Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКА МІСЬКА РАДА

РІШЕННЯ

 

21 грудня 2018                                                                                       № 49/12

Про затвердження Програми

оздоровлення та відпочинку

дітей на 2019-2021 роки

 

З метою створення сприятливих умов для якісного відпочинку та оздоровлення дітей, керуючись Законом України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», п. 22 ч. 1 ст. 26, ч. 1 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Затвердити Програму оздоровлення та відпочинку дітей на 2019-2021 роки (далі – Програма, додається).

 

2. Службі у справах дітей Миколаївської міської ради надавати міській раді інформацію про хід виконання Програми щороку до 15 грудня.

 

3. Рішення міської ради від 05.04.2016 № 4/11 «Про затвердження Програми оздоровлення та відпочинку дітей на 2016-2018 роки», від 31.05.2017 № 21/7 «Про внесення змін до рішення Миколаївської міської ради від 05.04.2016 № 4/11 «Про затвердження Програми оздоровлення та відпочинку дітей на 2016-2018 роки» визнати такими, що втратили чинність.

 

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію міської ради з питань охорони здоров’я, соціального захисту населення, освіти, культури, туризму, молоді та спорту (Мотуза), першого заступника міського голови Криленка В.І.

 

Міський голова                                                                                     О.Ф. Сєнкевич

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення міської ради

від 21 грудня 2018

№ 49/12

 

ПРОГРАМА

оздоровлення та відпочинку дітей

на 2019-2021 роки

 

1. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована

Програма оздоровлення та відпочинку дітей

 

Пріоритетними у діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування є заходи, спрямовані на збереження та зміцнення фізичного і психічного здоров’я дітей, у тому числі шляхом організації якісного дитячого оздоровлення і відпочинку.

Одним із найважливіших завдань у сфері соціального захисту дітей є реалізація їх права на оздоровлення та відпочинок, охоплення організованими формами оздоровлення та відпочинку дітей, що потребують особливої соціальної уваги та підтримки відповідно до статті 1 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей».

Права дитини на відпочинок і дозвілля визначені Конвенцією ООН про права дитини, що ратифікована Україною в 1991 році, Законом України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», Програмою оздоровлення та відпочинку дітей на 2019-2021 роки.

Відповідно до абз. 4 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» із місцевого бюджету виділяється фінансування на проведення заходів (надання послуг) з оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки. За останні роки відбувається тенденція збільшення переліку категорій дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки.

Так, з урахуванням складної та небезпечної ситуації, що склалася на сході України з квітня 2014 року та проведенням там антитерористичної операції, а з квітня 2018 року Операції об’єднаних сил, нагальною потребою стало надання відпочинкових послуг дітям осіб, визнаних учасниками бойових дій; дітям, один із батьків яких загинув (пропав безвісти) у районі проведення антитерористичних операцій, бойових дій чи збройних конфліктів або помер внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних у районі проведення антитерористичних операцій, бойових дій чи збройних конфліктів, а також внаслідок захворювання, одержаного у період участі в антитерористичній операції, та дітям, зареєстрованих як внутрішньо переміщені особи; дітям, які проживають у населених пунктах, розташованих на лінії зіткнення.

Розширився перелік такими категоріями, як  діти батьків-вихователів або прийомних батьків, які проживають в одному дитячому будинку сімейного типу або в одній прийомній сім’ї; діти, взяті на облік службами у справах дітей як такі, що перебувають у складних життєвих обставинах. Відповідно відбувається зростання потреби у наданні послуг з оздоровлення та відпочинку.

В Україні залишаються актуальними проблеми стану здоров’я дітей. Зберігається тенденція до погіршення здоров’я дітей, обумовлена негативними факторами соціально-економічного, екологічного та психоемоційного характеру. Вплив постійно діючих факторів ризику, в тому числі стресових перевантажень, зокрема у шкільному віці, призводить до порушення механізму саморегуляції фізіологічних функцій і сприяє розвитку у дітей хронічних захворювань. Щорічно серед дітей усіх вікових категорій збільшується рівень захворюваності і поширеності хвороб. Все частіше під час обов’язкових медичних оглядів медики виявляють хронічні захворювання, що підвищує з кожним роком кількість дітей, які  перебувають на диспансерному обліку.

Загрозою здорового способу життя дітей є вплив постійно діючих факторів ризику, незадовільна екологічна ситуація, стресові перевантаження, зокрема у шкільному віці, які спричиняють зниження імунітету та розвитку у дітей хронічних захворювань, що загострює проблему можливої дитячої інвалідності.

Залишається високим рівень інвалідності серед дітей, що є одним із найбільш несприятливих явищ у комплексі характеристик стану здоров’я та соціального благополуччя населення.

Виконавчим комітетом Миколаївської міської ради підтримано у 2017 році перший в Україні пілотний проект «Інклюзивний табір» («Inclusive camp»).

Співпраця з благодійною організацією «Право на Щастя» надала можливість на отримання відпочинкових послуг дітям з інвалідністю, з особливими фізичними та психічними потребами, які не можуть перебувати в закладах оздоровлення та відпочинку самостійно, потребують індивідуального догляду та створення спеціальних умов.

Виконавчий комітет Миколаївської міської ради спільно з Благодійною організацією «Право на Щастя» реалізував проект «Інклюзивний табір» («Inclusive camp») на базі комунального підприємства Миколаївської міської ради «Позаміський дитячий заклад оздоровлення та відпочинку «Дельфін».

Благодійна організація забезпечила відбір кращих спеціалістів серед випускників «Школи вожатих», які здійснюють супроводження дітей з інвалідністю. Перебування разом з дітьми супроводжуючих працівників забезпечено за рахунок коштів Благодійної організації «Право на щастя». Надання відпочинкових послуг дітям з інвалідністю забезпечено за рахунок місцевого бюджету.

Так, у 2017 році отримали відпочинкові послуги 5 дітей з порушенням опорно-рухового апарату, загалом отримали відпочинкові послуги діти з інвалідністю – 34 особи.

У 2018 році отримали відпочинкові послуги 9 дітей, які потребують сторонньої допомоги – з порушенням опорно-рухового апарату, незрячі; діти з інвалідністю, які потребують створення спеціальних умов – 54 особи; діти з інвалідністю, здатні до самообслуговування – 19 осіб; загалом отримали відпочинкові послуги діти з інвалідністю – 82 особи.

Головною метою проведення відпочинкових заходів для дітей з інвалідністю є не тільки зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей, а також соціалізація в суспільство.

Надано відпочинкові послуги дітям з інвалідністю

за рахунок місцевого бюджету

 

рік

у 2016 році

у 2017 році

у 2018 році

 

кількість дітей

31

34

82

 

 

У такій складній ситуації  політика міської влади спрямовується на підвищення рівня здоров’я дитячого населення. Адже саме в дитячому віці якісно організований відпочинок та оздоровлення – той позитивний чинник, що впливатиме на формування здоров’я людини в майбутньому.

Поліпшення стану здоров’я дітей, відновлення їх життєвих сил, створення умов для продовження виховного процесу та розвитку творчих здібностей забезпечується шляхом організації оздоровлення та відпочинку дітей, зокрема у період літніх канікул,  на узбережжі Чорного моря.

Надано відпочинкові послуги за рахунок місцевого бюджету

 

рік

у 2016 році

у 2017 році

у 2018 році

 

кількість дітей

1729

2079

2087

 

обсяг фінансування

5 млн. 603 тис. 370 грн.

8 млн. 579 тис. 710 грн.

11 млн. 809 тис. 558 грн.

 

Щороку збільшується кількість дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, відповідно до змін до Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей». За інформацією структурних підрозділів виконавчого комітету Миколаївської міської ради у 2019 році кількість дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, становить 14 950 осіб.

Пріоритетними завданням міської влади є реалізація права кожної дитини, яка потребує особливої соціальної уваги та підтримки, на якісний, безпечний відпочинок. Відповідно до інформації управління освіти Миколаївської міської ради кількість дітей пільгових категорій, які бажають отримати відпочинкові послуги за рахунок місцевого бюджету, щороку збільшується: у 2016 році – 5323 дитини, у 2017 році – 5378 дітей, у 2018 році – 6416 дітей, у 2019 році – 7923 дитини.

З метою виконання стратегічного завдання міської влади щодо реалізації права дітей пільгових категорій на оздоровлення та відпочинок і охоплення більшої кількості дітей літнім відпочинком проводиться закупівля відпочинкових змін. Відповідно до частини першої статті 1 розділу 1 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» відпочинкова зміна – період перебування дитини в дитячому закладі оздоровлення та відпочинку не менше 14 днів.

Дитячі заклади з оздоровлення та відпочинку, які надають відпочинкові послуги, включають заходи, спрямовані на організацію дозвілля дітей з дотриманням періоду активного та пасивного відпочинку, організацію раціонального харчування та забезпечення відповідними до вимог умовами проживання.

Нагальною є проблема організації виховного процесу та дозвілля в закладах оздоровлення та відпочинку. З метою вдосконалення роботи в цьому напрямку необхідно забезпечити дитячі заклади оздоровлення та відпочинку сучасною методикою проведення змістовного дозвілля, вжити заходів щодо поліпшення виховної, культурно-масової та фізкультурно-спортивної роботи з дітьми під час літніх канікул.

Комплексне розв’язання цих проблем і завдань можливе шляхом затвердження Програми оздоровлення та відпочинку дітей, що спрямована на реалізацію права кожної дитини, яка потребує особливої соціальної уваги та підтримки на оздоровлення та відпочинок, відновлення фізичного і психічного стану здоров’я дітей пільгових категорій, зайнятості у канікулярний період, створення виховного процесу та розвитку творчих здібностей.

Фінансування послуг з оздоровлення та відпочинку дітей за останні роки не задовольняє реальних потреб дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки. Це свідчить про те, що виникає необхідність кардинального перегляду механізму планування фінансового забезпечення заходів з відпочинку дітей м. Миколаєва.

Комплексне розв’язання проблем можливе шляхом затвердження  Програми оздоровлення та відпочинку дітей на 2019-2021 роки (далі – Програма), яка спрямована на реалізацію стратегічного завдання держави та органів місцевого самоврядування щодо реалізації конституційного права дитини на оздоровлення та відпочинок.

 

2. Мета Програми

 

Метою Програми є:

- реалізація конституційного права дитини на оздоровлення та відпочинок;

- створення сприятливих умов для зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей шляхом належної організації оздоровлення та відпочинку;

- підтримка проекту «Інклюзивний табір» («Inclusive camp»);

- підвищення якості та доступності послуг з відпочинку та оздоровлення більшої кількості дітей міста;

- створення умов для збереження мережі діючих дитячих оздоровчих закладів.

 

3. Шляхи та способи розв’язання проблеми

 

Основними шляхами і засобами розв’язання проблеми є:

- забезпечення та створення оптимальних сприятливих умов для відпочинку та оздоровлення дітей міста;

- збереження та розвиток мережі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку;

- підтримка заходів щодо  організації відпочинку та оздоровлення дітей;

- інформаційне, методичне забезпечення відпочинку та оздоровлення;

- забезпечення доступності відпочинкових послуг для різних категорій дитячого населення;

- фінансування та матеріально-технічне забезпечення оздоровлення та відпочинку дітей;

- співпраця органів виконавчої влади, профспілкових організацій, підприємств, установ, організацій усіх форм власності щодо організації відпочинку та оздоровлення дітей міста.

 

4. Перелік завдань і заходів  Програми та результативні показники

 

4.1. Перелік завдань і заходів зазначено у додатку 2 до Програми, це конкретні заходи, які планується здійснити протягом 2019-2021 років і які забезпечать досягнення мети Програми.

4.2. Результативні показники виконання Програми.

Результативні показники виконання Програми – це кількісні та якісні показники (економічні, соціальні та інші), яких передбачається досягти в результаті виконання Програми та які підтверджуються даними бухгалтерської та іншої звітності і на підставі яких здійснюється оцінка ефективності використання коштів міського бюджету на виконання Програми, аналіз досягнутих результатів та витрат. Система вибраних показників, зазначених у таблицях пп. 4.2.1 та пп. 4.2.2, використовується для відстеження  динаміки кількості дітей, охоплених заходами з відпочинку, з розбивкою за роками та у порівнянні з попереднім роком.

4.2.1. Результативні показники, яких передбачено досягти в результаті виконання завдань і заходів, зазначених у п. 6.1 додатка 2 до Програми

з/п

Назва показника

Одиниця виміру

2019

2020

2021

Показники продукту

1.

Кількість дітей, яким надані послуги з відпочинку

осіб

2100

2110

2120

1.1

Кількість дітей, яким надані послуги з відпочинку (за умови  виділення додаткового фінансування при перегляді/розгляді бюджету на відповідний період)

осіб

2500

3000

3500

2.

Кількість придбаних путівок на відпочинок

од.

2100

2110

2120

2.1

Кількість придбаних путівок на відпочинок (за умови  виділення додаткового фінансування при перегляді/розгляді бюджету на відповідний період)

од.

2500

3000

3500

Показники ефективності

3.

Середні витрати на відпочинок однієї дитини

грн.

6 339,9

6 694,94

7 029,68

4.

Середня вартість одного дитино/дня

грн.

452,85

478,21

502,12

5.

Середня вартість однієї путівки на відпочинок

грн.

6 339,9

6 694,94

7 029,68

Показники якості

6.

Питома вага дітей, охоплених відпочинком, від загальної кількості дітей у місті

%

31,6

37,9

44,2

7.

Динаміка кількості дітей,охоплених заходами з відпочинку (порівняно з минулим роком)

%

19,8

20,0

16,7

 

4.2.2. Результативні показники, яких передбачено досягти в результаті виконання завдань і заходів, зазначених у п. 6.2 додатка 2 до Програми

з/п

Назва показника

Одиниця виміру

2019

2020

2021

Показники продукту

1.

Кількість дітей, яким надані послуги з відпочинку

осіб

70

75

80

2.

Кількість придбаних путівок на відпочинок

од.

70

75

80

Показники ефективності

3.

Середні витрати на відпочинок однієї дитини

грн.

7 739,9

8 094,94

8 429,68

4.

Середня вартість одного дитино/дня

грн.

552,85

578,21

602,12

5.

Середня вартість однієї путівки на відпочинок

грн.

7 739,9

8 094,94

8 429,68

Показники якості

6.

Питома вага дітей, охоплених відпочинком, від загальної кількості дітей у місті

%

20,5

22,0

23,4

7.

Динаміка кількості дітей,охоплених заходами з відпочинку (порівняно з минулим роком)

%

11,1

7,1

6,7

 

 

5. Координація та контроль за ходом виконання Програми

 

Організацію управління та контролю за виконанням Програми здійснює служба у справах дітей Миколаївської міської ради.

Виконавці, визначені в Програмі, щороку до 05 вересня подають службі у справах дітей Миколаївської міської ради інформацію про стан виконання заходів Програми.

Служба у справах дітей Миколаївської міської ради щороку до 01 жовтня надає узагальнену інформацію профільній постійній комісії міської ради.

 

6. Фінансове забезпечення виконання Програми

 

Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів міського бюджету, коштів підприємств, установ, організацій, професійних спілок та фондів, а також добровільних внесків юридичних та фізичних осіб та інших джерел, не заборонених законодавством.

Обсяги фінансування уточнюються щороку під час підготовки проекту бюджету м. Миколаєва на відповідний рік у межах видатків, передбачених головним розпорядником бюджетних коштів, відповідальним за виконання завдань і заходів Програми.

Виконання Програми проводиться щорічно, виходячи з фінансових можливостей міського бюджету, в межах затверджених бюджетних призначень.

 

Додатки до Програми:

1. Паспорт Програми оздоровлення та відпочинку дітей на 2019-2021 роки.

2. Напрями діяльності та заходи з виконання Програми оздоровлення та відпочинку дітей на 2019-2021 роки.

 

__________________________________________________

 

Додаток 1

до Програми

 

ПАСПОРТ

Програми оздоровлення та відпочинку дітей

на 2019-2021 роки

 

1. Програму затверджено рішенням міської ради від ___________ № ______.

2. Ініціатор – служба у справах дітей Миколаївської міської ради.

3. Розробник Програми – служба у справах дітей Миколаївської міської ради.

4. Відповідальний виконавець – служба у справах дітей Миколаївської міської ради.

5. Співвиконавці:

5.1. Виконавчий комітет Миколаївської міської ради.

5.2. Департамент праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради.

5.3. Управління освіти Миколаївської міської ради.

5.4. Управління охорони здоров’я Миколаївської міської ради.

5.5. Управління з питань культури та охорони культурної спадщини Миколаївської міської ради.

5.6. Управління у справах фізичної культури і спорту Миколаївської міської ради.

5.7. Управління молодіжної політики Миколаївської міської ради.

5.8. Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Миколаївської міської ради.

5.9. Адміністрації районів Миколаївської міської ради.

5.10. Миколаївський міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді.

5.11. Головне управління Національної поліції в Миколаївській області.

5.12. Організації усіх форм власності: благодійні, релігійні, громадські та інші.

6. Термін виконання – 2019-2021 роки.

7. Обсяги та джерела фінансування.

Джерела фінансування

Обсяг фінансування

У тому числі за роками

тис. грн.

2019

2020

2021

Місцевий бюджет

44 166,324

13 855,583

14 733,445

15 577,296

Місцевий бюджет (за умови виділення додаткового фінансування при перегляді/розгляді бюджету на відповідний період)

62 361,738

16 391,543

20 691,941

25 278,254

Інші джерела

-

-

-

-

 

Обсяги фінансування можуть корегуватися у межах бюджетного періоду без внесення змін до даної таблиці.

_________________________________________________

 

Додаток 2

до Програми

 

ПЕРЕЛІК

завдань і заходів Програми оздоровлення та відпочинку дітей

на 2019-2021 роки

 

з/п

Назва напряму діяльності (пріоритетні завдання)

Перелік завдань і заходів Програми

Строк виконання заходу

Виконавці

Орієнтовні обсяги фінансування (тис. грн.)

Очікуваний результат

Всього

У тому числі за роками

2019

2020

2021

 

 

 

 

 

Всього:

62 361,738

16 391,543

20 691,941

25 278,254

 

у тому числі кошти міського бюджету

44 166,324

13 855,583

14 733,445

15 577,296

 

міський бюджет (за умови виділення додаткового фінансування при перегляді/

розгляді бюджету на відповідний період)

62 361,738

16 391,543

20 691,941

25 278,254

інші джерела фінансування

-

-

-

1

Забезпечення та створення оптимальних сприятливих умов для організації  відпочинку та оздоровленнядітей  міста

1.1. Забезпечити дотримання Державного соціального стандарту оздоровлення та відпочинку дітей

Постійно

Виконком міської ради, служба у справах дітей ММР

міський бюджет

-

-

-

Створення оптимальних умов для безпечного  і якісного відпочинку дітей та підвищення якості відпочинкових та оздоровчих послуг

інші джерела

-

-

-

1.2.  Здійснювати розробку щорічних заходів щодо організації оздоровлення та відпочинку дітей

Щороку, квітень

Служба у справах дітей ММР

міський бюджет

-

-

-

Оптимізація організаційних механізмів щодо  відпочинку та оздоровлення дітей, взаємодія органів та установ, які здійснюють оздоровлення та відпочинок дітей

інші джерела

-

-

-

2

Збереження та розвиток  мережі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку

2.1. Не допускати випадків закриття, перепрофілювання та використання дитячих закладів оздоровлення та відпочинку не за прямим призначенням

Постійно

Виконком міської ради, служба у справах дітей ММР

міський бюджет

-

-

-

Збереження мережі закладів оздоровлення та відпочинку

інші джерела

-

-

-

2.2. Систематично здійснювати контроль за дотриманням вимог законодавства в закладах оздоровлення та відпочинку

Щороку, червень-серпень

Виконком міської ради, служба у справах дітей  ММР

міський бюджет

-

-

-

Забезпечення щорічного якісного надання відпочинкових та оздоровчих послуг дітям

інші джерела

-

-

-

3

Підтримка заходів щодо  організації відпочинку та оздоровлення дітей

3.1. Здійснювати контроль за виконанням установленого порядку перевезення дітей автомобільним та іншими видами транспорту до місць відпочинку та оздоровлення  і у зворотному напрямку

Постійно з 01 червня до

01 вересня

Служба у справах дітей ММР, Головне управління Національної поліції в Миколаївській області (за узгодженням)

міський бюджет

-

-

-

Створення безпечних умов під час перевезення організованих груп дітей

інші джерела

-

-

-

 

3.2. Забезпечити постійний контроль за станом громадського порядку в місцях відпочинку та оздоровлення дітей, супровід автомобільного транспорту до місць оздоровлення та відпочинку і у зворотному напрямку

Постійно

Головне управління Національної поліції в Миколаївській області (за узгодженням)

міський бюджет

-

-

-

Створення безпечних умов , супровід під час перевезення організованих груп дітей

інші джерела

-

-

-

3.3. Забезпечити медичну підтримку відпочинку та оздоровлення дітей.

За необхідності надавати невідкладну стаціонарну та спеціалізовану медичну допомогу в лікувально-профілактичних закладах міста дітям, які перебувають на відпочинку та оздоровленні

Щороку

Управління охорони здоров’я ММР

міський бюджет

-

-

-

Надання невідкладних та якісних медичних послуг

інші джерела

-

-

-

3.4  Виконувати заходи з охорони життя дітей, персоналу  у закладах оздоровлення та відпочинку та на водних об’єктах

Щороку

Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення ММР

міський бюджет

-

-

-

Дотримання правил протипожежної безпеки, поводження на воді

інші джерела

-

-

-

4

Інформаційне, методичне забезпечення відпочинку та оздоровлення

4.1. Сприяти проведенню організації змістовного дозвілля у сфері національно-патріотичного виховання, відродження українських традицій, з питань популяризації здорового способу життя та запобігання негативним явищам у період відпочинку дітей. 

Здійснювати видання інформаційного матеріалу та проведення майстер-класів

Постійно, протягом травня-серпня

Управління молодіжної політики ММР, управління освіти ММР, управління охорони здоров’я ММР, департамент праці та соціального захисту населення ММР, управління з питань культури та охорони культурної спадщини ММР, управління у справах фізичної культури і спорту ММР, служба у справах дітей ММР, адміністрації районів ММР, Миколаївський міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді

міський бюджет

-

-

-

Впровадження інноваційних форм змістовногодозвілля, підвищення рівня патріотичної свідомості та правових знань, пропаганди здорового способу життя  юнацтва та молоді

інші джерела

-

-

-

 

 

 

 

 

4.2. Здійснювати інформаційно-консультативну, методичну,  рекламну роботу щодо організації оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки

Постійно, протягом травня-серпня

Служба у справах дітей ММР, управління освіти ММР, управління молодіжної політики ММР, управління охорони здоров’я ММР, департамент праці та соціального захисту населення ММР, управління з питань культури та охорони культурної спадщини ММР, управління у справах фізичної культури і спорту ММР, Миколаївський міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, адміністрації районів ММР

міський бюджет

-

-

-

Впровадження інформаційних, рекламних  засобів пропаганди  оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки

інші джерела

-

-

-

5

Забезпечення доступності  відпочинкових послуг для різних  категорій дитячого населення

5.1. Сприяти організації та координації оздоровлення та відпочинку дітей

Щороку

Виконком міської ради, служба у справах дітей ММР, адміністрації районів ММР

міський бюджет

-

-

-

Забезпечення доступності відпочинкових послуг різним категоріям дитячого населення та адресності надання відпочинкових послуг

інші джерела

-

-

-

 

 

 

 

6

Фінансування та матеріально-технічне забезпечення оздоровлення та відпочинку дітей

6.1. Забезпечувати відпочинком дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, визначених Законом України «Про оздоровлення та відпочинок дітей»

Щороку

Виконком міської ради, служба у справах дітей ММР, управління освіти ММР, управління охорони здоров’я ММР, департамент праці та соціального захисту населення ММР, управління з питань культури та охорони культурної спадщини ММР, управління у справах фізичної культури і спорту ММР, адміністрації районів ММР

Всього:

60 538,450

15 849,75

20 084,820

24 603,880

Забезпечення направлення  дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки міста,  для отримання відпочинкових послуг  та охопленням їх організованими формами відпочинку

у тому числі кошти міського бюджету

42 343,036

13313,790

14126,324

14902,922

міський бюджет (за умови виділення додаткового фінансування при перегляді/розгляді бюджету на відповідний період)

60 538,450

15 849,75

20 084,820

24 603,880

інші джерела

-

-

-

 

 

 

 

 

 

6.2. Забезпечувати відпочинком дітей, які потребують особливих умов для оздоровлення – дітей з особливими  фізичними та психічними потребами, які не можуть перебувати в закладах  оздоровлення  та відпочинку самостійно, потребують індивідуального догляду  та створення спеціальних умов, визначених Законом України «Про оздоровлення та відпочинок дітей»

Щороку

Виконком міської ради, служба у справах дітей ММР, управління освіти ММР, управління охорони здоров’я ММР

міський бюджет

1 823,288

541,793

607,121

674,374

Забезпечення направлення  дітей, які потребують особливих умов для оздоровлення,  для отримання відпочинкових послуг.

Підтримка проекту «Інклюзивний табір» «Inclusive camp».

 

інші джерела

-

-

-

 

6.3. Забезпечувати перебування разом з дітьми, які потребують особливих умов для оздоровлення, у закладах оздоровлення та відпочинку осіб, а саме батьків, інших законних представників, соціальних працівників тощо

Щороку

Виконком міської ради, служба у справах дітей ММР

міський бюджет

-

-

-

Проведення заходів щодо організації  перебування разом з дітьми у закладах оздоровлення та відпочинку осіб, а саме батьків, інших законних представників, соціальних працівників тощо

Організації усіх форм власності, благодійні,релігійні, громадські та інші організації

інші джерела

-

-

-

Фінансова і матеріальна допомога, підтримка по забезпеченню перебування разом з дітьми  супроводжуючих осіб, проведення відповідного навчання та отримання сертифікатів, що дозволяють перебування разом з дітьми у закладах оздоровлення та відпочинку осіб, а саме батьків, інших законних представників, соціальних працівників тощо 

7.

Співпраця органів виконавчої влади, профспілкових організацій, підприємств, установ, організацій усіх форм власності щодо організації відпочинку та оздоровлення  дітей міста

7.1. Сприяти залученню підприємств, установ та організацій усіх форм власності, профспілкових,благодійних, релігійних, громадських до надання фінансової і матеріальної допомоги в організації відпочинку та оздоровленні дітей міста

Постійно

Виконком міської ради, служба у справах дітей ММР, адміністрації районів ММР

інші джерела

-

-

-

Охоплення відпочинковими послугами більшої кількості дітей пільгових категорій Надання відпочинкових послуг  дітям, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки до дитячих закладів оздоровлення та відпочинку.

8.

Співробітництво  з відповідними органами, установами та організаціями іноземних держав у сфері оздоровлення та відпочинку дітей відповідно до законодавства України

8.1. Сприяти  та координувати організацію оздоровлення та відпочинку дітей  за кордоном

Щороку

Виконком міської ради, служба у справах дітей ММР

міський бюджет

-

-

-

1) договір на туристичне обслуговування чи договір (контракт) про співробітництво з іноземним партнером щодо обміну групами дітей з метою відпочинку та оздоровлення чи запрошення (українською мовою та мовою держави, до якої виїжджають діти), в якому обов’язково зазначаються строки виїзду групи дітей за кордон і повернення їх в Україну, умови проживання, харчування, програма перебування дітей за кордоном, а також інші додаткові послуги;

2) договір із страховою компанією про обов’язкове медичне страхування та страхування від нещасного

 

 

 

 

Організації усіх форм власності, благодійні, релігійні, громадські організації

інші джерела

-

-

-

випадку дітей і супроводжуючих їх осіб, що забезпечує покриття всіх можливих витрат у разі виникнення потреби в наданні медичної допомоги в країні перебування, а також страховий поліс;

3) договір з транспортним підприємством, що має ліцензію (дозвіл) на міжнародні перевезення пасажирів;

4) довідки про стан здоров’я кожної дитини за встановленою формою.

Кількість супроводжуючих осіб визначається з розрахунку один супроводжуючий на 10 дітей

 

 

8.2. Транспортні витрати на групу дітей та супроводжуючих осіб, які направляються на оздоровлення та відпочинок за кордон, фінансується за рахунок сторони, яка приймає дітей або здійснюються за рахунок батьків, інших законних представників дітей, благодійних, громадських організацій, установ, фондів

Щороку

Виконком міської ради, служба у справах дітей ММР

міський бюджет

-

-

-

Перевірка наявності договору з транспортним підприємством, що має ліцензію (дозвіл) на міжнародні перевезення пасажирів

Організації усіх форм власності, благодійні, релігійні, громадські організації

інші джерела

-

-

-

Фінансова і матеріальна підтримка щодо оформлення договору з транспортним підприємством, що має ліцензію (дозвіл) на міжнародні перевезення пасажирів

 

 

 Опубліковано: 22 січня 2019р.


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: