Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКА МІСЬКА РАДА

РІШЕННЯ

 

13 вересня 2017                                                                                         № 24/8

Про затвердження  Положення

про Громадський бюджет

м.Миколаєва

 

         З метою впровадження інноваційних механізмів залучення громадськості до розподілу коштів міського бюджету м.Миколаєва та розвитку демократичного процесу обговорення громадою напрямів використання бюджетних коштів, враховуючи статтю 3 та керуючись частиною першою статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  міська рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1. Затвердити Положення про Громадський бюджет м.Миколаєва (додається).

2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на першого заступника міського голови Дадівєріна А.Д., постійну комісію міської ради з питань економічної і інвестиційної політики, планування, бюджету, фінансів та соціально-економічного розвитку (Бернацького).

 

Міський голова                                                                         О.Ф.Сєнкевич

 

 

Затверджено

рішення міської ради

від 13 вересня 2017

№ 24/8

 

ПОЛОЖЕННЯ

про Громадський бюджет  м.Миколаєва

 

Розділ 1

Визначення основних  термінів, які вживаються в даному Положенні

 

         Громадський бюджет  м.Миколаєва – це частина міського бюджету міста Миколаєва, що впроваджує процес взаємодії органів місцевого самоврядування та громадян міста Миколаєва, місцева ініціатива, форма прямого волевиявлення мешканців міста Миколаєва, що впроваджує інноваційні механізми залучення громадськості до розподілу коштів міського бюджету та спрямована на демократичний процес обговорення громадою окремих напрямів використання бюджетних коштів, шляхом  проведення  конкурсу проектів.

         Проект – пропозиція, яка подана автором відповідно до форми подання проекту та відповідає вимогам, які визначені  Положенням про Громадський бюджет м.Миколаєва (далі-Положення).

         Форма проекту – єдина для всіх, обов’язкова для заповнення форма, яка містить короткий опис проекту і затверджена даним Положенням (додаток 1).

         Автор проекту – особа, віком від 14 років, яка є громадянином України та проживає на території міста Миколаєва.

         Експертна група – створена розпорядженням міського голови  робоча група, яка здійснює детальний аналіз можливості реалізації запропонованого проекту за рахунок коштів Громадського бюджету  м.Миколаєва.

         Координаційна рада  створений розпорядженням міського голови  консультативно-дорадчий орган, члени якого, в межах чинного законодавства України, координують виконання основних заходів щодо впровадження та функціонування Громадського бюджету  м.Миколаєва.

         Аналіз проектів  попередній розгляд усіх поданих проектів на предмет відповідності вимогам, затвердженим цим Положенням.

         Картка оцінки проекту  документ встановленої форми для проведення аналізу поданих проектів, затверджений даним Положенням (додаток 2).

         Голосування – процес визначення мешканцями міста Миколаєва проектів-переможців серед відібраних проектів.

 

Розділ 2

Загальні положення

 

         1. Формування Громадського бюджету  м.Миколаєва проводиться за рахунок коштів міського бюджету м. Миколаєва.

         2. Загальний обсяг Громадського бюджету  м.Миколаєва не може перевищувати 1 відсотка обсягу доходів загального фонду міського бюджету (без міжбюджетних трансфертів), затвердженого рішенням міської ради про міський бюджет на поточний рік.

         Обсяг Громадського бюджету визначається міською програмою «Громадський бюджет  м.Миколаєва» (далі – Програма) на відповідний період.

         До 30 відсотків загального обсягу Громадського бюджету будуть направлені на великі проекти. У разі потреби Координаційною радою дане співвідношення може бути змінено.

         3. Подані для фінансування за рахунок коштів Громадського бюджету  м.Миколаєва проекти повинні бути спрямовані, зокрема, на поліпшення комфорту проживання мешканців та естетичного вигляду міста, сприяти соціально-економічному, культурному і просторовому розвитку, впровадженню сучасних інноваційних проектів в усіх сферах життєдіяльності міста.

         4. Етапи проведення конкурсу:

         - проведення інформаційної кампанії щодо правил участі у конкурсі;

         - розробка унікального бренду Громадського бюджету м.Миколаєва;

         - прийом проектів та їх оприлюднення;

         - здійснення попередньої оцінки та аналізу проектів уповноваженим робочим органом;

         - здійснення Експертною групою детального аналізу та оцінки проектів щодо можливості реалізації;

         - доопрацювання проектів їх авторами за результатами та висновками Експертної групи;

         - визначення Експертною групою переліку проектів для голосування;

         - проведення авторами проектів інформаційних заходів (промоції проектів) серед мешканців міста з метою популяризації власного проекту;

         - проведення загальноміського голосування за проекти;

         - визначення Координаційною радою проектів-переможців конкурсу, обсягу фінансування та їх виконавців;

         - реалізація проектів-переможців та звіт щодо їх виконання.

         5.Інформація про Громадський бюджет  м.Миколаєва розміщується на офіційному сайті Громадського бюджету. Посилання на офіційний сайт Громадського бюджету буде розміщено на офіційному веб-порталі Миколаївської міської ради https://mkrada.gov.ua.

 

Розділ 3

Інформаційна та промоційна кампанія

 

         1. З метою інформування населення про можливість взяти участь у конкурсі проектів, які фінансуються за рахунок коштів Громадського бюджету м.Миколаєва,  щороку проводиться інформаційна та промоційна кампанія.

         2. Інформаційна кампанія здійснюється  на усіх етапах за рахунок коштів міського бюджету та інших джерел, не заборонених нормами чинного законодавства.

         3. Відповідальні за проведення інформаційної кампанії визначаються Програмою. До проведення інформаційної кампанії можуть долучатися виконавчі органи Миколаївської міської ради,  підприємства, організації та установи.

         4. Інформаційна та промоційна кампанія включає: 

         - ознайомлення мешканців з основними положеннями та принципами громадського бюджету, а також заохочування мешканців до подання проектів;

         - інформування про хронологію з етапами і датами проведення;

         - представлення отриманих проектів та заохочення до участі у голосуванні; 

         - розповсюдження інформації стосовно перебігу та результатів процесу запровадження громадського бюджетування.

         5. Інформаційна кампанія проводиться через засоби масової інформації, мережу Інтернет, виготовлення та розміщення друкованої продукції, аудіо- та відеоматеріалів, а також через інші заходи та канали повідомлення залежно від різних груп населення.

         6. Автори проектів самостійно, за власний рахунок, організовують інформаційні заходи серед мешканців міста з роз’ясненням переваг власного проекту з метою отримання якомога більшої підтримки мешканців територіальної громади міста Миколаєва.

 

Розділ 4

Подання проектів

 

         1. Проекти для фінансування за рахунок коштів Громадського бюджету  м.Миколаєва можуть подавати фізичні особи віком від 14 років, які є громадянами України та проживають на території міста Миколаєва.

         2. Проекти за обсягом фінансування за рахунок коштів Громадського бюджету  м.Миколаєва розподіляються на:

         - великі  - з обсягом фінансування від 200 тис.грн. до 1000 тис.грн.;

         - малі - з обсягом фінансування до 200 тис.грн.

         3. Від одного автора проекту протягом одного року може надходити не більше одного великого та одного малого проекту.

         4. Подаючи проект для участі в конкурсі, автор проекту засвідчує свою згоду на використання ідеї та складових проекту, а також своїх персональних даних Миколаївською міською радою та її виконавчими органами, у тому числі поза межами реалізації Громадського бюджету  м.Миколаєва.

         5. Проекти повинні відповідати наступним вимогам:

         - назва проекту має відображати зміст проекту і бути викладеною лаконічно, в межах одного речення;

         - проект подається особисто автором проекту за встановленою цим Положенням формою проекту (додаток 1);

         - проект не суперечить чинному законодавству України;

         - реалізація проекту належить до компетенції виконавчих органів Миколаївської міської ради;

         - в разі подання проекту у сфері просторового розвитку проект має відповідати Генеральному плану міста Миколаєва;

         - реалізація проекту повинна відбуватися протягом одного бюджетного року і спрямована на кінцевий результат;

         - проект має отримати підтримку не менше 10 осіб – мешканців міста Миколаєва (крім автора), що засвідчується відповідними підписами;

         - проект має бути загальнодоступним;

         - при формуванні проектів, які включають  роботи з будівництва, реконструкції або капітального ремонту об’єктів, авторам необхідно керуватись орієнтовними цінами на основні будівельні матеріали, вироби на конструкції, розміщеними на сайті Міністерства регіонального розвитку та будівництва України www.minregion.gov.ua (підрозділ “Ціноутворення» розділу «Ціноутворення, експертиза та розвиток будівельної діяльності»).

         6. В рамках громадського бюджету  м.Миколаєва не фінансуються проекти, які:

         - суперечать чинному законодавству України, напрямкам діяльності, визначеними місцевими комплексними, цільовими та галузевими програмами;

         - конкретно визначені чи зазначені в програмах, що затверджені Миколаївською міською радою та будуть реалізовані протягом 2 років (поточного та наступного);

         - передбачають виключно розробку проектної документації;

         - при реалізації передбачають залучення додаткової чисельності працівників до штату бюджетної установи та  її утримання за рахунок коштів бюджету;

         - передбачають будівництво нової будівлі;

         - передбачають запуск виробництв або носять комерційний характер;

         - передбачають створення окремих комунальних підприємств, закладів, установ, організацій;

         - передбачають виконання робіт на територіях, які не належать до комунальної власності територіальної громади;

         - не є загальнодоступними для мешканців міста.

         7. Терміни подачі проектів:

         - на нерегулярній основі – при визначенні терміну подання проектів (на  регулярній основі – протягом 45 днів, починаючи з  2018 року, що передує наступному бюджетному року, з метою передбачення в міському бюджеті на наступний рік відповідних проектів для фінансування за рахунок коштів Громадського бюджету м.Миколаєва.)

         8. Проекти подаються:

         - електронною поштою у вигляді сканованого оригіналу документів на електронну адресу: [email protected] з поміткою «Громадський бюджет м.Миколаєва» з обов’язковим наданням оригіналів у паперовому вигляді;

         - у паперовому вигляді  за адресою: вул. Адміральська, 20, м.Миколаїв, 54001, з поміткою на конверті «Громадський бюджет м.Миколаєва», поштою або особисто до відділу по роботі зі зверненнями громадян департаменту забезпечення діяльності виконавчих органів Миколаївської міської ради.

         Автор проекту може долучити до пакету документів презентацію зі стислою суттю проекту та візуалізацією.

         9. Зміни та узагальнення декількох проектів в один можливі лише за згоди авторів відповідних проектів, не пізніше ніж за 5 календарних днів до кінцевого терміну здійснення попередньої оцінки та аналізу проектів.

         10. Автор проекту може зняти поданий проект з розгляду не пізніше ніж за 5 календарних днів до початку голосування.

         11. Зразок форми проекту розміщується на офіційному сайті Громадського бюджету м.Миколаєва.

         12Проекти, які були допущені до голосування в попередньому етапі реалізації Громадського бюджету м.Миколаєва та які не стали переможцями у голосуванні, можуть подаватись повторно у порядку, встановленому цим Положенням.

         13. Після закінчення терміну прийняття проектів створюється реєстр отриманих проектів. На поштову або електронну адресу автора проекту надсилається повідомлення (лист) із зазначенням реєстраційних реквізитів проекту.

         14. Члени експертної групи та координаційної ради не мають право подавати проекти.

 

Розділ 5

Попередня оцінка і аналіз проектів

 

         1. Проводиться формальна перевірка повноти і правильності заповнення форми проекту.

         2. У разі виявлення недоліків у заповненні форми проекту, в телефонному режимі або електронною поштою уповноважений робочий орган повідомляє про це автора проекту з пропозицією внести необхідні корективи протягом 5 робочих днів з моменту отримання відповідної інформації. При відсутності в зазначений термін необхідних змін проект підлягає відхиленню. Зміни до поданого проекту вносяться автором проекту особисто або шляхом надсилання електронною поштою з обов’язковим наданням оригіналів у паперовому вигляді;

         3. З метою здійснення більш детальної перевірки та оцінки кожного поданого проекту після формальної перевірки уповноважений робочий орган передає скановані форми проектів до Експертної групи, яка створюється розпорядженням міського голови.

         4. Експертна група протягом 30 днів з дня отримання сканованих проектів здійснює аналіз та заповнює  картки аналізу проектів, надає обґрунтовані рекомендації щодо внесення проектів у бланк для голосування

         5.У разі якщо формуляр не міститиме інформації, необхідної для його аналізу та оцінки, в телефонному режимі або електронною поштою члени Експертної групи, відповідно до повноважень, звертаються до автора проекту з проханням надати необхідну інформацію протягом 5 днів.

         6. У разі відмови автора проекту надати усю необхідну інформацію проект в подальшому не розглядається.

         7. Розгляду також не підлягають проекти, що містять ненормативну лексику, наклепи, заклики до насильства, повалення влади, зміни конституційного ладу країни тощо.

         8. За підсумками аналізу по кожному поданому проекту Експертною групою складається картка оцінки проекту, форма якої затверджена даним Положенням (додаток 2). Картка містить позитивну чи негативну оцінку запропонованого проекту. В разі негативної оцінки проекту зазначаються аргументовані причини відмови.

                  9.  Експертною групою формуються переліки позитивно та негативно оцінених проектів.

         10. Автори проектів мають право бути присутніми та запрошуються на засідання Експертної групи.

         11. Проекти, які отримали позитивну попередню оцінку, підлягають передачі Координаційній раді і подальшому розміщенню на офіційному сайті Громадського бюджету м.Миколаєва для проведення голосування.

         12. Автори проектів, які отримали позитивну попередню оцінку, повідомляються уповноваженим робочим органом про те, що їх проекти будуть опубліковані на сайті для голосування в термін - не пізніше 20 календарних днів до початку голосування.

         13. Автори проектів, які отримали негативну попередню оцінку, повідомляються уповноваженим робочим органом про відмову в публікації з відповідним обґрунтуванням.

        

Розділ 6

Голосування та підрахунок результатів

 

         1. Проекти, які отримали позитивну оцінку, шляхом голосування визначають мешканці, які зареєстровані та проживають у м. Миколаєві.

         2. Голосування проводиться:

         - на офіційному сайті Громадського бюджету м.Миколаєва шляхом заповнення електронної форми;

         - у спеціально визначених міською радою пунктах голосування шляхом заповнення друкованого бланку для голосування.

         3. Голосування триває 14 днів.

         4. Доступ до електронної форми для голосування на сайті міської ради можливий після реєстрації та авторизації (ідентифікації) на сайті.

         5. Перелік пунктів для голосування, з зазначенням режиму роботи, оприлюднюється Миколаївською міською радою на офіційному сайті Громадського бюджету м.Миколаєва, не пізніше ніж за 7 днів до початку голосування.

         6. У пунктах голосування можна отримати бланки для голосування, зразок яких затверджений даним Положенням (додаток 3), а також перелік проектів, що беруть участь у голосуванні. Для голосування мешканці міста мають право також скористатись бланком для голосування, що розміщується на офіційному сайті Громадського бюджету м.Миколаєва, роздрукувавши його на папері у форматі А4.

         7. Кожен мешканець міста може проголосувати за 2 проекти – один великий і один малий. Мешканці міста, які внаслідок фізичних вад не мають можливості самостійно заповнити бланк для голосування та (або) особисто проголосувати в пунктах для голосування, мають право скористатись допомогою своїх рідних, близьких та інших осіб, доручивши їм подати заповнений бланк для голосування. При подачі бланку для голосування довіреною особою має бути пред`явлено паспорт, відповідне посвідчення особи, яка доручила їм подати бланк для голосування.

         8. Підсумки голосування встановлюються шляхом підрахунку кількості голосів, відданих за той чи інший проект. Підрахунок голосів в електронному та паперовому варіантах організовує та узагальнює Координаційна рада.

         9. Переможцями голосування є проекти, які набрали найбільшу кількість голосів за рейтинговою системою. Якщо в результаті голосування два або декілька проектів отримали однакову кількість балів, пріоритетність  проектної пропозиції визначається жеребкуванням, яке проводить координаційна рада за присутності авторів.

         10. Кількість переможців проекту обмежується обсягом бюджетних асигнувань, передбачених Програмою на відповідний період для фінансування проектів за рахунок коштів Громадського бюджету м.Миколаєва. 

         11. В разі нестачі коштів на реалізацію пропозиції чергового проекту з переліку проектів-переможців, складеного у відповідності до п. 9 цього розділу, до уваги береться наступний з проектів-переможців, орієнтовна вартість реалізації якого не призведе до перевищення суми коштів, передбачених Програмою на відповідний період для фінансування проектів за рахунок коштів Громадського бюджету м.Миколаєва.

         12. Підсумки голосування фіксуються в протоколі засідання Координаційної ради, засвідчуються підписами усіх присутніх на засіданні членів Координаційної ради.

         13. Всі спірні питання, які виникають протягом голосування, вирішуються Координаційною радою колегіально шляхом відкритого голосування. За наявності рівної кількості голосів «за» і «проти» голос голови Координаційної ради є вирішальним.

         14. Списки проектів-переможців фіксуються в протоколі засідання Координаційної ради, засвідчуються підписами усіх присутніх на засіданні членів Координаційної ради.

         15. Інформація про проекти-переможці публікується на офіційному сайті Громадського бюджету м.Миколаєва.

         16. Усі автори проектів, що опубліковані для голосування, отримують письмове повідомлення про результати голосування від уповноваженого робочого органу.

 

Розділ 7

Реалізація проектів та оцінка ефективності використання коштів

Громадського бюджету м.Миколаєва

 

         1. Проекти, які перемогли в голосуванні в поточному році, фінансуватимуться в рамках Громадського бюджету м.Миколаєва після прийняття міською радою рішення про міський бюджет на наступний бюджетний рік (у 2018 році -  при корегуванні бюджету).

         2. Процес реалізації проектів-переможців підлягає постійному моніторингу та щорічному оцінюванню з метою удосконалення цього процесу.

         3. Виконавцями проектів-переможців визначаються головні розпорядники коштів міського бюджету - виконавчі органи Миколаївської міської ради, або розпорядники чи одержувачі коштів міського бюджету. Головні розпорядники коштів міського бюджету повинні здійснювати контроль за реалізацією проекту на будь-якому етапі. Автор проекту має право знайомитися з ходом реалізації проекту.

         4. Інформація про хід реалізації проектів-переможців розміщується на офіційному сайті Громадського бюджету м.Миколаєва.

         5. Уповноважений робочий орган щорічно готує Координаційній раді звіт про хід реалізації проектів, які отримали фінансування за рахунок коштів Громадського бюджету м.Миколаєва.

         6. Заповнені друковані бланки для голосування, реєстри для голосування в паперовому вигляді зберігаються уповноваженим робочим органом 3 роки від дати оголошення переможців конкурсу.

 

 

 

 

Додаток 1

до Положення

 

ФОРМА ПРОЕКТУ,

реалізація якого планується за рахунок коштів

Громадського бюджету м.Миколаєва

_____ році

 

 

Дата надходження                                                     

 

Включено до реєстру поданих проектів за №

 

П.І.П/б та підпис особи, що реєструє

 

 

ВСІ ПУНКТИ Є ОБОВ’ЯЗКОВИМИ ДЛЯ ЗАПОВНЕННЯ!

 

1. Назва проекту (не більше 20 слів):

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

2. Вид проекту:

 

 

 

· великий                              · малий   

 

Проект буде реалізовано на території м.Миколаєва (впишіть назву району/мікрорайону):

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

3. Адреса, назва установи/закладу, будинку:

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

4. Опис проекту (основна мета проекту; проблема, на вирішення якої він спрямований; запропоновані рішення; пояснення, чому саме це завдання повинно бути реалізоване і яким чином його реалізація вплине на подальше життя мешканців. Опис проекту не повинен містити вказівки на суб’єкт, який може бути потенційним виконавцем проекту -  не більше 50 слів )

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

5Обґрунтування бенефіціарів проекту (основні групи мешканців, які зможуть користуватися результатами проекту)

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

6. Інформація щодо очікуваних результатів в разі реалізації проекту:

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

7. Орієнтовна вартість (кошторис) проекту (всі складові проекту та їх орієнтовна вартість). (Кошторис проекту, у разі необхідності, має містити орієнтовну вартість розробки проектно-кошторисної документації).

 

Складові завдання

Орієнтовна вартість, грн

1.

 

2.

 

3.

 

4.

 

5.

 

6.

 

Разом:

 

 

 

8. Список з підписами щонайменше 10 громадян України, які належать до територіальної громади міста Миколаєва та підтримують цю пропозицію (проект) (окрім його авторів), що додається. Кожна додаткова сторінка списку повинна мати таку ж форму, за винятком позначення наступної сторінки (необхідно додати оригінал списку у паперовій формі).

9. Контактні дані авторів пропозиції (проекту), які будуть загальнодоступні, у тому числі для авторів інших пропозицій, мешканців, представників ЗМІ, з метою обміну думками, інформацією, можливих узгоджень і т.д. (необхідне підкреслити):

 

a) висловлюю свою згоду на використання моєї електронної адреси ………………………….. для зазначених вище цілей

 

Підпис особи, що дає згоду на використання своєї електронної адреси ….………………..

 

б) не висловлюю згоди на використання моєї електронної адреси для зазначених вище цілей.

Примітка:

Контактні дані авторів пропозицій (проектів) (тільки для виконавчих органів Миколаївської міської ради) зазначаються на зворотній сторінці бланку-заявки, яка є недоступною для громадськості.

 

10. Дані про інформаційний ресурс, на якому буде здійснюватися обговорення проекту з громадськістю в соціальних мережах або на інших платформах в мережі Інтернет (за наявності). ………………………………………………………………………………………...

 

11. Інші додатки (якщо необхідно):

а) фотографія/ї, які стосуються цього проекту,

б) мапа з зазначеним місцем реалізації проекту,

в) інші матеріали, суттєві для заявника проекту (креслення, схеми тощо) ……………………... …………………………………………………………………………………………………………

 

СТОРІНКУ НЕОБХІДНО РОЗДРУКУВАТИ НА ОКРЕМОМУ АРКУШІ

12. Автор проекту та його контактні дані (дані необхідно вписати чітко і зрозуміло).

 

Ім’я та Прізвище**

Контактні дані

Підпис***

1.

Поштова адреса ___________ _________________________ _________________________

e-mail:

№ тел.:

Серія та № паспорта: ______ _________________________

 

 

2.

Поштова адреса ___________ _________________________ _________________________

e-mail:

№ тел.:

Серія та № паспорта: ______ _________________________

 

 

3. … … …

 

 

 

 

 

** Будь-ласка, вкажіть особу, уповноважену надавати інформацію представникам Миколаївської міської ради.

Стать:

      чол.

       жін.

 

 

 

 

 

 

Вік:

    16-18

     19-31

     31-40

    41-50

     51-60

     понад 60

 

 

Рід занять:

     Студент

    Працюю

    Безробітний

    Пенсіонер

     Підприємець

 

 

Згода на обробку персональних даних:

 

Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» я, ______________________________________________________________, даю згоду на обробку моїх персональних даних, вказаних в пункті 7 цього бланка-заяви виконавчими органами Миколаївської міської ради.

 

_______________                                                                                        __________________

дата                                                                                                                  підпис

 

13. Я погоджуюсь, що:

- усі пункти бланка-заяви є обов’язковими для заповнення;

- заповнений бланк (за виключенням п. 12) буде опубліковано на офіційному сайті Громадського бюджету м Миколаєва;

- можливе уточнення проекту, якщо його реалізація суперечитиме Законам України чи сума реалізації перевищить максимальний обсяг коштів, визначених на його реалізацію.

 ______________                              __________________           _________________________

дата                                                      підпис                                              П.І.П/б автора

 

 

Додаток

до Форми проекту

 

Список мешканців міста Миколаєва, які підтримують цей проект, що реалізуватиметься за рахунок коштів Громадського бюджету м. Миколаєва

у _____ році (окрім авторів проекту)

Назва проекту ………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

Автор проекту ……………………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………………………

 

№ п/п

Ім’я та Прізвище

Адреса проживання, телефон

Серія та № паспорта

Підпис

 

1.

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

10.

 

 

 

 

 

 

 

Розбірливий підпис автора проекту

 

Додаток 2

до Положення

 

 

Ідентифікаційний номер проекту

 

(вписує уповноважений робочий орган, згідно з реєстром)

 

 

Картка оцінки проекту,

реалізація якого відбуватиметься за рахунок коштів

Громадського бюджету м. Миколаєва

у _____ році

 

Розділ 1. Попередня оцінка проекту з точки зору правильності і повноти заповнення форми проекту (заповнює уповноважений робочий орган)

 

1.1. Найменування виконавчих органів міської ради (департаментів, управлінь та відділів), до повноважень яких відноситься проект (фахівці цих організацій в подальшому братимуть участь в оцінці проекту в складі Експертної групи).

 

……………………………………………………………………...…………………………………

……………………………………………………………………………..………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

1.2. Форма проекту заповнена згідно з вимогами, немає необхідності запрошувати автора проекту для отримання додаткової інформації.

а) так

б) ні (які недоліки? яких даних недостатньо?)

……………………………………………………………………...…………………………………

……………………………………………………………………………..……………………………………………………………………………………………………………………………………

 

_______________________                                                       _____________________________

          дата                                                                                       П.І.П/б відповідальної особи

                                                                                                          уповноваженого органу

 

Ідентифікаційний номер проекту

 

(вписує уповноважений робочий орган, згідно з реєстром )

 

 

ВСІ ПУНКТИ Є ОБОВ’ЯЗКОВИМИ ДЛЯ ЗАПОВНЕННЯ!

 

 

Розділ 2. Аналіз проекту на предмет можливості або неможливості його реалізації (заповнює секретар Експертної групи або відповідальна особа, визначена Експертною групою, за підсумками засідання Експертної групи).

 

2.1. Форма проекту містить всю інформацію, необхідну для здійснення аналізу пропозиції проекту на предмет можливості/неможливості його реалізації.

а) так

б) ні (зазначити чіткі причини)

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

2.2. Інформацію, що викладена в формі проекту, було доповнено автором проекту:

а) так (зазначити, яку саме інформацію надано додатково)

 

б) ні

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

2.3. Запропонований проект стосується повноважень виконавчих органів Миколаївської міської ради:

а) так

б) ні (зазначити чіткі причини)

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

2.4. Запропонований проект відповідає чинному законодавству та нормативно правовим актам  т.ч. Генеральному плану міста Миколаєва (якщо це пов’язано із запропонованим проектом):

 

а) так

б) ні (зазначити чіткі причини)

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

2.5. Запропонований проект відповідає визначеним пріоритетам розвитку міста:

а) так

б) ні (зазначити чіткі причини)

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

2.6. Реалізація запропонованого проекту відбуватиметься протягом одного бюджетного року і спрямована на кінцевий результат:

а) так

б) ні (зазначити чіткі причини)

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

2.7. Кошторис проекту, поданий автором проекту для його реалізації (у разі необхідності з орієнтовною вартістю розробки проектно-кошторисної документації):

а) приймається без додаткових зауважень

 

б) із зауваженнями (необхідно внести відповідні зауваження за пропонованою нижче формою)

Складові проекту

Витрати за кошторисом

 

Запропоновані

Зміни, внесені

 

автором проекту

Експертною групою

1.

 

 

2.

 

 

3.

 

 

4.

 

 

5.

 

 

 

Загальна сума проекту, пропонована автором, складає __________ гривень.

Загальна сума проекту, відкоригована згідно із зауваженнями Експертної групи, складає                 ___________ гривень (заповнюється за потреби).

Обґрунтування внесених змін:

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

2.8. Висновок стосовно технічних можливостей реалізації запропонованого проекту:

а) позитивний

б) негативний (зазначити чіткі причини)

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

2.9. Висновок стосовно доцільності реалізації запропонованого завдання в контексті законодавчих вимог щодо економії бюджетних коштів:

а) позитивний

б) негативний (зазначити конкретні причини)

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

2.10. Висновок виконавчого органу міської ради (виконавчих органів міської ради), до компетенції яких відноситься реалізація даного проекту, згідно з пунктом 1.1. розділу 1 цього документа, щодо можливості реалізації запропонованого проекту та можливих додаткових дій, пов’язаних з його реалізацією (наприклад, в частині статусу земельної ділянки, на якій пропонується реалізувати проекта, отримання додаткових погоджень тощо).

а) позитивно

б) нейтрально  (зазначити можливі ускладнення під час реалізації проекту)

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

в) негативно (зазначити чіткі причини відмови)

 

 

2.11. Чи реалізація запропонованого проекту передбачає витрати в майбутньому (наприклад, витрати на утримання, поточний ремонт тощо)

 

а) так (які у річному вимірі?)

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

б) ні

 

Розділ 3. Рекомендації щодо внесення проекту, запропонованого до фінансування за

рахунок  коштів Громадського бюджету м. Миколаєва,  в  перелік  проектів для голосування (в т.ч. опис передумов, які можуть зашкодити реалізації пропозиції(проекту) та інші зауваження, що є важливими для реалізації запропонованого проекту)*

а) позитивні

б) негативні

Обґрунтування/зауваження:

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

*Заповнюються за підсумками засідання Експертної групи, підсумки якого оформлюються протоколом за підписом голови та секретаря Експертної групи

 

«_______»____________р.                          __________________________________________

                        П.І.П/б. та підпис голови та секретаря Експертної групи

 

Додаток 3

до Положення

 

БЛАНК ДЛЯ ГОЛОСУВАННЯ

 

Громадський бюджет м. Миколаєва

 

Прізвище

Ім’я

По-батькові

Дата народження

Серія, № паспорта

Адреса реєстрації*

 

 

(*якщо адресою реєстрації в паспорті є не м. Миколаїв, то необхідно вказати інший номер документа, що підтверджує місце перебування, роботи, навчання, служби тощо в м.Миколаєві)

Документ, що підтверджує

проживання (перебування)

у м. Миколаєві

(у випадку голосування на паперовому бланку паспорт з адресою реєстрації чи інший документ необхідно пред’явити особі, яку уповноважено супроводжувати голосування)

 

Згода на обробку персональних даних:

 

Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» я, ______________________________________________________________, даю згоду на обробку моїх персональних даних, вказаних в пункті 7 цього бланка-заяви, виконавчими органами  Миколаївської міської ради.

_______________                                                                                        __________________

дата                                                                                                                  підпис

 

Проголосувати можна за 1 великий та 1 малий проект. Зазначте в графі номер та назву проекту*.

 

Номер проекту

Назва проекту

Великий проект

 

 

Малий проект

 

 

 

* Перелік проектів, які допускаються до голосування, формується з проектів, які отримали попередню позитивну оцінку Експертної групи, погоджені Координаційною радою конкурсу «Громадський бюджет м. Миколаєва» та допущені до голосування

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Заповнюється працівником Миколаївської міської ради

 

Отримав __________   ____________________________________   ____________   ________

                        Підпис                                               П.І.П/б.                        дата               час

 

Міський голова                                                                        О.Ф.Сєнкевич


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: