Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

 

20 червня 2019                                                                                                № 180р

Про внесення змін до розпорядження

міського голови від 03.04.2017 № 93р «Про

затвердження структури та Положень про

структурні підрозділи управління державного

архітектурно-будівельного контролю

Миколаївської міської ради»

 

З метою приведення у відповідність до чинного законодавства та на виконання розпорядження міського голови від 05.06.2019 № 165р «Про внесення змін до розпорядження міського голови від 27.02.2017 № 45р «Про затвердження штатної чисельності виконавчих органів Миколаївської міської ради», керуючись п.п. 19, 20 ч. 4 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

 

1. Внести зміни до розпорядження міського голови від 03.04.2017 № 93р «Про затвердження структури та Положень про структурні підрозділи управління державного архітектурно-будівельного контролю Миколаївської міської ради».

1.1. Внести зміни до структури управління державного архітектурно-будівельного контролю Миколаївської міської ради з 01.06.2019, виклавши її в новій редакції (додається).

1.2. Пункт 4.1 розділу 4 Положення про відділ інспекційної роботи управління державного архітектурно-будівельного контролю Миколаївської міської ради викласти в новій редакції:

«4.1. До складу відділу входять:

начальник відділу                                       – 1

головний спеціаліст                                    – 4».

1.3. Затвердити Положення про сектор правового забезпечення управління державного архітектурно-будівельного контролю Миколаївської міської ради (додається).

2. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.

 

 

Міський голова                                                                                     О.Ф. Сєнкевич

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 20 червня 2019

№ 180р

 

СТРУКТУРА

управління державного архітектурно-будівельного контролю

Миколаївської міської ради

 

Найменування

Штатна чисельність (одиниць)

Начальник управління

1

Перший заступник начальника управління

1

Заступник начальника управління

1

Відділ інспекційної роботи

5

Відділ дозвільних процедур

3

Відділ бухгалтерського обліку, кадрового забезпечення та діловодства

3

Сектор правового забезпечення

2

Разом:

16

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 20 червня 2019

№ 180р

 

ПОЛОЖЕННЯ

про сектор правового забезпечення управління державного архітектурно-будівельного контролю Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Сектор правового забезпечення (далі – сектор) управління державного архітектурно-будівельного контролю Миколаївської міської ради (далі – управління) є структурним підрозділом управління.

1.2. У своїй діяльності сектор керується Конституцією України та законами України, постановами Верховної Ради України, указами Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Державної архітектурно-будівельної інспекції України та управління, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про управління та цим Положенням. З питань організації та проведення правової роботи сектор керується актами та рекомендаціями Міністерства юстиції України.

Рекомендації постійних комісій міської ради підлягають обов’язковому розгляду. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними строк.

1.3. Сектор утримується за рахунок коштів міського бюджету.

1.4. Працівники сектору є посадовими особами місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими законодавчими актами.

2. Основні завдання

 

2.1. Організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне додержання та запобігання невиконанню вимог актів законодавства, інших нормативних актів в управлінні, його керівництвом та працівниками під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов’язків, роз’яснення чинного законодавства України, а також представлення інтересів управління в судах.

2.2. Забезпечення реалізації державної правової політики у сфері державного архітектурно-будівельного контролю.

 

3. Повноваження сектору

 

3.1. Забезпечення правильного і неухильного застосування законодавства управлінням, методичне керівництво правовою роботою в управлінні.

3.2. Узагальнення практики застосування законодавства у галузі держархбудконтролю, організація та участь у правовому забезпеченні застосування законодавства управлінням, під час здійснення своїх повноважень.

3.3. Участь у підготовці проектів нормативних документів, перевірка їх відповідності законодавству, підготовка письмових висновків та зауважень до них, погодження проектів нормативних документів.

3.4. Перевірка та погодження господарських договорів, які укладаються управлінням.

3.5. Проведення разом з іншими структурними підрозділами управління роботи по перегляду внутрішніх нормативних документів з метою приведення їх у відповідність із законодавством, підготовка пропозицій щодо внесення до них змін і доповнень.

3.6. Здійснення моніторингу та аналізу змін у законодавстві, підготовка для керівництва управління довідкових матеріалів із законодавства, надання працівникам структурних підрозділів управління консультацій з правових питань.

3.7. Участь у застосуванні заходів правового впливу у разі невиконання чи неналежного виконання договірних зобов’язань, забезпеченні захисту майнових прав.

3.8. Спільно з відповідними структурними підрозділами управління сприяння своєчасному вжиттю заходів за рішеннями, постановами, ухвалами суду, відповідними документами правоохоронних і контролюючих органів.

3.9. Участь у розгляді матеріалів за наслідками перевірок, ревізій, інвентаризацій, надання правових висновків за фактами виявлених правопорушень.

3.10. Підготовка проектів запитів на отримання у встановленому порядку від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій матеріалів, документів, інформації, необхідних для здійснення повноважень управління.

3.11. Ведення реєстру справ про адміністративні правопорушення та правопорушення у сфері містобудівної діяльності.

3.12. Формування реєстру судових справ, що знаходяться в провадженні управління.

3.13. Організація та проведення претензійно-позовної роботи управління, забезпечення підготовки судових позовів, необхідних процесуальних документів з дотриманням процесуальних строків та супроводження справ у судах, оскарження судових рішень.

3.14. Підготовка та формування інформації щодо стану претензійно-позовної роботи, стану накладення та виконання постанов, винесених управлінням за правопорушення, передбачені Кодексом України про адміністративні правопорушення та Законом України «Про відповідальність за правопорушення у сфері містобудування».

3.15. Участь у розробці положень, посадових інструкцій працівників управління та інших документів, необхідних для здійснення управлінням своїх повноважень.

3.16. Проведення аналізу матеріалів, що надійшли від правоохоронних і контролюючих органів, розробка пропозицій щодо усунення недоліків у правовому забезпеченні діяльності управління, внесення їх на розгляд керівництва.

3.17. Сприяння оприлюдненню на веб-сайті міської ради проектів нормативних актів та прийнятих актів, які підготовлені управлінням та які не містять інформації з обмеженим доступом.

3.18. Представлення в установленому законодавством порядку інтересів управління в судах, інших органах державної влади та місцевого самоврядування з питань, що належать до компетенції сектору.

3.19. Взаємодія з органами державної влади, правоохоронними та контролюючими органами з питань здійснення державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду.

3.20. Організація і проведення семінарів, інших форм навчань з правових питань з працівниками структурних підрозділів управління.

3.21. Подання керівництву пропозицій до плану роботи управління на поточний період, участь у підготовці звітів стосовно його діяльності, в межах компетенції сектору.

3.22. Ініціювання скликання у встановленому порядку нарад з питань, що належать до компетенції сектору, участь у засіданнях дорадчих і консультативних органів, нарадах, які проводяться в управлінні, у разі розгляду на них питань, що належать до компетенції сектору.

3.23. Одержання від посадових осіб управління інформації, необхідної для виконання покладених на сектор завдань, користування інформаційними базами даних, документами та матеріалами, що знаходяться у розпорядженні управління.

3.24. Розгляд звернень громадян, звернень та запитів державних органів, органів місцевого самоврядування, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, громадських об’єднань, підприємств, установ, організацій з питань, що належать до компетенції управління.

3.25. Надання юридичних консультацій громадянам з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду.

3.26. Внесення пропозицій керівництву управління про притягнення до відповідальності працівників, з вини яких заподіяна шкода.

3.27. Внесення пропозицій керівництву управління з питань удосконалення роботи управління.

3.28. Залучення, в установленому порядку, спеціалістів структурних підрозділів управління для підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів з питань, що належать до компетенції сектору.

3.29. Здійснення інших повноважень в межах компетенції сектору.

 

4. Структура сектору та організація роботи

 

4.1. До складу сектору входять:

завідувач сектору                              – 1

головний спеціаліст                          – 1

4.2. Завідувач сектору та головний спеціаліст сектору призначаються на посади та звільняються з посад наказом начальника управління відповідно до вимог чинного законодавства та Положення про управління.

4.3. На період відсутності завідувача сектору його обов’язки виконує працівник управління, визначений в установленому порядку, який несе повну відповідальність за виконання покладених на сектор завдань.

4.4. У разі відсутності головного спеціаліста сектору його обов’язки виконує завідувач сектору.

 

5. Керівництво сектору

 

5.1. Сектор очолює завідувач сектору, який безпосередньо підпорядкований  начальнику управління, йому підконтрольний та підзвітний.

5.2. Завідувач сектору:

5.2.1. Організує роботу сектору, здійснює керівництво його діяльністю та забезпечує виконання покладених на сектор завдань та функцій.

5.2.2. Забезпечує організацію та контроль за здійсненням претензійної та позовної роботи управлінням, у тому числі вчасної підготовки відповідних процесуальних документів.

5.2.3. Представляє інтереси управління в судах, органах державної виконавчої служби та правоохоронних органах, у відносинах з органами державної влади та місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями.

5.2.4. Організує роботу сектору щодо контролю за примусовим виконанням постанов про адміністративні правопорушення, судових рішень та постанов про накладення штрафу за правопорушення у сфері містобудівної діяльності.

5.2.5. Забезпечує підготовку оброблених документів, реєстрів і звітності для зберігання їх протягом установленого терміну.

5.2.6. Бере участь у підготовці проектів розпоряджень міського голови, рішень міської ради та рішень виконавчого комітету міської ради з питань, віднесених до компетенції управління.

5.2.7. Виконує доручення керівництва управління в межах компетенції сектору.

5.2.8. Здійснює інші повноваження, визначені законом.

5.2.9. Кваліфікаційні вимоги: вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, бакалавра у галузі знань «Правознавство», досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності не менше двох років, вільне володіння державною мовою.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Працівники сектору повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та працівників.

6.2. Працівники сектору несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю працівників сектору при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому чинним законодавством України порядку.

6.3. Працівники сектору мають право в разі виникнення конфліктної ситуації з керівником виконавчого органу міської ради звернутися з відповідною заявою до постійної комісії міської ради з питань прав людини, законності, гласності, антикорупційної політики, місцевого самоврядування, депутатської діяльності та етики.

6.4. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.

 

______________________________________________________

Опубліковано: 11 липня 2019р.

 

 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: