Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКА_МІСЬКА_РАДА


РІШЕННЯ

№ 4/10 від 2006-08-18

Про внесення  змін  до  рішення міської ради  від 23.06.06  № 2/4 «Про  затвердження   Положень про  департаменти,   управління, відділи та інші виконавчі органи Миколаївської міської ради» (П.1.2.1 СКАСУВАТИ №9/4 ВІД 21.12.06) (ВН. ЗМІН. №7/35 ВІД 09.11.06) (ПОЛОЖ. ПРО УПР. МІСТОБУД. ТА АРХ. ВТР. ЧИННІСТЬ №14/61 ВІД 14.09.07) (ВН. ЗМІН №20/23 ВІД 20.12.07)


П.1.2.1 СКАСУВАТИ
ВН. ЗМІН.
ПОЛОЖ. ПРО УПР. МІСТОБУД. ТА АРХ. ВТР. ЧИННІСТЬ
ВН. ЗМІН
Керуючись статтею 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
 
ВИРІШИЛА:
 
1. Внести зміни до рішення міської ради від 23.06.06 № 2/4 «Про  затвердження Положень про департаменти, управління, відділи та інші виконавчі органи Миколаївської міської ради»:
1.1. Положення про управління освіти, управління охорони здоров’я, реєстраційну палату та відділ по роботі з об’єднаннями громадян та органами самоорганізації населення управління громадських зв’язків затвердити у новій редакції (додаються).
1.2. Внести в Положення про головне управління містобудування та архітектури такі зміни:
1.2.1. Абзац 2 пункту 1.4 викласти у такій редакції:
«Заступник міського голови – головний архітектор міста, начальник головного управління містобудування та архітектури має двох заступників».
1.2.2. Пункт 1.6 викласти у такій редакції:
«1.6. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про основи містобудування”, “Про державну службу”, “Про планування та забудову території”, іншими законами України, постановами Верховної Ради України, Указами і Розпорядженнями Президента України, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, а також Положенням про  головне управління містобудування та архітектури».
 
1.2.3. Розділ 2 «Внутрішня структура управління» викласти у такій редакції:
«До складу управління входять:
- керівництво                                                                                 - 2
- інспекція Держархбудконтролю                                               - 4
- відділ планування та забудови міста                                        - 3
- відділ реклами та міського дизайну                                         - 3
- відділ інженерно-геодезичного забезпечення міста               - 2
- відділ координації будівництва та містобудівного 
кадастру - 5         
- відділ  бухгалтерського обліку та звітності                             - 2
- головний спеціаліст (юрист)                                                     - 1
- головний спеціаліст                                                                    - 5
- провідний спеціаліст (канцелярія)                                            - 1
- водій                                                                                             - 1»
1.2.4. Абзац 3 пункту 5.2 викласти у такій редакції:
«- розробляє структуру  управління і подає для затвердження міській раді;
- розробляє штатний розпис управління в межах граничної чисельності та фонду оплати праці  і подає для затвердження міському голові;»
1.3. Внести зміни в Положення про управління з використання та розвитку комунальної власності міської ради, виклавши у новій редакції розділ 2 «Внутрішня структура управління»:
«До складу управління входять:
- керівництво                                                                                     - 1
- відділ обліку та використання комунального майна                  - 3
- відділ договірних відносин                                                           -  5
- відділ реформування комунальної власності                              - 3
- юридичний відділ                                                                           - 3
- фінансовий відділ                                                                          - 3 »
1.4. Внести зміни в Положення про управління з питань культури та охорони культурної спадщини, виклавши у новій редакції пункт 1.2 розділу 1 «Загальні положення»:
«1.2. Управління є спеціально уповноваженим органом з питань культури та охорони культурної спадщини Миколаївської міської ради і правонаступником  управління культури та відділу охорони культурної спадщини.»
1.5. Внести зміни в Положення про адміністрацію Корабельного району виконкому Миколаївської міської ради, виклавши у новій редакції розділ 2 «Внутрішня структура адміністрації району»:
«До складу адміністрації  району входять:
- керівництво                                                                        - 4
- відділ соціально-економічного розвитку                                - 4
- відділ у справах сім’ї, молоді, культури та спорту                - 4
- відділ комунального господарства, благоустрою,
  санітарної очистки і роботи з приватним сектором               - 5
- відділ бухгалтерського обліку                                            - 3
- організаційний відділ                                                                 - 2
- загальний відділ,                                                                         - 7
  у тому числі господарча група                                                  - 5
- юридичний відділ                                                                       - 2
- служба у справах неповнолітніх                                               - 5»
1.6. Внести зміни в Положення про управління у справах сім’ї, дітей та молоді, виклавши у новій редакції розділ 2 «Внутрішня структура управління»:
«До складу управління входять:
- керівництво                                                                     - 1
- відділ у справах сім'ї та молоді                                     - 3
- міська служба у справах неповнолітніх                       - 4»
1.7. Внести зміни в Положення про апарат міської ради, виклавши у новій редакції розділ 2 «Внутрішня структура апарату міської ради»:
«До складу апарату міської ради входять:
- керівник                                                                             - 1
- відділ забезпечення депутатської діяльності                 - 5
- консультативно-методичний відділ                                - 4»
1.8. Внести зміни в Положення про управління архівної роботи та урочистих подій, виклавши у новій редакції розділ 2 «Внутрішня структура управління»:
«До складу управління входять:
- керівництво                                                                     - 1
- архівний відділ                                                               - 3,5
- архів з особового складу                                                - 4
- відділ урочистих подій                                                   - 3
- консультаційно-методичний відділ                               - 2»
 
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови Яблоновську Т.О.


Міський головаВ.Д. Чайка


Затверджено
рішенням міської ради
від 18 серпня 2006
№4/10



П О Л О Ж Е Н Н Я
про управління освіти
 
1. Загальні положення
 
1.1. Управління освіти (далі - управління) створюється міською радою і є її виконавчим органом, підзвітним і підконтрольним міській раді, підпорядкованим виконавчому комітету міської ради, міському голові та заступнику міського голови.
1.2. Управління є багатофункціональним структурним підрозділом виконавчого комітету міської ради, що утворюється для виконання завдань високого ступеня складності з програмно-цільовим напрямом діяльності в галузі освіти.
1.3. Управління у своїй діяльності керується: Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, наказами та іншими нормативно-правовими документами Міністерства освіти і науки України, розпорядженнями обласної державної адміністрації, наказами управління освіти і науки Миколаївської обласної державної адміністрації, рішеннями міської ради, її виконавчого комітету та розпорядженнями міського голови, а також  Положенням про управління освіти.
1.4. Управління фінансується за рахунок коштів місцевого бюджету. Гранична чисельність, фонд оплати праці працівників управління освіти та видатки на його утримання встановлюються міською радою за рекомендаціями Міністерства освіти і науки України.
1.5. Структура і штатний розпис управління складаються за рекомендаціями Міністерства освіти і науки України та затверджуються міським головою за поданням начальника управління.
1.6. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в установах банків, печатку із зображенням Державного Герба України і своїм найменуванням.
 
2. Внутрішня структура управління
 
 До складу апарату управління входять:  
- керівництво                                                                                 - 4
- відділ кадрів                                                                                - 3 
- відділ загальної середньої та дошкільної освіти                     - 6
 
- відділ координації діяльності загальноосвітніх
  навчальних закладів                                                                    - 5
- відділ виховної роботи                                                               - 3
- відділ захисту прав дітей                                                           - 2
- планово-технічний відділ                                                          - 2
- фінансово-економічний відділ                                                  - 2  
 
3. Основні завдання та функції управління
 
3.1. Здійснення за програмно-цільовим методом діяльності реалізації державної політики в галузі освіти з урахуванням особливостей соціально-культурного середовища міста, створення умов для розвитку та втілення в життя регіональної мови.
3.2. Аналіз стану освіти в місті, прогнозування розвитку загальної середньої, дошкільної та позашкільної освіти, удосконалення мережі відповідних навчальних закладів незалежно від типів і форм власності згідно з освітніми потребами громадян; розробка та організація виконання міської програми розвитку освіти.
3.3. Створення умов для реалізації гарантованого Конституцією України права громадян на отримання дошкільної, повної загальної середньої та позашкільної освіти.
3.4. Контроль за дотриманням законодавства в галузі освіти, Державного стандарту загальної середньої освіти та вимог Базового компонента дошкільної освіти відповідними навчальними закладами усіх типів, розташованими на території міста.
3.5. Навчально-методичне керівництво та інспектування навчальних закладів, що є комунальною власністю, організація їх фінансового забезпечення та зміцнення їх матеріальної бази; координація діяльності цих навчальних закладів, а також навчальних закладів інших форм власності.
3.6. Проведення атестації загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладів усіх типів, розташованих на території міста; оприлюднення результатів атестації.
3.7. Сприяння розвитку самоврядування у загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладах.
3.8. Комплектування навчальних закладів педагогічними працівниками, в тому числі керівними кадрами; вдосконалення професійної кваліфікації педагогічних працівників, їхня перепідготовка та атестація у порядку, встановленому Міністерством освіти і науки України.
3.9. Сприяння проведенню експериментальної та інноваційної діяльності у навчально-виховному процесі навчальних закладів міста.
3.10. Забезпечення соціального захисту, охорони життя, здоров'я та захисту прав учасників навчально-виховного процесу в навчальних закладах і установах освіти.
3.11. Здійснення міжнародного співробітництва.
3.12. Організація мережі та здійснення керівництва загальноосвітніми, дошкільними та позашкільними навчальними закладами міста:
 
- здійснює управління загальноосвітніми, дошкільними та позашкільними навчальними закладами усіх типів;
- визначає потребу в навчальних закладах усіх типів та подає пропозиції до виконавчого комітету міської ради щодо удосконалення їхньої мережі відповідно до соціально-економічних і культурно-освітніх потреб міста за наявності необхідної матеріально-технічної, науково-методичної бази, педагогічних кадрів тощо;
- забезпечує оперативний контроль за збереженням існуючої мережі загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладів; сприяє їхньому навчально-методичному, фінансовому та матеріально-технічному забезпеченню;
- здійснює в межах своєї компетенції державне інспектування навчальних закладів, що належать до сфери управління місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, забезпечує гласність його результатів;
- проводить державну атестацію навчальних закладів міста (не рідше ніж один раз на 10 років) щодо реалізації освітньої діяльності та відповідності освітніх послуг державним стандартам освіти;
- готує проекти рішень про закріплення за загальноосвітніми навчальними закладами, крім ліцеїв, гімназій, колегіумів, спеціалізованих шкіл (шкіл-інтернатів), території обслуговування, відповідно до якої ведеться облік дітей і підлітків шкільного віку та дітей дошкільного віку;
- вивчає потребу та вносить пропозиції до виконавчого комітету міської ради про утворення навчальних закладів для дітей, які потребують соціальної допомоги та реабілітації, організовує їхнє навчання (у тому числі - й індивідуальне) та виховання у загальноосвітніх та спеціальних навчальних закладах;
- вивчає потребу та вносить пропозиції до виконавчого комітету міської ради щодо утворення вечірніх (змінних) шкіл, класів, груп з очною та заочною формами навчання при загальноосвітніх навчальних закладах, створює умови для складання державної підсумкової атестації екстерном;
- вносить пропозиції до виконавчого комітету міської ради про відкриття профільних класів, гімназій, ліцеїв, колегіумів, навчально-виховних комплексів, навчально-виховних об'єднань, спеціалізованих шкіл (шкіл-інтернатів), міжшкільних навчально-виробничих комбінатів, центрів дитячої та юнацької творчості, допризовної підготовки тощо, сприяє їх матеріальній підтримці;
- погоджує проекти будівництва загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладів, сприяє їхньому раціональному розміщенню.
3.13. Організація нормативно-правового забезпечення загальної середньої, дошкільної та позашкільної освіти в місті:
- контролює дотримання навчальними закладами усіх типів законодавства у сфері освіти, державних вимог, з урахуванням особливостей культурного середовища міста, щодо змісту, рівня і обсягу освітніх послуг відповідно до рівня і профілю навчання;
- сприяє організації та реалізації варіативної складової змісту загальної середньої освіти;
- контролює виконання конституційних вимог щодо обов'язковості здобуття дітьми і підлітками міста повної загальної середньої освіти;
- забезпечує в межах своїх повноважень виконання Конституції України щодо функціонування української мови як державної, а також Європейської хартії регіональних мов або мов меншин в навчальних закладах і установах освіти;
- забезпечує задоволення освітніх запитів представників національних меншин; сприяє навчанню регіональною (рідною) мовою чи вивченню регіональної ( рідної) мови  в усіх навчальних закладах і установах освіти;
- затверджує статути навчальних закладів, готує їх до реєстрації у відповідному органі місцевого самоврядування.
3.14. Організація навчально-методичного забезпечення загально -освітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладів:
- сприяє навчально-методичному забезпеченню навчальних закладів;
- впроваджує навчальні плани і програми, затверджені Міністерством освіти і науки України; затверджує робочі навчальні плани загальноосвітніх та погоджує річні плани роботи позашкільних навчальних закладів; вносить пропозиції щодо застосування експериментальних навчальних планів і програм;
- організовує навчання обдарованих дітей; проводить в установленому порядку конкурси, олімпіади та інші змагання серед учнів;
- формує замовлення на видання підручників, навчально-методичних посібників та іншої навчально-методичної літератури, навчальних програм, відповідно мовним потребам, бланків документів про освіту; забезпечує ними навчальні заклади;
- видає інформаційно-методичні бюлетені.
3.15. Організація фінансового забезпечення загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладів:
- сприяє фінансовому забезпеченню існуючої мережі навчальних закладів;
- вносить пропозиції щодо обсягів бюджетного фінансуван­ня навчальних закладів та установ освіти, які перебувають у комунальній власності, аналізує їхнє використання;
- контролює створення та аналізує використання у загальноосвітніх навчальних закладах фонду загального обов'язкового навчання, який формується за рахунок коштів місцевого бюджету, а також залучення коштів підприємств, установ, організацій та з інших джерел, для задоволення матеріально-побутових потреб учнів;
- контролює дотримання навчальними закладами державних вимог щодо змісту, з урахуванням особливостей культурного середовища міста, рівня і обсягу освітніх послуг відповідно до рівня і профілю навчання;
- координує та контролює діяльність централізованої бухгалтерії.
3.16. Організація матеріально-технічного забезпечення загальноосвітніх, дошкільних та позашкільних навчальних закладів:
- сприяє матеріально-технічному забезпеченню навчальних закладів; введенню в дію їх нових приміщень, комплектуванню меблями, відповідним обладнанням, навчально-методичними посібни­ками, підручниками тощо;
- організовує підготовку навчальних закладів до нового навчального року, зокрема до роботи в осінньо-зимовий період, проведення поточного та капітального ремонту приміщень;
- здійснює контроль за дотриманням правил техніки безпеки, протипожежної безпеки і санітарного режиму в навчальних закладах та надає практичну допомогу у проведенні відповідної роботи.
3.17. Організація діяльності учасників навчально-виховного процесу в навчальних закладах міста та забезпечення їхнього соціального захисту:
- надає допомогу органам опіки і піклування у влаштуванні дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, до інтернатних закладів; сприяє захисту особистих і майнових прав даної категорії дітей;
- сприяє запобіганню бездоглядності та правопорушенням серед неповнолітніх у навчальних закладах;
- координує роботу навчальних закладів, сім'ї та громадськості, пов'язаної з навчанням та вихованням дітей, організацією їхнього дозвілля;
- забезпечує організацію в дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах роботи з фізичного виховання, фізкультурно-оздоровчої та спортивної роботи;
- сприяє діяльності дитячих та молодіжних організацій, творчих об’єднань, товариств;
- забезпечує створення та функціонування психологічної служби в навчальних закладах;
- координує роботу, пов'язану із здійсненням у навчальних закладах професійної орієнтації учнів;
- організовує харчування дітей дошкільного віку, учнів 1-4 класів, школярів пільгової категорії;
- вносить пропозиції щодо організації безоплатного медичного обслуговування дітей та учнів у навчальних закладах, здійснення оздоровчих заходів;
- прогнозує потребу міста у педагогічних працівниках і спеціалістах і, у разі необхідності, укладає договори з вищими навчаль­ними закладами на їхню підготовку;
- сприяє наданню педагогічним працівникам державних гарантій, передбачених законодавством, вживає заходів до соціального захисту учасників навчально-виховного процесу;
- організовує роботу щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
- організовує проведення атестації педагогічних і керівних кадрів навчальних закладів відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників України, затвердженого Міністерством освіти і науки України;
- розглядає та вносить в установленому порядку пропозиції щодо заохочення та нагородження працівників освіти.
3.18. Інша діяльність управління освіти:
- подає в установленому порядку статистичну звітність про стан і розвиток освіти в місті; організовує з цією метою збирання, опрацювання інформації і формування банку даних;
- інформує населення про стан та перспективи розвитку освіти в місті (не рідше ніж один раз на рік);
- взаємодіє з органами громадського самоврядування;
- забезпечує розгляд звернень громадян у межах своєї компетенції, враховує позитивні пропозиції, вживає заходів до усунення недоліків у роботі.
 
4. Права
 
 Управління має право:
4.1. Залучати до розроблення міської програми розвитку освіти та розгляду питань, що належать до його компетенції, педагогічних, науково-педагогічних працівників і спеціалістів.
4.2. Брати участь в утворенні, реорганізації та ліквідації навчальних закладів і установ освіти всіх типів і форм власності.
4.3. Скликати міські, у тому числі щороку серпневі, конференції педагогічних працівників, проводити семінари, наради керівників навчальних закладів та установ освіти з питань, що належать до його компетенції.
4.4. Вносити органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування пропозиції щодо фінансування навчальних закладів та установ освіти, брати безпосередню участь у формуванні бюджету освітньої галузі міста.
4.5. Зупиняти (скасовувати) у межах своєї компетенції дію наказів і розпоряджень керівників навчальних закладів, якщо вони суперечать законодавству або видані з перевищенням повноважень.
4.6. Надавати платні послуги для освітнього, естетичного та фізичного розвитку дітей.
4.7. Надавати в оренду фізичним та юридичним особам не експлуатоване майно та вільні площі закладів, які знаходяться на балансі управління.
4.8. Укладати угоди про співробітництво та встановлювати прямі зв'язки з навчальними закладами зарубіжних країн, міжнародними організаціями, фондами тощо.
4.9. Отримувати в установленому порядку від виконавчих органів міської ради, підприємств, установ, організацій та місцевих органів виконавчої влади інформацію, документи та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
 
5. Керівництво та апарат управління
 
5.1. Управління освіти очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою за погодженням з начальником управління освіти і науки  Миколаївської обласної державної адміністрації.
Особа, яка призначається на посаду начальника, повинна мати вищу педагогічну освіту, стаж керівної роботи в навчальних закладах не менш як 5 років, володіти державною та регіональною мовами.
5.2. Начальник управління освіти, представляючи інтереси міста в галузі освіти у відносинах з юридичними та фізичними особами:
5.2.1. Здійснює керівництво діяльністю управління; забезпечує виконання покладених на управління завдань, визначає посадові обов'язки і ступінь відповідальності заступників начальника та працівників управління.
5.2.2. Затверджує положення про відділи і служби управління, функціональні обов'язки його працівників.
5.2.3. Планує роботу управління й аналізує стан її виконання.
5.2.4. Видає у межах компетенції управління накази, організовує і контролює їхнє виконання.
5.2.5. Призначає на посаду та звільняє з посади працівників управління, керівників комунальних навчальних закладів і установ освіти, педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів відповідно до діючого законодавства.
5.2.6. Заохочує та накладає дисциплінарні стягнення на працівників управління, керівників навчальних закладів та установ освіти й педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів.
5.2.7. Подає на затвердження міського голови проект кошторису доходів і видатків, вносить пропозиції щодо граничної чисельності та фонду оплати праці працівників управління.
5.2.8. Розпоряджається коштами, які виділяються на утримання управління освіти.
5.2.9. Затверджує штатні розписи навчальних закладів і установ освіти.
5.2.10. Розглядає клопотання та вносить пропозиції про нагородження кращих працівників освіти міста державними нагородами, у тому числі і відзнаками Президента України, та про присвоєння їм почесних звань України.
5.2.11. Відкриває рахунки у банках України, має право першого підпису.
5.2.12. Сприяє розвитку міжнародних зв'язків з питань освіти, виховання.
5.2.13. Подає міському голові пропозиції щодо вдосконалення роботи управління.
5.2.14. Вживає заходів для підвищення кваліфікації працівників управління, співпрацює з цих питань із структурними підрозділами виконкому міської ради, органами державної влади України, а також з іншими установами та організаціями.
5.2.15. Особисто несе відповідальність перед міською радою, міським головою за втілення в життя регіональної мови в усіх навчальних закладах міста міської комунальної власності.
5.3. Накази начальника управління, видані з порушенням законодавства або з перевищенням повноважень, можуть, бути скасовані міським головою, начальником управління освіти і науки Миколаївської обласної державної адміністрації або оскаржені в судовому порядку.
5.4. Начальник управління може мати заступників, які призначаються на посаду та звільняються з посади міським головою за поданням начальника управління.
5.5. При управлінні створюється колегія. Склад колегії затверджується міським головою за поданням начальника управління. Рішення колегії впроваджуються в життя наказами начальника управління.
5.6. При управлінні створюється муніципальна рада з питань освіти, діяльність якої регламентується Положенням про неї, а також інші громадські утворення (ради), комісії з числа учасників навчально-виховного процесу, представників громадськості міста.
5.7. Для організації методичної роботи, підвищення кваліфікації педагогічних працівників при управлінні утворюється науково-методичний центр загальної середньої, дошкільної та позашкільної освіти як структурний підрозділ управління, який діє відповідно до Положення про нього, затвердженого начальника управління.
5.8. Управління освіти у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з відповідними підрозділами виконавчого комітету міської ради, органами місцевого самоврядування, управлінням освіти і науки Миколаївської обласної державної адміністрації, підприємствами, установами, організаціями, об'єднаннями громадян, розташованими на відповідній території, одержує від них в установленому порядку інформацію, документи, статистичні дані та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань.
 
6. Критерій оцінки роботи управління
 
Критерієм оцінки роботи управління освіти є якісне та своєчасне виконання покладених на управління завдань і функціональних обов'язків.
_________________________________________________________________
 
                                                                                                 Затверджено
рішенням міської ради
                                                                                                  від 18 серпня 2006
                                                                                                  №  4/10
 
П О Л О Ж Е Н Н Я
про управління охорони здоров’я
 
1. Загальні положення
 
1.1. Управління охорони здоров’я (далі - управління) створюється міською радою і є її виконавчим органом, який здійснює діяльність, спрямовану на реалізацію повноважень органів місцевого самоврядування в галузі охорони здоров’я, яка передбачена Конституцією та Законами України „Про місцеве самоврядування в Україні”, „Основи законодавства України про охорону здоров'я”.
1.2. Управління є підзвітним і підконтрольним міській раді безпосередньо, підпорядкованим виконкому міської ради, міському голові та заступнику міського голови.
1.3. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, „Про місцеве самоврядування в Україні”, „Про службу в органах місцевого самоврядування”, „Про державну службу”, постановами Верховної Ради України, Указами і Розпорядженнями Президента України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства охорони здоров’я України та управління охорони здоров’я обласної державної адміністрації, рішеннями міської ради та її виконкому, розпорядженнями міського голови, а також Положенням про управління охорони здоров’я. 
1.4. Управління є самостійною юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в установах банків, гербову печатку, штамп, бланк зі своїм найменуванням.
 
2.  Внутрішня структура управління
 
 - керівництво                                                                    - 2
- лікувально-профілактичний відділ                               - 3
- відділ по охороні материнства та дитинства               - 3
- відділ планово-економічного розвитку галузі             - 3
- відділ бухгалтерського обліку та
  матеріально-технічного забезпечення                           - 3
 
3. Основні завдання та функції управління
 
Основними завданнями управління є:
3.1. Реалізація  державної політики у галузі охорони здоров’я.
3.2 Організація:
- забезпечення доступності населенню на території міста первинної медико-санітарної допомоги в амбулаторно-поліклінічних та стаціонарних закладах міста;
- забезпечення надання на території міста швидкої допомоги (за винятком санітарно-авіаційної);
- контроль за забезпеченням пільгового контингенту населення міста ліками та лікарськими засобами;
- контролю за дотриманням актів законодавства з питань охорони здоров’я;
- забезпечення закладами охорони здоров’я та комунальними підприємствами державних вимог щодо змісту, рівня, обсягу та якості надання медичної допомоги мешканцям міста незалежно від їхнього підпорядкування і форм власності;
- кадрового та науково-методичного забезпечення закладів охорони здоров’я;
- розроблення прогнозів розвитку і реорганізації мережі закладів охорони здоров’я  м. Миколаєва;
- здійснення керівництва закладами охорони здоров’я та комунальними підприємствами, що надають медичні послуги населенню і належать до комунальної власності міста; здійснення їхнього матеріально-фінансового  забезпечення;
- координації та контролю за системою забезпечення медичних закладів міста (підвідомчих установ) лікарськими й іншими засобами та виробами медичного призначення, дезінфекційними засобами та медичним обладнанням, а також донорською кров’ю та її компонентами;
- інформування населення про показники захворюваності, у тому числі поширеність соціально-значимих захворювань та захворювань, небезпечних для оточуючих;
- участі у реалізації заходів по мобілізаційній підготовці та цивільній обороні шляхом забезпечення медичною допомогою населення в особливий період, при виникненні катастроф, стихійних лих та епідемій.
3.3. Управління відповідно до покладених на нього завдань:
- аналізує стан охорони здоров’я в місті, прогнозує та розробляє регіональні та цільові програми охорони здоров’я, організовує та контролює їхнє виконання;
- вживає заходів щодо забезпечення закладами охорони здоров’я  гарантованого рівня медично-санітарної допомоги населенню міста;
 
- забезпечує розвиток мережі закладів охорони здоров’я, вносить міській раді після погодження з постійною комісією з питань охорони здоров’я материнства та дитинства пропозиції щодо їхнього створення, реорганізації та ліквідації;
- організовує роботу щодо атестації закладів охорони здоров’я, їхнього державного інспектування, проведення атестації медичних працівників;
- розглядає питання та вносить пропозиції щодо відзначення працівників охорони здоров’я державними нагородами, присвоєння їм почесних звань; запроваджує інші форми морального і матеріального стимулювання роботи медичних працівників та інших працівників охорони здоров’я;
- розробляє пропозиції щодо нормативів бюджетних асигнувань та утримання закладів охорони здоров’я комунальної форми власності й соціального захисту працівників;
- контролює використання капітальних вкладень і сприяє раціональному розміщенню об’єктів нового будівництва, погоджує проекти будівництва закладів охорони здоров’я;
- готує і в установленому порядку подає статистичну звітність про стан розвиток охорони здоров’я в місті;
- забезпечує розгляд заяв, скарг, звернень громадян, підприємств, установ, організацій, вживає заходів по усуненню причин, що їх викликають.
3.4. Відповідно до поставлених завдань управління виконує такі функції:
- організація і подальше удосконалення лікувально-профілактичної допомоги, що надається населенню міста, підвищення культури і якості медичної допомоги (стаціонарної, амбулаторно-поліклінічної, позалікарняної);
- організація і контроль за проведенням профілактичних заходів, диспансеризація населення;
- організація охорони материнства та дитинства, забезпечення проведення оздоровчих заходів серед дітей і підлітків, контроль за організацією медичної допомоги дітям і підліткам;
- організація санітарно-протиепідемічних заходів, дотримання санітарно-гігієнічних і санітарно-протиепідемічних правил і норм державними органами, а також всіма підприємствами, закладами та організаціями, посадовими особами і громадянами;
- проведення санітарно-гігієнічних і санітарно-епідеміологічних заходів, спрямованих на ліквідацію і запобігання забрудненню зовнішнього середовища, покращання умов праці, побуту, відпочинку серед населення і запобігання захворюванням;
- організація і широке використання фізичної культури з метою профілактики захворювань, контроль за медичним обслуговуванням осіб, які займаються фізичною культурою і спортом;
- проведення заходів щодо організації санітарно-освітньої роботи серед населення;
- розроблення та проведення заходів по спеціалізації та удосконаленню професійних знань медичних працівників, отриманих шляхом періодичного проходження підготовки у відповідних закладах охорони здоров’я;
 
- створення необхідних умов медичним працівникам для їхньої систематичної праці по підвищенню кваліфікації;
- координація діяльності закладів охорони здоров’я в місті, незалежно від їхнього підпорядкування, з питань лікувально-профілактичної допомоги, санітарно-епідеміологічного обслуговування населення, охорони території міста від занесення і поширення карантинних та інших інфекційних захворювань, а також здійснення контролю за цією діяльністю;
- впровадження в практику роботи закладів охорони здоров’я нових високоефективних форм і методів роботи.
- медичне забезпечення загальноміських заходів.
 
4. Права управління
 
 4.1. Управління має право:
- отримувати в установленому порядку від інших виконавчих органів ради, підприємств, установ і організацій інформацію, документи та інші матеріали, а від місцевих органів державної статистики безоплатно статистичні дані, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
- залучати спеціалістів інших виконавчих органів ради, установ, підприємств і організацій, об’єднань громадян (за погодженням з їхніми керівниками) до розгляду питань, що належать до його компетенції;
- організовувати проведення експериментальної роботи та випуск видань інформаційного і науково-методичного характеру;
- скликати в установленому порядку конференції, наради, семінари з питань, що належать до його компетенції;
- укладати в установленому законом порядку угоди (договори) про співробітництво, встановлювати прямі зв’язки із закладами охорони здоров’я, науковими установами зарубіжних країн, міжнародними організаціями, фондами тощо;
- здійснювати контроль за роботою підвідомчих закладів охорони здоров’я, що належать до комунальної власності міста, по всіх видах їхньої діяльності.
4.2. Управління у процесі виконання покладених на нього завдань, взаємодіє з іншими виконавчими органами ради, органами місцевого самоврядування, а також з підприємствами, установами, організаціями, об’єднаннями громадян тощо.
4.3. Управління призначає і звільняє з посад головних лікарів підвідомчих медичних закладів.
4.4. Управління погоджує:
- перелік платних медичних послуг, контролює впровадження затверджених тарифів, використання грошових коштів, отриманих від надання платних медичних послуг у підзвітних установах;
- кандидатури директорів комунальних підприємств, що здійснюють свою діяльність у заступників головних лікарів, завідувачів поліклінік при прийнятті на роботу.
4.5. Управління контролює:
- надання щорічних відпусток головним лікарям підвідомчих закладів охорони здоров’я;
- підвідомчі заклади в частині забезпечення цільового використання бюджетних коштів,   своєчасного їх повернення, надання звітності тощо.
4.6. Управління здійснює функції головного розпорядника бюджетних коштів по   галузі охорони здоров’я:
- складає та надає у фінансовий орган проект бюджету в цілому по галузі;
- погоджує кошториси видатків підвідомчих закладів;
- складає бюджетний розпис, розподіляє ліміти бюджетних зобов’язань по підвідомчих закладах;
- переміщує бюджетні асигнування між отримувачами бюджетних коштів  відповідно до Бюджетного кодексу України;
- готує та надає міській раді звіт про виконання бюджету по виділених коштах;
- здійснює контроль за діяльністю підвідомчих закладів в частині здійснення цільового використання бюджетних коштів.
4.7. Управління координує та контролює:
- технічне забезпечення, поточне утримання, капітальний і поточний ремонт споруд, якість та обсяги виконаних робіт по ремонтах підвідомчих закладів;
- матеріально-технічне та технологічне забезпечення лікувального процесу в підвідомчих закладах;
- щорічно  визначає об’єкти  капітального ремонту підвідомчих закладів.
4.8. Контролює діяльність підвідомчих закладів по зберіганню архівних документів  відповідно до затвердженої номенклатури.
4.9. Контролює виконання підвідомчими закладами вимог охорони праці, протипожежних служб, екологічних та інших контролюючих органів.
4.10. Координує взаємодію підвідомчих закладів:
- з іншими організаціями охорони здоров’я;
- з соціальними службами по медико-соціальному обслуговуванню населення міста;
- контролюючими органами;
- іншими підприємствами, установами, організаціями.
4.11. Забезпечує керівництво і контроль за бюджетним обліком та звітністю, правильним застосуванням діючих положень, інструкцій та вказівок з питань бюджетного обліку та звітності у підвідомчих установах.
4.12. Вивчає, узагальнює та поширює позитивний досвід діяльності закладів охорони здоров’я, надає їм необхідну методичну та організаційну допомогу.
 
5. Організація діяльності управління
 
5.1. Управління очолює начальник управління, що призначається та звільняється з посади міським головою за поданням заступника міського голови.
5.2. Начальник управління:
- здійснює загальне керівництво діяльністю управління;
- за дорученням представляє інтереси громади міста у всіх організаціях, державних й інших органах, має право підпису від імені міської ради на договорах, актах, платіжних й інших документах, пов’язаних з їхнім  включенням, виконанням та внесенням змін і доповнень, а також інших документах для реалізації функцій головного розпорядника коштів, у тому числі для реалізації цільових програм в галузі охорони здоров’я і проведення заходів щодо запобігання епідеміям;
- призначає і звільняє з посад головних лікарів підвідомчих медичних закладів;
- розподіляє функції і обов’язки між працівниками управління;
- затверджує посадові обов’язки працівників управління;
- затверджує Положення про структурні підрозділи;
- видає у межах своєї компетенції обов’язкові до виконання накази, інструкції та розпорядження;
- розпоряджається коштами у межах затвердженого кошторису витрат;
- укладає договори, видає доручення, відкриває в установах банків розрахункові та інші рахунки;
- діє без доручення від імені управління, представляє його у всіх закладах, установах, організаціях;
- призначає на посади та звільняє з посад працівників управління;
- виконує інші дії, що не суперечать даному Положенню, посадовій інструкції та діючому законодавству.
5.3. Для узгодженого вирішення питань, що належать до компетенції управління, може створюватися колегія у складі: начальника управління (голова колегії), заступника начальника, а також інших працівників. Склад колегії затверджується  начальником управління.
Рішення колегії впроваджуються у життя наказами начальника управління.
5.4. Для розгляду наукових рекомендацій і пропозицій з основних напрямків діяльності управління, обговорення найважливіших програм і вирішення інших питань, при управлінні можуть створюватися наукова рада та комісії у складі досвідчених та висококваліфікованих спеціалістів.
Склад ради і комісій та Положення про них затверджує начальник управління.
 
6. Відповідальність
 
6.1. Управління несе відповідальність за несвоєчасне та неякісне виконання покладених на нього завдань і функцій, стан трудової дисципліни, а також за невикористання в необхідних випадках наданих йому прав.
6.2. Начальник управління несе персональну відповідальність за виконання покладених на управління завдань і функцій.
6.3. Порядок притягнення до відповідальності працівників управління визначається діючим законодавством.
7. Критерій оцінки роботи управління
 
Критерієм оцінки роботи управління є якісне та своєчасне виконання покладених на управління завдань і функціональних обов’язків.
 _______________________________________________________________
 
                                                                            
                                                                                                 Затверджено
рішенням міської ради
                                                                                                  від _18 серпня 2006
                                                                                                  № 4/10
 
ПОЛОЖЕННЯ
про реєстраційну палату
 
1. Загальні положення
 
1.1. Реєстраційна палата є виконавчим органом міської ради, який здійснює єдину політику стосовно державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, які мають місцезнаходження на території  міста.
1.2. Реєстраційна палата входить до структури виконавчих органів ради,  підзвітна та підконтрольна міській раді, її виконкому, підпорядкована міському голові, заступнику міського голови.
1.3. Реєстраційну палату очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади  міським головою.
1.4. У своїй діяльності реєстраційна палата керується Конституцією України, Законами України „Про місцеве самоврядування в Україні”, „Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців”, іншими законами України, постановами Верховної Ради України, Указами і Розпорядженнями Президента України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, наказами Державного комітету з питань регуляторної політики та підприємництва України, актами органів та посадових осіб місцевого самоврядування: рішеннями міської ради,  виконкому, розпорядженнями міського голови, Положенням про реєстраційну палату та іншими нормативними актами.
1.5. Реєстраційна палата є юридичною особою, має печатку із зображенням державного герба та своїм найменуванням, бланки й штампи, розрахунковий рахунок та інші реквізити. 
 
2. Структура реєстраційної палати
 
2.1. З метою спрощення реєстраційних процедур щодо державної реєстрації фізичних осіб та максимального наближення до місця проживання підприємців в районних адміністраціях міста обладнані робочі місця для державних реєстраторів та головних спеціалістів реєстраційної палати.
2.2. Для об’єднання організаційних зусиль державних установ, що здійснюють післяреєстраційні дії, для спрощення цих процедур шляхом скорочення часових витрат, оптимізації документообігу для суб’єктів господарювання  створено міський єдиний реєстраційний центр.
 
Міський єдиний реєстраційний центр знаходиться у приміщенні  виконкому міської ради. Механізм взаємодії після реєстраційних установ з реєстраційною палатою державної реєстрації визначається Регламентом  роботи міського  єдиного реєстраційного  центру.    
 
3. Державний реєстратор
 
3.1. Державний реєстратор є посадовою особою, яка відповідно до Закону України „Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців”, здійснює державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Функції державного реєстратора визначені в статті 6 вказаного закону.
3.2. Державний реєстратор призначається на посаду та звільняється з посади міським головою за погодженням з Державним комітетом з питань  регуляторної політики та підприємництва .
3.3. Державний реєстратор має посвідчення державного реєстратора та власну печатку.
 
4. Мета та основні функції
 
4.1. Метою діяльності реєстраційної палати є легалізація діяльності суб’єктів господарювання, що потребують державної реєстрації або іншої форми легалізації, шляхом виконання повноважень щодо державної реєстрації згідно з чинним законодавством України, а також сприяння розвитку підприємництва  на території міста.
4.2. Реєстраційна палата здійснює наступні функції:
- проводить державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб-підприємців;
- проводить резервування найменувань  юридичних осіб;
- надає відповідним державним органам повідомлення про проведення реєстраційних дій;
- формує та здійснює облік реєстраційних справ, створює архів для їх зберігання;
- здійснює оформлення та видачу свідоцтв про державну реєстрацію, а також їх заміну;
- надає витяги , виписки та довідки з Єдиного державного реєстру;
- проводить державну реєстрацію змін до установчих документів юридичних осіб та  до відомостей про фізичних осіб-підприємців;
- проводить державну реєстрацію припинення юридичних осіб та державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності фізичними особами – підприємцями;
- звертається до суду з позовними заявами у випадках, передбачених законодавством;
-  узагальнює  практику застосування  законодавства  з   питань  державної
 
 
реєстрації суб'єктів господарювання, розроблює пропозиції щодо його вдосконалення;
- надає консультації з питань, що належать до компетенції реєстраційної палати.
 
5. Відповідальність начальника реєстраційної палати
 
5.1. Начальник реєстраційної палати несе персональну відповідальність за  своєчасне та якісне виконання мети та функцій реєстраційної палати, за дотримання спеціалістами в своїй роботі  діючого законодавства.
5.2. Начальник реєстраційної палати відповідає за організацію роботи державних реєстраторів, спеціалістів реєстраційної палати та контролює  виконання ними  функціональних обов’язків згідно з посадовими інструкціями.
 
6. Критерій оцінки роботи
 
Критерієм оцінки роботи реєстраційної палати є якісне та своєчасне виконання покладених на  неї завдань та функціональних обов'язків.
 
________________________________________________________________
                                                                                    Затверджено
                                                                                    рішенням міської ради
                                                                                    від 18 серпня 2006
                                                                                    №4/10
                                                                                                       
 
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ по роботі з об'єднаннями громадян
та органами самоорганізації населення
 
1. Загальні положення
 
1.1. Відділ по роботі з об’єднаннями громадян та органами самоорганізації населення  (далі – відділ) створюється міською радою і є її виконавчим органом.
1.2. Відділ є підзвітним та підконтрольним міській раді, підпорядкованим виконкому міської ради, міському голові, заступнику міського голови та начальнику управління громадських зв'язків.
1.3. Відділ очолює начальник відділу, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою.
1.4. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України "Про місцеве самоврядування в Україні", «Про службу в   органах місцевого самоврядування», «Про органи самоорганізації населення»,  "Про об’єднання громадян", “Про політичні партії в Україні”, “Про свободу совісті та релігійні організації”, актами органів та посадових осіб місцевого самоврядування, Положенням про управління громадських зв’язків, Положенням про відділ по роботі з об’єднаннями громадян та органами самоорганізації населення, іншими нормативними актами.
 
2. Мета
 
Головною метою діяльності відділу є забезпечення виконання повноважень органів місцевого самоврядування щодо реєстрації (перереєстрації) міських об’єднань громадян, органів самоорганізації населення відповідно до чинного законодавства; залучення політичних партій, громадських, релігійних організацій, об’єднань громадян, органів самоорганізації населення до реалізації міських програм соціально-економічного та культурного розвитку, інших місцевих програм; вирішення відповідно до чинного законодавства питань про проведення зборів, мітингів, маніфестацій, демонстрацій та інших недержавних масових заходів, здійснення контролю за забезпеченням громадського порядку під час їх проведення; залучення різних угруповань населення до реалізації спільних соціальних проектів.
 
 
 
3. Основні функції та завдання відділу
 
3.1. Забезпечення дотримання вимог Конституції України, законів  України, інших нормативно-правових актів щодо взаємодії з політичними партіями, громадськими, релігійними організаціями, об’єднаннями громадян та органами самоорганізації населення.
3.2. Внесення пропозицій щодо розроблення розпорядчих актів міської ради та її виконкому, від яких залежить розвиток соціального партнерства з організаціями, які представляють громаду міста.
3.3. Методична допомога об’єднанням громадян, органам самоорганізації населення в їхньому створенні, легалізації, підготовці та проведенні зборів (конференцій), розроблення відповідних статутів, Положень згідно з Конституцією України, законами України, іншими нормативно-правовими актами.
3.4. Розгляд та перевірка документів, поданих для легалізації об’єднань громадян, органів самоорганізації населення до виконавчого комітету міської ради.
3.5. Підготовка проектів рішень міської ради та її виконавчого комітету про надання дозволу на створення, легалізацію (реєстрацію), делегування повноважень (якщо такі надаються з боку міської ради) об’єднань громадян та органів самоорганізації населення.
3.6. Контроль за легалізацією об’єднань громадян та органів самоорганізації населення шляхом повідомлення про їх заснування.
3.7. Контроль за додержанням об’єднаннями громадян та органами самоорганізації населення відповідних статутів, положень, а також надання міською радою повноважень. Ведення обліку, оновлення бази даних, внесення змін до реєстру.
3.8. Забезпечення дотримання вимог законодавства при реєстрації об’єднань громадян, органів самоорганізації населення.
3.9. Участь у здійсненні і дотриманні контролю за додержанням вимог Закону України "Про свободу совісті та релігійні організації".
3.10. Забезпечення виконання делегованих повноважень виконавчих органів міської ради щодо вирішення відповідно до закону питань проведення зборів, мітингів, маніфестацій та демонстрацій, спортивних, видовищних та інших недержавних масових заходів, здійснення контролю за забезпеченням громадського порядку під час їх проведення.
3.11. Взаємодія з постійними комісіями міської ради, управліннями, відділами та іншими виконавчими органами у забезпеченні виконання рішень міської ради та її виконкому, розпоряджень міського голови.
3.12. Забезпечення виконання нормативних актів керівників органів та посадових осіб місцевого самоврядування.
3.13. Розгляд звернень, листів (заяв) і скарг громадян з питань, які відносяться до компетенції відділу, та вжиття заходів щодо усунення причин, що викликають скарги.
 
3.14. Організація і проведення нарад, науково-практичних конференцій, “круглих столів” тощо за участю політичних партій, громадських і релігійних організацій, об’єднань громадян та органів самоорганізації населення для залучення (у межах власних) громадськості до участі в реалізації міських соціально-економічних, культурних та інших програм.
3.15. Взаємодія з управліннями, відділами та іншими виконавчими органами міської ради, політичними, громадськими і релігійними організаціями, об’єднаннями громадян, органами самоорганізації населення при виконанні покладених на відділ завдань.
 
4. Права
 
Працівники відділу мають право:
4.1. Брати участь у засіданнях виконкому міської ради, пленарних засіданнях ради (за запрошенням), нарадах тощо.
4.2. Здійснювати контроль за додержанням об’єднаннями громадян, органами самоорганізації населення відповідних статутів, положень та бути присутніми на заходах, що проводяться політичними партіями, громадськими і релігійними організаціями та іншими угрупованнями населення міста, одержувати необхідні документи та пояснення.
4.3. Одержувати в установленому порядку від посадових осіб органів місцевого самоврядування документи, довідки, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на відділ завдань.
 
5. Відповідальність начальника відділу
 
 Начальник відділу:
5.1. Спрямовує, координує, планує роботу відділу, вживає заходів щодо підвищення ефективності діяльності відділу.
5.2. Несе особисту відповідальність за своєчасне та якісне виконання поставлених перед відділом завдань, доручень керівництва.
5.3. Організовує дотримання трудової дисципліни й роботу з кадрами у відділі.
 
6. Критерій  оцінки роботи відділу
 
Критерієм оцінки роботи відділу є своєчасне та якісне виконання покладених на відділ завдань та функціональних обов'язків.
_______________________________________________________________

знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: