Мапа порталу

ВИКОНАВЧИЙ_КОМІТЕТ


РІШЕННЯ

№ 1022 від 2000-12-29

ЧИННІСТЬ


Рішенням міської ради від 10.12.1999 N 15/3
"Про внесеннязмін і доповнень до Регламенту Миколаївської міської
ради,затвердженого рішенням від 19.05.98 N 2/15" затверджено Регла-мент Миколаївської міської ради в новій редакції відповідно додіючого законодавства з урахуванням внесених пропозицій. У зв´язку з цим виникла необхідність у
внесенні змін тадоповнень у Регламент виконавчого комітету Миколаївської місь-кої ради. Виконуючи п.2 рішення
Миколаївської міської ради від19.05.98 N 2/15 "Про затвердження Регламенту
Миколаївськоїміської ради та підготовку відповідних регламентів і Положеньвиконавчих органів", виконком міської радиВИРІШИВ: 1. Затвердити Регламент виконавчого комітету
Миколаївсь-кої міської ради в новій редакції. (Додаток). 2. Вважати такими, що втратили чинність
рішення міськви-конкому від 26.06.98 N 373 та 25.11.99 N 686. 3. Контроль за виконанням даного
рішення покласти накеруючого справами міськвиконкому Мальцева С.М.Міський
голова
В.Д.Чайка
Додаток
до рішення міськвиконкому
від 29.12.2000 N 1022
Р Е Г Л А М Е Н Т виконавчого комітету Миколаївської
міської ради Розділ 1. Загальні положення 1.1. Регламент виконавчого комітету міської ради є
норма-тивно-правовим актом, що відповідно до чинного законодавстваУкраїни регулює організаційно-процедурні питання
діяльностівиконавчого комітету міської ради. 1.2. Розгляд питань, що належать до повноважень
виконкомуміської ради, проводиться міським головою, першим заступником,заступниками міського голови з питань діяльності виконавчихорганів ради, керуючим справами виконкому (відповідно до роз-поділу обов´язків), керівниками виконавчих органів міської ра-ди. 1.3. Регламент виконавчого комітету міської ради
передба-чає порядок діяльності виконавчого комітету міської ради з та-ких напрямків: - планування роботи; - підготовка та проведення засідань виконавчого
комітету; - акти виконавчого комітету, міського
голови з питаньдіяльності виконавчих органів; - підготовка і проведення нарад, семінарів; - організація прийому громадян, розгляд
звернень грома-дян; - технічне забезпечення діяльності депутатів та
постійнихкомісій міської ради; - організаційно-контрольна діяльність виконавчого
коміте-ту та інших виконавчих органів міської ради; - кадрова робота; - організація використання робочого часу, режим
роботи; - щорічні відпустки. Розділ 2. Планування роботи виконавчого комітету
міської ради 2.1. Планування роботи виконавчого комітету
міської радиє основою організаційного забезпечення виконання його функційі здійснюється відповідно до перспективного плану основних за-ходів та щомісячного плану. 2.2. Перспективний план основних заходів
виконкому місь-кої ради складається організаційним відділом за пропозиціямизаступників міського голови, керівників виконавчих органів ра-ди на півріччя до 20 червня та 20 грудня поточного року і зат-верджується на засіданні виконкому. У перспективний план включається: - календарний план засідань виконавчого комітету; - перелік питань, які розглядаються на засіданні
виконав-чого комітету. 2.3. У перспективному плані основних заходів
виконавчогокомітету міської ради
вказується дата проведення івідповідальний за підготовку питання на розгляд виконкому. 2.4. Щомісячний план заходів міської ради та
її виконав-чого комітету складається організаційним відділом до 25 числамісяця, що передує плановому, за погодженням із заступникамиміського голови, секретаря міської ради, керуючим справами ви-конкому та затверджується міським головою. До плану включаються: - пленарні засідання міської ради; - засідання постійних комісій міської ради та
інших до-радчих органів; - засідання виконавчого комітету; - наради при міському голові; - наради при заступниках міського голови; - засідання комісій виконавчого комітету; - наради, семінари, конференції міського рівня; - інші заходи, що проводять виконавчі органи
міської ра-ди. 2.5. Всі заплановані заходи мають
визначені дату, час,місце проведення та прізвище відповідальної посадової особи. 2.6. Контроль за виконанням
перспективного, щомісячногоплану основних заходів виконавчого комітету здійснюється місь-ким головою, заступниками міського голови, керуючим справамивиконкому та організаційним відділом. Розділ 3. Підготовка та проведення засідань
виконавчого комітету 3.1. Виконавчий комітет міської ради
вирішує питання вмежах повноважень згідно з Законом України "Про місцеве самов-рядування в Україні". 3.2. Основною формою роботи виконавчого
комітету є йогозасідання. Засідання виконавчого комітету
проводяться один раз намісяць (четверта п´ятниця) о 10 годині згідно з затвердженимкалендарним планом і в міру необхідності (позачергові засідан-ня). 3.3. Засідання виконавчого комітету
скликається міськимголовою, а в разі його відсутності чи неможливості здійсненняним цієї функції - першим заступником міського голови з питаньдіяльності виконавчих органів ради (заступником міського голо-ви з питань діяльності виконавчих органів ради) про
що ви-дається наказ міського голови. Проведення закритого засідання виконавчого комітету
(зак-ритого обговорення окремих питань)
передбачає підготовкурішень з дотриманням установлених правил роботи з документамиобмеженого доступу. Засідання виконавчого комітету є правомочними, якщо
в нихберуть участь більше половини від загального складу виконавчо-го комітету. 3.4. Підготовку питань до розгляду на
засідання виконав-чого комітету здійснюють міський голова, заступники міськогоголови, керуючий справами, члени
виконавчого комітету,керівники виконавчих органів ради. 3.5. Підготовка проектів рішень,
довідок та інших ма-теріалів на засідання виконавчого комітету
покладається назаступників міського голови, керуючого справами
виконкому,керівників виконавчих органів ради. 3.6. До проекту рішення додається аркуш
погодження з ме-тою визначення доцільності документа, його обгрунтованості тавстановлення відповідності законодавству. Аркуш погодження включає в себе найменування
посади, осо-бистий підпис, ініціали й прізвище особи, яка візує документи,дату візування. Зауваження та пропозиції до проекту рішення
викладаютьсяна окремому аркуші, про що в аркуші
погодження робитьсявідповідна відмітка за формою: Завідуючий юридичним
відділом
підпис ініціали, прізвище Зауваження і пропозиції додаються.
Дата. Об´єм аркуша погодження визначає організаційний
відділ. 3.7. Проект рішення виконавчого комітету
обов´язково по-годжують: - перший заступник міського голови; - заступник міського голови (відповідно до
компетенції); - керуючий справами виконкому; - завідуючий юридичним відділом; - керівник підрозділу, який готує питання; - завідуючий організаційним відділом; - голова районного виконавчого комітету - з
питань, якінадані райвиконкому в межах делегованих повноважень; - галузевий юрист з питань, що
належать до компетенціїуправління, або відділу; - завідуюча міським фінансовим управлінням
- з питань,які пов´язані з використанням бюджетних коштів. Крім цього рішення та додатки до нього візуються
завідую-чим юридичним відділом і головним спеціалістом
загальноговідділу, що редагує документи, на звороті кожного аркуша. Рішення, що носять нормативно-правовий
характер і стосу-ються питань підприємницької діяльності, погоджуються з голо-вою представництва по регуляторній політиці та підприємницькійдіяльності по Миколаївській області. Підготовку проектів рішень з питань регулювання
земельнихвідносин виконувати відповідно до рішення міської ради N 10/33від 02.07.99 "Про прийняття рішень виконкомом міської ради". 3.8. Порядок візування
проекту рішення здійснюєтьсязгідно з інструкцією з діловодства у виконкомі міської ради,міських відділах та управліннях, на підприємствах, в установахта організаціях, що належать до сфери управління виконкому. 3.9. Виконкомом попередньо розглядаються
проекти рішеньміської ради щодо місцевих програм соціально-економічного
йкультурного розвитку, цільових програм, місцевого бюджету, ре-гулювання земельних відносин та з інших питань, які внесені допроекту порядку денного сесії. 3.10. Проекти рішень виконавчого
комітету здаються допротокольної частини не пізніше, як за п´ять днів до засіданнявиконкому, тобто до 10.00 четвертого понеділка кожного місяця.До рішення додається перелік
документів із вказівкоювідповідального за підготовку проекту рішення в повному
об-сязі. Проекти рішень, які подані не в строки,
включаються допорядку денного засідання виконавчого комітету тільки з дозво-лу міського голови безпосередньо на засіданні виконкому. Заключна редакція прийнятих рішень
здійснюється протягомп´яти днів після засідання виконкому, крім рішень, для
якихвиконавчий комітет установив інший термін. 3.11. Міський голова та
члени виконавчого комітету непізніше, як за два дні до засідання, знайомляться з матеріала-ми основних питань, які розглядатимуться на засіданні виконко-му. 3.12. Порядок денний засідання і порядок
роботи затверд-жуються виконавчим комітетом на початок засідання. 3.13. У процесі обговорення питань на
засіданні виконко-му, члени виконавчого комітету можуть вносити пропозиції щодопорядку денного, вимагати від доповідачів роз´яснень, вноситизміни й доповнення до проектів рішень. 3.14. Депутати міської ради мають право
бути присутнімина засіданні виконавчого комітету та приймати участь в обгово-ренні питань, що виносяться на розгляд. 3.15. Протоколювання, організаційне,
технічне та госпо-дарське забезпечення засідань виконавчого комітету здійснюютьвідповідні виконавчі органи міської ради. Розділ 4. Акти виконавчого комітету, міського
голови 4.1. Виконавчий комітет міської ради в межах своїх
повно-важень приймає рішення. Рішення виконавчого
комітету приймаються на йогозасіданні більшістю голосів від загального складу виконавчогокомітету і підписуються міським головою, у відсутність місько-го голови право підпису рішення має перший заступник міськогоголови (заступник міського голови з питань діяльності виконав-чих органів ради). Додатки до рішення підписуються
керівниками управлінь,відділів та інших виконавчих органів ради. Керуючий справамипідписує тільки ті додатки, які об´єднують в собі
декільканапрямків діяльності виконавчих органів ради та з питань, щостосуються управлінської діяльності керівного складу. 4.2. У разі незгоди міського голови з рішенням
виконавчо-го комітету він може зупинити дію цього рішення своїм розпо-рядженням та винести це питання на розгляд ради. 4.3. Рішення виконавчого комітету міської
ради, віднесе-ні до власної компетенції виконавчих органів ради, можуть бутискасовані відповідною радою. 4.4. Міський голова в межах повноважень
видає розпоряд-ження. Розпорядження міського голови видаються з питань, якіне потребують колегіального обговорення і повинні виконуватисябез зволікання. У випадках відсутності міського голови, за його
розпоряд-женням, секретарю міської ради надається право видавати розпо-рядження, розпоряджатись позабюджетними цільовими
(у томучислі валютними) коштами. 4.5. Підготовка проектів розпоряджень ведеться в
такій жепослідовності, як і рішень виконавчого комітету (п.п.3.5, 3.6,3.7 Регламенту), за винятком розпоряджень, пов´язаних із вико-ристанням коштів із позабюджетних рахунків міської ради,
деаркуш погодження включає візи: - секретар міської ради; - перший заступник міського
голови з питань виконавчих органів ради; - заступник міського голови (відповідно до
компетенції); - керуючий справами виконкому; - головний бухгалтер
виконкому (завідуюча фінансовимвідділом); - консультант з правових питань апарату міської
ради; - завідуючий організаційним відділом. 4.6. Рішення виконавчого комітету, розпорядження
міськогоголови набувають чинності з моменту прийняття, або ж в строки,зазначені у відповідному акті, доводяться до виконавців і
єобов´язковими для виконання. Розділ 5. Підготовка і проведення нарад, семінарів 5.1. Наради є організаційно-правовою
формою роботи, щозабезпечує колегіальне обговорення завдань і прийняття рішеньщодо їх виконання. 5.2. На нараді можуть розглядатися як
заплановані, так іоперативні питання. 5.3. Наради проводяться кожного
понеділка при міськомуголові із запрошенням секретаря міської ради,
заступниківміського голови, керуючого справами, голів
райвиконкомів,керівників виконавчих органів ради,
міських комунальнихпідприємств. 5.4. Термінові оперативні питання
можуть виноситись нарозгляд учасників наради в усній формі. Прийняті рішення та доручення вносяться до
протоколу. 5.5. Протокол наради ведеться
організаційним відділом,оформляється в день
проведення наради, підписуєтьсявідповідальним за його ведення. Доручення розсилається вико-навцям із вказівкою терміну виконання. 5.6. Контроль за виконанням доручень нарад
забезпечуютьорганізаційний відділ та інші виконавчі органи міської ради. Не пізніше однієї доби
після виконання доручення ор-ганізаційний відділ має одержати відповідну довідку. 5.7. Дата, час, порядок
проведення нарад заступникамиміського голови, керуючим справами виконкому визначається са-мостійно. Підготовка і проведення нарад забезпечується
підпорядко-ваними їм виконавчими органами та їх помічниками. 5.8. Для організації навчання і методичних
консультацій зкерівниками відділів, управлінь виконавчих органів ради, рай-виконкомів, а також з представниками підприємств, організаційі установ проводяться семінари. 5.9. Дата і тематика семінарів визначається міським
голо-вою, заступниками голови, керуючим справами виконкому. Організація семінарів, запрошення,
заявка на приміщенняпокладається на керівників виконавчих органів ради. Додаткові матеріали до нарад
і семінарів подаютьсякерівництву за два дні до їх проведення. Розділ 6. Організація прийому громадян,
розгляд звернень громадян 6.1. Особистий прийом громадян здійснюється міським
голо-вою, секретарем міської ради, заступниками міського
голови,керуючим справами виконкому згідно з графіком,
затвердженимміським головою. Прийом громадян здійснюється також завідуючою
відділом пороботі зі зверненнями громадян. 6.2. Попередній запис на особистий прийом до
міського го-лови здійснюється відділом по роботі зі зверненнями громадянщомісяця по п´ятницях (2-й та 4-й тиждень) з 08.30 до 12.30,до першого заступника міського голови з питань діяльності ви-конавчих органів - по п´ятницях (1-й та 3-й тиждень) з 08.30до 12.30, до секретаря міської ради, заступників міського го-лови та керуючого справами - в день прийому. 6.3. Запис на прийом до
міського голови здійснюєтьсяпісля звернення до його заступників. 6.4. Пропозиції, заяви, скарги громадян, що
надходять довиконкому міської ради, розглядаються в терміни, визначені За-коном України "Про звернення громадян". 6.5. Розгляд звернень громадян здійснюють міський
голова,секретар міської ради, заступники міського голови,
керуючийсправами виконкому. 6.6. Діловодство за зверненнями ведеться окремо від
іншихвидів діловодства і покладається на працівників відділу по ро-боті зі зверненнями громадян. 6.7. Відповідальність за своєчасне
надання відповідейгромадянам несе відповідна посадова особа згідно з дорученнямміського голови, секретаря міської ради, заступників міськогоголови, керуючого справами виконкому. 6.8. Контроль за терміном виконання доручень щодо
розгля-ду звернень, заяв, скарг громадян покладається на відділ
пороботі зі зверненнями громадян. 6.9. Міський голова, заступники міського голови,
керуючийсправами виконкому ведуть службовий прийом згідно з графіком. Розділ 7. Технічне забезпечення діяльності
депутатів
та постійних комісій міської ради 7.1. З метою сприяння депутатам у здійсненні
ними повно-важень виконавчий комітет: - інформує депутатів про діяльність
відділів, управліньта інших виконавчих органів ради; - забезпечує депутатів довідками та
інформаційними ма-теріалами, необхідними для їх діяльності; - вживає заходів щодо запитів, звернень, пропозицій
і за-уважень депутатів на адресу виконавчого комітету; - розглядає на своїх засіданнях
пропозиції депутатів зпитань, які потребують колегіального рішення
і своєчасноповідомляє про дату та час розгляду цих питань; - сприяє участі депутатів у підготовці питань для
розгля-ду на засіданнях виконавчого комітету, в роботі комісій
привиконкомі та інше. 7.2. З метою сприяння діяльності постійних
комісій місь-кої ради виконавчий комітет: - сприяє участі постійних комісій у підготовці
питань, щовиносяться на розгляд виконавчого комітету; - запрошує на свої засідання
і наради голів, членівпостійних комісій, діяльності яких стосуються
питання, щорозглядаються; -розглядає зауваження,
пропозиції і рекомендаціїпостійних комісій до проектів рішень міської ради, виконавчогокомітету, з інших питань. Не пізніше, як
у двотижневий термін, повідомляєпостійні комісії про результати розгляду їх
пропозицій тавжиті заходи; - інформує постійні
комісії про роботу виконавчогокомітету виконавчих органів ради; - забезпечує організаційно-технічне і господарське
обслу-говування постійних комісій міської ради. Розділ 8. Організаційно-контрольна діяльність
виконавчого комітету 8.1. Організація роботи
з документами здійснюєтьсявідповідно до Інструкції з діловодства у виконкомі міської ра-ди, міських відділах та управліннях, на підприємствах, в уста-новах та організаціях, що належать до сфери управління викон-кому, затвердженої розпорядженням міського голови N 341 р (а)від 05.07.99. 8.2. Контроль за виконанням актів органів державної
влади(законів України, постанов і розпоряджень Кабінету МіністрівУкраїни, указів і розпоряджень Президента України, актів іншихорганів виконавчої влади вищого рівня), рішень обласної ради,розпоряджень голови облдержадміністрації, протоколів нарад уголови облдержадміністрації, у заступників
голови облдер-жадміністрації, рішень міської ради, виконавчого
комітету,здійснюється міським головою, заступниками міського
голови,керуючим справами, організаційним відділом та керівниками ви-конавчих органів ради. 8.3. Відповідальність за виконання законів
України, пос-танов Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України
тарозпоряджень Президента України, рішень облради, розпорядженьта доручень голови облдержадміністрації несе безпосередньо по-садова особа, якій доручено міським головою виконання
доку-мента. Контроль за терміном виконання доручень
покладається наорганізаційний відділ виконкому. 8.4. Відповідальність за виконання
рішень міської ради,розпоряджень міського голови, рішень виконавчого комітету несепосадова особа, якій доручено виконання
розпорядчих доку-ментів. За виконання протокольних доручень під час
нарад у місь-кого голови відповідальність несе посадова особа, якій
даноконкретне доручення згідно з протоколом. Контроль за терміном виконання цих доручень
покладаєтьсяна організаційний відділ. 8.5. У разі проведення нарад та
засідань заступникамиміського голови, керівниками
виконавчих органів радивідповідальність за виконання протокольних доручень, наданихпід час наради, засідання, несе керівник, який проводив нара-ду, засідання, він же організовує і контроль за терміном
їхвиконання. 8.6. Відповідальність за надання
відповідей на запити,звернення, рекомендації депутатів міської ради,
керівниківпідприємств, організацій будь-якої форми власності, громадян,які надійшли на адресу міського голови, секретаря міської ра-ди, заступників міського голови, керуючого справами, інших по-садових осіб, несе безпосередньо посадова особа, якій надійшливідповідні документи. 8.7. Посадова особа, яка відповідає за виконання
докумен-та, визначається у тексті цього документа або у резолюції наньому. Якщо документ
виконується кількома особами,відповідальною за організацію є особа, зазначена у
перелікупершою. 8.8. Доручення, листи вищих органів,
звернення громадянповинні виконуватись протягом місяця з часу їх
надходження,якщо інших не зазначено в тексті. 8.9. Конкретний термін виконання для важливих
документіввстановлюється в тексті, або в резолюціях міського голови тайого заступників. 8.10. Контроль за виконанням
організаційно-розпорядчихдокументів та доручень здійснюється шляхом
перевірки намісцях, отримання довідок, листів, інших
інформаційних ма-теріалів від виконавців. 8.11. Документ вважається
виконаним, якщо виконано всіпункти доручень. 8.12. Щоп´ятниці завідуючий організаційним відділом
подаєміському голові інформацію щодо виконання протокольних дору-чень та інше. 8.13. Щоквартально організаційний відділ готує
необхідніматеріали щодо зняття з контролю рішень виконавчого комітетута розпоряджень міського голови. Розділ 9. Кадрова робота 9.1. Організаційна кадрова робота
у виконавчих органахміської ради здійснюється на підставі діючого законодавства,актів Президента України, Кабінету Міністрів України, методич-них вказівок Головного управління державної служби
України,розпоряджень міського голови. 9.2. Прийняття на державну службу
у виконавчі органиміської ради на посади четвертої-шостої категорій, передбаче-них ст.25 Закону України "Про державну службу"
здійснюєтьсяшляхом конкурсного відбору або за іншою процедурою, визначеноюзаконодавством. Прийняття працівників на роботу на посади, невіднесені до категорії державних службовців та звільнення їх зроботи здійснюється відповідно до законодавства про працю. 9.3. Особи, які вперше зараховуються на
державну службу,приймають Присягу державних службовців і підписують її текст,про що робиться запис у трудовій книжці, а також попереджують-ся про спеціальні обмеження, встановлені Законом України "Продержавну службу" та "Про боротьбу з корупцією" щодо
прийняттяна державну службу та проходження державної служби. Особи, які призначаються на посади, віднесені
до номенк-латури посад працівників, що повинні мати допуск до роботи зтаємними документами, можуть бути призначені
на ці посадитільки після отримання ними такого допуску. 9.4. Прийняття на державну
службу, просування по нійслужбовців, стимулювання їх праці, вирішення інших
питань,пов´язаних із службою, проводиться відповідно до категорій по-сад службовців, а також згідно з рангами, які їм присвоюються.Ранг службовцю присвоюється міським головою відповідно до зай-маної посади, рівня професійної кваліфікації, результатів ро-боти у межах відповідної категорії посад. Розділ 10. Організація використання робочого часу,
режим роботи 10.1. Початок роботи виконавчого комітету
єдиний, неза-лежно від місця розташування - о 8.30, закінчення роботи - о17.00. Обідня перерва - з 12.30 до 13.00. 10.2. Перебування працівників виконавчих
органів ради зіслужбових питань у робочий час за межами будівлі міськвиконко-му повинно бути заздалегідь погоджено з керівниками виконавчихорганів ради. 10.3. Вирішення питань надання працівникам днів
відпочин-ку за відпрацьовані вихідні дні, відпусток без збереження за-робітної плати здійснюється керівниками виконавчих органів ра-ди, а керівникам - їх вищестоящими керівниками за підпорядко-ваністю. 10.4. У відділах, управліннях та інших виконавчих
органахвлади ведеться облік робочого часу його працівників. 10.5. Підписаний керівником виконавчого
органу ради та-бель обліку робочого часу здається в бухгалтерію 25 числа кож-ного місяця. Розділ 11. Щорічні відпустки 11.1. Щороку (до 15 грудня) керівники
виконавчих органівради складають графіки щорічних відпусток працівників на нас-тупний календарний рік відповідно до Закону України "Про дер-жавну службу". 11.2. Час власної відпустки керівники
виконавчих органівради погоджують з відповідним керівником за підпорядкованістю. 11.3. Загальний графік відпусток на
календарний рік зат-верджується міським головою не пізніше 5 січня поточного рокуі доводиться до відома всіх працюючих. 11.4. Заяви про надання щорічних
відпусток працівникамвиконавчих органів ради візуються керівниками виконавчих ор-ганів ради та заступниками міського голови за підпорядкуван-ням, а керівникам управлінь, відділів - міським головою. Після цього заяви направляються до відділу кадрів,
якийготує наказ. Наказ підписується міським головою, першим зас-тупником міського голови і передається до бухгалтерії. 10.5. Графіки щорічних відпусток самостійних
органів ра-ди, що є юридичними особами, затверджуються керівниками вико-навчих органів ради.Керуючий справами виконкому
С.М.Мальцев

знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: