Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

 

02 жовтня 2020                                                                                            № 252р

Про внесення змін до розпорядження міського голови

від 06.12.2018 № 383р «Про затвердження структури

департаменту енергетики, енергозбереження та

запровадження інноваційних технологій Миколаївської

міської ради та Положень про його структурні

підрозділи»

 

З метою, оптимізації роботи та поліпшення організаційної структури департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради, керуючись п.п. 19, 20 ч. 4 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

 

1. Внести зміни до розпорядження міського голови від 06.12.2018 № 383р «Про затвердження структури департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради та Положень про його структурні підрозділи».

1.1. Затвердити Положення про структурні підрозділи департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради у новій редакції (додаються).

2. Заступнику директора департаменту - начальнику відділу організаційно-правової роботи та взаємодії із ЗМІ департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради Бондарю В.А. провести відповідні організаційні заходи згідно з діючим законодавством.

3. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника міського голови Омельчука О.А.

 

Міський голова                                                                                    О. СЄНКЕВИЧ

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 02 жовтня 2020

№  252р

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ організаційно-правової роботи та взаємодії із засобами масової інформації департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Відділ організаційно-правової роботи  та взаємодії із засобами масової інформації департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради (далі – відділ) є структурним підрозділом департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради (далі – департамент), підзвітним і підконтрольним Миколаївській міській раді, підпорядкованим директору департаменту, заступнику директора департаменту-начальнику відділу організаційно-правової роботи та взаємодії із засобами масової інформації.

1.2. Відділ керується у своїй роботі Конституцією України і законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів виконавчої влади, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про департамент та цим Положенням.

 

2. Основні завдання

 

2.1. Правове забезпечення діяльності департаменту.

2.2. Узагальнення практики застосування законодавства з питань, що відносяться до компетенції департаменту.

2.3. Захист інтересів територіальної громади, Миколаївської міської ради, її виконавчого комітету, міського голови, департаменту в судах та інших органах з питань, що відносяться до компетенції департаменту.

2.4. Взаємодія із засобами масової інформації з питань висвітлення діяльності департаменту в частині реалізації заходів з енергозбереження та впровадження інноваційних технологій в місті Миколаєві.

2.5. Забезпечення відповідно до діючих нормативних актів організації діловодства у департаменті.

3. Структура та організація роботи

 

3.1. До складу відділу входять:

 

заступник директора департаменту - начальник відділу

- 1

заступник начальника відділу

- 1

головний спеціаліст

- 3

 

 

3.2. Відділ очолює заступник директора департаменту – начальник відділу, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою у порядку, визначеному законодавством.

Заступник директора департаменту – начальник відділу безпосередньо підпорядкований директору департаменту та заступнику міського голови (за підпорядкованістю), їм підконтрольний та підзвітний.

Заступник директора департаменту - начальник відділу має заступника, якого призначає на посаду та звільняє з посади директор департаменту у порядку, визначеному законодавством.

Заступник начальника відділу виконує функції, повноваження і завдання відповідно до розподілу обов’язків, визначених заступником директора департаменту - начальником відділу.

Інших працівників відділу призначає на посади та звільняє з посад директор департаменту у порядку, визначеному законодавством.

3.3. Обов’язки працівників відділу регулюються посадовими інструкціями.

3.4. Заступник директора департаменту - начальник відділу:

3.4.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу і несе персональну відповідальність за своєчасне і якісне виконання поставлених перед відділом завдань, здійснення ним своїх функцій.

3.4.2. Організовує і контролює роботу відділу.

3.4.3. Розподіляє обов’язки між працівниками відділу.

3.4.4. Готує подання на розгляд директора департаменту щодо представлення працівників відділу до заохочення та нагородження, а також про притягнення до дисциплінарної відповідальності.

 

4. Компетенція відділу

 

До компетенції відділу відносяться такі повноваження:

4.1. Організація правового забезпечення застосування законодавства в департаменті.

4.2. Розроблення проєктів нормативно-правових актів міської ради, її виконавчого комітету та розпоряджень міського голови з питань, що відносяться до компетенції відділу.

4.3. Перевірка на відповідність чинному законодавству України проєктів рішень міської ради, її виконавчого комітету та розпоряджень міського голови, які розробляються департаментом.

4.4. Перевірка на відповідність чинному законодавству України проєктів договорів (угод, контрактів).

4.5. Розгляд звернень громадян, підприємств, установ, організацій, депутатських звернень та запитів у порядку, передбаченому чинним законодавством України.

4.6. Представництво інтересів міської ради, виконавчого комітету міської ради, міського голови, департаменту та інших виконавчих органів міської ради в судах, у взаємовідносинах з державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями усіх форм власності з питань, що відносяться до компетенції департаменту.

4.7. Надання посадовим особам департаменту усних та письмових консультацій з правових питань.

4.8. Участь у розгляді матеріалів за наслідками перевірок, ревізій.

4.9. Організація взаємодії із засобами масової інформації та громадськістю з метою дотримання принципів відкритості, прозорості та гласності своєї діяльності.

4.10. Організація та проведення пресконференцій, брифінгів, зустрічей  з представниками засобів масової інформації.

4.11. Підготовка та розповсюдження інформаційних повідомлень з актуальних питань діяльності департаменту серед засобів масової інформації.

4.12. Взаємодія з пресслужбами організацій та установ, співпраця з підрозділами органів виконавчої влади з питань, що належать до компетенції відділу.

4.13. Співпраця з представниками засобів масової інформації, використання їх можливостей для інформування населення щодо впровадження заходів з енергозбереження та впровадження інноваційних технологій в місті Миколаєві.

4.14. Підготовка виступів, інформаційних матеріалів для участі посадових осіб департаменту у різноманітних заходах, нарадах, зустрічах.

4.15. Приймання, попередній розгляд і розподіл документів, реєстрація, відбір і підготовка кореспонденції для керівництва з подальшою передачею її за призначенням.

4.16. Контроль за правильним оформленням вхідних та вихідних документів. 

4.17. Аналіз стану документообігу, ведення довідково-інформаційної роботи про кількість документів, що проходять через відділ.

4.18. Здійснення контролю за виконанням доручень директора департаменту, дотримання строків надання відповідей та підготовка інформації із зазначених питань.

4.19. Підготовка апаратних нарад з керівниками виконавчих органів міської ради, комунальних підприємств, установ та організацій з питань, що належать до повноважень департаменту.

4.20. Ведення та оформлення протоколів апаратних нарад, підготовка та направлення виконавцям доручень та контроль за своєчасним їх виконанням.

4.21. Участь в організації та підготовці заходів, які проводяться директором департаменту, заступником директора департаменту-начальником відділу організаційно-правової роботи та взаємодії із засобами масової інформації.

4.22. За дорученням директора департаменту підготовка та узагальнення відповідей на звернення, що надійшли до департаменту.

4.23. Підготовка графіка проведення особистого прийому громадян директором департаменту.

4.24. Забезпечення організації особистого прийому громадян директором департаменту. Підготовка матеріалів для прийому громадян, отримання від виконавчих органів Миколаївської міської ради довідок, пояснень та інших матеріалів, необхідних для здійснення прийому громадян.

4.25. Консультування громадян, які звертаються до відділу, про порядок вирішення порушених питань.

4.26. Вивчення, узагальнення та поширення позитивного досвіду роботи, надання методичної та практичної допомоги відділам та посадовим особам департаменту в організації та проведенні роботи з розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян.

4.27. Складання зведеної номенклатури справ департаменту. Здійснення збереження документів департаменту, підготовка справ для здачі в архів.

4.28. Забезпечення реєстрації та контроль інформаційних запитів, які надійшли до департаменту.

4.29. Інформування директора департаменту про факти порушення виконавчої дисципліни та неналежного ставлення до розгляду звернень громадян посадовими особами департаменту.

 

5. Права відділу

 

Відділ має право:

5.1. Одержувати від виконавчих органів міської ради, підприємств, установ, організацій інформацію та матеріали в порядку, визначеному чинним законодавством, необхідні для виконання покладених завдань.

5.2. Залучати спеціалістів інших органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції.

5.3. Скликати наради з питань, що належать до компетенції відділу.

5.4. Здійснювати контроль, проводити перевірки та аналітичну роботу з питань, що належать до його компетенції.

5.5. Готувати до винесення на розгляд міської ради, виконавчого комітету міської ради проєкти рішень з питань, що відносяться до компетенції відділу.

5.6. Вносити пропозиції щодо змін та доповнень до Положення про відділ у визначеному порядку.

 

6. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності відділу

 

6.1. Відділ утримується за рахунок міського бюджету.

6.2. Працівники відділу є посадовими особами органів місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими законодавчими актами.

 

7. Відповідальність посадових осіб відділу

 

7.1. Посадові особи повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.

7.2. Посадові особи відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадових осіб відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

 

8. Заключні положення

 

8.1. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.

____________________________________________________

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 02 жовтня 2020

№ 252р

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ енергетичного нагляду, нормування та контролю департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Відділ енергетичного нагляду, нормування та контролю департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради (далі – відділ) є структурним підрозділом департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради (далі – департамент), підзвітним і підконтрольним Миколаївській міській раді, підпорядкованим директору департаменту, заступнику директора департаменту.

1.2. Відділ керується у своїй роботі Конституцією України і законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів виконавчої влади, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про департамент та цим Положенням.

 

2. Основні завдання

 

2.1. Реалізація виконання галузевих програм з енергозбереження та впровадження інноваційних технологій, сприяння здійсненню енергомодернізаційних заходів на об’єктах комунальної сфери.

2.2. Здійснення моніторингу споживання паливно-енергетичних ресурсів  об’єктами бюджетної сфери, комунальними установами, підприємствами та організаціями міста Миколаєва.

2.3. Координація  роботи тепло-, водо-, електро-, газопостачальних підприємств міста щодо питань енергоефективності, технічного переоснащення галузі в напрямку впровадження енергозберігаючих технологій і обладнання, надійного постачання паливно-енергетичних ресурсів та води об’єктам комунальної сфери міста.

2.4. Сприяння залученню додаткових позабюджетних фінансових ресурсів у розвиток сфери енергоефективності.

2.5. Участь у розробленні та здійсненні заходів ефективного використання паливно-енергетичних ресурсів, впровадження альтернативних і відновлювальних джерел енергії.

2.6. Опрацювання питань необхідності та доцільності проведення термосанації (або окремих її складових частин) на об’єктах міського господарства Миколаєва.

 

3. Структура та організація роботи

 

3.1. До складу відділу входять:

 

начальник відділу

- 1

заступник начальника відділу

- 1

головний спеціаліст

- 3

 

 

3.2. Відділ очолює начальник відділу, який призначається на посаду та звільняється з посади директором департаменту у порядку, визначеному законодавством.

Начальник відділу безпосередньо підпорядкований директору департаменту та заступнику директора департаменту, їм підконтрольний та підзвітний.

Начальник відділу має заступника, якого призначає на посаду та звільняє з посади директор департаменту у порядку, визначеному законодавством.

Заступник начальника відділу виконує функції, повноваження і завдання відповідно до розподілу обов’язків, визначених начальником відділу.

Інших працівників відділу призначає на посади та звільняє з посад директор департаменту у порядку, визначеному законодавством.

3.3. Обов’язки працівників відділу регулюються посадовими інструкціями.

3.4. Начальник відділу:

3.4.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу і несе персональну відповідальність за своєчасне і якісне виконання поставлених перед відділом завдань, здійснення ним своїх функцій.

3.4.2. Організовує і контролює роботу відділу.

3.4.3. Розподіляє обов’язки між працівниками відділу.

3.4.4. Готує подання на розгляд заступнику директора департаменту щодо представлення працівників відділу до заохочення та нагородження, а також про притягнення до дисциплінарної відповідальності, з подальшим затвердженням директором департаменту.

 

4. Компетенція відділу

 

До компетенції відділу відносяться такі повноваження:

4.1. Участь у розробленні проєктів цільових програм в галузі та відповідних розділів програми соціально-економічного розвитку міста.

4.2. Реалізація виконання галузевих програм з енергозбереження та впровадження інноваційних технологій, сприяння здійсненню енергомодернізаційних заходів на об’єктах комунальної сфери.

4.3. Підготовка проєктів рішень міської ради, виконкому міської ради та розпоряджень міського голови з питань енергозабезпечення, енергоефективності та запровадження інноваційних технологій.

4.4. Участь в організації форумів, конференцій, виставок, інших заходів з енергозбереження у місті.

4.5. Впровадження та забезпечення функціонування системи енергетичного менеджменту та енергетичного моніторингу на об’єктах бюджетної сфери, у комунальних установах, підприємствах та організаціях.

4.6. Здійснення збору, аналізу та узагальнення інформації щодо ефективності використання енергоресурсів об’єктами бюджетної сфери, комунальними установами, підприємствами та організаціями.

4.7. Збір та узагальнення інформації про зміни, що відбулися після проведення енергомодернізаційних заходів на об’єктах комунальної сфери.

4.8. Участь у вирішенні питань з оснащення об’єктів житлово-комунального господарства сучасними засобами обліку теплової енергії.

4.9. Координація  роботи тепло-, водо-, електро-, газопостачальних підприємств міста щодо питань енергоефективності, технічного переоснащення галузі в напрямку впровадження енергозберігаючих технологій і обладнання.

4.10. Опрацювання питання розміщення в межах міста нових або реконструкції діючих об'єктів теплопостачання та сприяння розвитку енергозберігаючих систем теплопостачання на відповідній території, виходячи з інтересів територіальної громади.

4.11. Участь у розробленні заходів щодо збільшення обсягів використання відновлюваних джерел енергії та альтернативних видів палива.

4.12. Участь у забезпеченні сталого проходження міським господарством осінньо-зимових періодів, надійного постачання паливно-енергетичних ресурсів та води об’єктам комунальної сфери міста.

4.13. Розроблення та реалізація пропозицій щодо залучення додаткових ресурсів з фінансування та розвитку енергоефективності, в тому числі шляхом участі в грантових, кредитних програмах міжнародних організацій та фондів.

4.14. Подання на розгляд та узагальнення інвестиційних проєктів у галузі енергоефективності, а також участь в опрацюванні інвестиційних програм енергопостачальних підприємств.

4.15. Координація співпраці представників міжнародних організацій та фондів, закладів бюджетної сфери, комунальних установ, підприємств та організацій, надання консультативної та методичної допомоги суб'єктам інвестиційної діяльності міста.

4.16. Участь у межах компетенції у реалізації інвестиційних та пілотних проектів у сфері підвищення енергоефективності.

4.17. Участь у розробленні проєктів програм енергозбереження та запровадження інноваційних технологій, а також в межах покладених завдань та функцій, контроль за їх реалізацією, визначення пріоритетних напрямків розвитку енергозбереження.

4.18. Внесення пропозицій щодо покращання роботи з енергоефективності та впровадження інноваційних технологій в м. Миколаєві.

4.19. Сприяння заходам із впровадження сучасних та економічних форм адміністрування та проведення розрахунків за енергоносії та послуги.

4.20. Опрацювання питань необхідності та доцільності проведення термосанації (або окремих її складових частин) на об’єктах міського господарства Миколаєва.

4.21. У межах своєї компетенції складання звітів, інформаційних та аналітичних довідок і подання їх директору департаменту або заступнику директора департаменту.

4.22. Участь в засіданнях постійних комісій міської ради у відповідності до компетенції відділу.

4.23. Здійснення співпраці з іншими органами державної влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями.

4.24. Здійснення в межах своєї компетенції іншої діяльності з питань енергозбереження.

 

5. Права відділу

 

Відділ має право:

5.1. Одержувати від виконавчих органів міської ради, підприємств, установ, організацій інформацію та матеріали в порядку, визначеному чинним законодавством, необхідні для виконання покладених завдань.

5.2. Залучати спеціалістів інших органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції.

5.3. Скликати наради з питань, що належать до компетенції відділу.

5.4. Здійснювати контроль, проводити перевірки, інспекції та аналітичну роботу з питань, що належать до його компетенції.

5.5. Готувати до винесення на розгляд міської ради, виконавчого комітету міської ради проєкти рішень з питань, що відносяться до компетенції відділу.

5.6. Вносити пропозиції щодо змін та доповнень до Положення про відділ у визначеному порядку.

 

6. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності відділу

 

6.1. Відділ утримується за рахунок міського бюджету.

6.2. Працівники відділу є посадовими особами органів місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими законодавчими актами.

7. Відповідальність посадових осіб відділу

 

7.1. Посадові особи повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.

7.2. Посадові особи відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадових осіб відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

 

8. Заключні положення

 

8.1. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.

 

____________________________________________________

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 02 жовтня 2020

№  252р

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ бухгалтерського обліку та звітності департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій

Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Відділ бухгалтерського обліку та звітності департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради (далі – відділ) є структурним підрозділом департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради (далі – департамент), підзвітним і підконтрольним Миколаївській міській раді, підпорядкованим директору департаменту.

1.2. Відділ керується у своїй роботі Конституцією України і законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів виконавчої влади, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про департамент та цим Положенням.

 

2. Основні завдання

 

2.1. Забезпечення ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової, податкової, статистичної та інших видів звітностей.

2.2. Відповідно до затверджених у бюджеті міста призначень фінансування заходів з енергозбереження та впровадження інноваційних технологій в місті Миколаєві.

2.3. Здійснення заходів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за рахунок коштів бюджету.

 

3. Структура та організація роботи

 

3.1. До складу відділу входять:

 

начальник відділу

- 1

заступник начальника відділу

головний спеціаліст

- 1

- 3

 

3.2. Відділ очолює начальник відділу, який призначається на посаду та звільняється з посади директором департаменту у порядку, визначеному законодавством.

Начальник відділу безпосередньо підпорядкований директору департаменту, йому підконтрольний та підзвітний.

Начальник відділу має заступника, якого призначає на посаду та звільняє з посади директор департаменту у порядку, визначеному законодавством.

Заступник начальника відділу виконує функції, повноваження і завдання відповідно до розподілу обов’язків, визначених начальником відділу.

Інших працівників відділу призначає на посади та звільняє з посад директор департаменту у порядку, визначеному законодавством.

3.3. Обов’язки працівників відділу регулюються посадовими інструкціями.

3.4. Начальник відділу:

3.4.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу і несе персональну відповідальність за своєчасне і якісне виконання поставлених перед відділом завдань, здійснення ним своїх функцій.

3.4.2. Організовує і контролює роботу відділу.

3.4.3. Розподіляє обов’язки між працівниками відділу.

3.4.4. Готує подання на розгляд директору департаменту щодо представлення працівників відділу до заохочення та нагородження, а також про притягнення до дисциплінарної відповідальності.

 

4. Компетенція відділу

 

До компетенції відділу відносяться такі повноваження:

4.1. Забезпечення ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової, податкової, статистичної та інших видів звітностей, надання повної та достовірної інформації про фінансове становище, результати діяльності і рух грошових коштів.

4.2. Організація роботи по складанню й виконанню бюджету департаменту відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Бюджетного кодексу України.

4.3. Здійснення обліку видатків коштів місцевого бюджету відповідно до затверджених кошторисів.

4.4. Складання річного розпису бюджетних витрат департаменту з помісячним розподілом, забезпечення його виконання, прийняття рішень про перерозподіл бюджетних коштів у межах річних бюджетних асигнувань, внесення у встановленому порядку змін до бюджетних витрат департаменту за погодженням з департаментом фінансів Миколаївської міської ради.

4.5. Відповідно до затверджених у бюджеті міста призначень фінансування заходів з енергозбереження та впровадження інноваційних технологій в місті Миколаєві.

4.6. Контроль за здійсненням всіх господарських операцій департаменту.

4.7. Підготовка та укладення договорів.

4.8. У межах компетенції здійснення заходів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за рахунок коштів бюджету.

4.9. Здійснення попереднього контролю за своєчасним і правильним оформленням документів фінансового характеру та законністю проведених операцій.

4.10. Ведення обліку доходів і витрат по кошторисах та облік операцій з інших позабюджетних коштів.

4.11. Нарахування і виплати заробітної плати та інших обов’язкових платежів працівникам департаменту.

4.12. Проведення інвентаризації грошових коштів та матеріальних цінностей в межах департаменту.

4.13. Надання пропозицій, що стосуються вдосконалення структури департаменту та здійснення контролю за витрачанням коштів на їх утримання.

4.14. Згідно з діючим законодавством та в межах своїх повноважень здійснює контроль за витрачанням коштів, виділених департаменту з бюджету міста.

4.15. Обмеження, а в необхідних випадках – припинення фінансування установ, підприємств і організацій, з якими укладено договори, за наявності фактів нецільового витрачання ними коштів та з інших підстав, передбачених чинним законодавством.

4.16. Розроблення проєктів нормативно-правових актів, пов’язаних з виконанням покладених на відділ завдань.

4.17. Підготовка матеріалів та наказів щодо призначення та звільнення з посад працівників департаменту.

4.18. Проведення заходів для забезпечення трудової дисципліни, оформлення документів, пов’язаних з проведенням службового розслідування та застосуванням заходів дисциплінарного впливу.

4.19. Підготовка матеріалів для проведення атестації працівників департаменту, проведення щорічної оцінки виконання посадовими особами департаменту покладених завдань і обов’язків.

4.20. Забезпечення ведення військового обліку, військовозобов’язаних і призовників та бронювання військовозобов’язаних за департаментом у мирний час та на період мобілізації та воєнного часу.

4.21. Забезпечення повноти обліку всіх військовозобов’язаних і призовників департаменту за правилами і формами, установленими згідно із нормами чинного законодавства.

4.22. Ведення та зберігання трудових книжок працівників департаменту.

4.23. Підготовка наказів, розпоряджень міського голови з кадрових питань департаменту.

 

5. Права відділу

 

Відділ має право:

5.1. Одержувати від виконавчих органів міської ради, підприємств, установ, організацій інформацію та матеріали в порядку, визначеному чинним законодавством, необхідні для виконання покладених завдань.

5.2. Залучати спеціалістів інших органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції.

5.3. Скликати наради з питань, що належать до компетенції відділу.

5.4. Здійснювати контроль, проводити перевірки, інспекції та аналітичну роботу з питань, що належать до його компетенції.

5.5. Готувати до винесення на розгляд міської ради, виконавчого комітету міської ради проєкти рішень з питань, що відносяться до компетенції відділу.

5.6. Вносити пропозиції щодо змін та доповнень до Положення про відділ у визначеному порядку.

 

6. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності відділу

 

6.1. Відділ утримується за рахунок міського бюджету.

6.2. Працівники відділу є посадовими особами органів місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими законодавчими актами.

 

7. Відповідальність посадових осіб відділу

 

7.1. Посадові особи повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.

7.2. Посадові особи відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадових осіб відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

 

8. Заключні положення

 

8.1. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.

 

______________________________________________________

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 02 жовтня 2020

№  252р

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ реалізації проєктів департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Відділ реалізації проєктів (далі – відділ) є структурним підрозділом департаменту енергетики, енергозбереження та запровадження інноваційних технологій Миколаївської міської ради (далі – департамент), підзвітним і підконтрольним Миколаївській міській раді, підпорядкованим директору департаменту, заступнику директора департаменту, заступнику директора департаменту-начальнику відділу реалізації проєктів.

1.2. Відділ керується у своїй роботі Конституцією України і законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів виконавчої влади, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про департамент та цим Положенням.

 

2. Основні завдання

 

2.1. Здійснення нагляду за будівництвом, реконструкцією, реставрацією та капітальним ремонтом об’єктів будівництва під час проведення заходів енергозбереження та впровадження інноваційних технологій.   

2.2. Участь у перевірках органів державного нагляду, будівельного контролю, відомчих інспекцій і комісій об’єктів, що будуються, реконструюються, реставруються або у яких проводиться капітальний ремонт, в частині питань енергозбереження та впровадження інноваційних технологій.

2.3. Участь у реалізації галузевих програм з енергозбереження та впровадження інноваційних технологій, сприяння здійсненню енергомодернізаційних заходів.

2.4. Здійснення заходів з вивчення, узагальнення, поширення та впровадження передового досвіду, нових методів у сфері енергоефективності.

2.5. Здійснення організації процедур публічної закупівлі на всіх етапах їх проведення.

 

3. Структура та організація роботи

 

3.1. До складу відділу входять:

 

заступник директора департаменту - начальник відділу

- 1

заступник начальника відділу

- 1

головний спеціаліст

- 4

 

 

3.2. Відділ очолює заступник директора департаменту – начальник відділу, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою у порядку, визначеному законодавством.

Заступник директора департаменту – начальник відділу безпосередньо підпорядкований директору департаменту, заступнику директора департаменту та заступнику міського голови (за підпорядкованістю), їм підконтрольний та підзвітний.

Заступник директора департаменту - начальник відділу має заступника, якого призначає на посаду та звільняє з посади директор департаменту у порядку, визначеному законодавством.

Заступник начальника відділу виконує функції, повноваження і завдання відповідно до розподілу обов’язків, визначених заступником директора департаменту - начальником відділу.

Інших працівників відділу призначає на посади та звільняє з посад директор департаменту у порядку, визначеному законодавством.

3.3. Обов’язки працівників відділу регулюються посадовими інструкціями.

3.4. Заступник директора департаменту - начальник відділу:

3.4.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу і несе персональну відповідальність за своєчасне і якісне виконання поставлених перед відділом завдань, здійснення ним своїх функцій.

3.4.2. Організовує і контролює роботу відділу.

3.4.3. Розподіляє обов’язки між працівниками відділу.

3.4.4. Готує подання на розгляд заступнику директора департаменту щодо представлення працівників відділу до заохочення та нагородження, а також про притягнення до дисциплінарної відповідальності, з подальшим затвердженням директором департаменту.

 

4. Компетенція відділу

 

До компетенції відділу відносяться такі повноваження:

4.1. Здійснення спільно з виконавцем технічного нагляду контролю за виконанням робіт з будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єктів будівництва, що відбувається за рахунок коштів місцевого, державного бюджетів та інших джерел, не заборонених чинним законодавством України, стосовно проведення заходів енергозбереження та впровадження інноваційних технологій.

4.2. Здійснення контролю за ходом виконання проєктних робіт, внесення пропозиції щодо вдосконалення проєктних рішень з питань  енергозбереження та впровадження інноваційних технологій.

4.3. У межах компетенції відділу, участь у розгляді звернень, скарг, запитів, доручень, пропозицій з питань будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єктів будівництва, з питань проведення заходів енергозбереження та впровадження інноваційних технологій.

4.4. Здійснення контролю за своєчасним виконанням підрядними організаціями, що проводять заходи з енергозбереження та впровадження інноваційних технологій, приписів і зауважень.

4.5. У разі виявлення відхилень від проєктних рішень з питань проведення заходів енергозбереження та впровадження інноваційних технологій, допущених під час будівництва, реконструкції, реставрації або проведення капітального ремонту об’єкта, та відмови підрядника їх усунути відділ  повідомляє про це заступника директора департаменту для вжиття заходів відповідно до законодавства України.

4.6. Участь у реалізації  галузевих програм з енергозбереження та впровадження інноваційних технологій, сприяння здійсненню енергомодернізаційних заходів.

4.7. Підготовка висновків за проєктами щодо впровадження інноваційних енергозберігаючих технологій та дотримання ДСТУ в галузі енергозбереження при капітальних ремонтах, реконструкціях та нових будівництвах об’єктів бюджетної та житлової сфери на території м. Миколаєва.      

4.8. Участь в підготовці проєктів рішень міської ради щодо складання планів по фінансуванню будівництва об’єктів на території міста за рахунок бюджетних коштів.

4.9. Перевірка поданих до оплати документів підрядних, проєктних та інших установ і організацій (акти виконаних робіт, кошториси), які виконують будівельні роботи, проєктні роботи тощо.

4.10. Перевірка та прийняття в установлені терміни у відповідності до встановлених норм та вимог фактичних обсягів виконаних робіт, що відображені в примірних формах № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та КБ-3 «Довідка про вартість виконаних робіт та витрати», та подальше подання затверджених форм № КБ-2в  та КБ-3 до відділу бухгалтерського обліку та звітності департаменту.

4.11. У межах компетенції відділу та разом зі спеціалістами  відділу бухгалтерського обліку та звітності департаменту, а також зі спеціалістами з технічного нагляду, перевіряти  відповідність наданих підрядною організацією розрахунків первинним документам і договірній ціні.

4.13. У межах своєї компетенції складання звітів, інформаційних та аналітичних довідок і подання їх директору департаменту, заступнику директора департаменту, заступнику директора департаменту-начальнику відділу реалізації проєктів.

4.14. Здійснення заходів з вивчення, узагальнення, поширення та впровадження передового досвіду, нових методів у сфері енергоефективності.

4.15. Внесення пропозицій щодо покращання роботи з енергоефективності та впровадження інноваційних технологій в м. Миколаєві.

4.16. Участь у розробці проєктів програм енергозбереження та впровадження інноваційних технологій, а також в межах покладених завдань та функцій, контроль за їх реалізацією, визначення пріоритетних напрямків розвитку енергозбереження.

4.17. Підготовка пропозицій, практичних рекомендацій щодо розроблення програм енергозбереження та впровадження інноваційних технологій та їх реалізація на території міста.

4.18. Участь у розробленні проєктів цільових програм в галузі та відповідних розділів програми соціально-економічного розвитку міста, виконання заходів, передбачених зазначеними програмами.

4.19. Планування здійснення процедур публічних закупівель протягом бюджетного року відповідно до затверджених кошторисних лімітів фінансування та пріоритетності закупівель.

4.20. Вибір процедури закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.

4.21. Оприлюднення інформації про здійснення закупівель відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

4.22. Надання роз’яснень учасникам публічних закупівель щодо змісту тендерної документації у разі отримання від останніх відповідних запитів.

4.23. Організація приймання, зберігання, розкриття тендерних пропозицій, забезпечення вибору найбільш вигідної тендерної пропозиції виключно на підставі критеріїв та методики оцінки тендерних пропозицій, визначених у тендерній документації.

4.24. Ведення необхідної звітності щодо здійснення процедур закупівель відповідно до вимог чинного законодавства.

4.25. Підготовка документації публічних закупівель та організація їх проведення.

4.26. У разі надходження скарги від учасника публічних закупівель – забезпечення її належного розгляду відповідно до чинного законодавства або участь у розгляді скарги, якщо останню було подано до уповноваженого органу з питань координації закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти.

 

5. Права відділу

 

Відділ має право:

5.1. Одержувати від виконавчих органів міської ради, підприємств, установ, організацій інформацію та матеріали в порядку, визначеному чинним законодавством, необхідні для виконання покладених завдань.

5.2. Залучати спеціалістів інших органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції.

5.3. Скликати наради з питань, що належать до компетенції відділу.

5.4. Здійснювати контроль, проводити перевірки, інспекції та аналітичну роботу з питань, що належать до його компетенції.

5.5. Готувати до винесення на розгляд міської ради, виконавчого комітету міської ради проєкти рішень з питань, що відносяться до компетенції відділу.

5.6. Вносити пропозиції щодо змін та доповнень до Положення про відділ у визначеному порядку.

 

6. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності відділу

 

6.1. Відділ утримується за рахунок міського бюджету.

6.2. Працівники відділу є посадовими особами органів місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими законодавчими актами.

 

7. Відповідальність посадових осіб відділу

 

7.1. Посадові особи повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.

7.2. Посадові особи відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадових осіб відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку

 

8. Заключні положення

 

8.1. Зміни та доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.

 

______________________________________________________

 

Опубліковано: 25 жовтня 2020р


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: