Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКА МІСЬКА РАДА

РІШЕННЯ

 

23 грудня 2021                                                                          № 12/187

Про затвердження міської програми

«Фізична культура і спорт» на

2022–2025 роки

 

 

З метою розвитку фізичної культури і спорту в місті Миколаєві, керуючись п. 22 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Затвердити міську програму «Фізична культура і спорт» на 2022?2025 роки  (далі – Програма, додається).

2. Керівникам виконавчих органів Миколаївської міської ради забезпечити виконання заходів, передбачених Програмою.

3. Департаменту фінансів Миколаївської міської ради (Святелик), управлінню у справах фізичної культури і спорту Миколаївської міської ради (Бондаренко) забезпечити фінансування Програми в межах коштів, передбачених у міському бюджеті на відповідний рік.

4. Управлінню у справах фізичної культури і спорту Миколаївської міської ради (Бондаренко) щорічно до 25 січня інформувати Миколаївську міську раду про хід виконання Програми.

5. Рішення Миколаївської міської ради від 21.12.2018 № 49/23 «Про затвердження міської програми «Фізична культура і спорт» на 2019-2021 роки» (зі змінами та доповненнями) визнати таким, що втратило чинність.

6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійні комісії міської ради: з питань економічної і інвестиційної політики, планування, бюджету,фінансів та соціально-економічного розвитку, підприємництва, наповнення бюджету та використання бюджетних коштів (Панченка), з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення, освіти, культури, туризму, молоді та спорту (Норд), заступника міського голови Петрова А.Л.

 

 

Міський голова                                                                                    О. СЄНКЕВИЧ


ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення міської ради

від 23 грудня 2021

№  23 грудня 2021

 

МІСЬКА ПРОГРАМА

«Фізична культура і спорт»

на 2022-2025 роки

 

ВСТУП

 

Міська програма «Фізична культура і спорт» на 2022-2025 роки розроблена з метою забезпечення реалізації державної політики у сфері фізичної культури і спорту в м. Миколаєві, відповідно до чинного законодавства України враховані основні напрямки розвитку спорту відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законів України «Про фізичну культуру і спорт», Указів Президента України «Про державну підтримку розвитку фізичної культури і спорту в Україні», «Про додаткові заходи щодо державної підтримки розвитку фізичної культури і спорту в Україні», «Про пріоритети розвитку фізичної культури і спорту в Україні», Бюджетного кодексу України та інших нормативно-правових актів з питань спорту.

Основними критеріями, що враховувались при визначенні заходів програми є: залучення дітей та молоді до занять у дитячо-юнацьких спортивних школах, створення умов для розвитку резервного спорту та ефективного поповнення складу національних збірних команд України, поступове зростання власних надходжень від господарської та іншої діяльності, оновлення форм та методів роботи спортивних закладів.

 

Аналіз виконання міської програми «Фізична культура і спорт»

на 2019-2021 роки

 

Незважаючи на складну соціально-економічну, політичну та епідемічну ситуацію, розвитку спорту в місті Миколаєві постійно приділяється значна увага.

У попередні роки діяла  міська програма «Фізична культура і спорт» на 2019-2021 роки, в якій основними завданнями стали: збереження мережі закладів фізичної культури і спорту, розвиток дитячо-юнацького спорту,школи вищої спортивної майстерності, резервного спорту шляхом удосконалення процесу відбору обдарованих дітей, підтримка спортивних клубів, розвиток фізкультурно-масової діяльності серед населення та підприємств, надання стипендії кращим спортсменам міста, здійснення заходів заохочення кращих спортсменів, створення умов для соціальної адаптації та реабілітації осіб з інвалідністю, підтримка ветеранського спорту.

Охоплено заняттями спортом у дитячо-юнацьких спортивних школах міста.

 

Кількість вихованців дитячо-юнацьких спортивних шкіл

за видами спорту та рейтингом

 

 

2019

 

кількість вихованців

кількість очок за участь у змаганнях 2019

місце

2020

 

кількість вихованців

кількість очок за участь у змаганнях

2020

місце

2021

 

кількість вихованців

Баскетбол

389

1888

10

401

2290

7

452

Бейсбол

36

1337

13

72

477

18

52

Бокс

401

1314

14

402

1187

12

421

Боротьба вільна

184

840

18

164

553

17

197

Боротьба греко-римська

72

400

21

186

150

20

145

Велоспорт – шосе

110

15812,4

1

105

13496,3

1

112

Веслування академічне

127

8035

4

108

3101

4

163

Веслування на байдарках і каное

281

9489

2

297

9098,5

2

356

Вітрильний спорт

64

445

19

54

316

19

68

Волейбол

227

1012

16

196

999

13

238

Гандбол

98

27

24

140

0

 

31

Гімнастика художня

220

0

 

257

0

 

298

Дзюдо

99

200

22

146

10

24

112

Легка атлетика

369

4616,2

6

383

2722,5

5

420

Плавання

245

409,5

20

213

761

16

270

Плавання синхронне

76

3590,5

8

70

2436,2

6

69

Стрибки на батуті (стрибки на акробатичній доріжці)

107

4546

7

174

942

14

182

Стрибки у воду

88

1660

11

86

1558,5

10

79

Стрільба стендова

9

0

 

9

0

 

8

Теніс настільний

55

10

25

49

43

23

38

Фехтування

332

5545

5

302

4954

3

374

Футбол

892

65

23

893

112,5

21

895

Тхеквондо

48

2076

9

93

0

 

94

Змішані єдиноборства ММА

 

0

 

60

80

22

55

Кікбоксинг ІСКА

63

8197

3

47

890

15

76

Кікбоксинг WAKO

272

860

17

199

1685

9

183

Кікбоксинг ВТКА

 

1180

15

 

1346

11

106

Спортивна акробатика

256

1596

12

253

1740

8

231

Футзал

 

0

 

84

0

 

60

Разом

5120

75150,6

 

5443

50948,5

 

5785

 

Підготовлено кандидатів у майстри спорту, майстрів спорту України, виконано нормативи першого спортивного розряду

 

 

 

Надавалась стипендія кращим спортсменам міста: 2019 рік – 55 стипендій на суму 720,0 тис. грн, 2020 рік – 59 стипендій на суму 990,0 тис. грн, 2021 рік – 75 стипендій на суму 990,0 тис. грн.

Отримали винагороди кращі спортсмени міста за участь в Олімпійських, Паралімпійських, Дефлімпійських іграх; 2019 рік – 24 винагороди – 300,0 тис. грн, 2020 рік – 16 винагород на суму 170,0 тис. грн, 2021 рік – 96 винагород – 465,0 тис. грн.

У межах програми створювались умови для соціальної адаптації та реабілітації осіб з інвалідністю шляхом надання фінансової підтримки ФОК «Вікторія», проведення спортивно-масових заходів серед людей з особливими потребами, в яких взяли участь понад 225 осіб.

Протягом 2019-2021 років проведено спортивно-масових заходів з видів спорту із залученням дітей, молоді, ветеранів спорту: 2019 – 339 заходів, 2020 – 289 заходів, 2021 – 315 заходів.

Протягом 2019-2021 років було проведено:

- капітальний ремонт СДЮСШОР № 6, заміна покрівлі по вул. Пушкінській, 73в;

- завершено капітальний ремонт футбольного майданчика із штучним покриттям ДЮСШ № 3 по вул. Пограничній, 45;

- завершено проєктні роботи по КДЮСШ «Атлант» реконструкція веслувальної бази за адресою: Паромний узвіз, 1, проєкт увійшов до переліку проєктів Президента України;

- по КДЮСШ «Олімп» проведено корегування проєкту, проєкт включений до програми Президента України «Велике будівництво» на 2022 рік.

За 2019-2021 роки спортивні установи були забезпечені придбанням спортивного інвентарю, обладнання та транспортних засобів, а саме придбано спортивні тренажери, велосипеди, човни для веслування академічного, веслування на байдарках і каное, дошки трамплінні для стрибків у воду, автомобілі для велоспорту, веслування академічного, бейсболу, веслування на байдарках і каное, мікроавтобус для футболу.

Таким чином, за роки дії зазначеної Програми створювалися умови щодо залучення  населення до занять масовим спортом, дитячо-юнацьким спортом, спортом вищих досягнень.

Під час дії програми досягнуто відповідного рівня за видами спорту, проте є і напрями, які потрібно удосконалювати та змінювати для подальшого розвитку і досягнення окресленої у Програмі мети.

 

Розділ 1. Визначення проблем, на розв’язання яких

спрямована Програма

 

На поточний момент є ряд обмежувачів та стримуючих факторів, на подолання яких спрямована Програма:

- низьке охоплення заняттями спортом населення м. Миколаєва (10,4% при середньому по Україні 14,7%. Програма розвитку спорту України встановлює норматив охоплення спортом населення – 30%);

- обмежена рухова активність, нераціональне та незбалансоване харчування, асоціальна поведінка у суспільстві;

- недостатність сучасних спортивних споруд для проведення навчально-тренувального процесу, проведення змагань згідно з вимогами міжнародних федерацій;

- відсутність власних спортивних баз в деяких дитячо-юнацьких спортивних школах міста;

- недостатній рівень фінансового та матеріально-технічного забезпечення спортивних закладів та установ міста;

- низький рівень престижності професій у сфері фізичної культури і спорту, матеріального заохочення працівників цієї сфери;

- незбалансованість наступності формування груп за рівнями підготовки за видами спорту у відповідності до навчальних програм по видах спорту; відсутність за окремими видами спорту груп спеціальної та вищої спортивної майстерності (рис. 3);

- непрозорість системи зарахування у спортивні секції, що унеможливлює перевірку комплектації груп;

- відсутність прозорої системи переводних контрольних заходів при переходу спортсменів на наступний рік навчання відповідно до програми по виду спорту;

- практична відсутність доступності споруд спортивної інфраструктури та спортсменів з інвалідністю (тільки 3 особи на все місто), інклюзивних спортивних груп та спеціалізованих груп для спортсменів з інвалідністю;

- відсутність системи підготовки до змагань ветеранів, системи адаптивного спорту.

 

Комплектація груп за видами спорту та рівнями підготовки у 2021 році

 

 
  
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Зазначені проблеми можливо вирішити тільки при консолідації зусиль,  ресурсних можливостей, із залученням громадських організацій та виконавчих органів Миколаївської міської ради на підставі програмного підходу до розробки і реалізації Програми із залученням фінансових ресурсів бюджету міста Миколаєва, інших бюджетів та інших джерел, не заборонених чинним законодавством.

 

Розділ 2. Визначення мети Програми

 

Метою Програми є реалізація перспективних та першочергових заходів, спрямованих на розвиток сфери фізичної культури і спорту, а саме створення умов для розвитку фізичного виховання і фізкультурно-оздоровчої роботи у навчально-виховній сфері, популяризація здорового способу життя, реалізація дитячої і молодіжної політики у сфері фізичної культури і спорту, розвиток ветеранського спорту, створення умов для соціальної адаптації та реабілітації осіб з інвалідністю, забезпечення розвитку дитячо-юнацького спорту, школи вищої спортивної майстерності, резервного спорту, оновлення спортивних матеріально-технічних баз закладів фізичної культури і спорту, розвиток фізкультурно-масової діяльності серед населення та підприємств, установ та організацій.

 

Розділ 3. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблем,

обсягів та джерел фінансування; строки та етапи виконання Програми

 

Основними шляхами удосконалення для розвитку спорту у рамках Програми є:

- збільшення охоплення спортивними секціями населення в цілому та окремих категорій (осіб з інвалідністю, ветеранів АТО, ветеранів спорту тощо);

- організація та проведення фізкультурно-масових заходів серед населення у місцях масового відпочинку громадян, проведення міських галузевих спартакіад та інших фізкультурно-оздоровчих та масових спортивних змагань;

- проведення оптимізації мережі дитячо-юнацьких спортивних шкіл із збереженням чисельності учнівського і тренерського складу та матеріально-технічної бази;

- цифровізація системи зарахування та переведення у спортивні секції для збільшення прозорості комплектації груп;

- створення публічної системи проведення контрольних заходів для зарахування та переведення у спортивних секціях;

- зміцнення матеріально-технічної бази та модернізації спортивних шкіл та установ;

- збільшення власних надходжень у дитячо-юнацьких спортивних школах та установах у частині плати за послуги (прокат спортивного інвентарю та обладнання, організація та проведення спортивно-масових заходів, проведення платних групових та індивідуальних занять, оренди майна тощо);

- підвищення рівня матеріального заохочення тренерсько-викладацького складу  з метою залучення молодих тренерів до роботи з дітьми та молоддю;

- відкриття у дитячо-юнацьких спортивних школах відділень з видів спорту осіб з інвалідністю, що визнані в Україні (мінімум 4% місць у спортивних секціях для інваспорту до завершення дії Програми);

- відкриття відділень з видів спорту в школі вищої спортивної майстерності з метою збереження контингенту спортсменів найвищого рівня;

- зміцнення міжнародних зв’язків та обміну досвідом щодо організації спортивної роботи шляхом проведення змагань серед міст-побратимів та міжнародних змагань.

 

Розділ 4. Перелік завдань і заходів Програми  та результативні показники

 

Розв’язання проблем розвиток сфери фізичної культури і спорту є створення перспективних та першочергових заходів, спрямованих для наступних дій:

- розвиток фізичного виховання і фізкультурно-оздоровчої роботи у навчально-виховній сфері, популяризація здорового способу життя, реалізація дитячої і молодіжної політики у сфері фізичної культури і спорту;

- розвиток фізкультурно-масової діяльності серед населення та підприємств, установ та організацій;

- організація та проведення фізкультурно-масових заходів серед населення у місцях масового відпочинку громадян;

- забезпечення розвитку ветеранського спорту, підготовка та участь у заходах та змаганнях різних рівнів;

- створення умов для соціальної адаптації та реабілітації осіб з інвалідністю із залученням до занять спортом;

- сприяти відкриттю при дитячо-юнацьких спортивних школах параолімпійських видів спорту разом із створенням умов по доступності;

- забезпечення розвитку дитячо-юнацького спорту, школи вищої спортивної майстерності, резервного спорту шляхом удосконалення процесу відбору обдарованих дітей та молоді для занять фізичною культурою і спортом;

- надання стипендії кращим спортсменам міста, здійснення заходів заохочення кращих спортсменів та тренерів-викладачів;

- забезпечення підготовки та участі в спортивно-масових заходах з олімпійських та неолімпійських видів спорту;

- надання фінансової підтримки дитячо-юнацьким спортивним школам, засновниками яких є спортивні товариства, інклюзивним та адаптивним спортивним клубам;

- здійснення поступового оновлення спортивних матеріально-технічних баз закладів фізичної культури і спорту, проведення заходів по залученню інвестицій у спортивну інфраструктуру;

- забезпечення організаційно-методичної роботи у сфері фізичної культури і спорту за рахунок широкого впровадження соціальної реклами різних аспектів здорового способу життя в усіх засобах масової інформації;

- забезпечення ефективності використання спортивної інфраструктури комунальних установ;

- створення системи планування комплектації груп за видами спорту та рівнями підготовки у відповідності із досягнутими результатами, програмами навчання за видами сорту, наявної матеріальної бази та тренерського складу.

 

Розділ 5. Фінансове забезпечення виконання Програми

 

Фінансове забезпечення Програми здійснюється за рахунок державного, міського бюджетів, інвесторів, приватних підприємців, підприємств, інших коштів, не заборонених законодавством.

Фінансування заходів Програми здійснюватиметься у межах видатків, що передбачаються в міському бюджеті головними розпорядниками коштів, відповідальними за її виконання. Обсяг бюджетних коштів визначається щороку, виходячи з фінансової можливості бюджету, та іншими коштами, які не заборонені законодавством.

 

Розділ 6. Координація та контроль за ходом виконання Програми

 

Координацію дій між виконавцями Програми та контроль за її виконанням здійснює управління у справах фізичної культури і спорту Миколаївської міської ради.

Виконавці Програми щороку до 15 січня надають управлінню у справах фізичної культури і спорту Миколаївської міської ради інформацію про виконання цієї Програми за попередній рік.

Управління у справах фізичної культури і спорту Миколаївської міської ради щороку до 25 січня надає узагальнену інформацію про виконання цієї Програми міському голові та постійній комісії міської ради з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення, освіти, культури, туризму, молоді та спорту.

 

Додатки: 1. Паспорт міської програми «Фізична культура і спорт» на 2022?2025 роки.

2. Перелік напрямів і заходів міської програми «Фізична культура і спорт» на 2022-2025 роки.

3. Результативні показники міської програми «Фізична культура і спорт» на 2022-2025 роки.

 

_______________________________________________


Додаток 1

до Програми

 

 

ПАСПОРТ

міської програми «Фізична культура і спорт»

на 2022-2025 роки

 

1. Програму затверджено рішенням Миколаївської міської ради від ________________ № _____

2. Ініціатор розроблення Програми: управління у справах фізичної культури і спорту Миколаївської міської ради.

3. Розробник Програми: управління у справах фізичної культури і спорту Миколаївської міської ради.

4. Відповідальний виконавець Програми: управління у справах фізичної культури і спорту Миколаївської міської ради.

5. Співвиконавці Програми:

5.1. Управління освіти Миколаївської міської ради.

5.2. Служба у справах дітей Миколаївської міської ради.

5.3. Відділ інформаційного забезпечення департаменту міського голови Миколаївської міської ради.

5.4. Департамент праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради.

5.5. Адміністрації районів Миколаївської міської ради.

5.6. Управління молодіжної політики Миколаївської міської ради.

6. Термін виконання Програми:2022-2025 рр.

7. Обсяги та джерела фінансування

 

Джерела

фінансування

Обсяг фінансування

(тис. грн)

У тому числі за роками

2022

2023

2024

2025

Обсяг ресурсів усього,

1380145,3

324027,2

337158,1

363756,3

355203,7

місцевий бюджет

1374206,1

322634,9

335690,0

362216,9

353664,3

інші джерела

5939,2

1392,3

1468,1

1539,4

1539,4

 

Примітка: обсяги фінансування можуть корегуватися в межах бюджетних періодів без внесення змін до даної таблиці.

 

 

 

Додаток 2

до Програми

 

 

ПЕРЕЛІК

напрямів і заходів міської програми «Фізична культура і спорт» на 2022-2025 роки

 

№ з/п

Назва напряму діяльності (пріоритетні завдання)

Перелік заходів Програми

Строк вико-нання заходу

Виконавці

Джерела фінансування

Орієнтовні обсяги фінансування (тис. грн)

Очікуваний результат

Всього

У тому числі за роками

2022

2023

2024

2025

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

1

Забезпечення розвитку олімпійських та неолімпійських видів спорту

1.1

Проведення навчально-тренувальних зборів і змагань з олімпійських видів спорту

Проводити навчально-тренувальні збори з олімпійських видів спорту з підготовки спортсменів міста Миколаєва до участі у всеукраїнських та міжнародних змаганнях

2022-2025

Управління у справах фізичної культури і спорту ММР

Міський бюджет

12644,6

2891,9

3131,9

3310,4

3310,4

Збільшення кількості спортсменів міста, які успішно виступили на змаганнях

 

 

Організовувати та проводити регіональні змагання з олімпійських видів спорту згідно з календарем спортивно-масових заходів на рік

2022-2025

Управління у справах фізичної культури і спорту ММР

Міський бюджет

5179,1

1184,5

1282,8

1355,9

1355,9

Кількість змагань, в яких беруть участь спортсмени міста

1.2

Проведення навчально-тренувальних зборів і змагань з неолімпійських видів спорту

Проводити навчально-тренувальні збори з неолімпійських видів спорту з підготовки спортсменів міста Миколаєва до всеукраїнських та міжнародних змаганнях

2022-2025

Управління у справах фізичної культури і спорту ММР

Міський бюджет

2346,2

544,7

578,5

611,5

611,5

Збільшення кількості спортсменів міста, які успішно виступили на змаганнях

 

 

Організовувати та проводити регіональні змагання з неолімпійських видів спорту згідно з календарем спортивно-масових заходів на рік

2022-2025

Управління у справах фізичної культури і спорту ММР

Міський бюджет

1263,4

293,3

311,5

329,3

329,3

Кількість змагань, в яких беруть участь спортсмени міста

2

Фізкультурно-оздоровча, реабілітаційна та спортивна діяльність серед людей з особливими потребами

2.1

Забезпечення розвитку фізкультурно-оздоровчої, реабілітаційної та спортивної діяльності серед людей з особливими потребами

Організовувати та проводити регіональні змагання з видів спорту серед людей з особливими потребами

2022-2025

Управління у справах фізичної культури і спорту ММР

Міський бюджет

546,1

128,1

134,8

141,6

141,6

Створення умов для соціальної адаптації та реабілітації людей з особливими потребами

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

 

Надавати фінансову підтримку Громадській організації «Миколаївський міський фізкультурно-оздоровчий клуб інвалідів «Вікторія» на оплату праці, нарахування на оплату праці, оплату комунальних послуг, оплату предметів, матеріалів, обладнання та інвентарю та на оплату послуг (крім комунальних)

2022-2025

Управління у справах фізичної культури і спорту ММР

міський бюджет

8564,4

1961,1

2107,9

2247,7

2247,7

Забезпечення потреб у розвитку фізичного виховання та занять спортом серед людей з особливими потребами

 

 

Залучати населення з обмеженими фізичними можливостями до систематичних занять із фізичної культури і спорту

2022-2025

Управління у справах фізичної культури і спорту ММР

Департамент праці та соціального захисту населення ММР

Міський бюджет

 

Зміцнення здоров’я шляхом залучення до занять фізичною культурою та масовим спортом

3

Розвиток дитячо-юнацького та резервного спорту

3.1

Забезпечення функціонування та удосконалення мережі комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл міста Миколаєва

Утримувати в належному стані та забезпечувати функціонування  комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл міста Миколаєва для підготовки спортивного резерву та підвищення  рівня фізичної підготовленості

2022-2025

Управління у справах фізичної культури і спорту ММР

Міський бюджет

851599,6

194792,9

211403,5

222701,6

222701,6

Забезпечення розвитку дитячо-юнацького спорту шляхом належного функціонування спортивних шкіл

 

 

Забезпечувати придбання інноваційного спортивного інвентарю, обладнання та транспортних засобів для комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл міста Миколаєва

2022-2025

Управління у справах фізичної культури і спорту ММР

Міський бюджет

46856,0

13871,7

6715,6

117379,8

8888,9

Кількість придбаного спортивного обладнання та інвентарю

 

 

Проводити на рівні сучасних вимог підготовку та участь спортсменів комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл міста Миколаєва в міських, обласних, всеукраїнських та міжнародних змаганнях

2022-2025

Управління у справах фізичної культури і спорту ММР

Міський бюджет

99488,1

23946,2

25259,9

25141,0

25141,0

Збереження передових позицій успішної участі спортсменів міста в змаганнях різного рівня

 

 

Ввести електронну систему зарахування дітей до комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл міста Миколаєва

2022-2025

Управління у справах фізичної культури і спорту ММР

Міський бюджет

 

 

 

 

 

Поліпшення обліку вихованців, які займаються в спортивних школах

 

 

Створювати умови для проведення фізкультурно-оздоровчих заходів для вихованців комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл під час літніх та зимових шкільних канікул

2022-2025

Управління у справах фізичної культури і спорту ММР

Міський бюджет

Інші джерела надходжень

При наявності фінансового ресурсу

Поліпшення оздоровлення спортсменів у канікулярний період

 

 

Розробити та затвердити нормативну базу кількості навчальних груп залежно від етапності підготовки за видами спорту

2022-2025

Управління у справах фізичної культури і спорту ММР

 

 

Підвищення результативності дитячо-юнацьких спортивних шкіл

 

 

Проводити щорічно по дитячо-юнацьким спортивним школам переведення вихованців відповідно до встановлених вимог, зазначених у навчальних програмах з видів спорту

2022-2025

Управління у справах фізичної культури і спорту ММР

 

 

 

 

 

Розробити та обслуговувати систему цифровізації зарахування та переведення спортсменів до спортивних секцій

2022-2025

Управління у справах фізичної культури і спорту ММР

Міський бюджет

 

 

 

 

 

Підвищення результативності дитячо-юнацьких спортивних шкіл

 

 

Забезпечити збільшення  власних надходжень у дитячо-юнацьких спортивних школах у частині плати за послуги (прокат спортивного інвентарю та обладнання, організація та проведення спортивно-масових заходів, проведення групових та індивідуальних занять, оренди майна тощо)

2022-2025

Управління у справах фізичної культури і спорту ММР

Інші джерела надходжень

4214,8

988,4

1040,8

1092,8

1092,8

Кількість проведених послуг

 

 

Розробити методику розподілу фінансування спеціального фонду комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл

2022-2025

Управління у справах фізичної культури і спорту ММР

 

 

Забезпечення розвитку дитячо-юнацького спорту шляхом належного функціонування спортивних шкіл

 

 

Запровадити систему конкурсу-відбору на керівників дитячо-юнацьких спортивних шкіл комунальних установ

2022-2025

Управління у справах фізичної культури і спорту ММР

 

 

Покращання ефективності роботи керівного складу

3.2

Фінансова підтримка дитячо-юнацьких спортивних шкіл фізкультурно-спортивних товариств

Надавати фінансову підтримку дитячо-юнацьким спортивним школам, засновниками яких є фізкультурно-спортивні товариства для  підготовки спортивного резерву та підвищення  рівня фізичної підготовленості

2022-2025

Управління у справах фізичної культури і спорту ММР

Міський бюджет

14671,1

3347,4

3623,1

3850,3

3850,3

Забезпечення розвитку дитячо-юнацького спорту в спортивних школах, засновниками яких є фізкультурно-спортивні товариства

4

Забезпечення  підготовки спортсменів вищих категорій школи вищої спортивної майстерності

4.1

Забезпечення діяльності школи вищої спортивної майстерності та розвиток її інфраструктури

Утримувати та забезпечувати функціонування школи вищої спортивної майстерності міста Миколаєва для підготовки спортивного резерву та спортсменів вищих категорій

2022-2025

Управління у справах фізичної культури і спорту ММР

Міський бюджет

77560,5

17531,5

19173,8

20427,6

20427,6

Створення умов по підготовці спортсменів для відбору до складу збірних команд України

 

 

Забезпечити на рівні сучасних вимог підготовку та участь спортсменів школи вищої спортивної майстерності  міста Миколаєва в міських, обласних,всеукраїнських та міжнародних змаганнях

2022-2025

Управління у справах фізичної культури і спорту ММР

Міський бюджет

13529,8

3172,8

3341,0

3508,0

3508,0

Збільшення кількості спортсменів міста, які успішно виступили на змаганнях різного рівня

 

 

Забезпечувати придбання інноваційного спортивного інвентарю, обладнання та транспортних засобів для спортсменів школи вищої спортивної майстерності міста Миколаєва

2022-2025

Управління у справах фізичної культури і спорту ММР

Міський бюджет

14719,8

6789,8

2990,0

2120,0

2820,0

Кількість придбаного спортивного обладнання та інвентарю

 

 

Забезпечити збільшення власних надходжень у частині плати за послуги (прокат спортивного інвентарю та обладнання, організація та проведення спортивно-масових заходів, проведення групових та індивідуальних занять, оренди майна тощо)

2022-2025

Управління у справах фізичної культури і спорту ММР

Міський бюджет

662,6

155,4

163,6

171,8

171,8

Кількість проведених послуг

5

Підтримка і розвиток спортивної інфраструктури

5.1

Утримання та фінансова підтримка комунальних спортивних споруд

Утримувати  в належному стані існуючої мережі спортивних споруд комунальної форми власності та забезпечувати їх ефективне функціонування для проведення спортивних заходів

2022-2025

Управління у справах фізичної культури і спорту ММР

Міський бюджет

123817,6

28367,7

30577,0

32436,7

32436,2

Створення умов для реалізації потенціалу різних верств населення, особливо молоді, спрямування її на фізичне становлення і самовдоскона-лення засобами фізичної культури і спорту

 

 

Забезпечувати придбання інвентарю, обладнання та транспортних засобів для зміцнення матеріально технічної бази комунальних спортивних споруд

2022-2025

Управління у справах фізичної культури і спорту ММР

Міський бюджет

3489,2

1366,0

893,4

1000,0

229,8

Кількість придбаного спортивного обладнання та інвентарю

 

 

Забезпечити збільшення власних надходжень у частині плати за послуги (прокат спортивного інвентарю та обладнання, організація та проведення спортивно-масових заходів, проведення групових та індивідуальних занять, оренди майна тощо)

2022-2025

Управління у справах фізичної культури і спорту ММР

Міський бюджет

1059,8

248,5

261,7

274,8

274,8

Кількість проведених послуг

6

Підтримка фізкультурно-спортивного руху

6.1

Розвиток фізичної культури і спорту серед різних верств населення

Проводити спортивні ігри, спартакіади, чемпіонати міста серед  закладів загальної освіти, професійно-технічної освіти та вищої освіти

2022-2025

Управління у справах фізичної культури і спорту ММР

Управління освіти ММР

Управління молодіжної політики ММР

Міський бюджет

147,0

30,0

35,0

40,0

42,0

Збільшення кількості спортивно-масових закладів

 

 

Проводити змагання з допризовної підготовки, військово-прикладних видів спорту серед учнівської та студентської молоді

2022-2025

Управління у справах фізичної культури і спорту ММР

Управління освіти ММР

Міський бюджет

55,0

10,0

13,0

15,0

17,0

Підвищення рівня фізичної підготовленості допризовної молоді

 

 

Проводити міські галузеві спартакіади та інші фізкультурно-оздоровчі, масові спортивні заходи серед підприємств, установ та організацій

2022-2025

Управління у справах фізичної культури і спорту ММР

Адміністрації районів ММР

Міський бюджет

130,0

25,0

30,0

35,0

40,0

Збільшення кількості осіб, які займаються фізичною культурою

 

 

Сприяти  підготовці та участі збірних команд міста та окремих спортсменів в обласних, всеукраїнських змаганнях серед ветеранів спорту

2022-2025

Управління у справах фізичної культури і спорту ММР

Міський бюджет

641,6

150,0

160,0

165,8

165,8

Кількість змагань, в яких беруть участь ветерани  для зміцнення здоров’я населення

 

 

Проводити підготовку та забезпечувати участь в спортивних змаганнях учасників бойових дій, які брали участь в антитерористичних операціях із забезпечення національної безпеки і оборони України

2022-2025

Управління у справах фізичної культури і спорту ММР

Міський бюджет

1705,8

400,0

421,2

442,3

442,3

Кількість змагань, в яких беруть участь учасники бойових дій для зміцнення здоров’я населення

6.2

Фінансова підтримка регіональних всеукраїнських організацій фізкультурно-спортивної спрямованості у проведенні навчально-тренувальної та спортивної роботи

Організовувати та проводити фізкультурно-масові заходи, фестивалі, серед населення у місцях масового відпочинку громадян із залученням коштів федерацій спорту, спортивних клубів, добровільних внесків громадян

2022-2025

Управління у справах фізичної культури і спорту ММР

Міський бюджет та інші джерела фінансування

При наявності фінансового ресурсу

Збільшення кількості спортивно-масових закладів

 

 

Проводити за участю провідних спортсменів «майстер-класи» для навчання дітей та молоді основним елементам  певних видів спорту рухової активності

2022-2025

Управління у справах фізичної культури і спорту ММР

Інші джерела надходжень

 

 

 

 

 

Залучення молоді до систематичних занять фізичною культурою і спортом

 

 

Надавати фінансову підтримку Громадській спілці «Муніципальний футбольний клуб «Миколаїв» для розвитку футболу на оплату праці, нарахування на оплату праці, оплату спортивного інвентарю, спортивної форми , лікарських засобів та виробів медичного призначення , на оплату навчально-тренувальних зборів та змагань

2022-2025

Управління у справах фізичної культури і спорту ММР

міський бюджет

29850,2

7000,0

7371,0

7739,6

7739,6

Забезпечення і розвиток видів спорту шляхом залучення до реалізації підтримки професійних  команд

 

 

Надавати фінансову підтримку Громадській організації «Муніципальний баскетбольний клуб «Миколаїв» для розвитку баскетболу оплату спортивного інвентарю, спортивної форми , лікарських засобів та виробів медичного призначення , на оплату  навчально-тренувальних зборів та змагань

2022-2025

Управління у справах фізичної культури і спорту ММР

Міський бюджет

17057,2

4000,0

4212,0

4422,6

4422,6

Забезпечення і розвиток видів спорту шляхом залучення до реалізації підтримки професійних  команд

7

Інші заходи з розвитку фізичної культури і спорту

7.1

Запровадження системи матеріального заохочення спортсменів і тренерів

Здійснювати одноразові грошові винагороди видатним спортсменам  комунальних спортивних шкіл міста Миколаєва за високі призові місця на змаганнях всеукраїнського та міжнародного рівня на підставі протоколу засідання робочої групи та розпорядження міського голови

2022-2025

Управління у справах фізичної культури і спорту ММР

Міський бюджет

3300,0

700,0

800,0

900,0

900,0

Стимулювання успішних виступів спортсменів на спортивній арені

 

 

Здійснювати одноразове преміювання тренерів – викладачів комунальних спортивних шкіл міста Миколаєва з метою залучення молодих тренерів до роботи з дітьми та молоддю на підставі протоколу засідання робочої групи та розпорядження міського голови

2022-2025

Управління у справах фізичної культури і спорту ММР

Міський бюджет

2250,0

500,0

550,0

600,0

600,0

Стимулювання успішної підготовки вихованців до змагань різного рівня

 

 

Надавати стипендію міського голови та міської ради кращим спортсменам міста за рішенням експертної ради, затвердженої міським головою

2022-2025

Управління у справах фізичної культури і спорту ММР

Міський бюджет

13922,9

3120,0

3444,5

3679,2

3679,2

Стимулювання успішних виступів спортсменів на спортивній арені

7.2

Забезпечення діяльності централізованої бухгалтерії

Забезпечити діяльність централізованої бухгалтерії у сфері фізичної культури і спорту для складання і надання кошторисів, звітів, фінансової документації, фінансування закладів фізичної культури і спорту

2022-2025

Управління у справах фізичної культури і спорту ММР

Міський бюджет

28872,9

6510,3

7130,6

7616,0

7616,0

Забезпечення належного функціонування Централізованої бухгалтерії, забезпечення належного бухгалтерського обліку та звітності

7.3

Покращання організаційного, кадрового, методичного, інформаційного забезпечення у сфері фізичної культури і спорту

Укладати контракти з керівниками спортивних шкіл та трудові договори з тренерами – викладачами

2022-2025

Управління у справах фізичної культури і спорту ММР

 

 

 

 

 

 

Підвищення ефективності роботи керівників установ

 

 

Проводити наради, круглі столи, семінари, конференції з питань розвитку фізичної культури і спорту

2022-2025

Управління у справах фізичної культури і спорту ММР

 

 

 

 

 

 

Покращання організаційної роботи у сфері «Фізична культура і спорт»

 

 

Сприяти залученню волонтерів у сфері фізичної культури і спорту для популяризації здорового способу життя

2022-2025

Управління у справах фізичної культури і спорту ММР

 

 

 

 

 

 

Популяризація спорту

 

 

Поширювати соціальну рекламу масового спорту як важливого чинника здорового способу життя в засобах масової інформації з урахуванням потреб різних груп населення, в тому числі мало мобільних груп, не залежно від статі, віку, місця проживання, інших ознак

2022-2025

Управління у справах фізичної культури і спорту ММР

Відділ інформаційного забезпечення департаменту міського голови ММР

Міський бюджет та інші джерела фінансування

 

 

 

 

 

Залучення широких верств населення до фізкультурно-оздоровчих занять, пропаганда здорового способу життя

 

 

Забезпечувати  висвітлення визначних спортивних подій з олімпійських, неолімпійських та масових видів спорту

2022-2025

Управління у справах фізичної культури і спорту ММР

Відділ інформаційного забезпечення департаменту міського голови ММР

Міський бюджет та інші джерела фінансування

 

 

 

 

 

Поширення рухової активності населення, залучення до занять фізичною культурою і спортом

 

Примітка:

Остаточний обсяг визначається рішенням міської ради під час затвердження та виконання міського бюджету м. Миколаєва на відповідний бюджетний рік, без внесення змін до обсягів видатків, передбачених даним додатком.

Обсяги фінансування можуть корегуватися в межах бюджетного періоду без внесення змін до даних таблиць.

                 

Додаток 3

до Програми

 

 

РЕЗУЛЬТАТИВНІ ПОКАЗНИКИ

міської програми «Фізична культура і спорт» на 2022-2025 роки

 

Показники

Одиниці виміру

2022

2023

2024

2025

Забезпечення розвитку олімпійських та неолімпійських видів спорту

Показники затрат

 

 

 

 

 

Кількість навчально-тренувальних зборів з олімпійських видів спорту по підготовці до всеукраїнських змагань

од.

125

130

135

135

Обсяг витрат на проведення навчально-тренувальних зборів з олімпійських видів спорту з підготовки до всеукраїнських змагань

тис. грн

2891,9

3131,9

3310,4

3310,4

Кількість регіональних змагань з олімпійських видів спорту

од.

154

160

165

165

Обсяг витрат на проведення регіональних змагань з олімпійських видів спорту

тис. грн

1184,5

1282,8

1355,9

1355,9

Кількість навчально-тренувальних зборів з неолімпійських видів спорту по підготовці до регіональних змагань

од.

16

20

25

25

Обсяг витрат на проведення навчально-тренувальних зборів з неолімпійських видів спорту з підготовки до регіональних змагань

тис. грн

544,7

578,5

611,5

611,5

Кількість регіональних змагань з неолімпійських видів спорту

од.

73

80

85

85

Обсяг витрат на проведення  регіональних змагань з неолімпійських видів спорту

тис. грн

293,3

311,5

329,3

329,3

Показники продукту

 

 

 

 

 

Кількість людино-днів навчально-тренувальних зборів з олімпійських видів спорту по підготовці до всеукраїнських змагань

од.

18000

18200

18500

18500

Кількість людино-днів участі у регіональних змаганнях з олімпійських видів спорту

од.

9551

9590

9640

9640

Кількість людино-днів навчально-тренувальних зборів з неолімпійських видів спорту по підготовці до регіональних змагань

од.

1920

1950

2000

2000

Кількість людино-днів участі у регіональних змаганнях з неолімпійських видів спорту

од.

2702

2720

2750

2750

Показник ефективності

 

 

 

 

 

Середні витрати на один  людино-день навчально-тренувальних зборів з олімпійських видів спорту по підготовці до всеукраїнських змагань

тис. грн

0,327

0,346

0,358

0,358

Середні витрати на один людино-день участі у регіональних змаганнях з олімпійських видів спорту

тис. грн

0,333

0,353

0,370

0,370

Середні витрати на один людино-день навчально-тренувальних зборів з неолімпійських видів спорту по підготовці до регіональних змагань

тис. грн

0,284

0,296

0,306

0,306

Середні витрати на один людино-день участі у регіональних змаганнях з неолімпійських видів спорту

тис. грн

0,109

0,115

0,119

0,119

Показники якості

 

 

 

 

 

Динаміка кількості спортсменів, які беруть участь в регіональних змаганнях з олімпійських видів спорту порівняно з минулим роком

%

41,6

105

105

100

Динаміка кількості навчально-тренувальних зборів з олімпійських видів спорту підготовки до всеукраїнських змагань

%

217,6

103,5

104,5

100

Динаміка кількості спортсменів, які посіли призові місця в регіональних змаганнях з олімпійських видів спорту

%

130

109

108

108

Динаміка кількості навчально-тренувальних зборів з неолімпійських видів спорту з підготовки до регіональних змагань порівняно з минулим роком

%

27,9

125

125

100

Динаміка кількості спортсменів, які посіли призові місця в неолімпійських змаганнях порівняно з минулим роком

%

110

104

104

100

Фізкультурно-оздоровча, реабілітаційна та спортивна діяльність серед людей з особливими потребами

Показники затрат

 

Кількість чемпіонатів, кубків міста та змагань серед інвалідів

од.

19

19

19

19

Обсяг витрат на проведення  чемпіонатів, кубків міста та змагань серед інвалідів

тис. грн

128,1

134,8

141,6

141,6

Кількість інвалідних клубів

од.

1

1

1

1

Обсяги витрат на надання фінансової підтримки інвалідних клубів

тис. грн

1961,1

2107,9

2247,7

2247,7

Показники продукту

 

Кількість інвалідів-спортсменів, які беруть участь у змаганнях

осіб

370

370

370

370

Показники ефективності

 

Середні витрати на один захід

тис. грн

6,8

7,1

7,5

7,5

Середній розмір фінансової підтримки з бюджету інвалідним клубам

тис. грн

1961,1

2107,9

2247,7

2247,7

Показники якості

 

Динаміка росту кількість чемпіонатів, кубків міста та змагань серед інвалідів

%

100

100

100

100

Розвиток дитячо-юнацького та резервного спорту

Показники затрат

 

Кількість дитячо-юнацьких спортивних шкіл (ДЮСШ), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету

од.

5

5

5

5

Кількість спеціалізованих дитячо-юнацьких спортивних шкіл (СДЮСШОР), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету

од.

8

8

8

8

Кількість комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл (КДЮСШ), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету

од.

3

3

3

3

Обсяг витрат на утримання дитячо-юнацьких спортивних шкіл (ДЮСШ) , видатки на утримання яких здійснюються з бюджету

тис. грн

57220,2

62384,1

66032,8

66032,8

Обсяг витрат на утримання спеціалізованих дитячо-юнацьких спортивних шкіл(СДЮСШОР), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету

тис. грн

91023,8

98610,9

103898,3

103898,3

Обсяг витрат на утримання комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл (КДЮСШ), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету

тис. грн

46548,9

50408,6

52770,5

52770,5

Кількість штатних працівників  дитячо-юнацьких спортивних шкіл (ДЮСШ), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету

шт. од.

231.75

231.75

231.75

231.75

Кількість штатних працівників спеціалізованих дитячо-юнацьких спортивних шкіл (СДЮСШОР), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету

шт. од.

282.75

282.75

282.75

282.75

Кількість штатних працівників комунальної дитячо-юнацької спортивної школи (КДЮСШ), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету

шт. од.

139

139

139

139

у тому числі тренерів (ДЮСШ)

шт. од.

132,0

 

132,0

 

132,0

 

132,0

 

у тому числі тренерів (СДЮСШОР)

шт. од.

169,64

169,64

169,64

169,64

у тому числі тренерів (КДЮСШ)

шт. од.

65,50

65,50

65,50

65,50

Обсяг витрат на придбання обладнання і предметів довгострокового користування спортивних шкіл усіх типів

тис. грн

13871,7

6715,6

17379,8

8888,85

Обсяг витрат на проведення навчально-тренувальної роботи спортивних шкіл усіх типів

тис. грн

23946,2

25259,9

25141,0

25141,0

Показники продукту

 

Середньорічна кількість учнів дитячо-юнацьких спортивних шкіл (ДЮСШ), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету

осіб

2628

2688

2748

2748

Середньорічна кількість учнів спеціалізованих дитячо-юнацьких спортивних шкіл (СДЮСШОР), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету

осіб

2165

2213

2265

2265

Середньорічна кількість учнів комунальної дитячо-юнацької спортивної школи (КДЮСШ), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету

осіб

890

926

962

962

Кількість учнів дитячо-юнацьких спортивних шкіл (ДЮСШ), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету, що взяли участь у регіональних спортивних змаганнях

осіб

2128

2158

2188

2188

Кількість учнів спеціалізованих дитячо-юнацьких спортивних шкіл (СДЮСШОР), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету, що взяли участь у регіональних спортивних змаганнях

осіб

2000

2050

2100

2100

Кількість учнів комунальної дитячо-юнацької спортивної школи (КДЮСШ), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету, що взяли участь у регіональних спортивних змаганнях

осіб

820

850

880

880

Кількість придбаного малоцінного спортивного обладнання та інвентарю для дитячо-юнацьких спортивних шкіл (ДЮСШ)

од.

406

432

456

456

Кількість придбаного малоцінного спортивного обладнання та інвентарю для спеціалізованих дитячо-юнацьких спортивних шкіл (СДЮСШОР)

од.

1503

1596

1687

1687

Кількість придбаного малоцінного спортивного обладнання та інвентарю для комунальної дитячо-юнацької спортивної школи (КДЮСШ)

од.

276

292

309

309

Кількість одиниць придбаного обладнання та предметів довгострокового користування спортивних шкіл усіх типів

од.

172

155

174

87

Показники ефективності

 

Середні витрати на утримання однієї  дитячо-юнацької спортивної школи (ДЮСШ), видатки на утримання якої здійснюються з бюджету, з розрахунку на одного працівника

тис. грн

246,9

269,2

284,9

284,9

Середні витрати на утримання однієї  спеціалізованої дитячо-юнацької спортивної школи (СДЮСШОР), видатки на утримання якої здійснюються з бюджету, з розрахунку на одного працівника

тис. грн

321,9

348,8

367,5

367,5

Середні витрати на утримання однієї комунальної дитячо-юнацької спортивної школи (КДЮСШ), видатки на утримання якої здійснюються з бюджету, з розрахунку на одного працівника

тис. грн

334,9

362,7

379,6

379,6

Середньомісячна заробітна плата працівника дитячо-юнацької спортивної школи (ДЮСШ), видатки на утримання якої здійснюються з бюджету

тис. грн

12,5

13,8

14,8

14,8

Середньомісячна заробітна плата працівника спеціалізованої дитячо-юнацької спортивної школи (СДЮСШОР), видатки на утримання якої здійснюються з бюджету

тис. грн

13,7

15,1

16,1

16,1

Середньомісячна заробітна плата працівника комунальної дитячо-юнацької спортивної школи (КДЮСШ), видатки на утримання якої здійснюються з бюджету

тис. грн

12,6

13,9

14,8

14,8

Середні витрати на навчально-тренувальну роботу у комунальних дитячо-юнацьких спортивних школах (ДЮСШ), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету, у розрахунку на одного учня

тис. грн

3,326

3,414

3,418

3,370

Середні витрати на навчально-тренувальну роботу у комунальних дитячо-юнацьких спортивних школах (СДЮСШОР), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету, у розрахунку на одного учня

тис. грн

9,265

9,640

9,591

9,444

Середні витрати на навчально-тренувальну роботу у комунальних дитячо-юнацьких спортивних школах (КДЮСШ), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету, у розрахунку на одного учня

тис. грн

5,013

5,221

5,285

5,205

Середні витрати на забезпечення участі одного учня комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл, видатки на утримання яких здійснюються з бюджету (ДЮСШ), у регіональних спортивних змаганнях

тис. грн

0,259

0,275

0,274

0,274

Середні витрати на забезпечення участі одного учня комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл, видатки на утримання яких здійснюються з бюджету (СДЮШОР), у регіональних спортивних змаганнях

тис. грн

0,800

0,840

0,837

0,837

Середні витрати на забезпечення участі одного учня комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл, видатки на утримання яких здійснюються з бюджету (КДЮСШР), у регіональних спортивних змаганнях

тис. грн

0,293

0,311

0,310

0,310

Середня вартість одиниці придбаного малоцінного спортивного обладнання та інвентарю для дитячо-юнацьких спортивних шкіл (ДЮСШ)

тис. грн

37,4

38,9

40,7

40,3

Середня вартість одиниці придбаного малоцінного спортивного обладнання та інвентарю для спеціалізованих дитячо-юнацьких спортивних шкіл (СДЮСШОР)

тис. грн

42,3

44,2

46,4

46,0

Середня вартість одиниці придбаного малоцінного спортивного обладнання та інвентарю для комунальної дитячо-юнацької спортивної школи (КДЮСШ)

тис. грн

49,7

50,7

50,7

49,8

Середні витрати на один об’єкт спортивних шкіл усіх типів

тис. грн

12174,6

13212,7

13918,9

13918,9

Середні витрати на одиницю придбаного обладнання та предметів довгострокового користування спортивних шкіл усіх типів

тис. грн

80,7

43,3

99,9

102,2

Показники якості

 

Кількість підготовлених у дитячо-юнацьких спортивних школах (ДЮСШ), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету, майстрів спорту України

осіб

18

20

22

25

Кількість підготовлених у спеціалізованих дитячо-юнацьких спортивних школах (СДЮСШОР), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету, майстрів спорту України

осіб

7

10

12

14

Кількість підготовлених у комунальних дитячо-юнацьких спортивних школах (КДЮСШ), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету, майстрів спорту України

осіб

11

12

15

16

Кількість підготовлених у дитячо-юнацьких спортивних школах (ДЮСШ), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету, кандидатів у майстри спорту України

осіб

137

140

142

145

Кількість підготовлених у спеціалізованих дитячо-юнацьких спортивних школах (СДЮСШОР), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету, кандидатів у майстри спорту України

осіб

61

65

67

68

Кількість підготовлених у комунальних дитячо-юнацьких спортивних школах (КДЮСШ), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету, кандидатів у майстри спорту України

осіб

76

77

80

81

Кількість учнів дитячо-юнацьких спортивних шкіл (ДЮСШ), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету, які здобули призові місця в регіональних спортивних змаганнях

осіб

98

100

101

102

Кількість учнів спеціалізованих дитячо-юнацьких спортивних шкіл (СДЮСШОР), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету, які здобули призові місця в регіональних спортивних змаганнях

осіб

320

325

327

330

Кількість учнів комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл (КДЮСШ), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету, які здобули призові місця в регіональних спортивних змаганнях

осіб

50

52

55

56

Динаміка** кількості учнів комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл (ДЮСШ), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету, порівняно з минулим роком

%

110

102

102

100

Динаміка** кількості учнів комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл (СДЮСШОР), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету, порівняно з минулим роком

%

120

102

102

100

Динаміка** кількості учнів комунальних дитячо-юнацьких спортивних шкіл (КДЮСШ), видатки на утримання яких здійснюються з бюджету, порівняно з минулим роком

%

160

104

104

100

Забезпечення підготовки спортсменів вищих категорій школи вищої спортивної майстерності

Показники затрат

 

Кількість шкіл вищої спортивної майстерності

од.

1

1

1

1

Обсяг витрат на придбання обладнання і предметів довгострокового користування

тис. грн

6789,8

2990,0

2120,0

2820,0

Обсяг витрат на утримання ШВСМ

тис. грн

17531,5

19173,8

20427,6

20427,6

Обсяг витрат на проведення навчально-тренувальних зборів

тис. грн

3172,8

3341,0

3508,0

3508,0

Кількість навчально-тренувальних зборів

од.

112

112

112

112

Кількість штатних працівників ШВСМ

од.

85,5

85,5

85,5

85,5

у тому числі тренерів

од.

36

36

36

36

Середньорічна кількість учнів ШВСМ постійного/змінного складу

особи

120

120

120

120

Кількість всеукраїнських змагань, у яких учні ШВСМ беруть участь

од.

38

38

38

38

Показники продукту

 

Кількість людино-днів, проведених у ШВСМ навчально-тренувальних зборів

людино-днів

9500

10000

10000

10000

Кількість людино-днів участі учнів ШВСМ у всеукраїнських змаганнях

людино-днів

500

600

600

600

Кількість придбаного малоцінного обладнання та інвентарю для ШВСМ

од.

389

251

173

172

Кількість одиниць придбаного обладнання та предметів довгострокового користування для ШВСМ

од.

45

29

20

19

Показники ефективності

 

Середні витрати на забезпечення одного людино-дня для участі учнів ШВСМ у всеукраїнських змаганнях

тис. грн

0,836

0,851

0,852

0,994

Середні витрати на одного людино-дня навчально-тренувальних зборів

тис. грн

0,333

0,334

0,350

0,350

Середня вартість одиниці придбаного малоцінного спортивного обладнання та інвентарю для ШВСМ

тис. грн

2,274

3,524

5,113

5,143

Середні витрати на одиницю придбаного обладнання та предметів довгострокового користування для ШВСМ

тис. грн

150,9

103,1

106,0

148,4

Показники якості

 

Кількість підготовлених у ШВСМ МС України

осіб

4

4

5

6

Кількість підготовлених у ШВСМ кандидатів у майстри спорту України

осіб

10

10

10

10

Кількість підготовлених в ШВСМ МСМК України

осіб

1

1

2

2

Кількість підготовлених в ШВСМ членів збірних команд України

осіб

40

42

44

46

Кількість підготовлених в ШВСМ кандидатів до складу збірних команд України протягом року

осіб

14

15

16

17

Підтримка і розвиток спортивної інфраструктури

Показники затрат

 

Кількість спортивних споруд, видатки на утримання яких здійснюються з міського бюджету

од.

1

1

1

1

Кількість штатних працівників комунальних спортивних споруд, видатки на утримання яких здійснюється з бюджету

шт. од.

154,5

154,5

154,5

154,5

Обсяг витрат на придбання обладнання і предметів довгострокового користування

тис. грн

1366

893,4

1000

229,8

Показники продукту

 

Кількість спортивних заходів на комунальних спортивних спорудах, видатки на утримання яких здійснюються з бюджету

од.

120

125

130

130

Кількість одиниць, придбаного спортивного обладнання та інвентарю для комунальних спортивних споруд

од.

18

7

6

4

Показники ефективності

 

Середній розмір видатків з бюджету на утримання однієї спортивної споруди комунальної форми власності

тис. грн

28367,7

30577,0

32436,2

32436,2

Середньомісячна заробітна плата одного працівника комунальних спортивних споруд, видатки на утримання яких здійснюються з бюджету

тис. грн

6,6

7,3

7,8

7,8

Середня вартість одиниці придбаного спортивного обладнання та інвентарю для комунальних спортивних споруд

тис. грн

12,0

12,7

13,3

13,3

Середні витрати на одиницю придбаного обладнання та предметів довгострокового користування

тис. грн

75,9

127,6

166,7

57,5

Показники якості

 

Динаміка** кількості спортивних заходів (навчально-тренувальних зборів, змагань), що проводяться на комунальних спортивних спорудах, видатки на утримання яких здійснюються з бюджету, порівняно з минулим роком

%

104

104

104

100

Підтримка фізкультурно-спортивного руху

Показники затрат

 

Кількість міських спартакіад та змагань серед учнівської та студентської молоді

од.

16

18

20

22

Обсяг витрат на проведення міських спартакіад та змагань

тис. грн

30,0

35,0

40,0

42

Показники продукту

 

Кількість учасників міських спартакіад та змагань

осіб

6454

6724

7034

7264

Показники ефективності

 

Середні витрати на один захід

тис. грн

1,9

1,9

22,0

1,9

Показники якості

 

Динаміка учнівської та студентської молоді, яка буде займатись спортом, порівняно з минулим роком

%

110

104

105

103,6

Стипендії

Інші заходи з розвитку фізичної культури і спорту

Показники затрат

 

Кількість видів заохочень/винагород, що виплачуються щомісяця (стипендії)

од.

1

1

1

1

Обсяг витрат на утримання стипендіатів міського голови, міської ради

тис. грн

3120,0

3444,5

3679,2

3679,2

Показники продукту

 

Кількість отримувачів заохочень/винагород (спортсмени, тренери, видатні діячі)

од.

40

40

40

40

Середньомісячний розмір заохочень/винагород для одного отримувача (спортсмени, тренери, видатні діячі)

тис. грн

6,5

7,2

7,7

7,7

Показники якості

 

Динаміка кількості отримувачів (спортсмени, тренери, видатні діячі) порівняно з минулим роком

%

80,0

100

100

100

         

 

 

 Опубліковано: 10 cічня 2022р


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: