Мапа порталу

МИКОЛАЇВСЬКА МІСЬКА РАДА

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

 

28 травня 2015                                                                                      № 437

Про затвердження Умов проведення конкурсів

з перевезення пасажирів на міських автобусних

маршрутах загального користування,

замовником перевезень на яких є виконком

Миколаївської міської ради та проведення

таких конкурсів

 

         З метою організації і забезпечення проведення конкурсів по визначенню автомобільних перевізників на міських автобусних маршрутах загального користування, замовником перевезень на яких є виконком Миколаївської міської ради, відповідно до статей 35, 44 Закону України «Про автомобільний транспорт», постанови Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 № 1081 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування», керуючись  статтею 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконком міської ради

 

ВИРІШИВ:

 

1. Затвердити Умови проведення конкурсів з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування, замовником перевезень на яких є виконком Миколаївської міської ради (додаються).

 

2. Відділу інформаційного забезпечення Миколаївської міської ради (Рубан) опубліковувати в друкованих засобах масової інформації не пізніше ніж за 30 календарних днів до початку конкурсу оголошення про його проведення, яке повинно містити необхідну інформацію згідно з пунктом 28 Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 № 1081.

 

3. Управлінню транспортного комплексу, зв’язку та телекомунікацій Миколаївської міської ради (Присяжному) вжити заходів контролю за додержанням перевізниками вимог законодавства України про автомобільний транспорт, виконанням рішень міської ради, виконкому міської ради та розпоряджень міського голови.

 

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника міського голови Женжеруху О.Ж.

 

Перший заступник

міського голови                                                                            Ю.Г. Андрієнко

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення виконкому

міської ради

від 28 травня 2015

№ 437

 

УМОВИ

проведення конкурсів з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування у м. Миколаєві

 

 

1. Загальні положення

 

1.1. Умови проведення конкурсів з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування у м. Миколаєві (далі – Умови) розроблені відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про автомобільний транспорт», постанови Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 № 1081 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування» і є обов’язковими до виконання підприємствами (організаціями), залученими на договірних умовах для організації забезпечення проведення конкурсів, конкурсним комітетом та автомобільними перевізниками м. Миколаєва.

Умови визначають встановлені організатором вимоги до автотранспортних засобів, режиму їх роботи («звичайний», «експресний», «маршрутне таксі») при обслуговуванні об’єктів конкурсу і процедуру підготовки та проведення конкурсу з перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування у м. Миколаєві на 2014-2019 роки (далі – конкурс).

1.2. Терміни, що вживаються у цьому Порядку, мають таке значення:

- конкурсна пропозиція – умови обслуговування пасажирів, що пропонуються перевізником-претендентом, які зазначені у поданих на конкурс документах;

- конкурсний комітет – постійний або тимчасовий орган, утворений організатором для розгляду конкурсних пропозицій та прийняття рішення про визначення переможця конкурсу;

- організатор – виконавчий комітет Миколаївської міської ради;

- перевізник-претендент – автомобільний перевізник, який в установленому порядку подав заяву та документи для участі в конкурсі;

- робочий орган – підприємство (організація), що має фахівців у галузі автомобільного транспорту, матеріальні ресурси та технології, а також досвід роботи не менш як три роки з питань організації пасажирських перевезень, яке у разі потреби залучається організатором на конкурсних умовах за договором для організації проведення конкурсу;

- умови конкурсу – встановлені організатором (обов’язкові та додаткові) умови перевезень пасажирів, які повинні виконувати автомобільні перевізники, визначені на відповідному об’єкті конкурсу.

1.3. Організацію проведення конкурсу забезпечує організатор (або робочий орган).

1.4. Метою визначення автомобільного перевізника на конкурсних засадах є:

- реалізація основних напрямів розвитку галузі автомобільного транспорту;

- створення безпечних умов для перевезення пасажирів автомобільним транспортом;

- покращення якості пасажирських перевезень;

- створення конкурентного середовища;

- забезпечення оновлення рухомого складу;

- підвищення рівня безпеки перевезень пасажирів;

- забезпечення виконання соціально значущих перевезень.

1.5. Об’єктом конкурсу є міський автобусний маршрут загального користування або пакет, який складається з декількох міських автобусних маршрутів загального користування.

Перелік об’єктів конкурсу затверджується рішенням виконкому Миколаївської міської ради.

1.6. Рішення про переможця конкурсу приймається конкурсним комітетом.

1.7. У конкурсі можуть брати участь всі автомобільні пасажирські перевізники, що відповідають його умовам.

1.8. До участі в конкурсі не допускаються автомобільні перевізники, які:

- визнані банкрутами або щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство (за винятком того, стосовно якого проводиться процедура санації), або які перебувають у стадії ліквідації;

- подали документи для участі в конкурсі неналежним чином оформлені чи в неповному обсязі або такі, що містять недостовірну інформацію;

- не відповідають вимогам ст. 34 Закону України «Про автомобільний транспорт»;

- подали конкурсну пропозицію, що не відповідає обов’язковим та додатковим умовам конкурсу, крім випадків, передбачених ч. 3 ст. 44 Закону України «Про автомобільний транспорт»;

- мають несплачені штрафні санкції, накладені Укртрансінспекцією, або водії яких мають несплачені штрафи, накладені відповідно до ст. 130 Кодексу України про адміністративні правопорушення, неоскаржені в судовому порядку (що були накладені не пізніше ніж за 20 днів до дати проведення конкурсу);

- не мають достатньої кількості транспортних засобів для виконання перевезень, зумовлених об’єктом конкурсу, та перевезень, які повинні виконуватися відповідно до діючих договорів (дозволів).

1.9. Якщо в конкурсі взяв участь тільки один перевізник-претендент, його може бути визнано переможцем конкурсу. У цьому разі конкурсний комітет шляхом голосування може приймати рішення про надання права перевізнику-претенденту здійснювати перевезення пасажирів на об’єкті конкурсу.

1.10. По мірі фінансових можливостей підприємства організатором встановлюється вимога щодо забезпечення роботи на міських автобусних маршрутах загального користування не менш як одного транспортного засобу, пристосованого для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями.

 

2. Утворення та основні засади діяльності конкурсного комітету

з визначення автомобільних перевізників

 

2.1. Персональний склад конкурсного комітету затверджується організатором, який призначає голову, його заступника та секретаря. Секретар конкурсного комітету призначається організатором з числа представників організатора або робочого органу і включається до складу конкурсного комітету без права голосу.

2.2. До складу конкурсного комітету входять представники відповідних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, Укртрансінспекції, Державтоінспекції та громадських організацій, діяльність яких пов’язана з автомобільним транспортом у м. Миколаєві.

2.3. До складу конкурсного комітету не можуть входити представники суб’єктів господарювання – автомобільних перевізників, які є перевізниками-претендентами, або які провадять діяльність на ринку перевезень пасажирів, а також представляють інтереси окремих автомобільних перевізників.

2.4. Чисельність складу конкурсного комітету визначається організатором за поданням наведених у п. 2.2 цих Умов органів та організацій. Із складу конкурсного комітету 50% – представники органів виконавчої влади та (або) органів місцевого самоврядування, решта – представники громадських організацій.

2.5. Організатор та робочий орган можуть для здійснення своїх повноважень залучати відповідних фахівців та експертів за їх згодою.

2.6. Члени конкурсного комітету:

- беруть участь в обговоренні, розгляді оцінки за бальною системою та зіставленні конкурсних пропозицій перевізників-претендентів і забезпечують прийняття рішення про визначення переможця;

- мають право на ознайомлення з усіма матеріалами, що стосуються проведення оцінки за бальною системою пропозицій перевізників-претендентів, а також на відображення своєї окремої думки у протоколі засідання комітету на підставі інформації, що підтверджена документально та врахування якої не порушуватиме процедуру проведення конкурсу;

- зобов’язані дотримуватися норм законодавства, цих Умов, об’єктивно та неупереджено розглядати конкурсні пропозиції перевізників-претендентів.

 

 

 

3. Оголошення про проведення конкурсу на визначення

автомобільного перевізника

 

3.1. Організатор або робочий орган публікує в друкованих засобах масової інформації не пізніше ніж за 30 календарних днів до початку конкурсу оголошення про конкурс, яке повинне містити таку інформацію:

- найменування організатора та робочого органу;

- порядковий номер та основні характеристики кожного об’єкта конкурсу: номер маршруту, найменування кінцевих зупинок, кількість оборотних рейсів або кількість автобусів для забезпечення перевезень, режим руху та інтервал, особливості періодичності виконання перевезень;

- умови конкурсу;

- порядок одержання необхідної інформації про об’єкт конкурсу;

- кінцевий строк прийняття документів для участі в конкурсі;

- найменування організації, режим роботи та адреса, за якою подаються документи для участі в конкурсі;

- місце та дата одержання бланків документів для участі в конкурсі;

- місце, дата та час початку проведення засідання конкурсного комітету;

- розмір плати за участь у конкурсі;

- телефон для довідок з питань проведення конкурсу.

 

4. Подання документів для участі у конкурсі

 

4.1. Для участі в конкурсі автомобільний перевізник подає на кожний об’єкт конкурсу окремо заяву за формою, визначеною згідно з додатками 1 або 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 № 1081 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування», і такі документи:

- нотаріально завірену копію ліцензії на право надання послуг з перевезень пасажирів (може подаватися в одному примірнику, якщо перевізник-претендент бере участь у кількох конкурсах, які проводяться на одному засіданні);

- перелік транспортних засобів, які пропонуються до використання на автобусному маршруті, із зазначенням марки, моделі, пасажиромісткості, VIN-коду транспортного засобу, державного номерного знака, року випуску транспортного засобу;

- копії ліцензійних карток на кожний автобус, який пропонується до використання на автобусному маршруті;

- документ, що підтверджує внесення плати за участь у конкурсі, із зазначенням дати проведення конкурсу;

- копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або тимчасових реєстраційних талонів автобусів, що пропонуються до використання на маршруті;

- копію документа, що підтверджує проведення процедури санації (за умови проведення санації);

- перелік транспортних засобів, пристосованих для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями, які пропонуються для роботи на автобусному маршруті, або письмову інформацію про їх відсутність;

- анкету відповідно до пункту 32 постанови Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 № 1081 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування»;

- копію штатного розпису, податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) за останні повні два квартали.

4.2. Документи для участі у конкурсі пронумеровуються, прошиваються, підписуються уповноваженою особою перевізника-претендента та скріплюються печаткою з позначенням кількості сторінок цифрами і словами.

4.3. Документи для участі в конкурсі подаються перевізником-претендентом у двох закритих конвертах (пакетах). Конверт (пакет) з позначкою «№ 1», який містить документи для участі в конкурсі, відкривається наступного дня після закінчення строку їх прийняття. Конверт (пакет) з позначкою «№ 2», який містить документи з інформацією про те, на який об’єкт конкурсу подає документи перевізник-претендент, відкривається під час засідання конкурсного комітету. У разі подання перевізником-претендентом документів для участі в кількох конкурсах, що проводяться на одному засіданні, ним робиться однакова відмітка на конвертах № 1 і № 2, які стосуються одного і того ж конкурсу, що дасть змогу визначити приналежність їх одне одному. Кінцевий строк прийняття документів для участі в конкурсі визначається організатором і не може становити менше як 10 робочих днів до дати проведення конкурсу.

4.4. Документи, що безпосередньо стосуються конкурсу, які надійшли до організатора у зазначений в оголошенні про проведення конкурсу строк від підприємств, установ та організацій, які не є перевізниками-претендентами, подаються на розгляд конкурсного комітету.

4.5. До заяви автомобільного перевізника додається анкета за формою з додатком 5 до постанови Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 № 1081 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування», в якій передбачаються питання, що будуть враховані під час перевірки достовірності відомостей, що містяться у документах для участі у конкурсі, та під час підрахунків за бальною системою оцінки пропозицій перевізників-претендентів.

4.6. Документи, які надійшли до організатора після встановленого строку, не розглядаються.

4.7. Якщо перевізник-претендент бере участь у кількох конкурсах, які проводяться на одному засіданні конкурсного комітету, а подані ним пропозиції достатні для виконання перевезень тільки на частині об’єктів конкурсів, він повинен визначити пріоритети щодо визнання його переможцем у конкурсах, про що робиться запис в розділі IV заяви, і в разі визнання його переможцем у конкурсі (конкурсах) з вищим пріоритетом до участі в інших конкурсах він не допускається. При цьому плата за участь у конкурсах не повертається.

4.8. За роз’ясненнями щодо оформлення документів для участі в конкурсі перевізник-претендент має право звернутися до організатора або робочого органу, які зобов’язані надати їх в усній чи письмовій формі протягом трьох днів.

4.9. Інформація про будь-яку зміну умов конкурсу повинна бути доведена до відома всіх перевізників-претендентів не менш як за 20 днів до дати проведення конкурсу шляхом опублікування у ЗМІ, в яких було розміщено оголошення про конкурс.

4.10. Достовірність інформації, викладеної у заяві та документах, визначених п.4.1 цих Умов, перевіряється організатором та/або робочим органом не пізніше ніж за два дні до дати проведення конкурсу.

4.11. Під час приймання документів організатор або робочий орган повинен створити умови для одержання перевізником-претендентом детальної інформації про характеристики об’єкта конкурсу.

4.12. Подані на конкурс документи реєструються організатором або робочим органом у журналі обліку. Документи, подані несвоєчасно, не реєструються і повертаються автомобільному перевізникові з повідомленням про спосіб повернення коштів, внесених за участь в конкурсі.

 

5. Проведення конкурсу та визначення переможця

 

5.1. Під час проведення конкурсу конкурсний комітет розглядає пропозиції претендентів виключно за такими показниками:

- наявність достатньої кількості автобусів, які відповідають умовам конкурсу за класом та пасажиромісткістю (категорія, пасажиромісткість, наявність багажних відділень, додаткового обладнання);

- наявність, характеристика та кількість резерву автобусів для заміни рухомого складу в разі виходу техніки з ладу;

- наявність транспортних засобів, пристосованих для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями;

- строк експлуатації автобусів (рік виготовлення, строк фактичної експлуатації);

- наявність сертифіката відповідності послуг з перевезення пасажирів автобусами ліцензійним умовам;

- наявність та характеристика виробничої бази;

- умови підтримання належного технічного та санітарного стану рухомого складу;

- умови контролю технічного стану транспортних засобів перед виїздом;

- умови виконання регламентних робіт з технічного обслуговування та ремонту транспортних засобів;

- досвід роботи перевізника-претендента;

- наявність та тяжкість порушень безпеки дорожнього руху, транспортного законодавства, ліцензійних умов;

- якість роботи автомобільного перевізника на даному маршруті (у разі обслуговування на умовах договору (дозволу), укладеного (наданого) на підставі попереднього конкурсу;

- інвестиційний розвиток суб’єкта господарювання та соціальний ефект від його діяльності;

- умови контролю за станом здоров’я водіїв.

5.2. Під час проведення конкурсу представники організатора та органів державного контролю, які входять до складу конкурсного комітету, відповідно до їх компетенції надають інформацію про діяльність перевізника-претендента. Представники органів державного контролю несуть персональну відповідальність за достовірність поданої інформації відповідно до законодавства.

5.3. У разі участі в конкурсі двох або більше перевізників-претендентів конкурсний комітет визначає кращого з використанням бальної системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів. Сумарна кількість балів, одержаних кожним перевізником-претендентом згідно з додатком 4 до постанови Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 № 1081 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування», є підставою для визначення переможця конкурсу.

5.4. Під час проведення конкурсу запрошуються всі перевізники-претенденти, що беруть участь у конкурсі, у присутності яких оголошуються конкурсні пропозиції. Претендентам надається право на обґрунтування запропонованих ними конкурсних пропозицій. Під час проведення конкурсу додаткові пропозиції від перевізників-претендентів не приймаються.

5.5. У разі відсутності керівника перевізника-претендента на конкурсі його інтереси може представляти особа, яка має довіреність, видану перевізником-претендентом.

5.6. У разі відсутності на конкурсі представника перевізника-претендента конкурсний комітет розглядає конкурсні пропозиції, викладені в поданих претендентом документах.

5.7. Переможцем конкурсу визнається перевізник-претендент, який за результатами розгляду набрав найбільшу кількість балів відповідно до системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів. Претендентом, який посів друге місце, визнається перевізник-претендент, який за результатами розгляду набрав найбільшу кількість балів відповідно до системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів без урахування показника переможця конкурсу. У разі коли учасники конкурсу набрали однакову кількість балів, під час визначення переможця конкурсу та перевізника-претендента, який посів друге місце, перевагу має той перевізник-претендент, що подав конкурсному комітетові сертифікат відповідності послуг з перевезення пасажирів ліцензійним умовам, а у разі неподання таких документів або подання їх кількома перевізниками-претендентами, що набрали однакову кількість балів, переможець визначається шляхом голосування. Перевізника-претендента, визнаного переможцем, може бути визнано таким лише у разі набрання ним за окремим об’єктом конкурсу кількості балів, що є вищою нуля.

5.8. Рішення про результати конкурсу приймається конкурсним комітетом на закритому засіданні в присутності не менш як половини його складу, у тому числі голови конкурсного комітету або його заступника, простою більшістю голосів. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсного комітету (або за його відсутності голос заступника голови конкурсного комітету).

5.9. Під час проведення засідання конкурсного комітету здійснюється технічний аудіозапис. Аудіоматеріали засідань зберігаються в організатора протягом усього строку дії укладеного за результатами конкурсу договору.

5.10. Рішення конкурсного комітету про визначення переможця конкурсу, а також перевізника-претендента, який за результатами розгляду посів друге місце, оголошується перевізникам-претендентам під час конкурсу, у 10-денний строк оформляється протоколом, який підписує голова та секретар, і подається до виконкому Миколаївської міської ради.

5.11. Протокол засідання конкурсного комітету повинен містити інформацію про:

- дату, час та місце проведення засідання конкурсного комітету;

- прізвища, імена та по батькові членів конкурсного комітету, які присутні на засіданні;

- номери та назви об’єктів конкурсу;

- найменування перевізників-претендентів;

- результати голосування членів конкурсного комітету або результати, отримані за бальною системою оцінки пропозицій перевізників-претендентів;

- рішення конкурсного комітету про визначення переможця конкурсу та перевізника-претендента, який за результатами розгляду посів друге місце;

- рішення про недопущення перевізника-претендента до участі в конкурсі, якщо воно мало місце.

5.12. Рішення конкурсного комітету щодо визначення переможця конкурсу вводиться в дію рішенням виконкому Миколаївської міської ради протягом не більш як 30 робочих днів з дня проведення конкурсу.

5.13. Витяги з протоколу засідання конкурсного комітету подаються на підставі письмової заяви перевізника-претендента протягом 5 днів з дня її надходження. У разі надходження письмової заяви перевізника-претендента до моменту оформлення протоколу строк подання витягів з протоколу засідання конкурсного комітету відраховується з моменту оформлення протоколу відповідно до п. 5.10 цих Умов.

5.14. Організатор – виконком Миколаївської міської ради не пізніше ніж через 30 днів з моменту набрання чинності рішенням конкурсного комітету укладає з переможцем конкурсу договір згідно з обов’язковими умовами визначеного конкурсу та додатковими умовами обслуговування маршруту, наданими перевізником-претендентом. У договорі визначаються умови перевезень на маршруті (маршрутах) відповідно до визначеного об’єкта конкурсу. Якщо перевізник-претендент брав участь і визнаний переможцем у кількох конкурсах, договір укладається на кожний об’єкт конкурсу окремо. Строк дії договору, який укладається і видається за результатами конкурсу, становить п’ять років. Дія договору не може бути достроково зупинена в частині відносин щодо обслуговування окремих маршрутів, а тільки на весь об’єкт конкурсу. Строк дії договору не може бути продовжено, а маршрути включаються до об’єкта іншого конкурсу.

5.15. Організатор повинен провести конкурс не пізніше ніж за два місяці до моменту закінчення строку дії договору. У такому разі дія договору, укладеного за результатами конкурсу, починається після закінчення строку дії чинних документів на перевезення.

5.16. Організатор має право:

5.16.1. Провести конкурс до моменту закінчення строку дії договору, однак не раніше ніж за три місяці до цього. У такому разі дія договору (дозволу), укладеного (виданого) за результатами конкурсу, починається після закінчення строку дії чинних документів на перевезення;

5.16.2. Достроково розірвати договір з автомобільним перевізником в разі:

а) порушення ним умов договору. У такому разі для роботи на маршруті призначається автомобільний перевізник, який за результатами конкурсу визнаний таким, що посів друге місце, на строк до закінчення дії договору, який було розірвано, а в разі його відмови чи  відсутності – призначити до проведення конкурсу іншого автомобільного перевізника один раз на строк не більш як три місяці;

б) надходження від органів виконавчої влади письмової інформації, що підтверджує факт подання ним недостовірної інформації;

в) порушення ним умов договору під час виконання перевезень на маршруті як перевізника, який за результатами конкурсу визнаний таким, що посів друге місце.

5.16.3. Прийняти рішення про відмову у введенні в дію рішення (чи його окремої частини) конкурсного комітету за окремими об’єктами конкурсу:

а) у разі надходження від органів виконавчої влади письмової інформації, що підтверджує факт подання перевізником-претендентом, який за результатами конкурсу визнаний переможцем конкурсу, недостовірної інформації;

б) у разі надходження від органів виконавчої влади письмової інформації, що підтверджує факт подання перевізником-претендентом, який за результатами конкурсу визнаний таким, що посів друге місце, недостовірної інформації.

5.16.4. Укласти договір з автомобільним перевізником, який за результатами конкурсу визнаний таким, що посів друге місце, у разі:

а) відмови перевізника-претендента, який визнаний переможцем конкурсу, від укладання договору;

б) настання обставин, що передбачені п. 5.15.2 пп. «в» на строк дії договору, який було розірвано.

5.16.5. У випадках, передбачених Законом України «Про автомобільний транспорт», укласти договір з автомобільним перевізником (який діє на цьому напрямку) один раз на строк до трьох місяців, після чого виставити об’єкт на конкурс.

5.16.6. У разі зупинення судом рішення конкурсного комітету призначити тимчасово на строк дії відповідної ухвали суду автомобільного перевізника для виконання перевезень, передбачених об’єктом конкурсу.

5.17. Контроль за виконанням умов договору здійснює організатор та інший орган виконавчої влади згідно з компетенцією, за наявності відповідного звернення або доручення організатора.

 

6. Фінансування проведення конкурсу та розгляд спорів

 

6.1. Фінансування проведення конкурсу здійснюється виконкомом Миколаївської міської ради за рахунок коштів, внесених перевізниками-претендентами як плата за участь у конкурсі, а також за рахунок власних коштів.

6.2. Розмір плати за участь у конкурсі встановлюється організатором на підставі кошторису витрат і не може перевищувати 300 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на дату подання заяви про участь у конкурсі. Кошторис може розроблятися окремо за видами об’єктів конкурсу з урахуванням таких характеристик:

- кількість маршрутів в одному об’єкті конкурсу;

- наявність в об’єкті конкурсу нових та/або діючих маршрутів.

6.3. Перевізник-претендент, який бере участь у кількох конкурсах, вносить плату за участь у кожному конкурсі окремо.

6.4. Кошторис витрат, пов’язаних з підготовкою та проведенням конкурсу, включає витрати з:

- підготовки пропозицій щодо об’єктів та умов конкурсу;

- розміщення інформації про об’єкти та умови конкурсу в засобах масової інформації;

- організації приймання документів;

- перевірки достовірності одержаної від перевізника-претендента інформації;

- аналізу та оцінки відповідності пропозицій перевізника-претендента умовам конкурсу;

- підготовки інформаційних матеріалів для членів конкурсного комітету;

- доведення результатів конкурсу до відома перевізників-претендентів;

- подання перевізникам-претендентам інформації про участь у конкурсі;

- технічного забезпечення конкурсу, оренди або утримання приміщень для його проведення;

- виготовлення паспортів автобусних маршрутів.

Кошторис затверджує організатор – виконком Миколаївської міської ради.

6.5. Затверджений організатором кошторис є підставою для визначення суми, яку сплачує перевізник-претендент за участь у конкурсі. У разі коли сума одержаних від перевізників-претендентів коштів за участь у конкурсі менша ніж сума, передбачена кошторисом, різницю оплачує виконком Миколаївської міської ради.

6.6. Плата за участь у конкурсі вноситься перевізником-претендентом на рахунок робочого органу у розмірі, встановленому організатором для відповідного об’єкта конкурсу.

6.7. Кошти, сплачені за участь у конкурсі, повертаються повністю у разі, коли конкурс не відбувся або переможця не було визначено з вини виконкому Миколаївської міської ради, а також перевізникам-претендентам, які подали достовірну інформацію, у разі настання обставин, визначених п. 5.16.3 цих Умов. Для повернення коштів перевізник-претендент подає заяву за формою згідно з додатком 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 № 1081 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування».

6.8. Перевізникам-претендентам, які не стали переможцями конкурсу або не допущені до участі у конкурсі, плата за участь у конкурсі не повертається і використовується на покриття витрат, пов’язаних з підготовкою,  проведенням конкурсу та підготовкою матеріалів.

6.9. У разі коли перевізник-претендент до початку проведення конкурсу офіційно відмовився від участі у конкурсі, йому повертається частина суми, сплаченої за участь у конкурсі:

- за умови відкликання заяви до завершення приймання документів – 80 відсотків плати;

- за умови відкликання заяви після завершення приймання документів, але до проведення конкурсу – 60 відсотків плати.

6.10. Скарги за результатами конкурсу можуть подаватися протягом 10 днів з дати його проведення та розглядатися організатором протягом 30 днів з дня надходження скарги від перевізника-претендента. Неврегульовані виконкомом Миколаївської міської ради спори розв’язуються в установленому порядку. Скарги, що надійшли з порушенням установленого строку, не розглядаються.

6.11. Інформація, що міститься в документах, поданих перевізниками-претендентами для участі у конкурсі, повинна бути достовірною за станом на момент подання документів для участі у конкурсі.

 

_______________________________________________________

  

знайшли помилку в тексті?
виділіть мишкою та натисніть: