МИКОЛАЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
РІШЕННЯ
23 грудня 2021 № 12/185
Про затвердження Програми відпочинку
дітей на 2022-2024 роки
З метою створення сприятливих умов для якісного відпочинку дітей, керуючись Законом України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», п. 22 ч. 1 ст. 26, ч. 1 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Програму відпочинку дітей на 2022-2024 роки (далі – Програма, додається).
2. Службі у справах дітей Миколаївської міської ради надавати міській раді інформацію про хід виконання Програми щороку до 15 грудня.
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійні комісії міської ради: з питань прав людини, дітей, сім'ї, законності, гласності, антикорупційної політики, місцевого самоврядування, депутатської діяльності та етики (Кісельову); з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення, освіти, культури, туризму, молоді та спорту (Норд); з питань економічної і інвестиційної політики, планування, бюджету, фінансів та соціально-економічного розвитку, підприємництва, наповнення бюджету та використання бюджетних коштів (Панченка); заступника міського голови Петрова А.Л.
Міський голова О. СЄНКЕВИЧ
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення міської ради
від 23 грудня 2021
№ 12/185
ПРОГРАМА
відпочинку дітей на 2022-2024 роки
1. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована
Програма відпочинку дітей
Пріоритетними у діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування є заходи, спрямовані на збереження та зміцнення фізичного і психічного здоров’я дітей, у тому числі шляхом організації якісного дитячого відпочинку.
Одним із найважливіших завдань у сфері соціального захисту дітей є реалізація їх права на відпочинок, охоплення організованими формами відпочинку дітей, що потребують особливої соціальної уваги та підтримки відповідно до статті 1 розділу 1 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей».
Права дитини на відпочинок і дозвілля визначені Конвенцією ООН про права дитини, що ратифікована Україною в 1991 році, Законом України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», Програмою відпочинку дітей на 2022?2024 роки.
Відповідно до абзацу 4 частини 1 статті 7 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» із бюджету Миколаївської міської територіальної громади надається фінансування на проведення заходів (надання послуг) з оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки. За останні роки відбувається тенденція збільшення переліку категорій дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки.
Так, з урахуванням складної та небезпечної ситуації, що склалася на сході України з квітня 2014 року та проведенням там антитерористичної операції, а з квітня 2018 року операції Об’єднаних сил, нагальною потребою стало надання відпочинкових послуг дітям осіб, визнаних учасниками бойових дій; дітям, один із батьків яких загинув (пропав безвісти) у районі проведення антитерористичних операцій, бойових дій чи збройних конфліктів або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних у районі проведення антитерористичних операцій, бойових дій чи збройних конфліктів, а також внаслідок захворювання, одержаного у період участі в антитерористичній операції, та дітям, зареєстрованих як внутрішньо переміщені особи; дітям, які проживають у населених пунктах, розташованих на лінії зіткнення.
Розширився перелік такими категоріями, як діти батьків-вихователів або прийомних батьків, які проживають в одному дитячому будинку сімейного типу, або в одній прийомній сім’ї; діти, взяті на облік службами у справах дітей як такі, що перебувають у складних життєвих обставинах, діти, одному з батьків яких встановлено інвалідність I або II групи. Відповідно відбувається зростання потреби у наданні послуг з відпочинку.
В Україні залишаються актуальними проблеми стану здоров’я дітей. Зберігається тенденція до погіршення здоров’я дітей, обумовлена негативними факторами соціально-економічного, екологічного та психоемоційного характеру. Вплив постійно діючих факторів ризику, в тому числі стресових перевантажень, зокрема у шкільному віці, призводить до порушення механізму саморегуляції фізіологічних функцій і сприяє розвитку у дітей хронічних захворювань. Щорічно серед дітей усіх вікових категорій збільшується рівень захворюваності і поширеності хвороб. Все частіше під час обов’язкових медичних оглядів медики виявляють хронічні захворювання, що підвищує з кожним роком кількість дітей, які перебувають на диспансерному обліку.
Кількість дітей, які перебувають на диспансерному обліку | |||
рік | у 2019 році | у 2020 році | у 2021 році |
кількість дітей | 4335 | 5828 | 10830 |
Надано відпочинкові послуги дітям, які перебувають на диспансерному обліку за рахунок місцевого бюджету | |||
рік | у 2019 році | у 2020 році | у 2021 році |
кількість дітей | 198 | 93 | 172 |
Загрозою здоровому способу життя дітей є вплив постійно діючих факторів ризику, незадовільна екологічна ситуація, стресові перевантаження, зокрема у шкільному віці, які спричиняють зниження імунітету та розвитку у дітей хронічних захворювань, що загострює проблему можливої дитячої інвалідності.
Залишається високим рівень інвалідності серед дітей, що є одним із найбільш несприятливих явищ у комплексі характеристик стану здоров’я та соціального благополуччя населення.
Кількість дітей з інвалідністю, за відсутності медичних протипоказань та здатних до самообслуговування, що потребують відпочинкових послуг | |||
рік | у 2019 році | у 2020 році | у 2021 році |
кількість дітей | 482 | 520 | 754 |
Надано відпочинкові послуги дітям з інвалідністю за рахунок місцевого бюджету | |||
рік | у 2019 році | у 2020 році | у 2021 році |
кількість дітей | 58 | 12 | 26 |
У такій складній ситуації політика міської влади спрямовується на підвищення рівня здоров’я дитячого населення. Адже саме в дитячому віці якісно організований відпочинок – той позитивний чинник, що впливатиме на формування здоров’я людини в майбутньому.
Поліпшення стану здоров’я дітей, відновлення їх життєвих сил, створення умов для продовження виховного процесу та розвитку творчих здібностей забезпечується шляхом організації відпочинку дітей, зокрема у період літніх канікул, на узбережжі Чорного моря.
Відпочинкові послуги за рахунок бюджету Миколаївської міської територіальної громади | |||
рік | у 2019 році | у 2020 році | у 2021 році |
кількість дітей | 2007 | 1785 | 1607 |
обсяг фінансування | 12 млн 751 тис. 111 грн | 12 млн 404 тис. 263 грн | 13 млн 460 тис. 006 грн |
кількість наданих відпочинкових послуг дітям | 2007 | 1785 | 1607 |
Пріоритетним завданням міської влади є реалізація права кожної дитини, яка потребує особливої соціальної уваги та підтримки, на якісний, безпечний відпочинок. Відповідно до інформації управління освіти Миколаївської міської ради кількість дітей пільгових категорій, які бажають отримати відпочинкові послуги за рахунок бюджету Миколаївської міської територіальної громади, щороку збільшується: у 2016 році – 5323 дитини, у 2017 році – 5378 дітей, у 2018 році – 6416 дітей, у 2019 році – 9804 дитини, у 2020 році – 10552дитини, у 2021 році – 14040 дітей.
З метою виконання стратегічного завдання міської влади щодо реалізації права дітей пільгових категорій на відпочинок і охоплення більшої кількості дітей літнім відпочинком проводиться закупівля відпочинкових послуг. Відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» відпочинкова зміна – період перебування дитини в дитячому закладі оздоровлення та відпочинку не менше 14 днів.
Дитячі заклади з оздоровлення та відпочинку, які надають відпочинкові послуги, включають заходи, спрямовані на організацію дозвілля дітей, з дотриманням періоду активного та пасивного відпочинку, організацію раціонального харчування та забезпечення відповідними умовами безпечного проживання.
Нагальною є проблема організації виховного процесу та дозвілля в закладах оздоровлення та відпочинку. З метою вдосконалення роботи в цьому напрямку необхідно забезпечити дитячі заклади оздоровлення та відпочинку сучасною методикою проведення змістовного дозвілля, вжити заходів щодо поліпшення виховної, культурно-масової та фізкультурно-спортивної роботи з дітьми під час літніх канікул.
Комплексне розв’язання цих проблем і завдань можливе шляхом затвердження Програми відпочинку дітей, що спрямована на реалізацію права кожної дитини, яка потребує особливої соціальної уваги та підтримки, на відпочинок, відновлення фізичного і психічного стану здоров’я дітей, зайнятості у канікулярний період, створення виховного процесу та розвитку творчих здібностей.
Фінансування послуг з відпочинку дітей за останні роки не задовольняє реальних потреб дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки.
Разом з тим непоодинокими є випадки, коли батьки або особи, які їх замінюють, забирають дітей із дитячих закладів оздоровлення та відпочинку до закінчення терміну перебування з поважних причин (хвороба дитини, обставини непереборної сили тощо), у результаті чого послуги з відпочинку використані не в повному обсязі. Це значно утруднює надання невикористаних дитино/днів для іншої дитини, яка потребує особливої соціальної уваги та підтримки, і може призвести до неефективного використання коштів бюджету Миколаївської міської територіальної громади.
У зв’язку з цим назріла необхідність кардинального перегляду механізму планування фінансового забезпечення заходів з відпочинку дітей м. Миколаєва. Означене можливе при збільшенні фінансування з бюджету Миколаївської міської територіальної громади на закупівлю відпочинкових послуг та залученні інших джерел оплати відпочинкових послуг, а саме: введення часткової оплати 20 відсотків вартості відпочинкової послуги, яка вноситься батьками (особами, які їх замінюють) щодо окремих категорій дітей, або з інших джерел, не заборонених законодавством, на рахунки відповідних дитячих закладів оздоровлення та відпочинку, які згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», стали переможцями торгів в результаті участі у процедурі електронних торгів через систему «ProZorro».
Враховуючи позитивний досвід впровадження часткової оплати послуг з оздоровлення та відпочинку державного підприємства «Український дитячий центр «Молода гвардія», державного підприємства України «Міжнародний дитячий центр «Артек», відповідно до Положення про порядок направлення дітей на оздоровлення та відпочинок до державного підприємства «Український дитячий центр «Молода гвардія» за рахунок бюджетних коштів від 02.06.2020 № 358 та Положення про порядок направлення дітей на оздоровлення та відпочинок до державного підприємства України «Міжнародний дитячий центр «Артек» за рахунок бюджетних коштів від 02.06.2020 № 359, введення часткової оплати 20 відсотків вартості відпочинкової послуги, яка вноситься батьками (особами, які їх замінюють) щодо окремих категорій дітей, не суперечить чинному законодавству.
Так, відповідно до категорій дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, відпочинкові послуги надаються безоплатно за рахунок бюджету Миколаївської міської територіальної громади: дітям – сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування; дітям з малозабезпечених сімей; дітям осіб, визнаних учасниками бойових дій відповідно до пунктів 19-21 частини першої статті 6 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»; дітям, один із батьків яких загинув (пропав безвісти) у районі проведення антитерористичних операцій, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, бойових дій чи збройних конфліктів або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних у районі проведення антитерористичних операцій, здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, бойових дій чи збройних конфліктів, а також внаслідок захворювання, одержаного у період участі в антитерористичній операції, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях; дітям, один із батьків яких загинув під час масових акцій громадянського протесту або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час масових акцій громадянського протесту; дітям, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи; дітям з інвалідністю; дітям, які взяті на облік службами у справах дітей як такі, що перебувають у складних життєвих обставинах; рідним дітям батьків–вихователів або прийомних батьків, які проживають в одному дитячому будинку сімейного типу або в одній прийомній сім’ї; дітям, батьки яких загинули від нещасних випадків на виробництві або під час виконання службових обов’язків, у тому числі дітям журналістів, які загинули під час виконання службових обов’язків; дітям з багатодітних сімей; дітям, які перебувають на диспансерному обліку; дітям, які зареєстровані як внутрішньо переміщені особи; дітям, одному з батьків яких встановлено інвалідність I або II групи; дітям, які постраждали внаслідок стихійного лиха, техногенних аварій, катастроф; дітям, які проживають у населених пунктах, розташованих на лінії зіткнення; відмінникам навчання; талановитим та обдарованим дітям – переможцям міжнародного, всеукраїнського рівня олімпіад, конкурсів, фестивалів, змагань, спартакіад; дітям – учасникам дитячих творчих колективів та спортивних команд; переможцям міжнародного, всеукраїнського рівня олімпіад, конкурсів, фестивалів, змагань, спартакіад; лідерам дитячих громадських організацій.
Всім іншим категоріям дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, що визначені у статті 1 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», послуги з відпочинку (14 днів) надаються з частковою оплатою у розмірі 20 відсотків вартості відпочинкової послуги, яка вноситься за рахунок батьків (осіб, які їх замінюють), або проводиться з інших джерел, не заборонених законодавством, на відповідний рік. У такому разі відпочинкові послуги надаються з розрахунку 80% за рахунок бюджету Миколаївської міської територіальної громади і 20% за рахунок батьків, осіб, які їх замінюють або з інших джерел, не заборонених законодавством.
Діти, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки та мають право на отримання безоплатної відпочинкової послуги, за відсутності безкоштовної послуги з відпочинку, можуть отримати відпочинкову послугу з частковою оплатою вартості, яку може запропонувати відповідальний структурний підрозділ, за бажанням батьків (осіб, які їх замінюють).
У разі згоди на часткову оплату 20 відсотків вартості відпочинкової послуги батьків, осіб, які їх замінюють, дітям, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки (діти з багатодітних сімей; діти, які перебувають на диспансерному обліку; діти, учасників бойових дій, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції/операції Об’єднаних сил, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях; діти з числа вимушених переселенців; діти – відмінники навчання; діти, одному з батьків яких встановлено інвалідність I або II групи; талановиті та обдаровані діти – переможці міжнародного, всеукраїнського рівня олімпіад, конкурсів, фестивалів, змагань, спартакіад, учасники дитячих творчих колективів та спортивних команд), такі послуги надаються з розрахунку 80 відсотків вартості за рахунок бюджету Миколаївської міської територіальної громади і 20 відсотків вартості сплачується за рахунок батьків, осіб, які їх замінюють, або з інших джерел, не заборонених законодавством.
У разі належності дитини до двох або більше пільгових категорій відповідальний структурний підрозділ першочергово пропонує отримати безоплатну відпочинкову послугу.
Відпочинкові послуги, придбані за рахунок бюджету Миколаївської міської територіальної громади, надаються безоплатно або із частковою оплатою в розмірі 20 відсотків вартості послуги, яка вноситься батьками (особами, які їх замінюють) або проводиться з інших джерел, не заборонених законодавством, за попередньо визначеним розподілом, затвердженим розпорядженням міського голови.
Комплексне розв’язання проблем можливе шляхом затвердження Програми відпочинку дітей на 2022-2024 роки (далі – Програма), яка спрямована на реалізацію стратегічного завдання держави та органів місцевого самоврядування щодо реалізації конституційного права дитини на відпочинок.
2. Мета Програми
Метою Програми є:
- реалізація конституційного права дитини на відпочинок;
- збільшення охоплених доступними, якісними та безпечними послугами з відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки;
- створення сприятливих умов для зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей шляхом належної організації відпочинку;
- підвищення якості та доступності послуг з відпочинку для більшої кількості дітей міста;
- створення умов для збереження мережі діючих дитячих закладів оздоровлення та відпочинку.
3. Шляхи та способи розв’язання проблеми
Основними шляхами і засобами розв’язання проблеми є:
- забезпечення та створення оптимальних сприятливих умов для відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки міста;
- забезпечення доступності відпочинкових послуг для різних пільгових категорій дитячого населення;
- підтримка заходів щодо організації відпочинку дітей;
- запровадження часткової оплати вартості відпочинкової послуги, що сплачується за рахунок батьків (осіб, які їх замінюють), або з інших джерел, не заборонених законодавством (для окремих категорій);
- збереження та розвиток мережі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку;
- інформаційне, методичне забезпечення щодо відпочинку дітей;
- фінансування та матеріально-технічне забезпечення відпочинку дітей;
- співпраця органів виконавчої влади, профспілкових організацій, підприємств, установ, організацій усіх форм власності щодо організації відпочинку дітей міста.
4. Перелік завдань і заходів Програми та результативні показники
4.1. Перелік завдань і заходів зазначено у додатку 2 до Програми, це конкретні заходи, які планується здійснити протягом 2022-2024 років і які забезпечать досягнення мети Програми.
4.2. Результативні показники виконання Програми.
Результативні показники виконання Програми – це кількісні та якісні показники (економічні, соціальні та інші), яких передбачається досягти в результаті виконання Програми та які підтверджуються даними бухгалтерської та іншої звітності, на підставі яких здійснюється оцінка ефективності використання коштів бюджету Миколаївської міської територіальної громади на виконання Програми, аналіз досягнутих результатів та витрат. Система вибраних показників, зазначених у таблиці підпункту 4.2.1, використовується для відстеження динаміки кількості дітей, охоплених заходами з відпочинку, з розбивкою за роками та у порівнянні з попереднім роком.
4.2.1. Результативні показники, яких передбачено досягти в результаті виконання завдань і заходів, зазначених у пункті 6 додатка 2 до Програми
№ з/п | Назва показника | Одиниця виміру | 2022 | 2023 | 2024 |
Показник витрат | |||||
1. | Фінансування для забезпечення відпочинком дітей (основне фінансування) | тис. грн | 14 349,722 | 15 110,258 | 15 865,770 |
1.1 | Фінансування для забезпечення відпочинком дітей (за умови виділення додаткового фінансування при перегляді/розгляді бюджету на відповідний період) | тис. грн | 21 403,901 | 22 486,478 | 23 557,464 |
Показник продукту | |||||
2. | Кількість дітей, яким надані послуги з відпочинку | осіб | 1428 | 1438 | 1448 |
2.1 | Кількість дітей, яким надані послуги з відпочинку (за умови виділення додаткового фінансування при перегляді/розгляді бюджету на відповідний період) | осіб | 2130 | 2140 | 2150 |
3. | Кількість придбаних відпочинкових послуг | од. | 1428 | 1438 | 1448 |
3.1 | Кількість придбаних відпочинкових послуг за умови виділення додаткового фінансування при перегляді/розгляді бюджету на відповідний період) | од. | 2130 | 2140 | 2150 |
Показники ефективності | |||||
4. | Середні витрати на відпочинок однієї дитини | грн | 10 048,82 | 10 507,82 | 10957,02 |
5. | Середня вартість одного дитино/дня | грн | 717,77 | 750,55 | 782,64 |
6. | Середня вартість однієї путівки на відпочинок | грн | 10 048,82 | 10 507,82 | 10957,02 |
Показники якості | |||||
7. | Питома вага дітей, охоплених відпочинком, від загальної кількості дітей у місті, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки | % | 10,17 | 10,24 | 10,31 |
8. | Динаміка кількості дітей, охоплених послугами з відпочинку ( від запланованих показників Програми) | % | 100 | 100 | 100 |
8.1 | Динаміка кількості дітей, охоплених послугами з відпочинку (порівняно з минулим роком) | % | - | 0,7 | 0,7 |
8.2 | Динаміка кількості дітей, охоплених послугами з відпочинку (порівняно з минулим роком) при перегляді/розгляді бюджету на відповідний період | % | - | 0,5 | 0,5 |
5. Координація та контроль за ходом виконання Програми
Організацію управління та контролю за виконанням Програми здійснює служба у справах дітей Миколаївської міської ради.
Виконавці, визначені в Програмі, щороку до 10 вересня подають службі у справах дітей Миколаївської міської ради інформацію про стан виконання заходів Програми.
Служба у справах дітей Миколаївської міської ради щороку до 01 жовтня надає узагальнену інформацію постійним комісіям міської ради, до компетенції яких відноситься питання відпочинку дітей м. Миколаєва.
6. Обсяги та джерела фінансування Програми
Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів бюджету Миколаївської міської територіальної громади, коштів підприємств, установ, організацій, професійних спілок та фондів, а також добровільних внесків юридичних та фізичних осіб та інших джерел, не заборонених законодавством.
Обсяги фінансування уточнюються щороку під час підготовки проєкту бюджету Миколаївської міської територіальної громади на відповідний рік у межах видатків, передбачених головним розпорядником бюджетних коштів, відповідальним за виконання завдань і заходів Програми.
Виконання Програми проводиться щорічно, виходячи з фінансових можливостей бюджету Миколаївської міської територіальної громади, в межах затверджених бюджетних призначень.
Додатки до Програми:
1. Паспорт Програми відпочинку дітей на 2022-2024 роки.
2. Напрями діяльності та заходи з виконання Програми відпочинку дітей на 2022-2024 роки.
______________________________________________________
Додаток 1
до Програми
ПАСПОРТ
Програми відпочинку дітей на 2022-2024 роки
1. Програму затверджено рішенням міської ради від ___________ № ______.
2. Ініціатор – служба у справах дітей Миколаївської міської ради.
3. Розробник Програми – служба у справах дітей Миколаївської міської ради.
4. Відповідальний виконавець – служба у справах дітей Миколаївської міської ради.
5. Співвиконавці:
5.1. Виконавчий комітет Миколаївської міської ради.
5.2. Департамент праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради.
5.3. Управління освіти Миколаївської міської ради.
5.4. Управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради.
5.5. Управління з питань культури та охорони культурної спадщини Миколаївської міської ради.
5.6. Управління у справах фізичної культури і спорту Миколаївської міської ради.
5.7. Управління молодіжної політики Миколаївської міської ради.
5.8. Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Миколаївської міської ради.
5.9. Адміністрації районів Миколаївської міської ради.
5.10. Миколаївський міський центр соціальних служб.
5.11. Головне управління Національної поліції в Миколаївській області (за узгодженням).
5.12. Організації усіх форм власності.
6. Термін виконання – 2022-2024 роки.
7. Обсяги та джерела фінансування.
Джерела фінансування | Обсяг фінансування | У тому числі за роками | ||
тис. грн. | 2022 | 2023 | 2024 | |
Бюджет Миколаївської міської територіальної громади (обсяг основного фінансування) | 45325,750 | 14 349,722 | 15 110,258 | 15 865,770 |
Бюджет Миколаївської міської територіальної громади (обсяг необхідного додаткового фінансування) | 22 122,093 | 7 054,179 | 7 376,220 | 7 691,694 |
Інші джерела (при обсязі основного фінансування) | 3 096,914 | 980,455 | 1 032,419 | 1 084,040 |
за рахунок часткової оплати батьків або осіб, які їх замінюють, або з інших джерел, не заборонених законодавством | ||||
ВСЬОГО* | 70 544,757 | 22 384,356 | 23 518,897 | 24 641,504 |
*за умови виділення додаткового фінансування при перегляді/розгляді бюджету Миколаївської міської територіальної громади на відповідний період та за рахунок часткової оплати батьків або осіб, які їх замінюють, або з інших джерел, не заборонених законодавством
Обсяги фінансування можуть корегуватися у межах бюджетного періоду без внесення змін до даної таблиці
______________________________________________________
Додаток 2
до Програми
Напрями діяльності та заходи з виконання Програми відпочинку дітей
на 2022-2024 роки
№ з/п | Назва напряму діяльності (пріоритетні завдання) | Перелік завдань і заходів Програми | Строк виконання заходу | Виконавці | Орієнтовні обсяги фінансування (тис. грн.) | Очікуваний результат | ||||
Всього | У тому числі за роками | |||||||||
2022 | 2023 | 2024 | ||||||||
| ||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | |
1 | Забезпечення та створення оптимальних сприятливих умов для організації відпочинку дітей міста | 1.1. Забезпечити дотримання Державного соціального стандарту оздоровлення та відпочинку дітей | Постійно | Виконком Миколаївської міської ради, служба у справах дітей ММР | Бюджет Миколаївської міської територіальної громади | - | - | - | Створення оптимальних умов для безпечного і якісного відпочинку дітей та підвищення якості відпочинкових послуг | |
інші джерела | - | - | - | |||||||
1.2. Здійснювати розробку щорічних заходів щодо організації відпочинку дітей | Щороку, квітень | Служба у справах дітей ММР | Бюджет Миколаївської міської територіальної громади | - | - | - | Оптимізація організаційних механізмів щодо відпочинку дітей, взаємодія органів та установ, які здійснюють організацію відпочинку дітей | |||
інші джерела | - | - | - | |||||||
2 | Збереження та розвиток мережі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку | 2.1. Не допускати випадків закриття, перепрофілювання та використання дитячих закладів оздоровлення та відпочинку не за прямим призначенням | Постійно | Виконком Миколаївської міської ради, служба у справах дітей ММР | Бюджет Миколаївської міської територіальної громади | - | - | - | Збереження мережі закладів оздоровлення та відпочинку | |
інші джерела | - | - | - | |||||||
2.2. Систематично здійснювати контроль за дотриманням вимог законодавства в закладах оздоровлення та відпочинку | Щороку, протягом відпочин- кового сезону | Виконком Миколаївської міської ради, служба у справах дітей ММР | Бюджет Миколаївської міської територіальної громади | - | - | - | Забезпечення щорічного якісного надання відпочинкових послуг дітям | |||
інші джерела | - | - | - | |||||||
3 | Підтримка заходів щодо організації відпочинку дітей | 3.1. Здійснювати контроль за виконанням установленого порядку перевезення дітей автомобільним та іншими видами транспорту до місць відпочинку і у зворотному напрямку | Постійно протягом відпочин- кового сезону | Служба у справах дітей ММР, Головне управління Національної поліції в Миколаївській області (за узгодженням) | Бюджет Миколаївської міської територіальної громади | - | - | - | Створення безпечних умов під час перевезення організованих груп дітей | |
інші джерела | - | - | - | |||||||
3.2. Забезпечити постійний контроль за станом громадського порядку в місцях відпочинку дітей, супровід автомобільного транспорту до місць відпочинку і у зворотному напрямку | Постійно | Головне управління Національної поліції в Миколаївській області (за узгодженням) | Бюджет Миколаївської міської територіальної громади | - | - | - | Створення безпечних умов , супровід під час перевезення організованих груп дітей | |||
інші джерела | - | - | - | |||||||
3.3. Забезпечити медичну підтримку відпочинку дітей. За необхідності надавати невідкладну стаціонарну та спеціалізовану медичну допомогу в лікувально-профілактичних закладах міста дітям, які перебувають на відпочинку | Щороку | Управління охорони здоров’я ММР | Бюджет Миколаївської міської територіальної громади | - | - | - | Надання невідкладних та якісних медичних послуг | |||
інші джерела | - | - | - | |||||||
3.4. Виконувати заходи з охорони життя дітей, персоналу у закладах оздоровлення та відпочинку та на водних об’єктах | Щороку | Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення ММР | Бюджет Миколаївської міської територіальної громади | - | - | - | Дотримання правил протипожежної безпеки, поводження на воді | |||
інші джерела | - | - | - | |||||||
4 | Інформаційне, методичне забезпечення відпочинку | 4.1. Сприяти проведенню організації змістовного дозвілля у сфері національно-патріотичного виховання, відродження українських традицій, з питань популяризації здорового способу життя та запобігання негативним явищам у період відпочинку дітей. Здійснювати видання інформаційного матеріалу та проведення майстер-класів | Постійно, протягом відпочин- кового сезону | Управління освіти ММР, управління молодіжної політики ММР, управління охорони здоров’я ММР, департамент праці та соціального захисту населення ММР, управління з питань культури та охорони культурної спадщини ММР, управління у справах фізичної культури і спорту ММР, служба у справах дітей ММР, адміністрації районів ММР, Миколаївський міський центр соціальних служб, організації усіх форм власності | Бюджет Миколаївської міської територіальної громади | - | - | - | Впровадження інноваційних форм змістовного дозвілля, підвищення рівня патріотичної свідомості та правових знань, пропаганди здорового способу життя юнацтва та молоді | |
інші джерела | - | - | - | |||||||
|
| 4.2. Здійснювати інформаційно-консультативну, методичну, рекламну роботу щодо організації відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки | Постійно, протягом відпочин- кового сезону | Служба у справах дітей ММР, управління освіти ММР, управління охорони здоров’я ММР, департамент праці та соціального захисту населення ММР, управління з питань культури та охорони культурної спадщини ММР, управління у справах фізичної культури і спорту ММР, управління молодіжної політики ММР, Миколаївський міський центр соціальних служб, адміністрації районів ММР, організації усіх форм власності | Бюджет Миколаївської міської територіальної громади | - | - | - | Впровадження інформаційних, рекламних засобів пропаганди відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки | |
інші джерела | - | - | - | |||||||
5 | Забезпечення доступності відпочинкових послуг для різних категорій дитячого населення | Сприяти організації та координації відпочинку дітей | Щороку | Виконком Миколаївської міської ради, служба у справах дітей ММР, адміністрації районів ММР | Бюджет Миколаївської міської територіальної громади | - | - | - | Забезпечення доступності відпочинкових послуг та адресності надання відпочинкових послуг дітям, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки | |
інші джерела | - | - | - | |||||||
6 | Фінансування для забезпечення відпочинком дітей | Забезпечувати закупівлю відпочинкових послуг та надавати відпочинок дітям, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, визначених Законом України «Про оздоровлення та відпочинок дітей»,безкоштовно та на умовах часткової оплати вартості, а саме: 80 відсотків вартості за рахунок бюджету Миколаївської міської територіальної громади і 20 відсотків вартості сплачується за рахунок батьків, осіб, які їх замінюють, або з інших джерел, не заборонених законодавством | Щороку | Виконком Миколаївської міської ради, служба у справах дітей ММР, управління освіти ММР, управління охорони здоров’я ММР, департамент праці та соціального захисту населення ММР, управління з питань культури та охорони культурної спадщини ММР, управління у справах фізичної культури і спорту ММР, адміністрації районів ММР, організації усіх форм власності | Всього 70 544,757 з бюджету Миколаївської міської територіальної громади (за умови виділення додаткового фінансування при перегляді/ розгляді бюджету на відповідний період) у тому числі: | 22 384,356 | 23 518,897 | 24 641,504 |
| |
|
|
|
|
| 45 325,750 бюджет Миколаївської міської територіальної громади (обсяг основного фінансування) | 14 349,722 | 15 110,258 | 15 865,770 | Забезпечення закупівлі відпочинкових послуг згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом проведення відкритих електронних торгів через систему «ProZorro».
Збільшення кількості дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки міста, охоплених організованими формами відпочинку | |
22 122,093 бюджет Миколаївської міської територіальної громади (обсяг необхідного додаткового фінансування) | 7 054,179 | 7 376,220 | 7 691,694 | |||||||
інші джерела 3 096,914 | 980,455 | 1 032,419 | 1 084,040 | |||||||
7. | Співпраця органів виконавчої влади, профспілкових організацій, підприємств, установ, організацій усіх форм власності щодо організації відпочинку дітей міста | Сприяти залученню підприємств, установ та організацій усіх форм власності, у тому числі профспілкових, благодійних, релігійних, громадських до надання фінансової і матеріальної допомоги в організації відпочинку дітей міста | Постійно Щороку | Виконком Миколаївської міської ради, служба у справах дітей ММР, адміністрації районів ММР, організації усіх форм власності | інші джерела | - | - | - | Охоплення відпочинковими послугами більшої кількості дітей пільгових категорій Надання відпочинкових послуг дітям, які потребують особливої соціальної уваги та підтримка дитячих закладів оздоровлення та відпочинку | |
| ВСЬОГО |
|
|
| Всього 70 544,757 з бюджету Миколаївської міської територіальної громади (за умови виділення додаткового фінансування при перегляді/ розгляді бюджету на відповідний період) у тому числі: | 22 384,356 | 23 518,897 | 24 641,504 |
| |
|
|
|
|
| бюджет Миколаївської міської територіальної громади (обсяг основного фінансування) 45 325,750 | 14 349,722 | 15 110,258 | 15 865,770 |
| |
бюджет Миколаївської міської територіальної громади (обсяг необхідного додаткового фінансування) 22 122,093 | 7 054,179 | 7 376,220 | 7 691,694 | |||||||
|
|
|
|
| інші джерела 3 096,914 | 980,455 | 1 032,419 | 1 084,040 |
|
Опубліковано: 10 cічня 2022р