МИКОЛАЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
РІШЕННЯ
Миколаїв
від 23 грудня 2023 № 27/11
Про продовження терміну дії та внесення змін і доповнень
до рішення Миколаївської міської ради від 20.12.2019 № 56/65
«Про затвердження міської цільової соціальної програми
забезпечення цивільного захисту м. Миколаєва на 2020-2023 роки»
(зі змінами)
З метою забезпечення першочергових невідкладних робіт щодо ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, пов’язаної з військовою агресією Росії на території України, в умовах дії правового режиму воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (із змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», керуючись пунктом 22 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Продовжити термін дії міської цільової соціальної програми забезпечення цивільного захисту м. Миколаєва на 2020-2023 роки, затвердженої рішенням міської ради від 20.12.2019 № 56/65 «Про затвердження міської цільової соціальної програми забезпечення цивільного захисту м. Миколаєва на 2020-2023 роки» (зі змінами), на 2024 рік.
2. Внести зміни та доповнення до міської цільової соціальної програми забезпечення цивільного захисту м. Миколаєва на 2020-2023 роки, затвердженої рішенням міської ради від 20.12.2019 № 56/65 «Про затвердження міської цільової соціальної програми забезпечення цивільного захисту м. Миколаєва на 2020-2023 роки» (зі змінами) (далі - Програма).
2.1. У рішенні, його назві та додатках цифри «2020–2023» замінити цифрами «2020-2024».
2.2. Таблицю «Результативні показники реалізації Програми» розділу «Перелік завдань і заходів Програми та результативні показники» викласти в новій редакції (додається).
2.3. Додатки 1, 2 Програми викласти в новій редакції (додаються).
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійні комісії міської ради: з питань екології, природокористування, просторового розвитку, містобудування, архітектури і будівництва, регулювання земельних відносин (Нестеренко), з питань економічної і інвестиційної політики, планування, бюджету, фінансів та соціально-економічного розвитку, підприємництва, наповнення бюджету та використання бюджетних коштів (Панченка), першого заступника міського голови Лукова В.Д.
Міський голова О. СЄНКЕВИЧ
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення міської ради
від 23 грудня 2023
№ 27/11
Міська цільова соціальна програма забезпечення цивільного захисту
м. Миколаєва на 2020-2024 роки
Результативні показники реалізації Програми
№ п/п | Показник | Одиниці виміру | 2020 рік | 2021 рік | 2022 рік | 2023 рік | 2024 рік |
1.1. Поповнення міського матеріального резерву паливно-мастильними матеріалами та матеріалами, необхідними для запобігання виникненню та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, здійснення заходів з евакуації населення | |||||||
Показники затрат | |||||||
1 | Обсяг видатків
| тис. грн | 1580,00 | 1660,00 | 47500,00 | 50000,00 | 14506,821 |
Показники продукту | |||||||
1 | Матеріальний резерв міста | од. | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
2 | Кількість найменувань матеріальних засобів матеріального резерву міста, відповідно до номенклатури | од. | 33 | 33 | 33 | 60 | 60 |
Показники ефективності | |||||||
1 | середня вартість 1 найменування матеріальних засобів | тис. грн | 47,88 | 50,30 | 1439,39 | 833,33 | 241,78 |
Показники якості | |||||||
1 | Наповненість матеріального резерву міста відповідно до номенклатури | % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 |
2.1. Фінансування заходів з постійного та обов’язкового аварійно-рятувального обслуговування територій та потенційно небезпечних об’єктів комунальної власності і заходів з рятування на водах | |||||||
Показники затрат | |||||||
1 | Обсяг видатків на проведення заходів, спрямованих на виявлення та запобігання НС | тис. грн | 9886,695 | 10430,463 | 19816,077 | 19816,077 | 28342,385 |
Показники продукту | |||||||
1 | Площа міста | кв. км | 178,8 | 178,8 | 178,8 | 178,8 | 178,8 |
2 | Кількість об’єктів комунальної власності міста, що підлягають постійному та обов’язковому аварійно-рятувальному обслуговуванню | од. | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 |
3 | Кількість рекреаційних зон міста, що підлягають постійному та обов’язковому аварійно-рятувальному обслуговуванню | од. | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Показники ефективності | |||||||
1 | Вартість постійного аварійно-рятувального обслуговування в співвідношенні до території міста | тис. грн/ кв. км | 55,29 | 59,34 | 110,83 | 110,83 | 158,5 |
Показники якості | |||||||
1 | Рівень аварійно-рятувального обслуговування за Програмою | % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 |
2.2. Утримання та реконструкція (модернізація) міської системи централізованого оповіщення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій керівного складу та населення міста | |||||||
Показники затрат | |||||||
1 | Сума витрат на утримання та реконструкцію | тис. грн | 2009,621 | 1651,091 | 1797,113 | 797,800 | 334,036 |
Показники продукту | |||||||
1 | Кількість об’єктів утримання та реконструкції | од. | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
2 | Кількість пристроїв, які планується встановити, налагодити та підключити | од. | 15 | 20 | 20 | 12 | 89 |
Показники ефективності | |||||||
1 | Середні витрати на встановлення, налагодження, підключення, обслуговування одного пристрою | тис. грн | 133,97 | 82,55 | 89,86 | 66,48 | 3,75 |
Показники якості | |||||||
1 | Рівень готовності об’єктів реконструкції | % | 60 | 80 | 85 | 90 | 100 |
2.3. Утримання та приведення засобів колективного захисту в готовність до використання за призначенням, в тому числі проведення капітальних та поточних ремонтів | |||||||
Показники затрат | |||||||
1 | Обсяг видатків
| тис. грн | - | - | - | - | 111839,835 |
Показники продукту | |||||||
1 | Кількість об’єктів, які планується відремонтувати | од. | - | - | - | - | 72 |
Показники ефективності | |||||||
1 | Середня вартість ремонту одного об’єкта | тис. грн | - | - | - | - | 1518,61 |
Показники якості | |||||||
1 | Відсоток відремонтованих об’єктів до потреби за Програмою | % | - | - | - | - | 100 |
2 | Рівень готовності до використання захисних споруд за Програмою | % | - | - | - | - | 100 |
2.4. Придбання та монтаж фільтровентиляційного обладнання на захисних спорудах комунальної форми власності, розташованих в житлових будинках | |||||||
Показники затрат | |||||||
1 | Обсяг видатків
| тис. грн | - | - | - | - | 57324,600 |
Показники продукту | |||||||
1 | Кількість одиниць обладнання, яке планується придбати | шт. | - | - | - | - | 3094 |
2 | Кількість житлових будинків, на яких планується монтаж обладнання | од. | - | - | - | - | 72 |
Показники ефективності | |||||||
1 | Середні витрати на придбання однієї одиниці обладнання | тис. грн | - | - | - | - | 18,53 |
Показники якості | |||||||
1 | Відсоток кількості обладнання, яке планується придбати, до кількості обладнання, яке придбати необхідно за Програмою | % | - | - | - | - | 100 |
2 | Частка житлових будинків, в яких встановлено обладнання від запланованих Програмою | % | - | - | - | - | 100 |
2.5. Накопичення засобів індивідуального захисту для забезпечення працівників органів місцевого самоврядування та непрацьовитого населення, яке мешкає у прогнозованих зонах хімічного ураження. Для забезпечення працівників органів місцевого самоврядування. | |||||||
Показники затрат | |||||||
1 | Обсяг видатків
| тис. грн | - | - | - | - | 450,000 |
Показники продукту | |||||||
1 | Кількість засобів індивідуального захисту, яке планується накопичити | од. | - | - | - | - | 100 |
Показники ефективності | |||||||
1 | Середня вартість засобів індивідуального захисту | тис. грн | - | - | - | - | 4,500 |
Показники якості | |||||||
1 | Рівень накопичення від запланованого Програмою | % | - | - | - | - | 100 |
2.6. Забезпечення працівників територіального формування та спеціалізованих служб ЦЗ засобами індивідуального захисту, приладами радіаційної та хімічної розвідки, дозиметричного та хімічного контролю | |||||||
Показники затрат | |||||||
1 | Обсяг видатків | тис. грн | - | - | - | - | 168,000
|
Показники продукту | |||||||
1 | Кількість предметів, матеріалів, предметів довгого користування, яке планується придбати | од. | - | - | - | - | 100 |
Показники ефективності | |||||||
1 | Середня вартість предметів, матеріалів, предметів довгого користування
| тис. грн | - | - | - | - | 1,680 |
Показники якості | |||||||
1 | Відсоток придбання предметів, матеріалів, предметів довгого користування від потреби за Програмою | % | - | - | - | - | 100 |
2.8. Будівництво рятувальної станції в зоні відпочинку мкр. Намив | |||||||
Показники затрат | |||||||
1 | Обсяг видатків
| тис. грн. | 200 | 4500 | 4500 | - | - |
Показники продукту | |||||||
1 | Рятувальна станція
| од. | 0 | 0,5 | 1 | - | - |
Показники ефективності | |||||||
1 | Відношення витрат до загальної вартості будівництва | % | 2,17 | 48,91 | 48,91 | - | - |
Показники якості | |||||||
1 | Відсоток готовності станції
| % | 25 | 50 | 100 | - | - |
3.2. Проведення ремонтних робіт на складах матеріального резерву | |||||||
Показники затрат | |||||||
1 | Обсяг видатків | тис. грн | 190,00 | 190,00 | 190,00 | - | -
|
Показники продукту | |||||||
1 | Кількість складів, які потребують ремонтних робіт.
| од. | 1 | 1 | 1 | - | - |
Показники ефективності | |||||||
1 | Середні витрати на проведення ремонту одного складу матеріального резерву. | тис. грн. | 190,00 | 190,00 | 190,00 | - | - |
Показники якості | |||||||
1 | Відсоток відремонтованих складів матеріального резерву від запланованих на рік. | % | 100 | 100 | 100 | - | - |
4.1. Будівництво пожежного депо в мкр. «Ліски-2» на чотири автомобілі згідно з планом розвитку м. Миколаєва | |||||||
Показники затрат | |||||||
1 | Обсяг видатків | тис. грн | 300 | 7000 | 7000 | - | - |
Показники продукту | |||||||
1 | Пожежне депо | од. | 0 | 0,5 | 1 | - | - |
Показники ефективності | |||||||
1 | Відношення витрат до загальної вартості будівництва | % | 2,1 | 48,95 | 48,95 | - | - |
Показники якості | |||||||
1 | Відсоток готовності станції | % | 25 | 50 | 100 | - | - |
5.2. Забезпечення заходів з інформування населення через мережі регіонального та місцевого радіомовлення і телебачення | |||||||
Показники затрат | |||||||
1 | Обсяг видатків | тис. грн | 77,340 | 84,594 | 86,571 | 112,504 | 124,577 |
Показники продукту | |||||||
1 | Обсяг інформування населення в ефірах радіостанцій і телебачення | хв. | 6000 | 6000 | 6000 | 6000 | 6000 |
Показники ефективності | |||||||
1 | Середня вартість транслювання 1 хвилини | грн | 12,89 | 14,099 | 14,4285 | 18,75 | 20,76 |
Показники якості | |||||||
1 | Охоплення аудиторії радіостанції/телеканалу інформаційним повідомленням | % | 100 | 100 | 100 | 100 | 10 |
6.1. Забезпечення санітарної обробки місць загального користування у разі виникнення інфекційних захворювань | |||||||
Показники затрат | |||||||
1 | Обсяг видатків | тис. грн | 2000 | 200 | 200 | 200 | - |
Показники продукту | |||||||
1 | Площа житлового фонду, на якій проводиться дезінфекція | м2 | 1025641,0 | 95238,1 | 90909,1 | 69930,06 | - |
Показники ефективності | |||||||
1 | Вартість дезінфекції 1 м. кв | грн | 1,95 | 2,1 | 2,2 | 2,86 | - |
Показники якості | |||||||
1 | Відсоток дезінфікованої житлової площі | % | 100 | 100 | 100 | 100 | - |
Додаток 1
до Програми
ПАСПОРТ
міської цільової соціальної програми
забезпечення цивільного захисту м. Миколаєва на 2020-2024 роки
1. Програму затверджено рішенням міської ради від __________ №_____
2. Ініціатор:
- постійна комісія міської ради з питань містобудування, архітектури і будівництва, регулювання земельних відносин та екології;
- управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Миколаївської міської ради.
3. Розробник Програми: управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Миколаївської міської ради.
4. Відповідальний виконавець: управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Миколаївської міської ради.
5. Співвиконавець: виконавчий комітет Миколаївської міської ради; адміністрації районів Миколаївської міської ради; департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради; департамент праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради; управління у справах ветеранів війни, внутрішньо переміщених осіб Миколаївської міської ради; управління освіти Миколаївської міської ради; управління з питань культури та охорони культурної спадщини; управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради; комунальне підприємство «Захист».
6. Термін виконання: 2020-2024 роки.
7. Обсяги та джерела фінансування:
Джерела фінансування | Обсяг фінансування (тис. грн)* | У тому числі за роками (тис. грн) | ||||
2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | ||
Бюджет Миколаївської міської територіальної громади (далі-міський бюджет) | 527954,014 | 30590,55 | 30417,769 | 97333,378 | 156508,438 | 213103,879 |
Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, збережені на рахунках місцевих бюджетів станом на 1 січня поточного року | 23461,121 |
|
| 23461,121 | - | - |
Інші джерела фінансування | 14300,00 | 300,00 | 7000,00 | 7000,00 | - | - |
Всього | 565715,135 | 30890,55 | 37417,769 | 127794,499 | 156508,438 | 213103,879 |
Примітка: обсяг фінансування Програми за рахунок коштів міського бюджету визначається на кожний окремий рік після затвердження його рішенням Миколаївської міської ради у межах бюджетних асигнувань.
Додаток 2
до Програми
ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ
з виконання міської цільової програми забезпечення цивільного захисту м. Миколаєва на 2020-2024 роки
№ п/п | Назва напряму діяльності (пріоритетні завдання) | Перелік заходів Програми | Строк виконання | Виконавці | Орієнтовні обсяги фінансування (тис. грн) | Очікуваний результат | |||||
Всього | У тому числі за роками | ||||||||||
2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | |||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
1 | Удосконалення системи реагування на надзвичайні ситуації | 1.1. Поповнення міського матеріального резерву паливно-мастильними матеріалами та матеріалами, необхідними для запобігання виникненню та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, здійснення заходів з евакуації населення | До 2024 р. | управління з питань НС та ЦЗН ММР | Всього: | 1580,00 | 1660,00 | 47500,00 | 50000,00 | 14506,821 | Забезпечення проведення невідкладних відновлювальних робіт і заходів, спрямованих на запобігання та ліквідацію наслідків надзвичайних ситуацій |
Кошти міського бюджету | 1580,00 | 1660,00 | 47500,00 | 50000,00 | 14506,821 | ||||||
Інші джерела фінансування - залучених | - | - | - | - | - | ||||||
2 | Забезпечення гарантованого рівня захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій у мирний час та в особливий період | 2.1. Фінансування заходів з постійного та обов’язкового аварійно-рятувального обслуговування територій та потенційно небезпечних об’єктів комунальної власності і заходів з рятування на водах | До 2024 р. | управління з питань НС та ЦЗН ММР | Всього: | 9886,695 | 10430,463 | 19816,077 | 19816,077 | 28342,385 | Ефективне запобігання та оперативне реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру, випадки, пов’язані з небезпекою на воді
|
Кошти міського бюджету | 9886,695 | 10430,463 | 19816,077 | 19816,077 | 28342,385 | ||||||
Інші джерела фінансування - залучених | - | - | - | - | - | ||||||
2.2. Утримання та реконструкція (модернізація) міської системи централізованого оповіщення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій керівного складу та населення міста | До 2024 р. | управління з питань НС та ЦЗН ММР | Всього: | 2009,621 | 1651,091 | 1797,113 | 797,800 | 334,036 | Забезпечення постійної готовності міської системи оповіщення та зв’язку | ||
Кошти міського бюджету | 2009,621 | 1651,091 | 1797,113 | 797,800 | 334,036 | ||||||
Інші джерела фінансування – залучених
| - | - | - | - | - | ||||||
2.3. Утримання та приведення засобів колективного захисту в готовність до використання за призначенням, у тому числі проведення капітальних та поточних ремонтів | До 2024 р. | управління освіти ММР, департамент праці та соціального захисту населення, управління охорони здоров’я, управління з питань культури та охорони культурної спадщини, управління з питань НС та ЦЗН ММР КП “Захист” | Всього: | 726,785 | 835,040 | 839,280 | 2812,129 | 111839,835 | Забезпечення гарантованого захисту населення від надзвичайних ситуацій у мирний час та в особливий період | ||
Кошти міського бюджету | 726,785 | 835,040 | 839,280 | 2812,129 | 111839,835 | ||||||
Інші джерела фінансування - залучених | - | - | - | - | - | ||||||
2.4. Придбання та монтаж фільтровентиляційного обладнання на захисних спорудах комунальної форми власності, розташованих в житлових будинках | До 2024 р. | управління з питань НС та ЦЗН ММР, КП “Захист” | Всього: | 4563,883 | 617,175 | 620,685 | 35886,60 | 57324,600 | Забезпечення гарантованого захисту населення від надзвичайних ситуацій у мирний час та в особливий період. | ||
Кошти міського бюджету | 4563,883 | 617,175 | 620,685 | 35886,60 | 57324,600 | ||||||
Інші джерела фінансування - залучених | - | - | - | - | -
| ||||||
2.5. Накопичення засобів індивідуального захисту для забезпечення працівників органів місцевого самоврядування та непрацьовитого населення, яке мешкає у прогнозованих зонах хімічного ураження |
| Забезпечення гаранто-ваного захисту населення від надзвичайних ситуацій у мирний час та в особливий період | |||||||||
2.5.1. Для забезпечення працівників органів місцевого самоврядування | До 2024 р. | управління з питань НС та ЦЗН ММР | Всього: | 20,486 | 21,613 | 22,931 | 180,000 | 450,000 | |||
Кошти міського бюджету | 20,486 | 21,613 | 22,931 | 180,000 | 450,000 | ||||||
Інші джерела фінансування- залучених | - | - | - | - | - | ||||||
2.5.2. Для забезпечення непрацюючого населення, яке мешкає у прогнозованих зонах хімічного ураження | До 2024 р. | управління з питань НС та ЦЗН ММР | Всього: | 12,804 | 13,457 | 14,278 | - | - |
| ||
Кошти міського бюджету | 12,804 | 13,457 | 14,278 | - | - | ||||||
Інші джерела фінансування- залучених | - | - | - | - | - | ||||||
2.6. Забезпечення працівників територіального формування та спеціалізованих служб ЦЗ засобами індивідуального захисту , приладами радіаційної та хімічної розвідки, дозиметричного та хімічного контролю | До 2024 р. | управління з питань НС та ЦЗН ММР | Всього: | 56,551 | 59,435 | 13,793 | 11,400 | 168,000 | Забезпечення гаранто-ваного захисту населення від надзвичайних ситуацій у мирний час та в особливий період | ||
Кошти міського бюджету | 56,551 | 59,435 | 13,793 | 11,400 | 168,000 | ||||||
Інші джерела фінансування- залучених | - | - | - | - | - | ||||||
2.7. Здійснення заходів з утилізації металевої ртуті та інших небезпечних речовин, виявлених на території міста | До 2024 р. | Управління з питань НС та ЦЗН ММР | Всього: | 10,870 | 11,600 | 12,300 | 12,300 | 13,625 | Забезпечення гаранто-ваного захисту населення від надзвичайних ситуацій у мирний час та в особливий період | ||
Кошти міського бюджету | 10,870 | 11,600 | 12,300 | 12,300 | 13,625 | ||||||
Інші джерела фінансування- залучених | - | - | - | - | - | ||||||
2.8. Будівництво рятувальної станції в зоні відпочинку мкр. Намив | До 2024 р. | Департамент ЖКГ ММР | Всього: | 200,0 | 4500,0 | 4500,0 | - | - | Забезпечення заходів із запобігання загибелі людей на воді | ||
Кошти міського бюджету | 200,0 | 4500,0 | 4500,0 | - | - | ||||||
Інші джерела фінансування- залучених | - | - | - | - | - | ||||||
2.9. Придбання спеціальних транспортних засобів та спеціального обладнання для проведення аварійно-рятувальних та відновлювальних робіт | До 2024 р. | Управління з питань НС та ЦЗН ММР | Всього: | 9000,00 | 8500,00 | 9500,00 | 2500,00 | - | Ефективне та оперативне реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру, випадки, пов’язані з небезпекою на воді | ||
Кошти міського бюджету | 9000,00 | 8500,00 | 9500,00 | 2500,00 | - | ||||||
Інші джерела фінансування- залучених | - | - | - | - | - | ||||||
2.10. Придбання засобів захисту органів дихання для саморятування під час пожежі забезпечення людей похилого віку та осіб з інвалідністю, які знаходяться в комунальних установах міста | До 2024 р. | Управління з питань НС та ЦЗН ММР | Всього: | - | 675,000 | 675,000 | - | - | Запобігання травмуванню та загибелі людей похилого віку та осіб з інвалідністю у випадку виникнення пожеж в комунальних установах міста | ||
Кошти міського бюджету | - | 675,000 | 675,000 | - | - | ||||||
Інші джерела фінансування- залучених | - | - | - | - | -
| ||||||
2.11. Задоволення продовольчих потреб цивільного населення, евакуацію / вивезення/ переміщення цивільного населення із місцевості, де ведуться бойові дії, та небезпечних територій у безпечні місця, зокрема на оплату транспортних послуг, пально-мастильних матеріалів, облаштування місць розміщення громадян, які у зв’язку з бойовими діями залишили місце проживання/перебування, оплату інших заходів, спрямованих на підтримку цивільного населення в умовах воєнного стану | Протягом дії воєнного стану в Україні | Виконавчий комітет ММР; адміністрації районів Миколаївської міської ради; департамент житлово-комунального господарства ММР; департамент праці та соціального захисту населення ММР; управління у справах ветеранів війни, внутрішньо переміщених осіб ММР; управління освіти ММР; управління з питань культури та охорони культурної спадщини управління охорони здоров’я ММР; управління охорони здоров’я ММР; управління з питань НС та ЦЗН ММР; Комунальне підприємство ММР "Захист" | Всього: | - | - | 23461,121 | 7400,000 | 7400,000 | Підтримка цивільного населення в умовах воєнного стану | ||
Кошти міського бюджету | - | - | - | 7400,000 | 7400,000 | ||||||
Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, збережені на рахунках місцевих бюджетів станом на 1 січня поточного року | - | - | 23461,121 | - | - | ||||||
Інші джерела фінансування | - | - | в межах залучених коштів | в межах залучених коштів | - | ||||||
3 | Здійснення організаційних та спеціальних заходів щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій | 3.1. Організація комплексного освоєння підземного простору, підвальних та інших заглиблених приміщень, з урахуванням їх пристосування для укриття населення у разі виникнення надзвичайних ситуацій | До 2024 р. | Управління з питань НС та ЦЗН ММР | Всього: | 160,475 | 169,301 | 179,628 | 179,628 | - | Здійснення організацій-них та спеціальних заходів щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій |
Кошти міського бюджету | 160,475 | 169,301 | 179,628 | 179,628 | - | ||||||
Інші джерела фінансування- залучених | - | - | - | - | - | ||||||
3.2. Проведення ремонтних робіт на складах матеріального резерву | 2024 р. | Управління з питань НС та ЦЗН ММР | Всього: | 190,00 | 190,00 | 190,00 | - | - | Якісне зберігання матеріальних засобів | ||
Кошти міського бюджету | 190,00 | 190,00 | 190,00 | - | - | ||||||
Інші джерела фінансування- залучених | - | - | - | - | - | ||||||
3.3. Проведення закладання (тампонування) непридатного до використання підземнго простору, виявленого на територіях, що належить до міської комунальної власності | До 2024 р. | Управління з питань НС та ЦЗН ММР | Всього: | - | 200,00 | 200,00 | - | - | Підвищення рівня захисту населення і території | ||
Кошти міського бюджету | - | 200,00 | 200,00 | - | - | ||||||
Інші джерела фінансування- залучених | - | - | - | - | - | ||||||
4 | Здійснення заходів щодо забезпечення пожежної безпеки | 4.1. Будівництво пожежного депо в мкр. “Ліски-2” на чотири автомобілі згідно з планом розвитку м. Миколаєва |
| Підвищення рівня захисту населення і території | |||||||
4.1.1. Відведення землі під будівництво пожежного депо згідно з планом розвитку м. Миколаєва та розроблення проєктно-кошторисної документації | 2024 р. | Департамент ЖКГ ММР | Всього: | 300,0 | - | - | - | - | |||
Кошти міського бюджету | - | - | - | - | - | ||||||
Інші джерела фінансування- залучених | 300,0 | - | - | - | - | ||||||
4.1.2. Будівництво першої черги пожежного депо згідно з планом розвитку м. Миколаєва | 2024 р. | Департамент ЖКГ ММР | Всього: | - | 7000,0 | - | - | - | |||
Кошти міського бюджету | - | - | - | - | - | ||||||
Інші джерела фінансування- залучених | - | 7000,0 | - | - | - | ||||||
4.1.3. Будівництво другої черги пожежного депо згідно з планом розвитку м. Миколаєва | 2024 р. | Департамент ЖКГ ММР | Всього: | - | - | 7000,0 | - | - | |||
Кошти міського бюджету | - | - | - | - | - | ||||||
Інші джерела фінансування- залучених | - | - | 7000,0 | - | - | ||||||
5 | Інформаційне забезпечення у сфері цивільного захисту | 5.1. Виготовлення та розповсюдження пам’яток для навчання населення щодо дій в умовах загрози та виникнення надзвичайних ситуацій | Щороку | Управління з питань НС та ЦЗН ММР | Всього: | 95,04 | 99,00 | 99,00 | - | - | Забезпечення інформуван-ня населення у сфері цивільного захисту |
Кошти міського бюджету | 95,04 | 99,00 | 99,00 | - | - | ||||||
Інші джерела фінансування- залучених | - | - | - | - | - | ||||||
5.2. Забезпечення заходів з інформування населення через мережі регіонального та місцевого радіомовлення і телебачення | До 2024 р. | Управління з питань НС та ЦЗН ММР | Всього: | 77,340 | 84,594 | 86,571 | 112,504 | 124,577 | |||
Кошти міського бюджету | 77,340 | 84,594 | 86,571 | 112,504 | 124,577 | ||||||
Інші джерела фінансування- залучених
| - | - | - | - | - | ||||||
6 | Санітарна обробка місць загального користування у разі виникнення інфекційних захворювань | 6.1. Забезпечення санітарної обробки місць загального користування у разі виникнення інфекційних захворювань | До 2024 р. | Департамент ЖКГ ММР, управління з питань НС та ЦЗН ММР | Всього: | 2000,00 | 200,00 | 200,00 | 200,00 | - | Попереджен-ня розповсюд-ження інфекційних захворювань шляхом утримання у належному санітарно-гігієнічному стані місць загального користування |
Кошти міського бюджету | 2000,00 | 200,00 | 200,00 | 200,00 | - | ||||||
Інші джерела фінансування- залучених | - | - | - | - | - |
|
| Всього | У тому числі кошти міського бюджету | субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, збережені на рахунках місцевих бюджетів станом на 1 січня поточного року | Інші джерела фінансування |
|
Разом за програмою: |
| 565715,135 | 527954,014 | 23461,121 | 14300,0 |