Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

14 серпня 2017                                                                                     № 250р

Про внесення змін до розпорядження

міського голови від 03.04.2017 № 91р «Про

затвердження структури департаменту з

надання адміністративних послуг

Миколаївської міської ради та Положень

про його структурні підрозділи»

 

         З метою ефективного використання кадрового потенціалу, керуючись пунктами 19, 20 частини четвертої статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

 

1. Внести зміни до розпорядження міського голови від 03.04.2017 № 91р «Про затвердження структури департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради та Положень про його структурні підрозділи»:

1.1. Вивести одну штатну одиницю державного реєстратора відділу реєстрації громадян управління державної реєстрації департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради.

1.2. Ввести одну штатну одиницю державного реєстратора відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно управління державної реєстрації департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради.

1.3. Затвердити в новій редакції:

1.3.1. Положення про управління державної реєстрації департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (додається).

1.3.2. Положення про відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно управління державної реєстрації департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (додається).

1.3.3. Положення про відділ реєстрації громадян управління державної реєстрації департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (додається).

2. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на першого заступника міського голови Дадівєріна А.Д.

 

Міський голова                                                                                     О.Ф. Сєнкевич

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 14 серпня 2017

№ 250р

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про управління державної реєстрації

департаменту з надання адміністративних послуг

Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Управління державної реєстрації департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (далі – управління) входить до складу департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (далі – департамент), забезпечує реалізацію повноважень з питань державної реєстрації, є підзвітним і підконтрольним міській раді, міському голові, заступнику міського голови відповідно до розподілу обов’язків, директору департаменту.

1.2. У своїй діяльності управління керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів виконавчої влади, іншими нормативними актами, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про департамент та цим Положенням.

Рекомендації постійних комісій міської ради підлягають обов’язковому розгляду. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними строк.

1.3. Управління утримується за рахунок коштів міського бюджету.

1.4. Працівники управління є посадовими особами місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та іншими законодавчими актами.

1.5. Управління має печатку, штампи, бланк з власною назвою.

 

2. Основні завдання

 

2.1. Забезпечення реалізації державної політики у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання осіб.

 

3. Повноваження управління

 

3.1. Залучати у встановленому порядку вчених, фахівців, спеціалістів органів виконавчої влади (за погодженням з їх керівниками), підприємств, установ, організацій, представників інститутів громадянського суспільства до розгляду питань, що належать до його компетенції.

3.2. Одержувати в установленому законодавством порядку інформацію, документи і матеріали від державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій усіх форм власності та їх посадових осіб з питань, що стосуються діяльності управління.

3.3. У межах своєї компетенції проводить розробку та експертизу нормативно-правових актів (рішень міської ради, рішень виконавчого комітету міської ради, розпоряджень міського голови).

3.4. Брати участь у нарадах, у роботі консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів для сприяння здійсненню покладених на нього завдань.

3.5. Брати участь у розробленні пропозицій щодо підготовки кадрів.

3.6. У межах своєї компетенції брати участь у підготовці наказів та інших актів департаменту.

3.7. Управління взаємодіє з територіальними органами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, органами влади Автономної Республіки Крим, місцевими державними адміністраціями, органами місцевого самоврядування, а також підприємствами, установами, організаціями на відповідній території з питань, віднесених до його компетенції.

3.8. Управління відповідно до покладених на нього завдань:

- узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до його повноважень, готує пропозиції щодо його вдосконалення та подає їх на розгляд директору департаменту;

- організовує роботу, пов’язану із забезпеченням діяльності у визначених сферах та здійснює заходи щодо підвищення ефективності цієї роботи;

- здійснює контроль за дотриманням законодавства у визначених сферах діяльності, вживає заходів до запобігання порушенням у цих сферах та приймає відповідні обов’язкові до виконання рішення;

- здійснює організаційне керівництво відділами  реєстрації;

- організовує роботу з підготовки та підвищення кваліфікації державних реєстраторів;

- здійснює контроль за діяльністю у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання осіб;

- здійснює інші повноваження на основі та на виконання Конституції та законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, рішень міської ради та виконавчого комітету міської ради.

 

4. Структура та організація роботи

 

4.1. Заступник директора департаменту – начальник управління призначається на посаду та звільняється з посади міським головою в порядку, визначеному законодавством.

4.2. Працівники управління призначаються на посади та звільняються з посад директором департаменту в порядку, визначеному законодавством.

4.3. Посадові обов’язки працівників управління визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються директором департаменту.

4.4. До складу управління входять:

заступник директора департаменту – начальник управління                 1

відділ державної реєстрації юридичних осіб

та фізичних осіб – підприємців                                                               8

відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно              6

відділ реєстрації громадян                                                                      9

 

5. Керівництво управління

 

5.1. Управління очолює заступник директора департаменту – начальник управління, який безпосередньо підпорядкований директору департаменту.

5.2. Заступник директора департаменту – начальник управління:

- очолює управління, здійснює керівництво його діяльністю та представляє управління у відносинах з іншими органами, підприємствами, установами, організаціями;

- організовує роботу та визначає міру відповідальності працівників управління;

- організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності працівників управління;

- погоджує положення про структурні підрозділи управління та посадові інструкції працівників структурних підрозділів управління;

- вносить директору департаменту подання щодо заохочення та притягнення до дисциплінарної відповідальності посадових осіб управління;

- погоджує питання преміювання, службових відряджень, надання відпусток і матеріальної допомоги на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань;

- планує роботу управління, вносить пропозиції щодо формування планів роботи департаменту;

- розглядає кореспонденцію, що надійшла до управління;

- забезпечує дотримання посадовими особами управління правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;

- видає в межах повноважень доручення, які є обов’язковими для виконання посадовими особами управління;

- погоджує усі кадрові питання посадових осіб структурних підрозділів управління;

- здійснює інші повноваження, передбачені законодавством, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.

 

6. Заключні положення

 

6.1. Працівники управління повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію управління та департаменту.

6.2. Працівники управління несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю працівників управління при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

6.3. Працівники управління мають право в разі виникнення конфліктної ситуації з керівником виконавчого органу міської ради звернутися з відповідною заявою до постійної комісії міської ради з питань прав людини, законності, гласності, антикорупційної політики, місцевого самоврядування, депутатської діяльності та етики.

6.4. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.

 

______________________________________________________

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 14 серпня 2017

№ 250р

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ державної реєстрації речових прав

на нерухоме майно управління державної реєстрації

департаменту з надання адміністративних послуг

Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно (далі – відділ) входить до складу управління державної реєстрації (далі – управління) департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (далі – департамент), є підзвітним та підконтрольним міській раді, підпорядкованим виконавчому комітету міської ради, міському голові, заступнику міського голови відповідно до розподілу обов’язків, директору департаменту, начальнику управління.

1.2. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів виконавчої влади, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про департамент, Положенням про управління, цим Положенням та іншими нормативно-правовими актами.

Рекомендації постійних комісій міської ради підлягають обов’язковому розгляду. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними строк.

1.3. Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету.

1.4. Працівники відділу є посадовими особами органу місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та іншими законодавчими актами.

1.5. Відділ має печатку, штампи, бланки з власною назвою.

 

2. Основні завдання

 

2.1. Основні завдання відділу полягають в реалізації державної політики у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

2.2. Відділ, реалізуючи політику органів місцевого самоврядування, враховує кращі практики місцевого самоврядування в Україні та світі, розробляє новації та впроваджує передові методи управління.

2.3. Відділ у межах своєї компетенції:

- бере участь у реалізації єдиної політики стосовно державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;

- забезпечує дотримання державними реєстраторами відділу державної реєстрації законодавства з питань державної реєстрації;

- здійснює методологічне та інформаційне забезпечення діяльності державних реєстраторів;

- здійснює інші функції відповідно до покладених на нього завдань.

 

3. Повноваження відділу

 

3.1. Залучати у встановленому порядку вчених, фахівців, спеціалістів органів виконавчої влади (за погодженням з їх керівниками), підприємств, установ, організацій, представників інститутів громадянського суспільства до розгляду питань, що належать до компетенції відділу.

3.2. Одержувати безкоштовно в установленому законодавством порядку інформацію, документи і матеріали від державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій усіх форм власності та їх посадових осіб з питань, що стосуються діяльності відділу.

3.3. Брати участь у нарадах, у роботі консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів для сприяння здійсненню покладених на нього завдань.

3.4. Представляти відділ в місцевих органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування з питань, що належать до його компетенції.

3.5. Вносити директору департаменту пропозиції з питань організації та забезпечення роботи відділу.

 

4. Структура та організація роботи відділу

 

4.1. Начальник та посадові особи відділу призначаються на посади та звільняються з посад директором департаменту в порядку, визначеному законодавством.

4.2. Посадові обов’язки посадових осіб відділу визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються директором департаменту.

4.3. До складу відділу входять:

начальник відділу – державний реєстратор                                            1

державний реєстратор                                                                            5

 

5. Керівництво відділу

 

5.1. Відділ очолює начальник відділу – державний реєстратор, який безпосередньо підпорядкований начальнику управління та директору департаменту, їм підконтрольний та підзвітний.

5.2. Начальник відділу – державний реєстратор:

5.2.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства за виконання покладених на відділ завдань та повноважень, а також за стан трудової, виконавської дисципліни, роботу з кадрами.

5.2.2. Організовує роботу та визначає міру відповідальності працівників відділу.

5.2.3. Погоджує питання преміювання, службових відряджень, надання відпусток і матеріальної допомоги на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань.

5.2.4. Планує роботу відділу, вносить пропозиції щодо формування планів роботи департаменту.

5.2.5. Розглядає кореспонденцію, що надійшла до відділу.

5.2.6. Виконує доручення міського голови, директора департаменту та начальника управління.

5.2.7. Вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективної роботи у відділі.

5.2.8. Організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності працівників відділу.

5.2.9. Забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни.

5.2.10. Видає в межах повноважень доручення, які є обов’язковими для виконання працівниками відділу.

5.2.11. Здійснює інші повноваження, передбачені законодавством, рішенням міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженням міського голови та цим Положенням.

 

6. Права та обов’язки державних реєстраторів

 

6.1. Державний реєстратор є посадовою особою, яка відповідно до Закону України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” здійснює державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

6.2. Державний реєстратор підконтрольний та підзвітний начальнику відділу та зобов’язаний виконувати надані ним доручення та вказівки в межах своїх посадових обов’язків.

6.3. Державний реєстратор має власну печатку.

6.4. За сумлінне виконання повноважень з державної реєстрації прав державні реєстратори мають право на винагороду за рахунок коштів, отриманих за справляння адміністративного збору за державну реєстрацію прав.

Порядок виплати та розмір винагороди для державних реєстраторів відділу встановлюються міською радою.

6.5. Державний реєстратор здійснює повноваження, передбачені Законом України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” та іншими нормативно-правовими актами.

 

7. Заключні положення

 

7.1. Посадові особи відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.

7.2. Посадові особи відділу за порушення законодавства у сфері державної реєстрації несуть дисциплінарну, цивільно-правову, адміністративну або кримінальну відповідальність у порядку, встановленому законом. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадових осіб відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

7.3. Дії або бездіяльність начальника та працівників відділу можуть бути оскаржені до суду.

7.4. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.

7.5. Посадові особи відділу мають право в разі виникнення конфліктної ситуації з керівником виконавчого органу міської ради звернутися з відповідною заявою до постійної комісії міської ради з питань прав людини, законності, гласності, антикорупційної політики, місцевого самоврядування, депутатської діяльності та етики.

 

______________________________________________________

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

розпорядження

міського голови

від 14 серпня 2017

№ 250р

 

ПОЛОЖЕННЯ

про відділ реєстрації громадян управління державної реєстрації

департаменту з надання адміністративних послуг

Миколаївської міської ради

 

1. Загальні положення

 

1.1. Відділ реєстрації громадян (далі – відділ) входить до складу управління державної реєстрації (далі – управління) департаменту з надання адміністративних послуг Миколаївської міської ради (далі – департамент), є підзвітним і підконтрольним міській раді, міському голові, заступнику міського голови відповідно до розподілу обов’язків, директору департаменту та начальнику управління.

1.2. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами органів виконавчої влади, іншими нормативними актами, рішеннями міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, Положенням про управління та цим Положенням.

Рекомендації постійних комісій міської ради підлягають обов’язковому розгляду. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними строк.

1.3. Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету.

1.4. Працівники відділу є посадовими особами органу місцевого самоврядування, їх основні права, обов’язки, відповідальність, умови оплати праці і соціально-побутового забезпечення визначаються Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та іншими законодавчими актами.

1.5. Відділ має печатку, штампи, бланки з власною назвою.

 

2. Основні завдання

 

2.1. Формування та ведення реєстру територіальної громади міста Миколаєва Миколаївської області.

2.2. Здійснення реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб на території міста.

2.3. Передача інформації в установленому законом порядку про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання до Єдиного державного демографічного реєстру.

 

3. Повноваження відділу

 

3.1. Залучати у встановленому порядку вчених, фахівців, спеціалістів органів виконавчої влади (за погодженням з їх керівниками), підприємств, установ, організацій, представників інститутів громадянського суспільства до розгляду питань, що належать до компетенції відділу.

3.2. Одержувати безкоштовно в установленому законодавством порядку інформацію, документи і матеріали від державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій усіх форм власності та їх посадових осіб з питань, що стосуються діяльності відділу.

3.3. Брати участь у нарадах, у роботі консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів для сприяння здійсненню покладених на нього завдань.

3.4. Представляти відділ в місцевих органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування з питань, що належать до його компетенції.

3.5. Вносити директору департаменту пропозиції з питань організації та забезпечення роботи відділу.

 

4. Структура та організація роботи відділу

 

4.1. Начальника відділу та посадових осіб відділу призначає на посади та звільняє з посад директор департаменту в порядку, визначеному законодавством.

4.2. Посадові обов’язки посадових осіб відділу визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються директором департаменту.

4.3. До складу відділу входять:

начальник відділу – державний реєстратор                                            1

державний реєстратор                                                                            8

 

5. Керівництво відділу

 

5.1. Відділ очолює начальник відділу – державний реєстратор, який безпосередньо підпорядкований начальнику управління та директору департаменту, їм підконтрольний та підзвітний.

5.2. Начальник відділу – державний реєстратор:

5.2.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства за виконання покладених на відділ завдань та повноважень, а також за стан трудової, виконавської дисципліни, роботу з кадрами.

5.2.2. Організовує роботу та визначає міру відповідальності працівників відділу.

5.2.3. Погоджує питання преміювання, службових відряджень, надання відпусток і матеріальної допомоги на оздоровлення та для вирішення соціально-побутових питань.

5.2.4. Планує роботу відділу, вносить пропозиції щодо формування планів роботи департаменту.

5.2.5. Розглядає кореспонденцію, що надійшла до відділу.

5.2.6. Виконує доручення міського голови, директора департаменту та начальника управління.

5.2.7. Вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективної роботи у відділі.

5.2.8. Організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності працівників відділу.

5.2.9. Забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни.

5.2.10. Видає в межах повноважень доручення, які є обов’язковими для виконання працівниками відділу.

5.2.11. Здійснює інші повноваження, передбачені законодавством, рішенням міської ради, рішеннями виконавчого комітету міської ради, розпорядженням міського голови та цим Положенням.

 

6. Права та обов’язки державних реєстраторів

 

6.1. Державний реєстратор є посадовою особою, яка відповідно до законодавства здійснює реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб на території міста.

6.2. Державний реєстратор підконтрольний та підзвітний начальнику відділу та зобов’язаний виконувати надані ним доручення та вказівки в межах своїх посадових обов’язків.

6.3. Державний реєстратор має власну печатку.

6.4. Здійснює повноваження, передбачені відповідним Законом України “Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні” та іншими нормативно-правовими актами.

 

7. Заключні положення

 

7.1. Посадові особи відділу повинні сумлінно виконувати свої службові обов’язки, шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування, не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам служби чи негативно вплинути на репутацію міської ради, її виконавчих органів та посадових осіб.

7.2. Посадові особи відділу несуть відповідальність згідно з чинним законодавством. Матеріальна шкода, завдана незаконними діями чи бездіяльністю посадових осіб відділу при здійсненні ними своїх повноважень, відшкодовується у встановленому законодавством порядку.

7.3. Дії або бездіяльність начальника та посадових осіб відділу можуть бути оскаржені до суду.

7.4. Посадові особи відділу мають право в разі виникнення конфліктної ситуації з керівником виконавчого органу міської ради звернутися з відповідною заявою до постійної комісії міської ради з питань прав людини, законності, гласності, антикорупційної політики, місцевого самоврядування, депутатської діяльності та етики.

7.5. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.

 

____________________________________________________


знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: