Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

 

22 березня 2019                                                                                              № 264

Про затвердження комплексної 

схеми розміщення рекламних

засобів по проспекту Миру

 

З метою покращання естетичного вигляду вулиці магістрального значення, впорядкування об’єктів зовнішньої реклами, розміщених по                     пр. Миру, та благоустрою міста, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами», Правил благоустрою, санітарного утримання територій, забезпечення чистоти і порядку в м. Миколаєві,  затверджених рішенням Миколаївської міської ради від 16.05.2013 № 28/10, Правил розміщення зовнішньої реклами в м. Миколаєві, затверджених рішенням виконавчого комітету Миколаївської міської ради від 04.10.2011  № 1015, Містобудівних вимог по розміщенню рекламних засобів у                м. Миколаєві, затверджених рішенням виконавчого комітету Миколаївської міської ради від 12.06.2015 № 496, керуючись ст.16 Закону України «Про рекламу», ст.ст. 10, 21, 22 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», пп. 13 п. «а» ст. 30, пп. 7 п. «а» та пп. 5  п. «б» ст. 31, ч. 6 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

1. Затвердити комплексну схему розміщення рекламних засобів по                   пр. Миру (далі – Схема, додається).

 

2. Розміщення рекламних засобів по пр. Миру здійснюється відповідно до вимог Схеми.

 

3. Видача рішень про встановлення пріоритету, дозволів (продовження, переоформлення)  на місця, які не передбачені Схемою, забороняється.

 

4. Розміщення рекламних засобів (продовження, переоформлення) повинно здійснюватися з дотриманням державних будівельних норм та вимог уніфікації рекламних засобів в межах пр. Миру згідно зі Схемою за типом конструкцій, розмірами, висотою від поверхні землі, кутом нахилу та повороту площини конструкцій до дороги, відступом місця розташування конструкції від дорожнього полотна.

 

5. Фундаментний блок наземних рекламних засобів має бути заглиблений до рівня ґрунту з відновленням твердого покриття, трав’яного покриву (газону) та виконанням в повному обсязі інших робіт з благоустрою території, де розміщений рекламний засіб. У разі, якщо з технічних причин здійснити заглиблення неможливо, фундаментний блок повинен бути  декоративно оформлений.

 

6. Спеціальні рекламні засоби на дахах будівель можуть розміщуватись вздовж пр. Миру за умови проведення заявником ремонту частини покрівлі (місця розміщення рекламного засобу) до встановлення конструкції та ремонту окремих частин покрівлі після демонтажу конструкції, що підтверджується договором з власником (балансоутримувачем) місця.

На одному боці даху можливе розміщення тільки одного такого рекламного засобу.

 

7. Спеціальні рекламні засоби на фасадах (брандмауер, банер, флекс  тощо) дозволяється розміщувати за умови обов’язкового ремонту торців фасадів будівель до і після розташування рекламного засобу, що підтверджується договором з власником (балансоутримувачем) місця.       

Рекламний засіб повинен забезпечувати покриття торця фасаду не більше ніж на 20 відсотків загальної площини торця. Забороняється розміщення на одній торцевій стіні одночасно кількох рекламних засобів.

 Банерні конструкції повинні кріпитися до будівель і споруд із найменшим пошкодженням їх стін та не створювати вібрації і шуму.

 Рекламні засоби (в тому числі вивіски), що розміщуються на фасадах, не повинні закривати елементи декору фасаду (декоративні рельєфи,  карнизи, огородження балконів, еркери, колони, пілястри) та вікна будинків (будівель).

 

8. Розміщення рекламних засобів на підтримуючих, опорних та інших елементах контактної мережі, на засобах та обладнанні (у тому числі опорах) зовнішнього освітлення по пр. Миру заборонено.

 

9. Суб’єктам господарювання, які мають діючі дозволи на розміщення зовнішньої реклами на місцях, які передбачені Схемою, в 6-місячний термін після прийняття цього рішення привести належні їм рекламні засоби, місця їх розміщення та дозвільні документи  відповідно до вимог Схеми та Правил розміщення зовнішньої реклами в м. Миколаєві.

10.  Управлінню містобудування та архітектури Миколаївської міської ради, як Робочому органу з питань розміщення зовнішньої реклами: 

10.1. Вжити відповідні заходи в межах наданих повноважень та Порядку демонтажу рекламних засобів в м. Миколаєві, затвердженого рішенням виконавчого комітету Миколаївської міської рада від 27.04.2012 № 464, стосовно демонтажу рекламних засобів, розміщення яких не відповідає Схемі.

10.2. Не допускати погодження, надання (продовження) дозволів та пріоритетів на розміщення зовнішньої реклами, які не відповідають вимогам Схеми.  

 

         11.  Контроль  за  виконанням  цього  рішення  покласти  на заступника міського голови Андрієнку Ю.Г.

 

 

Міський голова                                                                                О.Ф. Сєнкевич

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

imageimage

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Опубліковано: 11 квітня 2019р.


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: