РІШЕННЯ
№ 25/19 від 2013-02-14
Про внесення змін та доповнень до рішення Миколаївської міської ради від 26.01.12 № 14/16 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Миколаєва»
Враховуючи необхідність приведення місцевих нормативно-правових актів у відповідність до вимог чинного законодавства, впорядкування об’єктів торгівлі та сфери послуг на території м. Миколаєва, відповідно до Цивільного кодексу України, Земельного кодексу України, Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», Закону України «Про природно – заповідний фонд», наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.11 № 244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності», керуючись ст. 25, ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Миколаєва, затверджений рішенням Миколаївської міської ради від 26.01.12 № 14/16 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Миколаєва», викласти в новій редакції (додається).
2. Визнати такими, що втратили чинність:
2.1. Рішення Миколаївської міської ради від 24.11.11 № 11/16 «Про затвердження Тимчасового порядку укладання договорів про встановлення особистого строкового сервітуту для розміщення тимчасових об’єктів для провадження підприємницької діяльності на території м. Миколаєва».
2.2. Підпункт 1.3. рішення Миколаївської міської ради від 07.07.11 № 7/13 «Про організацію об’єктів торгівлі та сфери послуг на території м. Миколаєва».
2.3. Рішення Миколаївської міської ради від 19.04.12 № 16/19 «Про внесення змін та доповнень до рішення Миколаївської міської ради від 26.01.12 № 14/16 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Миколаєва».
3. Подальший розгляд заяв суб’єктів господарювання на розміщення малих архітектурних форм (тимчасових споруд, тимчасових об’єктів для провадження підприємницької діяльності), які було подано до набрання чинності цим рішенням, здійснюються у порядку, визначеному п. 1 цього рішення.
4. Рішення про розміщення тимчасових споруд прийняті міською радою, але невиконані на момент прийняття цього рішення, підлягають виконанню відповідно до вимог цього Порядку.
5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань архітектури, будівництва та регулювання земельних відносин (Дробота), заступника міського голови Гуллєра В.І.
Міський голова В.Д. Чайка
Затверджено
рішенням міської ради
від 14 лютого 2013
№ 25/19
Порядок
розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Миколаєва
1. Загальні положення
1.1. Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Миколаєва (далі – Порядок) розроблений згідно із Цивільним кодексом України, Земельним кодексом України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» та наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.11 № 244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності».
1.2. Цей Порядок визначає механізм розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території м. Миколаєва.
1.3. Тимчасова споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності (далі - ТС) - одноповерхова споруда, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюється тимчасово, без улаштування фундаменту.
1.4. Визначення термінів.
1.4.1. Архітектурний тип ТС (далі - архітип) - зовнішній архітектурний вигляд ТС із розміщенням інформації про її власника (користувача), назви продукції та/або послуг, які надаються. При розташуванні ТС відповідно до схеми розміщення ТС застосовуються типові ТС.
1.4.2. Замовник - суб'єкт господарювання, який має намір розмістити ТС на підставі паспорта прив'язки ТС.
1.4.3. Комплексна схема розміщення ТС - схема розміщення стаціонарних ТС на території м. Миколаєва.
1.4.4. Паспорт прив'язки ТС - комплект документів, у яких визначено місце встановлення ТС на топографо-геодезичній основі М 1:500, схему благоустрою прилеглої території.
1.4.5. Пересувна ТС - споруда, яка не має закритого приміщення для тимчасового перебування людей, у якій може бути розміщене торговельне обладнання, низькотемпературний прилавок, лоток, ємність, торговельний автомат, інші пристрої для сезонної роздрібної торгівлі та іншої підприємницької діяльності.
1.4.6. Схема благоустрою ТС - схема, виконана замовником у довільній формі на топографо-геодезичній основі М 1:500 із зазначенням заходів щодо благоустрою та озеленення території, прилеглої до ТС (розташування квітників, під'їздів, урн, влаштування дорожнього покриття або мощення фігурними елементами мощення тощо).
1.4.7. Стаціонарна ТС - споруда, яка має закрите приміщення для тимчасового перебування людей і по зовнішньому контуру площу до 30 кв. м.
1.4.8. Типові ТС - види ТС, виконані за проектами повторного використання.
1.5. Комплексна схема розміщення ТС у межах вулиці (скверу, бульвару, провулка, узвозу, проїзду, площі, майдану тощо), мікрорайону (кварталу), міста - текстові та графічні матеріали, якими визначаються місця розташування стаціонарних ТС, розроблені з урахуванням вимог будівельних, санітарно-гігієнічних норм, а також існуючих містобудівних обмежень, вимог щодо охорони навколишнього природного середовища та раціонального використання територій, охорони історико-культурної спадщини, земельно-господарського устрою.
1.6. Комплексна схема розміщення ТС та архітип розробляються за рішенням Миколаївської міської ради суб'єктом господарювання, який має ліцензію на виконання проектних робіт, або архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, та затверджуються рішенням виконавчого комітету Миколаївської міської ради.
Розроблення комплексної схеми розміщення ТС та архітипу здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету та інших джерел, не заборонених законодавством.
1.7. Холодильне та інше обладнання, що розміщується поряд з ТС, необхідне для забезпечення санітарних заходів чи дотримання вимог санітарних норм, не потребує отримання будь-якого дозволу. При цьому загальна площа, що займає таке обладнання, не може перевищувати 25 % площі цієї ТС, а обладнання має розміщуватися поряд з ТС.
1.8. Розміщення ТС на території ринку як торговельного об'єкта визначається планувальною документацією території цього ринку або проектною документацією його споруди.
1.9. Для розміщення групи ТС (але не більше п'яти) розробляється єдиний паспорт прив'язки ТС з прив'язкою кожної окремої ТС з відображенням благоустрою прилеглої території та інженерного забезпечення (на топографо-геодезичній основі М 1:500).
1.10. Розміщення ТС під час проведення ярмарок, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів на строк проведення таких заходів здійснюється у порядку, встановленому міською радою.
1.11. При розміщенні ТС (групи ТС) ураховуються всі наявні планувальні обмеження, передбачені будівельними нормами.
1.12. Розміщення ТС (групи ТС) здійснюється на підставі паспорта прив'язки ТС на земельних ділянках, що використовуються замовником відповідно до вимог Земельного кодексу України, у тому числі у разі наявності права власності, постійного користування земельною ділянкою, договору про встановлення особистого строкового сервітуту щодо земельної ділянки та іншого законного землекористування.
1.13. Самовільне розміщення ТС (групи ТС) забороняється.
2. Порядок укладання договорів про встановлення особистого строкового сервітуту для розміщення ТС.
2.1. Порядок укладання договорів про встановлення особистого строкового сервітуту для розміщення стаціонарних ТС.
2.1.1. Замовник подає до державного адміністратора заяву про прийняття рішення міської ради щодо укладання договору про встановлення особистого строкового сервітуту для розміщення стаціонарної ТС (групи стаціонарних ТС) згідно з додатком 1 до цього Порядку.
До заяви додаються:
графічні матеріали із зазначенням бажаного місця розташування стаціонарної ТС (групи стаціонарних ТС), виконані замовником у довільній формі на топографо-геодезичній основі М 1:500 кресленнями контурів стаціонарної ТС (групи стаціонарних ТС) з прив'язкою до місцевості;
реквізити замовника (найменування, П. І. П/б, адреса, контактна інформація).
Цей перелік документів є вичерпним.
2.1.2. Вимагати подання інших документів, крім зазначених у п. 2.1.1. цього Порядку, забороняється.
2.1.3. Реєстрація заяви та документів для прийняття рішення міської ради щодо укладання договорів про встановлення особистого строкового сервітуту для розміщення стаціонарної ТС (групи стаціонарних ТС), їх оформлення і розгляд, а також оформлення договору про встановлення особистого строкового сервітуту здійснюються безоплатно.
Забороняється вимагати від замовника сплату благодійних внесків та інших платежів, не передбачених чинним законодавством України.
2.1.4. Заява про прийняття рішення міської ради щодо укладання договорів про встановлення особистого строкового сервітуту для розміщення стаціонарних ТС (групи стаціонарних ТС) реєструється державним адміністратором безпосередньо у момент звернення суб’єкта господарювання.
Підставами для відмови у прийнятті заяви та документів, які до неї додаються, є:
- подання суб'єктом господарювання неповного пакета документів;
- виявлення в документах, поданих суб'єктом господарювання, недостовірних відомостей.
2.1.5. З метою визначення відповідності намірів замовника щодо місця розташування стаціонарної ТС (групи стаціонарних ТС) комплексній схемі розміщення ТС (у разі її наявності), будівельним нормам заява та документи, що до неї додаються передаються державним адміністратором до управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради.
Передача документів засвідчується підписами державного адміністратора і представника управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради із зазначенням дати передачі документів.
2.1.6. Повідомлення управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради про відповідність намірів замовника щодо місця розташування стаціонарної ТС (групи стаціонарних ТС) комплексній схемі розміщення ТС (у разі її наявності), будівельним нормам або аргументована відмова щодо реалізації намірів розміщення стаціонарних ТС (групи стаціонарних ТС) не пізніше ніж через 10 робочих днів з моменту передачі заяви та документів, що до неї додаються, передається представником управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради державному адміністратору разом із заявою й документами, що до неї додаються.
У разі надання аргументованої відмови управлінням містобудування та архітектури Миколаївської міської ради щодо реалізації намірів розміщення стаціонарної ТС (групи стаціонарних ТС) копія вказаної відмови передається державному адміністратору, заява та документи, які до неї додаються разом з оригіналом відмови залишаються в управлінні містобудування та архітектури Миколаївської міської ради.
Державний адміністратор повідомляє про це замовника у встановленому законодавством порядку та видає йому копію листа управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради про відмову щодо реалізації намірів розміщення стаціонарної ТС (групи стаціонарних ТС).
2.1.7. Після отримання повідомлення управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради про відповідність намірів замовника щодо місця розташування стаціонарних ТС (групи стаціонарних ТС) комплексній схемі розміщення ТС (у разі її наявності), будівельним нормам, з метою визначення відсутності права третіх осіб на оренду, власність, постійне користування або наявність встановленого особистого строкового сервітуту на земельну ділянку, зазначену у заяві замовника, державний адміністратор у день надходження повідомлення управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради робить відповідний запит до управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради.
Управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради зобов’язане надати інформацію, яка запитується, протягом 10 робочих днів з моменту отримання запиту державного адміністратора.
2.1.8. У разі встановлення наявності права третіх осіб на оренду, власність, постійне користування або наявність встановленого особистого строкового сервітуту на земельну ділянку, зазначену у заяві замовника, державний адміністратор повідомляє про це замовника у встановленому законодавством порядку та видає йому копію листа управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради про наявність права третіх осіб на оренду, власність, постійне користування або наявність встановленого особистого строкового сервітуту на земельну ділянку, зазначену у заяві замовника.
Заява та документи, що до неї додаються, разом з інформацією про наявність права третіх осіб на оренду, власність, постійне користування або наявність встановленого особистого строкового сервітуту на земельну ділянку, зазначену у заяві замовника, передаються державним адміністратором до управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради для надання постійним комісіям міської ради, до повноважень яких відносяться архітектурно-земельні питання та питання підприємництва.
2.1.9. У разі встановлення відсутності права третіх осіб на оренду, власність, постійне користування або наявність встановленого особистого строкового сервітуту на земельну ділянку, зазначену у заяві замовника, заява та документи, які до неї додаються, у день отримання державним адміністратором від управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради відповіді на запит або наступного робочого дня передаються державним адміністратором до управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради для надання постійним комісіям міської ради, до повноважень яких відносяться архітектурно-земельні питання та питання підприємництва.
2.1.10. Після отримання інформації управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради про відсутність права третіх осіб на оренду, власність, постійне користування або наявність встановленого особистого строкового сервітуту на земельну ділянку, зазначену у заяві замовника, управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради надає постійним комісіям міської ради, до повноважень яких відносяться архітектурно-земельні питання та питання підприємництва:
- заяву замовника про прийняття рішення міської ради щодо укладання договорів про встановлення особистого строкового сервітуту для розміщення стаціонарної ТС (групи стаціонарних ТС);
- графічні матеріали із зазначенням бажаного місця розташування стаціонарної ТС (групи стаціонарних ТС), виконані замовником у довільній формі на топографо-геодезичній основі М 1:500 кресленнями контурів стаціонарної ТС (групи стаціонарних ТС) з прив'язкою до місцевості;
- повідомлення управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради про відповідність намірів замовника щодо місця розташування стаціонарної ТС (групи стаціонарних ТС) комплексній схемі розміщення стаціонарних ТС (у разі її наявності), будівельним нормам (або аргументованої відмови щодо реалізації намірів розміщення стаціонарної ТС (групи стаціонарних ТС);
- інформацію управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради про відсутність права третіх осіб на оренду, власність, постійне користування або наявність встановленого особистого строкового сервітуту на земельну ділянку, зазначену у заяві замовника.
Постійні комісії міської ради, до повноважень яких відносяться архітектурно-земельні питання та питання підприємництва, протягом 10 робочих днів з дати отримання вищевказаних документів, розглядає їх, та виносить висновки та рекомендації.
2.1.11. Управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради протягом 7 робочих днів після отримання висновків та рекомендацій постійних комісій міської ради, до повноважень яких відносяться архітектурно-земельні питання та питання підприємництва, готує проект рішення міської ради про попереднє погодження щодо укладання договорів про встановлення особистого строкового сервітуту для розміщення стаціонарної ТС (групи стаціонарних ТС) або про відмову в укладанні договорів про встановлення особистого строкового сервітуту та забезпечує винесення на розгляд чергової сесії міської ради.
2.1.12. Міська рада розглядає проект рішення у порядку, встановленому чинним законодавством.
У рішенні міської ради про попереднє погодження щодо укладання договорів про встановлення особистого строкового сервітуту для розміщення стаціонарної ТС (групи стаціонарних ТС) обов’язково зазначається зобов’язання замовника щодо замовлення виготовлення технічної документації про встановлення меж особистого строкового сервітуту та передачі державному адміністратору у строк не пізніше 6 місяців з дня прийняття зазначеного рішення.
2.1.13. Рішення міської ради про попереднє погодження щодо укладання договорів про встановлення особистого строкового сервітуту для розміщення стаціонарної ТС (групи стаціонарних ТС) або про відмову в укладанні договорів про встановлення особистого строкового сервітуту передається державному адміністратору протягом 3 робочих днів з дня підписання та реєстрації в установленому законодавством порядку, але не пізніше ніж через 10 робочих днів після закінчення чергового засідання міської ради.
2.1.14. Державний адміністратор в установленому законодавством порядку повідомляє замовника про прийняття рішення міської ради та передає йому витяг із рішення міської ради, засвідчений відповідно до вимог чинного законодавства.
2.1.15. Після отримання витягу з рішення міської ради про попереднє погодження щодо укладання договорів про встановлення особистого строкового сервітуту для розміщення стаціонарних ТС (групи стаціонарних ТС) замовник замовляє у відповідного виконавця виготовлення технічної документації щодо встановлення меж особистого строкового сервітуту.
Технічна документація щодо встановлення меж особистого строкового сервітуту для розміщення стаціонарної ТС (групи стаціонарних ТС) – вид документації із землеустрою, що складається з текстових та графічних матеріалів, якими регулюється використання та охорона земель державної та комунальної власності, і містить обов'язкові положення, встановлені завданням на її розробку, у т.ч.:
- пояснювальна записка;
- копія заяви замовника про прийняття рішення міської ради щодо укладання договорів про встановлення особистого строкового сервітуту для розміщення стаціонарної ТС (групи стаціонарних ТС);
- копія повідомлення управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради про відповідність намірів замовника щодо місця розташування стаціонарної ТС (групи стаціонарних ТС) комплексній схемі розміщення стаціонарних ТС (у разі її наявності), будівельним нормам;
- інформація управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради про відсутність права третіх осіб на оренду, власність, постійне користування або наявність встановленого особистого строкового сервітуту на земельну ділянку, зазначену у заяві замовника;
- копія схеми розміщення ТС (групи ТС) погодженої в установленому законодавством порядку;
- схема прив’язки стаціонарної ТС (групи стаціонарних ТС);
- ескізи фасадів стаціонарної ТС у кольорі М 1:50 (групи стаціонарних ТС), погоджені в установленому законодавством порядку;
- текстові матеріали з вимогами щодо естетичного вигляду стаціонарної ТС (групи стаціонарних ТС), затверджені замовником;
- витяг з рішення міської ради щодо попереднього погодження щодо укладання договорів про встановлення особистого строкового сервітуту для розміщення стаціонарної ТС (групи стаціонарних ТС);
- копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи – підприємця, установчих документів замовника;
- розрахунок нормативної грошової оцінки земельної ділянки;
- кадастровий план земельної ділянки, погоджений замовником;
- креслення меж зони обмежень (у разі наявності);
- схема планової основи та прив’язки кутів зовнішніх меж;
- каталог координат кутів зовнішніх меж землекористування;
- схема перенесення меж земельної ділянки на місцевість;
- акт перенесення меж земельної ділянки на місцевість;
- висновок управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради про погодження технічної документації щодо встановлення меж особистого строкового сервітуту;
- висновок управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради про погодження технічної документації щодо встановлення меж особистого строкового сервітуту.
Технічна документація щодо встановлення меж особистого строкового сервітуту розробляється у 3 примірниках та повинна мати відмітку управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради про приймання обмінного файла формату in-4 до інформаційної бази даних автоматизованого земельного кадастру м. Миколаєва та відсканованого кадастрового плану земельної ділянки зі схемою перенесення меж земельної ділянки на місцевість.
Розробником технічної документації щодо встановлення особистого строкового сервітуту є юридичні та фізичні особи-підприємці, які отримали передбачені чинним законодавством України ліцензії на проведення робіт із землеустрою відповідно до закону.
2.1.16. Розроблена та погоджена в установленому законодавством порядку технічна документація щодо встановлення меж особистого строкового сервітуту не пізніше ніж через 6 місяців після дати прийняття рішення міської ради про попереднє погодження щодо укладання договорів про встановлення особистого строкового сервітуту для розміщення стаціонарної ТС (групи стаціонарних ТС) подається замовником до управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради, про що робиться додатковий запис в описі документів, які додаються до заяви суб’єкта господарювання.
2.1.17. Управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради протягом 7 робочих днів після отримання від замовника технічної документації щодо встановлення меж особистого строкового сервітуту готує проект рішення міської ради про укладення договору про встановлення особистого строкового сервітуту строком на 1 рік з правом його поновлення на той же термін протягом 4 років шляхом укладання відповідного договору про зміни та забезпечує його винесення на розгляд чергової сесії міської ради.
2.1.18. Проект рішення міської ради про укладення договору про встановлення особистого строкового сервітуту виноситься управлінням земельних ресурсів Миколаївської міської ради на розгляд постійних комісій міської ради у порядку, встановленому чинним законодавством.
2.1.19. Міська рада розглядає проект рішення про укладення договору про встановлення особистого строкового сервітуту у порядку, встановленому чинним законодавством.
2.1.20. У рішенні міської ради про укладення договору про встановлення особистого строкового сервітуту обов’язково зазначається зобов’язання замовника щодо укладення договору про встановлення особистого строкового сервітуту не пізніше 2 місяців з дати прийняття цього рішення та повідомляється, що у разі ухилення замовника без поважних причин від укладення договору про встановлення особистого строкового сервітуту, затримання надання необхідних документів для його укладення, непідписання договору або нездійснення за ним плати протягом 2 місяців з дати прийняття рішення, замовник втрачає право на укладення договору та розміщення ТС.
2.1.21. Рішення міської ради про укладення договору про встановлення особистого строкового сервітуту передається державному адміністратору протягом 3 робочих днів з дня підписання та реєстрації рішення міської ради в установленому законодавством порядку, але не пізніше ніж через 10 робочих днів після закінчення чергового засідання міської ради.
2.1.22. Державний адміністратор протягом 7 робочих днів з моменту отримання рішення міської ради про укладення договору про встановлення особистого строкового сервітуту для розміщення стаціонарної ТС передає замовнику витяг із рішення міської ради, засвідчений відповідно до вимог чинного законодавства, повідомляє його про необхідність укладення договору про встановлення особистого строкового сервітуту в управлінні земельних ресурсів Миколаївської міської ради, плати за договором у строк не пізніше 2 місяців з дати прийняття рішення міської ради та надання протягом 10 робочих днів з дня отримання витягу з рішення до управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради для укладення договору наступних документів:
- копії витягу з рішення міської ради про укладення договору про встановлення особистого строкового сервітуту для розміщення стаціонарної ТС (групи стаціонарних ТС);
- копії кадастрового плану земельної ділянки у 4 примірниках, завірених відповідним виконавцем;
- копії висновку управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради про погодження технічної документації щодо встановлення меж особистого строкового сервітуту;
- копії висновку управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради про погодження технічної документації щодо встановлення меж особистого строкового сервітуту;
- копії акта перенесення меж земельної ділянки на місцевість, завіреної відповідним виконавцем, у 4 примірниках;
- копії схеми перенесення меж земельної ділянки на місцевість, завіреної відповідним виконавцем, у 4 примірниках;
- копії креслення меж зони обмежень (у разі наявності), завіреної відповідним виконавцем, у 3 примірниках;
- копії схеми прив’язки стаціонарної ТС (групи стаціонарних ТС);
- копії розрахунку нормативної грошової оцінки земельної ділянки;
- інформації управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради про відсутність права третіх осіб на оренду, власність, постійне користування або наявність встановленого особистого строкового сервітуту на земельну ділянку, зазначену у заяві замовника;
- копії довідки про взяття на облік платника податків (ф.4 ОПП);
- копії свідоцтва платника ПДВ або свідоцтва про сплату єдиного податку, або довідки про те, що замовник знаходиться на загальній системі оподаткування (надається ДПІ);
- копії перших 4 сторінок статуту юридичної особи та розділу про повноваження керівника, завірених юридичною особою;
- копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи підприємця, або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у 2-х примірниках;
- копії довідки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) для юридичних осіб;
- копії документа про призначення на посаду керівника юридичної особи, завіреної печаткою юридичної особи (для фізичних осіб-підприємців – копія паспорта);
- копії документа, що посвідчує особу, уповноважену підписати договір про встановлення особистого строкового сервітуту, завіреної відповідно до чинного законодавства (копія довіреності, копія паспорта);
- письмової інформації замовника про місце реєстрації (місцезнаходження) та фактичне місце проживання (для фізичних осіб-підприємців) та місцезнаходження (для юридичних осіб), телефон, реквізити банківського рахунку замовника, завіреної відповідно до чинного законодавства.
2.1.23. Замовник протягом 10 (десяти) робочих днів з дня отримання витягу з рішення міської ради про укладення договору про встановлення особистого строкового сервітуту для розміщення стаціонарної ТС (групи стаціонарних ТС) надає до управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради документи для укладення договору про встановлення особистого строкового сервітуту, визначені цим Порядком, про що робиться запис в описі документів, що додаються до заяви.
2.1.24. При прийнятті документів на укладення договору про встановлення особистого строкового сервітуту представник управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради повідомляє замовника про необхідність підписання договору в управлінні земельних ресурсів Миколаївської міської ради не пізніше 12 робочих днів з моменту надання документів, визначених п. 2.1.22 цього Порядку.
2.1.26. Управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради протягом 10 робочих днів з моменту отримання від замовника документів, необхідних для укладення договору про встановлення особистого строкового сервітуту, зобов’язане підготувати у 3 примірниках договір відповідно до типової форми, затвердженої додатком 2 до цього Порядку строком на один рік, забезпечити його підписання Миколаївським міським головою та надати для підпису замовнику.
Договори про встановлення особистого строкового сервітуту та відповідні договори про зміни набирають чинності після здійснення оплати за договором та його реєстрації в установленому порядку.
2.1.27. Плата за договором про встановлення особистого строкового сервітуту здійснюється одноразово за рік протягом 3 робочих днів з моменту підписання сторонами договору про встановлення особистого строкового сервітуту або договору про зміни та складає 10 % від нормативної грошової оцінки земельної ділянки на рік.
За один місяць до закінчення строку дії договору про встановлення особистого строкового сервітуту замовник звертається до управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради для подовження строку дії договору про встановлення особистого строкового сервітуту на наступний рік.
Строк дії договору про встановлення особистого строкового сервітуту подовжується на один рік шляхом укладання договору про зміни до договору про встановлення особистого строкового сервітуту без відповідного рішення міської ради після здійснення плати за наступний рік протягом 3 днів після його підписання.
Після закінчення п’яти років з моменту укладання договору про встановлення особистого строкового сервітуту подовження строку дії договору відбувається у порядку, визначеному п. 2.1.33, на підставі рішення Миколаївської міської ради.
2.1.28. У разі ухилення замовника без поважних причин від укладання договору про встановлення особистого строкового сервітуту, затримання надання необхідних документів для його укладення, непідписання договору або нездійснення ним плати за договором у термін, встановлений цим Порядком та рішенням міської ради, управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради готує проект рішення міської ради про визнання такими, що втратили чинність, пунктів рішення міської ради про укладання договору про встановлення особистого строкового сервітуту для розміщення стаціонарної ТС (групи стаціонарних ТС) та виносить його на розгляд чергової сесії міської ради.
2.1.29. Управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради після підписання сторонами договору про встановлення особистого строкового сервітуту та здійснення замовником одноразової плати за встановлення особистого строкового сервітуту за один рік здійснює реєстрацію договору у Книзі записів про реєстрацію договорів про встановлення особистого строкового сервітуту, форма якої затверджена додатком 3 до цього Порядку, та протягом 3 робочих днів передає 3 примірники договору про встановлення особистого строкового сервітуту державному адміністратору.
2.1.30. Протягом 1 робочого дня з дати отримання договору про встановлення особистого строкового сервітуту, що пройшов реєстрацію, державний адміністратор передає в установленому законодавством порядку один примірник договору замовнику. Другий примірник договору - управлінню містобудування та архітектури Миколаївської міської ради, третій примірник договору та документи, що стали підставою для його укладення, управлінню земельних ресурсів Миколаївської міської ради для зберігання протягом усього терміну дії договору.
2.1.31. Заява та інші документи, що стали підставою для прийняття рішення міської ради про укладення договору про встановлення особистого строкового сервітуту для розміщення стаціонарної ТС (групи стаціонарних ТС) (технічна документація щодо встановлення меж особистого строкового сервітуту), зберігаються в секторі з протокольної роботи загального відділу департаменту забезпечення діяльності виконавчих органів Миколаївської міської ради протягом усього терміну дії договору про встановлення особистого строкового сервітуту.
2.1.32. Замовник, який належно виконував обов'язки відповідно до умов договору, має за інших рівних умов переважне право на продовження договору.
2.1.33. Для продовження терміну дії договору про встановлення особистого строкового сервітуту замовник не пізніше ніж за 3 місяці до закінчення терміну дії договору про встановлення особистого строкового сервітуту письмово звертається до державного адміністратора із заявою про продовження терміну дії договору про встановлення особистого строкового сервітуту.
До заяви додаються:
- копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;
- копія рішення міської ради про укладення договору про встановлення особистого строкового сервітуту для розміщення стаціонарної ТС (групи стаціонарних ТС);
- копія договору про встановлення особистого строкового сервітуту зі змінами.
2.1.34. Для продовження терміну дії договору про встановлення особистого строкового сервітуту заява та документи, визначені п. 2.1.33 цього Порядку, у день отримання державним адміністратором від замовника або наступного робочого дня передаються державним адміністратором до управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради для надання повідомлення щодо відповідності намірів щодо продовження терміну дії договору про встановлення особистого строкового сервітуту відносно місця розташування стаціонарної ТС (групи стаціонарної ТС) комплексній схемі розміщення ТС (у разі її наявності), будівельним нормам.
Передача документів засвідчується підписами державного адміністратора та представника управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради із зазначенням дати передачі та документів.
2.1.35. Повідомлення щодо відповідності намірів щодо продовження терміну дії договору про встановлення особистого строкового сервітуту відносно місця розташування стаціонарної ТС (групи стаціонарних ТС) комплексній схемі розміщення ТС (у разі її наявності), будівельним нормам або обґрунтована відмова в його наданні не пізніше ніж через 10 робочих днів з моменту передачі заяви та документів, що до неї додаються, передається представником управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради державному адміністратору.
Відмова у наданні повідомлення щодо відповідності намірів щодо продовження терміну дії договору про встановлення особистого строкового сервітуту відносно місця розташування стаціонарної ТС (групи стаціонарних ТС) комплексній схемі розміщення ТС (у разі її наявності), будівельним нормам за підставами, не передбаченими чинними законами України, не допускається.
Державний адміністратор не пізніше наступного робочого дня передає повідомлення управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради щодо відповідності намірів щодо продовження терміну дії договору про встановлення особистого строкового сервітуту відносно місця розташування стаціонарної ТС (групи стаціонарних ТС) комплексній схемі розміщення ТС (у разі її наявності), будівельним нормам або обґрунтовану відмову в його наданні до управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради.
2.1.36. Протягом 3 робочих днів з моменту надання повідомлення щодо відповідності намірів щодо продовження терміну дії договору про встановлення особистого строкового сервітуту відносно місця розташування стаціонарної ТС (групи стаціонарних ТС) комплексній схемі розміщення ТС (у разі її наявності), будівельним нормам або обґрунтованої відмови в його наданні управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради надає постійним комісіям міської ради, до повноважень яких відносяться архітектурно-земельні питання та питання підприємництва:
- заяву замовника про продовження терміну розміщення стаціонарної ТС (групи стаціонарних ТС) та дії договору про встановлення особистого строкового сервітуту;
- повідомлення щодо відповідності намірів щодо продовження терміну дії договору про встановлення особистого строкового сервітуту відносно місця розташування стаціонарної ТС (групи стаціонарних ТС) комплексній схемі розміщення ТС (у разі її наявності), будівельним нормам або обґрунтовану відмову в його наданні;
- копію кадастрового плану земельної ділянки;
- копію рішення міської ради про встановлення особистого строкового сервітуту для розміщення стаціонарної ТС (групи стаціонарних ТС).
2.1.37. Постійні комісії міської ради, до повноважень яких відносяться архітектурно-земельні питання та питання підприємництва, протягом 10 робочих днів з дати отримання документів, передбачених п. 2.1.36 цього Порядку, розглядає надані документи та виносить висновки і рекомендації.
2.1.38. Управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради протягом 7 робочих днів після засідання постійних комісій міської ради, до повноважень яких відносяться архітектурно-земельні питання та питання підприємництва, готує проект рішення міської ради щодо продовження терміну дії договору про встановлення особистого строкового сервітуту або про відмову у продовженні терміну дії договору про встановлення особистого строкового сервітуту та забезпечує винесення на розгляд чергової сесії міської ради.
У рішенні міської ради щодо продовження терміну дії договору про встановлення особистого строкового сервітуту обов’язково зазначається зобов’язання замовника щодо укладення договору про зміни до договору про встановлення особистого строкового сервітуту та плати по ньому не пізніше 2 місяців з дати прийняття цього рішення і повідомляється, що у разі ухилення замовника без поважних причин від укладення договору про зміни до договору про встановлення особистого строкового сервітуту, затримання надання необхідних документів для його укладення, непідписання договору або нездійснення за ним плати протягом 2 місяців з дати прийняття рішення, замовник втрачає право на укладення договору, розміщення ТС та зобов’язаний звільнити земельну ділянку від споруд.
2.1.39. Міська рада розглядає проект рішення щодо продовження терміну дії договору про встановлення особистого строкового сервітуту або про відмову у продовженні терміну дії договору про встановлення особистого строкового сервітуту у порядку, встановленому чинним законодавством.
2.1.40. Рішення міської ради про продовження терміну дії договору про встановлення особистого строкового сервітуту передається державному адміністратору протягом 3 робочих днів з дня підписання та реєстрації рішення міської ради в установленому законодавством порядку, але не пізніше ніж через 10 робочих днів після закінчення чергового засідання міської ради.
2.1.41. Державний адміністратор протягом 7 робочих днів з моменту отримання рішення міської ради про продовження терміну дії договору про встановлення особистого строкового сервітуту передає замовнику витяг із рішення міської ради, засвідчений відповідно до вимог чинного законодавства, повідомляє його про необхідність внесення змін до договору про встановлення особистого строкового сервітуту в управлінні земельних ресурсів Миколаївської міської ради, плати за договором у строк не пізніше 2 місяців з дати прийняття рішення міської ради та надання протягом 7 робочих днів з дня отримання витягу з рішення представнику управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради для укладення договору наступних документів:
- копії витягу з рішення міської ради про продовження терміну дії договору про встановлення особистого строкового сервітуту;
- копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у 2 примірниках;
- копії довідки про взяття на облік платника податків (ф.4 ОПП);
- копії свідоцтва платника ПДВ або свідоцтва про сплату єдиного податку, або довідки про те, що замовник знаходиться на загальній системі оподаткування (надається ДПІ);
- копії перших 4 сторінок статуту юридичної особи та розділу про повноваження керівника, завірених юридичною особою;
- копії довідки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) для юридичних осіб;
- копії документа про призначення на посаду керівника юридичної особи, завіреної печаткою юридичної особи (копії паспорта для фізичних осіб-підприємців);
- копії документа, що посвідчує особу, уповноважену підписати договір про зміни до договору про встановлення особистого строкового сервітуту (довіреність, паспорт);
- копії розрахунку нормативної грошової оцінки земельної ділянки;
- письмової інформації замовника про місце реєстрації (місцезнаходження) та фактичне місце проживання (для фізичних осіб-підприємців) і місцезнаходження (для юридичних осіб), телефон, реквізити банківського рахунку замовника.
2.1.42. Замовник протягом 3 робочих днів з дня отримання витягу з рішення міської ради про продовження терміну дії договору про встановлення особистого строкового сервітуту надає представнику управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради документи для внесення змін до договору про встановлення особистого строкового сервітуту.
2.1.43. Управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради у встановленому законодавством порядку повідомляє замовника про необхідність підписання договору про зміни до договору про встановлення особистого строкового сервітуту в управлінні земельних ресурсів Миколаївської міської ради не пізніше 12 робочих днів з моменту подання документів державному адміністратору.
2.1.45. Управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради протягом 10 робочих днів з моменту отримання від замовника відповідних документів зобов’язане підготувати у 3 примірниках договір про зміни до договору про встановлення особистого строкового сервітуту та забезпечити його підписання Миколаївським міським головою і надати для підпису замовнику.
2.1.46. Плата за договором про зміни до договору про встановлення особистого строкового сервітуту здійснюється одноразово за весь строк, на який він був продовжений, протягом 3 робочих днів з моменту підпису цього договору сторонами та встановлюється у порядку, визначеному законодавством на час укладення договору про встановлення особистого строкового сервітуту.
2.1.47. Управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради після підписання сторонами договору про зміни до договору про встановлення особистого строкового сервітуту та здійснення замовником одноразової плати за договором за весь строк дії договору здійснює його реєстрацію у Книзі записів про реєстрацію договорів про встановлення особистого строкового сервітуту, форма якої затверджена додатком 3 до цього Порядку, та протягом 3 робочих днів передає 3 примірники договору про зміни до договору про встановлення особистого строкового сервітуту державному адміністратору.
2.1.48. Протягом 1 робочого дня з дати отримання договору про зміни до договору про встановлення особистого строкового сервітуту, що пройшов реєстрацію, державний адміністратор передає в установленому законодавством порядку один примірник договору замовнику. Другий примірник договору – управлінню містобудування та архітектури Миколаївської міської ради, третій примірник договору та документи, що стали підставою для його укладення, управлінню земельних ресурсів Миколаївської міської ради, для зберігання протягом усього терміну дії договору.
2.1.49. Заява та інші документи, що стали підставою для прийняття рішення міської ради про продовження терміну дії договору про встановлення особистого строкового сервітуту, зберігаються у секторі з протокольної роботи загального відділу департаменту забезпечення діяльності виконавчих органів Миколаївської міської ради протягом усього терміну дії договору про зміни до договору про встановлення особистого строкового сервітуту.
2.1.50. У випадку, якщо замовник не звернеться із заявою про продовження терміну дії договору про встановлення особистого строкового сервітуту до закінчення строку дії договору, договір буде вважатися припиненим, наслідком чого буде звільнення земельної ділянки від споруд.
До закінчення терміну дії договору про встановлення особистого строкового сервітуту міській раді забороняється передача земельної ділянки, на якій розміщено стаціонарну ТС (групу стаціонарних ТС), у постійне користування або володіння іншим особам, у тому числі шляхом проведення аукціону, окрім випадків, передбачених законами України.
3. Порядок розміщення стаціонарних ТС.
3.1. Розміщення ТС (групи ТС) дозволяється лише на земельних ділянках, що використовуються замовником відповідно до вимог Земельного кодексу України, у тому числі у разі наявності права власності, користування або договору про встановлення особистого строкового сервітуту щодо земельної ділянки, на якій замовник має намір розмістити ТС (групу ТС).
Підставою для розміщення ТС є паспорт прив'язки ТС (групи ТС) (додаток 4).
Для розміщення групи ТС (але не більше п'яти) розробляється єдиний паспорт прив'язки ТС з прив'язкою кожної окремої ТС з відображенням благоустрою прилеглої території та інженерного забезпечення (на топографо-геодезичній основі М 1:500).
3.2. Для оформлення паспорта прив'язки замовник подає до державного адміністратора заяву щодо оформлення паспорта прив'язки ТС, до якої додається:
схема розміщення ТС (групи ТС) (додаток 4);
ескізи фасадів ТС у кольорі М 1:50, які виготовляє суб'єкт господарювання, що має ліцензію на виконання проектних робіт, або архітектор, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат (додаток 4);
схему благоустрою прилеглої території, складену замовником або суб'єктом підприємницької діяльності, який має відповідну ліцензію, архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат, відповідно до Закону України "Про благоустрій населених пунктів України";
технічні умови щодо інженерного забезпечення (за наявності), отримані замовником у балансоутримувача відповідних інженерних мереж.
Зазначені документи замовником отримуються самостійно.
3.3. Державний адміністратор у день подання заяви замовником або не пізніше наступного робочого дня передає заяву щодо оформлення паспорта ТС (групи ТС) та документи, що до неї додаються, до управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради, що засвідчується підписами державного адміністратора та представника управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради із зазначенням дати передачі документів.
3.4. Паспорт прив'язки ТС (групи ТС) оформлюється управлінням містобудування та архітектури Миколаївської міської ради протягом десяти робочих днів з дня отримання зазначеної заяви та документів.
3.5. Час, витрачений на підготовку та подачу до державного адміністратора схеми розміщення ТС (групи ТС), ескізів фасадів ТС (групи ТС) та отримання технічних умов щодо інженерного забезпечення (за наявності), схеми благоустрою прилеглої території, не входить у строк підготовки паспорта прив'язки ТС (групи ТС).
3.6. Для підготовки паспорта прив'язки ТС (групи ТС) містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки не надаються.
3.7. Паспорт прив'язки ТС (групи ТС) оформлюється управлінням містобудування та архітектури Миколаївської міської ради за формою, наведеною у додатку 5 до цього Порядку.
3.8. Паспорт прив'язки ТС (групи ТС) включає:
схему розміщення ТС (групи ТС), виконану на топографо-геодезичній основі у масштабі 1:500, а також схему благоустрою прилеглої території;
ескізи фасадів ТС (групи ТС) у кольорі М 1:50;
технічні умови щодо інженерного забезпечення ТС (групи ТС), отримані замовником у балансоутримувача відповідних мереж (у разі наявності);
реквізити замовника (найменування, П. І. П/б, адреса, контактна інформація).
Цей перелік документів є вичерпним.
3.9. Паспорт прив'язки ТС (групи ТС) підписується начальником (заступником начальника) управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради.
3.10. При оформлені паспорта прив'язки ТС (групи ТС) забороняється вимагати від замовника додаткові документи та отримання ним погоджень, не передбачених законом та цим Порядком.
3.11. Паспорт прив'язки ТС (групи ТС) не надається за умов:
подання неповного пакета документів, визначених пунктом 3.2 цього Порядку;
подання недостовірних відомостей, у документах, зазначених у пункті 3.2 цього Порядку.
Ненадання паспорта прив'язки з інших підстав не допускається.
3.12. Паспорт прив'язки видається на безоплатній основі.
3.13. Паспорт прив'язки ТС (групи ТС) підлягає реєстрації в журналі реєстрації паспортів прив'язки ТС (групи ТС) або електронному журналі управлінням містобудування та архітектури Миколаївської міської ради, з подальшим внесенням інформації про ТС (групу ТС) до містобудівного кадастру.
3.14. Після підписання паспорт прив’язки ТС (групи ТС) управлінням містобудування та архітектури Миколаївської міської ради передається до державного адміністратора.
Державний адміністратор передає підписаний паспорт прив’язки ТС (групи ТС) замовнику в порядку, передбаченому чинним законодавством.
3.15. Строк дії паспорта прив'язки ТС (групи ТС) визначається управлінням містобудування та архітектури Миколаївської міської ради відповідно до генерального плану, плану зонування та детального плану територій та з урахуванням строків реалізації їх положень.
У разі розміщення ТС (групи ТС) на підставі договору оренди земельної ділянки або договору про встановлення особистого строкового сервітуту, іншого законного строкового використання земельної ділянки, строк дії паспорта прив’язки ТС (групи ТС) визначається відповідно до термінів дії вказаних договорів.
3.16. У разі змін, які відбулися у містобудівній документації на місцевому рівні, будівельних нормах, розташуванні існуючих будівель і споруд, інженерних мереж або з ініціативи замовника, у тому числі у разі продовження терміну дії договору оренди земельної ділянки або договору про встановлення особистого строкового сервітуту, паспорт прив'язки ТС (групи ТС) може переоформлюватись на строк дії цього паспорта прив'язки або на новий строк.
3.17. Встановлення ТС (групи ТС) здійснюється відповідно до паспорта прив'язки ТС (групи ТС).
3.18. Відхилення від паспорта прив'язки ТС (групи ТС) не допускається.
3.19. Відновлення благоустрою замовником є обов'язковим.
3.20. Після розміщення ТС (групи ТС) замовник подає державному адміністратору заяву за формою, наведеною у додатку 5 до цього Порядку, у якій зазначає, що він виконав вимоги паспорта прив'язки.
Державний адміністратор у день отримання або не пізніше наступного робочого дня передає заяву замовника до управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради.
3.21. Паспорт прив'язки ТС (групи ТС) виготовляється у двох примірниках. Один примірник зберігається у замовника ТС (групи ТС), другий - в управлінні містобудування та архітектури Миколаївської міської ради.
3.22. Відомості паспорта прив'язки ТС (групи ТС) вносяться управлінням містобудування та архітектури Миколаївської міської ради в інформаційну базу містобудівного кадастру (для стаціонарних ТС).
3.23. Дія паспорта прив'язки призупиняється за таких умов:
- необхідність проведення планових ремонтних робіт на земельній ділянці, на якій розміщена ТС (група ТС), - з обов'язковим попередженням власника ТС (групи ТС) за 1 місяць та наданням тимчасового місця для розміщення такої ТС (групи ТС);
- необхідність проведення аварійних ремонтних робіт на земельній ділянці, на якій розміщена ТС (група ТС), - без попередження.
3.24. Дія паспорта прив'язки ТС (групи ТС) анулюється за таких умов:
- недотримання вимог паспорта прив'язки при встановленні ТС (групи ТС);
- невстановлення ТС (групи ТС) протягом 6 місяців з дати отримання паспорта прив'язки;
- надання недостовірних відомостей у документах, зазначених у пункті 3.2 цього Порядку, під час підготовки паспорта прив'язки ТС (групи ТС).
3.25. У разі проведення балансоутримувачем планових ремонтних робіт або аварійних ремонтних робіт на інженерних мережах власнику ТС (групи ТС) надається тимчасове місце для розміщення ТС (групи ТС) з перенесенням ТС (групи ТС) (у тому числі з перенесенням на попереднє місце) за рахунок балансоутримувача цих мереж у місячний строк (при аварійних роботах - тижневий строк) з дати прийняття рішення виконавчого комітету Миколаївської міської ради про призупинення дії паспорта прив'язки.
На період до надання замовнику тимчасового місця розташування ТС (групи ТС) така ТС (група ТС) розташовується в межах місця проведення ремонтних робіт.
3.26. Підставами для відновлення дії паспорта прив'язки ТС (групи ТС) є завершення планових ремонтних робіт або аварійних ремонтних робіт.
3.27. Рішення виконавчого комітету Миколаївської міської ради про призупинення, анулювання паспорта прив’язки ТС (групи ТС) надається державному адміністратору для надання замовнику в установленому законодавством порядку.
3.28. У разі закінчення строку дії, анулювання паспорта прив'язки ТС (групи ТС), самовільного встановлення ТС (групи ТС) така ТС (група ТС) підлягає демонтажу відповідно до законодавства.
3.29. Розміщення ТС (групи ТС) самовільно забороняється.
3.30. Власники (користувачі) ТС (груп ТС) зобов'язані підтримувати належний експлуатаційний стан ТС (груп ТС) та відповідного технологічного обладнання, що використовується разом з ТС.
3.31. У разі коли власник (користувач) має намір змінити її естетичний вигляд, він звертається до державного адміністратора із заявою щодо внесення змін до паспорта прив'язки у частині ескізів фасадів, до якої додає нові ескізи фасадів ТС у кольорі М 1:50 (для стаціонарних ТС).
Вказана заява та нові ескізи фасадів ТС (групи ТС) передаються державним адміністратором до управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради у день її отримання або не пізніше наступного робочого дня.
Управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради розглядає нові ескізи фасадів ТС (групи ТС) впродовж десяти робочих днів з дня подання такої заяви та за відсутності обґрунтованих заперечень начальник (заступник начальника) управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради візує нові ескізи фасадів ТС (групи ТС).
Завізовані ескізи фасадів ТС (групи ТС) управлінням містобудування та архітектури Миколаївської міської ради передаються до державного адміністратора, який передає їх власнику (користувачу) ТС (групи ТС).
3.32. Документація щодо встановлення ТС (групи ТС), видана до набрання чинності цим Порядком, дійсна до закінчення її терміну дії.
4. Окремі положення
4.1. Договори про встановлення особистого строкового сервітуту та рішення Миколаївської міської ради, на підставі яких їх було укладено, укладені до моменту прийняття даного Порядку діють до закінчення строку, на який їх укладено.
4.2. Реєстрація договорів про встановлення земельного сервітуту здійснюється управлінням земельних ресурсів Миколаївської міської ради у Книзі записів про реєстрацію договорів про встановлення особистого строкового сервітуту, форма якої затверджена додатком 3 до цього Порядку.
4.3. Розміщення та функціонування тимчасових споруд на територіях об’єктів природно-заповідного фонду здійснюється на підставі дозволів, що видаються місцевими радами за погодженням з територіальними органами центрального органу виконавчої влади в галузі охорони навколишнього природного середовища.
4.4. Переоформлення договорів про встановлення особистого строкового сервітуту здійснюється рішенням міської ради на підставі заяви замовника.
Заява про переоформлення договору про встановлення особистого строкового сервітуту подається державному адміністратору.
До заяви додаються:
- виписка з ЄДРПОУ;
- копія договору про встановлення особистого строкового сервітуту;
- копії документів, що підтверджують право власності на споруди (договір купівлі-продажу, договір дарування та ін.);
- письмова згода сервітуарія на переоформлення договору про встановлення особистого строкового сервітуту.
На підставі отриманих документів управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради готує проект рішення міської ради про переоформлення договору про встановлення особистого строкового сервітуту.
4.5. Після отримання витягу з рішення міської ради про переоформлення договору про встановлення особистого строкового сервітуту разом з документами, що стали підставою для його прийняття, державний адміністратор передає документи зазначені у п. 4.4, до управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради для переоформлення договору про встановлення особистого строкового сервітуту.
4.6. У разі переоформлення договору про встановлення особистого строкового сервітуту, особа, на яку переоформлено договір, не сплачує кошти, які було сплачено попереднім сервітуарієм.
4.7. Рішення міської ради про розірвання договору про встановлення особистого строкового сервітуту, у разі невиконання сервітуарієм умов договору, готується управлінням земельних ресурсів Миколаївської міської ради.
Додаток 1
до Порядку
ЗАЯВА
| Відповідно до статті 7 Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" |
|
|
| ||||
| ________________ | ________________ |
|
|
| |||
| "___" ____________ 200_ р. | _________________________________________ |
|
|
| |||
| Документи, що додаються до заяви:
|
|
|
| ||||
____________________ | Реєстраційний номер ________________ ___________________________________ |
Додаток 2
до Порядку
Затверджено
рішенням міської ради
від 14 лютого 2013
№ 25/19
ДОГОВІР ПРО ВСТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОГО СТРОКОВОГО СЕРВІТУТУ
м. Миколаїв «____» _____________ 20__ року
Миколаївська міська рада, в особі міського голови ________________, який діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та рішення Миколаївської міської ради ____________________, далі - «Власник», з однієї сторони, та суб’єкт господарювання___________________, місце реєстрації/ місцезнаходження якого ___________________, діє на підставі _______________________, далі - «Сервітуарій», в інтересах якого встановлюється особистий строковий сервітут, з іншої сторони, уклали цей договір про таке:
1. Предмет договору
1.1 Миколаївська міська рада на підставі рішення від ___ № __ встановлює особистий строковий сервітут відносно земельної ділянки площею __________ кв.м, за адресою: ___________________ (___________район) в інтересах Сервітуарія, на право розміщення стаціонарної ТС (групи стаціонарних ТС), а саме: _________________________для здійснення підприємницької діяльності.
2.Строк дії договору
2.1. Цим договором встановлюється особистий сервітут строком на 1 (один) рік з дати реєстрації цього договору (до ____.____.20___).
2.2. Сервітуарій має переважне право поновлення договору на той же термін протягом 4 років без відповідного рішення міської ради. Для цього Сервітуарій зобов’язаний за один місяць до закінчення строку дії договору про встановлення особистого строкового сервітуту (до ____.____.20___) письмово звернутися до управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради для подовження строку його дії на наступний рік.
У разі відсутності в управлінні земельних ресурсів Миколаївської міської ради заперечень від підрозділів міської ради проти подовження строку сервітуту дія договору про встановлення особистого строкового сервітуту подовжується на один рік шляхом укладення договору про зміни (додаткової угоди). При цьому договір про зміни (додаткової угоди) набуде чинності після здійснення Сервітуарієм плати за наступний рік протягом 3 днів з дати його підписання.
Після закінчення п’яти років з моменту укладання договору про встановлення особистого строкового сервітуту (____.____.20___) підставою для подовження строку дії договору буде відповідне рішення міської ради. У зв’язку з цим Сервітуарій зобов’язаний не пізніше ніж за три місяці до закінчення строку дії договору (до ____.____.20___) звернутися письмово до міської ради з клопотанням щодо подовження строку дії договору.
У разі порушення строку звернення до управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради (або до міської ради) з питання подовження (поновлення) цього договору або нездійснення плати у термін, визначений договором, його дія припиняється з дати закінчення строку дії договору, на який його було укладено, наслідком чого буде звільнення земельної ділянки від споруд.
3. Плата за договором
3.1. За встановлення особистого сервітуту Сервітуарій сплачує плату у грошовій формі.
3.2. Річна плата за договором встановлюється у розмірі 10 % (десяти) відсотків від нормативної грошової оцінки земельної ділянки, на якій розміщено тимчасову споруду.
НГЦ х 10% = ________ грн.,
де: НГЦ - нормативна грошова оцінка земельної ділянки;
10% - умови договору про розмір плати за встановлення сервітуту;
ПДВ: ______ х 20% = ______ грн.
Усього до сплати з ПДВ:
_____+_____ =_____ грн.
3.3. Термін і порядок внесення плати:
- плата за договором вноситься разовим внеском протягом 3 робочих днів з дня підписання договору сторонами на р/р _______________________.
3.4. Умови договору про розмір плати можуть переглядатися на вимогу однієї із сторін у разі внесення чинним законодавством змін до мінімального або максимального розміру річної орендної плати шляхом внесення змін у вигляді договору про зміни (додаткової угоди), що буде невід’ємною частиною цього договору.
3.5.У випадку визнання договору недійсним одержана Власником плата за встановлення сервітуту не повертається.
3.6. У разі дострокового припинення або розірвання договору за ініціативою Власника, внесена на майбутній період плата повертається (без суми ПДВ), крім випадків, коли Сервітуарій використовує земельну ділянку способами, які суперечать екологічним вимогам, не за цільовим призначенням, порушує строки повернення земельної ділянки, здійснює без згоди Власника передачу або відчуження права на сервітут третім особам, здійснює самовільне будівництво, не розміщує споруду протягом 3 місяців з дня реєстрації договору тощо.
4. Умови та строки встановлення особистого сервітуту
4.1. Особистий сервітут встановлюється відносно земельної ділянки для розміщення тимчасової споруди на підставі розробленої технічної документації.
4.2. На земельній ділянці не дозволяється діяльність, яка не пов’язана з розміщенням споруди.
4.3. Право на розміщення споруди виникає після внесення плати за встановлення особистого сервітуту та реєстрації цього договору.
4.4. Право сервітуту не може бути предметом купівлі-продажу, застави та не може передаватися Сервітуарієм іншим фізичним та юридичним особам, внесено до статутного фонду, передано у заставу.
4.5. Особистий сервітут не позбавляє Власника земельної ділянки прав володіння, користування та розпорядження нею.
5. Умови повернення земельної ділянки
5.1. У разі закінчення терміну дії договору, його припинення або розірвання, Сервітуарій зобов’язаний звільнити земельну ділянку від споруд та привести її у стан, не гірший порівняно з тим, в якому вона була до розміщення споруд.
5.2. Власник у разі погіршення корисних властивостей землі, пов’язаних із зміною її стану, має право на відшкодування збитків у розмірі, визначеному сторонами. Якщо сторонами не досягнуто згоди про розмір відшкодування збитків, спори розв’язуються у судовому порядку.
5.3. Витрати на поліпшення стану землі, проведені Сервітуарієм, відшкодуванню не підлягають.
5.4. Сервітуарій не має права утримувати земельну ділянку для забезпечення своїх вимог до Власника.
6. Обмеження (обтяження) щодо використання земельної ділянки
6.1. Обов’язковими для діяльності Сервітуарія є забезпечення вільного доступу для прокладання нових, ремонту та експлуатації існуючих інженерних мереж і споруд на них, що знаходяться в межах закріплюваної території, особам, що мають належним чином оформлені документи на здійснення цього.
6.2. Розміщення споруди здійснити за технічною документацією та відповідно до Закону України «Про природно-заповідний фонд України».
7. Права та обов’язки сторін
7.1. Власник має право вимагати від Сервітуарія:
а) розміщення споруди після реєстрації договору та на підставі узгодженої технічної документації;
б) додержання екологічної безпеки землекористування, державних стандартів, норм і правил, проектних рішень, місцевих правил забудови населених пунктів;
в) своєчасного внесення плати;
г) припинення або дострокового розірвання договору у випадках: порушення чинного законодавства; виникнення необхідності відведення земельної ділянки, яка зайнята тимчасовою спорудою на інші цілі, згідно з Генпланом розвитку міста; у випадку зміни цільового призначення споруди; нерозміщення споруди протягом 3 місяців з дня реєстрації договору тощо;
ґ) відшкодування понесених збитків, у тому числі неотриманих доходів, відповідно до чинного законодавства у разі розірвання цього договору.
7.2. Власник зобов'язаний:
а) дозволити розміщення споруди на земельній ділянці, придатній для її розміщення;
б) попередити про права третіх осіб на земельну ділянку.
7.3. Сервітуарій має право:
а) самостійно визначати напрями своєї господарської діяльності відповідно до призначення споруди;
б) одержувати продукцію й доходи;
в) встановлювати в установленому законодавством порядку споруду;
г) при закінченні строку, на який було укладено цей договір, за умови належного виконання обов’язків відповідно до умов договору, звернутися з клопотанням щодо подовження строку його дії, у порядку, встановленому пунктом 2.2 розділу 2 цього договору;
7.4. Сервітуарій зобов’язаний:
а) дотримуватися умов встановлення сервітуту, встановлених цим договором;
б) розмістити споруду, відповідно до паспорта;
в) використовувати споруду відповідно до умов договору;
г) виконати благоустрій прилеглої території згідно з вимогами чинного законодавства;
ґ) своєчасно вносити плату;
д) звернутися з клопотанням щодо подовження строку дії договору у порядку, встановленому пунктом 2.2 розділу 2 договору;
е) у разі дострокової відмови Сервітуарія від розміщення та обслуговування споруди, демонтувати споруду та привести земельну ділянку у стан, придатний для використання за призначенням, при цьому плата за встановлення строкового особистого сервітуту для розміщення споруди не повертається;
є) у разі відмови Сервітуарія від подовження строку дії договору або не надання клопотання щодо подовження строку його дії припинити користування земельною ділянкою, демонтувати споруду до закінчення строку дії договору, привести земельну ділянку у стан, придатний для використання за призначенням та письмово повідомити про це Власника;
ж) у разі відчуження споруди іншим особам демонтувати її та привести земельну ділянку у стан, придатний для використання за призначенням, при цьому плата за встановлення особистого строкового сервітуту не повертається;
з) у разі неподовження міською радою строку дії договору Сервітуарій зобов’язаний демонтувати споруду та привести земельну ділянку у стан, придатний для використання за призначенням без відшкодування міською радою втрат Сервітуарія, у тому числі вартості майна;
и) у разі зміни адреси, місця проживання або телефону в 10 - денний термін з дня зміни повідомити про це управління земельних ресурсів Миколаївської міської ради;
і) не погіршувати якісні характеристики та екологічний стан землі;
ї) не передавати будь-яким способом право особистого сервітуту іншим фізичним та юридичним особам.
7.5. Сторони також мають інші права і несуть інші обов’язки, визначені законодавством України.
8. Форс-мажор
8.1. Ризик випадкового знищення або пошкодження споруди чи його частини несе Сервітуарій.
8.2. У разі знищення або пошкодження земельної ділянки, до якої встановлюється особистий сервітут, у результаті недбалого, безвідповідального ставлення Сервітуарія, він повинен відшкодувати збитки Власнику земельної ділянки.
9. Зміна умов договору і припинення його дії
9.1. Усі зміни та/або доповнення до цього договору здійснюються у письмовій формі за взаємною згодою сторін, шляхом внесення змін у вигляді договору про зміни (додаткової угоди), що буде невід?ємною частиною цього договору. Згодою міської ради на зміну та/або доповнення до цього договору на вимогу Сервітуарія є рішення міської ради, прийняте в установленому законодавством порядку.
9.2. Дія договору припиняється у разі:
- закінчення строку, на який його було укладено;
- викупу земельної ділянки для суспільних потреб або примусового відчуження земельної ділянки з мотивів суспільної необхідності в порядку, встановленому законом;
- у разі відчуження Сервітуарієм споруди.
Договір припиняється також в інших випадках, передбачених законом.
9.3. Дія договору припиняється шляхом його розірвання за:
- взаємною згодою сторін;
- рішенням суду на вимогу однієї із сторін внаслідок невиконання другою стороною обов'язків, передбачених договором, та внаслідок випадкового знищення, пошкодження земельної ділянки, яке істотно перешкоджає її використанню, а також з інших підстав, визначених законом;
- в односторонньому порядку за ініціативою Власника у випадках, передбачених чинним законодавством та цим договором, із звільненням його від відповідальності, згідно з Господарським кодексом України.
9.4. Договір може бути достроково розірваний у разі невиконання або неналежного виконання Сервітуарієм обов’язків, визначених у розділах 3, 4 та пункті 7.4. цього договору.
9.5. Дострокове розірвання цього договору на вимогу Сервітуарія здійснюється шляхом укладення договору про зміни (додаткової угоди), при цьому плата за встановлення особистого сервітуту не повертається.
9.6. Дострокове розірвання цього договору на вимогу міської ради здійснюється на підставі її рішення. Договір вважається розірваним з дати прийняття міською радою відповідного рішення, якщо інша дата не встановлена рішенням.
9.7. Подовження строку дії договору:
- при закінченні строку, на який було укладено цей договір, Сервітуарій, за умови належного виконання своїх обовўязків, має право на подовження його дії. Подовження строку дії договору відбувається відповідно до п.2.2. розділу 2 цього договору;
- у разі подовження строку договору на новий строк його умови можуть бути змінені, з урахуванням змін у законодавстві на дату подовження договору;
- невиконання п.п. “д” п. 7.4. договору є підставою для відмови в подовженні строку дії сервітуту, наслідком чого буде звільнення земельної ділянки від споруд.
9.8. У разі припинення, розірвання цього договору або неподовження строку його дії Сервітуарій зобов’язаний демонтувати споруди та повернути Власнику земельну ділянку на умовах, визначених цим договором. У разі невиконання Сервітуарієм обов’язку щодо демонтування споруди та умов повернення Власнику земельної ділянки Сервітуарій зобов’язаний відшкодувати Власнику завдані збитки.
10.Відповідальність сторін за невиконання або неналежне виконання договору
10.1. За невиконання або неналежне виконання договору сторони несуть відповідальність згідно з законом та цим договором.
10.2. Сторона, яка порушила зобов'язання, звільняється від відповідальності, якщо вона доведе, що це порушення сталося не з її вини.
11. Прикінцеві положення
11.1. Цей договір набирає чинності після підписання сторонами, здійснення плати та його реєстрації.
11.2. Взаємовідносини Сторін, не врегульовані цим договором, регулюються чинним законодавством України.
11.3. Цей договір укладено у трьох примірниках, що мають однакову юридичну силу, один з яких знаходиться в управлінні земельних ресурсів Миколаївської міської ради, другий - в Сервітуарія, третій – в управлінні містобудування та архітектури Миколаївської міської ради.
11.4. Невід'ємними частинами договору є:
- кадастровий план земельної ділянки;
- акт перенесення (встановлення) меж земельної ділянки на місцевість;
- схема перенесення меж земельної ділянки на місцевість;
- креслення меж зони обмежень (у разі наявності).
Місцезнаходження, реквізити та підписи сторін
Власник Миколаївська міська рада __________________________ |
|
Сервітуарій________________________ _______________________________ _________________________________ |
_____________________________________ М. П. |
|
_____________________________________
|
Договір зареєстрований у Миколаївській міській раді,
про що у Книзі реєстрації договорів про встановлення
особистого строкового сервітуту вчинено запис
від „_____” ________________ 20_____ за № _________
М. П. ______________________
(підпис) (ініціали та прізвище посадової особи,
яка провела реєстрацію)
Додаток 3
до Порядку
Книга реєстрації договорів про встановлення особистого строкового сервітуту
| Книга реєстрації договорів про встановлення особистого строкового сервітуту |
| ||||
|
|
|
|
|
|
|
Зареєстровано | Власник землі | Сервітуарій, адреса, ідентифікаційний код | Земельна ділянка, на яку встановлений сервітут | |||
номер | дата | Місце розташування | Площа (кв.м) | Цільове призначення | ||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Строк дії договору | Підстава для встановлення сервітуту | Прізвище та підпис посадової особи, яка внесла запис | Примітки |
8 | 9 | 10 | 11 |
| Книга реєстрації договорів про зміни (додаткових угод) до договорів про встановлення особистого строкового сервітуту |
|
|
|
| ||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| ||
Зареєстровано | № договору, до якого вносяться зміни | Сервітуарій, його адреса, ідентифікаційний код | Земельна ділянка, на яку встановлений сервітут | ||||||||
№ договору про зміни | Дата реєстрації договору про зміни | місце розташування | площа (кв.м) | цільове призначення | |||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |||||
|
|
|
|
|
|
| |||||
|
|
|
|
|
|
| |||||
|
|
|
|
|
|
|
Дата, до якої подовжений строк | Підстава для укладення договору про зміни | Прізвище та підпис посадової особи, яка внесла запис | Примітки | |
8 | 9 | 10 | 11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Додаток 4
До Порядку
_____________________________________________
(назва ТС)
Замовник_______________________________________________
(найменування, П. І. П/б., реквізити замовника)
Примірникі № *____________________________________________________________
Реєстраційний №______________________________
Паспорт прив’язки виданий
____________________________________________
(керівник (заступник керівника) органу з питань містобудування та архітектури виконавчого органу сільської, селищної, міської ради, районної державної адміністрації)
Паспорт прив’язки дійсний до "__ "_______ 20_____року
Паспорт прив’язки продовжено до "__"________20___року
___________ ____________ _____________________
(посада) (підпис) (прізвище, ініциали)
М.П.
Дата видачі _________________20_______року
ПАСПОРТ ПРИВ'ЯЗКИ
ЕСКІЗИ ФАСАДІВ ТС
у кольорі М 1:50 (для стаціонарних ТС)
t
М 1:50
Місце креслення
СХЕМА РОЗМІЩЕННЯ ТС
Площа земельної ділянки згідно з документами на землекористування ___га
М 1:500
Місце креслення
Експлікація:
1) місце розташування ТС;
2) червоної лінії;
3) лінії регулювання забудови;
4) місця підключення до інженерних мереж.
Умови призначення:
__________________________________________________________
Паспорт прив'язки складається у 2-х примірниках. Перший примірник надається замовнику, другий примірник зберігається органом містобудування та архітектури, який видав паспорт прив'язки.
______________ ____________________________________________
(підпис ) (прізвище, ініціали керівника (заступника) підприємства, установи, організації розробника)
М.П.
Дата складання__________________
20____року
Додаток 5
До Порядку
Заява
Заявник (суб’єкт господарювання)
__________________
Цією заявою повідомляю, що вимоги паспорта прив'язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності, виданого __________ від ______N_____, виконані у повному обсязі.
(П.І.П/б керівника підприємства, установи, організації або П. 1. П/б. фізичної особи - підприємця, підпис, дата, печатка (за наявності)