МИКОЛАЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
Миколаїв
від 08 червня 2023 № 376
Про внесення змін до рішень виконкому міської ради
від 02.05.2023 № 288 «Про утворення комісії з розгляду
питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти
нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних
актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської
Федерації проти України» та від 07.03.2023 № 117 «Про
врегулювання окремих питань першочергових
організаційно-технічних робіт і заходів, спрямованих
на ліквідацію небезпечних наслідків збройної агресії
Російської Федерації у місті Миколаєві»
З метою забезпечення надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, та прийняття рішення щодо можливості подальшої експлуатації та розроблення заходів з відновлення об’єктів у місті Миколаєві, пошкоджених внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України, виконання робіт з демонтажу (часткового демонтажу) пошкоджених об’єктів, беручи до уваги положення Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.04.2017 № 257 «Про затвердження Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва» (із змінами), Порядку подання інформаційного повідомлення про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.03.2022 № 380 «Про збір, обробку та облік інформації про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією Російської Федерації», Порядку виконання невідкладних робіт щодо ліквідації наслідків збройної агресії Російської Федерації, пов’язаних із пошкодженням будівель та споруд, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.04.2022 № 473 «Про затвердження Порядку виконання невідкладних робіт щодо ліквідації наслідків збройної агресії Російської Федерації, пов’язаних із пошкодженням будівель та споруд» (а також п. 2 вказаної постанови), відповідно до п.п. 7, 9 Порядку надання компенсації для відновлення окремих категорій об’єктів нерухомого майна, пошкоджених внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації, з використанням електронної публічної послуги «єВідновлення», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.04.2023 № 381 (з урахуванням змін, що внесені постановою Кабінету Міністрів України від 30.05.2023 № 565) (далі – Порядок 381), керуючись Законом України «Про компенсацію за пошкодження та знищення окремих категорій об’єктів нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, та Державний реєстр майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України», п. 6 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради
ВИРІШИВ:
1. Внести зміни до рішення виконкому міської ради від 02.05.2023 № 288 «Про утворення комісії з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України»:
1.1. Персональний склад комісії з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України (далі – комісія) викласти у новій редакції (додається).
1.2. Положення про комісію з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України (далі – положення) викласти у новій редакції (додається).
1.3. Викласти пункт 3 рішення у такій редакції:
«3. Визначити департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради уповноваженим виконавчим органом з питань розгляду питання надання компенсації.
Департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради всі подальші зміни до складу комісії та положення здійснювати шляхом видачі свого власного рішення відповідно до вимог Положення про департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради.
Департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради при створенні (внесенні змін) комісії та положення керуватися вимогами Порядку 381.
Виконавчим органам та комунальним підприємствам (установам, організаціям) Миколаївської міської ради, представники яких включені до складу комісії, забезпечувати виконання вимог положення та Порядку 381 у повному обсязі.
Департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради забезпечувати внесення змін до складу комісії за письмовими пропозиціями виконавчих органів та комунальних підприємств (установ, організацій) Миколаївської міської ради.»
2. Внести зміни до рішення виконкому міської ради від 07.03.2023 № 117 «Про врегулювання окремих питань першочергових організаційно-технічних робіт і заходів, спрямованих на ліквідацію небезпечних наслідків збройної агресії Російської Федерації у місті Миколаєві»:
2.1. Викласти пунк 1 рішення у такій редакції:
«1. Визначити уповноваженими органами, на які покладається організація оглядів та обстежень об’єктів, пошкоджених до 22.02.2023 внаслідок надзвичайної ситуації воєнного характеру, пов’язаної з військовою агресією Російської Федерації проти України, наступні виконавчі органи Миколаївської міської ради:
- департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради – за організацію оглядів та обстежень пошкоджених багатоквартирних житлових будинків в цілому (крім окремих житлових/нежитлових приміщень у таких будинках), гуртожитків в цілому (крім окремих житлових/нежитлових приміщень у таких гуртожитках), інших об’єктів житлово-комунального господарства (електро-, газо-, теплопостачання, водопостачання та водовідведення, а також їх мереж);
- управління капітального будівництва Миколаївської міської ради – за організацію оглядів та обстежень пошкоджених об’єктів соціальної інфраструктури (об’єкти закладів дошкільної, загальної, середньої освіти; закладів охорони здоров’я, закладів соціального захисту населення, закладів культури);
- адміністрації районів Миколаївської міської ради – за організацію оглядів та обстежень пошкоджених об’єктів на території відповідних районів міста, не охоплених зоною відповідальності департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради і управління капітального будівництва Миколаївської міської ради (зокрема, але не виключно: житлових будинків приватної житлової забудови; будівель адміністративного призначення, у тому числі тих, в яких надаються адміністративні послуги, розміщуються органи управління та сили цивільного захисту, зокрема, пожежно-рятувальні підрозділи та аварійно-рятувальні служби; інші об’єкти приватної форми власності);
- адміністрації районів Миколаївської міської ради - за організацію оглядів та обстежень пошкоджених окремих житлових/нежитлових приміщень у багатоквартирних будинках та гуртожитках.».
2.2. Внести зміни до Порядку обстеження пошкоджених об’єктів у місті Миколаєві, затвердженого пункт 3 рішення (додаються).
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови Лукова В.Д., заступника міського голови Андрієнка Ю.Г.
Перший заступник
міського голови В. ЛУКОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення виконкому міської ради
від 08 червня 2023
№ 376
ПЕРСОНАЛЬНИЙ СКЛАД КОМІСІЇ
з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України
Голова комісії
| ||
Ніколайчук Володимир Сергійович | - | начальник управління сталого розвитку міста департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
|
Заступник голови комісії
| ||
Семенчук Анастасія Валеріївна | - | заступник начальника відділу кадрів та документального забезпечення департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
|
Секретаріат комісії (робоча група 1)
| ||
Герасименко Юлія Єгорівна
| - | головний спеціаліст відділу інформаційно-комунікаційного забезпечення управління забезпечення діяльності департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
|
Горобченко Людмила Олександрівна
| - | головний спеціаліст відділу координації та інспектування комунальних підприємств управління територіального контролю департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
|
Духова Валентина Вікторівна
| - | головний спеціаліст відділу розвитку комунального господарства управління сталого розвитку міста департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
|
Міляєва Юлія Борисівна
| - | начальник відділу захисту прав споживачів та дотримання законодавства у сфері енергозабезпечення та благоустрою управління територіального контролю департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради
|
Члени комісії (робоча група 2)
| ||
Алєксєєва Олена Дем'янівна
| - | головний спеціаліст відділу персоніфікованого обліку та фінансування пільг управління соціальних виплат та компенсацій Інгульського району департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради |
Калмикова Юлія Миколаївна
| - | головний спеціаліст сектору прийняття рішень відділу соціальних виплат управління соціальних виплат та компенсацій Інгульського району департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради
|
Кіршова Тетяна Миколаївна
| - | головний спеціаліст відділу персоніфікованого обліку та фінансування пільг управління соціальних виплат та компенсацій Корабельного району департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради
|
Колпак Наталія Леонідівна
| - | головний спеціаліст сектору прийому заяв відділу соціальних виплат управління соціальних виплат та компенсацій Корабельного району департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради
|
Кукліновська Вероніка Валентинівна
| - | спеціаліст І категорії відділу персоніфікованого обліку та фінансування пільг управління соціальних виплат та компенсацій Центрального району департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради
|
Сахарнюк Оксана Вікторівна
| - | начальник відділу по роботі з особами з інвалідністю управління соціальних виплат та компенсацій Центрального району департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради
|
Сердюк Ганна Олександрівна
| - | спеціаліст І категорії сектору прийому заяв відділу соціальних виплат управління соціальних виплат та компенсацій Заводського району департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради
|
Юрченко Наталія Анатоліївна
| - | головний спеціаліст сектору прийняття рішень відділу соціальних виплат управління соціальних виплат та компенсацій Заводського району департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради
|
Члени комісії (робоча група 3)
| ||
Підгрупа 1 Корабельний район
| ||
Баранчук Лідія Анатоліївна | - | головний спеціаліст відділу регулювання інженерної інфраструктури та картографії департаменту архітектури та містобудування Миколаївської міської ради |
Барбескумпе Тетяна Костянтинівна | - | інженер-будівельник (за цивільно-правовим договором)
|
Дінаковська Євгенія Валентинівна | - | головний спеціаліст відділу з гуманітарних питань адміністрації Корабельного району Миколаївської міської ради
|
Дробот Тетяна Олександрівна | - | головний спеціаліст відділу комунального господарства та благоустрою управління комунального господарства, благоустрою та санітарного очищення адміністрації Корабельного району Миколаївської міської ради
|
Шепетіна Любов Олександрівна
| - | професійний економіст КП «Миколаївське міжміське бюро технічної інвентаризації» (за цивільно-правовим договором)
|
Ярченкова Юлія Вікторівна | - | інженер з інвентаризації 1 категорії КП «Миколаївське міжміське бюро технічної інвентаризації» (за цивільно-правовим договором)
|
Підгрупа 2 Заводський район
| ||
Гупал Сергій Миколайович | - | інженер-будівельник (за цивільно-правовим договором)
|
Єременко Наталя Вікторівна | - | головний спеціаліст відділу санітарної інспекції управління комунального господарства та благоустрою адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради
|
Іванов Дмитро Миколайович | - | інженер з інвентаризації нерухомого майна 1 категорії КП «Миколаївське міжміське бюро технічної інвентаризації» (за цивільно-правовим договором)
|
Мачуліна Галина Миколаївна | - | заступник начальника відділу комунального господарства і благоустрою управління комунального господарства та благоустрою адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради
|
Ткаченко Дмитро Олександрович | - | начальник відділу координації торгівлі та підприємництва адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради
|
Ходос Юлія Олександрівна | - | головний спеціаліст відділу регулювання розвитку міста та розробки містобудівної документації департаменту архітектури та містобудування Миколаївської міської ради
|
Черногор Олена Миколаївна | - | головний спеціаліст відділу ведення державного реєстру виборців адміністрації Заводського району Миколаївської міської ради
|
Шитова Світлана Олександрівна | - | інженер з інвентаризації нерухомого майна 1 категорії КП «Миколаївське міжміське бюро технічної інвентаризації» (за цивільно-правовим договором)
|
Підгрупа 3 Інгульський район
| ||
Горбенко Андрій Андрійович | - | головний спеціаліст відділу координації торгівлі та підприємницької діяльності адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради
|
Кіченко Олександр Сергійович | - | заступник начальника управління комунального господарства та благоустрою адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради
|
Склянова Катерина Сергіївна | - | головний спеціаліст відділу комунального господарства та благоустрою адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради
|
Стужук Надія Степанівна
| - | начальник відділу комунального господарства та благоустрою управління комунального господарства та благоустрою адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради
|
Супруненко Ольга Віталіївна
| - | головний спеціаліст відділу підготовки висновків щодо містобудування та землекористування департаменту архітектури та містобудування Миколаївської міської ради |
Чумаренко Оксана Вікторівна | - | начальник відділу координації торгівлі та підприємницької діяльності адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради
|
Шушкевич Людмила Анатоліївна | - | головний спеціаліст відділу координації торгівлі та підприємницької діяльності адміністрації Інгульського району Миколаївської міської ради
|
Підгрупа 4 Центральний район
| ||
Адиров Євген Анатолійович | - | головний спеціаліст відділу Державного реєстру виборців адміністрації Центрального району Миколаївської міської ради
|
Безушко Тетяна Григорівна | - | головний спеціаліст сектору соціально-економічного розвитку мкр Матвіївка адміністрації Центрального району Миколаївської міської ради
|
Бєжан Тетяна Олександрівна | - | головний спеціаліст відділу санітарної інспекції управління комунального господарства та благоустрою адміністрації Центрального району Миколаївської міської ради
|
Войченко Дмитро Олександрович
| - | заступник начальника відділу санітарної інспекції управління комунального господарства та благоустрою адміністрації Центрального району Миколаївської міської ради
|
Мизь Наталія Володимирівна | - | головний спеціаліст сектору соціально-економічного розвитку мкр Варварівка адміністрації Центрального району Миколаївської міської ради
|
Назарова Любов Степанівна | - | головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку, звітності, діловодства, кадрових питань департаменту архітектури та містобудування Миколаївської міської ради
|
Савенко Володимир Олександрович | - | головний спеціаліст сектору соціально-економічного розвитку мкр Тернівка адміністрації Центрального району Миколаївської міської ради
|
Представник правоохоронних органів
| ||
Тищенко Андрій Миколайович | - | прокурор Миколаївської окружної прокуратури (за погодженням, лист від 18.05.2023 № 18-1036ВИХ-23) |
_________________________________________________
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення виконкому міської ради
від 08 червня 2023
№ 376
ПОЛОЖЕННЯ
про комісію з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України
1. Загальні положення
1.1. Положення про комісію з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України (далі - Положення), розроблено на виконання вимог Закону України «Про компенсацію за пошкодження та знищення окремих категорій об’єктів нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, та Державний реєстр майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України» (далі - Закон) та п. 9 Порядку надання компенсації для відновлення окремих категорій об’єктів нерухомого майна, пошкоджених внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації, з використанням електронної публічної послуги “єВідновлення”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.04.2023 № 381 (далі - Порядок).
1.2. Комісія з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України (далі - комісія), у своїй діяльності керується цим Положенням, Порядком, а також іншими нормативними документами.
1.3. Терміни, які використовуються у цьому Положенні, вживаються в розумінні, що передбачені Порядком та Законом.
1.4. З метою розподілу обов’язків у комісії функціонують робочі групи, кожна з яких забезпечує виконання окремого кола обов’язків, а саме:
- робоча група 1 – секретаріат комісії;
- робоча група 2 – група з приймання заяв на компенсацію від громадян;
- робоча група 3 – група, що забезпечує обстеження пошкоджених об’єктів, а також об’єктів, за якими передбачена можливість отримання компенсації.
1.5. Основною формою роботи комісії є засідання, необхідність проведення яких і перелік питань до розгляду на яких визначає голова комісії.
1.6. Матеріально-технічне забезпечення діяльності комісії здійснюється за рахунок тих виконавчих органів міської ради, представники яких представлені у комісії.
1.7. Комісія може проводити свої засідання в режимі реального часу з використанням відповідних технічних засобів, зокрема через Інтернет.
1.8. Засідання комісії вважається правоможним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини її складу.
1.9. Рішення комісії приймаються більшістю голосів її членів, які беруть участь у засіданні та мають право голосу. У разі рівного розподілу голосів остаточне рішення приймає головуючий на засіданні.
1.10. За результатами засідання комісії складається рішення, що підписуються всіма членами комісії, які брали участь у засіданні. Процес голосування також фіксується у рішенні.
Кожен член комісії під час голосування має право обрати один з трьох варіантів голосування: «за», «проти», «утримався».
2. Завдання, що покладені на комісію. Права комісії
2.1. Комісія забезпечує виконання таких завдань:
- надає отримувачам компенсації вичерпну інформацію та консультації з питань отримання компенсації;
- розглядає заяви;
- встановлює наявність/відсутність права та підстав для надання компенсації та пріоритетного права на отримання компенсації відповідно до Порядку та Закону;
- ознайомлює отримувача компенсації з даними, зафіксованими для заповнення чек-листа, форма якого наведена в додатку 2 до Порядку (далі — чек-лист);
- приймає рішення про зупинення/поновлення розгляду заяви, надання/відмову в наданні компенсації відповідно до Порядку;
- виконує інші повноваження, що випливають з покладених на неї завдань.
2.2. Комісія в Реєстрі пошкодженого та знищеного майна:
- отримує заяви для їх розгляду;
- перевіряє надану інформацію в заяві та додані документи;
- вносить відомості про зупинення/поновлення розгляду заяви із зазначенням інформації та/або документів, які заявник повинен додати, але в межах та відповідно до пункту 13 Порядку;
- забезпечує внесення результатів комісійного обстеження у разі його проведення за рішенням цієї комісії;
- заповнює за кожним пошкодженим об’єктом чек-лист, результати фотофіксації пошкоджень об’єкта та визначає розмір компенсації;
- вносить відомості про надання/відмову в наданні компенсації.
2.3. Комісія має доступ та право на отримання документів та/або інформації (у тому числі конфіденційної, у порядку, встановленому законодавством) з інформаційно-комунікаційних систем державної та комунальної форми власності, необхідних для перевірки відомостей, зазначених у заявах.
Державні органи, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форми власності, які володіють документами та/або інформацією, необхідними для прийняття рішення про надання компенсації (у тому числі з метою поновлення втрачених документів, необхідних для надання компенсації), зобов’язані безкоштовно надати такі документи та/або інформацію комісії протягом трьох робочих днів з дня отримання відповідного запиту.
3. Компетенція робочих груп комісії
3.1. Робоча група 1:
- забезпечує щоденне вивантаження інформації з Реєстру пошкодженого та знищеного майна;
- забезпечує координацію з представником правоохоронного органу з метою отримання інформації, необхідної для коректної роботи комісії, у т.ч. шляхом обміну листами та інформацією;
- аналізує завантажені дані на предмет наявності підстав для надання компенсації відповідно до вимог Порядку;
- готує списки для відпрацювання робочою групою 3;
- готує проєкти рішення комісії;
- забезпечує завантаження до Реєстру пошкодженого та знищеного майна документів, у тому числі рішення комісії, з подальшим накладенням електронного кваліфікованого підпису;
- забезпечує виконання всієї роботи із заявою про компенсацію заявників у Реєстрі пошкодженого та знищеного майна;
- забезпечує виконання інших доручень голови (заступника) комісії з напрямку роботи робочої групи.
Безпосередню координацію роботи робочої групи 1 здійснює заступник голови комісії.
3.2. Робоча група 2:
- забезпечує безпосередню комунікацію із заявниками, у тому числі надає роз’яснення щодо процедури подання інформаційних повідомлень про пошкоджене майно, оформлення заяв на компенсацію, а також інших питань, які виникають з питань компенсації;
- вносить заяви на компенсацію до Реєстру пошкодженого та знищеного майна (у випадку якщо у заявника немає технічною можливості зробити це самостійно і заявник має тільки паперовий варіант своїх документів);
- забезпечує виконання інших доручень голови (заступника) комісії з напрямку роботи робочої групи.
3.3. Робоча група 3:
- складає плани обстеження пошкоджених об’єктів;
- здійснює безпосередній зв'язок із заявником на предмет визначення дати та часу обстеження (огляду) пошкодженого майна;
- забезпечує комісійне обстеження пошкоджених об’єктів, за якими є заяви на компенсацію, у т.ч. складання актів комісійного обстеження;
- забезпечує заповнення паперового варіанту чек-листа;
- ознайомлює заявника із інформацією, викладеною у паперовому варіанті чек-листа (шляхом проставляння власноруч заявником П.І.П/б, дати та підпису на паперовому варіанті чек-листа) або складання іншого документа, що підтверджує факт ознайомлення (відмови від ознайомлення) з чек-листом заявником);
- перевіряє стан об’єкта пошкодження на предмет відповідності із заявою про надання компенсації та інформації про пошкоджене майно;
- забезпечує фотофіксацію пошкодженого майна;
- перевіряє фактичну наявність підстав для отримання компенсації з урахуванням вимог Порядку та Закону;
- забезпечує отримання від заявників скан-копій документів, що підтверджують особу заявника та право на наявність пільг відповідно до вимог Порядку;
- забезпечує сканування оформлених у паперовому вигляді чек-листів;
- забезпечує виконання інших доручень голови (заступника) комісії з напрямку роботи робочої групи.
4. Строки для виконання переліку завдань кожною з робочих груп
4.1. Робоча група 1:
- 5 днів ? строк для вивантаження заявок, первинної обробки на предмет можливості надання компенсації та отримання наявних документів;
- 10 днів ? строк для аналізу підготовлених робочою групою 3 документів, отримання відповіді від представника правоохоронного органу та підготовки проєкту рішення комісії.
4.2. Робоча група 2:
- не зазначається – строк для прийняття заяви на компенсацію у паперовій формі. Заява на компенсацію оформлюється в момент звернення, у випадку наявності повного пакета документів у заявника в момент такого звернення.
4.3. Робоча група 3:
- 15 днів – строк для забезпечення виконання переліку завдань (компетенції), що визначені для робочої групи 3 у пп. 3.3. цього Положення.
5. Інші положення
5.1. Рішення комісії про надання/відмову в наданні компенсації затверджується рішенням (наказом) департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради протягом п’яти календарних днів з дня його прийняття.
Копія рішення про надання/відмову в наданні компенсації завантажується секретаріатом з накладенням електронного кваліфікованого підпису, що базується на сертифікаті відкритого ключа, до Реєстру пошкодженого та знищеного майна протягом п’яти робочих днів з дня його прийняття.
5.2. Усі інші питання роботи комісії, не врегульовані цим Положенням, регулюються Порядком та Законом, з урахуванням інших нормативних документів прийнятих на виконання вимог Закону.
_____________________________________________
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення виконкому міської ради
від 08 червня 2023
№ 376
ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ
обстеження пошкоджених об’єктів у місті Миколаєві
1. Абзац 2 пункту 1 Порядку викласти у такій редакції:
«Цей Порядок застосовується для фіксації пошкоджень, зумовлених збройною агресією Російської Федерації (далі - фіксація пошкоджень), будинків, будівель та споруд (у т.ч. житлових/нежитлових приміщень) приватної та комунальної форми власності, а також може застосовуватися для фіксації пошкоджень будівель і споруд державної форми власності.».
2. Пункт 2.1. Порядку викласти у такій редакції:
«2.1. Уповноваженими органами, що є відповідальними за організацію оглядів та обстежень об’єктів, пошкоджених до 22.02.2023 внаслідок надзвичайної ситуації воєнного характеру, пов’язаної з військовою агресією Російської Федерації проти України, є наступні виконавчі органи Миколаївської міської ради:
- департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради – за організацію оглядів та обстежень пошкоджених багатоквартирних житлових будинків в цілому (крім окремих житлових/нежитлових приміщень у таких будинках), гуртожитків в цілому (крім окремих житлових/нежитлових приміщень у таких гуртожитках), інших об’єктів житлово-комунального господарства (електро-, газо-, теплопостачання, водопостачання та водовідведення, а також їх мереж);
- управління капітального будівництва Миколаївської міської ради – за організацію оглядів та обстежень пошкоджених об’єктів соціальної інфраструктури (об’єкти закладів дошкільної, загальної, середньої освіти; закладів охорони здоров’я, закладів соціального захисту населення, закладів культури);
- адміністрації районів Миколаївської міської ради – за організацію оглядів та обстежень пошкоджених об’єктів на території відповідних районів міста, не охоплених зоною відповідальності департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради і управління капітального будівництва Миколаївської міської ради (зокрема, але не виключно: житлових будинків приватної житлової забудови; будівель адміністративного призначення, у тому числі тих, в яких надаються адміністративні послуги, розміщуються органи управління та сили цивільного захисту, зокрема, пожежно-рятувальні підрозділи та аварійно-рятувальні служби; інші об’єкти приватної форми власності);
- адміністрації районів Миколаївської міської ради ? за організацію оглядів та обстежень пошкоджених окремих житлових/нежитлових приміщень у багатоквартирних будинках та гуртожитках.»
3. Пункт 3 Порядку викласти у такій редакції:
«3. Обстеження пошкоджених об’єктів відбувається на підставі заяв (повідомлень) громадян, підприємств, установ та організацій, інформації, отриманої із засобів масової інформації, від центральних органів виконавчої влади (ДСНС, Національної поліції), військових формувань, у тому числі на підставі заяв на отримання компенсації, що подані в електронній формі до Державного реєстру майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів проти України, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України (далі - Реєстр пошкодженого та знищеного майна) тощо.»
4. Пункт 23 Порядку викласти у такій редакції:
«23. Відновлення пошкоджених об’єктів шляхом:
- будівництва (капітального ремонту, реконструкції) здійснюється власником (управителем), відповідальним органом (по об’єктах, пошкодження яких відбулося до 22.02.2023) чи іншим замовником будівництва на підставі звіту технічного обстеження відповідно розробленої та затвердженої в установленому законодавством порядку проєктної документації, у т.ч. способами, визначеними Законом України «Про компенсацію за пошкодження та знищення окремих категорій об’єктів нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, та Державний реєстр майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України» та іншими нормативними документами;
- поточного ремонту здійснюється власником (управителем), відповідальним органом (по об’єктах, пошкодження яких відбулося до 22.02.2023) чи іншим замовником на підставі акта комісійного обстеження та дефектного акта, який складено на підставі інформації, наявної в акті комісійного обстеження. Вартість поточного ремонту має визначатися на підставі обґрунтованих трудових та матеріально-технічних ресурсів та їх вартості, обчисленої у поточному рівні цін. Для визначення вартості таких робіт за рішенням замовника можуть використовуватись положення Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Відновлення шляхом проведення поточного ремонту пошкодженого об’єкта може відбуватися у т.ч. способами, визначеними Законом України «Про компенсацію за пошкодження та знищення окремих категорій об’єктів нерухомого майна внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України, та Державний реєстр майна, пошкодженого та знищеного внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією Російської Федерації проти України» та іншими нормативними документами.»
_________________________________________________________