Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

22 червня 2018                                                                                  № 166р

Про внесення змін до розпорядження

міського голови від 11.07.2011№ 92рк

«Про затвердження структури управління

містобудування та архітектури

Миколаївської міської ради та положень про

його структурні підрозділи» (зі змінами)

 

З метою оптимізації роботи управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради, керуючись п.п. 19, 20 ч.4 ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

 

1. Внести зміни до розпорядження міського голови від 11.07.2011 № 92рк «Про затвердження структури управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради та положень про його структурні підрозділи» (зі змінами).

1.1. Структуру управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради викласти в новій редакції (додається).

1.2. Затвердити положення про структурні підрозділи управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради в новій редакції (додаються).

 

2. Розпорядження міського голови від 31.01.2012 № 26рк «Провнесення змін до  розпорядження міського голови від 11.07.11 №92рк «Про затвердження структури управління містобудування та архітектури  Миколаївської міської ради  та положень про його структурні підрозділи» визнати таким, що втратило чинність.

 

3. Розпорядження міського голови від 26.01.2012 № 226рк «Про  внесення    змін до розпорядження міського голови від 11.07.11 №92рк «Про затвердження структури управління містобудування та архітектури  Миколаївської міської ради та положень про його структурні підрозділи» визнати таким, що втратило чинність.

 

4. Розпорядження міського голови від 09.09.2013 №194р «Про  внесення    змін до розпорядження міського голови від 11.07.11 №92рк «Про затвердження структури управління містобудування та архітектури  Миколаївської міської ради та положень про його структурні підрозділи» визнати таким, що втратило чинність.

 

5. Розпорядження міського голови від 31.03.2014 № 99рк «Про  внесення    змін до розпорядження міського голови від 11.07.11 №92рк «Про внесення змін до розпорядження міського голови від 09.09.2013 №194р «Про затвердження структури управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради та положень про його структурні підрозділи» визнати таким, що втратило чинність.

 

6. Розпорядження міського голови від 02.03.2015 № 50рк «Про  внесення    змін до розпорядження міського голови від 11.07.11 №92рк «Про внесення змін до розпорядження міського голови від 09.09.2013 №194р «Про затвердження структури управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради та положень про його структурні підрозділи» визнати таким, що втратило чинність.

 

7. Розпорядження міського голови від 13.11.2015 № 288рк «Про внесення змін до розпорядження міського голови від 11.07.2011 № 92рк «Про затвердження структури управління містобудування та архітектури Миколаївської Міської ради та положень про його структурні підрозділи» визнати таким, що втратило чинність.

 

8. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника міського голови Андрієнка Ю.Г.

 

 

Міський голова                                                      О.Ф. Сєнкевич

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 22 червня 2018

№ 166р

 

 

СТРУКТУРА

управління містобудування та архітектури

Миколаївської міської ради

 

 

 

Найменування

Штатна чисельність

Начальник управління – головний архітектор міста

1

Відділ по реалізації генплану міста

Заступник начальника управління – заступник головного архітектора міста –начальник відділу

1

Головний спеціаліст

3

Відділ плануваннятазабудовиміста

Начальник відділу

1

Головний спеціаліст

2

Сектор з питань зовнішньої реклами

Завідувач сектору

1

Головний спеціаліст

1

Відділ містобудівного кадастру та обліку об’єктів містобудування

Заступник начальника управління –начальник відділу

1

Головний спеціаліст

6

Відділ інженерно-геодезичного забезпечення міста

Начальник відділу

1

Головний спеціаліст

1

Відділ бухгалтерського обліку, звітності, кадрової роботи та діловодства

Начальник відділу

1

Заступник начальника відділу

1

Головний спеціаліст

2

Водій

1

Всього

24

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 22 червня 2018

№ 166р

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ по реалізації генплану міста

управління містобудування та архітектури

Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

1.1. Відділ по реалізації генплану міста (далі – відділ) входить до складу управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради (далі – управління).

1.2. Відділ підпорядкований начальнику управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради – головному архітектору міста (далі – начальник управління).

1.3. Відділ в своїй роботі керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів виконавчої влади, рішеннями міської ради та її виконкому, розпорядженнями міського голови, Положенням про управління та цим Положенням.

 

2. Основна мета

Основною метою діяльності відділу є виконання завдань, що стоять перед міською радою, її виконавчим комітетом, управлінням щодо питань:

- реалізації державної політики у сфері містобудування та архітектури у межах повноважень відділу;

- координації діяльності суб’єктів містобудування щодо комплексної забудови міста;

- забезпечення дотримання законодавства у сфері містобудування, державних норм і правил, затвердженої містобудівної документації.

 

3. Внутрішня структура відділу та організація роботи

3.1. Відділ очолює заступник начальника управління – заступник головного архітектора міста – начальник відділу, який призначається за підсумками конкурсного відбору і звільняється з посадиначальником управління в порядку, визначеному законодавством.

Заступник начальника управління – заступник головного архітектора міста – начальник відділу безпосередньо підпорядкований начальнику управління, йому підконтрольний та підзвітний.

Інших посадових осіб місцевого самоврядування відділу призначає на посади за підсумками конкурсного відбору та звільняє з посад начальник управління в порядку, визначеному законодавством.

3.2. Заступник начальника управління – заступник головного архітектора міста – начальник відділу організовує і контролює роботу відділу, розподіляє обов’язки між спеціалістами відділу. Готує пропозиції начальнику управління щодо структури відділу, розробляє та подає на затвердження начальнику управління посадові інструкції спеціалістів відділу.

3.3. До складу відділу входять:

- заступник начальника управління –

заступник головного архітектора міста – начальник відділу - 1

- головний спеціаліст - 3

 

4. Основні функції та завдання відділу

Головним завданням відділу є сприяння здійсненню реалізації державної політики у сфері містобудування та архітектури, що включає такі функції:

4.1. Розгляд пропозицій та надання до міської ради: висновків щодо визначення території, вибору, вилучення, приватизації та надання земель для містобудівних потреб відповідно до законодавства, участь у забезпеченні контролю за їхнім  використанням і забудовою, а також здійснення на них запланованої містобудівної діяльності; надання пропозицій щодо планів і програм будівництва, ремонту та реконструкції об’єктів житла, соціально-побутового і комунального призначення на території міста, незалежно від форм власності.

4.2. Надання пропозицій міській раді і її виконавчому комітету та підготовка відповідних висновків щодо будівництва житлово-цивільних, комунальних, промислових та інших об’єктів, розміщення рекламних конструкцій, тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності (малих архітектурних форм), розгляд і погодження містобудівних та архітектурних рішень конкретних об`єктів архітектури, погодження та видача будівельних паспортів.

4.3. Участь в організації розроблення, експертизи і подання на затвердження в установленому порядку генерального плану міста, іншої містобудівної документації.

4.4. Участь у підготовці та видачі забудовникам в установленому порядку містобудівних умов та обмежень забудови земельних ділянок.

4.5. Погодження землевпорядної документації на всі види будівництва на території міста, включно індивідуальне.

4.6. Участь в комісії по визначенню технічного стану житлового фонду та інших будівель та споруд.

4.7. Участь у роботі містобудівної ради, створеної при управлінні.

4.8. Здійснення прийому громадян з питань, що належать до компетенції відділу та управління.

4.9. Надання відповідних висновків стосовно самовільної забудови індивідуальних житлових будинків та споруд, житлових приміщень.

4.10. Розгляд звернень громадян, інших суб’єктів містобудування з питань, що належать до компетенції відділу та управління, надання відповідних пропозицій начальнику управління для прийняття рішень, у разі службової необхідності здійснення виїздів на місце.

        

5. Права

5.1. Відділ має право:

- одержувати безкоштовно від місцевих органів державної виконавчої ради, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій документи, матеріали та інформацію, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

- одержувати від структурних підрозділів управління інформацію, необхідну для виконання передбачених даним Положенням завдань і функцій;

- при вирішенні питань у межах своєї компетенції взаємодіяти з іншими відділами управління, а також з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, організаціями та об’єднаннями громадян;

- вносити керівництву пропозиції з питань удосконалення та підвищення ефективності роботи відділу;

- звертатися до керівництва з приводу створення умов для нормальної роботи спеціалістів відділу, забезпечення їх приміщенням, телефонним зв’язком, засобами оргтехніки, відповідно обладнаними робочими місцями, а також законодавчими та іншими нормативними актами і довідковими матеріалами.

5.2. Заступник начальника управління – заступник головного архітектора міста – начальник відділу має право:

- брати участь у розгляді питань, що входять до компетенції відділу, у нарадах та інших заходах з питань, які належать до компетенції управління та відділу;

- брати участь у роботі щодовідбору посадових осіб до відділу та здійснювати розподіл їх обов’язків;

- за результатами роботи надавати пропозиції начальнику управління про заохочення спеціалістів відділу або про притягнення їх до дисциплінарної відповідальності відповідно до чинного законодавства.

 

6. Відповідальність

6.1. Посадові особи місцевого самоврядування відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, недопускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.

6.2. Посадові особи місцевого самоврядування відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством.

6.3. Заступник начальника управління – заступник головного архітектора міста – начальник відділу несе персональну відповідальність за:

- своєчасне, повне та якісне виконання покладених на відділ обов’язків, доручень і вказівок керівництва;

- виконання обов’язків, передбачених посадовою інструкцією, за виконання функцій і завдань, які покладені на відділ Положенням про управління та цим Положенням;

- належне виконання внутрішнього розпорядку, трудової дисципліни, техніки безпеки, виробничої санітарії, встановлює ступінь відповідальності спеціалістів відділу.

        

7. Критерії оцінки роботи відділу

Критеріями оцінки роботи відділу є:

- якісне і своєчасне виконання покладених на відділ завдань;

- компетентність і професійне виконання спеціалістами відділу своїх службових обов’язків.

______________________________________________________

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 22 червня 2018

№ 166р

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ планування та забудови міста

управління містобудування та архітектури

Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

1.1. Відділ планування та забудови міста (далі – відділ) входить до складу управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради (далі – управління).

1.2. Відділ підпорядкований начальнику управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради – головному архітектору міста (далі – начальник управління).

1.3. Відділ в своїй роботі керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів виконавчої влади, рішеннями міської ради та її виконкому, розпорядженнями міського голови, Положенням про управління та цим Положенням.

 

2. Основна мета

Основною метою діяльності відділу є виконання завдань, що стоять перед міською радою, її виконавчим комітетом, управлінням щодо питань:

- реалізації державної політики у сфері містобудування та архітектури у межах повноважень відділу;

- координації діяльності суб’єктів містобудування щодо комплексної забудови міста;

- забезпечення дотримання законодавства у сфері містобудування, державних норм і правил, затвердженої містобудівної документації.

 

3. Внутрішня структура відділу та організація роботи

3.1. Відділ очолює начальник відділу, який призначається за підсумками конкурсного відбору і звільняється з посади начальником управління в порядку, визначеному законодавством.

Начальник відділу безпосередньо підпорядкований начальнику управління, йому підконтрольний та підзвітний.

Інших посадових осіб місцевого самоврядування відділу призначає на посади за підсумками конкурсного відбору та звільняє з посад начальник управління в порядку, визначеному законодавством.

3.2. Начальник відділу організовує і контролює роботу відділу, розподіляє обов’язки між спеціалістами відділу. Готує пропозиції начальнику управління щодо структури відділу, розробляє та подає на затвердження начальнику управління посадові інструкції спеціалістів відділу.

3.3. До складу відділу входять:

- начальник відділу                                      1

- головний спеціаліст                                 2

 

4. Основні функції та завдання відділу

         Головним завданням відділу є сприяння здійсненню реалізації державної політики у сфері містобудування та архітектури, що включає такі функції:

4.1. Участь в організації розроблення, експертизи і подання на затвердження в установленому порядку генерального плану міста, іншої містобудівної документації.

4.2. Участь у підготовці пропозицій до програм розвитку міста,поданні їх на розгляд міської ради та її виконавчого комітету.

4.3. Участь у підготовці та видачі забудовникам в установленому порядку містобудівних умов та обмежень забудови земельних ділянок, здійснення виїздів на місце.

4.4. Участь у підготовці та видачі забудовникам в установленому порядку будівельних паспортів.

4.5. Участь в підготовці та проведенні конкурсів на розроблення проектів важливих об’єктів та надання в разі необхідності інформації до засобів масової інформації.

4.6. Участь в організації роботи архітектурно-містобудівної ради, створеної при управлінні.

4.7. Підготовка проектів нормативно-правових та регуляторних актів з питань, що належать до компетенції відділу та управління в порядку, визначеному законодавством.

4.8. Підготовка інформації та виконання контрольних звітів до розпорядчих документів державного, регіонального та міського рівня.

4.9. Підготовка проектів рішень виконкому міської ради, проектів рішень міської ради щодо питань, які належать до компетенції відділу та управління.

4.10. Розгляд звернень громадян, інших суб’єктів містобудування з питань, що належать до компетенції відділу та управління.

 

5. Права

5.1. Відділ має право:

- одержувати безкоштовно від місцевих органів державної виконавчої ради, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій документи, матеріали та інформацію, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

- одержувати від структурних підрозділів управління інформацію, необхідну для виконання передбачених даним Положенням завдань і функцій;

- при вирішенні питань у межах своєї компетенції взаємодіяти з іншими відділами управління, а також з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, організаціями та об’єднаннями громадян;

- вносити керівництву пропозиції з питань удосконалення та підвищення ефективності роботи відділу та управління;

- звертатися до керівництва з приводу створення умов для нормальної роботи спеціалістів відділу, забезпечення їх приміщенням, телефонним зв’язком, засобами оргтехніки, відповідно обладнаними робочими місцями, а також законодавчими та іншими нормативними актами і довідковими матеріалами.

5.2. Начальник відділу має право:

- брати участь у розгляді питань, що входять до компетенції відділу, у нарадах та інших заходах з питань, які належать до компетенції управління та відділу;

- брати участь у роботі щодовідбору посадових осіб до відділу та здійснювати розподіл їх обов’язків;

- за результатами роботи надавати пропозиції начальнику управління про заохочення спеціалістів відділу або про притягнення їх до дисциплінарної відповідальності відповідно до чинного законодавства.

 

6. Відповідальність

6.1. Посадові особи місцевого самоврядування відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.

6.2. Посадові особи місцевого самоврядування відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством.

6.3. Начальник відділу несе персональну відповідальність за:

- своєчасне, повне та якісне виконання покладених на відділ обов’язків, доручень і вказівок керівництва;

- виконання обов’язків, передбачених посадовою інструкцією, за виконання функцій і завдань, які покладені на відділ Положенням про управління та цим Положенням;

- належне виконання внутрішнього розпорядку, трудової дисципліни, техніки безпеки, виробничої санітарії, встановлює ступінь відповідальності спеціалістів відділу.

 

7. Критерії оцінки роботи відділу

Критеріями оцінки роботи відділу є:

- якісне і своєчасне виконання покладених на відділ завдань;

- компетентність і професійне  виконання  спеціалістами відділу своїх службових обов’язків.

______________________________________________________

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 22 червня 2018

№ 166р

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про сектор з питань зовнішньої реклами

управління містобудування та архітектури

Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

1.1 Сектор з питань зовнішньої реклами (далі – сектор) входить до складу управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради (далі – управління).

1.2. Сектор підпорядкований начальнику управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради – головному архітектору міста (далі – начальник управління).

1.3. Сектор в своїй роботі керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів виконавчої влади, рішеннями міської ради та ії виконкому, розпорядженнями міського голови, Положенням про управління та цим Положенням.

 

2. Основна мета

Основною метою діяльності сектору є виконання завдань, що стоять перед міською радою, її виконавчим комітетом, управлінням щодо питань:

– реалізації державної політики у сфері містобудування та архітектури у межах повноважень сектору;

–  забезпечення дотримання законодавства у сфері зовнішньої реклами в м. Миколаєві.

 

3. Внутрішня структура сектору та організація роботи

3.1. Сектор очолює завідувач сектору, який призначається за підсумками конкурсного відбору і звільняється з посади начальником управління в порядку, визначеному законодавством.

Завідувач сектору безпосередньо підпорядкований начальнику управління, йому підконтрольний та підзвітний.

Інших посадових осіб місцевого самоврядування сектору призначає на посади за підсумками конкурсного відбору та звільняє з посад начальник управління в порядку,визначеному законодавством.

3.2. Завідувач сектору організовує і контролює роботу сектору, розподіляє обов’язки між спеціалістами сектору. Готує пропозиції начальнику управління щодо структури сектору, розробляє та подає на затвердження начальнику управління посадові інструкції спеціалістів сектору.

         3.3. До складу сектору входять:

         - завідувач сектору                                                                                 1

         - головний спеціаліст                                                                             1

 

4. Основні функції та завдання сектору

Головним завданням сектору є сприяння здійсненню реалізації державної політики у сфері містобудування та архітектури, регулювання розміщення об’єктів зовнішньої реклами, що включає такі функції:

4.1. Участь у підготовці пропозицій до програм розвитку міста та поданні їх на розгляд міської ради та її виконавчого комітету.

4.2. Підготовка тематичної інформації та матеріалів щодо попереднього розгляду питань розміщення об’єктів містобудування.

4.3. Участь в підготовці та проведенні конкурсів на розроблення проектів важливих об’єктів та надання в разі необхідності інформації до засобів масової інформації.

4.4. Підготовка проектів нормативно-правових та регуляторних актів з питань, що належать до компетенції сектору та управління в порядку, визначеному законодавством.

4.5. Розгляд заяв розповсюджувачів зовнішньої реклами про надання дозволу на розміщення спеціальних конструкцій для розміщення зовнішньої реклами (далі – дозвіл), внесення змін у дозвіл, переоформлення дозволу та продовження строку його дії.

4.6. Підготовка рішень Робочого органу про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламної конструкції, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, або про відмову у встановленні такого пріоритету.

4.7. Підготовка проектів рішень міської ради, регуляторних актів з питань зовнішньої реклами.

4.8. Підготовка проектів рішень виконавчого комітету міської ради щодо надання дозволу на розміщення спеціальних конструкцій для розміщення зовнішньої реклами (далі – рекламні конструкції) чи про відмову в його наданні, про скасування дозволу та демонтаж рекламних конструкцій.

4.9. Видача дозволів на підставі рішень виконавчого комітету міської ради, внесення змін у дозвіл про його переоформлення та продовження строку його дії.

4.10. Підготовка договорів на користування місцями, що знаходяться в міській власності, для розташування рекламних конструкцій.

4.11. Ведення інформаційного банку даних місць розташування рекламних конструкцій, плану їх розміщення та надання в установленому порядку інформації.

4.12. Контроль за додержанням порядку розповсюдження та розміщення зовнішньої реклами на території міста.

4.13. Подання територіальному органу спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів матеріалів про порушення порядку розповсюдження та розміщення зовнішньої реклами.

4.14. Підготовка проектів рішень виконкому міської ради, проектів рішень міської ради щодо питань, які належать до компетенції сектору та управління.

4.15. Розгляд звернень громадян, інших суб’єктів містобудування з питань, що належать до компетенції сектору та управління.

 

5. Права

5.1. Сектор має право:

- одержувати безкоштовно від місцевих органів державної виконавчої ради, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій документи, матеріали та інформацію, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

- одержувати від структурних підрозділів управління інформацію, необхідну для виконання передбачених даним Положенням завдань і функцій;

- при вирішенні питань у межах своєї компетенції взаємодіяти з іншими відділами управління, а також з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, організаціями та об’єднаннями громадян;

- вносити керівництву пропозиції з питань удосконалення та підвищення ефективності роботи сектору та управління;

- звертатися до керівництва з приводу створення умов для нормальної роботи спеціалістів сектору, забезпечення їх приміщенням, телефонним зв’язком, засобами оргтехніки, відповідно обладнаними робочими місцями, а також законодавчими та іншими нормативними актами і довідковими матеріалами.

5.2. Завідувач сектору має право:

- брати участь у розгляді питань, що входять до компетенції сектору, у нарадах та інших заходах з питань, які належать до компетенції управління та сектору;

- брати участь у роботі щодовідбору посадових осіб до відділу та здійснювати розподіл їх обов’язків;

- за результатами роботи надавати пропозиції начальнику управління про заохочення спеціалістів сектору або про притягнення їх до дисциплінарної відповідальності відповідно до чинного законодавства.

 

6. Відповідальність

6.1. Посадові особи місцевого самоврядування сектору повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.

6.2. Посадові особи місцевого самоврядування сектору несуть відповідальність згідно з чинним законодавством.

6.3. Завідувач сектору несе персональну відповідальність за:

- своєчасне, повне та якісне виконання покладених на сектор обов’язків, доручень і вказівок керівництва;

- виконання обов’язків, передбачених посадовою інструкцією, за виконання функцій і завдань, які покладені на сектор Положенням про управління та цим Положенням;

- належне виконання внутрішнього розпорядку, трудової дисципліни, техніки безпеки, виробничої санітарії, встановлює ступінь відповідальності спеціалістів сектору.

 

7.Критерії оцінки роботи сектору

 Критеріями оцінки роботи сектору є:

- якісне і своєчасне виконання покладених на сектор завдань;

- компетентність і професійне  виконання  спеціалістами сектору своїх службових обов’язків.

______________________________________________________

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 22 червня 2018

№ 166р

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ містобудівного кадастру таобліку об’єктів містобудування

управління містобудування та архітектури

Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

1.1. Відділ містобудівного кадастру та обліку об`єктів містобудування (далі - відділ) є структурним підрозділом управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради (далі - управління).

1.2. Відділ підпорядкований начальнику управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради – головному архітектору міста (далі – начальник управління).

1.3. Відділ в своїй роботі керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів виконавчої влади, рішеннями міської ради та її виконкому, розпорядженнями міського голови, Положенням про управління та цим Положенням.

 

2. Основна мета

2.1. Основною метою діяльності відділу є виконання завдань, що стоять перед міською радою, її виконавчими органами, управлінням містобудування та архітектури Миколаївської міської ради (далі - управління), щодо питань створення містобудівного кадастру, будівництва, ремонту та реконструкції об`єктів промисловості, житла, соціально-побутового і комунального призначення на території міста, незалежно від форм власності.

 

3. Внутрішня структура

3.1. Відділ очолює заступник начальника управління –начальник відділу, який призначається за підсумками конкурсного відбору і звільняється з посади начальником управління в порядку, визначеному законодавством.

 

Заступник начальника управління –начальник відділу безпосередньо підпорядкований начальнику управління, йому підконтрольний та підзвітний.

Інших посадових осіб місцевого самоврядування відділу призначає на посади за підсумками конкурсного відбору та звільняє з посад начальник управління в порядку, визначеному законодавством.

         3.2. Заступник начальника управління –начальник відділу організовує і контролює роботу відділу, розподіляє обов’язки між спеціалістами відділу. Готує пропозиції начальнику управління щодо структури відділу, розробляє та подає на затвердження начальнику управління посадові інструкції спеціалістів відділу.

3.3. До відділу входять:

- заступник начальника управління –начальник відділу               1

- головний спеціаліст 6

 

4. Основні функції та завдання відділу

Відділ відповідно покладених на нього завдань:

4.1. Згідно із законодавством здійснює роботу по розробці та веденню містобудівного кадастру:

- готує базу даних проектів відведення земельних ділянок по юридичних і фізичних особах з розбиванням по районах міста та формі власності;

- веде архів проектів відведення земельних ділянок по юридичних і фізичних особах.

4.2. Готує проекти рішень міської ради та виконкому міської ради щодо питань, які належать до компетенції відділу та управління.

4.3. Аналізує стан і тенденції економічного та соціального розвитку міста в межах власної компетенції.

4.4. Готує інформацію та виконує контрольні звіти до розпорядчих документів державного, регіонального та міського рівнів.

4.5. Бере участь у підготовці розробки містобудівної документації.

4.6. Бере участь у роботі департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради у відповідності до діючого законодавства, повноважень управління та відділу.

4.7. Веде роботу з питань пайової участі підприємств і організацій у будівництві по договорах пайової участі.

4.8. Бере участь у роботі:

- міського штабу підтримки інвесторів щодо комплексної реконструкції кварталів (мікрорайонів) застарілого жилого фонду;

- робочої групи з підготовки реєстру незавершених будівництвом об’єктів у м. Миколаєві;

- робочої групи з ліквідації заборгованості по заробітній платі на підприємствах будівельної галузі.

4.9. Підготовка за дорученням керівництва пропозицій відповідним органам про зупинення будівельних робіт, які не відповідають вимогам законодавства, державним стандартам, нормам і правилам, архітектурним вимогам, технічним умовам, затвердженим технічним проектним рішенням, містобудівній документації або які здійснюються без дозволу на їх виконання.

4.10. Організовує облік об’єктів містобудування у місті, дозволів на виконання будівельних робіт, сертифікатів відповідності закінчених будівництвом об’єктів проектній документації, вимогам державних стандартів, ДБН на підставі даних інспекції ДАБК у Миколаївській області.

4.11. Розглядає звернення громадян , фізичних та юридичних осіб щодо питань містобудування у відповідності до своїх повноважень.

4.12. Аналізує, узагальнює результати перевірок об’єктів містобудування, співпрацює з інспекцією ДАБК у Миколаївській області та іншими установами і організаціями.

 

5. Права

5.1. Відділ має право:

- одержувати безкоштовно від місцевих органів державної виконавчої ради, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій документи, матеріали та інформацію, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

- при вирішенні питань у межах своєї компетенції взаємодіяти з іншими відділами управління, а також з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, судовими органами, підприємствами, організаціями та об’єднаннями громадян;

- вносити керівництву пропозиції з питань удосконалення та підвищення ефективності роботи відділу та управління;

- звертатися до керівництва з приводу створення умов для нормальної роботи відділу, забезпечення його приміщенням, телефонним зв’язком, засобами оргтехніки, відповідно обладнаними робочими місцями, а також законодавчими та іншими нормативними актами і довідковими матеріалами.

 

5.2. Начальник відділу має право:

- брати участь у розгляді питань, що входять до компетенції відділу, у нарадах та інших заходах з питань, що належать до компетенції управління та відділу;

- брати участь у роботі щодовідбору посадових осіб до відділу та здійснювати розподіл їх обов’язків;

- за результатами роботи надавати пропозиції начальнику управління про заохочення працівників відділу або про притягнення їх до дисциплінарної відповідальності відповідно до чинного законодавства.

 

6. Відповідальність

6.1. Посадові особи відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.

6.2. Посадові особи місцевого самоврядування відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством.

 

6.3. Начальник відділу несе персональну відповідальність за:

- своєчасне, повне та якісне виконання покладених на відділ обов’язків, доручень і вказівок керівництва;

- виконання обов’язків, передбачених посадовою інструкцією, за виконання ним функцій і завдань, які покладені на нього Положенням про управління та цим Положенням;

- належне виконання внутрішнього розпорядку, трудової дисципліни працівниками відділу, техніки безпеки, виробничої санітарії.

 

7. Критерії оцінки роботи відділу

Критеріями оцінки роботи відділу є:

- якісне і своєчасне виконання покладених на відділ завдань;

- компетентність і професійне виконання спеціалістами відділу своїх службових обов’язків.

______________________________________________________

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 22 червня 2018

№ 166р

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ інженерно-геодезичного забезпечення міста

управління містобудування та архітектури

Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

1.1. Відділ інженерно-геодезичного забезпечення міста (далі – відділ) входить до складу управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради (далі – управління).

1.2. Відділ підпорядкований начальнику управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради – головному архітектору міста (далі – начальник управління).

1.3. Відділ в своїй роботі керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів виконавчої влади, рішеннями міської ради та її виконкому, розпорядженнями міського голови, Положенням про управління та цим Положенням.

 

2. Основна мета

Основною метою діяльності відділу є виконання завдань, що стоять перед міською радою, її виконавчим комітетом, управлінням щодо питань:

- реалізації державної політики у сфері інженерного забезпечення містобудування у межах повноважень відділу;

- координації діяльності суб’єктів містобудування щодо комплексного розвитку інженерної інфраструктури міста;

- забезпечення дотримання законодавства в галузі інженерного забезпечення містобудування, державних стандартів, норм і правил, затвердженої містобудівної документації.

 

3. Внутрішня структура відділу та організація роботи

3.1. Відділ очолює начальник відділу, який призначається за підсумками конкурсного відбору і звільняється з посади начальником управління в порядку, визначеному законодавством.

Начальник відділу безпосередньо підпорядкований начальнику управління, йому підконтрольний та підзвітний.

Інших посадових осіб місцевого самоврядування відділу призначає на посади за підсумками конкурсного відбору та звільняє з посад начальник управління в порядку, визначеному законодавством.

3.2. Начальник відділу організовує і контролює роботу відділу, розподіляє обов’язки між спеціалістами відділу. Готує пропозиції начальнику управління щодо структури відділу, розробляє та подає на затвердження начальнику управління посадові інструкції спеціалістів відділу.

3.3. До складу відділу входять:

- начальник відділу           1

- головний спеціаліст       1

 

4. Основні функції та завдання відділу

Головним завданням відділу є сприяння здійсненню реалізації державної політики у сфері інженерного забезпечення містобудування, що включає такі функції:

4.1. Очолення комісії по вибору напрямків трас інженерних мереж згідно з технічними умовами.

4.2. Систематизація актів і схем вибору напрямків трас інженерних мереж.

4.3. Участь у роботі координаційної ради при вирішенні спірних питань проектування і будівництва інженерних мереж міста.

4.4. Погодження і визначення переліку установ та організацій, з якими необхідно погодити намічені проектні рішення інженерного забезпечення житлових, суспільних, виробничих і інших будівель і споруд.

4.5. Ведення обліку узгоджень технічних проектів трасінженерних комунікацій і споруд, комплектація архіву робочих креслень постійного зберігання проектів трас і споруд на території міста.

4.6. Участь в комісії по видачі дозволів на виробництво земляних робіт.

4.7. Здійснення контролю відповідності схем винесення в натуру інженерних мереж узгодженим проектам.

4.8. Здійснення контролю за відповідністю виконавчої зйомки побудованих інженерних комунікацій схемі винесення в натуру та проекту.

4.9. Здійснення контролю за геослужбою міста.

4.10. Видача дозволів і здійснення контролю за виконанням топографо-геодезичних та інженерно-геологічних досліджень на території міста.

4.11. Організація реєстрації, збереження і систематизації топографо-геодезичних та інженерно-геодезичних, інженерно-геологічних матеріалів, розгляд питань стосовно погодження виконання топографо-геодезичних робіт, інженерно-геологічних та інших видів розвідувань.

4.12. Зупинення виконання топографо-геодезичних і інженерно-геологічних робіт, які ведуться з порушенням державних стандартів, норм і правил.

4.13. Координація  проектування, будівництва, ремонту  магістральних мереж і споруд комунального призначення (теплопостачання; водопостачання; водовідведення; зливова каналізація та очисні споруди зливової каналізації; електропостачання; газопостачання; зв’язок).

4.14. Участь у веденні Реєстру топонімів міста, підготовка довідок щодо внесення пропозиції до адреси об’єктам нерухомості в місті.

4.15. Підготовка проектів рішень виконкому міської ради, рішень міської ради щодо питань, які належать до компетенції відділу та управління.

4.16. Розгляд звернень громадян, інших суб’єктів містобудування з питань, що належать до компетенції відділу та управління.

 

5. Права

5.1. Відділ має право:

- одержувати безкоштовно від місцевих органів державної виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій документи, матеріали та інформацію, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

- одержувати від структурних підрозділів управління інформацію, необхідну для виконання передбачених даним Положенням завдань і функцій;

- при вирішенні питань у межах своєї компетенції взаємодіяти з іншими відділами управління, а також з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, організаціями та об’єднаннями громадян;

- вносити керівництву пропозиції з питань удосконалення та підвищення ефективності роботи відділу та управління;

- звертатися до керівництва з приводу створення умов для нормальної роботи спеціалістів відділу, забезпечення їх приміщенням, телефонним зв’язком, засобами оргтехніки, відповідно обладнаними робочими місцями, а також законодавчими та іншими нормативними актами і довідковими матеріалами.

 

5.2. Начальник відділу має право:

- брати участь у розгляді питань, що входять до компетенції відділу, у нарадах та інших заходах з питань, які належать до компетенції управління та відділу;

- брати участь у роботі щодовідбору посадових осіб до відділу та здійснювати розподіл їх обов’язків;

- за результатами роботи надавати пропозиції начальнику управління про заохочення спеціалістів відділу або про притягнення їх до дисциплінарної відповідальності відповідно до чинного законодавства.

 

6. Відповідальність

6.1. Посадові особи місцевого самоврядування відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, недопускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.

6.2. Посадові особи місцевого самоврядування відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством.

6.3. Начальник відділу несе персональну відповідальність за:

- своєчасне, повне та якісне виконання покладених на відділ обов’язків, доручень і вказівок керівництва;

- виконання обов’язків, передбачених посадовою інструкцією, за виконання функцій і завдань, які покладені на відділ Положенням про управління та цим Положенням;

- належне виконання внутрішнього розпорядку, трудової дисципліни, техніки безпеки, виробничої санітарії, встановлює ступінь відповідальності спеціалістів відділу.

        

7. Критерії оцінки роботи відділу

Критеріями оцінки роботи відділу є:

- якісне і своєчасне виконання покладених на відділ завдань;

- компетентність і професійне виконання спеціалістами відділу своїх службових обов’язків.

______________________________________________________

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 22 червня 2018

№ 166р

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ бухгалтерського обліку, звітності,

кадрової роботи та діловодства

управління містобудування та архітектури

Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

1.1. Відділ бухгалтерського обліку, звітності, кадрової роботи та діловодства (далі – відділ) входить до складу управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради (далі – управління).

1.2. Відділ підпорядкований начальнику управління містобудування та архітектури Миколаївської міської ради – головному архітектору міста (далі – начальник управління).

1.3. Відділ в своїй роботі керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів виконавчої влади, рішеннями міської ради та її виконкому, розпорядженнями міського голови, Положенням про управління та цим Положенням.

 

2. Основна мета

Основною метою діяльності відділу є виконання завдань, що стоять перед міською радою, її виконавчим комітетом, управлінням щодо питань:

- забезпечення правильності організації бухгалтерського обліку, своєчасного надання бухгалтерської звітності, забезпечення контролю за виконанням затверджених кошторисів доходів і видатків управління;

- здійснення аналітичної та організаційної роботи в сфері кадрової роботи та діловодства, в основу якої входять виконання завдань, що стоять перед управлінням, документальне оформлення проходження служби в органах місцевого самоврядування;

- забезпечення організації діловодства в управлінні, контроль за термінами надходження і доведення кореспонденції до виконавців, контроль за додержанням термінів відпрацювання кореспонденції.

 

3. Внутрішня структура відділу та організація роботи

3.1. Відділ очолює начальник відділу, який призначається за підсумками конкурсного відбору і звільняється з посади начальником управління в порядку,  визначеному законодавством.

Начальник відділу безпосередньо підпорядкований начальнику управління, йому підконтрольний та підзвітний.

Інших посадових осіб місцевого самоврядування відділу призначає на посади за підсумками конкурсного відбору та звільняє з посад начальник управління в порядку, визначеному законодавством.

3.2. Начальник відділу організовує і контролює роботу відділу, розподіляє обов’язки між спеціалістами відділу. Готує пропозиції начальнику управління щодо структури відділу, розробляє та подає на затвердження начальнику управління посадові інструкції спеціалістів відділу.

3.3. До складу відділу входять:

- начальник відділу                           1

- заступник начальника відділу              1

- головний спеціаліст 2

 

4. Основні функції та завдання відділу

Головним завданням відділу є сприяння організації бухгалтерського обліку та звітності, кадрової роботи та діловодства, що включає такі функції:

4.1. Ведення суцільного, безупинного, документально-обґрунтованого бухгалтерського обліку, що відображає господарські процеси з метою контролю за ними і впливу на них.

4.2. Складання і подання на затвердження міському голові кошторисів доходів і видатків на звітний період по:

- загальному фонду (бюджетні);

- спеціальному фонду.

4.3. Складання і подання на затвердження міському голові штатного розпису управління, за необхідністю  внесення у розпис змін.

4.4. Складання і вчасне представлення у відповідні державні органи річної і періодичної бухгалтерської, фінансової, податкової, статистичної й іншої звітності у встановлені терміни.

4.5. Здійснення, виходячи з діючого законодавства, організації бухгалтерського обліку господарсько-фінансової діяльності управління і контролю за ощадливим використанням матеріальних, трудових і фінансових ресурсів.

4.6. Контроль правильності витрат фонду заробітної плати, встановлення посадових окладів, здійснення нарахування заробітної плати, допомоги, компенсацій і відповідних утримань із заробітної плати на підставі діючого законодавства.

4.7. Організація обліку і контролю за надходженням і витрачанням коштів, товарно-матеріальних цінностей та основних засобів, своєчасне відображення в бухгалтерському обліку як операцій, пов’язаних з їх рухом, так і фінансових, розрахункових й кредитних.

4.8. Контроль за дотриманням збереження майна управління, проведення інвентаризації наявності матеріальних цінностей і розрахунків у складі комісії, затвердженої наказом начальника управління.

4.9. Проведення аналізу фінансово-господарської діяльності з метою виявлення внутрішньогосподарських резервів, дотримання законності, виконання кошторисів, усунення порушень, витрат і перевищення фактичних витрат над затвердженими лімітами.

4.10. Вжиття заходів щодо попередження незаконних витрат коштів і товарно-матеріальних цінностей, порушення фінансової дисципліни і податкового законодавства.

4.11. Забезпечення суворого дотримання штатної, фінансової і касової дисципліни.

4.12. Своєчасне і достовірне відображення операцій на рахунках та регістрах бухгалтерського обліку.

4.13. Надання методичної допомоги працівникам структурних підрозділів  управління з питань економічного аналізу, контролю, звітності, бухгалтерського й податкового обліку.

4.14. Ведення обліку фактичного надходження коштів від розповсюджувачів реклами за тимчасове користування місцями, які знаходяться в комунальній власності для розміщення зовнішньої реклами, з оформленням відповідних первинних та звітних документів, відповідно до діючого законодавства.

4.15. Здійснення прийому, реєстрації і передачі за призначенням вхідної та вихідної кореспонденції, внутрішньої документації, здійснення друкування, відправки вихідної кореспонденції, здійснення своєчасної передачі документації виконавцям.

4.16. Здійснення перевірки та контролю за дотриманням термінів розгляду вхідної кореспонденції та виконанням у визначені терміни резолюцій міського голови, заступників міського голови, начальника управління.

4.17. Здійснення оформлення, обліку і зберігання в установлені терміни кореспонденції, рішень міської ради, її виконкому, розпоряджень міського голови та інших документів.

4.18. Розробка зразків бланків.

4.19. Надання допомоги керівництву управління при веденні прийому.

4.20. Ведення прийому громадян, підприємств, приватних підприємців з питань, що належать до компетенції відділу.

4.21. Прийом від претендентів на посади посадових осіб місцевого самоврядування  відповідних документів та подання їх на розгляд конкурсної комісії, здійснення інших заходів щодо  організації конкурсного відбору.

4.22. Підготовка матеріалів про призначення на посади та звільнення з посад посадових осіб місцевого самоврядування та працівників управління.

4.23. Оформлення документів при прийнятті на роботу в управління працівників та посадових осіб місцевого самоврядування.

4.24. Оформлення документів про прийняття Присяги та присвоєння рангів посадової особи місцевого самоврядування, внесення про це записів до трудових книжок.

4.25. Проведення роботи по формуванню кадрового резерву, здійснення аналізу та узагальнення його та внесення начальнику управління пропозицій щодо вдосконалення кадрового резерву.

4.26. Розгляд та внесення пропозицій начальнику управління щодо проведення стажування кадрів на посадах посадових осіб місцевого самоврядування, підготовка необхідних документів для організації стажування.

4.27. У межах своєї компетенції здійснення заходів щодо забезпечення трудової дисципліни, оформлення документів, пов`язаних з проведенням службового розслідування та застосуванням заходів дисциплінарного впливу.

4.28. Складання графіків щорічних відпусток посадових осіб місцевого самоврядування та працівників управління та подання на розгляд керівництву.

4.29. Здійснення роботи, пов’язаної із заповненням, обліком та зберіганням трудових книжок та особових справ (особових карток) посадових осіб місцевого самоврядування та працівників управління.

4.30. Оформлення листків тимчасової непрацездатності.

4.31. Підготовка документів для відрядження посадових осіб місцевого самоврядування та працівників управління у межах області та країни.

4.32. Здійснення організаційних заходів щодо своєчасного щорічного подання посадовими особами місцевого самоврядування відомостей про доходи (декларування доходів).

 

5. Права

5.1. Відділ має право:

- одержувати безкоштовно від місцевих органів державної виконавчої ради, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій документи, матеріали та інформацію, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

- одержувати від структурних підрозділів управління інформацію, необхідну для виконання передбачених даним Положенням завдань і функцій;

- при вирішенні питань у межах своєї компетенції взаємодіяти з іншими відділами управління, а також з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, організаціями та об’єднаннями громадян;

- вносити керівництву пропозиції з питань удосконалення та підвищення ефективності роботи відділу та управління;

- звертатися до керівництва з приводу створення умов для нормальної роботи спеціалістів відділу, забезпечення їх приміщенням, телефонним зв’язком, засобами оргтехніки, відповідно обладнаними робочими місцями, а також законодавчими та іншими нормативними актами і довідковими матеріалами.

5.2. Начальник відділу має право:

- брати участь у розгляді питань, що входять до компетенції відділу, у нарадах та інших заходах з питань, які належать до компетенції управління та відділу;

- брати участь у роботі щодовідбору посадових осіб до відділу та здійснювати розподіл їх обов’язків;

- за результатами роботи надавати пропозиції начальнику управління про заохочення спеціалістів відділу або про притягнення їх до дисциплінарної відповідальності відповідно до чинного законодавства.

 

6. Відповідальність

6.1. Посадові особи місцевого самоврядування відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, недопускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.

6.2. Посадові особи місцевого самоврядування відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством.

6.3. Начальник відділу несе персональну відповідальність за:

- своєчасне, повне та якісне виконання покладених на відділ обов’язків, доручень і вказівок керівництва;

- виконання обов’язків, передбачених посадовою інструкцією, за виконання функцій і завдань, які покладені на відділ Положенням про управління та цим Положенням;

- належне виконання внутрішнього розпорядку, трудової дисципліни, техніки безпеки, виробничої санітарії, встановлює ступінь відповідальності спеціалістів відділу.

 

7. Критерії оцінки роботи відділу

Критеріями оцінки роботи відділу є:

- якісне і своєчасне виконання покладених на відділ завдань;

- компетентність і професійне  виконання  спеціалістами відділу своїх службових обов’язків.

______________________________________________________

Опубліковано: 27 липня 2018р.


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: