Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКА МІСЬКА РАДА

РІШЕННЯ

 

12 червня 2020                                                                                         № 56/119

Про внесення змін до рішення

Миколаївської міської ради від

20.12.2019 № 56/73 «Про

затвердження переліку

адміністративних послуг, що

надаються через департамент з

надання адміністративних

послуг Миколаївської міської

ради»

 

З метою забезпечення надання адміністративних послуг відповідно до положень чинного законодавства, у зв’язку з внесенням змін до Порядку виконання підготовчих та будівельних робіт, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 №466, та  до Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 №461, та прийняттям наказу Міністерства юстиції України від 19.03.2020 №1040/5 «Про затвердження типових інформаційних карток адміністративних послуг у сфері державної реєстрації статутів територіальних громад, юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб – підприємців», керуючись ст.5, п.п.6, 7 ст.12 Закону України «Про адміністративні послуги», ст.ст.25, 26, ч.1 ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1.  Внести зміни до рішення Миколаївської міської ради від 20.12.2019 № 56/73 «Про затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються через департамент з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради» зі змінами, внесеними рішенням Миколаївської міської ради від 12.03.2020 №56/104.

1.1. Розділ 02.05 «Управління державного архітектурно-будівельного контролю Миколаївської міської ради» переліку адміністративних послуг, які надаються виконавчими органами Миколаївської міської ради через департамент з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради, затверджений п. 2 рішення, доповнити такими пунктами:

«02.05.06 реєстрація повідомлення про початок виконання підготовчих робіт»;

«02.05.07 реєстрація повідомлення про зміну даних  у повідомленні про початок виконання підготовчих робіт»;

«02.05.08 реєстрація повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта»;

«02.05.09 реєстрація повідомлення про зміну даних у повідомленні про початок виконання підготовчих робіт щодо об’єктів, будівництво яких здійснюється на підставі будівельного паспорта»;

«02.05.10 реєстрація повідомлення про початок виконання будівельних робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1)»;

«02.05.11 реєстрація повідомлення про зміну даних у повідомленні про початок виконання підготовчих робіт щодо об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з незначними наслідками (СС1)»;

«02.05.12 реєстрація повідомлення про зміну даних у зареєстрованій декларації про початок виконання підготовчих робіт»;

«02.05.13 реєстрація повідомлення про зміну даних у зареєстрованій декларації про початок виконання будівельних робіт»;

«02.05.14 реєстрація заяви  про зміну даних у виданому дозволі на виконання будівельних робіт».

1.2. Розділ 03.02 «Відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців управління державної реєстрації» переліку адміністративних послуг, що здійснюються безпосередньо управлінням адміністративних послуг та управлінням державної реєстрації департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради, затвердженого п.3 рішення, доповнити пунктом такого змісту:

«03.02.20 виправлення помилок, допущених у відомостях Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».

2. Управлінню державного архітектурно-будівельного контролю Миколаївської міської ради (Туовій) та департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (Лазарєву) забезпечити протягом 10 (десяти) робочих днів з дня набрання чинності цим рішенням розроблення та затвердження інформаційних і технологічних карток на визначені у пп. 1.1, пп. 1.2 цього рішення адміністративні послуги.

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань прав людини, законності, гласності, антикорупційної політики, місцевого самоврядування, депутатської діяльності та етики (Малікіна), першого заступника міського голови Криленка В. І.

 

 

Міський голова                                                                                О. СЄНКЕВИЧ

 

 

 

Опубліковано: 25 червня 2020р. 

 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: