Мапа порталу

 

МИКОЛАЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

Миколаїв

від  31 серпня 2023                                                                        № 187р

 

Про внесення змін до розпорядження міського голови
від 03.04.2017 № 93р «Про затвердження структури та
Положень про структурні підрозділи управління державного
архітектурно-будівельного контролю Миколаївської міської ради»

 

 

З метою виробничої необхідності впорядкування структури управління державного архітектурно-будівельного контролю Миколаївської міської ради та на виконання розпорядження міського голови від 11.08.2023 № 159р «Про внесення змін до розпорядження міського голови від 27.02.2017 № 45р «Про затвердження штатної чисельності виконавчих органів Миколаївської міської ради», керуючись п.п. 19, 20 ч. 4 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

 

1. Внести зміни до розпорядження міського голови від 03.04.2017 № 93р «Про затвердження структури та Положень про структурні підрозділи управління державного архітектурно-будівельного контролю Миколаївської міської ради».

1.1. Затвердити структуру управління державного архітектурно-будівельного контролю Миколаївської міської ради в новій редакції (додається).

1.2. Затвердити Положення про відділ бухгалтерського обліку управління державного архітектурно - будівельного контролю Миколаївської міської ради, Положення про юридичний відділ управління державного архітектурно - будівельного контролю Миколаївської міської ради в новій редакції (додаються).

1.3. Визнати таким, що втратило чинність, Положення про відділ правового, кадрового забезпечення, бухгалтерського обліку та діловодства управління державного архітектурно-будівельного контролю Миколаївської міської ради, затверджене розпорядженням міського голови від 02.12.2019 № 357р «Про внесення змін до деяких розпоряджень міського голови».

1.4. Пункт 4.1 розділу 4 Положення про відділ дозвільних процедур управління державного архітектурно-будівельного контролю Миколаївської міської ради викласти в новій редакції:

«4.1. До складу відділу входять:

начальник відділу                               - 1

заступник начальника відділу            - 1

головний спеціаліст                            - 2».

1.5. Пункт 4.3 розділу 4 Положення про відділ дозвільних процедур управління державного архітектурно-будівельного контролю Миколаївської міської ради викласти в новій редакції:

«4.3. На період відсутності начальника відділу його обов’язки виконує заступник начальника відділу або працівник управління, визначений в установленому порядку, який несе повну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань».

 

2. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на першого заступника міського голови Лукова В.Д.

 

 

 

Міський голова                                                                                 О. СЄНКЕВИЧ

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження міського голови

від 31 серпня 2023

№ 187р

 

СТРУКТУРА

управління державного архітектурно-будівельного контролю

Миколаївської міської ради

 

Найменування

Штатна чисельність (одиниць)

Начальник управління

1

Заступник начальника управління

1

Юридичний відділ

6

Відділ інспекційної роботи

5

Відділ дозвільних процедур

4

Відділ бухгалтерського обліку

3

Разом

20

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження міського голови

від 31 серпня 2023

№ 187р

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ бухгалтерського обліку управління державного архітектурно -

будівельного контролю Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

1.1. Відділ бухгалтерського обліку управління державного архітектурно - будівельного контролю Миколаївської міської ради (далі - відділ) є структурним підрозділом управління державного архітектурно-будівельного контролю Миколаївської міської ради (далі - управління).

1.2. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України та законами України, постановами Верховної Ради України, указами Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово- комунального господарства України, Державної інспекції архітектури та містобудування України та управління, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про управління та цим Положенням.

Рекомендації постійних комісій міської ради підлягають обов’язковому розгляду. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними строк.

1.3. Працівники відділу є посадовими особами місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими законодавчими актами.

2. Основні завдання

2.1. Планування та здійснення матеріально-технічного забезпечення роботи управління.

2.2. Фінансово-економічне забезпечення роботи управління.

2.3. Забезпечення планування, аналізу штатної чисельності та утримання підрозділів управління відповідно до діючих нормативних актів, що стосується повноваження відділу.

 

3. Повноваження відділу

 

3.1. Складання бюджетних запитів та розрахунків з економічним обґрунтуванням проєктів кошторисів доходів та видатків і складання кошторисів видатків та додатків до них згідно із затвердженим міською радою бюджетом міста по управлінню.

3.2. Складання річного розпису видатків по статтях із щомісячним розподілом, у разі необхідності внесення пропозицій щодо перерозподілу лімітних асигнувань.

3.3. Внесення змін до кошторисів та планів асигнувань на підставі розрахунків із відповідним обґрунтуванням, ведення їх обліку.

3.4. Надання департаменту фінансів Миколаївської міської ради необхідної інформації з питань, що відносяться до компетенції відділу.

3.5. Надання Головному управлінню державної казначейської служби України у Миколаївській області необхідних документів, що стосуються порядку казначейського обслуговування бюджету управління.

3.6. Розгляд матеріалів та підготовка документів про преміювання працівників.

3.7. Обчислення стажу роботи та служби в органах місцевого самоврядування, здійснення контролю за встановленням надбавок за вислугу років та наданням відпусток відповідної тривалості, оформлення листів тимчасової непрацездатності працівникам.

3.8. Здійснення контролю за використанням фонду оплати праці.

3.9. Надання методичної допомоги підрозділам управління з питань, що належать до компетенції відділу.

3.10. Забезпечення фінансової діяльності та звітності управління.

3.11. Участь у розробці проєктів нормативно-правових актів, у межах компетенції.

3.12. Подання керівництву пропозицій до плану роботи управління, на поточний період та участь у підготовці звітів стосовно його діяльності, в межах компетенції.

3.13. Здійснення підготовки матеріалів та внесення пропозицій для розгляду на засідання дорадчих і консультативних органів управління, з питань, що належать до компетенції відділу.

3.14. Здійснення інших повноваження, визначених законом, та виконання інших доручень керівництва управління, у межах компетенції.

4. Структура відділу

 

4.1. До складу відділу входять:

начальник відділу                       1

головний спеціаліст                   - 1

водій                                            1

4.2. На період відсутності начальника відділу його обов’язки виконує головний спеціаліст відділу, який несе повну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань.

4.3. Начальник відділу та працівники відділу призначаються на посади та звільняються з посад наказом начальника управління відповідно до вимог чинного законодавства та Положення про управління.

 

5. Керівництво відділу

 

5.1. Відділ очолює начальник відділу, який безпосередньо підпорядкований начальнику управління, йому підконтрольний та підзвітний.

5.2. Начальник відділу:

5.2.1. Організує та забезпечує ведення обліку необоротних активів, запасів, коштів, розрахунків та інших активів, власного капіталу та зобов’язань, нарахувань та витрат за прийнятою в установі формою бухгалтерського обліку з додержанням єдиних методологічних засад бухгалтерського обліку та з урахуванням особливостей діяльності установи й технології оброблення даних.

5.2.2. Забезпечує повне та достовірне відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку первинних документах, на рахунках бухгалтерського обліку.

5.2.3. За погодженням з начальником управління подає в банківські установи документи для перерахування коштів згідно з визначеними податками й платежами, а також для розрахунків з іншими кредиторами відповідно до договірних зобов’язань.

5.2.4. Бере участь у проведенні інвентаризації активів і зобов’язань, оформленні матеріалів, пов’язаних з нестачею та відшкодуванням втрат від нестачі, крадіжки й псування активів установи.

5.2.5. Узагальнює дані для включення їх до фінансової звітності, контролює та здійснює складання окремих її форм, а також форм іншої періодичної звітності, яка ґрунтується на даних бухгалтерського обліку.

5.2.6. Здійснює договірну роботу в управлінні в межах питань, які входять до предмета відповідного договору.

5.2.7. Забезпечує підготовку оброблених документів, реєстрів і звітності для зберігання їх протягом установленого терміну.

5.2.8. Надає методичну допомогу та консультації працівникам управління при здійсненні ними своїх службових обов’язків, пов’язаних з питаннями бухгалтерського обліку.

5.2.9. Бере участь у підготовці пропозицій щодо:

- внесення змін до обраної облікової політики, удосконалення внутрішньогосподарського (управлінського) обліку та правил документообігу;

- розроблення додаткової системи рахунків і регістрів аналітичного обліку, звітності й контролю фінансових операцій;

- забезпечення збереження майна, раціонального та ефективного використання матеріальних, трудових та фінансових ресурсів, регулювання діяльності управління та інших питань, пов’язаних з інформацією про фінансове становище управління та результати його діяльності.

5.2.10. Постійно ознайомлюється та вивчає нові нормативно-методичні та довідкові документи з питань організації та ведення бухгалтерського обліку та вносить пропозиції щодо їх впровадження в управлінні.

5.2.11. Виконує доручення начальника управління.

5.2.12. Здійснює інші повноваження, визначені законом.

5.3. На посаду начальника відділу призначається особа з вищою освітою за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня магістра, спеціаліста у галузі знань «Економіка», має стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років, вільне володіння державною мовою.

6. Заключні положення

 

6.1. Працівники відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та працівників.

6.2. Працівники відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю працівників відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

6.3. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.

_________________________________________________

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження міського голови

від 31 серпня 2023

№ 187р

 

ПОЛОЖЕННЯ

про юридичний відділ управління державного архітектурно -

будівельного контролю Миколаївської міської ради

1. Загальні положення

1.1. Юридичний відділ (далі - відділ) управління державного архітектурно-будівельного контролю Миколаївської міської ради (далі - управління) є структурним підрозділом управління.

1.2. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України та законами України, постановами Верховної Ради України, указами Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово - комунального господарства України, Державної архітектурно-будівельної інспекції України та управління, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про управління та цим Положенням. З питань організації та проведення правової роботи відділ керується актами та рекомендаціями Міністерства юстиції України.

Рекомендації постійних комісій міської ради підлягають обов’язковому розгляду. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними строк.

1.3. Працівники відділу є посадовими особами місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими законодавчими актами.

 

2. Основні завдання

2.1. Організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне додержання та запобігання невиконанню вимог актів законодавства, інших нормативних актів в управлінні, його керівництвом та працівниками під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов’язків, роз’яснення чинного законодавства України, а також представництво інтересів управління в судах.

2.2. Забезпечення реалізації державної правової політики у сфері державного архітектурно-будівельного контролю.

2.3. Організаційно-кадрове забезпечення діяльності управління.

 

  1. Повноваження відділу

 

3.1. Підготовка, погодження (візування) договорів та інших документів, що укладаються (видаються) управлінням.

3.2. Організація, ведення претензійно-позовної роботи управління та здійснення контролю за її проведенням.

3.3. Захист прав та законних інтересів управління, відповідно до компетенції, у судах та інших органах під час розгляду правових питань та спорів.

3.4. Розгляд, аналіз, узагальнення результатів правової роботи, складання та надання відповідних звітів.

3.5. Формування реєстру судових справ, що знаходяться в провадженні управління.

3.6. Ведення реєстру справ про адміністративні правопорушення та правопорушення у сфері містобудівної діяльності.

3.7. Узагальнення практики застосування законодавства у галузі держархбудконтролю, організація та участь у правовому забезпеченні застосування законодавства управлінням, під час здійснення своїх повноважень.

3.8. Забезпечення контролю за виконанням судових рішень, взаємодія з органами виконавчої влади.

3.9. Підготовка проєктів запитів на отримання у встановленому порядку від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій матеріалів, документів, інформації, необхідних для здійснення повноважень управління.

3.10. Відповідно до компетенції розгляд звернень громадян, депутатських запитів та звернень органів державної влади.

3.11. Надання юридичних консультацій громадянам з питань державного архітектурно-будівельного контролю.

3.12. Участь у підготовці проєктів нормативних документів, перевірка їх відповідності законодавству, підготовка письмових висновків та зауважень до них, погодження проєктів нормативних документів.

3.13. Проведення правового навчання спеціалістів, надання юридичних консультацій та допомоги працівникам інших структурних підрозділів.

3.14. Надання методичної компетенції підрозділам управління з питань, що належать до компетенції відділу.

3.15. Внесення пропозицій керівництву управління з питань удосконалення роботи управління.

3.16. Ведення кадрової роботи в управлінні.

3.17. Інші питання, визначені законом.

 

4. Структура відділу

 

4.1. До складу відділу входять:

начальник відділу                                   - 1

заступник начальника відділу               - 1

головний спеціаліст                                - 4

4.2. На період відсутності начальника відділу його обов’язки виконує заступник начальника відділу або працівник управління, визначений в установленому порядку, який несе повну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань.

4.3. У разі відсутності одного з головних спеціалістів відділу його обов’язки виконує працівник відділу, визначений в установленому порядку.

4.4. Начальник відділу, заступник начальника відділу та головні спеціалісти відділу призначаються на посади та звільняються з посад наказом начальника управління відповідно до вимог чинного законодавства та Положення про управління.

5.Керівництво відділу

5.1. Відділ очолює начальник відділу, який безпосередньо підпорядкований начальнику управління, йому підконтрольний та підзвітний.

5.2. Начальник відділу:

5.2.1. Організує та забезпечує претензійно-правову роботу управління.

5.2.2. Здійснює розгляд позовів, пред’явлених до управління, контроль за додержанням порядку підготовки управлінням позовів.

5.2.3. Забезпечує представництво та захисту інтересів управління під час розгляду справ у судах.

5.2.4. Здійснює моніторинг та аналіз результатів розгляду судами справ щодо порушень вимог містобудівного законодавства.

5.2.5. Забезпечує підготовку оброблених документів, реєстрів, журналів обліку та звітності для зберігання їх протягом установленого терміну.

5.2.6. Бере участь у підготовці пропозицій щодо:

- внесення змін та удосконалення заходів державного архітектурно-будівельного контролю;

- розроблення довідкової інформації щодо внесення змін до містобудівного законодавства.

5.2.7. Постійно знайомиться та вивчає нові нормативно-правові акти з питань здійснення державного архітектурно-будівельного контролю та реєстрації документів, які дають право на виконання будівельних робіт та щодо прийняття об’єкта до експлуатації.

5.2.8. Виконує доручення начальника управління та його заступників.

5.2.9. Здійснює інші повноваження, визначені законом.

5.3. На посаду начальника відділу призначається особа з вищою освітою за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня магістра, спеціаліста у галузі знань «Правознавство», має стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 2 років, вільне володіння державною мовою.

 

 

  1. Заключні положення

 

6.1. Працівники відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути па репутацію міської ради, її виконавчих органів та працівників.

6.2. Працівники відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю працівників відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

6.3. Працівники відділу мають право у разі виникнення конфліктної ситуації з керівником виконавчого органу міської ради звернутися з відповідною заявою до постійної комісії міської ради з питань прав людини, законності, гласності, антикорупційної політики, місцевого самоврядування, депутатської діяльності та етики.

6.4. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.

______________________________________________


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: