Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКА МІСЬКА РАДА

РІШЕННЯ

 

11 березня 2021                                                                                № 4/7

Про внесення змін до рішення

Миколаївської міської ради від 20.12.2019

№ 56/73 «Про затвердження переліку

адміністративних послуг, що надаються

через департамент з надання

адміністративних послуг Миколаївської

міської ради»

 

З метою забезпечення надання адміністративних послуг відповідно до положень чинного законодавства, для оптимізації переліку адміністративних послуг, що надаються через департамент з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради, керуючись ст.5, ч.ч.6, 7 ст.12 Закону України «Про адміністративні послуги», ст.ст.25, 26, ч.1 ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1.  Внести зміни до рішення Миколаївської міської ради від 20.12.2019                  № 56/73 «Про затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються через департамент з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради» зі змінами, внесеними рішеннями Миколаївської міської ради від 12.03.2020 № 56/104, від 12.06.2020 № 56/119 (далі – рішення).

1.1. У розділі 02.01 «Управління комунального майна Миколаївської міської ради» переліку адміністративних послуг, які надаються виконавчими органами Миколаївської міської ради через департамент з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради, затвердженого п.2 рішення, виключити пункти 02.01.01, 02.01.02, 02.01.03, 02.01.04.

1.1.1. Пункт 02.01.05 вважати пунктом 02.01.01.

1.2. Розділ 02.02 «Управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради» переліку адміністративних послуг, які надаються виконавчими органами Миколаївської міської ради через департамент з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради, затвердженого п.2 рішення, доповнити пунктами 02.02.15, 02.20.16 у такій редакції:

«02.02.15. видача дозволу на розробку робочого проєкту землеустрою щодо зняття, складування, зберігання поверхневого шару ґрунту та нанесення його на ділянку (рекультивація), (порядок проведення рекультивації порушених земель);

02.02.16. видача рішення про надання згоди на поділ чи об’єднання земельних ділянок користувачем (крім випадків поділу земельної ділянки у зв’язку з набуттям права власності на житловий будинок, розташований на ній)».

1.3. У розділі 02.03 «Департамент архітектури та містобудування Миколаївської міської ради» переліку адміністративних послуг, які надаються виконавчими органами Миколаївської міської ради через департамент з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради, затвердженого п.2 рішення, виключити пункт 02.03.08.

1.3.1. Пункти 02.03.09-02.03.11 вважати пунктами 02.03.08-02.03.10 відповідно.

1.4. Внести зміни та доповнення до розділу 02.04 «Відділ обліку та розподілу житла Миколаївської міської ради» переліку адміністративних послуг, які надаються виконавчими органами Миколаївської міської ради через департамент з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради, затвердженого п.2 рішення.

1.4.1. Виключити пункти 02.04.04, 02.04.05, 02.04.06, 02.04.07, 02.04.10.

1.4.2. Пункти 02.04.08-02.04.09 вважати пунктами 02.04.04-02.04.05 відповідно.

1.4.3. Розділ доповнити пунктом 02.04.06 такого змісту:

«02.04.06. оформлення обміну жилими приміщеннями та видача обмінних ордерів».

1.4.4. Розділ доповнити пунктом 02.04.07 такого змісту:

«02.04.07. взяття на облік внутрішньо переміщених осіб, що потребують надання житлового приміщення з фондів житла для тимчасового призначення».

1.5. Розділ 02.05 «Управління державного архітектурно-будівельного контролю Миколаївської міської ради» переліку адміністративних послуг, які надаються виконавчими органами Миколаївської міської ради через департамент з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради, затвердженого п.2 рішення, викласти в новій редакції:

«02.05.01. реєстрація повідомлення про початок виконання підготовчих робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1);

02.05.02. реєстрація повідомлення про зміну даних у повідомленні про початок виконання підготовчих робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1);

02.05.03. реєстрація повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорту;

02.05.04. реєстрація повідомлення про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта;

02.05.05. реєстрація повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1);

02.05.06. реєстрація повідомлення про зміну даних у повідомленні про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1);

02.05.07. реєстрація повідомлення про зміну даних у зареєстрованій декларації про початок виконання підготовчих робіт;

02.05.08. реєстрація повідомлення про зміну даних у зареєстрованій декларації про початок виконання будівельних робіт;

02.05.09. реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта;

02.05.10. реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1);

02.05.11. реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації щодо об’єктів будівництва, збудованих без дозвільного документа на виконання будівельних робіт;

02.05.12. реєстрація декларації про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на яке визнано право власності за рішенням суду;

02.05.13. реєстрація змін до декларації про готовність до експлуатації об’єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорта;

02.05.14. реєстрація змін до декларації про готовність до експлуатації об’єкта, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1);

02.05.15. реєстрація змін до декларації про готовність до експлуатації самочинно збудованого об’єкта, на який визнано право власності за рішенням суду».

1.6. Розділ 03.02 «Відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління державної реєстрації» переліку адміністративних послуг, що здійснюються безпосередньо управлінням надання адміністративних послуг та управлінням державної реєстрації департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради, затвердженого п.3 рішення, доповнити пунктом 03.02.21 такого змісту:

«03.02.21. підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи».

1.7. Внести зміни та доповнення до розділу 03.04 «Відділ реєстрації громадян управління державної реєстрації» переліку адміністративних послуг, що здійснюються безпосередньо управлінням надання адміністративних послуг та управлінням державної реєстрації департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради, затвердженого п.3 рішення.

1.7.1. Виключити пункти 03.04.04, 03.04.07.

1.7.2. Пункт 03.04.06 викласти в такій редакції:

«03.04.06. видача довідки про зняття з реєстрації місця проживання особи».

1.7.3. Пункти 03.04.05, 03.04.06, 03.04.08 вважати пунктами 03.04.04-03.04.06 відповідно.

1.7.4. Доповнити розділ пунктом 03.04.07 такого змісту:

«03.04.07. внесення змін про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання особи до документів, в яких зазначаються відомості про реєстрацію місця проживання».

1.8. Розділ 03.05 «Відділ по роботі з ЄДР управління адміністративних послуг» переліку адміністративних послуг, що здійснюються безпосередньо управлінням надання адміністративних послуг та управлінням державної реєстрації департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради, затвердженого п.3 рішення, викласти в такій редакції:

«03.05.01. оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм вперше після досягнення 14-річного віку;

03.05.02. оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм вперше особі у віці з 14 до 18 років з одночасною реєстрацією у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків;

03.05.03. оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у зв’язку з втратою/викраденням паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм;

03.05.04. оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України (у формі картки);

03.05.05. оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки);

03.05.06. оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у зв’язку з втратою/викраденням паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки);

03.05.07. оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм;

03.05.08. оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм у зв’язку з обміном (зміни інформації, виявлення помилки, закінчення строку дії);

03.05.09. оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм у зв’язку з втратою/викраденням».

2. Рекомендувати управлінню Державної архітектурно-будівельної інспекції у Миколаївській області зобов’язати управління комунального майна Миколаївської міської ради, департамент архітектури та містобудування Миколаївської міської ради, відділ обліку та розподілу житла Миколаївської міської ради, управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради, управління державного архітектурно-будівельного контролю Миколаївської міської ради, департамент з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради забезпечити протягом 10 (десяти) робочих днів з дня набрання чинності цим рішенням розроблення, оновлення та затвердження інформаційних і технологічних карток на адміністративні послуги, суб’єктами надання яких є відповідні органи.

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань прав людини, дітей, сім'ї, законності, гласності, антикорупційної політики, місцевого самоврядування, депутатської діяльності та етики (Кісельову), першого заступника міського голови              Лукова В. Д.

 

Міський голова                                                                                О. СЄНКЕВИЧ

 

Опубліковано: 15 березня 2021р


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: