Мапа порталу

 

МИКОЛАЇВСЬКА МІСЬКА РАДА

РІШЕННЯ

 

26 червня 2019                                                                                       № 52/5

Про затвердження Програми

розвитку міського електротранспорту

м. Миколаєва на 2019 - 2022 роки

  

У зв’язку з необхідністю забезпечення належних умов перевезень пасажирів міським електротранспортом, сталого функціонування електротранспорту та подальшого його розвитку, відповідно до   частини 3 статті 8 Закону України «Про міський електричний транспорт», керуючись пунктом 22 частини 1 статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

        1. Затвердити Програму розвитку міського електротранспорту                            м. Миколаєва на 2019 - 2022 роки  (далі – Програма,  додається).

2. Управлінню транспортного комплексу, зв'язку та телекомунікацій Миколаївської міської ради (Попову) надавати Миколаївській міській раді інформацію   про хід виконання Програми  щороку до 25 лютого.

           3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань промисловості, транспорту, енергозбереження, зв’язку, сфери послуг, підприємництва та торгівлі (Євтушенка), заступника міського голови Андрієнка Ю.Г.

 

Міський голова                                                                                                О.Ф.Сєнкевич

 

                                                                                  ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                          рішення міської ради

                                                                                від 26 червня 2019

                                                                              № 52/2

 

ПРОГРАМА

розвитку міського електротранспорту    м. Миколаєва

на 2019-2022 роки

 

ВИЗНАЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ, НА РОЗВ’ЯЗАННЯ ЯКОЇ СПРЯМОВАНА ПРОГРАМА

 

Трамвайний рух у місті Миколаєві почав свій відлік з 1897 року, тролейбуси вийшли на маршрути міста у 1967 році.  

Пасажирські перевезення електричним транспортом в місті Миколаєві забезпечує комунальне підприємство Миколаївської міської ради “Миколаївелектротранс”  - одне з найстарших підприємств міста, що обслуговує насамперед  соціально незахищені верстви населення, які складають 78 %  від загальної кількості пасажирів, за даними КП ММР  «Миколаївелектротранс».

Виконуючи виробничу програму щодо надання транспортних послуг населенню, КП ММР «Миколаївелектротранс» здійснює пасажирські перевезення на 6 трамвайних та 6 тролейбусних маршрутах (три з яких відкрито у 2014-2015 роках) загальною протяжністю 110,05 км та 136,5 км відповідно.

КП ММР «Миколаївелектротранс» досить складна структура, яка має  підрозділи та служби, діяльність яких спрямована на виконання окремих завдань, однак, разом всі вони працюють на  головний кінцевий результат – випуск рухомого складу на маршруті міського електротранспорту для перевезення пасажирів.

На балансі   КП ММР  «Миколаївелектротранс» обліковуються такі об'єкти міського електротранспорту:

1) рухомий склад:

    - трамвай – 60 од., з них пасажирських вагонів – 55 од.;

    - тролейбус - 62 од., з них пасажирських машин – 61 од.;

2) трамвайна колія – 69,6 км;

3) контактна мережа – 127,6 км;

4) тягові підстанції –11 од.;

5) трамвайне депо – 2 од.;

6) тролейбусне депо – 1 од.

 

Введення в експлуатацію споруд підприємства розпочалось з 1914 року. Понад 100 років існують будівлі трамвайного депо № 1, вагоноремонтних майстерень, адміністративного корпусу на території за адресою: вул. Андреєва-Палагнюка, 17, м. Миколаїв. Будівництво тролейбусного депо закінчено у                 1971 році.

Трамвайна колія та контактна мережа трамвая у теперішньому її вигляді сформовані у 70-х роках минулого століття. Контактна мережа тролейбуса розширювалася до 2001 року, коли було відкрито рух у мікрорайон «Північний»,     для      електроживлення     якого        збудована    нова     тягова підстанція № 13.

Про перспективність розвитку комунального  транспорту свідчить світова практика. Високі показники екологічності, провізної спроможності, економічності,  комфорту  і  безпеки  руху    міського електротранспорту надають пріоритет його активному розвитку. В останні роки і в Україні таким видам транспорту почали приділяти велику увагу завдяки спрямованості перспектив на збереження чистоти навколишнього середовища.

Сучасні тенденції розвитку електричного транспорту виявляють завдання з реформування та переобладнання виробничої інфраструктури                                   КП ММР «Миколаївелектротранс», особливо звертаючи увагу на довготривалий термін існування підприємства, що складає понад 100 років.

 

         1. Основні проблеми, на вирішення яких спрямовано виконання Програми: низький рівень транспортної забезпеченості населення, недостатнє охоплення міськелектротранспортом віддалених районів міста, підвищений рівень забруднення навколишнього середовища, підвищений рівень споживання електричної енергії енергоємними моделями трамваїв та тролейбусів, низький рівень забезпечення підприємства спеціалізованою автотранспортною технікою, застаріле обладнання та верстатний парк виробничих підрозділів і тягових підстанцій, аварійний стан багатьох ділянок контактно-кабельної мережі та трамвайної колії, особливо, на переїздах, руйнування дорожнього покриття у межах розташування трамвайних колій, відсутність автоматизованого керування виробництвом та автоматизованого обліку споживання електроенергії (АСКОЕ), застарілий порядок оплати транспортних послуг,  підвищення комунальних тарифів, несвоєчасне та не в повному обсязі проведення капітальних ремонтів з причини недостатнього та несвоєчасного фінансування,  відсутність дистанційного контролю виробничих процесів, низька заробітна плата робітників основних професій і, як слідство, велика нестача фахівців.

На початок 2015 року щоденний випуск трамваїв становив 23 од., тролейбусів -  22 од., у грудні 2015 року середньоденний випуск досяг   35,3 од. та 37 од., відповідно. Випуск у грудні 2016 року  по трамваю досяг вже 37 од., по тролейбусу - 44 од. щодня; у грудні  2017 року випуск трамваїв підвищено до               38 од. на день, у 2018 до 42 трамвайних вагонів.

За рахунок збільшення випуску скоротився інтервал руху електротранспорту, зросла кількість платних перевезень: у 2015 році - 9 млн.               929 тис. чол., у 2016  році - 11 млн. 225 тис. чол. збільшення на 1 млн. 296 тис. чол. або на 13%; у 2017 році перевезення досягли 11 млн. 336 тис. чол. Збір виторгу від платних пасажирів у 2015 році – 14 млн.060 тис. грн., у 2016 році за рахунок збільшення випуску на лінію та підвищення тарифу до 2,00 грн.  з 01.08.2016  збір виторгу від платних пасажирів вже 18 млн. 305 тис. грн., це на 4 млн. 245 тис. більше ніж за 2015рік; у 2017 році збір виторгу 22 млн. 051 тис. грн., що більше на 3 млн. 746 тис. грн., ніж у 2016 році, тобто за два роки збір виторгу  від платних пасажирів збільшено на 7 млн.  991 тис. грн.

Тариф на перевезення (вартість  квитка на проїзд): на 01.01.2015 – 1,50 грн.,   з 01.08.2016 – 2,00 грн.,  з 11.06.2018 -3,00 грн., прогнозно з 01.05.2019 – 5,00 грн.

У таблиці 1 наведені показники роботи КП ММР «Миколаївелектротранс»  за   2016-2018 роки :                                                                   

 

                                                                                                                             Таблиця 1

ПОКАЗНИКИ

Одиниця виміру

2016 рік

 

2017 рік

 

9 місяців

2018 рік

 

з/п

1.

Середньоденний випуск рухомого складу всього,   у тому числі:

од.

 

73,7

 

79,6

 

79,6

трамвай

од.

34,7

36,1

37,1

тролейбус

од.

39

43,5

42,4

2.

Пробіг всього,  у тому числі:   

тис. км

4226,9

4422,6

3298,5

трамвай

тис. км

1787,5

1802,3

1414,2

тролейбус

тис. км

2439,4

2620,3

1884,3

3.

Одержано рухомого складу всього, у тому числі:

од.

 

0

 

0

0

трамвай

од.

0

0

0

тролейбус

од

0

0

0

4.

Списано рухомого складу всього, у тому числі:

од.

0

 

0

0

трамвай

од.

0

0

0

тролейбус

од.

0

0

0

5.

Всього доходів від перевезень

тис. грн.

67929,9

91010,0

78508,2

6.

Збір виторгу від платних перевезень, у тому числі:

тис. грн.

18306,0

22050,9

19620,6

трамвай

тис. грн.

9194,8

10458,9

9942,4

тролейбус

тис. грн.

9111,2

11592,0

9678,2

7.

Компенсація за пільговий  проїзд у тому числі:

тис. грн.

49623,9

68959,1

58887,6

трамвай

тис. грн.

25307,9

32755,6

29502,7

тролейбус

тис. грн.

24316,0

36203,5

29384,9

8.

Витрати повної собівартості перевезень

тис. грн.

64829,1

95170,4

89148,6

9.

Обсяги спожитої  електроенергії    

тис. кВт.

11742,6

10863

7501

10.

Протяжність аварійних ділянок трамвайної колії

км

17,9

15,7

17,56

11.

Протяжність аварійних ділянок контактної мережі

км

16,7

13,2

18,31

12.

Пасажироперевезення  всього,   у тому числі:

тис. чол.

51634,3

49811,0

36343,0

платні

тис. чол.

11224,8

11336,4

8491,3

пільгові

тис. чол.

40409,5

38474,6

   27851,6

13.

Сплачено за 1 перевезення,  у тому числі:

 

 

 

 

платним пасажиром

грн.

1,63

1,91

2,31

пільговим пасажиром

грн.

1,23

1,79

2,12

 

                                                                                                           

                                                                                                   

                                           

2. МЕТА ПРОГРАМИ

 

Основним завданням розвитку міського електричного транспорту є якісне забезпечення потреб населення міста у послугах по перевезенню громадян.

Метою Програми  є  реалізація у місті Миколаєві засад державної політики у сфері міських пасажироперевезень, підвищення ефективності та надійності функціонування електричного транспорту відповідно до встановлених нормативів та стандартів, а саме:

-  створення належних умов для надання населенню якісних публічних послуг з пасажироперевезень новим, сучасним, енергоекономічним  та екологічно чистим електричним транспортом;

- забезпечення сталого функціонування і подальшого розвитку громадського   сучасного  електричного транспорту;

- збільшення питомої ваги  електричного транспорту у міських пасажироперевезеннях;

-   оновлення рухомого складу трамваїв  та тролейбусів;

- підвищення технічного рівня КП ММР  «Миколаївелектротранс» та ефективності його роботи шляхом модернізації реконструкції основних фондів.

 

3. ОБГРУНТУВАННЯ ШЛЯХІВ І ЗАСОБІВ РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ, ОБСЯГІВ ТА ДЖЕРЕЛ ФІНАНСУВАННЯ, СТРОКИ  ТА ЕТАПИ ВИКОНАННЯ  ПРОГРАМИ

 

Забезпечення виконання визначеної мети Програми передбачається таким  чином:

організація ефективного управління міським електричним транспортом та використання його майнового комплексу;

забезпечення беззбиткового функціонування комунального підприємства Миколаївської міської ради  «Миколаївелектротранс»;

технічне переоснащення об′єктів комунального транспорту;

створення умов   для    стабільної роботи електротранспортного руху;

відновлення трамвайного парку шляхом переобладнання системи керування тяговими двигунами, осучаснення екстер'єру та інтер'єру;               

поповнення парку тролейбусів за рахунок кредитних коштів.

 

4. ПЕРЕЛІК ЗАВДАНЬ І ЗАХОДІВ ПРОГРАМИ ТА РЕЗУЛЬТАТИВНІ ПОКАЗНИКИ ЇЇ ВИКОНАННЯ

 

Перелік завдань і заходів, спрямованих на реалізацію Програми, наведено у додатку  2.

 

Результативні показники виконання Програми

 

Таблиця 2

з/п

Назва показника

Од. виміру

Значення показників за роками

2019

2020

2021

2022

 

1. Організація ефективного управління міським електротранспортом та використання його  майнового комплексу

1.1

Придбання та встановлення ліцензійного програмного забезпечення

 

Показник затрат

 

 

 

 

 

 

Обсяг ресурсів, усього

тис. грн.

400,0

-

-

-

 

Показник продукту

 

 

 

 

 

 

Придбання та встановлення ліцензійного програмного забезпечення

Од.

1

-

-

-

 

Показник ефективності

 

 

 

 

 

 

Середні витрати на програмне забезпечення

тис. грн.

400,0

-

-

-

1.2

Впровадження комплексу телемеханіки

 

Показник затрат

 

 

 

 

 

 

Обсяг ресурсів, усього

тис. грн.

4000,0

-

-

-

 

Показник продукту

 

 

 

 

 

 

Впровадження комплексу телемеханики 

од.

1

-

-

-

 

Показник ефективності

 

 

 

 

 

 

Середні витрати на комплекс

тис. грн.

4000,0

-

-

-

1.3

Впровадження системи автоматизованого комерційного обліку споживання електроенергії – «АСКОЕ»

 

Показник затрат

 

 

 

 

 

 

Обсяг ресурсів, усього

тис. грн.

1000,0

-

-

-

 

Показник продукту

 

 

 

 

 

 

Впровадження системи автоматизованого комерційного обліку споживання електроенергії – «АСКОЕ»

од.

1

-

-

-

 

Показник ефективності

 

 

 

 

 

 

Середні витрати на систему

тис. грн.

1000,0

-

-

-

1.4

Придбання автоматичних мийок для безпечного  якісного, своєчасного швидкого та високотехнологічного обслуговування рухомого складу

 

Показник затрат

 

 

 

 

 

 

Обсяг ресурсів, усього

тис. грн.

2300,0

2300,0

-

-

 

Показник продукту

 

 

 

 

 

 

Кількість  автоматичних мийок

од.

1

1

-

-

 

Показник ефективності

 

 

 

 

 

 

Середні витрати

тис. грн.

2300,0

2300,0

-

-

 

2.Технічне переоснащення міського   електротранспорту

2.1.1

Закупівля тролейбусів

 

Показник затрат

 

 

 

 

 

 

Обсяг ресурсів, усього

тис. грн.

17000,0

36000,0

31500,0

33000,0

 

Показник продукту

 

 

 

 

 

 

Кількість тролейбусів

од.

3

6

5

5

 

Показник ефективності

 

 

 

 

 

 

Середні витрати на тролейбус

тис.грн.

5666,6

6000,0

6300,0

6600,0

 

Показник якості

 

 

 

 

 

 

Динаміка поповнення парку тролейбусів

%

-

200

83

100

2.1.2

Закупівля спецтехніки для виробничих потреб підприємства (автовишки, електролабораторія, ямобур, електропідйомники, екскаватор тощо)

 

Показник затрат

 

 

 

 

 

 

Обсяг ресурсів, усього

тис. грн.

3300,0

3500,0

3200,0

3500,0

 

Показник продукту

 

 

 

 

 

 

Кількість  спецтехніки

од.

2

3

7

8

 

Показник ефективності

 

 

 

 

 

 

Середні витрати на одиницю

тис. грн

1650,0

1166,7

757,1

437,5

 

Показник якості

 

 

 

 

 

 

Динаміка поповнення парку спецтранспорту в рамках Програми

%

-

150

230

115

2.2.

Капітальні ремонти рухомого складу

2.2.1

Капітальний ремонт  трамвайних вагонів з переобладнанням

 

Показник затрат

 

 

 

 

 

 

Обсяг ресурсів, усього

тис. грн.

31500,0

38000,0

41600,0

45600,0

 

Показник продукту

 

 

 

 

 

 

Кількість  трамвайних вагонів

од.

6

8

8

8

 

Показник ефективності

 

 

 

 

 

 

Середні витрати на один трамвай

тис. грн

5250,0

4750,0

5200,0

5700,0

 

Показник якості

 

 

 

 

 

 

Динаміка виконання капітальних ремонтів трамваїв з переобладнанням в рамках Програми

%

-

133

100

100

2.2.2

Капітальний ремонт  тролейбусів

 

Показник затрат

 

 

 

 

 

 

Обсяг ресурсів, усього

тис. грн.

9150,0

10400,0

11600,0

12800,0

 

Показник продукту

 

 

 

 

 

 

Кількість тролейбусів

од.

8

8

8

8

 

Показник ефективності

 

 

 

 

 

 

Середні витрати на тролейбус

тис. грн.

1143,0

1300,0

1450,0

1600,0

 

Показник якості

 

 

 

 

 

 

Динаміка виконання капітальних ремонтів тролейбусів в рамках Програми

%

-

100

100

100

2.3

Ремонт  контактної  мережі

2.3.1

Ремонт   трамвайної контактної  мережі

 

Показник затрат

 

 

 

 

 

 

Обсяг ресурсів, усього

тис. грн.

3000,0

2500,0

2490,0

2300,0

 

Показник продукту

 

 

 

 

 

 

Протяжнісь трамвайної контактної  мережі

км

6,56

5,2

4,95

3,23

 

Показник ефективності

 

 

 

 

 

 

Середні витрати на 1 км

тис. грн.

0,48

0,48

0,51

0,712

 

Показник якості

 

 

 

 

 

 

Динаміка виконання  ремонтів  в рамках Програми

%

-

79

95

 

65

 

2.3.2

Ремонт   тролейбусної контактної  мережі

 

Показник затрат

 

 

 

 

 

 

Обсяг ресурсів, усього

тис. грн.

1600,0

1270,0

1220,0

600,0

 

Показник продукту

 

 

 

 

 

 

Кількість тролейбусної контактної  мережі

км

2,35

1,44

1,5

0,73

 

Показник ефективності

 

 

 

 

 

 

Середні витрати на 1 км

тис. грн.

680,8

882,0

813,3

822,0

 

Показник якості

 

 

 

 

 

 

Динаміка виконання  ремонтів  в рамках Програми

%

-

61

104

49

2.4

Ремонт  кабельної  мережі

 

Показник затрат

 

 

 

 

 

 

Обсяг ресурсів, усього

тис. грн.

1000,0

1650,0

1000,0

1000,0

 

Показник продукту

 

 

 

 

 

 

Кількість кабельної  мережі

км

0,8

1,6

0,8

0,8

 

Показник ефективності

 

 

 

 

 

 

Середні витрати на 1 км

тис. грн.

1250,0

1031,3

1250,0

1250,0

 

Показник якості

 

 

 

 

 

 

Динаміка виконання  ремонтів  в рамках Програми

%

-

200

50

100

2.5

Реконструкція тягових підстанцій - РЕТРОФІТ

 

Показник затрат

 

 

 

 

 

 

Обсяг ресурсів, усього

тис.грн.

10000,0

33000,0

36300,0

39900,0

 

Показник продукту

 

 

 

 

 

 

Кількість тягових підстанцій

од.

1

3

3

3

 

Показник ефективності

 

 

 

 

 

 

Середні витрати на підстанцію

тис.грн.

10000,0

11000,0

12100,0

13300,0

 

Показник якості

 

 

 

 

 

 

Динаміка виконання  ремонтів  в рамках Програми

%

-

300

100

100

2.6

Реконструкція  тролейбусної контактної мережі в районі Пушкінського кільця

 

Показник затрат

 

 

 

 

 

 

Обсяг ресурсів, усього

тис. грн.

2500,0

-

-

-

 

Показник продукту

 

 

 

 

 

 

Кількість об'єктів

од.

1

-

-

-

 

Показник ефективності

 

 

 

 

 

 

Середні витрати на  об'єкт

тис. грн.

2500,0

-

-

-

 

Показник якості

 

 

 

 

 

 

Рівень готовності об'єкта

%

100

-

-

-

2.7

Заміна опор контактної мережі

 

Показник затрат

 

 

 

 

 

 

Обсяг ресурсів, усього

тис. грн.

3000,0

10000,0

10000,0

250,0

 

Показник продукту

 

 

 

 

 

 

Кількість опор контактної мережі

од.

97

323

322

8

 

Показник ефективності

 

 

 

 

 

 

Середні витрати на заміну 1 опори

тис. грн.

30,92

30,95

31,06

31,25

 

Показник якості

 

 

 

 

 

 

Динаміка заміни опор  в рамках Програми

%

-

Збільшен-ня у 3,2 р.

99

2,4

2.8

Ремонт трамвайної колії

 

Показник затрат

 

 

 

 

 

 

Обсяг ресурсів, усього

тис. грн.

32210,0

13300,0

17300,0

9550,0

 

Показник продукту

 

 

 

 

 

 

Кількість  трамвайної колії

км

3,475

1,204

2,122

1,545

 

Показник ефективності

 

 

 

 

 

 

Середні витрати  на 1 км

тис. грн.

9269,0

11046,5

8152,7

6181,3

 

Показник якості

 

 

 

 

 

 

Динаміка виконання  ремонтів  в рамках Програми

%

-

34

176

72

2.9

Реконструкція трамвайної колії на переїздах по проспекту  Богоявленському  та вулицях Пушкінській, Кузнецькій ,Космонавтів  та Чкалова

 

Показник затрат

 

 

 

 

 

 

Обсяг ресурсів, усього

тис. грн.

28000,0

16500,0

12000,0

27000,0

 

Показник продукту

 

 

 

 

 

 

Кількість  переїздів

од.

5

2

1

3

 

Показник ефективності

 

 

 

 

 

 

Середні витрати на 1 переїзд

тис. грн.

5600,0

8250,0

12000,0

9000,0

 

Показник якості

 

 

 

 

 

 

Динаміка виконання  реконструкції переїздів в рамках Програми

%

-

40

50

300

2.10

Асфальтування  міжколійного простору та верхньої будови колії у межах дороги на трамвайних переїздах після проведення ремонтних робіт  (до 150 кв.м на одному переїзді)

 

Показник затрат

 

 

 

 

 

 

Обсяг ресурсів, усього

тис. грн.

2250,0

2250,0

2250,0

2250,0

 

Показник продукту

 

 

 

 

 

 

Площа асфальтування  міжколійного простору трамвайної колії у межах дороги на трамвайних переїздах

мІ

2812,5

2812,5

2812,5

2812,5

 

Показник ефективності

 

 

 

 

 

 

Середні витрати на 1 мІ

тис. грн.

0,8

0,8

0,8

0,8

 

Показник якості

 

 

 

 

 

 

Динаміка виконання  асфальтування переїздів в рамках Програми

%

-

100

100

100

3

Поповнення парку міського електротранспорту  за рахунок кредитних коштів

 

Показник затрат

 

 

 

 

 

 

Обсяг ресурсів, усього

тис. грн.

310000,0

-

-

-

 

Показник продукту

 

 

 

 

 

 

Кількість   тролейбусів

од.

45

-

-

-

 

Показник ефективності

 

 

 

 

 

 

Середні витрати на тролейбус з врахуванням додаткових вимог до постачання обладнання та навчання спеціалістів

тис. грн.

6,889

-

-

-

 

 

 

5. НАПРЯМКИ  ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЗАХОДИ ПРОГРАМИ

 

Основними заходами Програми є:

закупівля нового сучасного рухомого складу  електротранспорту;

закупівля спецтехніки для виробничих потреб;

капітальний ремонт  існуючого рухомого складу тролейбусів та капітальний ремонт трамвайних вагонів з переобладнанням;

автоматизація процесів виробництва;

реалізація програми енергозбереження шляхом впровадження нових енергоекономічних систем керування тяговими двигунами;

відновлення фізично та технічно застарілих основних фондів;

закупівля автоматичних мийних комплексів;

будівництво та ремонт контактної та кабельної мереж;

капітальний ремонт та реконструкція трамвайної колії;

відновлення та реконструкція тягових підстанцій;

заміна аварійних опор контактної мережі;

придбання спеціалізованого автотранспорту для виробничих  потреб підприємства КП ММР  «Миколаївелектротранс»;

впровадження телемеханічного комплексу обслуговування електромереж електротранспорту  та автоматизованої системи комерційного обліку електроенергії (АСКОЕ);

забезпечення ліцензійним програмним комплексом, проведення автоматизації основних робочих процесів на КП ММР  «Миколаївелектротранс»;

зменшення експлуатаційних витрат   на  одиницю транспортної роботи за рахунок економії енергоресурсів.  

 

6. КООРДИНАЦІЯ ТА КОНТРОЛЬ

ЗА ХОДОМ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ

 

            Відповідальним виконавцем Програми є  управління транспортного комплексу, зв’язку та телекомунікацій Миколаївської міської ради.

           

        Управління транспортного комплексу, зв’язку та телекомунікацій Миколаївської міської ради до 25 лютого надає звіти за кожний рік про хід виконання Програми постійній комісії міської ради з питань промисловості, транспорту, енергозбереження, сфери послуг, підприємництва та торгівлі.

 

7. Додатки до Програми

 

Додаток  1.  Паспорт Програми розвитку міського електротранспорту                    м. Миколаєва на 2018-2022 роки.

2. Додаток 2. Перелік завдань і заходів, обсяг фінансування  Програми розвитку міського електротранспорту м. Миколаєва та очікувані результати.

                      ____________________________________________

 

                                                                                               Додаток 1 

                                                                                                  до Програми 

 

ПАСПОРТ

Програми розвитку міського електротранспорту  м. Миколаєва

на 2019-2022 роки

 

1. Програму затверджено рішенням міської ради № ______ від _________

2. Ініціатор – постійна комісія міської ради  з питань промисловості, транспорту, енергозбереження, зв’язку, сфери послуг, підприємництва та торгівлі Миколаївської міської ради.

3. Розробник Програми  - управління транспортного комплексу, зв'язку та телекомунікацій Миколаївської міської ради.

4. Співрозробник   - КП ММР «Миколаївелектротранс».

5. Відповідальний виконавець  - управління транспортного комплексу, зв’язку та телекомунікацій Миколаївської міської ради.

6. Співвиконавці -  КП ММР «Миколаївелектротранс».

7. Термін виконання: 2019-2022 роки.

8. Обсяги  та джерела фінансування.

 

Джерела фінансування

Суми фінансування

(тис. грн.)

У тому числі за роками:

2019

2020

2021

2022

Кредитні кошти

310000,0

310000,0

0

0

0

Міський бюджет

843220,0

204810,0

228250,0

208320,0

201840,0

Власні кошти підприємства КП ММР «Миколаївелектротранс»

 

12000,0

 

3000,0

3000,0

3000,0

3000,0

 

РАЗОМ:

 

1165220,90

517810,0

231250,1

211320,0

204840,0

 

 

Примітка: остаточний обсяг визначається рішенням міської ради під час затвердження та виконання міського бюджету м. Миколаєва на відповідний бюджетний рік, без внесенння змін до обсягів видатків, передбачених даним додатком.

 

 

                            _________________________________________

 Опубліковано: 11 липня 2019р.

 


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: