Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКА МІСЬКА РАДА

РІШЕННЯ

 

20 травня  2021                                                                                № 4/366

Про затвердження Регламенту роботи

центру надання адміністративних послуг

департаменту з надання адміністративних

послуг Миколаївської міської ради

 

 

З метою впорядкування і покращання якості надання адміністративних послуг, спрощення процедури отримання адміністративних послуг, відповідно до Законів України «Про адміністративні послуги», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг», постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 588 «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг», керуючись ст.12 Закону України «Про адміністративні послуги», ст.25 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Затвердити Регламент роботи центру надання адміністративних послуг департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (додається).

2. Департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (Бєлану) здійснювати організаційне та методологічне забезпечення роботи центру надання адміністративних послуг департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради.

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань прав людини, дітей, сім'ї, законності, гласності, антикорупційної політики, місцевого самоврядування, депутатської діяльності та етики (Кісельову), першого заступника міського голови Лукова В. Д.

 

 

Міський голова                                                                                    О. СЄНКЕВИЧ

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення міської ради

від 20 травня 2021

№ 4/366

 

 

Регламент

роботи центру надання адміністративних послуг

департаменту з надання адміністративних послуг

Миколаївської міської ради

 

1.    Загальні положення

 

1.1. Регламент роботи центру надання адміністративних послуг департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (далі – Регламент) визначає порядок організації роботи центру надання адміністративних послуг департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (далі – Центр), його територіальних підрозділів та/або віддалених робочих місць адміністраторів (у тому числі пересувних) у разі їх утворення, порядок дій адміністраторів Центру та їх взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.

1.2. Затвердження Регламенту, його скасування та внесення змін до нього здійснюється за рішенням Миколаївської міської ради.

1.3. Центр є структурним підрозділом департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (далі – Департамент), в якому надаються адміністративні послуги згідно з переліком, який затверджується Миколаївською міською радою відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги».

1.4. Центр у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, актами центральних органів виконавчої влади, рішеннями Миколаївської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, Положенням про Департамент та цим Регламентом.

1.5. Надання адміністративних послуг у Центрі здійснюється з дотриманням таких принципів:

- верховенства права, у тому числі законності та юридичної визначеності;

- стабільності;

- рівності перед законом;

- відкритості та прозорості;

- оперативності та своєчасності;

- доступності інформації про надання адміністративних послуг;

- захищеності персональних даних;

- раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг;

- неупередженості та справедливості;

- доступності та зручності для суб’єктів звернення.

1.6. Основні терміни, які використовуються в цьому Регламенті, вживаються у значеннях, наведених у Законі України «Про адміністративні послуги».

1.7. З метою забезпечення належної доступності адміністративних послуг можуть утворюватися територіальні підрозділи Центру та/або віддалені робочі місця адміністраторів (у тому числі пересувні).

 

2. Вимоги до приміщення, в якому розміщується Центр

 

2.1. Центр, його територіальні підрозділи та/або віддалені робочі місця адміністраторів (у тому числі пересувні) розміщуються у зручному для суб’єктів звернення місці з розвинутою транспортною інфраструктурою.

2.2. На вході до приміщення (будівлі) розміщується інформаційна вивіска з найменуванням Центру та графіком роботи Центру, його територіального підрозділу та/або віддаленого робочого місця адміністраторів (у тому числі пересувного).

2.3. Вхід до приміщення Центру, його територіального підрозділу, яке має сходи, повинне бути облаштовано пандусом та поручнями з обох боків для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, а також місцями для тимчасового розміщення дитячих колясок.

У приміщенні Центру, його територіального підрозділу облаштовується санітарна кімната з урахуванням потреб осіб з інвалідністю, зокрема тих, що пересуваються на кріслах колісних, та інших маломобільних груп населення.

2.4. На прилеглій до Центру території облаштовуються місця для безоплатної стоянки автомобільного транспорту суб’єктів звернення, зокрема відповідно позначені місця для автотранспортних засобів, якими керують (в яких перевозяться) особи з інвалідністю, у кількості, визначеній Законом України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні». Будівлі, приміщення та стоянки Центру, його територіальних підрозділів облаштовуються з урахуванням потреб осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення згідно з вимогами відповідних державних будівельних норм, стандартів і правил. На прилеглих вулицях розміщуються інформаційні таблички, на яких зазначається місце розташування Центру, його територіальних підрозділів, віддалених робочих місць адміністраторів.

2.5. Приміщення Центру поділяється на відкриту та закриту частини.

2.6. У відкритій частині здійснюється прийом, консультування, інформування та обслуговування суб’єктів звернення працівниками Центру.

2.7. Суб’єкти звернення мають безперешкодний доступ до відкритої частини Центру.

2.8. Відкрита частина містить:

2.8.1. Сектор прийому.

2.8.2. Сектор інформування.

2.8.3. Сектор очікування.

2.8.4. Сектор обслуговування.

2.9. Відкрита частина розміщується на першому або другому поверсі будівлі за умови створення належних умов для безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до приміщень будівлі.

2.10. Закрита частина призначена виключно для опрацювання документів, пошти, надання консультацій та здійснення попереднього запису суб’єктів звернення на прийом до адміністраторів за допомогою засобів телекомунікації (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку), а також збереження документів, справ, журналів обліку/реєстрації (розміщення архіву).

2.11. Вхід до закритої частини Центру суб’єктам звернення забороняється.

2.12. Закрита частина може розміщуватися на інших поверхах, ніж відкрита частина.

2.13. Сектор прийому облаштовується при вході до приміщення Центру, його територіального підрозділу, віддаленого робочого місця адміністратора. У ньому здійснюється загальне інформування і консультування суб’єктів звернення з питань роботи Центру, його територіального підрозділу.

2.14. Сектор інформування облаштовується з метою ознайомлення суб’єктів звернення з порядком та умовами надання адміністративних послуг.

2.15. У секторі інформування розміщуються інформаційні стенди, а також інформаційні термінали у зручному для перегляду місці, які містять актуальну, вичерпну інформацію, необхідну для одержання адміністративних послуг.

2.16. Сектор інформування облаштовується столами, стільцями, забезпечується канцелярськими товарами для заповнення суб’єктами звернення необхідних документів. Може облаштовуватись комп’ютерною технікою з вільним доступом до мережі Інтернет.

2.17. Для висловлення суб’єктами звернень зауважень і пропозицій щодо якості надання адміністративних послуг у приміщенні, де розміщено сектор інформування Центру, територіальний підрозділ, віддалене робоче місце адміністратора, розміщуються відповідні засоби (зокрема скринька) встановлення зворотного зв’язку в електронній формі з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг для висловлення суб’єктами звернень зауважень і пропозицій щодо якості надання адміністративних послуг та/або в них розміщується в доступному місці книга відгуків і пропозицій.

2.18. Сектор очікування розміщується у просторому приміщенні, площа якого визначається залежно від кількості осіб, які звертаються до Центру протягом дня, та облаштовується столами для оформлення документів та в достатній кількості стільцями, кріслами тощо.

2.19. Сектор очікування обладнується автоматизованою системою керування чергою, системою звукового інформування осіб похилого віку та тих, які мають вади зору.

2.20. У приміщеннях Центру, його територіальних підрозділів, у приміщеннях, де розміщені віддалені робочі місця адміністраторів, створюються умови для оплати суб’єктами звернень адміністративного збору (зокрема розміщуються банкомати, платіжні термінали (у тому числі POS-термінали, програмно-технічні комплекси самообслуговування).

2.21. Сектор обслуговування утворюється за принципом відкритості розміщення робочих місць. Для швидкого обслуговування суб’єктів звернень робочі місця адміністраторів розподілені за принципом прийому і видачі документів.

2.22. Кожне робоче місце для прийому суб’єктів звернення має інформаційну табличку із зазначенням номера такого місця, прізвища, імені, по батькові та посади адміністратора Центру, його територіального підрозділу.

2.23. Площа секторів очікування та обслуговування Центру, його територіальних підрозділів та приміщень, де розташовані віддалені робочі місця адміністраторів, повинна бути достатньою для забезпечення зручних і комфортних умов для прийому суб’єктів звернення та роботи адміністраторів  Центру і має становити не менш як 100 кв. м.

2.24. На інформаційних стендах та інформаційних терміналах розміщується інформація, зокрема, про:

- найменування Центру, його територіальних підрозділів, віддалених робочих місць адміністраторів (у разі їх утворення), їх місцезнаходження, номери телефонів для довідок, факсу, адреса вебсторінки, електронної пошти;

- графік роботи Центру, його територіальних підрозділів та віддалених робочих місць (у разі їх утворення) (прийомні дні та години, вихідні дні);

- графік прийому суб’єктів звернення посадовими особами Миколаївської міської ради, що утворив Центр (у разі проведення прийому в приміщеннях центру, його територіальних підрозділах, за місцем розташуванням віддалених робочих місць адміністраторів);

- перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр, його територіальні підрозділи та у віддалених робочих місцях адміністраторів;

- бланки заяв та інших документів, необхідних для звернення за отриманням адміністративних послуг, а також зразки їх заповнення;

- платіжні реквізити для оплати платних адміністративних послуг;

- супутні послуги, які надаються у приміщенні Центру;

- П.І.П/б. керівника Центру, контактні номери телефонів, адресу електронної пошти;

- строки надання адміністративних послуг;

- Положення про Департамент;

- Регламент Центру.

2.25. Перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр, його територіальні підрозділи, у віддалених робочих місцях адміністраторів (у разі їх утворення) розміщується у доступному та зручному для суб’єктів звернення місці, у тому числі в інформаційному терміналі. Адміністративні послуги в переліку групуються за моделлю життєвих ситуацій суб’єктів звернення та/або сферами правовідносин (законодавства), та/або суб’єктами надання адміністративних послуг.

2.26. Перелік адміністративних послуг, які надаються через територіальні підрозділи Центру, у віддалених робочих місцях адміністраторів (у разі їх утворення) затверджується органом, що утворив Центр, з урахуванням потреб суб’єктів звернення.

2.27. Бланки заяв, необхідних для замовлення адміністративних послуг, розміщуються у секторі інформування на стендах-накопичувачах або стелажах з вільним доступом до них суб’єктів звернення, або на вебсайті Центру (вебсайті Миколаївської міської ради).

2.28. Особам з інвалідністю та іншим маломобільним групам населення забезпечується вільний доступ до інформації, зазначеної у п.п.2.24, 2.25 цього Регламенту, шляхом розміщення буклетів, інформаційних листів на стендах, інших необхідних матеріалів, надрукованих шрифтом Брайля. У разі можливості на інформаційних терміналах розміщується голосова інформація та відеоінформація, а також здійснюється інформування в інший спосіб, який є зручним для осіб з інвалідністю, зокрема осіб з порушеннями слуху, зору, та інших маломобільних груп населення.

Для забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктам звернення, які є глухими, німими або глухонімими, до роботи Центру може залучатися перекладач жестової мови.

2.29. На основі узгоджених рішень із суб’єктами надання адміністративних послуг у роботі Центру можуть брати участь представники суб’єктів надання адміністративних послуг для надання консультацій.

 

3. Інформаційна та технологічна картки адміністративних послуг

 

3.1. Інформаційні і технологічні картки, зміни до них, розробляються суб’єктами надання адміністративних послуг відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» та постанови Кабінету Міністрів України від 30.01.2013 № 44 «Про затвердження вимог до підготовки технологічної картки адміністративної послуги», а також інших нормативно-правових актів, які регламентують надання адміністративних послуг та погоджуються їх керівництвом.

3.2. Керівник Центру може вносити суб’єктові надання адміністративної послуги пропозиції щодо необхідності внесення змін до затверджених інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг (у тому числі для документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності).

3.3. У разі внесення змін до законодавства щодо порядку надання адміністративної послуги, суб’єкт її надання своєчасно інформує про це керівника Центру, готує пропозиції щодо внесення змін до інформаційних та/або технологічних карток згідно із законодавством.

 

 

 

4. Робота інформаційного підрозділу Центру

 

4.1. Для надання допомоги суб’єктам звернення у користуванні інформаційними терміналами та автоматизованою системою керування чергою (у разі їх наявності), консультування із загальних питань організації роботи Центру та порядку прийому суб’єктів звернення у Центрі може утворюватися інформаційний підрозділ.

4.2. Інформаційний підрозділ Центру ( у разі його утворення):

- інформує за усним клопотанням суб’єкта звернення про належність порушеного ним питання до компетенції Центру;

- консультує суб’єктів звернення щодо порядку внесення плати (адміністративного збору) за надання платних адміністративних послуг, надає інформацію про платіжні реквізити для сплати адміністративного збору;

- надає іншу інформацію та допомогу, що необхідні суб’єктам звернення до прийому їх адміністратором.

4.3. Миколаївська міська рада, створює та забезпечує роботу вебсайту Центру або окремого розділу на своєму вебсайті, де розміщується інформація, зазначена в п.п.2.24, 2.25 цього Регламенту, а також відомості про місце розташування Центру, його територіальних підрозділів, віддалених робочих місць адміністраторів (у разі їх утворення), найближчі зупинки громадського транспорту, під’їзні шляхи, місця паркування, інша корисна для суб’єктів звернення інформація.

4.4. Інформація, яка розміщується в приміщенні Центру (у тому числі на інформаційних терміналах) та на вебсайті, повинна бути актуальною і вичерпною.

Інформація на вебсайті Центру має бути зручною для пошуку та копіювання.

4.5. Суб’єктам звернення, які звернулися до Центру, територіальних підрозділів, до адміністраторів, що працюють на віддалених робочих місцях, з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку), забезпечується можливість отримання інформації про надання адміністративних послуг у спосіб, що аналогічний способу звернення, або в інший вибраний суб’єктом звернення спосіб.

 

5. Керування чергою в Центрі

 

5.1.  З метою забезпечення зручності та оперативності обслуговування суб’єктів звернень у Центрі, його територіальних підрозділах, на віддалених робочих місцях адміністраторів, вживаються заходи для запобігання виникненню черг, а у випадку їх виникнення – для керування чергою. Керування чергою забезпечується автоматизованою системою електронного керування чергою через інформаційний термінал.

5.2 У разі запровадження автоматизованої системи керування чергою суб’єкт звернення для прийому адміністратором Центру реєструється за допомогою термінала в такій системі, отримує відповідний номер у черзі та очікує на прийом. Автоматизована система керування чергою може передбачати персоніфіковану реєстрацію суб’єкта звернення (із зазначенням його прізвища та імені).

5.3. У Центрі, його територіальних підрозділах, на віддалених робочих місцях адміністраторів, може здійснюватися попередній запис суб’єктів звернення на прийом до адміністратора на визначену дату та час. Попередній запис може здійснюватися шляхом особистого звернення до Центру, його територіальних підрозділів, адміністраторів Центру, що працюють на віддалених робочих місцях, з використанням телефонного зв’язку та/або електронної реєстрації на вебсайті Центру (сторінки на вебсайті Миколаївської міської ради). Прийом суб’єктів звернення, які зареєструвалися шляхом попереднього запису, здійснюється у визначені керівником Центру години.

5.4. Центр може здійснювати керування чергою в інший спосіб, гарантуючи дотримання принципу рівності суб’єктів звернення.

 

6. Прийняття заяви та інших документів у Центрі

 

6.1. Прийняття від суб’єкта звернення заяви та інших документів, необхідних для надання адміністративної послуги (далі – вхідний пакет документів), та повернення документів з результатом надання адміністративної послуги (далі – вихідний пакет документів) здійснюється виключно в Центрі або його територіальних підрозділах, віддалених робочих місцях адміністраторів (у разі їх утворення).

6.2. Прийняття заяв для отримання адміністративних послуг від фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, здійснюється незалежно від реєстрації їх місця проживання, крім випадків, передбачених законом.

6.3. Заяви від юридичних осіб приймаються за місцезнаходженням таких осіб або у випадках, передбачених законом, за місцем провадження діяльності або місцезнаходженням відповідних об’єктів, якщо інше не встановлено законом.

6.4. Прийняття від суб’єктів господарювання заяви про видачу документів дозвільного характеру та документів, що додаються до неї, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства, видача (переоформлення, анулювання) документів дозвільного характеру, які оформлені дозвільними органами, та зареєстрованих декларацій здійснюються відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності».

6.5. Суб’єкт звернення має право подати вхідний пакет документів у Центрі (його територіальному підрозділі, віддаленому робочому місці адміністратора (в разі їх утворення) особисто, через представника (законного представника), надіслати його поштою (рекомендованим листом з описом вкладення) або у випадках, передбачених законом, за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку.

6.6. Заява для отримання адміністративної послуги в електронній формі подається через Єдиний державний вебпортал електронних послуг, у тому числі через інтегровані з ним інформаційні системи державних органів та органів місцевого самоврядування.

6.7. У разі коли вхідний пакет документів подається представником (законним представником) суб’єкта звернення, пред’являються документи, що посвідчують особу представника та засвідчують його повноваження.

6.8. Адміністратор Центру перевіряє відповідність вхідного пакета документів інформаційній картці адміністративної послуги, у разі потреби надає допомогу суб’єктові звернення в заповненні бланка заяви. У разі, коли суб’єкт звернення припустився неточностей або помилки під час заповнення бланка заяви, адміністратор повідомляє суб’єктові звернення про відповідні недоліки та надає необхідну допомогу в їх усуненні.

6.9. Адміністратор Центру складає опис вхідного пакета документів, у якому зазначаються інформація про заяву та перелік документів, поданих суб’єктом звернення до неї, у двох примірниках.

6.10. Суб’єктові звернення надається примірник опису вхідного пакета документів за підписом і з проставленням печатки (штампа) відповідного адміністратора Центру, а також відмітки про дату та час його складення. Другий примірник опису вхідного пакета документів зберігається в матеріалах справи, а у разі здійснення в Центрі електронного документообігу – в електронній формі.

6.11. Адміністратор Центру під час отримання вхідного пакета документів з’ясовує прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення про результат надання адміністративної послуги, а також бажане місце отримання оформленого результату надання адміністративної послуги (в Центрі, його територіальному підрозділі, віддаленому робочому місці адміністратора (у разі їх утворення), спосіб передачі суб’єктові звернення вихідного пакета документів (особисто, засобами поштового або телекомунікаційного зв’язку чи в інший вибраний суб’єктом звернення спосіб), про що зазначається в описі вхідного пакета документів у паперовій та/або електронній формі.

6.12. Адміністратор Центру здійснює реєстрацію вхідного пакета документів шляхом внесення даних до журналу реєстрації (у паперовій та/або електронній формі). Після внесення даних справі присвоюється номер, за яким здійснюється її ідентифікація та який фіксується на бланку заяви і в описі вхідного пакета документів.

Реєстрація та облік заяв, вхідних пакетів документів та оформлених результатів надання адміністративних послуг у Центрі, його територіальному підрозділі та на віддаленому робочому місці адміністратора (у разі їх утворення) ведеться централізовано (зокрема шляхом запровадження електронного документообігу).

6.13. У разі коли вхідний пакет документів отримано засобами поштового зв’язку і він не містить інформації про прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення, адміністратор центру не пізніше наступного робочого дня надсилає суб’єктові звернення опис вхідного пакета документів електронною поштою (та/або його відскановану копію) чи іншими засобами телекомунікаційного зв’язку або поштовим відправленням.

6.14. Після реєстрації вхідного пакета документів адміністратор Центру формує справу у паперовій та/або електронній формі та в разі потреби здійснює її копіювання та/або сканування.

6.15. Інформацію про вчинені дії адміністратор Центру вносить до листа про проходження справи у паперовій та/або електронній формі (крім випадків, коли адміністратор є суб’єктом надання адміністративної послуги). Лист про проходження справи також містить відомості про послідовність дій (етапів), необхідних для надання адміністративної послуги, та залучених суб’єктів надання адміністративних послуг.

 

7. Опрацювання справи (вхідного пакета документів)

 

7.1.  Після вчинення дій, передбачених пунктами 6.1-6.15  цього Регламенту, адміністратор Центру зобов’язаний невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня з урахуванням графіка роботи суб’єкта надання адміністративної послуги, надіслати (передати) вхідний пакет документів суб’єктові надання адміністративної послуги, до компетенції якого належить питання прийняття рішення у справі, про що робиться відмітка в листі про проходження справи із зазначенням часу, дати та найменування суб’єкта надання адміністративної послуги, до якого її надіслано, та проставленням печатки (штампа) адміністратора, що передав відповідні документи.

7.2. Передача справ у паперовій формі від Центру, його територіального підрозділу, віддаленого робочого місця адміністратора (у разі їх утворення) до суб’єкта надання адміністративної послуги здійснюється не менше ніж один раз протягом робочого дня, шляхом отримання справ представником суб’єкта надання адміністративної послуги.

7.3. Після отримання справи суб’єкт надання адміністративної послуги вносить запис про її отримання із зазначенням дати та часу, прізвища, імені, по батькові відповідальної посадової особи до листа про проходження справи.

7.4. Контроль за дотриманням суб’єктами надання адміністративних послуг строків розгляду справ та прийняття рішень здійснюється адміністраторами Центру відповідно до розподілу обов’язків за рішенням керівника Центру.

7.5. Суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний:

- своєчасно інформувати Центр про перешкоди у дотриманні строку розгляду справи та прийнятті рішення, інші проблеми, що виникають під час розгляду справи;

- надавати інформацію на усний або письмовий запит (у тому числі шляхом надсилання на адресу електронної пошти) адміністратора Центру про хід розгляду справи.

У разі виявлення факту порушення вимог законодавства щодо розгляду справи (строків надання адміністративної послуги тощо) адміністратор Центру невідкладно інформує про це керівника Центру.

 

8. Передача вихідного пакета документів суб’єктові звернення

 

8.1. Суб’єкт надання адміністративної послуги невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня після оформлення результату надання адміністративної послуги, формує вихідний пакет документів та передає його до Центру, його територіального підрозділу, віддаленого робочого місця адміністратора (у разі їх утворення), про що зазначається в листі про проходження справи.

8.2. Адміністратор Центру невідкладно у день надходження вихідного пакета документів повідомляє про результат надання адміністративної послуги суб’єктові звернення у спосіб, зазначений в описі вхідного пакета документів, здійснює реєстрацію вихідного пакета документів шляхом внесення відповідних відомостей до листа про проходження справи, а також до відповідного реєстру в паперовій та/або електронній формі.

8.3. Вихідний пакет документів передається суб’єктові звернення особисто під підпис (у тому числі його представникові (законному представникові) у разі пред’явлення документа, що посвідчує особу та/або засвідчує його повноваження, або у випадках, передбачених законодавством, передається в інший прийнятний для суб’єкта звернення спосіб.

Інформація про дату отримання вихідного пакета документів суб’єктом звернення (його представником) зазначається в описі вхідного пакета документів або в іншому документі, визначеному Миколаївською міською радою, і зберігається в матеріалах справи.

8.4. У разі незазначення суб’єктом звернення зручного для нього способу отримання вихідного пакета документів або його неотримання в Центрі протягом двох місяців відповідні документи надсилаються суб’єктові звернення засобами поштового зв’язку. У разі відсутності відомостей про місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта звернення та іншої контактної інформації вихідний пакет документів зберігається протягом тримісячного строку в Центрі, а потім передається для архівного зберігання.

8.5. У разі коли адміністративна послуга надається невідкладно, адміністратор Центру реєструє інформацію про результат розгляду справи в журналі (у паперовій та/або електронній формі), негайно формує вихідний пакет документів та передає його суб’єктові звернення.

8.6. Відповідальність за несвоєчасне та неналежне надання адміністративних послуг несуть суб’єкти надання таких послуг та в межах повноважень адміністратори і керівник Центру.

8.7. Інформація про кожну надану адміністративну послугу та справу в паперовій (копія документів) та/або електронній (скановані копії документів) формі (заява суб’єкта звернення та інші документи, визначені органом, що утворив центр) зберігається в приміщенні Центру, його територіального підрозділу.

У разі надання адміністративної послуги за допомогою державних реєстрів інформація про послугу зберігається у відповідному реєстрі.

Інформація про адміністративні послуги, надані територіальним підрозділом, адміністратором Центру, що працює на віддаленому робочому місці, подається Центру для узагальнення в порядку, визначеному Регламентом Центру.

Усі матеріали справи зберігаються у суб’єкта надання адміністративної послуги.

 

9. Особливості діяльності територіального підрозділу Центру,    адміністратора Центру, що працює на віддаленому робочому місці.

 

9.1. Організаційне забезпечення діяльності територіальних підрозділів та віддалених (у тому числі пересувних) робочих місць адміністраторів Центру покладається на Департамент.

9.2. Територіальний підрозділ, віддалене робоче місце адміністратора ( у разі їх утворення) розміщується на першому або другому поверсі будівлі за умови створення належних умов для безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до такої будівлі.

Віддалене робоче місце адміністратора може бути пересувним, що передбачає наявність відповідного комплекту технічних засобів (комп’ютерної техніки та оргтехніки), оснащених відповідним програмним забезпеченням та вільним доступом до Інтернету.

Робота пересувного віддаленого місця адміністратора забезпечується шляхом проведення виїзних прийомів адміністратора за місцем проживання/перебування (місцезнаходженням) суб’єкта звернення або за іншою адресою, зазначеною ним, у межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці. Перелік категорій суб’єктів звернення, яким можуть надаватися адміністративні послуги за допомогою пересувного віддаленого місця адміністратора, та порядок роботи адміністратора пересувного віддаленого місця визначається Миколаївською міською радою.

До обов’язкової категорії суб’єктів звернення, яким адміністративні послуги надаються за допомогою пересувного віддаленого місця адміністратора, належать особи з інвалідністю I групи та інші особи, які, за висновком лікарсько-консультативної комісії, нездатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги.

9.3. У приміщенні територіального підрозділу, приміщенні, де розміщене віддалене робоче місце адміністратора, забезпечується розміщення актуальної, вичерпної інформації, необхідної для одержання адміністративних послуг.

9.4. Територіальний підрозділ, приміщення, де розміщено віддалене робоче місце адміністратора (крім пересувного віддаленого робочого місця адміністратора), облаштовуються місцями для очікування суб’єктами звернень.

 

10. Режим роботи Центру

 

10.1. Час прийому суб’єктів звернень у Центрі становить не менше шести днів на тиждень та семи годин на день і є загальним (єдиним) для адміністративних послуг за переліком, який затверджується Миколаївською міською радою.

10.2. Час прийому суб’єктів звернень в територіальних підрозділах Центру, на віддалених робочих місцях адміністраторів (у разі їх утворення) становить не менше п’яти днів на тиждень та семи годин на день.

10.3. Графік роботи Центру:

Пн. 8:30 – 17:00

Вт. 8:30 – 17:00

Ср. 8:30 – 20:00

Чт. 8:30 – 17:00

Пт. 8:30 – 17:00

Сб. 8:30 – 16:00

Нд. вихідний день.

10.4. Графік роботи територіальних підрозділів Центру, віддалених робочих місць адміністраторів (у разі їх утворення):

Пн. 8:30 – 17:00

Вт. 8:30 – 17:00

Ср. 8:30 – 17:00

Чт. 8:30 – 17:00

Пт. 8:30 – 16:00

Сб-Нд. вихідні дні.

 

11. Прикінцеві положення

 

11.1 Адміністратори Центру працюють відповідно до затвердженого графіка. Графік роботи адміністраторів складається згідно з вимогами чинного трудового законодавства, затверджується директором Департаменту.

11.2. Для обліку відпрацьованого часу працівників Центру, що працюють за змінним графіком роботи, застосовується дотримання норми тривалості робочого часу при 40-годинному робочому тижні.

11.3. Суб’єктам господарювання, які надають супутні послуги у Центрі, рекомендується працювати згідно з графіком роботи Центру.

11.4. В адміністративному приміщенні Центру здійснюється цілодобове відеоспостереження та фізична охорона.

11.5. Посадові особи, які здійснюють прийом у Центрі, несуть відповідальність за збереження та належне використання службового майна та інших матеріальних цінностей, що знаходяться в приміщенні Центру, його територіальних підрозділах та у віддалених робочих місцях.

 

_________________________________________________________

 

 

Опубліковано: 02 червня 2021р


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: