
Відділ підзвітний та підконтрольний міській раді, підпорядкований виконкому міської ради, міському голові, заступнику міського голови – головному архітектору міста, начальнику головного управління містобудування та архітектури та начальнику управління земельних ресурсів.
 
1.2. Відділ у  своїй  роботі  керується Конституцією України, Бюджетним кодексом України, Земельним кодексом України, законами України, постановами Верховної Ради України, Указами і Розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України,  рішеннями міської ради та її виконкому, розпорядженнями  міського голови, а також цим Положенням.
 
1.3. Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету, коштів спеціального фонду. Загальна чисельність, фонд оплати праці працівників і структура відділу затверджуються міською радою. 
 
2. Основна мета 
 
2.1. Основною метою діяльності відділу є забезпечення правильності організації  бухгалтерського обліку та своєчасного надання бухгалтерської звітності,  контролю за виконанням затверджених кошторисів доходів і видатків управління.
 
3. Внутрішня структура відділу:
 
- начальник відділу - головний бухгалтер;
- головний спеціаліст – 1 особа.
 
4. Основні функції та завдання відділу
 
4.1. Веде суцільний безупинний, документально обґрунтований бухгалтерський облік, що відображає господарські процеси,   з метою контролю за ними і впливу на них.
 
4.2. Складає і затверджує у міського голови кошториси доходів і видатків на звітній період по загальному фонду (бюджетні).
 
4.3. Складає і затверджує у міського голови штатний розпис, за необхідністю  вносить у розпис зміни.
 
4.4. Складає і вчасно представляє у відповідні державні органи річну і періодичну бухгалтерську, фінансову, податкову, статистичну й іншу звітність у встановлений термін.
 
4.5. Здійснює, виходячи з діючого законодавства, організацію бухгалтерського обліку господарсько-фінансової діяльності управління  і контроль за ощадливим використанням матеріальних, трудових і фінансових ресурсів.
 
4.6. Контролює правильність витрат фонду заробітної плати, встановлення посадових окладів, робить нарахування заробітної плати, допомоги, компенсацій і відповідні утримання із заробітної плати на підставі діючого законодавства.
4.7. Організовує облік і контроль за надходженням і витрачанням коштів, товарно-матеріальними цінностями та основними коштами, вчасно відображає в бухгалтерському обліку як операції, пов’язані з їх рухом, так і фінансові, розрахункові й кредитні.
 
4.8. Контролює дотримання збереження майна установи, проводить інвентаризацію наявності матеріальних цінностей і розрахунків у складі комісії, затвердженої начальником управління.
 
4.9. Проводить аналіз фінансово-господарської діяльності з метою виявлення внутрішньогосподарських резервів, дотримання законності, виконання кошторисів, усунення порушень, витрат і перевищення фактичних витрат над затвердженими лімітами.
 
4.10. Вживає заходів щодо попередження незаконних витрат коштів і товарно-матеріальних цінностей, порушення фінансової дисципліни і податкового законодавства.
 
4.11. Забезпечує суворе дотримання штатної, фінансової і касової дисципліни.
 
4.12. Своєчасно і достовірно відображає операції на рахунках та регістрах бухгалтерського обліку.
 
4.13. Організовує і веде питання кадрової роботи.
 
4.14. Надає методичну допомогу працівникам підрозділів управління з питань економічного аналізу, контролю, звітності, бухгалтерського й податкового обліку, взаємодіє з відділами управління при вирішенні поставлених завдань.
 
4.15. Ефективно використовує бюджетні і позабюджетні кошти відповідно до затверджених кошторисів доходів і видатків.
 
4.16. Не допускає перевищення фактичних витрат над затвердженими кошторисом лімітами.
 
4.17. Розробляє та подає на затвердження міської ради проекти нормативних актів щодо кошторисів, планів асигнувань та з інших питань, що відносяться до компетенції відділу.
 
 
5. Права
 
Відділ має право:
5.1. Одержувати в підрозділах управління інформацію, необхідну для виконання передбачених цим Положенням завдань і функцій.
 
5.2. Одержувати безкоштовно від місцевих органів державної виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій документи, матеріали та інформацію, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
 
5.3. При вирішенні питань у межах своєї компетенції взаємодіяти з іншими відділами управління, а також з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, організаціями та об’єднаннями громадян.
 
6. Начальник відділу
 
6.1. Відділ очолює начальник  відділу, який призначається на посаду і звільняється з  посади міським головою.
 
6.2. Начальник відділу несе відповідальність за виконання обов’язків, передбачених посадовою інструкцією, за виконання відділом функцій і завдань, які покладені на нього Положенням про управління земельних ресурсів та цим Положенням, за належне виконання внутрішнього розпорядку, трудової дисципліни, техніки безпеки, виробничої санітарії; установлює ступінь відповідальності працівників відділу.
 
6.3. Організовує і контролює роботу відділу.
 
6.4. Розподіляє обов’язки між працівниками відділу. Дає, в межах своєї компетенції, вказівки працівникам відділу.
 
6.5. Готує пропозиції начальнику управління щодо службового переміщення, дострокового підвищення рангу посадової особи місцевого самоврядування, відряджень, готує пропозиції про притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників відповідно до чинного законодавства України.
 
7. Критерій оцінки роботи відділу
 
7.1. Критерієм оцінки роботи відділу є якість і своєчасність виконання ним функцій і завдань, які покладені на нього чинним законодавством і цим Положенням.
__________________________________________________________________

знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: