Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКА_МІСЬКА_РАДА


РІШЕННЯ

№ 9/4 від 2006-12-21

Про внесення змін до Положеньпро  департаменти,  управління,відділи та інші виконавчі органиМиколаївської міської ради (ПОЛОЖ. ПРО УПР. МІСТОБУД. ТА АРХ. ВТР. ЧИННІСТЬ №14/61 ВІД 14.09.07)


ПОЛОЖ. ПРО УПР. МІСТОБУД. ТА АРХ. ВТР. ЧИННІСТЬ
Керуючись п.4 ст.54 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада
 
ВИРІШИЛА:
 
1. Внести в Положення про апарат Миколаївської міської ради, затверджене рішенням міської ради від 23.06.06 № 2/4 „Про затвердження Положень про  департаменти,  управління, відділи та інші виконавчі органи Миколаївської міської ради”, зміни.
1.1. Розділ 2 „Внутрішня структура апарату Миколаївської міської ради” викласти в такій редакції:
«До складу апарату міської ради входять:
- керівник                                                                             - 1
- відділ забезпечення депутатської діяльності                 - 5
- консультативно-методичний відділ                                - 5»
 
2. Внести в Положення про департамент житлово-комунального господарства, затверджене рішенням міської ради від 23.06.06 № 2/4 „Про затвердження Положень про  департаменти,  управління, відділи та інші виконавчі органи Миколаївської міської ради”, зміни.
2.1. Розділ 2 „Внутрішня структура департаменту” з 1 січня 2007 року викласти в такій редакції:
«До складу департаменту входять:
Керівництво                                                                                                    - 2
Управління з експлуатації та реформування житлового господарства:
- керівництво                                                                                                   - 2
- відділ з реформування та експлуатації житлового
  господарства Центрального району                                                           - 3
- відділ з реформування та експлуатації житлового
  господарства Заводського району                                                               - 3
- відділ з реформування та експлуатації житлового
  господарства Ленінського району                                                              - 3
 
- відділ з реформування та експлуатації житлового
  господарства  Корабельного району                                                                 - 2
- відділ з контролю за експлуатацією житлового
  господарства та роботою житлово-експлуатаційних
підприємств                                                                                                        - 4
Управління комунального господарства:
- керівництво                                                                                                         - 2
- відділ енергетики                                                                                               - 3
- відділ з експлуатації комунальних об’єктів                                                     - 3
Управління з охорони навколишнього природного середовища:
- керівництво                                                                                                         - 2
- відділ охорони навколишнього природного середовища                               - 3
- відділ координації робіт з  озеленення міста                                                   - 3   
- відділ координації робіт поводження з відходами                                          - 3
Відділ координації ЖКГ                                                                                      - 3
Планово-фінансовий відділ                                                                                 - 4
Відділ цін та цінової політики                                                                             - 2
Відділ розрахунків за житлово-комунальні послуги                                         - 2
Загальний відділ                                                                                                    - 7
Служба оперативного реагування 088                                                                - 16
Відділ бухгалтерського обліку та звітності                                                        - 5
Відділ моніторингу  житлово-комунальних послуг,
роботи з кадрами та юридичного забезпечення                                                - 3
Обслуговуючий персонал                                                                                    - 2
Водій                                                                                                                      - 2
Крім того, у складі департаменту передбачено 8 працівників технічного нагляду за ремонтом, реконструкцією, будівництвом, газифікацією комунальних об’єктів та житла, які утримуються за рахунок 2,5 відсотків відрахувань від витрат на ремонт, реконструкцію та будівництво».
2.2. У розділі 4 «Основні функції і завдання департаменту» вилучити пункт 4.26 такого змісту: «Проводить капітальний ремонт житла пільгової категорії громадян, мешканців приватного сектору згідно з законодавством».
 
3. Внести в Положення про адміністрацію Ленінського району виконкому Миколаївської міської ради, затверджене рішенням міської ради від 23.06.06    № 2/4 „Про затвердження Положень про  департаменти,  управління, відділи та інші виконавчі органи Миколаївської міської ради”, зміни.
3.1. Розділ 3.4 «У галузі житлово-комунального господарства» доповнити п.3.4.19 такого змісту: «Проводить конкурс по визначенню перевізника сміття для суб’єктів господарювання незалежно від форми власності на закріплених за районом територіях. Відповідає за санітарний стан території району».
 
4. Внести в Положення про адміністрацію Центрального району виконкому Миколаївської міської ради, затверджене рішенням міської ради від 23.06.06 № 2/4 „Про затвердження Положень про  департаменти,  управління, відділи та інші виконавчі органи Миколаївської міської ради”, зміни.
4.1. Розділ 3.4 «У галузі житлово-комунального господарства» доповнити п.3.4.19 такого змісту: «Проводить конкурс по визначенню перевізника сміття для суб’єктів господарювання незалежно від форми власності на закріплених за районом територіях. Відповідає за санітарний стан території району».
 
5. Внести в Положення про адміністрацію Заводського району виконкому Миколаївської міської ради, затверджене рішенням міської ради від 23.06.06   № 2/4 „Про затвердження Положень про  департаменти,  управління, відділи та інші виконавчі органи Миколаївської міської ради”, зміни.
5.1. Розділ 3.4 «У галузі житлово-комунального господарства» доповнити п.3.4.19 такого змісту: «Проводить конкурс по визначенню перевізника сміття для суб’єктів господарювання незалежно від форми власності на закріплених за районом територіях. Відповідає за санітарний стан території району».
 
6. Внести в Положення про адміністрацію Корабельного району виконкому Миколаївської міської ради, затверджене рішенням міської ради від 23.06.06   № 2/4 „Про затвердження Положень про  департаменти,  управління, відділи та інші виконавчі органи Миколаївської міської ради”, зміни.
6.1. Розділ 3.4 «У галузі житлово-комунального господарства» доповнити п.3.4.19 такого змісту: «Проводить конкурс по визначенню перевізника сміття для суб’єктів господарювання незалежно від форми власності на закріплених за районом територіях. Відповідає за санітарний стан території району».
 
7. Затвердити Положення про відділ бухгалтерського обліку у новій редакції з 01.01.07 (додається).
 
8. Внести в Положення про головне управління містобудування та архітектури, затверджене рішенням міської ради від 23.06.06 № 2/4 „Про затвердження Положень про  департаменти,  управління, відділи та інші виконавчі органи Миколаївської міської ради”, зміни.
8.1. Абзац 2 пункту 1.4 викласти в такій редакції:
«Заступник міського голови – головний архітектор міста, начальник головного управління містобудування та архітектури має  двох заступників, які за його поданням призначаються на посаду і звільняються з посади міським головою.»
8.2. Розділ 2 «Внутрішня структура управління» з 1 січня 2007 року викласти в такій редакції:
«До складу управління входять:
- керівництво                                                                                 - 2
- інспекція Держархбудконтролю                                               - 4
- відділ планування та забудови міста                                        - 3
- відділ реклами та міського дизайну                                         - 3
- відділ інженерно-геодезичного забезпечення міста               - 2
 
- відділ координації будівництва та містобудівного 
                    кадастру                                                                                      -  5         
- відділ  бухгалтерського обліку та звітності                             - 2
- головний спеціаліст (юрист)                                                     - 1
- головний спеціаліст                                                                    - 5
- провідний спеціаліст (канцелярія)                                            - 1
- водій                                                                                             - 2»
8.3. Пункт 1.2.1. рішення міської ради від 18.08.06 № 4/10 „Про внесення змін до рішення міської ради від 23.06.06 № 2/4 „Про затвердження Положень про  департаменти,  управління, відділи та інші виконавчі органи Миколаївської міської ради” скасувати.
 
9. Розділ 2  Положення про технічно – транспортне управління, затвердженого рішенням міської ради від 23.06.06 № 2/4 „Про затвердження Положень про  департаменти,  управління, відділи та інші виконавчі органи Миколаївської міської ради”, з 1 січня 2007 року викласти в такій редакції:
«До складу управління входять :
- начальник технічно-транспортного управління                                      - 1
- начальник відділу бухгалтерського обліку та кадрової роботи             - 1
- начальник технічно-транспортного відділу                                             - 1
- спеціаліст 1 категорії                                                                                  - 1
- завідувач складу                                                                                          - 1
- водії                                                                                                             - 20
- фельдшер                                                                                                  - 0,5                                                                                                                                                         
- моторист                                                                                                      - 1
- слюсар                                                                                                         - 2
- електрик                                                                                                    - 0,5
- акумуляторник                                                                                            - 1
- газоелектрозварник                                                                                    - 1
- прибиральники                                                                                           - 2
- сторож                                                                                                         - 4»
 
10. Розділ 2  Положення про департамент праці та соціального захисту населення, затвердженого рішенням міської ради від 23.06.06 № 2/4 „Про затвердження Положень про  департаменти,  управління, відділи та інші виконавчі органи Миколаївської міської ради”, з 1 січня 2007 року викласти в такій редакції:
«До складу департаменту праці та соціального захисту населення входять:
- керівництво                                                                                                  - 4
- відділ бухгалтерського обліку, фінансування та
  звітності                                                                                                      - 14
- відділ з питань кадрової роботи та юридичного
  забезпечення                                                                                                - 4
- відділ контролю та розгляду звернень                                                      - 5
- управління соціальних виплат і компенсацій
 
 Заводського району                                                                                    - 37
- управління соціальних виплат і компенсацій
  Корабельного району                                                                                - 27
- управління соціальних виплат і компенсацій
  Ленінського району                                                                                   - 41
- управління соціальних виплат і компенсацій
  Центрального району                                                                                - 39
- управління праці                                                                                       - 19
- відділ господарсько-технічного забезпечення                                        - 6»
 
 
11. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови Яблоновську Т.О.
 
Секретар міської ради                                                                           В.І.Коренюгін
                                                                 
                                                                                                     Затверджено
                                                                                                     рішенням міської ради
                                                                                                     від 21 грудня 2006
                                                                                                     №  9/4
 
П О Л О Ж Е Н Н Я
про відділ бухгалтерського обліку
 
1. Загальні положення
 
 1.1. Відділ бухгалтерського обліку (далі – відділ) створюється міською радою та є її виконавчим органом.
1.2. Відділ  є підзвітним та підконтрольним міській раді, підпорядкованим виконкому міської ради, міському голові, заступнику міського голови.
1.3. Відділ очолює начальник відділу - головний бухгалтер, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою.
1.4. Відділ  у своїй роботі керується Конституцією України, Законами України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування "," Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", Бюджетним кодексом України та іншими законами, постановами Верховної Ради України, Указами й Розпорядженнями Президента України, декретами, постановами й розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями міської ради та виконкому міської ради, розпорядженнями та наказами міського голови, інструкціями та наказами Міністерства фінансів та Державного казначейства України, а також Положенням про відділ бухгалтерського обліку та іншими нормативними актами.
 
2. Мета
 
2.1. Втілення в життя державної планово-бюджетної політики в повноваженнях міської ради.
2.2. Забезпечення ведення бухгалтерського обліку для складання фінансової, податкової, статистичної та інших видів звітності й надання користувачам для прийняття рішень повної, правдивої та неупередженої інформації про фінансове становище, результати діяльності та рух грошових коштів. 
2.3. Здійснення обліку видатків бюджетних коштів з місцевого бюджету згідно із затвердженим кошторисом.
2.4. Планування та аналіз штатної чисельності й витрат на утримання виконавчих органів міської ради.
 
3. Внутрішня структура
 
До складу відділу входить сектор з питань планування, аналізу штатної чисельності й утримання виконавчих органів міської ради (далі – сектор) -  2 одиниці.
 
3. Основні функції й завдання
 
 3.1. Здійснює ведення бухгалтерського обліку безперервно від дня реєстрації й до моменту ліквідації установи.
3.2. Займається реєстрацією, накопиченням, узагальненням, збереженням та передачею інформації про діяльність установи зовнішнім та внутрішнім користувачам для прийняття рішень.
3.3. Забезпечує фіксування фактів здійснення всіх господарських операцій у первинних документах, збереження оброблених документів, регістрів і звітності протягом установленого терміну, але не менше трьох років.
3.4. Забезпечує цільове використання коштів згідно із затвердженим кошторисом.
3.5. Складає звітність по установлених формах та у відповідні строки.     
3.6. Своєчасно і достовірно відображає операції на рахунках та в регістрах бухгалтерського обліку.
3.7. У межах своєї компетенції бере участь у розробленні структури апарату ради та її виконавчих органів, вносить пропозиції щодо штатної чисельності. У разі необхідності готує проекти рішень міської ради про зміни штатної чисельності.
3.8. Здійснює контроль за використанням фонду оплати праці.
 
4. Права
 
Відділ має право:
4.1. Одержувати у встановленому порядку від посадових осіб виконавчих органів ради документи, довідки, розрахунки, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на відділ завдань.
4.2. Інформувати керівництво, у разі покладання на відділ виконання роботи, що не належить до функцій відділу бухгалтерського обліку чи виходить за його межі, а також у випадках, коли відповідні або посадові особи не надають документи, інші матеріали, необхідні для вирішення порушених питань.
4.3. Брати участь у нарадах тощо.
 
5. Права та відповідальність
начальника відділу – головного бухгалтера
 
 5.1. Керує діяльністю відділу, забезпечує дотримання встановлених єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку, складання і подання у встановлені строки фінансової звітності.
 
5.2. Самостійно розподіляє функціональні обов’язки між працівниками відділу та контролює їхнє виконання, розробляє та затверджує посадові інструкції.
5.3. Погоджує призначення, звільнення і переміщення матеріально відповідальних осіб (касира, завідувачів складів та інших).
5.4. Розглядає і візує проекти договорів і угод, накази й розпорядження міського голови, пов’язані з витратами коштів.
5.5. Відповідає за ведення бухгалтерського обліку в порядку, визначеному і затвердженому в посадовій інструкції керівництвом установи.
5.6. Організовує контроль за відображенням на рахунках бухгалтерського обліку всіх господарських операцій.
5.7. Бере участь в оформленні матеріалів, пов’язаних з нестачею та відшкодуванням витрат від нестачі, крадіжки і псування активів підприємства.
5.8. Забезпечує перевірку стану бухгалтерського обліку на складі та у матеріально відповідальних осіб.
5.9. Відповідає за бухгалтерський облік господарських операцій, пов’язаних з ліквідацією установи. Бере участь у роботі ліквідаційної комісії, яка створюється відповідно до законодавства.
5.10. Несе відповідальність за своєчасне і якісне виконання функціональних завдань, поставлених перед відділом, правильність оформлення фінансових звітів і документів , додержання трудової дисципліни працівниками відділу.
5.11. Розробляє проекти нормативно-правових актів (рішень міської ради, виконкому міської ради, розпоряджень міського голови); проводить експертизу проектів, пов’язаних з виконанням покладених на відділ завдань.
 
6. Критерій оцінки роботи відділу
 
 Критерієм оцінки роботи відділу є достовірне і своєчасне виконання завдань і функціональних обов’язків, покладених на відділ.
 
П О Л О Ж Е Н Н Я
про сектор планування, аналізу штатної чисельності
й утримання виконавчих органів міської ради
 
1. Загальні положення
 
1.1. Сектор планування, аналізу штатної чисельності й утримання виконавчих органів міської ради (далі - сектор) створюється міською радою та є її виконавчим органом.
1.2. Сектор є підзвітним та підконтрольним міській раді, підпорядкованим виконкому міської ради, міському голові,  заступнику міського голови та начальнику відділу – головному бухгалтеру.
1.3. Сектор очолює завідувач сектору, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою.
 
1.4. Сектор у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про службу в органах місцевого самоврядування", Бюджетним кодексом України та іншими законами, постановами Верховної Ради України, Указами й розпорядженнями Президента України, декретами, постановами й Розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями міської ради та виконкому міської ради, розпорядженнями та наказами міського голови, інструкціями та наказами Міністерства фінансів та Державного казначейства України, а також Положенням про відділ бухгалтерського обліку та іншими нормативними актами.
 
2. Мета
 
Діяльність відділу спрямована на втілення в життя державної планово-бюджетної політики в повноваженнях міської ради.
Основною метою відділу є планування та аналіз штатної чисельності й витрат на утримання виконавчих органів міської ради.
 
3. Основні функції та завдання відділу
 
3.1. У межах своєї компетенції бере участь у розробленні структури апарату ради та її виконавчих органів, вносить пропозиції щодо штатної чисельності. У разі необхідності готує проекти рішень міської ради про зміни штатної чисельності.
3.2. Складає штатний розпис працівників апарату ради, апарату виконкому міської ради, представництва у м. Києві, управління у справах сім’ї, дітей та молоді, управління економіки та інвестицій; управління громадських зв’язків; управління архівної роботи та урочистих подій; відділу обліку та розподілу житла; адмінкомісії; відділу пасажирських перевезень, зв’язку та розвитку телекомунікацій; відділу сфери послуг, легкої, переробної промисловості та підтримки підприємницької діяльності; відділу організації торгівлі, громадського харчування, роботи ринків та комплексів торговельних павільйонів; реєстраційної палати; відділу адміністраторів; відділу зовнішньоекономічної діяльності та міжнародного співробітництва.
3.3. У разі потреби готує проекти розпоряджень міського голови про внесення змін до штатного розпису.
3.4. Здійснює розрахунки з економічним обґрунтуванням проектів кошторисів доходів та видатків і складає кошториси видатків згідно із затвердженим міською радою бюджетом міста по головних розпорядниках коштів.
3.5. Складає річний розпис видатків по статтях із щомісячним розподілом, у разі необхідності готує пропозиції щодо пересування лімітів.
3.6. Вносить зміни до кошторисів та веде їхній облік.
3.7. Надає міському фінансовому управлінню необхідну інформацію з питань, що відносяться до компетенції сектору.
3.8. Надає відділенню Державного казначейства у м.Миколаєві необхідні документи, що стосуються порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів.
3.9. Розглядає матеріали та готує документи про преміювання працівників.    
3.10. Надає інформацію щодо штатної чисельності та вакансій у штатних розписах.
3.11. Здійснює контроль за використанням фонду оплати праці.
3.12. Розробляє проекти нормативно-правових актів (рішень міської ради, виконкому міської ради, розпоряджень міського голови); проводить експертизу проектів, пов’язаних з виконанням покладених на відділ завдань.
3.13. Надає методичну допомогу управлінням, відділам, іншим виконавчим органам міської ради з питань, що належать до компетенції сектору.
 
4. Права
 
4.1. Одержує від виконавчих органів міської ради, установ та організацій матеріали для складання бюджетних запитів та кошторисів, а також матеріали та звітні дані.
4.2. Бере участь у нарадах та інших заходах з питань бюджету, планування та звітності.
4.3. Вносить пропозиції з питань планування штатної чисельності та витрат на утримання виконавчих органів міської ради.
 
5. Відповідальність завідувача сектору
 
Завідувач сектором несе відповідальність за:
5.1. Своєчасне та якісне виконання поставлених перед сектором завдань, а також оперативних завдань керівництва.
5.2. Стан трудової, виконавчої дисципліни й роботу з кадрами у секторі.
 
6. Критерій оцінки роботи сектору
 
 Критерієм оцінки роботи сектору є якісне та своєчасне виконання поставлених перед сектором завдань.
___________________________________________________________________

знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: