МИКОЛАЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
РІШЕННЯ
20 травня 2021 № 4/357
Про внесення змін до рішення міської ради від 23.02.2017
№ 16/32 «Про затвердження Положень про виконавчі органи
Миколаївської міської ради» (зі змінами та доповненнями)
У зв’язку зі змінами, внесеними Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення можливостей самопредставництва в суді органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, інших юридичних осіб незалежно від порядку їх створення» до ст. 58 Цивільного процесуального кодексу України, ст. 56 Господарського процесуального кодексу України, ст. 55 Кодексу адміністративного судочинства України щодо самопредставництва органів місцевого самоврядування, враховуючи постанову Верховного Суду від 23.11.2020 по справі № 908/592/19, яка є обов’язковою для всіх суб’єктів владних повноважень в силу ч. 5 ст. 13 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», задля забезпечення судового захисту прав та інтересів територіальної громади міста Миколаєва, керуючись ч. 4 ст. 54, ч. 1 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до рішення міської ради від 23.02.2017 № 16/32 «Про затвердження Положень про виконавчі органи Миколаївської міської ради», виклавши Положення про управління капітального будівництва Миколаївської міської ради у новій редакції.
2. Затвердити Положення про управління капітального будівництва Миколаївської міської ради у новій редакції (додається).
3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань прав людини, дітей, сім'ї, законності, гласності, антикорупційної політики, місцевого самоврядування, депутатської діяльності та етики (Кісельову), заступника міського голови - директора департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради Коренєва С. М.
Міський голова О. СЄНКЕВИЧ
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення міської ради
від 20 травня 2021
№ 4/357
ПОЛОЖЕННЯ
про управління капітального будівництва
Миколаївської міської ради
1. Загальні положення
1.1. Управління капітального будівництва Миколаївської міської ради (далі-управління) є виконавчим органом Миколаївської міської ради.
1.2. Управління підзвітне і підконтрольне міській раді, підпорядковане виконавчому комітету міської ради, міському голові, заступнику міського голови відповідно до розподілу обов’язків.
1.3. У своїй діяльності управління керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів виконавчої влади, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, цим Положенням, іншими нормативними актами.
Рекомендації постійних комісій міської ради підлягають обов’язковому розгляду. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними строк.
1.4. Управління є юридичною особою, укладає від свого імені угоди в межах чинного законодавства, може бути позивачем та відповідачем у судах. Управління має самостійний баланс, печатку із зображенням Державного Герба України, бланки із своїм найменуванням, розрахункові рахунки в установах банків та рахунки в органах Державної казначейської служби України.
1.5. Управління утримується за рахунок коштів міського бюджету, є головним розпорядником бюджетних коштів.
2. Основні завдання
2.1. Основні завдання управління полягають у забезпеченні реалізації політики органів місцевого самоврядування у галузі будівництва, забезпеченні комплексної забудови міста відповідно до генерального плану, здійсненні координації робіт з інвестування капітального будівництва та реконструкції, технічного переоснащення, реставрації, проведенні капітального ремонту об`єктів комунальної власності, організації єдиного безперервного комплексного процесу створення готової будівельної продукції (проєктування, виконання будівельно-монтажних робіт, комплектація будівель матеріалами, технологічним та інженерним обладнанням).
Сприяє впровадженню у будівництво прогресивних проєктних рішень, нових будівельних матеріалів, конструкцій та виробів.
2.2. Управління, реалізуючи політику органів місцевого самоврядування в даній галузі, враховує кращі практики місцевого самоврядування в Україні та світі, розробляє новації та впроваджує передові методи управління.
3. Повноваження управління
3.1. Виконання функцій замовника у будівельній галузі за такими видами діяльності, як нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт, реставрація, технічне переоснащення об’єктів комунальної власності, знесення будівель, звільнення будівельних ділянок, промислове будівництво, благоустрій територій тощо відповідно до повноважень.
3.2. Реалізація політики, визначеної міським головою, міською радою та її виконавчим комітетом відповідно до компетенції, та реалізація прийнятих ними рішень.
3.3. Підготовка пропозицій до програми соціально-економічного розвитку міста Миколаєва і подає їх на розгляд міської ради.
3.4. Сприяння органам місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку міста Миколаєва.
3.5. Підготовка пропозицій до цільових програм з питань розвитку будівництва у місті і подання їх на розгляд міської ради.
3.6. Забезпечення дотримання законодавства у галузі будівництва.
3.7. Розробка на основі пропозицій у межах повноважень виконавчих органів Миколаївської міської ради поточних й перспективних програм капітального будівництва, складання переліку проєктів будов, проєктно-вишукувальних робіт і подача їх на затвердження в установленому порядку.
3.8. Забезпечення своєчасного подання запитів на фінансування проєктно-вишукувальних робіт і будівництва об’єктів відповідно до титульних списків будов та укладених договорів.
3.9. Розміщення у встановленому порядку замовлень на проєктно-вишукувальні роботи, нове будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт, реставрацію, технічне переоснащення об’єктів комунальної власності.
3.10. Здійснення передачі у встановлені терміни проєктним або вишукувальним організаціям завдань на проєктування, вихідних даних та інших документів, необхідних для виконання проєктних і вишукувальних робіт та розроблення проєктно-кошторисної документації.
3.11. Прийняття і перевірка комплектності одержаної від проєктних або вишукувальних організацій проєктно-кошторисної та іншої документації, забезпечення у встановленому порядку проведення експертизи цієї документації, її погодження і затвердження та передача документації будівельним організаціям, відповідно до договорів підряду.
Комплектування та передача в установленому порядку проєктно-кошторисної документації будівельним організаціям, відповідно до договорів підряду.
3.12. Укладення з будівельними, проєктними та вишукувальними організаціями відповідних договорів на будівництво, розроблення проєктно-кошторисної документації, авторського та технічного нагляду за будівництвом, перевірка поданих до оплати документів підрядних, проєктних, вишукувальних та інших організацій щодо виконання робіт та здійснення розрахунків з підрядниками, іншими організаціями за виконані роботи і послуги.
3.13. Одержання документів, які надають право на виконання підготовчих та будівельних робіт.
3.14. Підготовка документів для прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів.
3.15. Забезпечення підготовки геодезичної основи для будівництва у межах повноважень.
3.16. Передача завершених будівництвом та введених в експлуатацію об’єктів до комунальної власності.
3.17. Здійснення розрахунків за закінчені будівництвом об’єкти або пускові комплекси у межах повноважень.
3.18. Ведення бухгалтерського і статистичного обліку, складання і подання в установленому порядку відповідним органам звітності з усіх видів діяльності за затвердженими формами, несе відповідальність за їх достовірність.
3.19. Розпорядження коштами міського бюджету у межах, визначених міською радою, виконавчим комітетом і міським головою, раціональний розподіл та контроль за їх цільовим використанням.
3.20. Перевірка пред’явлених до сплати документів підрядних організацій, постачальників, проєктних, вишукувальних та інших організацій щодо виконання робіт та надання послуг.
3.21. Складання розрахунку розміру пайової участі у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, відповідно до вимог чинного законодавства.
3.22. Вивчення передових технології будівництва та внесення пропозиції щодо їхнього впровадження у місті Миколаєві.
3.23. Забезпечення реалізації державної та міської політики з питань забудови міста.
3.24. Оперативне надання до уповноваженого органу Миколаївської міської ради якісних інформаційних матеріалів про діяльність виконавчого органу для розміщення на офіційному сайті Миколаївської міської ради та власній веб-сторінці виконавчого органу.
3.25. Внесення пропозиції щодо фінансування об`єктів комунальної власності міста, ефективного використання бюджетних коштів в сфері капітального будівництва міста.
3.26. Залучення на договірних засадах коштів підприємств, організацій, установ, незалежно від форм власності, розташованих на території міста, для участі в комплексному соціально-економічному розвитку міста та для розвитку потужностей будівельної індустрії.
3.27. Взаємодія із виконавчими органами Миколаївської міської ради, підприємствами, установами, організаціями, узагальнення їх пропозицій з питань забудови міста.
3.28. Здійснення контролю за новим будівництвом, реконструкцією, реставрацією, капітальним ремонтом, технічним переоснащенням об’єктів комунальної власності, освоєння виділених бюджетних коштів та ефективне їх використанням за призначенням.
3.29. Розглядання в установленому порядку пропозицій, заяв, скарг юридичних та фізичних осіб.
3.30. Опрацювання запитів та звернень депутатів усіх рівнів, надання інформації, висновків, пропозицій з порушених питань.
3.31. Здійснення участі у розробці проєкту бюджету міста Миколаєва і подання пропозицій виконавчому органу Миколаївської міської ради-департаменту фінансів Миколаївської міської ради.
3.32. Скликання у встановленому порядку нарад з питань, що входять до компетенції управління.
3.33. Організація заходів з навчання, координації та контролю відповідно до завдань діяльності та функцій управління.
3.34. Прийняття участі у пленарних засіданнях сесій міської ради, засіданнях постійних комісій міської ради, виконавчого комітету міської ради, нарадах, комісіях, робочих групах, утворених міською радою, її виконавчими органами, міським головою.
3.35. Здійснення інших повноважень, передбачених законодавством, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.
3.36. Управління має право:
- здійснювати контроль, проводити перевірки та аналітичну роботу з питань, що належать до його компетенції;
- отримувати у встановленому порядку від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань
- отримувати у встановленому порядку від посадових осіб міської ради документи, довідки, розрахунки, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
- залучати працівників виконавчих органів міської ради для підготовки проєктів нормативних актів та інших документів, а також для розробки і здійснення заходів, які проводить управління відповідно до покладених на нього обов’язків
3.37. Для здійснення представництва в судах інтересів управління, у т.ч. в порядку самопредставництва без додаткового уповноваження (довіреності), працівники управління мають право здійснювати від імені управління усі права учасника справи (сторін та третіх осіб), окрім підписання позову, права відмови від позову (всіх або частини позовних вимог), визнання позову (всіх або частини позовних вимог), зміни предмета або підстав позову, збільшення або зменшення розміру позовних вимог, забезпечення позову (доказів) та скасування заходів забезпечення позову, укладання мирової угоди сторін, оскарження судових рішень у визначених законом випадках (підписання та подання апеляційних і касаційних скарг, заяв про перегляд судових рішень за нововиявленими або виключними обставинами).
4. Структура управління
4.1. Структуру управління, штатну чисельність та положення про структурні підрозділи затверджує міський голова.
4.2. Працівників управління призначає на посади та звільняє з посад начальник управління у порядку, визначеному законодавством.
4.3. Посадові обов’язки працівників управління визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються начальником управління.
4.4. Посадові обов’язки начальника управління визначаються посадовою інструкцією, яка затверджується міським головою.
4.5. Перелік працівників управління, які здійснюють представництво інтересів управління в судах у порядку самопредставництва без додаткового уповноваження (довіреності), затверджується наказом начальника управління.
5. Керівництво управління
5.1. Управління очолює начальник управління капітального будівництва Миколаївської міської ради (далі – начальник управління), який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою у порядку, визначеному законодавством.
5.2. Начальник управління може мати заступника (заступників), який (які) призначається (призначаються) на посаду (посади) та звільняється (звільняються) з посади (посад) міським головою у порядку, визначеному законодавством.
Заступник начальника управління (заступники начальника управління) виконує (виконують) функції, повноваження і завдання відповідно до розподілу обов’язків, визначених начальником управління.
5.3. Начальник управління:
5.3.1. Здійснює керівництво діяльністю управління, несе персональну відповідальність за своєчасне та якісне виконання покладених на управління завдань, а також за стан трудової, виконавської дисципліни, роботу з кадрами в управлінні.
5.3.2. Безпосередньо займається розробленням проєктів рішень міської ради, виконавчого комітету міської ради, розпоряджень міського голови.
5.3.3. У процесі реалізації завдань та функцій управління забезпечує взаємодію управління з іншими виконавчими органами міської ради.
5.3.4. Організовує виконання рішень міської ради та її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, доручень першого заступника міського голови та заступників міського голови.
5.3.5. Подає пропозиції міському голові щодо граничної чисельності працівників управління, визначає відповідно до чинного законодавства чисельність працівників управління, необхідну для забезпечення виконання завдань та функцій, покладених на управління
5.3.6. Організовує роботу та визначає міру відповідальності працівників управління.
5.3.7. Розподіляє повноваження між працівниками управління.
5.3.8. Діє без довіреності від імені управління, представляє інтереси управління у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами Миколаївської міської ради, районними державними адміністраціями, міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями.
5.3.9. Представляє в судах інтереси управління, у т.ч. в порядку самопредставництва без додаткового уповноваження (довіреності), у відносинах з державними органами, органами місцевого самоврядування, фізичними особами, підприємствами, установами, організаціями усіх форм власності. Здійснюючи представництво в судах, має право здійснювати від імені управління усі права учасника справи (сторін та третіх осіб).
5.3.10. Укладає від імені управління договори, видає довіреності.
5.3.11. Розпоряджається коштами в межах затвердженого міським головою кошторису видатків управління, відповідає за їх цільове використання; має право від імені управління розпоряджатися рахунками та право підпису на платіжних, розрахункових, інших фінансових і банківських документах управління.
5.3.12. Призначає та звільняє з посад працівників управління, організовує та проводить конкурси на заміщення вакантних посад в управлінні, встановлює надбавки і доплати, вирішує питання преміювання, надання відпусток і матеріальних допомог (допомоги на оздоровлення при наданні щорічної відпустки та матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань), службових відряджень працівникам управління, проведення їх оцінки, застосування заходів дисциплінарного впливу та дисциплінарних стягнень тощо.
5.3.13. Планує роботу управління, вносить пропозиції щодо формування планів роботи виконавчого комітету міської ради.
5.3.14. Розглядає кореспонденцію, що надійшла до управління, організовує роботу по виконанню даних по ній доручень.
5.3.15. Підписує видані у межах компетенції управління накази, організовує перевірку їх виконання.
5.3.16. Вживає заходів до удосконалення організації та підвищення ефективності роботи управління.
5.3.17. Організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності працівників.
5.3.18. Проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень управління.
5.3.19. Забезпечує дотримання працівниками управління правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни.
5.3.20. Здійснює інші повноваження, передбачені законодавством, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.
5.3.21. За відсутності начальника управління його обов’язки виконує заступник начальника управління (за відсутністю останнього - особа, призначена у встановленому порядку), який набуває відповідних прав та несе відповідальність за належне виконання покладених на нього обов’язків.
6. Заключні положення
6.1. Працівники управління повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та працівників.
6.2. Працівники управління несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю працівників управління при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.
6.3. Працівники управління мають право в разі виникнення конфліктної ситуації з керівником виконавчого органу Миколаївської міської ради звернутися з відповідною заявою до постійної комісії міської ради з питань прав людини, дітей, сім’ї, законності, гласності, антикорупційної політики, місцевого самоврядування, депутатської діяльності та етики.
6.4. Реорганізація та ліквідація управління здійснюється за рішенням міської ради відповідно до вимог чинного законодавства.
6.5. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.
___________________________________________
Опубліковано: 28 травня 2021р