Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКА_МІСЬКА_РАДА


РІШЕННЯ

№ 45/4 від 2010-04-22

Про внесення змін та доповненьдо Положень про виконавчіоргани міської ради (ВТР. ЧИН. №5/3 ВІД 21.04.11)


ВТР. ЧИН.
Керуючись п.4 ст.54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
 
ВИРІШИЛА:
 
1. Внести в Положення про департамент праці та соціального захисту населення, затверджене рішенням міської ради від 23.06.06 № 2/4 «Про затвердження Положень про департаменти, управління, відділи та інші виконавчі органи Миколаївської міської ради», зі змінами і доповненнями, внесеними рішеннями міської ради від 09.11.06 № 7/35, від 21.12.06 № 9/4 та від 04.03.10 № 44/10, зміни та доповнення.
1.1. Викласти пункт 1.9 розділу 1 «Загальні положення» у такій редакції:
«1.9. Департаменту підпорядковуються міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг), міський притулок для осіб похилого віку та інвалідів, центр реінтеграції бездомних громадян, які є юридичними особами та другорядними розпорядниками коштів, мають  печатки із зображенням Державного герба України та штампи із своїм найменуванням».
1.2. Викласти розділ 2 «Внутрішня структура департаменту» у такій редакції:
«До складу  апарату департаменту входять:
Керівництво                                                                                                    –   5
Відділ бухгалтерського обліку, фінансування та звітності                       – 13
Відділ з питань кадрової роботи та юридичного забезпечення                –   4
Відділ контролю та розгляду звернень                                                        – 6
Управління соціальних виплат і компенсацій Заводського району         – 36
Управління соціальних виплат і компенсацій Корабельного району      – 27
Управління соціальних виплат і компенсацій Ленінського району        –  41
Управління соціальних виплат і компенсацій Центрального району     – 39
Управління праці                                                                                          – 19      
Загальний відділ                                                                                          –  6».
1.3. Викласти пункти 3.3, 3.6 розділу 3 «Основні завдання департаменту» у такій редакції:
«3.3. Реалізацію політики держави у сфері соціального захисту населення:
- надання пільг ветеранам війни та праці; особам, на яких поширюється чинність Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”; особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною; вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною; особам, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною; вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною; жертвам нацистських переслідувань; ветеранам військової служби; ветеранам органів внутрішніх справ; ветеранам державної пожежної охорони; вдовам (вдівцям) померлих (загиблих) ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ та ветеранів державної пожежної охорони, а також звільненим із служби за віком, хворобою або вислугою років військовослужбовцям СБУ, працівникам міліції, особам начальницького складу податкової міліції, рядового і начальницького складу кримінально-виконавчої системи, державної пожежної охорони; дітям ( до досягнення повноліття) працівників міліції, осіб начальницького складу податкової міліції, рядового, і начальницького складу кримінально-виконавчої системи, державної пожежної охорони, які загинули (померли) у зв’язку з виконанням службових обов’язків; непрацездатним членам сімей, які перебували на їх утриманні; звільненим з військової служби особам, які стали інвалідами під час проходження військової служби; батькам та членам сімей військовослужбовців, які загинули (померли) або пропали безвісти під час проходження військової служби; реабілітованим громадянам, які стали інвалідами внаслідок репресій або є пенсіонерами; громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи; дружинам (чоловікам) та дітям померлих громадян, смерть яких пов’язана з Чорнобильською катастрофою; дітям війни;
- призначення допомоги сім’ям з дітьми; малозабезпеченим сім’ям; інвалідам з дитинства і дітям-інвалідам; тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів; державної соціальної допомоги на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням, допомоги на дітей одиноким матерям, допомоги при усиновлені дитини; грошового забезпечення батькам-вихователям та прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомним сім’ям за принципом „гроші ходять за дитиною”;
- призначення житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг теплопостачання, водопостачання і водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття і рідких нечистот та на придбання твердого і рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу та інших передбачених законодавством послуг за рахунок субвенцій з державного бюджету;
- призначення компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремих категорій громадян, послуг зв’язку та інших передбачених законодавством послуг;
- відшкодування витрат на виготовлення та встановлення надгробка на могилі померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною за рахунок субвенцій з державного бюджету.
3.6. Призначення державної соціальної допомоги мешканцям міста, які не мають права на пенсію».
1.4. Пункт 3.4 розділу 3 «Основні завдання департаменту» доповнити наступним:
«- окремі заходи щодо соціального захисту інвалідів ( компенсаційні виплати інвалідам на бензин, ремонт, технічне обслуговування автотранспорту , встановлення телефонів інвалідам І та ІІ групи)».
1.5. У пункті 3.5 розділу 3 «Основні завдання департаменту» слово „надання” замінити словом „ призначення”.
1.6. Доповнити пункт 4.11 розділу 4 «Функції департаменту» після слів «допомоги на оздоровлення» словами «щорічної разової грошової допомоги ветеранам війни до 5 травня; довічних стипендій особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною; забезпечує надання одноразової матеріальної допомоги інвалідам та непрацюючим малозабезпеченим особам згідно з державними програмами».
1.7. Викласти пункт 4.14 розділу 4 «Функції департаменту» у такій редакції:
«4.14. Здійснює виплати деяким категоріям інвалідів грошової компенсації замість санаторно-курортної путівки та вартості самостійного санаторно-курортного лікування; забезпечує інвалідів технічними та іншими засобами реабілітації і формує державне замовлення за рахунок коштів державного бюджету».
1.8. Доповнити пункт 4.15 розділу 4 «Функції департаменту» після слів «Посвідчення опікуна» словами «Інвалід з дитинства», «Дитина-інвалід», талони на безкоштовний або 50% проїзд по території СНД та України».
2. Внести в Положення про адміністрації Центрального, Заводського, Ленінського та Корабельного районів виконкому Миколаївської міської ради, затверджене рішенням міської ради від 23.06.06 № 2/4 «Про затвердження Положень про департаменти, управління, відділи та інші виконавчі органи Миколаївської міської ради», зі змінами і доповненнями, внесеними рішеннями міської ради від 18.08.06 № 4/10, від 21.12.06 № 9/4, від 02.03.07 № 11/6, від 19.06.07 № 13/3, від 25.10.07 № 17/2, від 20.12.07 № 20/23, від 28.02.08 № 22/4, від 24.04.08 № 23/6, від 11.09.08 № 27/11, від 30.10.08 № 29/4, від 30.10.08 № 29/14, від 24.03.09 № 33/12, від 18.06.09 № 35/8, від 03.09.09 № 36/13, від 12.11.09 № 40/3, від 17.12.09 № 42/14 та від 04.03.10 № 44/10, зміни та доповнення.
 
 
2.1. Доповнити розділ 3.4 «У галузі житлово-комунальне господарство» підпунктом 3.4.6., викладеним у такій редакції:
«3.4.6. Видання розпоряджень адміністрації про закріплення допоміжних нежитлових приміщень за квартирами громадян, з метою поліпшення побутових умов, без права продажу та передачі в орендне користування, за умови погодження із співвласниками будинку».
2.2. Викласти підпункт 3.9.7 розділу 3.9 «У галузі будівництва» у такій редакції:
«3.9.7. Видання розпоряджень адміністрації про дозвіл на переобладнання та перепланування квартири, кімнат у гуртожитках без внесення змін у несучі конструкції, улаштування балконів та лоджій без додаткового надання земельної ділянки (з метою поліпшення житлових умов) в багатоквартирних житлових будинках».
 
3. Затвердити Положення про управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення міста Миколаєва у новій редакції (додається).
 
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови Яблоновську Т.О.
 


Міський головаВ.Д. Чайка


Затверджено
рішенням міської ради
від 22 квітня 2010
№45/4




ПОЛОЖЕННЯ
про управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення міста Миколаєва



1. Загальні положення
 
1.1. Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення міста Миколаєва (далі - управління) створюється міською  радою і є її виконавчим органом. 
1.2. Управління є підзвітним та підконтрольним міській раді, підпорядкованим безпосередньо міському голові - начальнику цивільної оборони (цивільного захисту), а з питань здійснення делегованих повноважень - підзвітне управлінню з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи облдержадміністрації.
1.3. Управління очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою.
Начальник управління є заступником начальника цивільної оборони (далі - ЦО) та цивільного захисту (далі - ЦЗ) міста і несе  відповідальність  за  їх  стан  у  межах міста.
1.4. Відділи з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення в районах міста (далі - відділи) входять до складу управління, безпосередньо підпорядковуються начальнику управління, а з питань виконання делегованих повноважень - начальнику ЦО (ЦЗ) відповідного району міста.
1.5. Управління, відділи є постійними органами управління міської та районних ланок Миколаївських територіальних підсистем єдиної державної системи запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру (далі – ЄДС НС) і єдиної державної системи цивільного захисту населення і територій (далі – ЄДС ЦЗ).
1.6. Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, Указами і Розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської  катастрофи, розпорядженнями і дорученнями голови облдержадміністрації, рішеннями міської  ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови та Положенням про управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення міста Миколаєва.
1.7. Управління, у процесі виконання покладених на нього завдань, взаємодіє з виконавчими  органами міської ради, а також з підприємствами, установами та організаціями, незалежно від форм  власності і підпорядкування, об'єднаннями громадян.
1.8. Управління утримується за рахунок коштів міського бюджету. Штатний розпис і кошторис на утримання затверджується міським головою.
1.9. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, реєстраційні рахунки в установах Державного казначейства, печатку із зображенням Державного герба України і своїм найменуванням.
 
2. Внутрішня структура управління
 
До складу управління входять:
- керівництво                                                                                           - 2
- господарсько-експлуатаційний сектор                                                 - 3
-  відділ планування та координації дій у надзвичайних ситуаціях           - 3
- відділ захисту населення і територій                                                     - 4
- відділ бухгалтерського обліку та звітності                                           - 3
- відділ з питань надзвичайних  ситуацій  та  цивільного захисту
  населення в Заводському районі                                                          - 2
- відділ з питань надзвичайних  ситуацій  та  цивільного захисту
  населення в Корабельному районі                                                                           - 2
- відділ з питань надзвичайних  ситуацій  та  цивільного захисту
  населення в Ленінському районі                                                           - 2
- відділ з питань надзвичайних  ситуацій  та  цивільного захисту
  населення в Центральному районі                                                                  - 2
 
3. Основні функції і завдання управління
 
3.1. Реалізація державної політики у сферах цивільної оборони та цивільного захисту на території міста Миколаєва.
3.2. Забезпечення сталого функціонування Миколаївської міської підсистеми Єдиної державної системи запобігання і реагування на надзвичайні ситуації техногенного і природного характеру та єдиної державної системи цивільного захисту населення і територій.
3.3. Розроблення і здійснення заходів щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, реагування на них, ліквідації їх наслідків, захисту та життєзабезпечення постраждалого населення.
3.4. Координація діяльності виконавчих органів міської ради, підприємств, установ та організацій усіх форм власності з питань захисту населення і території від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру.
3.5. Розроблення і здійснення заходів щодо підтримання готовності органів управління та сил ЦО (ЦЗ) до дій за призначенням у мирний час та в особливий період.
3.6. Впровадження в практику досягнень науки і техніки з питань запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, зменшення впливу негативних наслідків та проведення робіт з їх ліквідації.
3.7. Участь в організації підготовки органів управління та сил територіальних підсистем цивільної оборони та цивільного захисту, населення до дій у надзвичайних ситуаціях у мирний час та в особливий період. 
3.8. Визначення, у межах своїх повноважень, рівня надзвичайної ситуації та надання експертного висновку на розгляд комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій міста Миколаєва.
3.9. Здійснення, у межах своїх повноважень, збору, накопичення, обробки і аналізу, інформації про стан техногенної та природної безпеки, забезпечення оперативного інформування міського голови.
3.10. Подання пропозицій щодо включення до проекту міського бюджету витрат на розвиток та функціонування систем захисту населення і території від надзвичайних ситуацій та їх наслідків.
3.11. Організація роботи із забезпечення готовності системи зв’язку та централізованого оповіщення.
3.12. Забезпечення оповіщення керівного складу територіальних підсистем, населення про загрозу та виникнення надзвичайної ситуації, інформування про обстановку, яка склалася, та заходи, що вживаються.
3.13. Участь у розробленні, разом з іншими організаціями, прогнозів імовірності виникнення надзвичайних ситуацій природного і техногенного характеру, здійснення районування територій за наявністю потенційно небезпечних об’єктів і об’єктів підвищеної небезпеки та загрози виникнення стихійного лиха, визначення і контроль за показниками ризику на об'єктах господарювання і в адміністративно-територіальних одиницях міста.
3.14. Участь у наданні допомоги населенню,  яке постраждало внаслідок надзвичайних ситуацій.
3.15. Визначення та надання пропозицій начальнику ЦО (ЦЗ) міста, керівникам об'єктів господарської діяльності щодо складу і місця розміщення та оснащення сил і засобів міської та об'єктових ланок територіальних підсистем ЄДС НС та ЄДС ЦЗ.
3.16. Забезпечення контролю за накопиченням, збереженням та цільовим використанням  фінансових резервів і матеріально-технічних ресурсів, які призначені для ліквідації надзвичайних ситуацій та їхніх наслідків у порядку, встановленому законодавством.
3.17. Участь у створенні комунальних аварійно-рятувальних служб, контроль за діяльністю аварійно-рятувальних служб та формувань.
3.18. Організація фінансового, матеріально-технічного забезпечення міської ланки територіальних підсистем ЄДС НС та ЄДС ЦЗ.
 
3.19. Забезпечення підготовки, у межах своїх повноважень, проектів рішень міської ради, її виконавчих органів, а також розпоряджень міського голови.
3.20. Забезпечення, у межах своїх повноважень, реалізації державної політики щодо державної таємниці, встановлення контролю за її збереженням в апараті управління.
3.21. Здійснення відповідно до діючого законодавства комплексних перевірок стану ЦО (ЦЗ) підприємств, установ, закладів, які розташовані на території міста.
3.22. Здійснення контролю за проведенням навчань, тренувань з питань цивільної оборони (ЦЗ) на  підприємствах,  в установах і закладах усіх форм власності.
3.23. Участь у розробленні та організації здійснення заходів з евакуації населення із зон надзвичайних ситуацій та в особливий період.
3.24. Координація діяльності органів місцевого самоврядування та об’єктів з питань евакуації населення у надзвичайних ситуаціях.
3.25. Здійснення контролю щодо утримання підприємствами, установами та організаціями систем оповіщення населення на випадок НС.
3.26. Організація і здійснення контролю за готовністю евакуаційних органів.
3.27. Подання виконавчому комітету міської ради пропозицій щодо утворення та складу спеціальних комісій з ліквідації надзвичайних ситуацій, участь в їх роботі.
3.28. Участь в підготовці пропозицій щодо розподілу коштів резервного фонду міського бюджету для запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.
3.29. Участь в організації відновлювальних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, залучення спеціалізованих та невоєнізованих формувань ЦО (ЦЗ) до виконання завдань за призначенням.
3.30. Організація роботи з планування укриття населення у захисних спорудах ЦО, облік та контроль за станом утримання таких споруд, участь у роботі комісій з питань визначення їх стану.
3.31. Здійснення розрахунків та надання пропозицій щодо потреби в засобах радіаційного і хімічного захисту для забезпечення непрацюючого населення та населення, яке проживає в зонах можливого та прогнозованого хімічного забруднення.
3.32. Організація своєчасного отримання з обласних пунктів видачі засобів індивідуального захисту для непрацюючого населення та доставки його на кустові та об’єктові пункти видачі.
3.33. Організація роботи розрахунково-аналітичних груп з оцінки радіаційного і хімічного стану в умовах надзвичайних ситуацій.
3.34. Здійснення інформаційного забезпечення роботи комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій міста Миколаєва.
3.35. Участь у створенні та підтриманні в постійній готовності мереж спостереження і лабораторного контролю.
3.36. Розроблення і здійснення у межах своїх повноважень заходів щодо участі органів управління та сил територіальних підсистем ЄДС НС та ЄДС ЦЗ в територіальній обороні.
3.37. Участь в організації заходів щодо створення страхового фонду документації, здійснення контролю за їх виконанням.
3.38. Забезпечення розміщення, зберігання, складського обслуговування, видачі та поповнення міського матеріального резерву.
3.39. Доведення до органів місцевого самоврядування розпоряджень про переведення міської ланки територіальних підсистем ЄДС НС та ЄДС ЦЗ у вищій ступені готовності.
         3.40. Утримання міського запасного пункту управління.
3.41. Розроблення заходів з підвищення сталої роботи об’єктів національної економіки в особливий період.
3.42. Участь в наданні, з використанням сил і засобів цивільної оборони (цивільного захисту), оперативної допомоги населенню у разі виникнення несприятливих побутових або нестандартних ситуацій.
3.43. Перевірка наявності і готовності до використання за призначенням засобів колективного та індивідуального захисту, майна цивільної оборони, їхнього утримання та ведення обліку.
3.44. Участь у з’ясуванні причин виникнення надзвичайних ситуацій техногенного походження, невиконання заходів щодо запобігання аваріям, катастрофам та стихійним лихам, аналіз дій органів управління, сил і засобів під час проведення рятувальних та інших невідкладних робіт.
3.45. Участь в розробленні міських нормативно-правових актів, необхідних для функціонування міських ланок  територіальних підсистем ЄДС НС та ЄДС ЦЗ.
3.46. Організація комплексного освоєння підземного простору, підвальних та інших заглиблених приміщень, з урахуванням їх пристосування і використання для укриття населення у разі виникнення надзвичайних ситуацій.
3.47. Розроблення і впровадження цільових і науково-технічних програм, спрямованих на запобігання надзвичайним ситуаціям, забезпечення сталого функціонування підприємств, установ та організацій, зменшення можливих матеріальних втрат у разі виникнення надзвичайних ситуацій.
3.48. Прогнозування й оцінка соціально-економічних наслідків надзвичайних ситуацій.
3.49. Участь у плануванні та розробленні заходів інженерного захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру.
3.50. Контроль за організацією і здійсненням заходів щодо пристосування об’єктів побутового обслуговування і транспортних підприємств для проведення санітарної обробки людей та спеціальної обробки одягу, майна і транспорту.
 
3.51. Сприяння впровадженню засобів та методів виявлення та оцінки масштабів і наслідків аварій на радіаційно та хімічно небезпечних об’єктах міста.
 4. Права
 
Управління має право:
4.1. Одержувати безоплатно від виконавчих органів міської ради, статистичних органів, підприємств, установ та організацій усіх форм власності інформацію, необхідну для виконання  завдань, які покладені на управління.
4.2. Заслуховувати інформацію посадових осіб підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності і підпорядкування про хід виконання завдань і заходів у сферах цивільної оборони та цивільного захисту, в установленому законодавством порядку надавати їм обов’язкові для виконання розпорядження про усунення виявлених порушень.
4.3. Відповідно до діючого законодавства проводити перевірку стану готовності до дій у надзвичайних ситуаціях органів управління сил і засобів підприємств, установ та організацій, незалежно від форми власності і підпорядкування.
4.4. Залучати до проведення заходів, пов'язаних із запобіганням виникненню надзвичайних ситуацій та у разі їх виникнення сили і засоби відповідних територіальних підсистем згідно з планами взаємодії, а також окремих спеціалістів за погодженням з їх керівниками.
 
5. Повноваження начальника управління
 
5.1. Здійснює керівництво діяльністю управління, несе персональну відповідальність за виконання покладених на управління завдань, визначає ступінь відповідальності заступника начальника управління, керівників структурних підрозділів.
5.2. Організовує діяльність управління, спрямовану на розроблення і здійснення заходів щодо запобігання і реагування на надзвичайні ситуації.
5.3.  Розробляє структуру управління і подає для затвердження міській раді.
5.4. Розробляє штатний розпис управління, у межах граничної чисельності та фонду оплати праці, подає для затвердження міському голові.
5.5. Розпоряджається коштами, у межах затвердженого кошторису, доходів і видатків на утримання управління.
5.6.  Затверджує Положення про відділи та посадові інструкції працівників управління.
5.7. Керує  всіма  видами  підготовки підпорядкованих йому працівників.
5.8.  Видає, у межах своєї компетенції, накази, організовує і контролює їх виконання.
 
5.9.  Скликає, в установленому порядку, наради з питань, що належать до його компетенції.
5.10.  Призначає на посади і звільняє з посад працівників управління.
5.11. Розглядає листи, звернення громадян, інших суб’єктів господарювання з питань, що належать до компетенції управління.
5.12. Представляє управління в установах, підприємствах та організаціях з питань захисту громадян, у межах компетенції управління.
5.13. Вносить пропозиції відповідним органам щодо обмеження, а у разі потреби припинення роботи підприємств, об’єктів господарської діяльності, окремих виробництв, цехів тощо до усунення порушень, які можуть призвести до виникнення НС.
5.14. Інформує правоохоронні органи про виявлені на об’єктах господарювання та територіях порушення, які можуть призвести до виникнення надзвичайних ситуацій.
        
 6. Відповідальність начальника управління
        
Начальник управління несе відповідальність за:
- виконання  покладених  на  управління  завдань, а також оперативних завдань керівництва;
- стан трудової, виконавчої дисципліни, роботу з кадрами в управлінні.
 
7. Критерій оцінки роботи управління
 
Критерієм оцінки роботи управління є якісне і своєчасне виконання покладених на управління функцій і завдань.
__________________________________________

знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: