Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКА_МІСЬКА_РАДА


РІШЕННЯ

№ 48/10 від 2010-09-02

Про внесення змін та доповненьдо  Положень  про  виконавчіоргани міської ради (ВТР. ЧИН. №5/3 ВІД 21.04.11) 


ВТР. ЧИН.
Керуючись п.4 ст.54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
 
ВИРІШИЛА:
 
1. Внести в Положення про адміністрації Центрального, Заводського, Ленінського та Корабельного районів виконкому Миколаївської міської ради, затверджене рішенням міської ради від 23.06.06 № 2/4 «Про затвердження Положень про департаменти, управління, відділи та інші виконавчі органи Миколаївської міської ради», зі змінами і доповненнями, внесеними рішеннями міської ради від 18.08.06 № 4/10, від 21.12.06 № 9/4, від 02.03.07 № 11/6, від 19.06.07 № 13/3, від 25.10.07 № 17/2, від 20.12.07 № 20/23, від 28.02.08 № 22/4, від 24.04.08 № 23/6, від 11.09.08 № 27/11, від 30.10.08 № 29/4, від 30.10.08 № 29/14, від 24.03.09 № 33/12, від 18.06.09 № 35/8, від 03.09.09 № 36/13, від 12.11.09 № 40/3, від 17.12.09 № 42/14, від 04.03.10 № 44/10 та від 22.04.10 № 45/4, доповнення.
 
1.1. Доповнити підпункт 3.9.15 розділу 3.9 «У галузі будівництва» після слів «готовність квартир» словами «кімнат та приміщень у гуртожитках».
 
2. Внести в Положення про департамент житлово-комунального господарства, затверджене рішенням міської ради від 23.06.06 № 2/4 «Про затвердження Положень про департаменти, управління, відділи та інші виконавчі органи Миколаївської міської ради», зі змінами і доповненнями, внесеними рішеннями міської ради від 21.12.06 № 9/4, від 19.06.07 № 13/3, від 29.08.07 № 14/5, від 01.10.09 № 38/7 та від 17.12.09 № 42/14, зміни.
 
2.1. У розділі 2 «Внутрішня структура департаменту» вилучити рядок «Обслуговуючий персонал - 3» та ввести рядок «Обслуговуючий персонал  - 2».
 
3. Затвердити нову редакцію Положення про управління у справах сім’ї, дітей та молоді та Положення про службу у справах дітей виконкому Миколаївської міської ради (додаються).
 
4. Положення про управління у справах сім’ї, дітей та молоді, затверджене рішенням міської ради від 23.06.06 № 2/4 «Про затвердження Положень про департаменти, управління, відділи та інші виконавчі органи Миколаївської міської ради», зі змінами і доповненнями, внесеними рішеннями міської ради від 18.08.06 № 4/10 та від 25.10.07 № 17/2, вважати таким, що втратило силу.
 
5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови Яблоновську Т.О.
 


Міський головаВ.Д. Чайка


Затверджено
рішенням міської ради
від 2 вересня 2010
№48/10



П О Л О Ж Е Н Н Я
про управління у справах сім’ї, дітей та молоді
 
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
 
1.1. Управління у справах сім’ї, дітей та молоді (далі – управління) створюється міською радою та є її виконавчим органом.
1.2. Управління є підзвітним і підконтрольним міській раді, підпорядкованим виконкому міської ради, міському голові, заступнику міського голови.
1.3. Управління очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою.
1.4. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну службу», «Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні» «Про молодіжні та дитячі громадські організації», «Про охорону дитинства». «Про оздоровлення та відпочинок дітей», "Про соціальну роботу з дітьми та молоддю", "Про попередження насильства в сім'ї", Указами Президента України "Про додаткові заходи щодо реалізації державної молодіжної політики", "Про першочергові заходи щодо реалізації державної молодіжної політики та підтримки молодіжних громадських організацій", "Про підвищення соціального статусу жінок в Україні" та іншими, постановами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту, іншими нормативними актами, рішеннями обласної та міської рад, виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, наказами, а також Положенням про управління у справах сім’ї, дітей та молоді.
1.5. Управління має власний бланк та штамп.
 
2. ВНУТРІШНЯ СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ
 
2.1. До складу управління входять:
- керівництво                                                                                            - 1
- відділ молодіжної політики та роботи з
громадськими організаціями                                                                         - 3
- відділ у справах сім’ї та гендерної політики                                     - 3
 
3. МЕТА
 
3.1. Управління створюється з метою забезпечення:
- єдиної політики територіальної громади у сфері соціального становлення та розвитку молоді, сприяння розв’язанню проблем у галузях сім’ї, дитинства та гендерної рівності;
- організаційних, правових та економічних умов для здійснення делегованих повноважень, повноважень місцевого самоврядування у сфері захисту інтересів сім’ї, дітей, молоді та реалізації гендерної політики.
 
4. ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ ТА ЗАВДАННЯ УПРАВЛІННЯ
 
4.1. Координація забезпечення на території міста реалізації єдиної політики з питань підтримки, становлення та розвитку сім’ї, дітей та молоді; надання їм правової, психологічної, педагогічної та соціальної допомоги.
4.2. Забезпечення реалізації державних, регіональних та міських комплексних та спеціальних програм з питань сім’ї, дітей, молоді та гендерної рівності.
4.3. Сприяння роботі творчих спілок, національно-культурних товариств, асоціацій, інших громадських та неприбуткових організацій, які діють у сфері реалізації молодіжних програм, програм розв’язання проблем сім’ї, дітей та гендерної рівності.
4.4. Залучення до співпраці молоді міста, яка не належить до існуючих організацій, рухів, інших молодіжних та громадських організацій.
4.5. Сприяння міжнародному співробітництву з питань сім’ї, дітей, молоді та гендерної рівності в межах компетенції управління.
4.6. Створення сприятливих умов для гармонійного та різнобічного розвитку дітей та молоді, задоволення потреб у добровільному виборі виду діяльності, не забороненому законодавством, активної участі в творчій, культурологічній, спортивній і оздоровчій діяльності, повноцінної соціалізації у суспільстві сімей, дітей та молоді.
4.7. Здійснення комплексу заходів щодо запобігання насильству, жорстокому поводженню, найгіршим формам праці.
4.8. Сприяння реалізації творчого потенціалу дітей та молодої людини в інтересах становлення й самореалізації її особистості, формування морально-правової культури та профілактики негативних явищ у дитячому, підлітковому та молодіжному середовищі.
4.9. Розкриття особливостей життєдіяльності молоді у суспільстві, підготовка її до роботи в умовах сучасної конкуренції, захист молодих громадян від дискримінаційних проявів.
4.10. Сприяння духовному розвитку дітей та молоді, вихованню в них почуття громадянської самосвідомості та патріотизму. Пропагування здорового способу життя серед дітей, молоді та сімей.
4.11. Управління відповідно до покладених на нього завдань:
- спільно з відповідними виконавчими органами міської ради, молодіжними, жіночими та іншими громадськими організаціями бере участь у розробленні заходів і проектів комплексних та спеціальних програм з питань сім’ї, дітей, молоді та гендерної рівності; організовує роботу, пов'язану з реалізацією затверджених у встановленому законодавством порядку програм;
- у межах питань, віднесених до компетенції управління, здійснює координацію діяльності установ та організацій, які належать територіальній громаді міста або передані їй;
- забезпечує здійснення заходів щодо міжнародного співробітництва з питань соціальної роботи з сім’ями, дітьми, молоддю, реалізації гендерної політики;
- готує проекти рішень міської ради та її виконавчого комітету з питань, які віднесені до компетенції управління;
- розробляє пропозиції по фінансовому забезпеченню виконання функцій, закріплених за управлінням, відповідно до проектів комплексних і цільових програм соціально-економічного розвитку міста та проектів бюджету міста;
- забезпечує виконання актів органів та посадових осіб органів місцевого самоврядування та державних виконавчих органів;
- проводить інформаційно-роз'яснювальну роботу серед населення, в тому числі через друковані та інші засоби масової інформації, з питань, що віднесені до компетенції управління;
- вивчає, узагальнює та поширює передовий досвід з реалізації молодіжної, сімейної та гендерної політики, проводить з цією метою методичні та науково-практичні семінари, тренінги, конференції, «круглі столи» й інші заходи та бере в них участь;
- порушує та подає в установленому порядку клопотання про заохочення та нагородження  громадсько-активної молоді, жінок, дітей та окремих організацій, установ та фондів преміями, стипендіями, відзнаками, нагородами;
- сприяє наданню фінансової підтримки для виконання програм (проектів) дитячих, молодіжних, жіночих та інших громадських організацій та благодійних фондів;
- сприяє проведенню фестивалів, конкурсів, виставок, ярмарок та інших заходів, спрямованих на реалізацію творчого потенціалу дітей та молоді та забезпечення виходу молодіжних і жіночих організацій, творчих колективів та обдарованої молоді на міжнародну арену;
- розглядає звернення, листи (заяви) і скарги громадян з питань, які віднесені до компетенції управління, та вживає заходів щодо усунення причин, що викликають скарги;
- організовує підвищення кваліфікації працівників відділів управління.
4.12. Управління при виконанні покладених на нього завдань взаємодіє з іншими відділами та управліннями міської ради, органами державної виконавчої влади та самоорганізації населення, а також підприємствами, організаціями, творчими та громадськими спілками, товариствами, фондами тощо.
5. ПРАВА
 
5.1. Управління має право:
- одержувати в установленому законодавством порядку від посадових осіб виконавчих органів міської ради довідки та інші відомості, необхідні управлінню для виконання своїх повноважень;
- залучати в установленому порядку спеціалістів підприємств, установ і організацій, провідних науковців для розгляду питань, що належать до його компетенції, за погодженням з їх керівником;
- скликати в установленому порядку наради з питань, що належить до його компетенції;
- проводити на підприємствах, в установах та організаціях всіх форм власності соціологічні дослідження з проблем сім’ї, молоді та гендерної рівності;
- одержувати від підприємств, установ та організацій усіх форм власності інформацію з питань соціальної роботи з сім’ями, дітьми, молоддю  та гендерної рівності;
- утворювати при управлінні дорадчі та консультативні органи для розгляду наукових рекомендацій, пропозицій щодо основних напрямків діяльності, обговорення найважливіших проблем і вирішення інших питань;
5.2. Начальник управління має право:
- самостійно вирішувати питання діяльності управління;
- у межах свої повноважень видавати накази, організовувати та контролювати їх виконання;
- погоджувати посадові інструкції працівників управління;
- погоджувати кошториси витрат по фінансовому забезпеченню виконання повноважень управління;
- здійснювати контроль за використанням організаціями, установами та громадськими об’єднаннями бюджетних коштів у межах затверджених кошторисів витрат управління, а також спеціальних програм з питань сім’ї, дітей, молоді та гендерної рівності, розвитку екскурсій та туризму;
- погоджувати та контролювати річні й поточні плани роботи відділу молодіжної політики та роботи з громадськими організаціями, відділу у справах сім’ї та гендерної політики. Затверджувати плани роботи управління у цілому і вимагати своєчасного та якісного їх виконання;
- представляти працівників відділів управління до заохочення та нагородження.
 
6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ НАЧАЛЬНИКА УПРАВЛІННЯ
 
6.1. Начальник управління несе персональну відповідальність за:
- виконання покладених на управління завдань і здійснення ним своїх функцій;
- стан трудової дисципліни й кадрову політику в управлінні.
 
7. КРИТЕРІЙ ОЦІНКИ РОБОТИ УПРАВЛІННЯ
7.1. Критерієм оцінки роботи управління є якісне і своєчасне виконання перспективних і поточних планів, реалізація комплексних та спеціальних програм, а також дотримання вимог чинного законодавства України з питань, що віднесені до компетенції управління.
 
П О Л О Ж Е Н Н Я
 про відділ у справах молодіжної політики та  роботи з громадськими організаціями
 
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
 
1.1. Відділ у справах молодіжної політики та роботи з громадськими організаціями ( далі – відділ) створюється міською радою та входить до складу управління у справах сім’ї, дітей та молоді.
1.2. Відділ є підзвітним та підконтрольним міській раді, підпорядкованим виконкому міської ради, міському голові, заступнику міського голови та начальнику управління у справах сім’ї, дітей та молоді.
1.3. Відділ очолює начальник відділу, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою за поданням  начальника управління у справах сім’ї, дітей та молоді.
1.4. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну службу», «Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні», «Про молодіжні та дитячі громадські організації», Указами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту, іншими нормативними актами, рішеннями обласної та міської рад, виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, міською комплексною програмою «Молодь», наказами, Положенням про управління у справах сім’ї, дітей та молоді, а також цим Положенням.
 
2. МЕТА
 
2.1. Відділ створюється з метою:
- реалізації державної молодіжної політики у місті;
- створення сприятливих умов для соціального становлення та розвитку молоді міста;
- сприяння діяльності молодіжних громадських об’єднань, асоціацій, громадських та неприбуткових організацій, що діють у зазначеній сфері у місті Миколаєві.
 
3. ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ ТА ЗАВДАННЯ
 
3.1. Організаційно - правове  забезпечення   реалізації   державної молодіжної політики у місті.
3.2. Надання пропозицій до проектів комплексних і цільових програм соціально-економічного розвитку міста та проектів місцевого бюджету, подання їх на розгляд міської ради.
3.3. Розроблення проектів концепцій, комплексних і цільових програм з питань, віднесених до компетенції відділу, контроль за їх реалізацією.
3.4. Координація роботи управлінь та відділів молоді, сім’ї, культури та спорту адміністрацій районів міста з метою виконання державних, обласних та міських комплексних та тематичних програм.
3.5. Підготовка аналітико – інформаційних матеріалів щодо реалізації державної молодіжної політики у місті.
3.6. Взаємодія з науковими, науково - дослідними установами і навчальними закладами з питань, віднесених до компетенції відділу.
3.7. Сприяння вирішенню соціальних питань, питань освіти, праці, побуту, охорони здоров’я, відпочинку, забезпечення прав і законних інтересів молоді.
3.8.  Ведення питань європейської інтеграції у межах компетенції відділу.
3.9. Координація проведення міжнародних молодіжних заходів, акцій, науково-освітніх проектів тощо у рамках реалізації головних завдань єдиної політики територіальної громади у сфері соціального становлення та розвитку молоді.
3.10. Забезпечення взаємодії з громадськими організаціями, фондами щодо проведення суспільно-значимих моніторингів, науково-практичних досліджень, конкурсів на отримання грантів щодо підтримки активності молоді та потенціалу організації громадянського суспільства у сфері молодіжного життя.
3.11. Підготовка інформаційно-довідкових матеріалів стосовно роботи управління для розміщення у друкованих та електронних ЗМІ, на Інтернет-порталі Миколаївської міської ради. 
Здійснення контролю за функціонуванням та своєчасністю інформаційного оновлення офіційного сайту управління (www.molod.mk.ua).
Видання друкованої продукції (буклетів, брошур, збірників, довідників та інших методичних матеріалів) з питань роботи управління.
Надання організаційної, методичної, консультативної, правової та фінансової підтримки молодіжним та іншим громадським організаціям, фондам, програми (проекти) і соціально вагомі заходи яких відповідають завданням державної молодіжної політики, та сприяння реалізації відповідних.
3.15. Забезпечення  роботи ради з питань молодіжної політики при міському голові.
3.16. Запровадження системи пошуку і відбору талановитої молоді, забезпечення подальшого інтелектуального та культурного розвитку молоді шляхом надання кращим студентам стипендій міського голови та міської ради, сприяння розвитку органів студентського та шкільного самоврядування, волонтерського руху тощо.
3.17. Ведення питань краєзнавчої тематики, туристичного та природно-рекреаційного потенціалу міста у взаємодії з громадськими молодіжними та дитячими організаціями, фондами.
3.18. Координація санітарно-просвітницької роботи серед учнівської та студентської молоді з питань популяризації здорового способу життя, профілактики алкоголізму, наркоманії та захворювання на  ВІЛ/СНІД.
Сприяння розвитку та змістовному дозвіллю молоді, організаційне забезпечення проведення мистецьких та спортивних заходів, акцій.
3.20. Забезпечення реалізації проекту стажування представників молодіжних громадських організацій в органах місцевого самоврядування.
 
4. ПРАВА
 
4.1.Відділ має право:
- здійснювати контроль за реалізацією програм, проектів у місті стосовно молодіжної політики;
- отримувати в установленому порядку від підприємств, установ й організацій інформацію, документи та інші матеріали у межах компетенції відділу;
- залучати (за узгодженням з керівниками) спеціалістів інших виконавчих органів, підприємств, установ й організацій для вивчення та розгляду питань, що віднесені до його компетенції;
- співпрацювати та встановлювати прямі зв’язки з дитячими, жіночими та іншими громадськими організаціями, фондами України та інших країн з метою сприяння розв’язанню проблем у галузі державної молодіжної політики;
- надавати пропозиції щодо фінансової підтримки програм і проектів молодіжних та інших громадських об’єднань, фондів з проблем молодіжного середовища;
- здійснювати нагляд за цільовим використанням організаціями, установами, громадськими об’єднаннями та фондами цільових бюджетних коштів, що виділяються на реалізацію програм і проектів.
 
5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ НАЧАЛЬНИКА ВІДДІЛУ
 
5.1. Начальник відділу:
- керує діяльністю відділу і несе персональну відповідальність за своєчасне і якісне виконання поставлених перед відділом завдань, здійснення ним своїх функцій;
-  розробляє посадові інструкції працівників відділу;
-  розподіляє обов’язки між працівниками відділу;
 - готує подання начальнику управління щодо представлення працівників відділу до заохочення та нагородження, а також про притягнення до дисциплінарної відповідальності.
 
6. КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ РОБОТИ ВІДДІЛУ
 
6.1. Критеріями оцінки роботи відділу є:
- своєчасне та якісне виконання покладених на відділ у справах молодіжної політики та роботи з громадськими організаціями завдань і функціональних обов’язків;
- рівень координаційної та організаційної роботи відділу;
- рівень авторитету відділу у молодіжному середовищі.
 
 
П О Л О Ж Е Н Н Я
 про відділ у справах сім’ї  та гендерної політики
 
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
 
1.1. Відділ у справах сім’ї та гендерної політики ( далі – відділ) створюється міською радою та входить до складу управління у справах сім’ї, дітей та молоді.
1.2. Відділ є підзвітним та підконтрольним міській раді, підпорядкованим виконкому міської ради , міському голові, заступнику міського голови та начальнику управління у справах сім’ї, дітей та молоді.
1.3. Відділ очолює начальник відділу, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою за поданням  начальника управління у справах сім’ї, дітей та молоді.
1.4. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про державну службу», «Про сприяння соціальному становленню та розвитку молоді в Україні», «Про охорону дитинства», «Про оздоровлення та відпочинок дітей», Указами Президента України, постановами Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту, іншими нормативними актами, рішеннями обласної та міської рад, виконавчого комітету міської ради, розпорядженнями міського голови, міською Програмою про оздоровлення та відпочинок дітей, наказами, Положенням про управління у справах сім’ї, дітей та молоді , а також цим Положенням.
 
2. МЕТА
 
2.1. Відділ створюється з метою:
- координації дій закладів, установ, які належать територіальній громаді міста або передані їй, та громадських організацій, фондів по сприянню розв’язанню проблемних питань щодо сім’ї та дитинства, реалізації гендерної політики;
- сприяння діяльності молодіжних, дитячих та жіночих об’єднань, асоціацій, громадських та неприбуткових організацій, що діють у зазначеній сфері у місті Миколаєві.
 
3. ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ ТА ЗАВДАННЯ
 
3.1. Реалізація державної політики з питань сім’ї, дітей та гендерної рівності, створення сприятливих умов для фізичного, інтелектуального і духовного їхнього розвитку, забезпечення рівних прав і можливостей.
3.2. Надання пропозицій до проектів комплексних і цільових програм соціально-економічного розвитку міста та проектів місцевого бюджету, подання їх на розгляд міської ради.
3.3. Розроблення проектів концепцій, комплексних і цільових програм з питань, віднесених до компетенції відділу, контроль за їх реалізацією.
3.4. Координація роботи управлінь та відділів молоді, сім’ї, культури та спорту адміністрацій районів міста з метою виконання державних, обласних та міських комплексних та тематичних програм.
3.5.Підготовка аналітико-інформаційних матеріалів щодо реалізації державної політики з питань сім’ї та тендерної рівності у місті.
3.6. Координація діяльності установ та організацій, задіяних у реалізації заходів щодо організації оздоровлення та відпочинку дітей міста.
3.7. Забезпечення взаємодії з громадськими організаціями, фондами щодо проведення суспільно значимих моніторингів, науково-практичних досліджень, конкурсів на отримання грантів в галузі розвитку системної роботи з вирішення проблем сім’ї та гендерної рівності.
3.8. Надання організаційної, методичної, консультативної, правової та фінансової підтримки дитячим, жіночим та іншим громадським організаціям, програми (проекти) і соціально вагомі заходи яких відповідають завданням державної політики у галузі сім’ї та гендерної політики, та сприяння реалізації відповідних заходів.
3.9. Ведення питань щодо європейської інтеграції у межах питань, віднесених до компетенції відділу.
3.10. Взаємодія з науковими, науково-дослідними установами і навчальними закладами з питань, віднесених до компетенції відділу.
3.11. Забезпечення роботи координаційної ради з питань сім’ї, жінок та дітей, а також дорадчого органу – робочої групи з питань взаємодії суб’єктів соціальної роботи із сім’ями, які опинилися у складних життєвих обставинах.
3.12. Координація роботи установ та організацій з питань попередження насильства у сім’ї, профілактики  злочинності, правопорушень та асоціальної поведінки серед неповнолітніх.
3.13.Проведення паспортизації багатодітних та малозабезпечених сімей міста та запровадження Єдиного обліку багатодітних сімей міста.
3.14. Соціальна підтримка молодої та студентської сім’ї, малозабезпечених та багатодітних сімей, а також сімей, які виховують дітей з функціональними обмеженнями.
3.15. Організація фестивалів, конкурсів, виставок, змагань, екскурсій, мистецьких акцій та інших заходів, що сприяють розвитку ініціативи й задоволенню всебічних інтересів сім’ї, дітей та  жінок.
3.16. Підготовка інформаційно-довідкових матеріалів стосовно роботи відділу для розміщення у друкованих та електронних ЗМІ, на Інтернет-порталі Миколаївської міської ради тощо.
 
4. ПРАВА ВІДДІЛУ
 
4.1. Відділ має право:
- здійснювати контроль за станом реалізації програм, проектів у місті стосовно сім’ї, дітей та гендерної політики;
- отримувати в установленому порядку від підприємств, установ й організацій інформацію, документи та інші матеріали у межах компетенції відділу;
- залучати (за узгодженням з керівниками) спеціалістів інших виконавчих органів, підприємств, установ й організацій для вивчення та розгляду питань, що віднесені до його компетенції;
- співпрацювати та встановлювати прямі зв’язки з дитячими, жіночими та іншими громадськими організаціями, фондами України та інших країн з метою сприяння розв’язанню проблем у галузях сім’ї та гендерної політики;
- надавати пропозиції щодо фінансової підтримки програм і проектів дитячих, жіночих та інших громадських об’єднань, фондів з проблем сім’ї, дітей та гендерної рівності;
- здійснювати нагляд за цільовим використанням організаціями, установами, громадськими об’єднаннями та фондами цільових бюджетних коштів, що виділяються на реалізацію програм і проектів.
 
5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ НАЧАЛЬНИКА ВІДДІЛУ
 
5.1. Начальник відділу:
- керує діяльністю відділу і несе персональну відповідальність за своєчасне і якісне виконання поставлених перед відділом завдань, здійснення ним своїх функцій;
- розробляє посадові інструкції працівників відділу;
- розподіляє обов’язки між працівниками відділу;
- готує подання начальнику управління щодо представлення працівників відділу до заохочення та нагородження, а також про притягнення до дисциплінарної відповідальності.
 
6. КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ РОБОТИ ВІДДІЛУ
 
6.1. Критеріями оцінки роботи відділу є:
 
- своєчасне та якісне виконання покладених на відділ у справах сім’ї та гендерної політики завдань і функціональних обов’язків;
- рівень координаційної та організаційної роботи відділу.
 
____________________________________________

Затверджено
рішенням міської ради
від 2 вересня 2010
№48/10



ПОЛОЖЕННЯ
про службу у справах дітей виконкому Миколаївської міської ради
 
Загальні положення
 
1.1. Служба у справах дітей (далі – служба) створюється міською радою та її виконавчим органом.
1.2. Служба є підзвітною та підконтрольною міській раді, підпорядкованою виконкому міської ради, міському голові, заступнику міського голови. Служби адміністрацій районів виконкому Миколаївської міської ради підпорядковуються головам адміністрацій відповідних районів виконкому Миколаївської міської ради та підзвітні службі у справах дітей виконкому Миколаївської міської ради.
1.3. Службу очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою. Начальники служб адміністрацій районів виконкому Миколаївської міської ради призначаються на посаду і звільняються з посади головою адміністрації відповідного району.
1.4. Служба утримується за рахунок коштів міського бюджету. Гранична чисельність, фонд оплати праці працівників і видатки на утримання служби затверджуються міською радою.
1.5. Служба у своїй діяльності керується Конституцією України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Законом України “Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей”, наказами Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту, рішеннями міської ради та виконкому, розпорядженнями міського голови, іншими нормативними актами, Положенням про службу у справах дітей.
1.6. Служба є юридичною особою, має рахунок в банку, печатку із зображенням Державного герба України і своїм найменуванням.
 
2.Мета
Основною метою служби є:
2.1. Реалізація державної політики у місті з питань соціального захисту дітей, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, вчиненню дітьми правопорушень.
2.2. Розроблення, здійснення та координація зусиль органів державної виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, служб у справах дітей адміністрацій районів міста, підприємств, установ та організацій, незалежно від форм власності, громадських організацій у вирішенні питань щодо захисту прав, свобод і законних інтересів дітей.
 
3. Основні функції та завдання
 
3.1. Забезпечення додержання вимог законодавства щодо усиновлення, влаштування в дитячі будинки сімейного типу, прийомні сім’ї дітей - сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
3.2. Здійснення контролю за:
- умовами утримання і виховання дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;
- умовами проживання і виховання усиновлених дітей, які проживають на території міста;
- діяльністю притулку для дітей та соціальним захистом дітей, які опинилися в складних життєвих умовах.
3.3. Забезпечення у межах своїх повноважень виконання законодавства щодо соціального та правового захисту неповнолітніх і запобігання бездоглядності та правопорушенням серед них.
3.4. Аналіз стану справ та координація діяльності служб у справах дітей адміністрацій районів виконкому Миколаївської міської ради у вирішенні питань соціального захисту дітей та профілактики правопорушень серед них, надання пропозицій по удосконаленню роботи з дітьми.
3.5. Ведення обліку дітей, усиновлених громадянами України та іноземними громадянами, та дітей, влаштованих до прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу.
3.6. Формування банку даних на дітей, що підлягають усиновленню громадянами України та іноземними громадянами.
3.7. Надання службам у справах дітей адміністрацій районів міста, підприємствам, установам, організаціям усіх форм власності, громадським організаціям, громадянам у межах своїх повноважень інформаційної, консультативної допомоги у вирішенні питань щодо соціального захисту дітей і запобігання вчиненню дітьми правопорушень.
3.8. Ведення питань усиновлення дітей, влаштування дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, до прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу.
3.9. Внесення пропозицій до міських проектів програм та розроблення програм у частині соціального захисту, забезпечення прав, свобод і законних інтересів дітей.
3.10. Здійснення моніторингу діяльності служб у справах дітей адміністрацій районів виконкому Миколаївської міської ради, пов’язаної із захистом прав, свобод та інтересів дітей.
3.11. Розгляд звернень громадян, здійснення особистого прийому дітей, їхніх батьків та осіб, що їх замінюють, з питань захисту прав дітей.
3.12. Проведення інформаційно – роз’яснювальної роботи з питань, що належать до компетенції служби через засоби масової інформації.
3.13. Координація діяльності служб у справах дітей адміністрацій районів виконкому Миколаївської міської ради з питань, пов’язаних із визначенням статусу дитини, встановленням опіки, піклування, захистом майнових та житлових прав дітей.
3.14. Підготовка висновків, проектів рішень щодо утворення прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу.
3.15. Виконання контрольно – наглядових функцій за умовами виховання, утримання, розвитку прийомних дітей та дітей – вихованців.
 
4. Права
 
Служба має право:
4.1. Приймати рішення з питань, які належать до її компетенції, що є обов’язковими для виконання місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності, посадовими особами, громадянами.
4.2. Отримувати повідомлення, інформацію, документи та інші матеріали з питань, що належать до її компетенції від місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій усіх форм власності, посадових осіб.
4.3. Перевіряти стан роботи із соціально – правового захисту дітей у закладах для дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, спеціальних установах і закладах соціального захисту дітей усіх форм власності, стан виховної роботи з дітьми у навчальних закладах, за місцем проживання, а також у разі необхідності – умови роботи працівників молодше 18 років на підприємствах, установах, організаціях усіх форм власності.
4.4. Представляти інтереси дітей у судах.
4.5. Порушувати перед головами адміністрацій районів міста, керівниками організацій та установ усіх форм власності питання про накладання дисциплінарних стягнень на посадових осіб у випадку порушення ними чинного законодавства щодо захисту дітей.
4.6. Укладати в установленому порядку угоди про співробітництво з організаціями, установами, громадськими організаціями.
 
5. Керівництво службою
 
Начальник служби:
5.1. Керує діяльністю служби та несе персональну відповідальність за виконання покладених на службу завдань.
5.2. Начальник служби затверджує Положення про притулок для дітей служби у справах дітей, координує його діяльність.
5.3. Видає у межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання.
5.4. Контролює ведення діловодства, організовує збереження документації служби.
 
5.5. Виконує інші повноваження відповідно до вимог чинного законодавства.
 
6. Критерії оцінки роботи служби
 
6.1. Критеріями оцінки роботи служби є:
- своєчасне та якісне виконання покладених на службу завдань і функціональних обов’язків;
- рівень координаційної та організаційної роботи служби.
___________________________________________________________

знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: